Erdélyi Mónika szerint egy félrelépés még belefér

2008.09.01. 08:29 - mm

"Úgy tartom, hogy egy kapcsolt alapja a hűség, ahol egy félrelépés talán még megbocsájtható, de kettő már nem. Az első még felfogható tévedésnek, de a második már jellemhiba" - nyilatkozta Erdélyi Mónika a Mónika-show műsorvezetője a Borsnak. Erdélyi azért beszélt a hűtlenségről, mert az ősszel hetedszer is elinduló műsorának első adásában a hűtlenség kérdéskörével foglalkoznak majd.

Kommentek

  • 2008.09.01 14:07:33jdgirl

    fehérzaj, se másnaposság, se megcsalás élvezed te az életet? :D:D nem árultad még el, mióta vagy házas!

  • 2008.09.01 14:08:32Kolompár Winettou

    fehérzaj, minden ami jó az életben az vagy árt vagy tilos vagy hizlal :)

  • 2008.09.01 14:09:29Kolompár Winettou

    Jdgirl, fehérzaj még nem házas szerintem!

    Még csak fekete-fehérben lát. :)

  • 2008.09.01 14:10:03mpbm

    AÍ káposztás tészta készítést meg lehet tanulni. Szépen el kell magyarázni, játékosan rávezetni, hogy te hogy szereted, miből mennyit, milyen arányban. Ha megmondod neki, hogy hogy csinálja, sztem szívesen próbálkozik.



    Van féltékenység, és rossz? de akkor mégiscsak könnyebb elviselni, mint a monogámiát...

    Nem tudom. Hál'Istennek nagyon szerelmes vagyok, és a férjem nagyon hosszú menüvel rendelkezik, és nagyon sokat játszunk. Elképzelhetetlennek tűnik, hogy mást kivánjak. Ne fikázzatok le, tényleg így van, és azon vagyok(vagyunk), hogy így is maradjon.

  • 2008.09.01 14:10:41matroid

    "Én pl a nem őszinteséget(most nem a megcsalásban) fontos dolgokban vhogy nagyobb bűnnek látom, mint a megcsalást. Nem szeretek nem őszinte kapcsolatban lenni. Ott feszültség lesz, ami meg nem sok jót szül..."



    ezt ertette vki?

  • 2008.09.01 14:11:53fehérzaj

    Süteményt azt szoktam enni.

    Titkos dolgok?

    Hmmm azok érdekelnek.

    Jövőre leszünk 20.

  • 2008.09.01 14:12:09mpbm

    g711, nekem baromira tetszett a vicc.

  • 2008.09.01 14:12:25Kolompár Winettou

    mpbm, nagyon tiszteletre méltó a hozzáállásotok!

    Én is így kezdtem és az élet legyőzött!

  • 2008.09.01 14:13:48mpbm

    (Tudom, hogy ez most kicsit "dejóvoltanyuszikavicce"- szindróma volt)

  • 2008.09.01 14:15:16Kolompár Winettou

    fehérzaj, 20 éves házasok lesztek?

    Minden elismerésem!

    Valószínűleg nagyon ideálisan alakult az eddigi életetek

  • 2008.09.01 14:16:27fehérzaj

    :)))))

  • 2008.09.01 14:16:44mpbm

    KW: neeeeeeeeeeee!



    Ettől nyilván én is tartok, és féltem ezt az állapotot. De mit kell tennünk?

  • 2008.09.01 14:16:56tamcsoka

    mpbm : Jó hallani,hogy vannak még tökéletes kapcsolatok...:)

  • 2008.09.01 14:16:59fehérzaj

    Szerintem nem kívánnád magadnak azt az ideát.

  • 2008.09.01 14:18:04fehérzaj

    Sok gyötrődés és annyi viszály után

  • 2008.09.01 14:18:06jdgirl

    ne b...sssz, 20 év hűség? hogy csináljátok? komolyan!!!!!!!!!!!!!

    mbpm, mi 3 éve vagyunk együtt, és még ott tartunk, ahol ti. De ki tudja, mi lesz 10 v múlva?

  • 2008.09.01 14:18:15jdgirl

    év

  • 2008.09.01 14:18:52énis

    sunimesek, nem, de örömmel olvastam, hogy nem azt a buzi szót használta, hogy őszintétlen, ettől a falnak megyek! :-D

  • 2008.09.01 14:20:33jdgirl

    gyötrődés, viszály, de no félrelépés?

  • 2008.09.01 14:20:54fehérzaj

    3 év az még aranykor

  • 2008.09.01 14:21:41fehérzaj

    Nem volt félrelépés sem jobbra sem balra

    Ez ilyen hihetetlen?

  • 2008.09.01 14:24:42mpbm

    Pont aranykorban vagyunk, de nagyon szeretném, h ez maradjon. És basszus, tényleg tökéletes. Hihetetlen is.

    Nem szökkenünk minden nap virágos mezőn kéz a kézben, csókolózva, de nagyon sok szempontból szerencsések vagyunk. Kicsik még a gyerekeink, így a nehéz gyermekvállalós, lestrapálós időszakot szerintem könnyebb így, hogy még nagy a lámúr.

  • 2008.09.01 14:25:14Kolompár Winettou

    fehérzaj nem hihetetlen!

    Amikor még házas voltam, nagyon sokat könyörögtem a feleségemnek, hogy változzon.

    Változott csak nem arra amerre én szerettem volna! Így alakult!

  • 2008.09.01 14:25:27jewel

    Hu gyerekek tudom hogy nem illik ide, de ez qva jo, hogy Albert Gyorgyi "a nagy magyar banat reklamarca" :D

  • 2008.09.01 14:25:43fehérzaj

    Nálunk most éppen hidegháború dúl:))

  • 2008.09.01 14:29:45jdgirl

    fehérzaj, nem hihetetlen, csak ritka! Remélem, szerencsésen kilábaltok a hidegháborúból!!!!!!!

  • 2008.09.01 14:30:34jdgirl

    Win, min szerettél volna változtatni?

  • 2008.09.01 14:31:35TBalint

    "2008.09.01 13:45:39 tamcsoka



    2008.09.01 13:04:03 TBalint

    "mi közöd van hozzá, hogy ki alapítson családot.

    Én fogok. Méghozzá jót, legalábbis arra fogok törekedni. Ha a gyerekemnek szüksége lesz rám, ott leszek. Ha a feleségemnek, akkor is, és ez tuti." Mit fognak szólni a gyerekeid,ha véletlenül kiderül,hogy nem csak az anyukkal vagy? Szerinted ez jó példamutatás?"



    Igen, szerintem az. Amit leírtam, azt én őszintén gondolom, és vállalható. Ha én így gondolom, miért azokat az erkölcsi normákat tanítsam a gyerekeimnek, mint "jó példát", amivel én nem értek egyet? Elmondanám, hogy én így gondolom, de én vagyok a kisebbség, gondold át, hogy melyik a jobb, és válaszd azt, amelyik Neked jobban tetszik.

  • 2008.09.01 14:32:08Kolompár Winettou

    fehérzaj, a hidegháborúnál nincs rosszabb!

    A kimondatlan dolgok a szótlan haragszom Rád az felőrli a kapcsolatot!

  • 2008.09.01 14:34:32Kolompár Winettou

    Jdgirl, életem legboldogabb napja volt amikor az imádott lány feleségül jött hozzám!

    Akkor 65kg volt.

    Aztán szép egyenletesen (lineárisan) minden évben hízott 2kg-ot. Ez nem sok de 17 év alatt...

    Hát ezért kérleltem hogy ne hízzon...

  • 2008.09.01 14:37:52jdgirl

    ez mind-mind szép elméletben, TBálint, csak kérdés, gyakorlatban hogy valósítható meg. Akárhogy is, kissé érdekesen hangzik: figyu, én meg foglak csalni, és azt se bánom, ha te is így teszel ...

    és majd a gyerekeidnek: szóval, anyátokkal mi nyitott kapcsolatban élünk, másokkal is lefekszünk időnként, ez a mi normánk, de tudnotok kell, hogy van egy másik norma is, ahol az emberek hűségesek egymáshoz, ti döntitek el, melyiket választjátok, rátok bízom a döntést :D:D:D:D

  • 2008.09.01 14:39:10TBalint

    g711: na igen, ez egy lényeges kérdés. Csakhogy (remélem érthető leszek):

    -Ha váltok, akkor az új páromnak fel kell tennie magának egy kérdést: Váltottam, mert ő volt a jobb. Mi van, ha legközelebb megint lesz konkurencia, és akkor meg ő lesz a vesztes. Jó pasi ez, érdemes vele hosszú távra tervezni?



    A válasz egyértelmű: nem. Ezért van ilyen kérdésben a jelenlegi páromnak előnye: 100 méteres futóversenyben mondjuk 30-40 méter, bár ezt elég nehéz számszerűsíteni. Ha komolyan felmerül bennem a váltás, akkor biztos, hogy átbeszélem a párommal, hogy mi a célja, hogyan gondolja, megtesz-e mindent értem (és ugye, ÉN megteszek-e mindent érte??). Viszont, valamit teljesítenie kelljen.

    Kb. annyi a lényeg, hogy ha a párom kihozza magából a maximumot, akkor nem váltok, mert nem szabad, hogy váltsak (lásd az új pár által felteendő kérdést). De ha nem, tunyul, többszöri kérésre se változtat, akkor váltok, mert az már rajta múlik.

  • 2008.09.01 14:39:33énis

    Tbálint, nem gondolnám, hogy a szüleid téged így neveltek, hanem ez egy saját magad által felállított és elfogadott erkölcsi rend lett és egy boldog és naiv gyereket fogsz adni a társadalomnak, aki ezt kihasználja és megnyomorítja majd..

  • 2008.09.01 14:39:39jdgirl

    hát, az télleg gáz! mert ugye, azt láttam, h te abszolút a súlyodnál maradtál, nem követted anyut, nem csodálom hát...

  • 2008.09.01 14:40:46TBalint

    Igen, jdgirl, csak az nem megcsalás, ha a másik tudtával és beleegyezésével teszed mindezt. A megcsalásban ugyanis benne van, hogy csalni - én pedig nem csalok.

  • 2008.09.01 14:41:53Kolompár Winettou

    Jdgirl és mellette az egyéb problémák, de győzött a lustaság! Hiába kérleltem..

  • 2008.09.01 14:42:12tamcsoka

    2008.09.01 14:37:52 jdgirl

    Szerintem teljesen igazad van. Én sem fogalmazhattam volna meg jobban. :)

  • 2008.09.01 14:43:34jdgirl

    ne a szavakon lovagoljunk, nem az a lényeg, az sem hangzik jobban, hogy: én másokkal is fogok szexuális kapcsolatot létesíteni...

  • 2008.09.01 14:43:44TBalint

    énis, csodálkozz: a szüleim ilyen házasságban élnek, és az övék magasan a legstabilabb kapcsolat a generációjukban, soha egyetlen pillanatig se volt válságban a házasságuk. Igaz, ők nem így kezdték, apukám nem szólt anyukámnak, ha mással volt - de anyukám bízott benne, apukám meg meghálálta. Aztán amikor lehetett, elmondta, anyukám megértette, és utána már őszintén csinálták.



    Azzal lehetsz csak őszinte, aki el is tudja fogadni az igazságot.

  • 2008.09.01 14:45:53TBalint

    igen, jdgirl, ne lovagoljunk a szavakon. Te alapból rossz dolognak tartod, negatívnak, ha valaki ilyet akar. Mitől negatív ez, mondd? Azon kívül, hogy a Bibliában ez van. Valami értelmes, logikus, racionális választ mondjál. Sok embnert megkérdeztem már, de ilyet még senki se mondott nekem.

  • 2008.09.01 14:46:36jdgirl

    vagy aki úgy tesz, h elfogadja. anyukádnak lehet, h nem volt más választása, honnan tudod, h ő is pont így képzelte el, és még élvezi is? akkor ő is megtette volna már az elején, nemcsak apukád.

  • 2008.09.01 14:47:16énis

    Nem tudom hallottad-e már azt a mondást, hogy: egy fecske nem csinál nyarat. Pont ez jut rólad eszembe.. nagyon gyerekesnek tartalak és meglehetősen naivnak.

    Nálatok sosem lehet akkor olyan, hogy "most drágám, rohadtul nincs kedvem veled foglalkozni, mert felnyomták az agyamat a melóhelyen és te is idegesítesz...", mert akkor valószínűleg rohansz egy másikhoz egyből és duzzogsz, hogy nem tesz meg mindent érted!

  • 2008.09.01 14:48:13mpbm

    huh, ez a versenykényszer nagyon durva. Mege zek a feltételekhez kötések. Sztem meg az a norma, ha a csaj, azért nem tunyul, mert szereti a pasiját, és tetszeni akar neki, meg mert tunyulni szar. Nem azért, mert verseny van, és ha tunyul, lecserélik. ááááá.

    Az, hogy a változtatás igényét meg kell beszélni aláírom. Sokkal jobb, ha megbezséljük, mint ha egyszer ömlesztve odanyomjuk a másiknak, hogy ezmegaz is milyen szar vele.

  • 2008.09.01 14:50:33tamcsoka

    TBalint: nem válaszoltál arra,hogy a párod biztos úgy vélekedik-e, ahogy te? Nem elképzelhető,hogy reménykedik hátha megváltozol? (egy szerelmes ember elég sok őrültségre képes)

    Abban az esetben,ha teljesen egyformán gondolkodtok tényleg jó dolgok,hogy így egymásra találtatok, sőt hihetetlen is.

    Csak a gyermek dolog nem tisztázott ebben a felállásban számomra.(de ki vagyok én,hogy ítélkezzek.)

  • 2008.09.01 14:50:42énis

    jdgirlel értek egyet, azért kizárt dolog, hogy pontosan tudod, hogy anyukád mit gondolt erről...

  • 2008.09.01 14:50:45jdgirl

    Nem tartom negatívnak egyáltalán. Csak nehezen kivitelezhetőnek, úgy, h TÉNYLEG senki ne sérüljön, és ne csak megalkuvás legyen a dologban.

  • 2008.09.01 14:53:46Kolompár Winettou

    Amikor az öreg Khon-nak mondja egy ember hogy megcsalja a felesége és mit szól hozzá?

    Válaszol az öreg Khon, ja fiam inkább vagyok egy jó üzletben 50% mint egy rossz üzletben 100%-al!

  • 2008.09.01 14:56:04g711

    mpbm

    A vicc jó volt, és egy ilyen kapcsolat nem is rossz így olvasva. De ha mindennaposra venném, hááát.

    A nem őszinteséges dolgot úgy gondolom, hogy nem bízik benned annyira, hogy elmondjon bizonyos dolgokat. Látod, hogy őrlődik, de nem tudod, miért. Vagy kiderül 1 év múlva olyan dolog, hogy ő már akkor nem úgy gondolta, csak nekem akart jót. Na köszi. Legyen mondjuk az odaköltözünk a valaki szüleihez dolog. Szerencsére nem volt ilyen, de ha lesz, akkor olyan érzés lesz, inkább idézek:

    "Amikor Cingár szaxizik, mindig megmozdul bennem valami... egy érzés... hogy megfojtom, vagy valami..." :)

  • 2008.09.01 14:56:48jdgirl

    :) ne b...sszz, Win :D:D

  • 2008.09.01 15:00:17mpbm

    Racionális érvet nem tudok mondani, cska azt, hogy ha valakit szeretsz, és figyeltek egymásra, akkor nem akarod megcsalni. Nem kívánsz mást.

    És a másik, hogy igen a szerelem egy kurva önző dolog, nekem igenis szar érzés, ha a pasim másra vet szemet. De ne gondold, hogy az, amit te vallasz, hogy a legjobb a te nőd, mert különben lecseréled. kevésbé önző dolog lenne.

    Ez egy óriási baromság, amiről beszélsz, nem vagyok hajlandó elfogadni. Maximum tényleg nagyon laza kapcsolat szintjén.



    Egyébként az eredeti témához: én a férjemmel akarom leélni az életemet, olyan embernek ismerem őt, aki nem csalna meg soha, ha esetleg mégis megtörténne, vszínű megbocsájtanék neki, de, hoyg kurva kibaszottul fájna, és évekig ott motoszkálna a fejemben az a nagyon szar érzés, az biztos.

  • 2008.09.01 15:07:21TBalint

    tamcsoka: sokszor kérdeztem, hoyg jónak tartja-e ezt így, azonosak-e a céljaink. Ha nem, akkor még segítenék is neki olyan pasit találni, akivel boldog lehet, ha megkér rá. De ő velem akar maradni. Az elgondolást jónak, értelmesnek tartja, csak ő nem úgy nevelkedett, mint én, még új neki, és erről nem könnyű átállnia, ezt én tudom. Ezért adok neki időt, és közben mindig kérdezem, hogy még mindig jónak tartja-e ezt, efelé akar menni. És eddig mindig meggyőzött, hogy igen. És még egy: nem én vagyok az első pasi a képzeletbeli listáján, és van annyira jó csaj, hogy találjon magának mást. Mégsem teszi, pedig biztatom rá, hogy tegye, ha ez neki nem jó, ha így nem tud boldog lenni.

  • 2008.09.01 15:11:26mpbm

    Mindig kérdezed? Háháháháhá

    Hogy ez mekkora nagy baromság, basszus!

  • 2008.09.01 15:12:36mpbm

    Ha segítenél neki pasit találni, meg mondod neki, ha így nem jó, menjen el, akkor kurva fölösleges szerelemről vagy érzésekről beszélni!

  • 2008.09.01 15:17:09TBalint

    mpbm:



    "ha valakit szeretsz, és figyeltek egymásra, akkor nem akarod megcsalni. Nem kívánsz mást."



    ez a te szeretetdefiníciódban benne van, az enyémben nincs. Az enyémet lásd az első hozzászólásomban. Én így szeretek, és van, akinek ez tetszik.



    Igen, van benne önzőség: kielégíthetem legálisan olyan igényeimet, amit egy zárt kapcsolatban nem tudnék. Ha a páromnak vannak ilyen igényei (vannak), akkor ő is kielégítheti ezt. Szól nekem, én azt kívánom, hogy érezze magát jól, és ha jól érezte magát, örülök neki. Esetleg, ha a másik valaki, akivel volt, tud valami új, még általunk nm próbált, érdekes szeretkezési módszert, akkor kipróbálhatjuk mi is.

  • 2008.09.01 15:19:35TBalint

    mpbm: Van szerelem, vannak érzések. De a döntő szót az értelem mondja ki.

  • 2008.09.01 15:22:57tamcsoka

    2008.09.01 15:07:21 TBalint

    SAjnos,ha az ember szerelmes sokszor mond olyanokat,amiket nem úgy gondol vagy érez. Ez csak évek múltán fog kiütközni. Talán tényleg komolyan gondolja,de az is lehet,hogy csak áltatja magát is és téged is. Viszont ha te úgy ÉRZED igaz amit mond,akkor nincs baj :)

    Végül is minden ember más. Én el sem tudnám így képzelni a kapcsolatom,de ha ti igazán boldogok vagytok,akkor miért ne.

  • 2008.09.01 15:23:35Kolompár Winettou

    A szerelem az az amikor a józan eszed ellenére cselekszel!

  • 2008.09.01 15:29:44jewel

    Win :D, ez jo

  • 2008.09.01 15:30:26tamcsoka

    Igen,és miután kezd elszállni a rózsaszín köd,jössz csak rá,hogy mennyi olyan dolgot csináltál,amit normál állapotban nem tettél volna...:))

  • 2008.09.01 15:36:48Zorba a .....

    tamcsoka pl? Bevallom még nem csináltam olyat szerelmesen, amit késöbb megbántam volna. Akkor és ott nagyon jó volt! Akkor miért bánnám késöbb?

  • 2008.09.01 15:37:07mpbm

    Én egy szar béna, szenvedős kapcsolat után, már "okosan" találkoztam a párommal. SZóval a rózsaszín köd, azért nem olyan formában igaz, ahogy írtatok róla. a férjem olyan faszi, akihez akkor is hozzámentem volna, ha nem vagyok bele szerelmes. Illetve nem, mert eszem ágában sem volt házasodni. Na, de, hogy nem mindig ész ellen működő dolog a szerelem. Ezt cáfolnám, noha én is ezt gondoltam régebben, és nem hittem benne, h van ilyen.

    Van, hogy értelem megspékelve szerelemmel, vagy fordítva. Van ilyen, na, tényleg. Mi vagyunk. És úgy szeretném, h 20 év mólva is ez legyen.

  • 2008.09.01 15:41:04TBalint

    Szerencsére ez eleve nem rózsaszín köddel kezdődött nálunk. És megpróbálok átlátni a ködön. Kb. ismerem azt, hogy miket érzek mikor, és átgondolom, hogy a rózsaszín köd miatt gondolok/érzek-e úgy valamit, ahogy, vagy sem.



    tamcsoka, örülök, hogy elfogadod, hogy lehet máshogy is. :)

  • 2008.09.01 15:43:04TBalint

    mpbm, egyetértek, a szerelem nem az ész ellen van.



    van egy szó erre:



    füg-get-len a kettő egymástól. :)

  • 2008.09.01 15:43:42tamcsoka

    2008.09.01 15:36:48 Zorba a .....

    Én sem azt mondtam,hogy megbántam, inkább úgy mondanám tanultam...

  • 2008.09.01 15:45:58g711

    "akkor kurva fölösleges szerelemről vagy érzésekről beszélni! "

    Ez érdekes. A volt párom állítólag engem nagyon szeretett. Megtett volna értem mindent. De vhogy nem éreztem, hogy szeret. És voltak dolgai. Persze utólag jött a nem így, meg úgy gondoltam, és nagyon szeret. Még most is jönnek SMS-ek. Na, ez már beteges.

    Én is nehezen engedtem el egyszer az exem, de ennyire azért nem. Fel kell tenni magadnak racionális érdéseket, és így is válaszolni. Aztán nagyrészt eszerint cselekedni. Ez az akkor is szeretem sztem egyik félnek sem jó.



    tamcsoka

    Előző kapcsolatban 4 év után is ez ment. De ha én nem érzem, akkor hiába. Pedig jó csaj volt, de akkor sem tudom elképzelni az életem vele. Ő soha nem csalt volna meg. De az a beteges szerelem, az nekem minden, csak nem szerelem. Ez most lehet nem volt érthető. Sajna én is csak a végén láttam át, hogy ebből ne lehet jól kijönni, de benne élni sem.





    Így olvasgatva a hsz-eket, lesz nézettsége a shownak. Ha nem is mi, de nézni fogják. És mennyi "na ugye, én mondtam" lesz majd a TV előtt ülők között :)



    2008.09.01 15:23:35 Kolompár Winettou

    "A szerelem az az amikor a józan eszed ellenére cselekszel!"

    Ez a baj. Mert nem árt átgondolni egy kapcsolat előtt, hogy ki merre, stb...

    Persze fiatalon még más, de idősebben már nem mind1.

  • 2008.09.01 15:51:00g711

    TBalint



    Te mit dolgozol?

    Nem kell cég, stb. Csak terület, meg kb beosztás.

    Elég racionális a hozzáállás, és kevés ilyennel találkozok.

  • 2008.09.01 15:57:07tamcsoka

    Nyilván sokkal ésszerűbb,ha különféle észérvek és ellenérvek összevetése után választod ki a partnert,de ez már annyira rideg.

    Nyilván az sem helyes,ha teljesen feladva önmagadat vagy a kapcsolatban,mert annak úgy is bukta lesz a vége.

  • 2008.09.01 16:04:28TBalint

    g711:



    Villamosmérnök végzettségem van, és mint programozó, szoftver teszt mérnökként dolgozok (alkotnom is kell bőven, nem csak gombot nyomogatni).

  • 2008.09.01 16:21:08g711

    "Nyilván az sem helyes,ha teljesen feladva önmagadat vagy a kapcsolatban,mert annak úgy is bukta lesz a vége."

    Embertípusfüggő. Van, aki úgy érzi jól magát.



    Én azért kb felvázolom. Pl van egy xy hobbim, amin havonta egy hétvégét ott vagyok, ha törik, ha szakad. Vagy ha van lehetőség xy-ra az életemben, akkor azt megteszem(nem megcsalásra kell gondolni).

    Meg az őszinteséget is felvázolom pár mondatban. Vhogy nem azzal akarom tölteni az időmet, hogy én úgy gondoltam, stb. Mondja ki. És ne akkor ordítsa le a fejem, ha már felgyűlt benne minden gond.



    Hétvégén vittem-hoztam egy csajt, és simán látszott a gesztusain, mozdulatain, mit akar. Elején csak vigyorogtam magamban, hogy mikor mondja, de nem tette. Nem 2 napja ismerjük egymást. Aztán kérdeztem tőle, hogy csináljuk ezt?(amit láttam rajt, hogy szeretne, és nem, nem a sex) Válasz: aha! A végén már nem is kérdeztem, hanem mondtam. Na, ő nem kellene barátnőnek. Egy idő után belefáradnék. Persze volt olyan is, hogy nemet mondott, majd 2 perc múlva mégis...



    De legyen mindenki boldog a maga "törvényeinek" megfelelő társával! És kis kompromisszumkészség nem árt. De túlzásba ne vigyük, mert az megint nem lesz jó.

  • 2008.09.01 16:25:04Féreg

    mi megy itt? velvet élő maunika show?

  • 2008.09.01 16:27:32jewel

    Igen :D

  • 2008.09.01 16:35:21g711

    TBalint



    Vhogy megmondtam volna :)

    Én is hasonló terülten vagyok.



    Amin tuti kiakadnak páran(te nem tom):

    Csaj hiszitizik, és megkérded tőle: most kell ez a 10-30 perc hiszti, vagy átléphetünk rajta, és csinálhatunk vmi értelmes dolgot?

    Lehet mondani, hogy bunkó. De 1* adja össze vki, hogy ez mennyi idő az életében. Most komolyan. Én adok neki egy tányérat, és vágja földhöz, vagy mittomén. Persze ésszerűen, hogy könnyű legyen takarítani :)

  • 2008.09.01 16:41:15TBalint

    g711: egyetértek, bár én egy kicsit finomabban csinálnám. Elmondanám, hogy mit látok, megkérdezném, hogy jónak, vagy rossznak tartja-e, hogy hisztizik, és ha nem, akkor próbálok segíteni neki, hogy változtasson (mert az ilyeneken baromira nem könnyű változtatni). Kb. azt mondanám neki, hogy mint egy külső szemlélő, próbálja nézni önmagát, és ha azon kapja magát, akkor tudatosítsa magában, hogy: "most hisztizek". Aztán jön a belső kérdés: "jó ez nekem? van ennek értelme?". És ha nem akkor talán megpróbál mást csinálni, mint amit addig csinált hasonló szitukban.

  • 2008.09.01 16:52:20énis

    "megkérdezném, hogy jónak, vagy rossznak tartja-e, hogy hisztizik"

    Aztakurva! Bennetek fiúk egy Csernus veszett el. :-O



    Nagyon kemény, ahogy egymást győzköditek.. komolyan mondom, nektek egy robot kéne, akin lehet finomítani egy-egy biztosítékcserével, mert nálatok vagy fekete valami, vagy fehér.

  • 2008.09.01 17:12:48erás

    A megcsalás nem az ágyban kezdődik. És nem ott van vége.

  • 2008.09.01 17:27:33g711

    énis

    És nem? :))

    De ebbe most ne menjünk bele, mert lassan jön a szürkület :)

  • 2008.09.01 17:27:48TBalint

    énis: fú, micsoda emberismeret! Sajnálom, ha ezt szűrted le a beszélgetésünkből. Amit gondolsz rólunk, abban nincs igazad. És szerintem lejött simán abból, amit írtunk, hogy nincs.



    Amúgy a szakmámon kívül érdekel a pszichológia, szoktam ilyen tárgyú könyveket olvasni - pl. Társas lény, Popper művei, Csernus, Berne, Szilágyi Vilmos...

  • 2008.09.01 17:32:04TBalint

    Most nézem, hogy egy szó még el sem hangzott a vitában: FELELŐSSÉG. A kapcsolatban ez az egyik legfontosabb...

  • 2008.09.01 17:35:33g711

    énis

    Te mit tennél?



    Azt bírom, amikor vkinek felteszel egy kérdéssort, válaszol, majd a végén tök ellentétesen cselekszik. Eddig nincs is gond, mert ő dolga. De amikor utána engem szúr le, na az már azért...

    Amúgy meg értem én, ezért vagyunk emberek. Mert vannak érzelmi alapon történő döntéseink. De ezt itt most inkább ne tárgyaljuk.

    A lényeg, hogy Mónikának sztem be fog futni. Mert sok ember fogja nézni, mit szedhet ki magának belőle. Vagy csak úgy kíváncsiságból.

    Milyen hatással lesz az ezt nézőkre(kor szerint)? Jó kérdés...

  • 2008.09.01 17:37:49g711

    A jogászok jöttek állandóan egy könyv(nem tudom A társas lény címűből-e, de gyanús) első mondatával:

    "Az ember társas lény."

  • 2008.09.01 17:46:03g711

    TBalint



    Ez a felelősség érdekes. A most szétmenő kapcsolatom lehetne úgy is mondani, hogy elvett 4 évet az életemből. De én is elvettem 4-et az övéből. Előbb kellett volna látnom pár dolgot. Ha feltettem volna a kérdéseket, és nem hazudok magamnak, akkor már 2 éve vége...

  • 2008.09.01 17:46:04énis

    az, hogy az ember társas lény, nem azt jelenti az én olvasatomban, hogy mindenkit meg kell qrni aki él és mozog..

  • 2008.09.01 17:48:07énis

    Egyébként értem az álláspontotokat, csak nem értem meg!

  • 2008.09.01 17:48:23giliszta

    Nő vagyok 30-on túl és egyet értek TBalinttal. Én egy kicsit továbbfejlesztettem a férjemmel. Az első három év a szerelem mámora volt, de azt már előre tisztáztuk, hogy utána senki sem rabszolgája a másiknak. Felelősek vagyunk a kapcsolatunkban, bízunk egymásban, mert nem hazudozunk. A birtoklás megőrítheti az embert. Az tény, hogy mi vagyunk olyan kvalitásúak kinézetben és iskolai végzettségben is, hogy újrakezdhetnénk. Életem legjobb kapcsolatában vagyok.

  • 2008.09.01 17:54:23énis

    De egy kapcsolatban birtoklásról nem lehet szó eleve..



    Megjegyzem, mindenki képes az újrakezdésre, ha bízik magában, ehhez nem kell "olyan kvalitásúnak" lenni, mint amilyenre feltételezésem szerint gondolsz..

  • 2008.09.01 17:57:03giliszta

    Pedig hány kapcsolatban van ez így.

    A test birtoklására gondoltam.



  • 2008.09.01 18:52:57gothic

    Osztom TBálint eszméit. Okosabb, kifizetődőbb ez a séma.

    Winettou : nem variato delektál, hanem varietas delectat :D

  • 2008.09.01 18:56:06TBalint

    énis: mondtam én ilyet, hogy mindenkit meg kell? Nem bioszex-fan vagyok (fűvel-fával), csak adódhatnak lehetőségek. Nyilván nem csinálnám többször mással, mint a párommal. A párom az első, ezt érzi és fogja is.



    Giliszta: ha gondolod, Veled szívesen priviznék is erről. Van valami másodlagos e-mailcímed, amit kiírnál nyilvánosan, és felvehetném veled a kapcsolatot?

  • 2008.09.01 19:10:02toprongy

    giliszta:

    "Mi vagyunk olyan blabla"



    Mi köze a témának a végzettségedhez vagy a (fogjuk rá objektív véleményed van magadról) külsődhöz. Jézus...



    A diploma a jellemhibákat nem tudja javítani,ez tuti...



    Ki beszél itt birtoklásról? A hűség a téma. Ezt előszeretettel keverik össze szándékosan a hozzád hasonló, kicsit bomlott értékrendű emberek.



    Nekem, ha boldog vagyok 1 kapcsolatban, akkor nincs szükségem másra, ha nem akkor meg nem mérlegelek, pokolba a pozitív oldalakkal s azzal mit veszíthetek, ha ez valamiért nem elég: új társat kell keresni. És nem próbálom magamnak/másoknak megmagyarázni hogy én hűhademilyen jófej és nyitott vagyok, nem birtokolok és nem birtokolnak. A testiség egy kapcsolatban ha már nem csak 2 emberé, attól fogva sima szex. Látszólag akár boldog, de semmiképp sem szépreményű ez a kapcsolat, bukta lesz a vége, be fog sokallni a kanod.

  • 2008.09.01 19:15:20TBalint

    toprongy: VÉLEMÉNY! Nem kinyilatkoztatás! Te vagy a teljes, egyetlen, egyetemes igazság birtokában. Sz*rd csak le nyugodtan, hogy az emberek különböznek, különbözik az értékrendjük. Egészségedre.

  • 2008.09.02 08:54:02giliszta

    Igen, mi nem bíráljuk más életvitelét, ellenben a mienket más... mindenki úgy él ahogy akar. Nekem nem jött be, hogy pórázon tartottak. Váltottam és mint írtam örülök, hogy nem kell hazudnom. Ez szerintem érték egy emberben: nem hazudik.

    Másrészt: a diploma nem számít, de az igen, hogy a szakmádban mennyire leled az örömöd, mennyire teljesedsz ki benne. Tudsz e igazán jó lenni benne. Én erre gondoltam. Ettől leszek én magabiztosabb.

    Kinézet: sportolok és szeretem a természetességet,még vékony sem vagyok. Így harmonikus a testem a lelkemmel. De nyilván egyik nő sem vesz rúzst vagy megy el fodrászhoz, hogy jobban nézzen ki...hogy magabiztosabb legyen.

    A hűség nálam az, hogy tudom, hova megyek haza.

    Apám szerint, aki fél kiabál. Sokan kiabálnak ezen az oldalon...

  • 2008.09.02 09:09:54fehérzaj

    Jobb félni , mint megijedni.

  • 2008.09.02 12:05:35TBalint

    giliszta: szívesen beszélgetnék veled privátban - kölcsönös ez? Nem vagyok tapadós típus, ha megkérnek a békénhagyásra, azt tudomásul veszem, és így cselekszem.



    fehérzaj: ez egy szólásmondás. És egyike azoknak a szólásoknak, amiknek a legkevesebb az igazságtartalmuk. Megijedni csak egy pillanat, a félelem folyamatos rossz érzés. Szerintem pontosan az ellenkezője igaz.



  • 2008.09.02 12:51:35fehérzaj

    Személy szerint elítélem az értékrendedet , hogy mindenkivel ágyba kell bújni aki egy kicsit is megtetszik neked(már ha ezt értéknek lehet nevezni egyáltalán).

    Szerintem meg nem .

    Nagyon is igaz a mondás.

    Előbb-utóbb majd szépen kiégsz , vagy netalán összeszedsz valami némi-nemi betegséget aztán majd leshetsz.

    Nem szeretném ha a gyermekeimet majd valami hasonló felfogású leányzó környékezné meg annak idején.

    Szerintem hozzátok képest a Laokon szoborcsoport kismiska.

  • 2008.09.02 13:07:52TBalint

    fehérzaj: nem "kell". Ha szeretnéd, és ő is szeretné, és felelősséget vállaltok azért, amit tesztek, akkor megfelelő biztonsági intézkedések (óvszer) mellett LEHETSÉGES.

  • 2008.09.02 13:10:19TBalint

    fehérzaj:



    "Nem szeretném ha a gyermekeimet majd valami hasonló felfogású leányzó környékezné meg annak idején."



    Már megbocsáss, de ez marhaság. A gyerekeidet Te neveled. Ha egyet fog érteni az értékrendeddel, akkor hiába környékezi meg a fiadat egy ilyen leányzó, a fiad el fogja utasítani. Ha meg a csajszi hazudik, akkor nem olyan a felfogása, mint a miénk.

  • 2008.09.03 09:12:58giliszta

    TBalint: ok, csak kreálnom kell egy emilt. Vagy adj meg Te, ha Neked kéznél van.



    fehérzaj: milyen leányzó vagyok? Olyan akinek van egy x év élettapasztalata és tudja, hogy különösen a férfiak örülnek, ha nem bűntudattal mennek haza. Szerintem a legtöbb férfi azért is tekinget máshova, mert ÉLVEZI, hogy tilosban jár. Nálunk ez kizárva, ezért megfontoltabb a döntés is, hogy kivel megyünk el.

  • 2008.09.03 10:16:39TBalint

    kreáltam: tbalint1@freemail.hu



    giliszta, igazad van, a tilosban járás tényleg növeli az izgalmi faktort, de ezt nem tartom egy járható útnak, a bizalom, illetve megbízhatóság sokkal fontosabb.



    Evolúcionárisan amúgy a változatosság inkább férfiigény: ha sok nővel fekszem le, sok gyerekem lehet. Nőknél ez nem így van, ha 6 hónap alatt egy nő lefekszik 100 férfival, akkor is csak egy gyereke lehet (ha az ikreket kihagyjuk). Így a nők inkább minőségre törekednek - legalábbis, ha az evolúciót nézzük, akkor abból ez következik.

  • 2008.09.03 10:22:11giliszta

    és TBalint-nak megint igaza van:)

  • 2008.09.29 19:59:36Falke

    Azért az evolúciót inkább hagyjuk, mer' ósdi.

    Amúgy mindenkinek igaza van, és nem kiabálok. Kicsit mondjuk elszomorított ez a félrenézős sztori is, hogy az milyen izgalmas, a másik oldalról meg a vaskalapos duma.

1 | 2 | 3

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Autóbérlés online
    Autóbérlés online Most Ön is az elsők között lehet! Foglalja le már most bérautóját a Labdarúgó EB és Olimpiai Játékok idejére!
  • Bulgária Tekintse meg ajánlatainkat és válassza a Napospartot! 12.100 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől

Hirdetés

hirdetés