Gyerekekkel hirdetik a budapesti melegfesztivált

2008.06.05. 11:44 - gzp

Bár még csak egy napja került nyilvánosságra, máris a támadások sora indult az idén már 13. alkalommal megrendezett Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű fesztivál plakátjára. A hirdetésen ugyanis három gyermek látható egy felirattal, mely szerint: "Gyerekként azért is kiálltál, amiről azt sem tudtad, miről szól! Most rólad van szó! Magadért kell kiállnod!"

A plakát támadói szerint visszaéltek a gyerekekkel, akik nem dönthettek arról, milyen plakáton szerepelnek. A plakát mellett érvelők szerint viszont „az ötlet önmagában csillagos hatos, mivel aki azzal érvel, hogy a gyerekek esetleg azt sem tudják miért készül a fotó, automatikusan maga ellen hoz fel érvet, hiszen PONT erről szól a plakát”.

Kommentek

  • 2008.06.05 19:02:52vernarancs

    husii, a parade is felhaborito. Egy zenei szennyezes es az igenytelenkedes csimborasszoja. Egybkent ott is sok a buzi.

    En szivesen lemondanek. Arrol pl., hogy ilyen vonulasokat lassak. Otthon lehet vonulni meg seggrepacsizni. A lezbiket se birom. Rontjak a hetero pasik eselyeit. En nem bantanam a buzikat, csak probaljanak nem "masok" lenni. Mert jelenleg ezerrel nyomjak, hogy ok a "masok" de kozben meg egyenloseget akarnak.

  • 2008.06.05 19:02:57Krisz78

    Ne nekem magyarázzátok:-)

  • 2008.06.05 19:04:17trollkotze

    "nő már önmagában is szép, hát még kettő."

    Én izgatónak találok két szép férfit együtt... Én ilyen perverz vagyok, de ez mindegy.

    Legyenek buzik, mert nekem tetszik. Uff :)

  • 2008.06.05 19:08:06Bossifam

    Na akkor mindent bele, orrba, szajba s..gbe, ahogy tetszik. Toleransak vagyunk, csak hagyjatok ki a nagy egyenlöseget.

  • 2008.06.05 19:09:41Krisz78

    Egyáltalán nem általános a melegek körében sem, hogy úgy váltogatják a partnerüket, ahogy más az alsónadrágját, ez megintcsak vérmérséklet és gondolkodásmód kérdése, ahogy a heteró férfiaknál is.



    Náluk sem ez az általános jellemző, ott is van, aki minden héttel mással fekszik le, van akinek néhány hosszú, többéves párkapcsolaton kívül nem volt senki más, van akinek több hosszabb kapcsolata között volt néhány őrültebb szakasz és még ezernyi más lehetőség, a melegeknél sincs másképp.

  • 2008.06.05 19:09:46bringa

    "de azért az tényleg sok amit csinálnak a fesztiválon"

    jaja, pl. filmet néznek, beszélgetnek, piknikelnek, pszichodrámán vesznek részt... ugyanis a fesztivál egy több napos kulturális esemény. A felvonulás mindössze egy 2-3 órás része, és a felvonulóknak is csak pár százaléka, aki hivalkodóan viselkedik és akitől pukkadsz.



    A leszbikusokat is azért fogadják el jobban az emberek, mert azt képzelik, az két bombanő bikiniben, akik olajjal fényesre kent testtel feszülnek egymáshoz, és közben kacsintgatnak a pasikra. :)

    Vicces.

  • 2008.06.05 19:11:31trollkotze

    Bossifam

    Ez mire volt jó?

    Az ilyen beszólásokkal jól el lehet lehetetleníteni a többé-kevésbé érvekkel operáló társalgást.

  • 2008.06.05 19:15:24trollkotze

    "az két bombanő bikiniben, akik olajjal fényesre kent testtel feszülnek egymáshoz, és közben kacsintgatnak a pasikra"

    Hehe. Na igen.

    Mert ezek természetesen olyan leszbikusok, akikhez be lehet szállni harmadiknak. Ha mégsem, akkor lehet bölcselkedni, hogy "nna, ez is csak azér leszbi, mer még nem rakták meg istenesen", és persze PONT a Józsi lenne az, aki ezt megtehetné. Ja.

    Nevetséges.

    A valódi leszbikus nem a férfiaknak csinálja a műsort.

  • 2008.06.05 19:17:00husii

    bringa

    igen a felvonulásra gondoltam konkrétan

  • 2008.06.05 19:19:23tripitaka

    Ennek a ténynek azt hiszem az összes férfi nevében beszélhetek, örülhetünk! :):)

  • 2008.06.05 19:28:40bringa

    én mint rendszeres hetero felvonuló (értsd: szimpatizáns, szolidaritó egyed), azt mondom, a tavalyi kivételével az eddigi felvonulások tök jó hangulatú, kellemes bulik voltak. Persze magamutogató emberek mindig vannak, ha elmész egy diszkóba vagy egy szabadtéri buliba, ott is lesznek csajok, akiknek kilóg a melle meg a segge a ruhából, sőt, az utcán, a baráti körben is lehet olyanokkal találkozni, akik így viselkednek. Nekem sem szimpatikus, de ez annyi, hogy én nem viselkednék úgy. Ettől még őket is tolerálom. A transzikat is tolerálom, nem bántanak senkit, max. az esztétikai érzékedet. Az a gondom a toleranciahirdetőkkel, hogy ők is csak az egyik fajta meleget fogadják el, az exchibicionistákat pedig megfujjolják.

    Ja, és még valami: ez egy buli, s egyben békés demonstráció is. Aki "szexi" cuccban rázza a kamionon, az nem úgy jár az irodába tárgyalni, higgyétek el. S a kamionok mögött, között, mindig ott baktet kb. 30-szor annyi farmeres, pólós átlagkülsejű ember. A te ismerőseid, barátaid is, akikről hétköznap talán észre sem veszed, hogy melegek.

  • 2008.06.05 19:45:38innye

    2008.06.05 18:36:53 Véresfogú Papbácsi



    Remélem az Országos Epidemiológiai Intézet kiadványát elfogadod forrásként. Ott 2007 végére 1485 hiv fertőzöttről volt információ. Ami nem 300.



    www.oek.hu/oek.web?to=3,5,1429,1439&nid=368&pid=1&lang=hun

  • 2008.06.05 20:44:15Véresfogú Papbácsi

    Rendben van, 1485 HIV fertőzött és AIDS-beteg ember. Bár a kettő más és más, de összesen ennyi. 1985 óta. AIDS-es megbetegedés 1985 óta 549. Ebből meghalt 291 szegény ember. Béke poraikra. 549-291=258. Én háromszázat írtam. Laikushoz képest nem olyan rossz…

    Jelölt jelölő viszony? Elolvastad, amit belinkeltél? Köszönöm, hogy igazoltál…



    Nem azt mondom, hogy csúsztatsz, azt mondom, hogy felszínes vagy. Mint ez az egész parttalan „vita”.



    Plakátot?

  • 2008.06.05 20:49:33nemhiszem

    úgy látom, hogy a TOLERANCIA ebben az országban nem igazán van jelen, voltam németországban egy melegfelvonuláson (nem tudtam , hogy lesz, csak belefutottam) ugyan rendőrök védték a menetet, de nem volt semmilyen agresszió a melegekkel és leszbikusokkal és transzvesztitákkal szemben. felvonultak,virágot szórtak az érdeklődőknek, majd békével hazamentek.ennyi, hát hadd vonuljanak fel nyugodtan, ők legalább nem bántanak senkit.....

  • 2008.06.05 20:54:42Elhárítás

    A plakát teljesen rendben van, mert pont olyan, mint amit hirdet: undorító, szánalmas, gusztustalan.

  • 2008.06.05 20:56:09Véresfogú Papbácsi

    Csak még egy dolgot. Van egy ember, aki nem védekezik, gyakori a partnercsere, ilyenek…

    Mondhatjuk azt, hogy a végletekig felelőtlen.

    Egy másik, aki a másik farkát simogatva áll a platón. Mondhatjuk azt, hogy végletekig gátlástalan.

    Örülök, hogy erre büszke… Igen EZ AZ ÖNTUDAT VALÓBAN!

    Amikor a gátlástalanság és a felelőtlenség betegséget eredményez, akkor tudja valaki, mennyibe kerül a havi ellátása gyógyszerekkel? Az igazán jó kondícióban tartó gyógyszerek ára 100 000 és 1 000 000 Ft között van. Havonta.



    Gratulálok, hogy mindezt gyerekek reklámozzák. Újfent azt mondom, hogy telitalálat volt….

    Gondolom, kell a botrány azoknak a meleg embereknek, akik nem akarnak mást, csak szeretni és nyugalomban élni. Imádják a botrányt nem? Külön megkértek valakit, hogy közpénzből provokáljon…



  • 2008.06.05 20:59:38Lukrécia Bögre

    2008.06.05 15:03:04 Bossifam

    Engem nem erdekel hogy kivel es hogyan dug a meleg felvonulo. Az sem erdekel hogy a szomszedom kivel dug. Maganügy. De az agressziv, utcan fajtalankodo, provokalo buzit leütöm. Nem azert mert buzi. Azert mert provokal.





    ---------------

    Érdekes, engem még sosem provokáltak...

  • 2008.06.05 21:01:33Lukrécia Bögre

    2008.06.05 14:35:41 zipi

    az egyetlen értelmes, feltett kérdésre még mindig nem válaszolt egy meleg sem. miért kell felvonulni azért mert meleg valaki?



    -----------------

    csak.

    te is vonulhatsz, ha akarsz.

  • 2008.06.05 21:08:25Bossifam

    Akkor vagy lesütött szemmel jarsz vagy vak vagy..kedves L.Bögre. Engem igenis provokal a nyilt utcan egy segget riszalo vonaglo, tangas mas f..szat simogato buzi. A szemelyes szemermet serti, es jogom van ra hogy ne tukmalja ram senki egy nyilt utcan a szexualis hajlamat. Mert nem erdekel. Egyebkent ha mar engen idezel, akkor az egezs szöveget kopirozd, ne csak egy reszet. Tessek, az eredeti, ma :

    #

    2008.06.05 15:03:04 Bossifam



    Engem nem erdekel hogy kivel es hogyan dug a meleg felvonulo. Az sem erdekel hogy a szomszedom kivel dug. Maganügy. De az agressziv, utcan fajtalankodo, provokalo buzit leütöm. Nem azert mert buzi. Azert mert provokal. Ebben nincs ideologia. De en sem hagyom magam a szemermemben megserteni. Ehhez meg nekem van annyira jogom, mint a buzinak felvonulni!:-D



  • 2008.06.05 21:11:34Bossifam

    ÖREG A TRÜKK; DE CSAK BALFASZOK KOPIROZNAK EGY BIZONYOS RESZT A LENYEGET KIHAGYVA; kedves, meleg L.Bögre/kÖCSÖG?

  • 2008.06.05 21:14:31Lukrécia Bögre

    2008.06.05 21:08:25 Bossifam

    Akkor vagy lesütött szemmel jarsz vagy vak vagy..kedves L.Bögre. Engem igenis provokal a nyilt utcan egy segget riszalo vonaglo, tangas mas f..szat simogato buzi. A szemelyes szemermet serti, es jogom van ra hogy ne tukmalja ram senki egy nyilt utcan a szexualis hajlamat. Mert nem erdekel. Egyebkent ha mar engen idezel, akkor az egezs szöveget kopirozd, ne csak egy reszet. Tessek, az eredeti, ma :

    #

    2008.06.05 15:03:04 Bossifam



    Engem nem erdekel hogy kivel es hogyan dug a meleg felvonulo. Az sem erdekel hogy a szomszedom kivel dug. Maganügy. De az agressziv, utcan fajtalankodo, provokalo buzit leütöm. Nem azert mert buzi. Azert mert provokal. Ebben nincs ideologia. De en sem hagyom magam a szemermemben megserteni. Ehhez meg nekem van annyira jogom, mint a buzinak felvonulni!:-D

    --------------------------------------------



    miért is jársz te a felvonulásra farkukat simogató buzikat lesni?

  • 2008.06.05 21:15:15Lukrécia Bögre

    2008.06.05 21:11:34 Bossifam

    ÖREG A TRÜKK; DE CSAK BALFASZOK KOPIROZNAK EGY BIZONYOS RESZT A LENYEGET KIHAGYVA; kedves, meleg L.Bögre/kÖCSÖG?

    --------------

    értem, tehát itt az agressziód a lényeg.

  • 2008.06.05 21:17:12Lukrécia Bögre

    2008.06.05 14:20:46 BSP

    Na most ez hogy a buzeránsok gyerekekkel hirdetik a plakátot EZ FELHÁBORíTÓ AZ ISTEN BASSZA MEG! és ne jöjjön senki a nem ezt jelenti nem azt jelenti mert az csak duma!!! A FASZT KELL HIRDETNI AMÚGY AZON HOGY KI MELEG ÉS KI NEM! MIÉRT KELL CSÁPOLNI AZÉRT MERT BUZERÁNS VALAKI? A HETERÓK MIÉRT NEM, VONULNAK FEL???!!!



    KEDVES TETVES BUZIK! EZ MÁR TÖBB A SOKNÁL! EZ RENDŐRSÉGI FELJELENTÉST VON MAGA UTÁN, ÚGYHOGY KÉSZÜLJÖN AZ A BUZERÁNS AMLEYIK CSINÁLTA HOGY EBBŐL KURVANAGY BAJ LESZ!

    ----------------------

    remélem, a gyerekedet meleggé teszi isten, és meg is fogja mondani neked.

    csak azt bánom, hgy nem láthatom majd az arcodat akkor.

  • 2008.06.05 21:19:12Hoz_Hun

    Rendkívül elítélem ezt a posztert. Nem is értem miért védik páran. Szerintem a gyerek mint jelkép nem fér össze a homosexualitással. A homoszexualitás két felnőt emmber egymáshoz való [b]szexuális[/b] kapcsolatát jelöli (jelen esetben azonos neműekét). Hogy jön ehhez a gyerek? Tolerancia?

    Sokan példálóznak azzal hogy ez a gyerek toleranciát hirdeti. A gyerek mint tolerás egyén??? Akik azért kiközösítenek valakit mert kicsit másszínű a haja, ne adj isten biceg, szemüveges, vagy éppen szeplős vagy hiányzik még egy foga. Sokkal nyiltabban utálkoznak mint mi felnőtek.



    Ha már melegparádé, akkor legalább humoros poszterrel probálnák elfogadtatni magukat. Akkor az emberek egy alapvetően a humorból származó jó hangulattal fognák fel és értelmeznék a szöveget. Ja hogy egy olyan plakáthoz elkészítéséhez érteni kéne a reklámhoz?



    Gratulálok. Ismét sikerült sok felháborodott embert és tajtékzó homofóbot összefogni a melegek ellen. Ha polgárpukasztás és gyülöletszítás volt a cél, akkor sikeressen elérték.

  • 2008.06.05 21:32:48trilla

    miről folyik a vita? Aids-ről, szexuális hovatartozásról, öltözködésről és viselkedésről, vagy családról? Én maradnék a plakátnál. Nekem tetszik az ötlet, és úgy érzem, a meleg társadalomnak készült, hogy merjenek kiállni magukért, nincs benne semmi szexuális utalás, semmi pornográf, semmi olyan, amivel kiérdemelte volna ezt a sok mocskolódást, amit a hozzászólóktól kapott.

  • 2008.06.05 21:45:46miss pip

    Szerintem zsenialis.

  • 2008.06.05 22:04:01Bossifam

    Lukrécia Bögre

    miért is jársz te a felvonulásra farkukat simogató buzikat lesni?

    Aki a farkat az utcan simogatja, az lepödjön meg hogy nem kezelik komolyan. Köcsög.

  • 2008.06.05 22:21:42trollkotze

    A felvonulók hány százaléka simogat farkat nyilvánosan?

  • 2008.06.05 22:26:59Bossifam

    EZT az L.Bögre nevü köcsög tudna megvalaszolni. Mivel en mar a KMek miatt sem tudtam ezt megoldani.

  • 2008.06.05 22:31:51Bossifam

    Ütemes ritmusban vonulo, farokverö tüntetök... :-DDD

  • 2008.06.05 22:47:11Fekete Pákó

    tökéletesen az ellenkezőjét érik el a vonulgatásukkal, ugyanis emiatt aztán senki nem fogja jobban elfogadni őket, sőt. szerintem az értelmesebbje ezt be is látja, és nem vonulgat, így lesz a rendezvényből az igénytelen, ostoba emberek seregszemléje.

  • 2008.06.05 22:47:45Fekete Pákó

    ja és persze mocskos buzik! :)

  • 2008.06.05 22:57:09kafetéria

    Egyszer egy jóbarátom azt mondta nem szó szerint, de ez volt a lényege: szeressétek egymást, lány a fiút - fiú a lányt és legyenek szép gyerekeitek.

    Gondold végig, hogy mi lesz abból, ha egyneműek szexelnek: maximum kaka.

  • 2008.06.05 23:07:32trollkotze

    Na és? Közöd?

    A heteroszexuálisok közül sem vállal mindenki gyereket.

  • 2008.06.05 23:14:54Senkifia

    #



    "Nem!

    Az nem baj és nem is szégyellnivaló, hogy valaki meleg!

    De nem kell vele dicsekedni, meg ekkora hatalmas feneket keríteni neki, hogy ez a legtermészetesebb dolog a szarás után!!!!!"



    hát ezaz.nem a melegség tényével,hanem a hozzáállással van nagynagy baj.és persze lehet védeni,mondvacsinált érvekkel,sértődötten.de attól tény marad,hogy nagy feneket kerítenek neki,és természetesnek tüntetik fel.ami ugye azért eléggé nevetséges.

    sőt,lassan szégyelld magad,ha családos hetero vagy...fúj... :D

  • 2008.06.05 23:24:36innye

    2008.06.05 20:44:15 Véresfogú Papbácsi



    Szaladj neki mégegyszer, az indulat kárt tett logikai képességeidben.

  • 2008.06.06 00:10:02gingerly

    Egy 5 mondatos írás, egy szép és mondanivalóval renelkező plakáttól elég messzire jutottunk. A melegek nem mernek kimenni a parádéra, vagy a hivalkodó társaik, vagy a félelem a társadalmi előitéletek miatt. Ez arról szólna, hogy megmutassák milyen sokszínűek a melegek. Ott ülnek melletted az irodaházban. Kiszolgálnak a bankban... Nem tollakban és sminkben járnak köztünk nap mint nap. Sokkal többen vannak az ilyenek, de nem merik felvállalni, mert a társadalom nem érett meg rá. Itt vannak helyettük a metroszexuális fiatalok. A férfiatlan heterók akik, nem tudják felvállani a férfi szerepeket...

    Mi a jobb? Elő kéne bújni néhány embernek...

  • 2008.06.06 05:06:24trollkotze

    "sőt,lassan szégyelld magad,ha családos hetero vagy...fúj... :D"

    Én nem érzékelek ilyen tendenciát.

  • 2008.06.06 05:09:03trollkotze

    Egyébként, aki kíváncsi rá, mi mindennel "tréfálhatnak" meg a génjeink, az guglizzon rá a "shemale" szóra. Ha ilyen létezik, miért ne lehetne genetikailag meghatározott a homoszexualitás?

  • 2008.06.06 08:38:35Daniellyn

    Szerintem semmi baj nincs ezzel a plakáttal. Én ugyan semmi pénzért nem szerepeltetném a saját gyermekeimet bármilyen óriásplakáton, de semmiképpen nem pusztán azért, mert egy meleg rendezvényt hirdet. Mellesleg semmilyen szexuális tartalma nincs a plakátnak... Továbbá Magyarországon tök mindegy, hogy milyen a meleg fesztivál plakátja, akár ilyen - akár olyan, támadnák. Ha két csókolózó pasi lenne rajta az lenne a baj... Emberek, ideje lenne felnőni! Mindenki élje az életét, és másokkal foglalkozzon! Nekem van 2 gyönyörű gyerekem, egy fantasztikus férjem, és soha nem gondolnám, hogy a hetero társadalom a melegek miatt tart ott, ahol tart!

  • 2008.06.06 08:38:58István69

    Semmi bajom azzal, ha otthon csinálják. csinálják !

    Gusztus dolga. De ha ezt az utcán hírdetik vagy a faszszopó magyar médiában (akik vevők erre), akkor le kell verni őket, mint a szart.

  • 2008.06.06 09:04:28gingerly

    A Magyar média igen nagy százaléka meleg... Csak a háttérben. Van olyan tv társaság ahol a vezetőség és a háttér több mint fele meleg. Nem kell a gyülöletkeltés! Úgysem házasodhatnak úgysem fogadhatnak örökbe gyereket! A Magyarok legnagyobb baja és stressz forrása az IRIGYSÉG! Ha csak egy napig nem azzal foglalkoznánk, hogy mi van a másiknak, milyen szabadon élnek a "BUZIK"... Mindenki söpörje a saját portáját, és egy sokkal jobb világban fogunk élni...

  • 2008.06.06 09:19:07trollkotze

    "Mellesleg semmilyen szexuális tartalma nincs a plakátnak..."

    Nincs hát. Azért képzelik bele, mert összemosták a homoszexualitást a pedofíliával.

  • 2008.06.06 09:19:55trollkotze

    gingerly

    Mély egyetértésem.

  • 2008.06.06 09:23:38vernarancs

    2008.06.05 23:14:54 Senkifia

    "Nem!

    Az nem baj és nem is szégyellnivaló, hogy valaki meleg!"



    De igen.



    gingerly, en olyan irigy vagyok a melegekre!

    Foleg reggelente amikor a ket kisfiam hozzambujik. Ugy szeretnek ilyenkor buzi lenni es egy szoros ferfit puszilgatni. :D

  • 2008.06.06 09:33:23trollkotze

    És mi szégyellnivaló van rajta? Nem tehetnek róla.

    Csak olyasmiért van jogunk megvetni embereket, amiért maguk a felelősek.

  • 2008.06.06 09:38:28István69

    Rohadtul irigy vagyok.

    A francba, úgy vágynék rá minden nap, hogy egy szőrös "pasi"? turkáljon a lőcsével a seggemben.Na mindegy erről már lemaradtam. Maradnak a csajok. Pfujjjj

  • 2008.06.06 09:41:44vernarancs

    fortisszimafingusz, nem szegyelni valo. A mondat masik felere irtam: "Az nem baj..."



    De baj. Neki is es nekunk is. Meg ha o ezt nem eli meg olyan tragikusan.

  • 2008.06.06 09:53:52énis

    "Nem tehetnek róla", persze! a legtöbb fogyatékos nem tehet a fogyatékosságáról, attól még fogyatékos

  • 2008.06.06 10:07:46tuiop22

    Remélem anyuka végig gondolta, mit fognak kapni a gyerekei az oviban meg az iskolában más gyerekektől akik ezt látták, netán szülőktől...

  • 2008.06.06 10:10:13vernarancs

    Csokifaszt. Egy eletre megnyomoritjak a a tiszta lelku, oszinte gyerekek. A legdurvabb terrorra a gyerekek kepesek, pont az oszinteseguk miatt.

  • 2008.06.06 10:11:22énis

    Csokifaszt én is kérek! Tejcsokisat!

  • 2008.06.06 10:13:21puntschu

    Hogy az mekkora hülye volt, aki ezt a plagátot megideologizála. A gyerekeknél kevésbé demokratikus+toleráns+PC lény nincs. A gyerekek nem állnak ki lovagiasan a megalázottakért. Basztatják, aki dagadt, sovány, ragyás, kapafogú, dadog stb, mindenkit, ha valamiért kilóg a hordából. A gyerek kiröhögi a bolondot, pardon, a fogyatékkal élőt, a süketnémát, stb. és felírja a falra, hogy hújebuzi. Akárki csinálta ezt a plagátot, és akárki fizetett érte, rúgják picsán, mert inkompetens.

  • 2008.06.06 10:33:45vernarancs

    Az a minimum, hogy a gyerekeknek megmondjak, hogy aki csinalta a plakatot az buzi. Az egesz iskolaban elmondjak es meg lehet nezni mennyire toleransak a sracok...

  • 2008.06.06 10:34:10vernarancs

    énis, a fehercsokisat nem szereted?

  • 2008.06.06 10:36:06énis

    De! azt is! De mogyorós legyen ám!

  • 2008.06.06 10:39:30Gladia Delmarre

    Puntschu, sztem nincs igazad. Magától egy gyerek nem mond ilyesmit, csaK AKKOR, HA FELNŐTT-től hallja. Csak menj be egy integrált oviba/suliba: a gyerekek segítőkészek, gondoskodók testileg/szellemileg gyengébb társukkal. Nem a gyerekek a kirekesztők, hanem maguk a T. szülők :"nehogymá a gyerekem egy szellemi fogyatékossal járjon egy osztályba", "nézzed má milyen dagadt az a gyerek!" stb), szóval, mesélhetnék, h kinek a hibája, ha egy gyerek olyanná válik, amilyenről te beszélsz!! Az itt megszólalók között is vannak nem kevesen. Sajnos.

  • 2008.06.06 10:40:15énis

    Valószínű azt a buzik is tudják, hogy gyerekekkel, kisállatokkal minden eladható...

    Egyébként tisztában vannak azzal, hogy ha a társadalom nem tetszését fejezi ki a plakát ellen, akkor rámodhatják az emberre, hogy szemét homofób, ezért kell a figyelemfelkeltés

  • 2008.06.06 10:40:17Isteee

    a gyerekek is toleransabbak lennenek, ha a szulok azok lennenek...

  • 2008.06.06 10:44:31Gladia Delmarre

    Vérnari, egy gyerek nem tudja, h mi az: buzi.

    Ha eljön az idő, amikor a gyerek megkérdezi, h miért fogja a bácsi a bácsi kezét, a néni a néniét akkor azt is értelmesen el lehet magyarázni neki (mint ahogy oly sok más dolgot, pl. a férfi-nő közti szexuális aktust, a ygereknemzést stb). A transzexualitás már nehezebb, de sztem nem lehetetlen.

  • 2008.06.06 10:55:13vernarancs

    Gladia Delmarre, nem tudja, de akkor is hasznalja. Egyebkent a gyerekek az onzest es intoleranciat nem (csak) a szuleiktol latjak. Ez egyszeruen a genekben van a fentmaradas miatt.

    Egy kisgyerek amint tud ulni/maszni mindent meg akar szerezni es nem erdekli, hogy az eppen a tesoja kezeben van. Ahogy az allatoknal is mindenki a leg erosebb akar lenni es a tobbieket kiszoritjak. A fogyatekost meg konnyebb lenyomni. Csufolni a masikat az sem tipikusan a szuloktol ered.

  • 2008.06.06 10:56:10Véresfogú Papbácsi

    Én nem látok logikai bakugrást az érveimben. Ami nem jelenti azt, hogy nincs benne. De kritikának

    elégtelen az, hogy azt mondod, hogy sérültek a logikai képességeim.

    Egyszerűen tudok különbséget tenni a HIV és az AIDS között, tudok kivonni és van elég figyelmem végigolvasni egy cikket.

    Amúgy tudok különbséget tenni a társadalom provokálása és egy kisebbség öntudatos megnyilvánulása között is.

    Sajnálom, hogy néhány meleg ember nem tud.

  • 2008.06.06 11:06:50Gladia Delmarre

    Persze, persze, a génekben benne van a "legerősebb kutya baxik" elve, de a csúfolódás tanuld dolog. Az én gyerekeimnek eddig eszükben sem volt csúfolódni, mert ha megláttak egy kövér gyereket, akkor elmagyaráztuk neki, h miért kövér, és miért nem tehet róla. Ha megláttak egy vörös gyereket, akkor eszükbe sem jutott csúfolódni, mert magam is vörös (igaz, festett) és még sorolhatnám. Nem azt mondom, h nem létezik, amit írsz, de azt tartom, h a sok csúfolódó gyerek mögött sok utálkozó/rosszindulatú szülő áll. Elég, ha az egyik fölnőtt azt mondja a másiknak: nézd csak milyen karika lábú nő az ott... és ez pont elég arra, h a gyerek megértse: ez egy negatív megkülönböztetés volt... és mivel szülője, tehát követendő példa.

  • 2008.06.06 11:18:23ikri

    Ez a plakát nem szól semmiről... ki és miért állt ki gyerekkorában azért, amiről fogalma sem volt még akkor? S ebből hogy jön ki az, hogy akkor most álljon ki magáért? Kicsit azért gondolkodni is kéne, mielőtt valaki rendezvényt reklámoz, nem?



    A plakát üzenete semmi, de legalább megint lesz egy fasza tabutéma (ti.: a gyerekek) amiért megint lehet utálni minden melegek, függetlenül attól, hogy ezt az egész szart néhány agyatlan aktivista vagy mi a tököm dobta össze...



  • 2008.06.06 11:43:09vernarancs

    Gyerekek a buzikert alapitvany...

  • 2008.06.06 12:15:38ezüsthórusz

    Ennyi idótát egy helyen még nem láttam. Egy közönséges plakáton ennyit csámcsogni hihetetlen hova süllyedünk...Ismét a sötét középkor lengi be az utcákat..amikor azt hiszik a GYEREK HÜLYE, pedig a reformpedagógiák óta tudjuk hogy NEM...

  • 2008.06.06 13:45:24yamrmay

    az összes buzis hozzászólás közül ez a Lukrécia Bögre a legirritálóbb. Te amolyan tudálékos buzi vagy? Sújt még buzira pallos, vigyázz...

  • 2008.06.06 13:52:36dubb

    a sok ostoba, aki itt azzal jön, hogy csak ne dörgölje az orrom ala a melegseget az:

    1. bazmeg,amikor en elmegyek nehany pasi elott es kapom a sokszor hanyingert kelto beszolast azok ugyanugy a sajat szexualis beallitottsagukat probaljak az en orrom ala dorgolni. Aztan megsem dobalom meg oket tojassal. persze a ti korlatolt agyatok azt elfogadja, mert hat "ferfiember, oszt ez normalis tole". es meg sorolhatnam hanyszor latom a heteroszexualitas nagy dobra vereset az utcan, pedig kurvara nem erdekel. pedig en is az vagyok.

    2. ertsetek meg egyszer es mindenkorra, hogy a "kussoljal eljel a kis odudban, ott legyel buzi" az nem egyenlo az elfogadassal es az egyenlo jogokkal. Szerintetek kb. azert is halasnak kene lenniuk, hogy nem kulditek oket gazkamraba. No, ez a hozzaallas nem a tolerancia, hiaba kezditek ezzel minden mondatotokat. szanalmas. es nincsenek egyenlo jogaik, akarhogy szeretnetek ezt elhitetni magatokkal. pont miattatok nem.

  • 2008.06.06 14:05:05jdgirl

    én elfogadom a melegeket, sőt sok meleg barátom van. de akkor sem kellene felvonulni, és úgy mutogatni magukat. heterok sem vonulnak föl tangában, smárolva, egymást fogdosva, az is ugyanúgy visszataszító, hát még a melegek. mert az sztem vitathatatlan, h az még visszataszítóbb látvány, ez van. ezt el kell ismerni. és, ha a ők tényleg azt szeretnék, h elismerjék, elfogadják őket, nem pedig hivalkodni és mutogatni magukat, polgárpukkasztani, akkor pláne a háttérben kellene maradniuk. így nagyobb esélyük lenne.

  • 2008.06.06 14:11:02dubb

    jdgirl: de heterok is vonulnak fel egymast fodosva es nyalva falva (bp. parade, vagy barmilyen utcai rendezveny). sot minden felvoulason kivul is megteszik ezt az utcan. nem dobalod meg oket tojassal, max. nem nezel oda, tedd ezt a melegekkel is. es pont az olyanokrol beszeltem az elobb, mint te: azzal kezdi: en elfogadom a melegeket... aztan mocskolodik, aztan kozli, maradjanak otthon. tokeletes szemleltetest szolgaltattal, koszonom.

  • 2008.06.06 14:21:32jdgirl

    nagyon szívesen, máskor is. egyébként még annyit, h az én meleg haverjaim soha nem vennének részt egy ilyen felvonuláson, és soha nem smárolnának egymással pl előttem, mert nem magamutogatók és hivalkodók. és amúgy, mitől ez az indulat, csak nem te is meleg vagy? és igen, maradjanak otthon.

  • 2008.06.06 14:43:58dubb

    :) edes, hogy a csak nem te is meleg vagy? kerdes kicsit ovodasan hangzott. nem vagyok az, biszex hajlamokat neha ereztem magamban, de sose teljesultek be, lehet kellett volna!! de jelenleg hetero kapcsolatban elek, es jol erzem magam benne! Te csokolozol a homo barataid elott? remelem nem, mert lehet nekik udorito! ha ok ilyen rendesen tekintettel vannak rad, remelem te is rajuk! amugy szoktad nekik kifejteni, hogy szerinted melegeknek kuss es maradj otthon? ne csodalkozz, ha egyszer mar nem lesztek olyan jo baratok.

  • 2008.06.06 15:17:50akarkike

    nem mondjátok komolyan, h az a baj, h gyerekek szerepelnek a plakáton? miért nem háborodtak fel, akik felháborodtak akkor, mikor pl. roma gyerekek szerepeltek a roma esélyegyenlőségi plakáton? (mikor nem minden gyerek ugyanonnan indul a versenyben) csak nem azért, mert már megint összemostátok a pedofíliát és az lmbt-séget????

  • 2008.06.06 15:20:53akarkike

    ki gondolja azt, h a melegfelvonulás szexről szól? jöjjön ki és nézze meg, látni fogja, h nem épp arról szól.

  • 2008.06.06 15:23:59akarkike

    akik meg a skacok félmeztelensége a baj, csak tudnám hova teszik a "prűdségüket" akkor, mikor tinilányok reklámokon nem félreérthetően, orális szexre utalva eszik pl. a fagyit

  • 2008.06.06 15:27:08dubb

    akarkike: ugyan mar! a prűdségük csak a homoszexualitással kapcsolatban jön elő:) ha kislany eszi a fagyit orális szexre utaloan, az rendben van. csak kisfiu ne tegye, vagy ha muszaj, akkor otthon:))

  • 2008.06.06 15:58:41Daniellyn

    Nekem is vannak meleg ismerőseim, barátaim, és igen, ők se járnak ilyen felvonulásra. Engem nem zavart mikor Brightonban kézenfogva mentek pasik, csókolóztak, de ezzel a felvonulással én se értek egyet. Mi értelme? A melegekre szerintem sokkal jobb fényt vet, egy jó meleg színésznő (Jodie Foster), egy jó meleg fodrász, egy kedves meleg eladó a Zaraban vagy máshol, egy kedves meleg műsorvezető vagy egy jófej leszbikus talkshow vezető ( Ellen Degeneres) mint egy ilyen valóban igen megosztó felvonulás. szerintem

  • 2008.06.06 16:08:26Fedor

    Idézve lettünk:



    www.hirszerzo.hu/cikkr.botrany_lesz_gyerekek_a_melegfesztival_plakatjan_a_kurucok_keszulodnek.68486.html

  • 2008.06.06 19:02:55nemhiszem

    tele "értelmesebbnél értelmesebb", kicsit sem agresszív és frusztrált emberekkel ez a véleményvonal.....

  • 2008.06.06 21:57:22jdgirl

    dubb: 1. én sem szoktam smárolni a meleg barátaim előtt, annál is inkább, mert amikor velük vagyok, a páromat nem viszem. 2. tudják, hogy ez a véleményem, és nekik is ugyanez. és a Daneillyn-nél a pont.

  • 2008.06.06 22:17:21trollkotze

    "Az egesz iskolaban elmondjak es meg lehet nezni mennyire toleransak a sracok..."

    Már kérdeztem egyszer, most megint. Szerinted default homofóbok?

    Szerintem tanulják.

    A gyerek nem hülye, a maga szintjének megfelelően el lehet neki magyarázni, hogy "van itt két bácsi/néni, akik nagyon szeretik egymást, ezért együtt akarnak élni, de nem csinálnak gyereket, mint anyu és apu", oszt' csókolom.

  • 2008.06.06 22:21:19trollkotze

    "heterok sem vonulnak föl tangában, smárolva, egymást fogdosva, az is ugyanúgy visszataszító"

    Hát de, felvonulnak, ha nem intézményesítve, hát egyénien. Nyilván nem mindenki, ahogy minden meleg sem.

    "hát még a melegek. mert az sztem vitathatatlan, h az még visszataszítóbb látvány, ez van"

    Ez szubjektív, én nem tartom undorítónak, sőt, egy gyengéd, érzéki csók két szép férfi között kifejezetten kellemes látvány. (Nekem.)

  • 2008.06.06 22:26:24trollkotze

    dubb

    Eszembe juttattad, mennyit háborognak némely férfiak azon, hogy mi van, ha megkörnyékezi őket egy meleg.

    Először is, fel nem foghatom, miért képzeli MINDEN férfi azt, hogy az összes meleg éppen az ő seggére pályázik. Illetve de, tudom; ha nekem tizedekkora önbizalmam volna, már rég nem itt tartanék...:)

    Másrészt. Az rendben van, hogy egy számunkra szexuálisan nem vonzó ember közeledése taszító, érthető, ha egy meleg nemkívánatos közeledéáse is az.

    No de miben különbözik ez attól, amikor egy csüngőhasú, büdös, szőrös hímegyed rámstartol a dizsibe'? Szerintem semmiben.

    Ha ilyenkor képzelegni kezdek, hogy jujj, hogy renghet a sörhasa kefélés közben, és ettől felfordul a gyomrom, akkor az az én saram.

    Nem értem, miért okoz valakinek egy nemkívánatos "udvarló" lelki törést. Kedvesen, de határozottan el kell utasítani és kész. Ja, és NEM képzelegni csúnyaságokat.

  • 2008.06.06 22:33:04trollkotze

    "Egyebkent a gyerekek az onzest es intoleranciat nem (csak) a szuleiktol latjak."

    De a szülőknek megvan az eszközük arra, hogy kineveljék belőle. Nem is jó szó ez a "kinevelés", egyszerűen meg kell értetni a gyerekkel, hogy miért fontos empatikusnak lenni ("mert legközelebb te lehetsz a gúny tárgya" etc.)

    Másrészt a melegeken kívülről nem látható semmiféle "deviancia" vagy "torzulás", honnan tudná egyáltalán egy gyerek, hogy mi az a buzi, ha nem a szülei mondták neki?

    Meg aztán, ha visszamehetnék az időben, szívesen megnézném azt is, hogy vajh' az ókori görög kisfiúk is "zsigerből" csúfolták-e a homoszexuálisokat.

  • 2008.06.07 12:22:21444

    rohadt buzik!

  • 2008.06.07 16:22:57napsziget

    "Én a gyerekemet abszolút zéró toleranciára fogom nevelni, mind a melegekkel, mind a cigányokkal szemben. Hová fajul ez az ország, hogy felnőtt férfiak bőrtangában flangálnak az utcán, meg 11 éves kis cigányluvnyák szülnek, mert nekik ez a természetes, hát nem az! A melegeknek már annak örülniük kellene, hogy nem égetik meg őket máglyán, mint a középkorban."-Ne haragudj ftxpmj, de mondd, te normális vagy????? Tudod mi lesz így a gyerekedből,már ha

    valaha lesz? Egy pici, cuki kis Hitler. Ennivaló kölyök lesz. De majd a bajúszról beszéld le, mert az már idejemúlt. Szabadidőtökben égessetek együtt majd buzis, lezbis, cigányos filmeket, könyveket, járjatok vidám, bohókás felvonulásokra, amit a végén könnygázzal oszlatnak fel(én most nem a monnyon le gyurcsányosokra, hanem a rasszistákra gondoltam). Mondenesetre kb. 2100 körül majd benne lesztek a törikönyvekbe, a 21. század rémei címszó alatt. Az ok, h ez a dolog, ahogy van itt mo-n az nem jó, meg persze ezek a cigányos dolgok se természetesek, de azé ilyeneket mondani, egyszerűen undorító

  • 2008.06.08 18:39:49gabcigirl

    Hányok tőle, nem támogatom. Nem kell a "meleg családi fészek", boáááááááááááá!!!!

  • 2008.06.08 21:41:16subabubba

    Káromkodós típus vagyok, az jön a számra, de meg kell reformálnom a beszédemet. Menyni sötét buzi van, mondanám, de nyilvánvaló, hogy átszokom a "mennyi sötét homofób"-ra. Elképesztő az a sötétség, ami néhány emberből jön. Chipset, kólát, gyógyszert, politikai pártot, minden mocskot és egészségtelen dolgot lehet gyerekekkel, (és gyakran GYEREKEKNEK is) reklámozni. Basszus ez nem egy pedofil plakát, ők is éppúgy voltak gyerekek mint bármelyik homofób, legfeljebb már akor sem voltak olyan verem sötétek. Nem kell szeretni a melegeket, ahogy azokat sem kell szereni, akik a magas lóarcú, a vékony gebe, a nagyseggű 200 kilós nőket szeretik. Azoktól is lehet undorodni. Senki nem fogja rá tukmálni egy emberre sem ezeket. Ha valaki annyira hetero, hogy fél egy ilyen reklámtól, akkor meg inkább agyaljon egy kicsit a kérdésen.

  • 2008.06.09 03:57:21trollkotze

    Itt egy jó összefoglaló az érvekről:

    azbeszt.blog.hu/2008/06/08/ne_legy_mar_buzi

  • 2008.06.09 08:33:39andriska

    Nekem mar az SZDSZ Pistikevel kiverte a biztositekot. Ez szvsz meg nem is annyira gaz.

  • 2008.06.11 19:15:45ironicon

    Hány heteróknak szánt plakáton láttunk már gyerekeket? Egy aprócska dolgot elfelejtünk, e miatt beszélünk el annyira egymás mellett: a melegeknek nem a szexről szól hovatartozásuk, a homofóboknak viszont igen.. Akkor most ki is az aki rosszra gondol?

  • 2008.06.13 18:00:25homofobofob

    a gyerekek ösztönösen kiállnak a jó mellett!





  • 2008.06.13 18:53:57zeva15

    A plakát valóban felvet néhány problémát. Nem ez a plakát, hanem a plakát általában.Kedvenc témájuk a lengén öltözött nő, a kutya és a gyerek. Mert ezek jó fogások. Pedig nem biztos, hogy a plakáton szereplők egyetértenek azzal, amit reklámoznak. Ez a fogyasztói társadalom problémája.

    Ez a plakát sztem kicsit erről is szól. Azért nem mondom, hogy gondolkozzatok, értelmezzétek, mert a hozzászólásokból ítélve ez nem biztos, hogy menne.

    Én is hajlamos vagyok úgy látni, hogy ilyen a magyar társadalom, de aztán lehiggadok, és tudom, hogy nem.Csak néhány izgatott homofób mindig ráharap a témára...

    Azoknak üzenem, akik Mózessal halálra köveznének, hogy ott és akkor ugyanez várt a félrelépő nőkre is. Ha ma is tartanánk ezt a hagyományt, lennének még nőnemű buzizók?!

    És mielőtt a Bibliai hivatkozások száma nöne, halkan megjegyzem, hogy többször is előfordul: "A legfontosabb parancs a szeretet!". Pedig ez több, mint a hiányzó tolerancia.

  • 2008.06.27 23:37:03Rothstein

    Nekem lenne egy kérdésem, és egyértelmű válaszokat várok a buziktól és nem buziktól egyaránt:

    Te örülnél annak ha a gyereked buzi lenne?

    (btw, csak egy kis adalék a buzik sokat hangoztatott érvéhez):

    Egy hetero ffinak miért lenne undorító ha 2 nő kényeztetné? Hiszen ő a nőket szereti ...

  • 2008.06.30 16:38:16DÚS

    ***** Emberek ha ennyire undorítónak és felháborítonak tartjátok az egész dolgot, akkor MI A F*SZ-NAK foglalkoztok ezzel, csak + dolog amin legalább fél évig téma lex. ennyire unatkozik mindenki ???? ******

  • 2008.06.30 17:29:04Fauves

    Hú de kibaszott értelmes kommentek.

    "A homoszexualitás genetikai betegség."

    "A bik csak unatkoznak."

    Gratulálok, és kívánom neked, ftxpmj, hogy a gyereked homo legyen, és egy romába szeressen bele! Azonkívül HERÉLJENEK KI, Mr./Ms. Moustache!

    Hallgassatok egy kicsit több Madonnát, Nirvánát, Tori Amost vagy David Bowiet!

    Amúgy abszolút nem vagyok híve a melegfelvonulásnak, és itt is tapasztalom, a mi kis helyi elitiskolánkban, hogy a hülyék, akik röhögve mesélik, milyen biszexek ők és hogy már hány pasival csókolóztak, azok milyen kibaszott menők, míg a csendesek szenvednek, és azt próbálják elkerülni, hogy nehogy megveresse őket a szerelmük, akit próbálnak úgy szünetben nézegetni.

    Nem azokról van szó, akik tollboában rázzák a seggüket Bpn, hanem akik valahol a kibaszott vidéken élnek, olyan homofób, magyargárdista favágók mellett, mint pl. ftxpmj.

    Serifnével maximálisan egyetértenek.

    " I am afraid of Americans

    I am afraid of the World

    I am afraid I can't help it

    I am afraid I can't"

  • 2008.06.30 17:31:12Fauves

    És, Rothstein, ha nem örülnék, hogy a gyerekem "más", az azért lenne, mert nem akarom, hogy végigélje az egész szart. Az egész intoleranciát, a rettegést, az ámítást, a Magyar Gárdát meg mindent.

    A skinheadeket kéne lőni, nem a transzvesztitákat!

  • 2008.06.30 17:51:16énis

    Fauves, azért nem áll távol tőled a gyűlöletbeszéd! Örülj, hogy nem szavazták meg a törvényt, mehetnél a sittre barátom!

  • 2008.06.30 18:07:08Fauves

    :)

  • 2008.06.30 18:08:57Fauves

    amúgy ajánlom mindenkinek, hogy lépjen be a MyVipes melegvédőklubba, és akkor majd rájön, miről is szól igazán :)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Autóbérlés online
    Autóbérlés online Most Ön is az elsők között lehet! Foglalja le már most bérautóját a Labdarúgó EB és Olimpiai Játékok idejére!
  • Bulgária Tekintse meg ajánlatainkat és válassza a Napospartot! 12.100 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől

Hirdetés

hirdetés