Ön szerint az 1998-as, vagy a mostani Pepsi reklámban néz ki jobban Dobó Kata?
1998-ban, 2018-ban, és 2020-ban is felkérte őt a márka.
1998-ban, 2018-ban, és 2020-ban is felkérte őt a márka.
Durva? Ez már felér egy kínzással? Nehéz megmondani.
A nemváltáson átesett híresség arról is beszélt egy interjúban, hogy már 2 éve nem beszélnek Khloé Kardashiannel.
Sőt, a magánélete is eléggé rendben van.
Mindössze egy sablon emailről van szó, de elég rossz kifejezést használtak benne.
A 21 éves modell is ott lesz a fesztiválon, ahol csak arról nem fog beszélni, amiről biztosan megkérdeznék.
Szerinte sokkal inkább az ügynökségét kellene hibáztatni mindezért.
Fél, hogy nevetségessé válik, hogy emiatt nem tud majd dolgozni.
Mellényúlás tekintetében rajt-cél győzelmet aratott a Pepsi, és ezt ki is használták a netes népművészek.
Kendall Jenner kiborult, a cég pedig megtört, és inkább visszavonta a hirdetést.
Mégis mit akart ezzel elérni a Pepsi?
Július 11-től már kapható lesz Kanadában a 90-es évek egyik legikonikusabb idítője.
A legújabb 30 másodperces kóla promóban a Twitternek fontosabb szerepe van, mint a focistának.