Kivonultak a nézők a Fábry-show forgatásáról

2008.03.28. 08:35 - Tünde

Sorra vonultak ki a felháborodott nézők a Fábry-show szerdai felvételéről, miután Nagy Kriszta Tereskova előadta egyik számát, amely tele volt trágár szavakkal, írja a Blikk. A botrányairól híres szabadszájú festőnő és énekesnő dalszövegének hallatán a biztonsági őrök figyelmeztetése ellenére a fél stúdió kivonult és követelték a belépőjegyeik árát. Az újság információi szerint a felvétel nem kerül adásba, a jegyek árát viszont nem fizetik vissza. Tereskova dalszövegeiben gyakran fordulnak elő obszcén szavak.

Kommentek

  • 2008.03.28 09:40:58laca.

    Azért a kortárs művészet nem keverendő össze a "művészet címszóval bármit a pofádba nyomhatok" címszóval.

  • 2008.03.28 09:47:56theshadow

    Jaj, az érzékeny mélyen tisztelt publikum...

  • 2008.03.28 09:48:32gftamas

    Az ilyen kortárs művészet szar. Gyakran a Fábry show is az. Mindenki monnyon le! :)

  • 2008.03.28 09:52:18titokvadász

    na végre emberek vannak végre valakik akik nem hagynak mindent letolni a torkukon és kivonulnak

    ezt kellene csinálni az országnak is kivonulni és itthagyni ezt a bagázst majd humorizálhatnának egymásnak

  • 2008.03.28 09:55:03tompus

    Ha Fábry mondja, hogy pina, akkor az vicces, ha más, akkor ki kell vonulni?

    Nevetséges! Álszent hülyék, akik kimentek.

    Mondjuk a Blikket ismerve mellékelnek 1 képet, ahol a nézők a szünetben a büfé felé tülekednek. Egy 83 éves mama volt az egyetlen, aki tényleg felháborodott és visszakövetelte a jegyárat.

  • 2008.03.28 09:56:09Los Alamuszi

    Mire számított a közönség kivonuló része már eleve, mikor elment a Fábry showra? Ha annyira érzékenyek a trágárságra, illetlenségre, hogy szükségét érezték a kivonulásnak, akkor nem rossz show-ra ültek be? Vagy netán csak Teraskova nem volt elég konkrétan alpári, míg Fábry az?

    Vagy az egész csak a szokásos kamu blikk sztory?

  • 2008.03.28 09:56:49Té, mint Tamás

    Csatlakozom KöveZolihoz, azzal a kiegészítéssel, hogy az "egy" helyett azt mondom: "két".

  • 2008.03.28 09:57:17bringa

    Én is örülnék, ha meg lehetne bukni végre ezzel-azzal ebben az országban, de hogy Nagy Krisztával kezdeni, az azért durva. Nem hírverés ez most neki? Nem megint valami ügyes médiahecc-ötlet? Nagy Kriszta szerintem sokkal több egy káromkodó nőszemélynél, valóban kortárs művészet. PErsze lehet szeretni és nem szeretni. Az meg érdekes, hogy a trágár szavaival itt szembesült először a publikum. Hol éltek eddig?

    Ja, hogy a Fábry showban? Ahol a rasszista, hímsovén, szélsőséges poénkodások rendben vannak, de Tereskova, az bojkottálandó?

  • 2008.03.28 10:01:54DennisMoor

    Hát persze, laca, amit nem értesz, akkor az nem kortárs múvészet...

    Szerintem is inkább az a baj hogy sok volt Tereskova Fábry közönségének.Olyasmi az a réteg akit meg Bajor szórakoztat a páholy bal oldalán...

  • 2008.03.28 10:05:07napsee

    Aki kivonult az nem tudja sajnos felfogni, értelmezni, átgondolni, a dalszöveg valós üzenet értékét... Rugalmatlan, zárt, birka nép vagyunk, és ehhez ragaszkodunk is.

  • 2008.03.28 10:06:56DennisMoor

    Ja igen, csatlakozom bringa hozzászólóhoz, sárgázni ,buzizni, cigányozni azt lehet a Fábry showban(persze cigányozni csak akkor amikor nincs ott épp az összes vajda vendégségben), Tereskove meg sok,mi?

  • 2008.03.28 10:07:32DennisMoor

    Tereskova.Sorry.

  • 2008.03.28 10:08:53vidéki suttyó

    "Attol, hogy a többiek nem ertenek meg, meg nem vagy müvesz."

  • 2008.03.28 10:12:46megadeth1

    Kortárs művész? Szerintem meg egy hibbant p.csa. Ahhoz, h káromkodjon, mint a vízfolyás, nem kell ész. Majd ha előáll valami konstruktív dologgal, akkor lesz kortárs művész.

  • 2008.03.28 10:14:34Traktorka

    Csak nem el akarta énekelni az "illatos a pi**m" c dalát? :)) Az szerintem vicces! És ja, a sok f*sz, meg "hogy hordom a farkam" között nem elfér?:)

  • 2008.03.28 10:16:50Alvarez

    A trágár szöveg után együtt előadhattak volna valami trágár performance-t is. Ezzel Fábry cáfolhatta volna azt a pletykát, hogy azért nincs gyereke, mert impotens. És ez a végtelen szövegelés csak egyszerű kompenzálás a részéről.

  • 2008.03.28 10:20:18fagyikos

    Szegény közönség....amikor meghallják azt a szót,hogy p...a akkor kiszaladnak amikor meg Sanya a 4cm-s kis micsodját morzsolgatva Gy.F.képét köpködi és embereket aláz női mivoltukban azon jót röhögnek.Sajnálom Fábryt,értelmes ember,tudna jó műsort is csinálni ahogy már csinált is de amig ennek a birka népnek elég ez a hitvány gagyi és ő ebből búsásan meggazdagodik addig ezt fogja csinálni.Itt tartunk ez a követendő példa,erről besznélnek másnap az emberek és közben amortizálják saját agyukat.

  • 2008.03.28 10:20:49Gyungyul

    Tyereskova mindig is ilyen volt, érdemes megnézni ezt a videót, kezdeti szárnypróbálgatásairól. href.hu/x/4yld

  • 2008.03.28 10:21:50FreeGanjaman

    Álszent banda, mintha ők nem használnának obszcén szavakat amikor más nem hallja őket.:)



    Meg különben is, mi abban az objektív rossz, amikor azt énekeli, hogy "illatos a pinám"? Az illat, vagy a női nemiszerv?



    Bezzeg az erőszakos, gyilkolós filmről nem megy a közönség, mert az nem zavaró. De az obszcén szavak, hát az már tűrhetetlen.:)

  • 2008.03.28 10:21:58Johnny Favorite

    Legutóbbira:..attól, hogy értelmetlen összefüggéstelen szavakat rakunk egymás után attól még nem vagyok kurva jó zenész/művész!!! Ezért vagyok képtelen megemészteni a Kispál és Torz zenekar honi sikereit,ehhez képest fent említett hölgy megjelenése a hazai "piacon" már várható volt! De mire számíthat az embör ha itthon olyan zenekarok a legsikeresebbek amiben 3 beszédhibás énekel...és a vezér dalnok egyszerre 2 beszédhibától is szenved! (krisztál zenekar)

  • 2008.03.28 10:24:19DennisMoor

    Mondjuk a Kispált a Krisztálhoz hasonlitani az pont olyan mint a szezon meg a faszom.

    Jaj bocsánat mit is mondtam.

  • 2008.03.28 10:25:10acetofive

    haha... lehet fabrik bacsi a so elott feher cukorkaval etette a nepet es jol megjott az izlesuk tole? :DDD

    persze lehet az egesz csak egy jol kis megszervezett media hack az ortt figyelmeztetes elterelesere.

  • 2008.03.28 10:26:01DennisMoor

    Mellesleg meg szerintem jól tették a nézők hogy kivonultak.Ha valami nem tetszik, menjél onnan el, kapcsold ki, zárd el.

    És ne menj vissza utánna tüntetni ellene.

    Igy megy ez.

  • 2008.03.28 10:27:29tuscany

    Ja, azt hittem a Fábry miatt vonultak ki. Megint egy illúzióval kevesebb.

  • 2008.03.28 10:28:54rajen

    kíváncsi vagyok arra a dalra

  • 2008.03.28 10:30:49cbc

    Manapság ha odapisálok a Moszkva térre és még köpök is mellé kettőt, az művészet. A hölgy ennek élenjáró képviselője. Maradandót ugyan nem alkotott, csak polgárpukkaszt. De úgy látszik ez is fizet.

  • 2008.03.28 10:31:18vidéki suttyó

    A dalra? :)

  • 2008.03.28 10:32:14Gecc

    Hipokrita faszfej banda!





    Mért nem csókolozol velem?

    Mért nem fogod meg a mellem?

    Mért nem, nem, nem, nem, nem, nem?



    Morzsás a testem, Abonettet ettem.

    Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem.

    Seperd le a testem, seperd le a testem.



    Mért nem? Tűzpiros a ruhám

    Mért nem? Illatos a pinám. - a pinám

    Ideges az anyám. - az anyám

    Aranyos a cicám. - a cicám

    A születési hibám, hogy illatos a pinám



    Morzsás a testem, Abonettet ettem

    Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem

    Seperd le a testem



    Mért nem csókolozol velem?

    Mért nem fogod meg a mellem?

    Mért? Miért nem, nem?



    Morzsás a testem, Abonettet ettem

    Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem

    Seperd le a testem



    Mért nem? Tűzpiros a ruhám

    Nézz rám. Illatos a pinám. - a pinám

    Ideges az anyám. - anyám

    Aranyos a cicám. - a cicám

    A születési hibám, hogy illatos a pinám



    Nézz rám és tépd le a ruhám

    Nézz rám és tépd le a ruhám

    Nézz rám és tépd le a ruhám

    Nézz rám és tépd le a ruhám

    Nézz rám és tépd le a ruhám



    Nézz rám!

  • 2008.03.28 10:32:52Kerek Perec

    Érdekes hogy vannak emberek akik az égvilágon semmi hasznosat nem csinálnak, nem tesznek le az asztalra és még is mindig előkerülnek valahogy...

  • 2008.03.28 10:33:00Drömögödömötör

    valószinüleg qurvára nem vonult kis senki sehova csak reklám .

    egyébként aki egy fábry izére befizett mért vonulna ki azért mert trágár szavakat hall ???? akkor vonulna ki ha nem hallana

  • 2008.03.28 10:37:49arvai

    Jó kis médiahack, ez a cikk is csak azért született, hogy az ertéelklubb megnézze mennyire érdekli az embereket ez a csaj^^ 10 nap mulva indul is az új beszégetős showja ^^

  • 2008.03.28 10:38:28Johnny Favorite

    cbc...hol állítottál ki legutóbb? érdekelne!:)

  • 2008.03.28 10:38:36FreeGanjaman

    Johny Favorite!



    Attól tartok, hogy nem te fogod meghatározni mások számára, hogy ők mit tartanak művészetnek, ill. nekik mi tetszik, ill., hogy miért fizessenek, és miért ne.

    Az, hogy te képtelen vagy megemészteni, hogy másoknak tetszik az ami neked nem, hát ez már legyen a te problémád. Azok a mások örömöt éreznek, te meg bosszúságot (vagy más negatív érzést). Ezen gondolkodj el 1 picikét.:)

  • 2008.03.28 10:40:19VicGilson

    Lehet, hogy csak 'médijahek' :)

    Az visszás (ha esetleg megtörtént), hogy fábryt szeretik - a tereskováról kivonulnak.

    nk mint kortárs 'művész'?

    Ez jó!

    :D



    2008.03.28 10:21:58 Johny Favorite

    &

    2008.03.28 10:30:49 cbc

    hozzászólásaikban elmondták a lényeget :)

    Ahogy a viccben is van:

    Két kortárs, alter 'művész' egy kiállítás bejárata előtt.

    - Ideszarjak a küszöbre?

    - Á, úgyse értenék...



    Ez művészet?



    Jó, újító zenét meg utoljára itt kb. a FreshFabrik nyomott.

    Szerintem :)

    Peace!

  • 2008.03.28 10:41:49Rodin

    Fiúk,lányok, valakinek el kellene mennie a Lumú-ba. Ott láthatók a festményei. talán meg kellene nézni, mielőtt ítélkeztek!!! A képek jók, és múzeumba valók. Ennyi! (Persze ha a kommentelők egyáltalán tudják mi a Lumú!) ha nem, akkor pofa be!!!!

  • 2008.03.28 10:44:30cseri

    EZ A DAL??? Azt hittem, durvább a szöveg. Ennél Fábry sokkal több obszcén kifejezést használ.

    Tereskova agya meg egy kicsit zizzent, de hát nem csak ő szenved ebben a betegségben:-)

  • 2008.03.28 10:49:14Pandi

    Cseri, nem, nem ez volt.

    Én ezt találtam, bocsánat, idézet:



    "Kösz fa..fej, hogy kisz..hatlak, a fa..ad a számba vehetem, érinthetem a g..id a számmal, de a gyerekem apja nem te leszel."



    Még1szer bocs, de az idézet az idézet.



    Na, szóval ez a művészet? Ebből én sem kérnék, bár azt hozzá kell tennem, hogy aki elmegy egy fábrisó forgatására, plusz elviszi a gyerekét is, az kb. ilyet érdemel.

  • 2008.03.28 10:52:07Bejjja

    "Szomorú, hogy ilyen irányba halad a kultúra ügye, arról nem is beszélve, hogyan pusztul ki a médiából a kultúra utolsó csírája is, és foglalja el a helyét a tökéletes butaság. Geszti Péter Magyarországa éppen ezt a folyamatot erősíti"



    A fentieket ez a Tereskova nyilatkozta, a Magyarország című dallal kapcsolatban. Ha az a kultúra, amit ő képvisel ezzel a primitív, vulgáris, ócska szövegű valamivel, akkor inkább köszönöm szépen, nem kérek belőle. Ha ennek a nőnek ennyire futja, elég nagy sötétség lehet benne. Ezek után mit várunk az újabb generációtól? Ezen nőjenek fel? Csodálkozunk azon, ami mostanában történik? Ennek a nőnek vétek lenne hagyni, hogy gyereket neveljen. Már előre hallom: "....Anaaa, neked ténleg illatosz a puncid?..."

  • 2008.03.28 10:52:12Johnny Favorite

    FreeGanjaman !

    Igazad van,nem én fogom megmondani,csak sajnálkozni tudok,mert az "underground világban" (véleményem szerint) rengeteg tehetséges ember veszik el,mindössze azért mert a produkciójuk nem bővelkedik a polg.pukk.-ban!

  • 2008.03.28 10:53:24Rodin

    Fiúk, lányok! Nem kéne valakinek megnézni a festményeit a Lumú-ban? Oda valók! Persze, ha a valaki nem tudja mi a Lumú, az ne nyilatkozzon művészetről!!!

  • 2008.03.28 10:55:22Bejjja

    Ez lenne az önkifejezés szabadsága? Szánalmas, hogy csak így képes rá. Nem tudom, hogy miből gondolja azt, hogy ország világ kíváncsi az ő förmedvényeire. Remélem az, hogy a fél közönség felállt és kivonult, elgondolkodtatja. Bár az ilyen embereknek az önkritikájuk kicsi, az egójuk annál nagyobb. Mindenki hülye, primitív, ő pedig egy el nem ismert szegény zseni.

  • 2008.03.28 10:55:31arvai

    Jóvanmá mennyé a Lumúdba, nem érdekel senkit, vedd már észre D:

  • 2008.03.28 10:57:31Pierre73

    ha már trágárkodni kell, akkor az ne legyen öncélú. Ha a szövegkörnyezet és a helyzet indokolttá teszi, akkor akár olymértékben is elfogadott a káromkodás, hogy észre sem vesszük - főleg a hétköznapokban.

  • 2008.03.28 11:00:02vidéki suttyó

    Ha annyira jo festö, ahogy mondjak (akik ismerik a müveit), akkor talan a festeszetnel kellene maradnia. Pusztan tragarkdassal meg egy karomkodo, reszeg kocsisbol sem lett halhatatlan müvesz.

  • 2008.03.28 11:01:22Té, mint Tamás

    Te Rodin, örülsz nagyon, hogy a NK képeit megtekintendő, a barátaid megmutatták, hol a Ludwig Múzeum? Minek ennyit erősködni ezen? Ráadásul ez az idegesítő lumúzás... hasonlóan borzalmas, mint a műpázás.

  • 2008.03.28 11:01:40VicGilson

    1. Én speciel nem ítélkezem - véleményt mondok

    2. Ismerem a képeit, festményeit (jónéhányat legalábbis). Förmedvény - mint a dalai. A saját muffját festi - kb. ez a festészetének a lényege.

    Mindenkinek szíve-joga persze, hogy mit szeret.



    De ezen az 'igény van rá, tehát van létjogusultsága"' hozzáálláson csak a fejemet csóválom.

    A pedofíliára is van igény, meg a nemi erőszakra is, és így tovább.

    Azoknak is van létjogosultsága?



    Tudom, hogy más kategória a kettő - de igenis ez is rohasztja a társadalmat. Csak másképp.

    De rendben: ne szabjunk határt semminek. Mindenki fosson a vászonra/albumra/filmre/etc. azt, amit akar. Csak akkor még egy ennél is sokkal kurvább világban fogunk élni.

    Jó úton haladunk.



    Peace!

  • 2008.03.28 11:02:12Johnny Favorite

    Fest, nótázik,kiállít... bazz ez egy polihisztor!

    Remélem megkapja sasjózsi helyett a kossuth-díjat is előbb-utóbb!

  • 2008.03.28 11:06:15daemonwhisper

    engem érdekel a lumú :) amúgy lehet, hogy nincs igazam, de lehet különbséget tenni viccesen trágár és sértőn trágár közt. (döntsétek el, hogy melyik milyen.)

  • 2008.03.28 11:06:58Edward Nygma

    Hm, emberek mennek és megnézik a Fábry-féle szart? Miii, hogy fizetnek is érte?? És a Heti hetesért is fizetnek???

  • 2008.03.28 11:07:00vidéki suttyó

    Azt viszont nem ertem, hogy a Fabry tata kappan hangon elöadott izlestelen monologjain edzödött közönsegnek miert pont Tereskova dala tett be?

  • 2008.03.28 11:11:14Bejjja

    Viszont abban itt jó néhány hozzászólónak igaza van, hogy ha a Tereskován kiborulnak az emberek, a Fábryt akkor meg miért nézik? Más hozzászóló híven jellemezte a Fábry műsorát, én újra nem teszem. Szóval elég ellentmondásos.

  • 2008.03.28 11:31:06cseri

    Pandi:Köszi, hogy utba igazítottál. Azért a tiéd jobban tetszik:-)))

  • 2008.03.28 11:41:01Fekete Pákó

    nagy lófasz az egész, Fábryval kezdve. csokifaszt mindegyiknek!

  • 2008.03.28 11:44:45jog-ász

    meg hát a nemzeti konzervativ erkölcsös tisztességes kersztény elveket valló müsorvezető showmüsorában a nemzeti konzervativ erkölcsös tisztességes keresztény nézősereg nehogy már egy nőtől pinázást hallgasson!!fújj, biztos szadeszes tereskova:)))

  • 2008.03.28 11:52:23broáf

    Kiszel Tündét ennek a sok prűd faszkalapnak! Miatta nem vonulnátok ki!

  • 2008.03.28 12:24:38danmoriarty

    Ugyan már! Vicc az egész... A kilencvenes évek végén a Sanya egyszál pöcsben ugrált a show színpadán... Szerintem Kovács Kristóf biztosra akar menni... Sokan rácuppantak erre témára, jó lesz a jövő heti nézettség.

  • 2008.03.28 12:33:20Dilbert

    Nem ertem miert baj az, ha valakinek sok volt Tereskova, es kivonult a nezoterrol. Szive-joga. Miert kell mar ezt is megszolni?

    Na es ha a Fabryt birjak, a not meg nem?

  • 2008.03.28 12:38:16Önjáró Talajgyalu

    Ket kortars muvesz beszelget:

    - Te figyelj! Ideszarjak a kuszobre?

    - Aaaa, ugyse ertenek.

  • 2008.03.28 12:40:13kacsa!

    Aki Fábryshow felvételre jár, az nem lehet sikeres ember.

  • 2008.03.28 13:08:21blogart

    Nagy Kriszta médiahack? Akkor ezt nézzétek meg: blogart.blog.hu

  • 2008.03.28 13:11:52FreeGanjaman

    Szeretem olvasni az ilyen felháborodásokat, mert mindig jókat röhögök az ilyen szövegeken:



    "De ezen az 'igény van rá, tehát van létjogusultsága"' hozzáálláson csak a fejemet csóválom.

    A pedofíliára is van igény, meg a nemi erőszakra is, és így tovább.

    Azoknak is van létjogosultsága?"



    Inkább azon csóválnád a fejed, hogy a pedofíliát és 1 festményt vagy 1 dalt teszel 1 mérlegre.:))



    "Ez lenne az önkifejezés szabadsága? Szánalmas, hogy csak így képes rá."



    Mert te hogyan vagy képes az önkifejezésre? Az nem szánalmas mások szemében?:)



    "az "underground világban" (véleményem szerint) rengeteg tehetséges ember veszik el,mindössze azért mert a produkciójuk nem bővelkedik a polg.pukk.-ban!"



    Nyilván erről is Tyereskova tehet. Az ő tevékenysége miatt nem futnak be mások.:)



    "Ha ennek a nőnek ennyire futja, elég nagy sötétség lehet benne. Ezek után mit várunk az újabb generációtól? Ezen nőjenek fel? Csodálkozunk azon, ami mostanában történik? Ennek a nőnek vétek lenne hagyni, hogy gyereket neveljen. Már előre hallom: "....Anaaa, neked ténleg illatosz a puncid?...""



    A helyedben nem várnék semmit a jövő generációjától, mert nézd meg a sajátodat, az sem jutott semmire. Meg aztán minden elvárás egy újabb csalódáshoz vezet, mert az elvárások nem szoktak teljesülni, főleg ha az egy generációval szemben áll fenn. A jövő generációja olyan lesz, amilyen akar, és nem olyan, amilyennek mások elvárják.



    Ja, és biztos vannak olyanok is, akik azt gondolják rólad, hogy "ennek a nőnek vétek lenne hagyni, hogy gyereket neveljen".



    A gyereknek pedig nyugodtan lehet azt válaszolni, ha megkérdi illatos-e a pinád, hogy ez csak annak a függvénye, hogy te mit értékelsz illatnak, és mit bűznek. Így fogja megérteni, hogy a világról alkotott képe azon múlik, hogy milyen szűrőn keresztül nézi, ill. szagolja.:)

  • 2008.03.28 13:20:33kis_kiraly

    A Blikk készített egy interjút egy nézővel (debreceni), aki családjával együtt ment fel Pestre, hogy megnézze a Fábry Show-t.

    Belépő (4fő) + vonat = 7560 + 10000 = 17650 Ft

    Szívás.

    Mondjuk én csak Fábryért nem mennék fel Pestre.

  • 2008.03.28 13:27:32laca.

    DennisMoor, igazad van, mindenki hülye, aki nem bólogat a hülyeségedhez... Muhahaha

    Ami szar, arról be kell vallani, hogy szar, nem kell művészetet belemagyarázni, és lefikázni azokat, akik nem bólogatnak rá.

  • 2008.03.28 13:32:41laca.

    Rodin, az lehet, hogy jók a képei, ezt már én is hallottam. Akkor meg fessen szép csendben... :)

    "Fiúk,lányok, valakinek el kellene mennie a Lumú-ba. Ott láthatók a festményei. talán meg kellene nézni, mielőtt ítélkeztek!!! A képek jók, és múzeumba valók. Ennyi! (Persze ha a kommentelők egyáltalán tudják mi a Lumú!) ha nem, akkor pofa be!!!!"

    Sültjóskám, senki nem fikázta a képeit... arról, meg hogy kinek pofa be, nem neked kéne gondolkodni asszem....

    Mér mindig az osztja az észt, akinek kérnie kéne? :D

  • 2008.03.28 13:33:00FreeGanjaman

    kis_kiraly!



    Nem értem, hogy hol a probléma. Jogilag nem lehet szó hibás teljesítésről, hiszen a show felvételét megnézte a debreceni család. Azt nem vállalta a produkciós iroda aki eladta a jegyet, hogy a show felvételén látottak elnyerik a vásárló tetszését.:)

  • 2008.03.28 14:00:07kis_kiraly

    FreeGanjaman:



    Így van, csak én mint Fábry show-t nem néző ember másra kötöttem el volna ezt a pénzt pld. színház/mozi/stand up ilyenek.



    Lehet, hogy régen nézett már Fábry show-t a apa :)

  • 2008.03.28 14:01:31kis_kiraly

    helyesírásért elnézést :)

  • 2008.03.28 14:14:41cicamaca

    És mi van, ha nem a trágárság miatt vonultak ki, hanem mert (szerintük) Tereskova szar?

  • 2008.03.28 14:27:05Bejjja

    FreeGanjaMan! Ami a jövő generációját illeti, el kell ismernem, hogy kemény igazságod van. De miért kell ezt egy ilyen primitív nő védelmében felhoznod? Ez mentség?



    Viszont ami a gyereknevelést illeti, nincs igazad. Ha te ezzel a mondattal válaszolsz, véleményem szerint etalont csinálsz ebből a nőből. Mintaanyát. Ezt szörnyűnek tartom.

  • 2008.03.28 14:28:44Bejjja

    Mellesleg, aki valamiért önként fizetett, és nem tetszett, nem követelhet semmit vissza. Én sem megyek a mozi fejeseihez verni az asztalt, ha ritka szar filmet láttam. Így jártam.

  • 2008.03.28 15:00:50Fekete Pákó

    menjenek már a picsába ezzel a műfelhajtással. fábry minden műsorában a szar-húgy-fasz-pina-baszás téma a központi elem, nehogy már ezután kiakadjanak.

  • 2008.03.28 15:08:35énmondom

    Ennek a Nagy Krisztának van már egy gyereke. Szegény! Kb. olyan lehet neki, mint a Michelle Wild gyerekének. Állítólag teljesen beteg a csaj, nem normális, szereti megalázni magát, ezek meg kihasználják. A Fábry meg a producer. Azt mondják neki, hogy énekelj valami csúnyát mondjuk ruha nélkül, akkor ő megteszi. Normális ember kihasználja az ilyet?

  • 2008.03.28 16:13:25FreeGanjaman

    Bejjja:



    Nem gondolom, hogy Nagy Kriszta primitív lenne. Ez csak 1 vélemény, a valóságról alkotott kép, de nem maga a valóság, nem tény. Ha rólad vki véleményt mond (bárki, bármilyet), azt igazságnak fogadod el? Na ugye...:)



    És mi az a szürnyűség? A gyerekenek elmondani, hogy: kisfiam, azért látod a másik személyt, vagy dolgot ilyennek vagy olyannak, mert a világ belédkódolt 1 szűrőt, amin keresztül a világot szemléled? Ez a szörnyű?



    Oszt miért ne lehetne Tereskova mintaanya annak, aki akarja? Mert neked nem tetszik? Mert jajderosszfelehaladígyavilág?:)



    Nézzél tv-híradót esténként, ott láthatsz szörnyűségeket amikor az emberek egymást gyilkolják, kínozzák stb., mert valóságnak hiszik a saját véleményüket. Nem az illatos a pinám című szöveg gyerekeknek való közvetítése a szörnyű, ha már mindenáron jelzőket akarsz használni.

  • 2008.03.28 16:26:08FreeGanjaman

    énmondom:



    Mert milyen miselvájd gyerekének lenni? Meséld el kérlek! Arra gondolsz, hogy majd milyen szar lesz szegény gyereknek, mert a társai csúfolni fogják, hogy "anyukád eccerre 2 bácsi dugja a tévében?".:) És mennyivel jobb, ha 1 gyereket az elálló fülei, a beszédhibája, vagy amiatt csúfolnak a többiek a suliban, mert az anyukája 1 korlátolt picsa aki leszidja a gyerek osztálytársait, mert a vasárnapi zsúron lemorzsálták a szőnyeget?:)



    Persze, állítólag mindenki őrült. Ki állítja? Hát én. És ezért ez így is van.:)



    Egyébként tudod ki szereti magát úgymond megalázni? Akit nem zavar, hogy a többiek azt gondolják róla, hogy ő kevesebb, mert ezt vagy azt csinálta. Vagyis az, akinek tökéletes az önértékelése, és nem a másik véleménye alapján látja önmagát. A magában bizonytalan ember tényleg nem szívesen kerül megalázónak mondható helyzetekbe, mert a többiek megvető véleménye alapján azt gondolja, hogy ő valójában olyan, amilyennek mások mondják. Pl. nem normális.



    Gondolom Tereskova azért csinál ilyen performanszokat, mert azon kívül, hogy ez szerez neki örömet, nagy ívben leszarja azokat, akik úgymond nem normálisnak bélyegzik. Mert úgy lehet ezzel: mit veszítek mások negatív véleménye által ha én jól érzem magam?:)

  • 2008.03.28 20:48:41Közepes

    Emberek!

    Tereskova már 20évvel ezelött is ezt csinálta.

    Több zenekara is volt.

    Az egyik neve ez volt: RÉS

    Szal aki szart se tud róla az jobb ha lapít.

    Nekem sem tetszik amit csinál, de nem itélem el Ö ilyen akinek nem tetszik ne nézze.

    20 év alatt Ö semmit sem változott.

    Itt a nagy liberalizmus mindent lehet de Ö már kiveri a biztosítékot?

    Már megint a kettös mérce.

    Fletó beszédeitől elöbb rámjön a hányinger mint Tereskova dalszövegeitől. De ez biztos az én hibám.

    Nem baj van helyette sok köpönyegforgató, meleg bőven a magyar médiában.

    Üdv.

  • 2008.03.28 21:00:46énmondom

    FreeGanjaman



    Nem gondoltam, hogy vitatkoznom kell erkölcsről, morálról. Komoly :) Azt hiszem, az a normális, amit az adott társadalom annak tart. Különböző országokban és korokban ez eltérhet. És persze, mondhatjuk azt is, hogy minden relatív, ami nekem fontos az másnak semmit nem jelent, stb. Van ami magánügy és van ami nem. Ha valaki otthon trágár szavakat használ, pornózik vagy mittudom én, az magánügy. Ha ezt a tv nyilvánossága előtt, gyerekek előtt teszi, az szerintem nem normális, más szóval deviáns. Erre a konkrét esetre azt is lehet mondani, hogy perverz. Ha valaki nyilvánosan trágár szavakat énekel és neki ez okoz örömöt, az beteges, és nem művész. Hogy egy társadalom hol húzza meg azt a bizonyos határt, ami még belefér pl. a nyilvános előadásba, az nagy felelősség. Sajnos itt egyre lejjebb kerül az a bizonyos határ, lassan már a mocsokban tapicskálunk. A Fábry show eddig is kritikán aluli volt az altáji, primitív humorával, de most már be kellene tiltani, mert káros. Én is fel lennék háborodva, ha a gyerekeimmel elmennék egy előadásra és ott perverz dolgokat kellene néznünk és hallgatnunk, úgy, hogy előre nem figyelmeztettek, és ezért még fizetni is kellene. Én biztosan feljelenteném! Tudod milyen iszonyatos lehet ez egy gyereknek? Ez az én véleményem, nem kell egyetérteni. Ha valakinek ez belefér, gratulálok!

  • 2008.03.28 21:05:40énmondom

    Közepes



    Itt nem arról van szó, hogy aki akarja nézze, aki nem akarja, ne nézze. Nem a Tyereskovára mentek a nézők, nem is tudták, hogy lesz. És ha tudták volna? Nem kötelező ismerni. Nehogy már az alap műveltséghez tartozzon!!! Én sajnálom, mert valószínüleg beteg. (én véleményem). De miért köteleznek embereket, hogy nézzék, és fizessenek érte. Ezt nem lenne szabad ráerőszakolni senkire!

  • 2008.03.29 01:40:40FreeGanjaman

    énmondom:



    "Ha ezt a tv nyilvánossága előtt, gyerekek előtt teszi, az szerintem nem normális, más szóval deviáns."



    Szerintem meg nem deviáns (már a szó is nevetséges számomra, a normálissal együtt:). Ez csak befogadóképesség (é.: korlátoltság) kérdése. A szülő dönti el, hogy mit nézhet a gyerek, tehát ez a szülő felelőssége.



    "Tudod milyen iszonyatos lehet ez egy gyereknek? "



    Mekkora ökörség ez, te jó ég...Szerintem te magad is csak poénból írhattál ilyet.:) Nemrég voltam gyerek, kb. 25-30 éve. Hát kurvára nem okozott lelki törést számomra, ha szexuális tartalmú trágár dumát hallottam a tv-ben vagy az utcán. Viszont ha így gondolja vki, akkor még mindig ott áll előtte a lehetőség, hogy megbeszélje a gyerekkel, hogy amit hallott, az micsoda, és hogyan kell kezelni, vagy máshogy nevezni, merthogy ez a világ része, és élete végéig találkozni fog ilyen jelenségekkel. Tudod, a gyerek nem hülye, csak gyerek. Minden a szülőn múlik, nem pedig a világon, amely olyan, amilyen.



    Ja, fel lennél háborodva. Oszt mégis mire mész a felháborodásoddal? Megvizsgáltad már magadban ezt az érzelmet, hogy miből táplálkozik, és milyen hatással van rád és a környezetedre? Talán el kellene kezdeni...:)



    Erről az egészről egyébként az jut az eszembe, hogy a nemi dolgokat minden áron rejtegetni próbálja a világ a gyerekek elől, de az erőszak az aztán mehet minden mennyiségben. Emléxem, hogy tom és jerry már pici koromtól ütötte egymást a tv-ben (a gyilkolós filmekről már nem is beszélek), de rendes pornóhoz csak ötödikben-hatodikban tudtam hozzájutni.



    De hogy vmi vicces is jusson a végére: vki mesélte, hogy 1 kisgyerek fennhangon ilyet szólt az anyjának a tömött buszon: "Anyu, mocorog a kukim". Erre anyu: "Psszt, kisfiam." Erre a gyerek: "Miért, vki alszik?"



    Erre a gyerekre is iszonyatos hatással lehetett vona Tereskova dumája.:)

  • 2008.03.29 01:51:08FreeGanjaman

    énmondom:



    Ja, nem Tyereskovára mentek a nézők, hanem Fabrikra. Tehát nem számíthattak arra, hogy geci, pina és fasz lesz műsoron, max. olyan lájtos szövegre számíthattak, mint pl. "Lendvai Ildikót dugja egy csődör szamár a Combino villamoson.". Micsoda különbség, ugye?:)



    Egy állatpornós képzeletbeli képet azt nyilván rá lehet erőszakolni az emberekre, de illatos pina szöveget, na azt már nem, mert az már FELHÁBORÍTÓ!!!



    Te nem röhögsz saját magadon?:)



  • 2008.03.29 01:59:45FreeGanjaman

    Ja, még azt szerettem volna hozzátenni, hogy elképzelem, ahogy hazamegy az illatos pinán felháborott polgár, aztán - ettől függetlenül-kezdésnek leüvölti a gyereket amiért nem csinálta meg a leckéjét, esetleg ad neki 1-2 taslit nyomatékul. Aztán másnap elküldi a halál faszára a szomszédját, mert pl. hangosan csapta be az ajtót, esetleg lealázza a beosztottját, amiért nem úgy viselkedett ahogy elvárta volna tőle. Végezetül pedig belerúg 1 kóbor kutyába, hogy nehogy odaszokjon a házhoz.



    Aki nem érti miért írtam ezt, az szóljon, elmagyarázom.:)

  • 2008.03.29 08:59:43énmondom

    Én nem értem, úgyhogy elmagyarázhatod. Hogy jön ez ide? Az, hogy valaki mit csinál máshol, máskor, az nem menti fel ezt a műsort. Persze, vannak ennél felháborítóbb, nagyobb bűnök. Na és? Attól még van aki ezt nem szeretné nézni, hallgatni. Ne erőszakoljátok rá senkire. Mindenkinek meg kell adni a választás lehetőségét. Mondok egy példát: van egy heteroszexuális férfi. Elmegy valahová, ahol homoszexuálisok megerőszakolják. Nem lehet felháborodva? Azért mert mások homoszexuálisok és esetleg örülnének ennek a helyzetnek, ő még nem örül. Azért mert ez van a világban, meg erőszak meg blabbla, az még nem mentség. Senkire nem szabad ráerőszakolni semmit, főleg gyerekekre nem. Legyen az trágárság, pornográfia vagy más. Szomorú, hogy aki ezeket a dolgokat nam szereti, annak kell védekezni és azt nézik hülyének:(

  • 2008.03.29 09:52:01napsziget

    NK egy ütődött feltűnésiviszketegséges idegbeteg nő. Kb. 1 éve ki akarta vetetni a fél agyát. akkoriban épp őrült volt. szkafander szerű ruhában járt az utcán, mert rettegett mindentől, az gyát is azé akarta kivetetni, mer az orvosok megállapították, h hamis ingereket kap, és ad át az agya. aztán volt 1 korszaka, maikor kiment a Parlament elé, és ott szart, és másokta is arra buzdított, h szarjanak vele együtt ott. de volt nekije 1 óriás plakátja is amiben bugyiban meg melltartóban pózolt, és ki volt alá írva, h "Én egy kortárt művész vagyok". aztán van 1 fetménye, amin Árpa Attilával dugatja seggbe magát. de ábrázolta már magát Jézusi stációkon is. na ennyit erről a nőről...

  • 2008.03.29 09:52:31napsziget

    az idézetben azt akartam írni, h kortárs :)

  • 2008.03.29 10:45:41Harpagon

    Nem azért,de mivel az emberek ingerküszöbe az egekig ér,ezért csak arra figyelnek fel,ami polgárpukkasztó!Emiatt látunk mostanában kilógó csöcsöket,seggeket,pinákat,és ezért hallunk ennyi ocsmány szöveget.Erre annyit tudok mondani,hogy én sem vagyok egy paqtyolat,de nem szeretném,ha a jövő nemzedéke ezt már teljesen természetesnek venné....

  • 2008.03.29 10:46:23Harpagon

    patyolat,bocsi

  • 2008.03.29 12:25:39FreeGanjaman

    énmondom



    Mégsem fogom elmagyarázni, mert nincs kedvem hozzá.



    Viszont most tűnt fel, hogy folyamatosan a "ráerőszakol" szót használod. Mégis hogyan gondolod ezt? Odatartja vki a pisztolyt a fejedhez, hogy olyan dolgokat nézz, hallgass, tegyél, ami neked nem tetszik? Nincs szabadságod abban a tekintetben, hogy eldöntsd, megnézed-e Tyereskovát a tv-ben, vagy akárhol?



    Mert szerintem nem erőszakol senki semmit ebben a vonatkozásban, most is te döntöttél úgy, hogy foglalkozol ezzel a témával. Nem kényszerített senki, hogy idegyere.







    napsziget:



    Az óriásplakátot láttam, nekem bejött. Az Árpa Attilás festményt is megnézném. Amúgy van ennek a csajnak honlapja? Mert nem találom, és most már megnézném.





  • 2008.03.29 12:29:17FreeGanjaman

    Harpagon:



    Én meg szeretném, ha a jövő nemzedéke kilógó csöcsöket,seggeket,pinákat már teljesen természetesnek venné.



    Az eddigi generációk az erőszakot vették teljesen természetesnek, és meg lehet nézni a világot, hogy hol tartunk. (elég csak a 20. századot)



    Úgyhogy felőlem jöhet a váltás az erőszakról a szexre. Pinákat minden utcasarokra. (és kukikat, a lányok kedvéért)

  • 2008.03.29 12:56:54énmondom

    A "ráerőszakol" kifejezés teljesen lefedi a jelenséget. Valaki elmegy egy előadásra a gyerekeivel, fizet egy csomó pénzt, órákig utazik, - tehát van valami elképzelése, hogy mit szeretne kapni. E-helyett durvaságot, trágárságot, erőszakot, beteg, mazochista "művésznőt", stb. mutatnak neki. Természetesen nem fegyverrel kényszerítik, hogy nézze, de nem akarják kiengedni, nem fizetik vissza a jegyet, és el akarják magyarázni, hogy ő a hülye, ha ez neki nem tetszik. Ez szerintem erőszak. Nem csak fizikai erőszak létezik. Nem humánus, nem törvényes, lelki terror. Érted már? Így teszik tönkre az embereket. Azért magyarázom ilyen szájbarágósan, hogy megértsd. Olyan ez, mint a szcientológia. Sunyi módon átmossák az emberek agyát a mocsoksággal a pénzért. Például a tiédet!

  • 2008.03.29 13:59:54.,

    Én pedig, azt mondom, hogy nekem tetszik a csaj. Elkapta a nagypofájut.

    Az "uri" közönség pedig, akik összegyültek egy kis diszkrét zsidózásra, komcsizásra, most felháborodva távozik, gyerekekre hivatkozik.

    kérdem, hogy a közismerten mocskos száju fábry-ra minek kell gyereket vinni.

    Ez nem polgárpukkasztás volt.

    Itt kipukkadtak a kispolgárok.

  • 2008.03.29 14:01:08.,

    Bocsi, de szar már a billentyűm...

  • 2008.03.29 15:04:42nyúl1948

    elkúrtuk

  • 2008.03.29 15:05:53nyúl1948

    akinek nem teccik kivonulhat az országból...

  • 2008.03.30 04:29:25trollkotze

    "Tudod milyen iszonyatos lehet ez egy gyereknek?"

    Akkor már inkább a szülőnek iszonyatos, mert a gyerek meg fogja kérdezni, hogy "appppaaa, mijaza anális szeksz?"



    Hm, Miselvájd gyereke... Annyira álszentnek tartom azt az össznépi szemforgatást, miszerint szégyellnivaló dolog lenne egy expornós gyerekének lenni. Nagy hangon megy a fikázás, fujjabüdöskurvája, aztán apuka sutyiban veri a farkát az análpornóra. Ha valamelyik "celebről" kiderült, hogy aktképek készültek róla, dettó. Fujjmocskosribanc, de azért mindenki tölti lefele a fotókat, és röpködnek a kis megjegyzések, hogy "tónám, mint a biciglit".



    énmondom

    "Valaki elmegy egy előadásra a gyerekeivel, fizet egy csomó pénzt, órákig utazik, - tehát van valami elképzelése, hogy mit szeretne kapni."

    Aki óvni akarja a gyerekeit a szexuális tartalomról, az egyáltalán ne vigye őket Fábrysóra. Nem mondom, Fábrynál is van egy határ, de épp eleget foglalkozik a szexualitással.

  • 2008.03.30 09:47:20Yeto

    Magyarországon fizetni kell azért, hogy egy talkshow felvételén beülhess nevetőgépnek? De durva... Igaz, a ketchupért is fizetni kell a gyorsétteremben, de a talkshowból nem lehet hazavinni egy zsákkal. Vagy így szűrik ki a közönségből azokat, akik nem tudják kifizetni a jegy árát?

  • 2008.03.31 11:52:57toxikus

    "2008.03.28 10:41:49 Rodin

    Fiúk,lányok, valakinek el kellene mennie a Lumú-ba. Ott láthatók a festményei. talán meg kellene nézni, mielőtt ítélkeztek!!! A képek jók, és múzeumba valók. Ennyi! (Persze ha a kommentelők egyáltalán tudják mi a Lumú!) ha nem, akkor pofa be!!!!"



    múzeumba?:DDD az igen, elég sűrűn járhatsz múzeumba:D gratulálok. seggfej:D butitájm...:D

  • 2008.03.31 18:35:18puntschu

    Ez a csaj is öregszik.

  • 2008.04.02 20:42:25frantyi70

    Hm ez a tereskova még azt sem érdemli meg,hogy a nevét nagy betűvel kezdjem!!!!!!!!!!!!

    Ő 1 köcsög faszra vágyó tetű kurva!

    Fú de jó most én is kortárs művész lettem!

    ÉN IS MEGYEK A FÁBRI SHOBA! ÍÍÍJJJJJJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

  • 2008.04.03 01:27:31Peter_Cs

    Nagy Kriszta Tereskova megnyilvánulásával a bulvármédia bizonyos szegmensét és a nyárspolgári léthazugságokat leplezi le ibseni hős módjára egész működése során, a Showderben nyújtott produkciója is ez: kimondja a "kimondhatatlant", tabukat döntöget.

    Bővebben: peter-cs.blog.hu/2008/03/29/tereskova_rulez

  • 2008.04.03 08:34:45aranyhaj.blogspot.com



    Semmi meredek nem volt abban, amit Tyereskova csinált - trágár, na és? Szomorú, hogy ma az embereknek az fáj legjobban, ha némelyek obszcén kifejezéseket használnak.

    Tyereskova attól még lehet tehetséges művész, hogy különc.

    Michelle Wild gyerekének nem lesz rosszabb sora, mint másnak - pláne, hogy olyan légkörben nő fel, hogy nem kell reszketni a holnapi megélhetés miatt (ja, miből is fizet olyan jól a pornó? Csak nem a prűd polgárok érdeklődéséből?)

    Amúgy mélyen egyetértek azokkal, akik szerint a közönség várta a diszkrét komcsizást (jó modorra valló megjegyzéseket, mint a vicc az egyszeri politikus asszonyról és a szamárról), aztán Tyereskova nem politizált, csak trágárkodott. Ezt a csalódást...

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Balatoni nyárindító ajánlat
    Balatoni nyárindító ajánlat Kezdje a nyaralását Siófokon, a Balaton régió egyik legkedveltebb wellness szállodájában. 4 éj esetén már 15.810 Ft/fő/éj félpanziós ártól!
  • Bulgária Tekintse meg ajánlatainkat és válassza a Napospartot! 12.100 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől

Hirdetés

hirdetés