Friderikusz sztárgázsiért unja magát halálra

2008.10.12. 07:49 - nef

Tegnap este kezdődött és késő éjjelig tartott a Megasztár negyedik szériájának az első élő közvetítése. Az eddigi háromtagú zsűrihez most már Friderikusz Sándor is csatlakozott – a versenyzők már a hír hallatán furcsállották, hogy olyan fog felettük ítélkezni, akinek igazából köze sincsen a zenei szakmához. A televíziós személyiségnek bemutatott Friderikusz a műsor folyamán legelőször saját maga abszolút hallását dicsérte, később folyamatosan arra panaszkodott, hogy unatkozik – összességében építő jellegű kritika el sem hagyta a száját. Attól viszont nem kell félni, hogy az untató előadások miatt a tévés búcsút mondana a tehetségkutató versenynek, hiszen közel egymillió forintos munkabérért mindenki szívesen horkolna a zsűri székein. És ha már nem bírná tovább, majd ő megmutatja, hogyan kell ezt csinálni:

Kommentek

  • 2008.10.12 08:10:23mamka

    basz++!!!

    Én a Fridit tehetséges sómannak tartom , de itt semmi keresnivalója nincs!!

    mennyen a pi-ba !! már semmi sem elég ??

    neki kéne fizetnie a sok lovéjából!!!

  • 2008.10.12 08:29:26PI

    Több volt a soknál, amit Fridi művelt tegnap, mint zsűri. Pökhendi, arrogáns, lekezelő, nagyképű stílusa annyira idegesített, hogy legszívesebben bemázoltam volna neki egyet. Az Eszenyi Enikőt tisztelem, becsülöm, mint színésznő, de ő is egy roppant idegesítő személyiség. A másik két zsűritag meg nem akkora egyéniség, hogy ifjú tehetségeket építő kritikával tudjon ellátni.

    A 8 ő általuk továbbjuttatottal sem értettem egyet. Az a Király srác egyáltalán nem tetszett, szerintem hamis és uncsi volt. A 2 meleggyanús srác se jött be, a két kislányról nem is beszélve. Nekem nem szimpi amikor felnőttes hangszínt utánozva talpig sminkben, miniszoknyában egy esti műsorban gyerekeket látok. Jó hangjuk van, nem kétség, de inkább várjanak 4-5 évet és addig képezzék magukat, tanuljanak, játszanak...stb.

  • 2008.10.12 08:34:41FaBRiK

    Valóban ez a zsűri nem olyan, mint az előző volt és valóban ők jobban illettek a műsorma, de mi már sosem fogjuk megunni magunkat, hogy állandóan mások zsebében turkálunk.



    Szerintem meg az, hogy megmondják kerek-perec a véleményüket, szerintem jó.



    Hozzáteszem ez zenei szakzsűri nehogy már megmondja, hogy mi a jó a közönségnek, szóval ilyennek ott helye nincs. Nem is tudom ki mondta, hogy akkor kapott észbe a zenei pályafutásában, amikor már nem a közönségnek írta a zenét, hanem a szakmának.



    Szóval szakembereknek egy ilyen műsorban nincs helyük.

  • 2008.10.12 09:05:52robertaa

    Fridi pont úgy viselkedett, mint a német "megasztár"-os zsüritag

    Dieter Bohlen :p

    lehet Őt tanulmányozta,hogyan kell bunkón viselkedni

  • 2008.10.12 09:09:37sara

    Pl, azért a tehetségteleneket nyomták tovább, hogy ne legyen újabb konkurenciájuk a piacon. Szerintem...

  • 2008.10.12 09:13:59Gyurma73

    egyre jobban utálom ezt a friderikuszt,milyen jogon ugat be mindenkinek ez a k....g.?!

    annyi f..gja sincs az egészhez ráadásul egy arrogáns bunkó.

  • 2008.10.12 09:14:58Gyurma73

    egyre jobban utálom ezt a friderikuszt,milyen jogon ugat be mindenkinek ez a k....g.?!

    annyi f..gja sincs az egészhez ráadásul egy arrogáns bunkó.

  • 2008.10.12 09:20:24emzsé

    A Fridi nemrég múlt ötven, és Az én mozim és sok más munkája révén ma ő a vitathatatlan és abszolút első ember a magyar médiában. Csináljátok utána! A pénze miatt utáljátok? Irigység... (tudtátok-e, hogy ez az egyik a hét fő bűn közül, Ti keresztény-magyar honfitársak a rági jó zsigerek alatt?)

    Igaz, nyers volt és provokatív, de az értékítéletei kívétel nélkül pontosak voltak, amit visszaigazoltak a közönségszavazatok...

  • 2008.10.12 09:25:44queenlly

    nem nyers és provokatív volt hanem egy hülye bunkó, akit el kellett volna küldeni az anyjába mondjuk annál a beszólásnál hogy várja vissza a csajt a kaszinó... nem tudom, hogy képzeli, hogy megengedhet magának ilyet

  • 2008.10.12 09:29:14Werwolf

    emzsé,

    azert, mert te szereted ezt a f.szt, attol meg nem vitathatatlanul abszolut elsö, meg stb...

    egy ilyen kis patkany nem rugna labdaba rendes helyen. Könnyü focizni, ha lejt a palya.

  • 2008.10.12 09:36:03similarthings

    Amikor megmondta a Fridi az Ambrus Ritának azt a kemény kritikát úgy tűnt igaza van. De csajnak is igaza volt.



    Visznot a probléma ott kezdődik hogy olyan hamis, nulla potenciával rendelkező hangú embereket juttattak tovább hogy az már elképtesztő. Innentől kedzve Fridi csak egy bunkó állat, és a csajnak volt totál igaza. Mondjuk nem ő volt legjobb, méha profi is volt.



    Nem mellesleg a két legjobb hangú csajt meg kidobták. Mondom ezt mint zenész.

  • 2008.10.12 09:43:51bierkamp

    Én útáltam a Fridit, mint a szart!--de a tegnapi zsűrizése nálam csillagos 5 ös volt. A sok önmutogatós kis tehetségtelen ribancokat és tehetségtelen burnyák fiúcskákat jól helyre tette. A kis Lüszi azért már a kieső Kis László " szemeiért" odavolt, idővel beszopja ő is magát az éneklő zenei ""munkásnők közé. Egyébként ezt a dalt énekli állandóan, ez van beállva neki, sajna egy magyar számnál úgy megbukik, hogy na.

    A mostani " vajdasági" az a Dér Heni ribanc -tól tudja, hogy jó kúrvásan jobban elkel majd:)

    A kis " ping pnag punk" igéretes lehet, még magyarul is.

    A Király "apuka" a Lindával lebőgött Magyarországon, most eztt a kis "hangtalan" iker- ből egyiket próbálja elsütni (mert Ő maga csak egy "dobos" volt.)

    Szar a felhozatal különben!

    Én is untam magam mint Fridi(ráadásul én szakmabeli vagyok)-

  • 2008.10.12 09:44:53Werwolf

    kicsit hajaz ez a kommi kontreszelekcioval.

    hozzanemertö kispalyas helyzetbe kerül, aztan aszerint valogat, hogy kesöbb ki nem lesz veszelyes ra nezve.

  • 2008.10.12 09:47:30Johnny Favorite

    Szigorúan a cikkhez.....friderikusznak sok mindenre szüksége lehet....de pénzre biztos hogy nem!

    Ugyanis annyi van neki hogy ha 20.000.-ekkel fűt be akkor se fog elfogyni élete végéig!!

  • 2008.10.12 10:00:11Igazi Trébics

    A Pink nótát éneklő félvér csajszi az egyik legjobb hang volt, amit a magyar megasztár műsorok történetében valaha is sikerült színpadra vinni.

    Erre az a köcsög társaság be se teszi a 8-ba.

    Innen kezdve nincs miről beszélni, totálisan hiteltelen az egész bagázs.

    A tévé megmondja kinek kell menni, kinek nem és ők mint pártkatonák, a magas gázsiért vállalják a hóhér szerepét.

    Gerinctelen banda.

  • 2008.10.12 10:00:19Gyurma73

    Johnny!

    akinek sok van annak még több kell.

    vagy Csányi ,vagy Demján miért nem állt le az első 10 milliárd után?

  • 2008.10.12 10:01:52mutáns csiga

    Én néztem tegnap ezt a megasztárt, és csodálkoztam.Lassan már gyerekek énekelnek egy ilyen műsorban.Dolgozni senki sem szeretne

    csak sztár lenni.Sajnos tényleg a versenyzők közül egy részének nem volt jó hangja.

    Gyártják ezt a megasztárt, de minek?Pierrot-nak volt igaza aki azt mondta, hogy egy ilyen kis piac nem tud eltartani ennyi "sztárt".

    És ha jobban megnézzük, hogy saját számmal nem igazán rendelkeznek.Mindenki csak más számait dolgozza fel.

  • 2008.10.12 10:03:55Galaxya

    Ahhoz nem fűznék semmit, kiket juttattak tovább, mindenki mást érez tehetségesnek a mezőnyből. De Friderikusz viselkedése botrányos volt. Emzsének annyiból igaza van, hogy sok, sikeres műsora volt, szerintem ez vitathatatlan. De ez nem jogosít fel senkit arra, hogy arrogáns és pökhendi legyen. Az oké, hogy megmondja, mit gondol, tegye, azért van ott, de akiknek mondja, azok is emberek,akiknek vannak érzései. A kemény kritika és a megalázás között is van különbség, az utóbbira pedig semmi szükség nem lett volna.

  • 2008.10.12 10:17:48énmondom

    Nem hiszem, hogy Friderikusz annyira gazdag, mert nincs közte a 100 leggazdagabb magyarnak. A tv-sek között biztos, gazdag. Csak nem ért semmihez! Ezt jól mutatja ez a kis videorészlet. Régebben voltak iszonyúan rossz műsorai, ilyen Mónikashow szerűek, kb. 20 éve. Már akkor is égés volt, idős, vidéki, iskolázatlan emberek kedvelték. Mindenhol megbukik, mindenhonnan kivágják, most ide gyömöszölte be magát. Nem hiszem, hogy sokáig lesz zsűritag, mert nem ért semmihez. És ahhoz, hogy kritizáljon, valamit le kellene tenni az asztalra, mert így nem hiteles. De rajta kívül sok ember próbál megélni a semmiből, aki jelentéktelen és tanulatlan. Nyelvet sem beszél, azért kritizálja azokat, akik angolul énekelnek. Egy őskövület. Szerinte, ha valaki 29 éves korára nem befutott énekes, az más nem is lesz. Nem fogja fel, hogy ma bármennyi idős korban el lehet valamit kezdeni, nem kell egész életen keresztül ugyanazt csinálni. Ő még mindig a régi rendszerben él, és látszik rajta az erőlködés. Én pont azt látom, hogy ha ő valakiről rosszat mond, az biztosan értékes ember. Friderikusz meg olyan Hajdú Péter kategória. Egy üres lufi, aki az önmanageréshez kétség kívül ért, de nincs helye egy zsűriben. Legközelebb Győzikét is meghívhatják, ennyi erővel.

  • 2008.10.12 10:18:50cso zsi

    Persze, hogy unatkozik.

    Dr. House szerepe van ráosztva, hogy ne csak dicséreteket halljunk.



    Olyanokat kellett kiejteni, akik tudnak annyira, hogy legyen sms-szavazóbázisuk, dőljön a lé...

    Nkuya Sonia annyira jó, hogy azt hittem, itt vége neki, de a jövő héten lemez készül vele...

    Kis híján bejött.

    A "profik", énekesnők, és színészek hozzák az egyre lejjebb csúszó színvonalat, van, akinek ott sincs keresnivalója, ahonnan megpróbált 'sztár' lenni.

    A kislányról először azt hittem, hogy nagytehln, és kistehén legkisebb, ámbár énekelni majd tényleg tudó hugicája.

    Sok idő áll mág előtte, ha nem unja meg, lehet belőle igazi előadó is.



    A szájlisztot agyonütném, ő a szereplők ruházatával, sminkjével tett katasztrófát.

  • 2008.10.12 10:23:23spájdernecc

    Friderikusz utolsó értékelhető produktuma "Az én mozim" volt, jó tizenöt éve...

    Nekem is abszolít hallásom van, vagyunk még páran, mázlista. Ez még nem jelenti azt, hogy okvetlenül zsűriznie kéne.

    Más.

    Magyarázza meg nekem valaki, hogy miért kell egy amúgy teljesen emberi külsejű afro-európai lányból maláj kurvát sminkelni?

  • 2008.10.12 10:33:19monkeymaffia

    nem Dieter Bohlen, nem is Dr. House, hanem Simon Cowell..

    www.youtube.com/watch?v=BRFJzF9k8ik

    www.youtube.com/watch?v=QjeJt1v_i-4&feature=related



    :))





    rájött a tv2 - elég okosan -, h már uncsi lenne az eddigi koncepció, úgyhogy idénre teljesen átvette az American Idolét.

    tetszik a fikázás, mert a legtöbbször azt mondja, amit én is mondanék. kár, h mindenkinek, aki megérdemelte volna, nem lehetett, mert akkor nem maradt volna senki..

  • 2008.10.12 10:39:27Seraphin

    Fridi istencsászár volt tegnap! Van arca az ürgének! vétójogot neki minden adáshoz!!!

  • 2008.10.12 10:44:49lacivagyok

    Az a baj, hogy sokan azt hiszitek, hogy a a Megasztár célja tehetséges emberek keresése és befuttatása.

    Fenéket.

    A Megasztár célja az, hogy te nézzed a műsort - és a reklámokat - meg hogy küldjél sok sms-t.

    A kutyát nem érdekli abban a műsorban, hogy a nyertes tényleg a legrátermettebb, legtehetségesebb jelentkező legyen.

    Ezt maximum akkor lehetne elérni, ha mondjuk a zsűri gázsiját úgy fizetik ki, hogy akkor kapják meg, ha nyertes egy éven belül letesz az asztalra egy aranylemezt. Vajon akkor is továbbjutott volna Lüszike?

    Én a magam részéről talán egy embert látok ebben a 10-ben, aki talán képes lesz valaha befutni.

    De mondom, ez mind lényegtelen, nem kell bedőlni a dumáknak, hogy ez mekkora lehetőség és a tv2 milyen nagyszerű, hogy segít.

    Ez a műsor azért készült, hogy a tv2 sokat keressen rajta, semmi másért. Ezt úgy éri el, hogy sokan nézik és drágán adhatja a reklámot. Ha azért nézik sokan, mert a Fridi bunkó, akkor azért - kutyát nem érdekli a tv2 menedzsmentben.

  • 2008.10.12 10:50:38Lasombra

    oké, elfogadom, hogy kell egy beszólós megmondóember, aki leépíti a kis wannabe sztárocskákat.

    DE!



    Dieter Bohlen, lehet szeretni, nem szeretni azért ott hagyta a lábnyomát a zenei piacon. nem csak a Modern Talkingra gondolok, hanem pl a hasonszőrű Sziszikeccset jól feltuttatta meg írt is neki. Ráadásul még Verona Feldbusch is megvolt neki. :P



    Simon Cowell meg a Sony BMG-nél nagykutya.



    ha ilyen beszól, akkor az ember kényelmetlenül érzi magát, mert a szavuknak súlya van.

    de egy Friderikusz???



    én a Rita (vagy mijaneve) helyében kiröhögtem volna. nem ért hozzá, nem hiteles, nincs stílusa, és faszságokat beszél. 29 éves korra, ha nem futsz be, véged? Paul Newmann, isten nyugosztalja, első mozifilmjében 29 volt, és nem győzött elnézést kérni ő is meg a stúdió is, akkora fos lett. és hát hogy kinőtte magát.



    akkor milyen arcokat vágott már Fridi, amikor az egyik srác mondta neki, h ugyanonnét származik, sőt ugyanabba a gimibe járt. az a fintor! itt van egy senki kezdő, aki vmiben ugyanolyan, mint Őfelsége. hogy meri emlékeztetni a közönséget, hogy Ő is közülünk való halandó?! kb ez volt ráírva.



    a kiscsajoknak meg tényleg nem itt a helye, akármekkora tehetségek is, de ez elsősorban nem a Megasztár producerek vagy a zsüri hibája (utóbbi azt teszi, amit előbbi mond nekik), hanem apáé, anyáé otthon.



    ja, Fenyő is nagy expert a témában R Kelly-t simán lemájkeldzsekszonozta. b+, legalább a papírjába nézzen bele! vagy a kontrolmonitorra. csináljon már úgy egy kicsit, mint aki tényleg tudja, hogy mi zajlik körülötte!



    egy pozitívum is a végére: Szekeres Nórát azért elkapnám. :)

  • 2008.10.12 10:51:25sincity

    Azt kell mondjam, kifulladt ez a műsor is. Nem sok egyéniséget látok benne. A zsűrin jól szórakoztam, de csak miattuk nem fogom nézni a 3-4 órás műsort. Mellesleg nem vagyok rasszista, de jól össze lett válogatva a cigányok, gyerekek, négerek, ferdeszeműek, homokosok csapata.

    Inkább Benetton reklám ez, mint Megasztár...

  • 2008.10.12 10:53:18sincity

    Azt kell mondjam, kifulladt ez a műsor is. Nem sok egyéniséget látok benne. A zsűrin jól szórakoztam, de csak miattuk nem fogom nézni a 3-4 órás műsort. Mellesleg nem vagyok rasszista, de jól össze lett válogatva a cigányok, gyerekek, négerek, ferdeszeműek, homokosok csapata.

    Inkább Benetton reklám ez, mint Megasztár...

  • 2008.10.12 10:58:02DICKtator

    Nekem tetszik, hogy végre van egy megmondóember a zsűriben a régi nyálgépek helyett. A régi megasztárokat elsősorban a zsűri miatt utáltam (na meg az értelmetlenül elnyújtott adás miatt), egy-két kivételtől eltekintve bele sem néztem, de Friderikusz szerintem színt vitt a műsorba, a másik három meg továbbra is kaki.

  • 2008.10.12 10:59:51Vowel

    nem néztem folyamatosan, de nekem is egyet kellett értenem Friderikusszal, amikor Ambrus Ritáról beszélt.

    viszont megagáz volt, hogy az Király gyerek tovább jutott, nekem semmi különös nem volt sem a hangjában, sem a megjelenésében, szal langyos volt ezerrel.

    nekem sem volt egyértelmű, hogy kit és miért juttattak tovább ,remélem nekik volt igazuk.

    meglátjuk...

  • 2008.10.12 11:10:39nick_007

    Méghogy olyan, mint Dr. House. Dehogy.

    Dr. House tud énekelni: wita.hu/index.php?show=post&post=453



    Meg rappelni is :D

  • 2008.10.12 11:13:41rexter

    bazmeg ez a kockas ing Fridin a videon. uristen, megagaz :)

  • 2008.10.12 11:17:41mee/énke

    hát én úgy vagyok ezzel, mint kohn bácsi az istenek alkonyával "nu, hát lehetett rajt mulatni".

  • 2008.10.12 11:30:12monkeymaffia

    nick_007, azért a kockás ing stimmel.. :)

  • 2008.10.12 11:45:30Falke

    hehe:) elég rettenetesen viselkedett btw...pedig néha én szeretem, hogy ilyen, node a zenéhez aztán semmi köze, lásd fentebb...kínok kínja, hogy beerőltették a zsűribe, ami amúgy is fos volt.

  • 2008.10.12 11:48:53Pestijogász

    Szerintem tök jó a Fridi, és tök jó, hogy beszólogat, kell ez, és nyilván kiélezi, de ez jó!

    Egyébként viszont nem Fridi találmány ez, American Idol, Simon Cowell az egyik zsűritag, teljesen ugyanez, borzolja a kedélyeket, de hát ez kell!!!:)

  • 2008.10.12 11:49:50Interstellar Overdrive

    Szerepjáték ez gyerekek

  • 2008.10.12 12:01:46tilla77

    Nemtom miért kell hőbölögni, Friderikusz megmondta és igaza van. Az a csajszi, aki Bayer Friderika egykori euroviziós dalát énekelte, egy szar volt...ha szinész akar lenni, menjen színházba, vag tanuljon meg dalt énekelni. A rokker csávó, aki azt hitte, hogy jobb lesz, mint Robbi Wiliams, szintén szar volt, kár gondolkodni miért, egyszerűen többet képzelt magáról. Egyetlen versenyzővel nem értek egyet, Ambrus Rita kiesése kicsit furcsa, de ő profi, ha akarna és nagyon akarna bárhol-bármikor énekelne egy albumot, ez pedig neki egy jó reklám volt. A zeneszerző-szövegíró srác pedig lehet, hogy tud zenét szerezni és szöveget írni, de énekelni nem, kicsit az volt az érzésem, mint az első szériában a szabólezlivel....megpróbálták...majd írnak még több dalt. Összeségében igen, jóval gyengébb a mezőny, de inkább úgy fogalmaznék, hogy amatőrebb és fiatalabb. A király fiúcskát lehet szidni, de a tegnapi produkciója profi volt, a válogatók alapján nem lenne helye, de a tegnapi alapján igen.

    Fridi pedig jogászhoz méltan megkérdezte mit mondhat a versenyzőknek és mit nem. Jól tette. Sokan többet gondolnak magukról, mint amik valójában. Jó lesz ez a műsor, de azt gondolom ez más, mint a többi. És ehhez kell hozzászoknunk. Egy ami nagyon zavart, hogy miért kell ennyire elhúzni.

    És a zsűri tökéletes. Irónia. Őszinteség. És ha kell meg is mondják, amit kell. Nem kell mindekit agyon dícsérni. Mert minek. És kell a szarkazmus.

  • 2008.10.12 12:09:35Cs.M.

    Én azt mondom, hogy az hogy a Fenyő ott van az okés, mert lehúzott pár évtizedet a zenei, előadói szakmában. Az Eszenyi színész, és hiába csinált lemezt hangja annyi van mint egy flexnek a traktorsárhányón, így hát neki mint a színpadi megjelenés, a rutin nézőpontjából lehet véleménye. De mit akar ő az énekesekről véleményt mondani? mert ha csak az lenne a feladata hogy a kiállást a látványt, az előadás módot nézi okés. De így neeemáá. Mester (azmegkisoda) Tamás annak idején csinált pár számot, eltűnt 10 évre és most itt van de továbbra sem csinál semmit. Na őt végkép nem értem minek van ott. A Friderikusz meg pláne nem. Neki nem ez a profilja, ő menjen felvételiztetni showman képzőbe meg médiasuliba mert ahhoz ért. De megasztárba? A lényeg az hogy régen a zsűriben ZENÉSZEK ültek, SZAKMABELIEK, akiknek volt előéletük, akik már letettek valamit konkrétan abban a szakmában, a zeneiparban, és több éves tapasztalatuk ezen a területen. Itt kilóg a Fenyő de a többiek nem illenek ebbe a dologba bele. Szerintem!Eszenyi, Mester, Friderikusz monnyonle!

  • 2008.10.12 12:16:25Amarcord

    Lasobra! Fenyő nem tévedett, a tv-ben a dalszerző nevét írják ki nem pedig az előadót. Azért a You are not alone eléggé ismert Michael Jackson szám...

  • 2008.10.12 12:18:29diko2

    Friderikusz az este botrányos volt.Polgár pukkasztást akart, sikerült neki. A zenéhez viszont sajnos egyáltalán nem ért.Így juthattak tovább olyanok, akiknek nem szabadott volna.Király Linda öccse csak azért, mert ismert a nővére.(hamar ki fog esni)LEszólta azt a fiút, aki musicalt énekelt.A MEgasztár4-et úgy hirdették, mindenki a saját stílusában legyen jó, musical, opera, operett,pop, rock stb.Most mégis pont ezt kritizálták. NAgyon gyenge a mezőny, a zsűri pedig az eddigi legrosszabb. A továbbiakban nincs miért nézni!

  • 2008.10.12 12:25:11Amarcord

    Egyébként meg nem azért, mert én annyira odavagyok a jelenlegi zsűriért, de számomra vicces, hogy egyesek, most szinte szentteké avatják a korábbi zsűtitagokat. Akkor bezzeg 1db olyan hozzászólást sem lehetett olvasni, hogy "zsűriben ZENÉSZEK ültek, SZAKMABELIEK"

    Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én csak azokra a hozászólásokra emlékszem, amiben mindenki azon háborog, hogy került oda a soma meg a pély barna meg ki az a bakáts.... Legyetek már kicsit következetesek:))

    Bárki lehetne a jelenlegi zsűriben, mindig akadnának olyanok, akik fikáznák.

    A TV2 koncepciója pedig ugye abszolút bejött, miszerint Fridi lesz a kíméletlen megmondóember és erről majd jó sokan beszélnek. EZ A SHOWBUSINESS emberek!!!

  • 2008.10.12 12:26:43Falke

    Bár Frid arca tényleg minden pénzt megér. Nü, azon lehetett mulatni, kacagtunk is édesanyámmal.

  • 2008.10.12 12:54:14Zmrzlina

    Fura, h pont a Fenyőt tartanád bent, nekem közülük egyedül a MT jelent pop/könnyű zenét, a többiek nem. És ha már ezt a rádiókompatibilis zenét erőltetik, egy Ákos, Csepregi stb. kellene ide, olyasvalaki, akinek vannak slágerei, aki kiadott már pár lemezt, fellépett már nagyobb közönség előtt. Emellett kellene zeneszerző a zsűribe, aki azt mondhatja, h igen, neked irnék számokat, és zenei producer, aki azt mondhatja, h téged szerződtetnélek. De akik most ott ülnek, semmi ilyen hatalommal nem rendelkeznek, teljesen érdektelen, hogy mit gondolnak.



    Ami a versenyzőket illeti, sikerült egy kiskorú, nyáltól csöpögő bandát összehozni. Már több adást is megnéztem, mégsem tudnám megmondani egyikük nevét sem. Ha valaki kitűnik közülük, az is csak a bőrszine miatt.

  • 2008.10.12 12:55:29Darla

    Egyetertek egy fentebb szoloval, Fridit azert raktak be, helyesebben azert gyur ra erre az arrogans megmondoember karakterre, mert a musorkeszitok koppintjak Simon Cowell karakteret az American Idol-bol. Egyszeruen akarnak kavarni nemi vitat. Ugyan alairom hogy 'jot akarnak' a velemenyeik kinyilvanitasaval, de:

    1. Rita messze a legjobb enekesno volt, es azon kevesek egyike aki szivbol enekelt, es pl inkabb latnam az Eurovizios Dalfesztivalon mint 'Csezy'-t...

    2. Jovo hettol mar nem mindegy hogy milyen szarkasztikus, vagy arrogans a zsuri? Nem fog rajtuk mulni semmi.

  • 2008.10.12 12:59:34csavargo

    páran azért leírták a lényeget. Mint a többi ilyen sóban, kellett egy kocsog megmondoember, Fridi kapta a szerepet...

  • 2008.10.12 13:00:28Zabkása

    Mindenkinél megy a fika, hogy a régi zsűri szar, nameg a mostani meg pláne mert mi köze van a zenéhez és akkor meg mit ugat bele. De akkor Nektek, akik szintén irodában ültök vagy otthon és közötök nincs meló szinten a zenéhez ne mondjátok meg ki volt jó vagy rossz. Itt oszt mindenki h annak tovább kellett volna jutni annak meg nem. Szubjektív. Persze én sem értek egyet meg tudom h azt nem jutatták tovább akire jön az SMS nem vagyok hülye, csak nem bírom h mindenki bort iszik és vizet prédikál

  • 2008.10.12 13:06:28MindKiller

    Friderikuszról minek ennyit beszélni? Egy nem t-úól tehetséges kis f@rtúró. De megér ekkora kommenthalmazt?

  • 2008.10.12 13:08:42elpi

    hát ennyi szakértőt, szakmabelit meg abszolút hallású embert rég láttam egy helyen!!! ugyan már emberek ti is fridit játszotok, csak a sok szakmabeli aki itt van, akkor miért nincs olyan szinten, hogy ott legyen?...biztos oka van, nem? na...aki azt írta, hogy fridi jó lenne, ha letenne valamit az asztalra az menjen a máunikához szereplőnek, mert ha ennyire "hozzáértő" akkor ott a helye. fridi inkább méltó hozzászólni a megasztárhoz, mint hogy az az "énmondom"nevő itt írogasson.komolyan mondom, hogy ilyen hülyeségen vitatkoznak felnőtt, szakértő:)),abszolút hallású:))emberek. Nem fogjátok fel, hogy a zsűriben is szerepek vannak? meg hogy az egész egy show? És jól szórakoztatok, nem? ha nem ,akkor meg emeljétek fel azt a lusta kacsótokat 1 gombnyomás, és nem kell idegeskedni. Ezért tartunk itt, mert mindenki fikázni tudja a másik munkáját, ami a ti szórakoztatásokra tesz kísérletet.csináljatok jobbat, vagy kapcsolj el, keress más szórakoztató programot, amiben kedved leled. vagy ha ennyi szakértő van.....tegyetek ti is hozzá a műsorhoz!!na hajrá!mutasd te is meg a tehetséged!mert ugyebár van! vagy mégsem?jaaa...ugye-ugye....hát erről ennyit.

  • 2008.10.12 13:09:14hush

    Fridi egy sértődött pojáca,semmi köze az egészhez,ennek ellenére mindig meg kellett mondania a frankót. Riporternek kiváló, de a Megasztárban nincs helye!

    A másik, hogy ezt a műsort azzal harangozták be, hogy itt akár operával is lehet nyerni. Ennek ellenére mindenkitől popzenét várnak (pl. kérték attól a győri sráctól, aki amúgy tök jó volt hogy énekeljen rockot). Akkor most hogy is van ez? Mindenkinek mindenben jónak kell lennie???

  • 2008.10.12 13:11:45elpi

    meg azt mondja valamelyik "okos" hogy a fenyő nem akkora egyéniség, hogy kritizáljon....hát apám nem tom hány éves vagy, de anyád-apád biztos fenyőre rázta 30 évig a picsáját, kérdezz tőlük, vagy csak vidd el egy fenyő koncertre, és látod, hogy 40-50 évesek hogy örjöngenek ott.....na akkor megtudod mi a nagy személyiség.....tudod olyan, aki te biztos nem leszel! az tuti!

  • 2008.10.12 13:22:23obi

    A Lüszi, meg a Pacsirta mutatott valamit...a többiek egyéniség nélküliek, tucathangúak és dögunalmasok!!!

    A Friderikusz meg egy méretes broki...azt hittem, hogy legalább EBBEN nemzeti konszenzus van... :D

  • 2008.10.12 13:40:11eks

    nem igazán olvastam végig a kommenteket, de szerintem a fő probléma ezzel az egésszel az, hogy ha szerintük túl profi a csaj ebbe a műsorba, akkor ezt miért nem közölték vele akkor, amikor a hasonló szinten mozgó barátnőjét kiejtették az elődöntők során? ez így maximálisan igazságtalan elrendezése volt a "problémának", és ismét csak az derült ki az egészből, hogy a média világának legfelső szintjére nem juthat el igényes produkció ebben az országban, még véletlenül a közönség hozzászokna, a kaszatibik meg mehetnének a fásy mulatóba...

  • 2008.10.12 18:46:54xDEWx

    friderikusz 1 hülye k....g minden szempontból. az ambrus ritát porig alázta, alaptalanul, a musicalt éneklő csávótól meg majdnem elélvezett...SZÁNALMAS

  • 2008.10.12 18:49:27Hajdu Péter

    Rugassátok ki a Friderikát, és megyek én 4. zsűritagnak. Engem legalább szerettek!

  • 2008.10.12 18:52:56catwalk

    wehehhe ez volt a nap poénja :DDD

  • 2008.10.12 19:13:07Carnivora

    Az a vicc a zsűriben még Friderikusz ért a legtöbbet ...

  • 2008.10.12 22:18:42martinbácsi

    Friderikusz, az ügyeletes tahóember

    alternativa.blog.hu/2008/10/12/az_ugyeletes_tahoember

  • 2008.10.12 22:19:28martinbácsi

    Friderikusz, az ügyeletes tahóember

    alternativa.blog.hu/2008/10/12/az_ugyeletes_tahoember

  • 2008.10.13 00:51:13Annipanni

    Szerintem Friderikusz szint visz az egyhangu musorba/zsuribe.

  • 2008.10.13 06:07:44Megdobbent

    Teljesen elfogadhato fridi eneke. Nem vagyok egy nagy fanja, de ha mar muszaj amatoroket hallgatni, akkor ot valasztanam :> De nekem _nem_muszaj_, igyaztan se megalofasz 5, se fridi izebize, hanem normalis zene, egyenest a fulembe :> Az meg, hogy a tv2 ossze noi munkatarsa koteles lenne leszopni, hogy legyen egy elfogadhato arc a musorukban, az tuti. De a jomunkasnok megmenekultek az ismert erdeklodes miatt, ugyebar ;) Igy aztan a suska beszel.

  • 2008.10.13 07:15:58Veg_

    Fidi csucs volt tegnap, dőltem a röhögéstől, sikeresen utólag a véleménye mellé állt többnyire pl. M.T, szal ő nem merte mondani... Ritukán elaludtam, rákerestem jutubon, ott is bealudtam, hál istennek kiesett... Lüszi nagyon szépen énekelt, és mivel nem hallottam elötte, ki énekel (máshol voltam, nem a szobában), csak a dalra figyeltem fel és mentem be, nem a kora miatt... A musicalt éneklő pasi nagyon jó volt, meg a Pacsirta is tetszett. A többi a szokott felhozatal...

  • 2008.10.13 08:16:14justsingmariah

    Előre szólok, hogy nem ítélkezni akarok, egyszerűen csak elmondani a véleményem. Én is végig szenvedtem a szombati adást. Ambrus Rita mellett állnék ki először. Nagyon szép hangú, tehetséges énekesnő. már az jutott eszembe, hogy csak azért szavazták be, hogy aztán kirúghassák. Király Viktor - ugyan hagyjátok már azt, hogy ő csak Linda öccse és nem tehetséges. Van fületek? K...vára jó hangja van a srácnak és van megjelenése is. Nem ismerem, nem is akarom, de nekem most kezd bejönni, pedig a testvérével készített aranyásók vagy mi a fene iszonyú szar dal. :)

    Lüszi - hmmm...azt hittem, hogy majd leénekli a fejem Mariah Carey után, de sajnos nem így lett, nagyon vártam pedig. Mesterrel értek egyet, sztem is jobb lett volna, ha úgy vezeti fel a referént, ahogy Mariah.

    Balogh Imre - ő egy édes pofa, nem profi, de látszik, hogy szereti, amit csinál. A musical-éneked srác (Dávid?) nagyon jó hangú, de én sem látom őt máshol, csakis az Operettszínházban Dolhaival vagy Bereczkivel. :)

    Kik is vannak még? Á, nemtom. A lényeg a lényeg, Mester Tamást szeretjük és kész. Fridi meg jó nagy bunkó volt, de ez a szerepe!!!

  • 2008.10.13 08:44:27ex-Zep

    leszarom

  • 2008.10.13 08:47:31PI

    elpi kedves

    elvileg arról szól ez a verseny, hogy találjanak egy olyan énekest, akinek MI a sötét, botfülű pórnép jó pénzért megvesszük a lemezét. Akkor engedd meg nekünk légyszike, hogy véleményt nyilvánítsunk róluk. Az már felettébb gyanús, ha a többség nem ért egyet a zsűri által bejuttatott énekesekkel. Fridivel meg csak az a gond, hogy a véleményét embereket megalázva adja elő és én nem szeretem nézni, ahogy másokat megaláznak. Tudom, tudom ott a távirányító, ne félj máskor nem is fogom nézni ezt a műsort.

  • 2008.10.13 09:18:34monkeymaffia

    nem értem, mi a baj egy kis megalázással.. aki a showbizniszt választja, legyen tisztában azzal, h ez evvel jár. arról nem is beszélve, h emberek akkora egoval állnak oda, h el sem férnek tőle a színpadon.

  • 2008.10.13 09:25:50blabla33

    Engem Friderikusz Sándor untatott. Ha az a szerepe, hogy beszóljon, akkor azt tegye szórakoztatóan, mert én (azaz a NÉZŐ) arra kíváncsi, nem pedig pökkhendi módon, ami annyira zavar, hogy többet nem nézem a műsort.



    Egyébként szerintem nenm véletlen, hogy F. S. évek óta nem tud nagy nézettségű műsort csinálni, és mára már csak a régi show-k fényében sütkörézve építgeti a nyomoronc szerepeit. Sajnos itt többre van szükség, és azt nem tudja nyújtani.

  • 2008.10.13 11:52:01Lillebi

    igaza van az előttem szólóknak, Fridi bácsi az Idol-formátumban megjelenő megmondó embert képviseli. és kell is, mert ez nem ki mit tud, itt leendő popsztárokat keresnek, akiket el lehet adni és ha vkinek nincs olyan karaktere, akkor nincs értelme, mert csak vergődne.

    a német popstars műsorban pl. nem 1 embert küldtek el amiatt, h bár neki van a legszebb hangja a mezőnyben, hiányzik a karakter, h sztár legyen.

    lüszike meg aranyos, de kislány és nem előadóművész. nem lehet vele mit csinálni, mert 17-20 évesek nem fognak megvenni egy cd-t amin egy 12 éves énekel, gyereklemezt ilyen hanggal meg úgysem fog csinálni.

    és Fridi meg igenis gazdag, egyik ismerősöm, aki banknál dolgozott belefutott egyszer az adataiba és 1,5 milliárdja volt részvényekben..

  • 2008.10.13 12:00:53GasparGyozo

    A Lakatos károlyka vot a legjob, igazi csiszolatlan gyémát, a többiek amatőrök. Ettöl fügetlenül, mivel a közönség digtál, elkézelhető hogy az uj romaticba a Lüci meg a kampbodzsai kislány fog énekelni mellettem vokalistaként.

  • 2008.10.13 12:05:30Johnny Favorite

    Majd Én megcsiszolom a karcsikát egy metró alagút építésére is alkalmas ipari flexxel....

    meg a családját is ...a kis lakatos dzsinót..és persze károlinkát is :D

  • 2008.10.13 12:59:01Falke

    Részvényekben?!Akkor most jól rábszott, ezért kell neki a gigasztárö

  • 2008.10.13 12:59:45Bogyó 2

    Akkor most nagyon önkínzó ember lett ez a Friderikusz, mert egy külön műsort szenteltek annak, hogy ő mennyire be akart kerülni ide. Erre föl szegény unatkozik. Talán unalmában, de inkább úgy gondolom érzéketlenségből, mégis tudatosan műveli azt amit csinál. Mert a kis tündi-bündi gyerekeket bezzeg dicsérni kell, hiába volt tele hibával a kis 13 éves dala, de ha vele beszélne így, akkor tudná, hogy egy ország követelné a fejét, s nem jönne ki jól belőle.



    Ambrus Ritáról amit mondott szerintem igaz. Csak ezt nem így kéne közölni. Mégcsak durva se volt amit mondott, olvasva csak keményen őszinte. De ahogy mondta, az azért volt mégis bicskanyitogató, mert annyira hiányzott belőle a jószándék, az elemi udvariasság, a jómodor. Teljesen érzéketlen volt és semmibe vette a másikat mint embert, mint nőt. Mondhatjuk, hogy nem volt úriember, véletlenül se, de a legnagyobb gond, hogy nem is akart az lenni. Hanem most ő a jól megmondta-típusú karakán "faszagyerek" a nemzet hőse. S egyesek most tapsolnak, hogy végre van "akció", mert tetszik nekik, ha valakit megaláznak. Sajnos sok műsor erre az emberi tulajdonságra épít, divat minél inkább fikázni másokat. S az őszinte, de a másik érzékenységét és emberi mivoltát tiszteletben tartó kritika finomságát képtelenek megérteni, igen ehhez már IQ kell. Pedig szerintem a korábbi adásokban is nem egy zsűritag igenis sokszor keményem nyilvánított véleményt - jogosan vagy sem, mindegy már- , gondoljunk már Bálint Ádám folyamatos cseszegetésére, Baktai Anikó kifakadására, Oláh Ibolya se egy dicséret után boxolt a falba és így tovább. S Fridi mégcsak nem is mondott újat, mindezt már Fenyőék elmondták korábban, csak több érzelmi intelligenciával.

    Éppen ezért nem értem a Friderikuszt istenítőket, hogy rendben, jó keményen megmondta, de azzal is egyértenek mind, hogy Király Viktor ilyen marha jó volt? Mert akkor valakinek jól megmondja, valakinek meg nem. Aztán akkor hol van a kíméletlen, kegyetlen őszinteség? A három dekoratívnak mondható lányt jól kiosztotta, a szépfiú, a jaj de aranyos kislány meg teljesen rendben volt?



    Következetlen és érzéketlen hangulatember.

  • 2008.10.13 13:07:01Falke

    Höhö. Igazat kell adnom. Nem zenész (de igen:), de mindenkit leoszt a pennába, ami oké, de a stílus okádék, a zeneiparhoz meg nulla köze van. Én sértődtem meg, a tévébámuló. Tényleg érdekes, hogy a kutyafejű mjuzikelsrácot istenítette, pedig kurva lapos volt...ehh.

  • 2008.10.13 14:29:10Primavera

    velvet.hu/celeb/mega1012/

    "em véletlen, hogy 29 éves korodra még mindig csak próbálkozol."

    Még szerencse, h Fridi ötven körül nem próbálkozik, nem járta végig az összes csatornát, hanem évtizedek óta stabilan egy azonos munkahelyen bontakoztatja ki tehetségét.



    "...Friderikusz [1]személyesen íratta alá a Megasztár versenyzőivel azt a nyilatkozatot, amiben vállalják, hogy a tévés akkor is elmondhassa nekik a véleményét, ha az nem túlzottan pozitív rájuk nézve..."

    Én biztos nem írtam volna alá. Nem csak szólás-, hanem szerződési szabadság is van a világon. :)



  • 2008.10.13 15:42:04justsingmariah

    Nagyon sajnáltam Ritát. Az mondjuk édes volt, mikor mondta: "Tomi..." .

    Tomi pedig: "...mi már csak így vagyunk..." :)) Elnézést, ha nem idéztem pontosan.

  • 2008.10.13 16:59:03Féreg

    szerintem

    a müsor maga nagyon gyenge, unalmas volt, sokkal többet vártam. 95%-ban igazat adok Friderikusznak, bár néha fogalmazhatott volna árnyaltabban is.

    a fellépőruhák szinte kivétel nélkül szinvonaltalanok voltak, viszont a fodrászok egész jól dolgoztak.



    Lüszike, gyenge volt, viszont roppant helyes gyerek, jol állt neki az új haj, viszont a szemhéjfestéket én nem eröltettem volna.



    Hien: öbenne sem fedeztem fel semmi rendkivülit most.



    Balogh Imre: ö sem volt átütő, de kell a Fridinek egy uj macska, szóval megértem hogy bejuttatták.



    Szecsődi: szar, monoton dalt adott elö, és nagyon 'rémülten' énekelt, nekem unalmas volt. Pedig szépen 'játszik' a hangjával, talán bátrabb lesz a következőre.



    Király Viktor - talán a legprofibb produkciót nyujtotta, bár a végén azt a nyávogást kihagyhatta volna.



    Lakatos: ö is nagyon jó volt, de kérdem én, ez nem egy popzenei vetélkedő? egy bódi guszti vagy lagzi lajcsi showba lazán beférne, de egy popkarriert kétlem hogy érdemes lenne eröltetnie.



    Bencsik Tamara - hát engem nem vert földhöz, ez az állitólagos Dögös vadmacska. hangilag nem tudok értékelni, Shakira nekem nagyon nem jön be.



    Ásós Atilla - Ö is egy elég jó kis popszámot adott elö, de engem baromira zavar ez az orrhang. persze lehet ez csak nekem tünik fel.



    Fekete Dávid - Talán neki van a fiuk közül a legszebb hangszine, örültem hogy bejutott, szimpi gyerek.



    a többieket nem kommentálom, nincs roluk mit irni.



    talán Németh Patricia a kivétel, belé majdnem szerelmes lettem, olyan jól nézett ki.

  • 2008.10.13 22:41:37cso zsi

    "2008.10.13 16:59:03 Féreg



    Király Viktor - talán a legprofibb produkciót nyujtotta, bár a végén azt a nyávogást kihagyhatta volna.



    Lakatos: ö is nagyon jó volt, de kérdem én, ez nem egy popzenei vetélkedő? egy bódi guszti vagy lagzi lajcsi showba lazán beférne, de egy popkarriert kétlem hogy érdemes lenne eröltetnie."



    Erre a kettőre...

    Király úr bebicsaklott, hamis is volt.

    Lakatos úr meg belefért az eredetileg meghirdetett műfajokba.

    Általában rasszistának vagyok titulálva, de ő mindenféle származás felemlegetése nélkül jó volt.

    És tízszer ő, mint Bódi Guszti egyszer.

    Pedig ő is pop(uláris) zenét játszik, elvégre valamiből megél, valakik veszik a lemezeit is.





  • 2008.10.13 23:33:51Féreg

    2008.10.13 22:41:37 cso zsi

    mindenki mást lát, nekem a fellépök közül, Király volt az elsö akinél azt éreztem szinpadképes és hiteles a produkciója. még akkor is ha hamis volt néha.



    Lakatossal csak az a bajom akárhányszor láttam mindig a saját stilusához illő dalokat énekelt (most a bicska maxi, elötte Frank Sinatra.) A hangja meg a személyisége nekem teljesen 'lokál"szerü, nem tudnám elképzelni egy nagyobb koncerten, ahol teenagerlányok ill fiuk tombolnának rá.

  • 2008.10.13 23:36:56Féreg

    ja nem a Bódy Gusztira gondoltam fentebb, hanem a Fásyra :)

    1szóval hozzá ilyen dáridós meg Fásy mulatós szereplés illik, felmegy, énekel, táncikál, a kikent kifent öregasszonyok meg elájulnak a hercig fiucskátol. kb ezt látom benne, de ebben tuti sikere lenne.

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Autóbérlés online
    Autóbérlés online Most Ön is az elsők között lehet! Foglalja le már most bérautóját a Labdarúgó EB és Olimpiai Játékok idejére!
  • Bulgária Tekintse meg ajánlatainkat és válassza a Napospartot! 12.100 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől

Hirdetés

hirdetés