Király Viktor lett 2008 középszerű énekhangja
2008.12.20. 23:11 - nef
Király Viktor lett a 2008-as Megasztár győztese. A nézők szavazatai alapján Fekete Dáviddal szemben az Amerikában felnőtt versenyző kapta a legtöbb szavazatot a hónapok óta tartó küzdelemben, és nyerte el a fődíjat. Ugyan Tóth Vera szerint Fekete inkább a külsejével hódít a fiatal lányok körében, szinte fej-fej mellett haladt a végcél felé a két énekes.
A Velvet olvasói Thank Hient szerették volna győztesként látni a tehetségkutató versenyben - a mezőnyben Király csak 7. helyen végzett -, ám a fiú mellől időközben kihullott az összes őt megelőző versenyző. Így azok nyertek, akik esküdni mertek volna arra, hogy Király Tamás leszármazottja lesz a tuti befutó.
A mai sms-ezők között nettó egymillió forintot sorsoltak ki, Király Viktor pedig egy egyéves albérletet tett zsebre egy autó és egy Kapcsolat koncert mellett.
2008 Megasztárja

Kommentek
2008.12.21 11:54:44Matekagy
reader613: nálad a pont. Ahhoz, hogy az arány ekkorát forduljon ilyen rövid idő alatt, sms-generátor kellett. Minthogy nekem (na jó: az öcsémnek) is pénze van benne, ezennel követelem az ortt-től, hozassa nyilvánosságra a szavazás menetét bemutató grafikont v táblázatot!
2008.12.21 11:56:31Kreta
és pont most nyöszögte a Tv2 hogy legenda így meg úgy, hát most járatták le a műsort annyira, hogy nem lehet még egyszer elindítani
Engem jobban érdekelt a snooker elődöntő, vagy ha már ker.tv akkor RTL. Ott legalább adtak a minőségre, mind ruha, mind világítás szempontjából. Náray egy isten!
2008.12.21 11:56:55catwalk
Elég már ebből a zsidózásból!!! És ha az ?? Kit érdekel? És kinek miköze ehhez???
És honnan jött ez a baromság,hogy az apja megvette a győzelmét?? Látta valaki a bankiátutalást? Nem mindegy kinyert, meg hogyan nyert? Nekünk ettől még nem lesz se jobb, se rosszabb.
2008.12.21 11:57:55suttogó
Sajnálom azokat az embereket(?)!, akik részt vettek ebben a szégyenletes, önmagunkat lealázó műsor menedzselésébe, szerkesztésébe, manipulásába, a zenében is a pénznek mindenható és példamutató szerep adó, külföldön érvényesülni nem tudó, itthon ehhez megalázó módon társakat találó magattartásforma, erkölcsi, lovagiassági normák példaképül állításában a tisztességgel szemben.(További felsorolást másokra bízom)Tisztelet és becsület mindazoknak akik a Versenynek nem nevezhető aljasságban nem adták fel. ÖK A GYÖZTESEK! (Természetesen ez egy ember véleménye, de talán megfontolandó.)
2008.12.21 11:59:38orsha
Most komolyan, én azon csodálkozom, hogy van, aki szavaz! Nem látjátok, hogy évek óta hajszál pontosan mindig ugyanolyan 51-49-ben nyomják??? Ennek mennyi matematikai esélyt adtok? Mert én éppen csak matematikait. Az tök egyértelmű, hogy a kiírt számok nem fedik a valóságot, ez a TV2 kis játéka. Baromi sok lóvét elszavazgattatok, ahelyett, hogy ment volna érte száraztészta a Mikulás-gyárba...
2008.12.21 12:02:17Matekagy
orsha: Én meg azt nem értem, hogy a nyilvánvaló csalást már ilyen simán lenyeljük ebben az országban? Hogy nincs egy ügyvéd, aki elkapná őket? Minek fizetjük azt az istenverte ORTT-t?
2008.12.21 12:05:56eino.
2008.12.20 23:33:41 fortisszimafingusz
2002
Dávid még gyakrabban és még inkább hamis volt.
Viszont egyedibb a hangszíne, mint Viktornak.
----------------
Igazad van. Épp emiatt nem lehetett volna egyikük sem Megasztár egy normális országban.
De Hien is hamiskás volt , mint ahogyan tegnap az egész női és egész férfi produkció. Emlékszem még, amikor Tóth Veráék adták elő a Lady Marmeládot, hát AZ előadás volt.
Az is a gond, hogy általában túl fiatalok a jelentkezők, az énekhangból pedig anatómiai okok miatt - kivételes esetektől eltekintve - úgy 25 éves korig nem jön ki a maximum (nem vagy nem csak a hangerőre gondolok), tehát legalább addig zajlik a tanulás időszaka, utána még mindig lehet és kell finomítgatni, szintentartani és az előadói képességet folyamatosan fejleszteni. Ezek az énekes pálya végéig fontosak, nyilván.
2008.12.21 12:07:40cherry-delilah
nem akartam a politikával jönni, de láttátok a példát... ők sem tiszták, akkor mások minek legyenek? külföldön már igyis ugyis megvan a vélemény a magyarokról... és ezzel a rasszizmussal még meg is fejelik egyesek
2008.12.21 12:12:31kikika
Az alapvető baj,hogy mindkét fiú hamisan énekelt,ami nem fér bele egy ilyen műsorba.Nagyon szipmatikusak,meg minden,de máshol az első körben kiestek volna.
2008.12.21 12:14:30eino.
Matekagy:
,,Szerintetek hihető ez?"
Nem. Gusztustalan, ha tényleg így volt. Én csak annyit láttam, hogy a még kitakart arcok alatt volt vagy 10-11% különbség. Elkattintottam, aztán valamikor vissza. Addigra már Viktor vezetett, épp akkor mondta Tilla, hogy Viktor mekkorát fordított.(Hát, tényleg csodaszámba ment, a számítás szerint...)
Akkor végképp elkapcsoltam, mert ha már a kettő között kell választani, akkor inkább Dávid, NEKI ugyanis van eredetiség, férfiasság és minden, ami kell a hangjában. (A néha hamis hangokat a Kapcsolat koncertig még megoldhatta egy jó magánének tanár, meg van más fodrász is a világon, aztán kész. )
2008.12.21 12:14:36orsha
Matekagy: tök igazad van, tenni kell. De, ha kiderül, hogy csaltak, utána majd nagyon elszégyelik magukat, lehet, hogy el is tűnnek, de jön a következő. Sajnos a "homo oeconomicus" így működik: a saját rövidtávú haszna mindennél előbbre való. Az embereknek ezt látni kell és úgy tehetnek ellene, hogy nem adják a pénzüket, nem szavaznak, sem az idióta játékokban, mikor a n-o-t-a-v betükből ki kell találni egy szót, "annyit segítek, hogy távolsági közlekedési eszköz és a társaság orrba-szájba sztrájkol"... hogy, hogynem napokig senki nem tudja megfejteni, de azért telfonáljanak százszor... Amíg a sok kislány arra költi a zsebpénzét, hogy szavaz, addig megtalálják a módját, hogy kihúzzák belőlük.
2008.12.21 12:26:32grafikusmsz
nehogz már felhúyyátok magatokat. Ez a széria volt a legszarabb megasztár...én néztem, de aztán láttam, hogy mennyire nyomják a Viktort, letettem arról, hogy nézzem. Énekelni nem tud, kellemetlen hangja van. A másik fahangú a Dávid. A Lakatos Krisztián volt az utolsó kieső aki tudott énekelni...előtte mindenkit, aki konkurrencia lehetett volna, kiejtett a zsűri...a bosszantó az, hogy ez nem volt más, mint egy reklámarc kereső show, egy franchise építő lófasz, ahol (ellentétben az eddigiekkel) a tehetség nem számított semmit. Azért a Verának, a Caramelnek, és a Magdi volt hangja, mégha külseje nem is eladható. De letojom, mert a CD hallgatni akarom, és nem a borítót nézni.
A másik, meg a matek. Az sms feldolgozásnak van egy sebessége, ami asszem percenként 600 (10/sec). Mondjuk, hogy mindkét versenyzőre ráállítottak egy-egy gépet. Tehát az utolsó félórában bérkezett szavazatok kiszámolhatók. Valaki csinálja meg, nekem nincs most türelmem hozzá, de vagy hihetetlen mennyiségű sms-nek kellett volna beérkezni, ami nem valószínű, vagy hihetetlen alacsony volt az sms-ek száma, ami megintcsak nem valószínű. Egy a lényeg, birka a magyar.
2008.12.21 12:43:26martinbácsi
mi ezt kb. előre láttuk, bíí: alternativa.blog.hu/2008/12/19/fulembe_forro_olmot_ontsetek
;-))
2008.12.21 12:45:00gellar
Én csak gratulálni tudok Viktornak, szerintem tehetséges, és jó előadó! Az előző széria győztesei közül én pl. Verát nem szeretem! Nem a személyiségét, hanem pl. amit a végső záró számnál is előadott. Direkt le akar énekelni mindenkit a szinpadról, úgy kiereszti a hangját hogy ő pl. duettre teljesen alkalmatlan szerintem, mert önző!
2008.12.21 12:45:31artifex
König legyőzte Schwarzot Magyarországon. Ez miért meglepő?
2008.12.21 12:48:13eino.
,,A másik fahangú a Dávid. A Lakatos Krisztián volt az utolsó kieső aki tudott énekelni.."
Dávid nem fahangú, csak a hamis helyeken, de ott valóban.
Viszont valóban, Lakatos Krisztián nagyságrendekkel jobb volt itt bárkinél, de még Caramelnél, az egyik megasztár-nyertesnél is.
2008.12.21 12:49:48Matekagy
És ő kiesett: (amúgy így kéne emberszabásúan kinéznie és viselkednie egy zsürinek, nem mint az a két sarki q... nak öltözött kettő ott középen nálunk)
www.youtube.com/watch?v=A3WWQWg2VgQ&feature=related
2008.12.21 12:52:09Pistike_
Ezúton szeretnék gratulálni az összes birkának, aki
- nézte a Megasztár 4-et
- szavazott
- képes volt eltűrni, hogy a leadott szavazatát szarba se vették és manipulálták
- képes Király Viktort meghallgatni.
2008.12.21 12:54:23sacmidyv8md
Ez nem is Megasztár volt hanem Megareklám!!! Undorító, hogy a műsor kétharmada reklám volt. Azt meg végképp nem értem, hogy a majd 60% hogyan olvadhatott 49%-ra. Mert Dávid nem volt ennyire alulteljesítő. Szerintem kieggyenlített volt a küzdelem a Megareklámban. De az a bunkó Friderikusz és csatlósa Mester Tamás nem kellett volna ennyire lehúzni a Dávidot ha még ez is a véleménye. Aztán meg a jópofi utána, hogy vesz egy autót a vesztesnek. Ha Dávid helyében lennék mondanám, hogy dugja fel magának. Szerintem is bunda volt és minden csak a pénzról szólt. Ha megnézzük ki milyen háttérrel indult a Megareklámnak akkor szerintem Dávid teljesítménye több és jobb volt. Igaz a két fiú mindeggyike megérdemli a győzelmet. A két bunkó pedig példát vehetne a Fenyőről vagy akár az Eszenyiről. A következő megareklámot már biztos, hogy nem fogom megnézni mert az egész csak egy ámítás és köze nincs a versenyhez.
2008.12.21 12:55:46sn00py
Es monda az Ur, szavazzatok birkak. Es a nep szavazott...de minek?! Egyertelmu volt hogy mi lesz ennek a vege. A nezok meg rekordszamu smst kuldtek, ezzel is gazdagitva a tv2 kasszat. Jovore ebbol csinaljak a Megasz@r 5ot. Legalabb a szinvonal nem lesz rosszabb a mostaninal, vagy igen?! :S
2008.12.21 13:01:32eino.
,,A következő megareklámot már biztos, hogy nem fogom megnézni mert az egész csak egy ámítás és köze nincs a versenyhez."
Ennek a Megaizé4-nek csak a döntőjét, és annak is csak egy részét néztem, előtte a Youtube-on hallgattam bele időnként. Az alapján Krisztián volt a nyerő, de valamiért nem őt mintha ki akarták volna ejteni. Ezek után a Megaizé5-ből még a döntő hangyalábnyi része sem fog érdekelni.
Lehet, hogy nem így van, és akkor elnézést tőle, de nekem úgy tűnik, mintha Király Viktornak csináltak volna egy show-t.
2008.12.21 13:01:41Csumpirumpi
Gyerekek!
Nem kell állandóan összeesküveés-elméleteket gyártani. El kell ismerni a srácnak jó hangja van és képernyőn is jól mutat. Dávid szimpatikus de izgult. Ha nem szerepelt volna a döntőben lehet jobban járt volna, elképzelhető, h ezzel a produkcióval nem kap semmilyen lehetőséget musical darabokban. Pedig tehetséges. Friderikusznak pedig a rossz fiút kellett játszania, az American Idol-ban is így van. Mindenhol van rossz fiú. Néha valóban túllőtt a célon. Mesterrel sincs semmi baj, ilyen a stílusa. Laza gyerek. Senki ne húzza fel magát, inkább egyetek bejglit.
2008.12.21 13:02:08Ypszilon
Király Viktor Amerikában semmit nem ér! Ezért jönnek ide Magyarországra, mert itt a nép az ilyet tartja "nagy sztárnak". -.-
2008.12.21 13:02:40vörös csillag
Gratulálok Fridi, szép volt Enikő, jó fej vagy Miki, szörnyeteg vagy "Tomi"!
Mottó: ki mint él úgy ítél
Feltételezés: a Megasztár4 végeredménye a többség akaratát tükrözte
Ismeret hiány: a három korábbi döntőben megmutatták-e személyre szólóan az eredmény állását
A Többség Viktort választotta, kár összeesküvés elméleteket szőni.
Inkább nézzük az "Ítészeket"
Fridi: Ő egyszerűen zseniális, a sok egyéni megszólalást követően – bár a kezdetekkor már Viktor mellé állt – a döntőben a végsőkig feszített pillanatban a jutalmazás igazságtalanságát feloldotta a saját felajánlású autóval. Persze mondhatjuk könnyű egy milliomosnak. (Kíváncsi lennék rá hányan tették volna ezt meg?)
Bár ATV-én volt műsora az egyik oldalhoz való szoros kötödését tükrözte, de korábbi műsoraiban folyamatosan csillogott zsenialitása.
Enikő és Miki érzékeny és tehetséges művészek.
„Tomi” a döntők folyamán eleinte Fridi megszólalásait vette át, majd próbált egyéni lenni. Az „elkényeztetett gyerekek” egyszerű látásmódjával bírált. A tegnapi döntőben villantotta ki igazi énjét, semmit nem fogott fel a fiúk teljesítményéről az odáig vezető úton. A megpróbáltatásokat kivallóan álló Dávidot egy rossz színészhez hasonlította, aki egy szövegkimaradás –már mint az agyban- során kiesik szerepéből.
2008.12.21 13:07:59pokyvali
Miért is nem AMERIKÁBAN indult viktor az ottani Megasztárban?
Ki válogatta össze az előadandó számokat? Az M1-en fut a Csináljuk a fesztivált, jobbnál-jobb slágereket adnak elő, szal nem jogdíj kérdés a dolog - ráadásul ott a kíséret, a zenekar is kiváló.
2008.12.21 13:09:08Happyvagyok
A mostani Megasztár egy jellemtelen nevetséges műsorra sikerült.A versenyzőkkel és a zsűritagokkal együtt.Sokan ki is ábrándultak belőle.Mint ahogy én is.Függetlenül attól, hogy én sosem vettem részt aktívan eme show-ban mint néző.Nem értem miért kellett ebben az amúgy is gyenge minőségű produkcióban annyi balhét kreálni.
Nem beszélve a bundáról.
Én szégyellem magam.
Vagy ahogy Gálvölgyi mondaná:én kérek elnézést.
Ez a műsor valóban megbukott egyszer és mindenkorra.
2008.12.21 13:11:28gaborka21
pokyvali:
mert MAGYAR, miért kell ilyen gyökérnek lenni, szerencsétlent basztatja mindenki egy olyan dolog miatt, amiről nem tehet, ez pedig az, hogy ki az apja.
Akinek a faterja valami "fejes" annak a fia csak egy senki lehet?! Kapjatok már a fejetekhez....
2008.12.21 13:14:28cherry-delilah
csak itt arról van szó h viktor mindig kijátszotta a hires nővérke kártyát.. tegnap is... *örülök h itt van az én nővérkém és sír értem blabla*
2008.12.21 13:18:01görény01
Miért néztek ilyen gagyi műsorokat? Én egy adást sem láttam és ezért teljes lelki nyugalommal mondom, hogy: leszarom.
2008.12.21 13:22:34hímzőkör
emberek, könyörgöm.... a világ még nem hallott a 4 fős zsűri fogalmáról.... ugyanis ilyen nincs. pont azért kell páratlan számúnak lenni a zsűrinek, hogy ne tudjanak egy Krisztiánt kiejteni, vagy bárkit, úgy, ahogy megtették...
na, ha már zsűri... tessen nekem már valakinek megmondani, hogy miafaszt keresett ott mester tamás, akiben a legértékesebb alkotórésze az apja spermája volt, és őszintén szólva ezt a stációt nem is sikerült kinőnie: egy kis geci is maradt. aztán: fridi - neki vajon mennyire kompetenciája megítélni bárkinek a hangját? tessenek már hagyni a sóbiznisszel... itt nem az énesekek csinálták meg a saját sóbizüket, hanem a stáb körülöttük, innentől kezdve fridi őket értékelte...
egy ilyen zsűriben miért nem sikerült beválogatni mondjuk zenészeket?? hol volt Zorán, Demjén, mondjuk egy Kocsis Zoltán (karmester), Dés László, Geszti Péter, Koncz Zsuzsa, Illés, Vikdál, és még sorolhatnám... hol van ezekhez egy mester tamás????
ütnivaló búrája van a királykölyöknek, független mindentől...
2008.12.21 13:26:09SLacc
Oszt a cigu? Az is nyerhetett volna, szerintem jó volt.
2008.12.21 13:32:22SLacc
Meg Viktor megérdemelte. Meg ez érdemelte volna meg, meg az, meg...
ÉN érdemeltem volna meg. A fürdőszobám a milanói Scala, hallanátok hogy szól a dalom!!!
:-)))
2008.12.21 13:34:27Missing Link
mi az az egy év albérlet? ezt megelőzően lakás nyertek, nem? nem futja az elsikkasztott sms-ekből? albérlet... vazze!
2008.12.21 13:38:19hímzőkör
missing link
ezen én is rötyögtem egy sort...
2008.12.21 13:43:18cherry-delilah
ha odaállitották volt viktor ellenfelének.. mondjuk johnny cash-t vagy mick jaggert, vagy bámilyen legendát, akkor is viktorka lenne a jobb a zsűri szerint... mert ő persze mindig tökéletes volt, sosem voltak hibái...
2008.12.21 13:59:49=Daniken=
Hölgyek/Urak!
Ne legyetek manipulálhatóak.Ez egy kamu, pénzkereső gyár műsora.Üvölt hogy gyenge, ordít hogy minden megtervezett.Meglepő? Ugyan.
Mit vártok? Hogy vki adásszünetben elmondja:.."megszakítjuk műsorunkat, gyónni szeretnénk..Tilla...Te kis Liszt Ferenc téri pofozkodó, húzd ide a beled oszt valld már be amit felírtunk Neked...Őőő, sziasztok, Tilla vagyok, hááát, őő, elkúrtuk.Bűnösök vagyunk, sok pénzért, anyámat is...illetve már akárkiét.de most, éreztük, hogy egyszer el kell jöjjön a megtisztulás Gyehenna tüze, amiben ünnepélyesen elégetjük ezt a csúnya, rossz forgatókönyvet, a szponzorokat elküldjük.lazán, -de csöndben- a picsába...és LESZ, IGEN, LESZ egy ÚJ, egy igaz, egy RÍL LÁJF, az EGYETLEN valódi megasztár.Úgy fogják hívni, az Igazság Megasztárja.Lovagok, hősök, reneszánsz dalnokok, bolondok, mind jöhetnek.Ja, 8 kiló az sms, mert kevés a szponzor és a szerver Afganisztánban van.a győztes egy mongóliai túrnét nyer, ahová ezen a Falabella minilovon vágtathat el, a zabot a magyar határig mi fizetjük...
Szóval ahogy az angol monnya: ignorance... és eljő a jobb műsorok ideje:-))
2008.12.21 14:04:01Lucifer007
Tény,hogy a 4 eddigi Mega"sztár" műsor közül ez volt a leggyengébb.Nagyot csalódtam az egészben.Nekem Krisztián és Tamara hangja tetszett nagyonn,egyedi volt.Csak ugye Krisztián testalkata nem "trendi",ezért persze nem lehetett ő a győztes.Ja meg ugye ő nem énekelt volna popnótácskákat,mert a swingre egyelőre nem vevő a magyar közönség.
A két tegnapi döntősnél meg már ugye előre sejtette mindenki,hogy Viktorka nyer.De remélem Dávid is befut majd-musicalszínészként!Az is meglehet,hogy Viktor 1 év múlva ilyenkor már eltűnik a süllyesztőben!A nővéréből se lett valami nagy sztár...
2008.12.21 14:05:25Lucifer007
Jaj az kemény volt,amikor Medveczkyt mutatták,hogy ott feszít az 1.sorban,miután az RTL klub kitette a műsorból...
2008.12.21 14:07:16Backstab
cdrom: a TV2 tulajdonosai leginkább svéd és német befektetők, médiavállalkozások. Közük nincs Izraelhez. De ha lenne, akkor sem izgatni senkit a hozzád hasonló faszfejeken kívül. Amúgy az egész műsor egy kalap szar volt és semmi másról nem szólt, csak arról, hogy a TV2 hogyan húzza le az sms-ek segítségével a jónépet. Azt sosem értettem, hogy ki az a barom, aki egy vadidegen ember kedvéért több ezer forintot smsezik el...
2008.12.21 14:08:26(>_<)
de meglepo...
mindenkeppen fekete davidnak kellett volna nyerni, akkor is, ha jobb kiraly viktor. Persze, ha fontos lett volna a megasztarnak, hogy ne gondolja mindenki azt, hogy elore meg volt rendezve az egesz musor.
Ez van, a penz mindig tul fontos lesz...
2008.12.21 14:09:20Vicuska.blog.hu
huh. Végigolvastam az összes kommentet, hogy ne írjam le ugyanazt, amit már előttem annyian megtettek... Még mindíg bánt ez a fajta magyar mentalitás, ami itt is jelen van, jelesül, hogy ha véletlenül valaki nyer, jó, tehetséges az azért van, mert... NEM! Miért annyira hihetetlen, hogy a zsűri és az emberek tényleg láttak Viktorban valamit? Énekeltem egy pár évet, és én is többet láttam benne, mint dávidban, bár tény, hogy mind a kettőt középszerűnek tartom. Az X-Factor-ban is négytagú a zsűri, mégis jó a műsor. Álljon itt egy link ezt bizonyítandó: www.youtube.com/watch?v=NJh2d5rXBh4&feature=related Szerintem az, hogy a zsűri hogy dönt, az ő szubjekciójuk kinyilatkoztatása, és ehhez senkinek semmi köze. Szerintem a zsűrit bírálni a legpitibb dolog mind közül. Csaknem annyira gázos, mint a versenyzőket a családtagjaik miatt. Az hogy a viktor apja gazdag (vagy éppen nem), vagy hogy linda belesült a himnuszba, engem egyáltalán nem érdekel, ha Viktorról kell beszélni, vagy írni, esetleg az általa előadott produktumot hallgatni. És ez ugyanúgy vonatkozik a többiekre is. Miért ne lehetne őket önmagukként szemlélni? Lehet, hogy még nagyon fiatal vagyok, és nem hiszek az összeesküvés-elméletekben, de felháborít néhány komment. És azt sem értem, hogy hogy lehet az, hogy Király Linda himnuszéneklése így beleégett mindenki agyába, melyet egy olyan eseményen követett el, amit csak néhány tízezren követtek, de senki nem beszél arról, amikor Vikidál (az echte tökéletes fajmagyar... na persze) a magyarország németország meccs előtt olyannyira vérlázítóan szarul énekelte el ugyanezt a művet, hogy még a nemzetközi sajtó is napokig cikkezett erről. Mennyivel jobb ez? Miért megbocsáthatóbb? Engem jobban sértett, mert egy olyan valaki követte el, aki itt él, ez az anyanyelve, és 30-40 éves közszereplés után még az izgulás számára sem írhatunk semmit...
2008.12.21 14:16:19farkaskiraly
unokatesóm indult ezen az előre megrendezett komédián, legjobb 60 között "tették" ki, Ő mesélte, hogy már akkor aláíratták a titoktartási és egyéb szerződéseket a "legjobb" 10-vel hogy Ők lesznek azok, és viktorka és krisztiánka neve szerepelt már akkor mint végső nyertes... Hááát az elődöntőben néztek nagyot, amikor a nézők Dávidot szavazták be rögtön, így Krisztiánnak kellett kiesnie, Viktorka meg hozta a "papírformát"
2008.12.21 14:20:43Lucifer007
Ez egy szétesőben lévő ország megasztárja volt...
2008.12.21 14:22:56Vicuska.blog.hu
szerintem amit ide írtál egy keserű és sértet korai vesztes vádaskodása. Ha tényleg ezt akarták volna, akkor megcsinálják... Másrészt viszont ők sem hülyék, hogy ennyire korán, ennyire nyilvánosan intézzék ezt az egszet. Nem csak mert etikátlan, hanem mert bűncselekmény is. És ha te ezt elhiszed, akkor veled is komoly gondok lehetnek...
2008.12.21 14:30:24kdodi
Azt hiszem, most jött el az a pillanat, hogy rájöjjek, többet még véletlenül se nézzek ilyen műsort. Ennek a király gyereknek (nem véletlenül írtam kicsivel a nevét) a 15 fős döntőben sem lett volna ott a helye. Ráadásul a selejtezők során olyan emberek estek ki, akik simán jobban énekeltek ennél a 15 embernél.
Sajnos ez Magyarország... a pénz beszél...
A király család büszke lehet magára...
Van egy lányuk, aki még a himnuszt sem ismeri, és van egy fiuk, aki csalással nyerte a műsort... Mennyire lehet hiteles a király apuka???
Szerintem ez a TV 2 öngyilkossága volt... Hiába akartak felülemelkedni az RTL Klubon... már sosem lesz rá lehetőségük. Nem lesznek sosem hitelesek...
2008.12.21 14:34:07cherry-delilah
nem volt öngyilkosság.. mert rengetegen vannak akik továbbra is szavazni fognak, vagy telefonálnak h nyerjenek pénzt, stb...sokan még most is beveszik...ha egy belső ember nem leplezi őket le addig még fut nekik az a bizonyos szekér
2008.12.21 14:37:26Paleokrites
Megasztár....., Oláh Ibolya jobb volt, mint Tóth V......, mégse az lett a győztes akinek kellett volna...
Király inkább sztáralkatú, mint Fekete Dávid...., de az év női hangjának Bencsik Tamarának kellett volna lennie, hanem a Megasztár győztesnek....
Az biztos, hogy a valódi sztárok nem voltak itt..., avagy kiebrudalták...
Sajnos a szakmai féltékenység határtalan...., és akinek el akarták venni a kedvét a karrierjétől...., annak el is vették jó ideig....
Milyen jó lenne, ha egyszer híres külföldi szakemberek lennének a zsűribe...., akik tényleg a tehetséget keresik és nem mások kegyeit, avagy saját egzisztenciájuk fényezését!
2008.12.21 14:40:01avil
Ha már így alakult, akkor is Viktor a Király, miért nem lehet már elfogadni, hogy a játék tiszta is lehet. Mindig csak ez a sárdobálás! No, ez igazán udorító! Nem kell nézni a nem szimpi műsorokat, nem kell elmenni azokra a koncertekre, amelyek "gázok". Az élet majd igazolja, hogy ki a Nyerő!!! A politikai szinezetű és egyéb nagyon negatív megnyilatkozások nem éppen a zenéről szólnak. Szerintem kellene az ilyen embereknek egy nagy dühöngő, ahol igazán ők lehetnének az okosok! De csak ott!!!!!
2008.12.21 14:44:06mozilaci
A Mester Tamás túlélte mert Viktor gyözött.
Láttam 1 filmet: Jack Jack -the band
"Az igazi rocksztár az első próbán meghal"
Ketten ültünk a moziban...
A Mester Tamás a filmben is remekelt-jó szar volt-hozta önmagát.Mit akarunk akkor tőle....a filmet egyébként a TV2 is támogatta.Ha vetiti a Tv2 egy eldugott időben nézzetek bele és nem fogjátok magatokat idegesiteni A Tamáska miatt se.
A Viktornak pedig ez volt a karácsonyi ajándék a papától.Csak azt sajnálom,hogy ehhez a tehetséges Enikőnek és a Miklósnak miért kellett aszisztálnia?
2008.12.21 14:44:51sacmidyv8md
Vicuska! Okosan érvelsz és mondjuk amit leírtál azzal még tudok is azonosulni. Azért az neked nem tünik fel, hogy szinte az összes hozzászóló negatívan vélekedik a Megareklámról. Meg, hogy piti dolog a zsűrit kritizálni. Meglehet. Szerintem legalább annyira piti dolog ( és sztárokról beszélünk ), hogy Fridi még abba is belerúg aki már szinte a földön fekszik. Ezzel megteremtve az eggyenlőtlen esélyeket. Mert azt lássuk be, hogy Dávid nagy alázattal viselte a jogos, vagy jogtalan kritikát. Pont az mond véleményt akinek köze nincs a zenéhez. Majd felajánl egy autót? Ezt miért nem lehet kritizálni? Miért pitiség mikor sérti az emberek igazságérzetét? Végig gondoltad, hogy egy szoros küzdelemben valaki alól kirántani a szőnyeget az milyen dolog? Mert egy gyerekkórus szólistájához hasonlítani valakit aki vért izzadva eljutott odáig, hogy megvívja a harcot. Aztán nézzük meg kinek a teljesítménye a nagyobb? A hátterek figyelembe vételével. Aztán tényleg fiatal lehetsz ha azt nem látod, hogy csak a pénz és pénz, erről szól minden. Mert az miért nem tünik fel, hogy a több mint három órás produkcióban két óra csak a reklám. Ezért nevezem Megareklámnak.
2008.12.21 14:45:33nagyonkrémes
"miért nem lehet már elfogadni, hogy a játék tiszta is lehet"
MUHAHA. Azért, mert nem tiszta, ha nem a rizikócsoportba tartozol, akkor ez egyből lejött volna, neked is.
2008.12.21 14:49:53cherry-delilah
mondjatok nekem olyan ismert ma is élő embereket, akit be lehetett volna rakni zsűribe? momentán nem jut eszembe egy sem.. jó persze, lukács laci szóba jöhetne, de ő -akármennyire is nagyra tartom- nem illene a műsorba.. túl nagy személyiség ő oda...
és továbbá... tud vki szandikán kivül mást is akit fenyő miki futatott fel???
2008.12.21 14:51:15avil
Negatív!!!! nagykrémes
2008.12.21 14:56:32Lucifer007
Presser pl.maradhatott volna a zsűriben!
2008.12.21 14:57:44csudabogar
45-55
55-45
Hát igen! Az eredmény megfordításához néhány perc alatt le kellett adni annyi darab ellentétes arányú szavazatot, mint amennyit leadtak a műsor kezdete óta, sőt, mégegyszer ugyanannyit szintén az új, megfordított arányokkal. He-he-he.... Aki tud számolni, az csak csodálkozik...
2008.12.21 14:58:46Vicuska.blog.hu
2008.12.21 14:44:51 sacmidyv8md
Én is látom, hogy itt minden a pénzről és a reklámokról szól, ez számomra sem kérdés. Én úgy gondolom (és lehet, hogy rosszul), hogy ha elmegyek egy ilyen műsorba, benne van a pakliban, hogy ezért vagy azért nem leszek szimpi a zsűrinek, a társaknak, a közönségnek, és jogosan, vagy jogtalanul kapok hideget-meleget. Ha ezt én a saját értékítéletem miatt nem tudom elfogadni, vagy eddigi életem miatt nem tanultam meg kezelni, akkor kiszállok, ha meg megy, és felül tudok emelkedni ezeken, akkor csak és kizárólag azért dolgozom, hogy másoknak bizonyítsak (és elsősorban magamnak), és nem azért, hogy olyanok, akik végig rugdostak, most valami csoda és pálfordulás folytán hirtelen rajongóim legyenek... Dávid tudta, hogy mit vállal, és az elejétől fogva azt is, hogy nem túl népszerű. De vállalta, és innentől kezdve az, hogy még egy kocsit is kap, elég nagy grátisz... Szerintem... Van erre egy jó mondás: Aki k**vának megy, ne sírjon, ha megba***ák...
2008.12.21 15:00:05Lucifer007
Vicuska igazad van!Ez a mondás nagyon találó ám!
2008.12.21 15:07:43Vicuska.blog.hu
Szerintem is, és köszi:D
2008.12.21 15:09:43Matekagy
A londoni verseny nyertese, a Whitney Houston-hangú fekete lány azt mondta: most hazamegyek, kialszom magam, reggel felébredek, megkérdezem, hogy ez igaz volt-e vagy csak álmodtam, és ha igaz volt, akkor két év rettentő kemény munkája következik. Énektanulás, stúdiómunka, és sok-sok jó számot írni. ---- Na ez az, ez a "sok-sok" itt a lényeg. Sokat dolgozni, sok jó számot írni, sok számot fölvenni, sok embernek örömet okozni... Nem tudom, ezügyben hol tartanak a korábbi döntősök-győztesek...?
2008.12.21 15:12:13sacmidyv8md
Vicuska! ha te ilyen mondásokat ismersz akkor nem is vagy olyan fiatal. Még csak annyit, hogy az a kurva nem tudta, hogy megb.....szák, mert Ő tényleg fiatal és azért jutoot el idáig mert pontosan, hogy szimpatikus volt a nézőknek, hiszen nem jutott volna el eddig ha a zsűrin múlik. Viszont nem szeretnék vitatkozni veled, mert a te álláspontod is legalább annyira fontos mint az enyém. A nagy számok törvénye alapján gondolom, hogy én állok közelebb az igazsághoz.
2008.12.21 15:12:36mb95
de jóóóó ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ IGEN IGEN IGEN
Dávid egész végig hamis volt és ezt egyszer említette meg a zsűri,Viktor nem volt hamis és mégis mondták+a Billie Jeanben valamit nagyon elrontottak....DE AZ A LÉNYEG H A LEGJOBB NYERT ♥♥ IGEN IGEN IGEN ♥♥
2008.12.21 15:13:48farkaskiraly
Vicuska: pedig így történt... elhiheted..
2008.12.21 15:16:17farkaskiraly
2008.12.21 14:57:44 csudabogar
Persze, lehetetlen lenne...)
Kirakták a műsor 3/4-nél azt, hogy Dávid vezet 10%-val, erre röpke 30 perc alatt megfordítják... Ez abban az esetben lehetséges, ha csak viktorkára érkező sms-eket számolják, vagy ha összesen 4 ember szavazott...) a zsűriasztal alatti nyomógombbal..)
2008.12.21 15:16:41Vicuska.blog.hu
sacmidyv8md! Az a kurva annyi idős mint én:D, szóval vághatná, hogy ilyen az élet, de igazad van, addig amíg nem te vagy dávid és én viktor, felesleges vitázni erről az egészről mert nem ért annyit a produkció, hogy érdemes lenne szót emelni akár mellette, akár ellene.
mb95! Nem a legjobb nyert, csak a legkevésbé rossz egy szánalmasan gyenge (vagy egysíkú) mezőnyből
2008.12.21 15:19:36gangsters
Most már nyugodtan alszom, hogy a harmadik Király csemete is befutott... Nem kallódik el szegényke...
2008.12.21 15:21:49Vicuska.blog.hu
akkor szép álmokat;)
2008.12.21 15:22:07eino.
Vicuska, ha énekeltél néhány évig (én csak 15 éve nyomom, igaz, amatőrként és általában nem könnyűzenében), akkor te is biztosan meghallottad, hogy igen, Dávid többször hamis, ellenben amikor nem, akkor szép a hangja; Viktor ennél kevesebbet hamis, ám ő csúcsformájában is elég jellegtelen, és ami miatt bejöhet az embereknek, az a jó kinézete. Viszont ez tuti nem számított Vera és Caramel esetében, és Magdit sem ezért választották legjobbnak, tehát én kizárnám ezt a csinifiú kinézetet, mint döntő ténylezőt.. Mivel a 3 fiú közül egyértelműen Krisztiánnak volt a legjobb hangja - ehhez nem is kell énekesnek lenni, csak hallani - , és előadóként sem volt utolsó, ezért ezt a Megát neki kellett volna nyernie. Ehhez jön még a Matekagy által levezetett számítás, és máris jogunk lesz kétkedni abban, hogy minden tiszta volt.
Amúgy annyira tombol bennem az irigység (ha már a magyarok irigységéről írtál), ha látok egy tehetséget, hogy Rúzsa Magdi Janis Joplin, Máté Péter és még jó pár előadása alatt még a könnyem is folyt, pedig egyáltalán nem vagyok az a bőgős típus, főleg Máté Péter-rajongó nem.
A Himnusz rossz éneklére nincs mentség. Sem Vikidál, sem Linda esetében. Mert aki nem 100%, hogy helyesen énekli, az ne vállalja el. Ilyen egyszerű. Linda azért sem kevésbé gáz, mert még bunkó hangon be is szólt a közönségnek. Tehát van ott önbizalom, csak ha egyszer nem jól használja? A hangja meg túljátszott, sallangokkal, modorosságokkal telített. De ez végül is nem Linda -poszt :)
2008.12.21 15:22:47mb95
még hogy középszerű? :O naaaaaaa
akkor dávidka mi??akk ő semmi sztem
amiket énekelt abból kb. annyit vettem észre h fáj a fülem vmitől ..pff...ennyit róla
2008.12.21 15:25:51eino.
#
2008.12.21 15:19:36 gangsters
Most már nyugodtan alszom, hogy a harmadik Király csemete is befutott... Nem kallódik el szegényke...
-------------------
Ha egyszer ennyire tehetséges a család. Van ilyen, főleg a mai magyar médiában...
Vagy direkt nagyságoknak képezték ki őket a szülők, mint a Polgár lányokat. Csak azért mégis, mintha a lányok esetében ,,kicsit" valódibb lenne a kiemelkedő teljesítmény.
2008.12.21 15:28:46cherry-delilah
harmadik? mért lindán kivül még ki?
én rengeteget foglalkozom a zenével.. nem éneklem, csak gitározom egy ideje, és rengeteget olvasok róla, persze nem tudom betéve a műfajok sajátosságait de azért vagyok annyira tapasztalt h meglássam valakiben a tehetséget... igen, dávidnak van, mert saját magát adja, van stilusa, lehet h hamis de azt lehet fejleszteni
viktor meg.. divatmajom, semmi különleges nincs benne (és most lindától függetlenül mondtam)
2008.12.21 15:31:04PI
Ha Dávid és Viktor között kellett volna választanom, akkor Dávidnak kellett volna nyernie. Ő sokkal szimpatikusabb volt. A hangjukról meg inkább ne beszéljünk.
2008.12.21 15:32:32Lizka
Kedves Magyarok!
Miért is vagyunk mi ilyen rossz indulatúak???
Ezért tartunk még mindig itt...
Nem hogy együtt örülnénk a másik ember örömének.Kinek fáj,hogy ez a srác megnyerte ezt a versenyt?
Hisz tehetséges,nagyon jól énekel és majd méltón képviselheti az országunkat esetleg külföldön is.A zsűri is ezen a véleményen volt,és mind nagy múltú,tehetséges emberek.
Mi Neki szurkoltunk és nagyon örültünk,hogy megnyerte a versenyt.
Szívesen néztük minden szombaton a műsort,egy nagyon színvonalas,szórakoztató produkciónak tartom a Megasztárt!Köszönjük a tv 2-nek és a résztvevőknek!
Kedves Viktor!Te pedig ne foglalkozz a sok irígy,buta emberrel!Azért vannak,akik Veled együtt örülnek!
Csak így tovább!!!
2008.12.21 15:39:22Vicuska.blog.hu
2008.12.21 15:22:07 eino.
Egy szóval nem mondtam, hogy nem a Krisztián hangja volt a legtisztább, a legszebb. DE! Ez egy pop-tehetségkutató verseny (elvileg), ahol olyan, nagyközönség számára befogadható és eladható előadóművészeket keresnek, akik több témában és helyzetben is bizonyítani tudják hozzáértésüket, szakértelmüket. Kétségtelen, hogy ebben krisztián szinte mindenkivel szemben alulmaradt. Én nem vitatom, hogy nagyon jó, ha lesz lemeze azt biztos megveszem, és jó sokáig hallgatom, és ha igaz a hír, hogy a CCS-ben folytatja, innen is sok sikert kívánok neki, mert megérdemelné, de a megasztárnak nem ez a lényege. Ha megnézed az eddigi nyerteseket (nem a külsejüket, hanem az általuk abszolvált produkciót), te is láthatod, hogy erre mindegyik képes volt. Caramell EWAF Septemberje, majdhogynem jobb volt mint az eredeti. Krisztián erre vagy képtelen, vagy csak nem hajlandó. Swing-en kívül semmit nem mutatott, innentől kezdve hogy lehetne Megasztár? Meglesz a saját rétege, aki szereti, és veszi a lemezeit, de nem tud széles közönségnek énekelni, mert ez nem az a műfaj (hál istennek, így megmaradhat a tényleg tehetséges művészeknek). Dávid ugyanez, csak sokkal gyengébb hangi adottságokkal, több hamis hanggal, komoly intonációs problémákkal, és más műfajban (musical). Viktor jellegtelenségében könnyebben alakítható, nagyobb alázattal dolgozik, és emellet sokkal heterogénebb zenei anyagból válogat. Ezért mondtam, hogy a döntés nem volt feltétlenül rossz, ha ezt a mezőnyt vesszük alapul...
2008.12.21 15:48:06blueberry
pokyvali
"Miért is nem AMERIKÁBAN indult viktor az ottani Megasztárban?"
Ugye ez a kérdés költői volt? Ha mégsem, akkor válaszolnék: azért, mert ott labdába sem rúghatott volna. Viktorka sem a "tehetségével", és oda apuci pénze kevés lett volna. A családi vagyonból csak ilyen "kis" sztárságra futotta. :D
gaborka21
"pokyvali:
mert MAGYAR, miért kell ilyen gyökérnek lenni, szerencsétlent basztatja mindenki egy olyan dolog miatt, amiről nem tehet, ez pedig az, hogy ki az apja."
Ha Viktorka annyira nagyon magyar, akkor mért nem szeret (tud) magyarul beszélni (énekelni)? Nálam pl. a nyelvismeret az egyik alapvető kérdés a nemzetiség megítélésében. Ez a kisfiú csak annyira és addig magyar, amennyire és ameddig a sztársághoz erre szüksége van.
"Akinek a faterja valami "fejes" annak a fia csak egy senki lehet?! Kapjatok már a fejetekhez...."
Odakaptunk. És? Egyébként meg nem mondta senki, hogy Viktorka egy senki. Csak azt, hogy nem egy megasztár! :)
2008.12.21 15:48:06eino.
Vicuska, lehet, hogy Krisztián ügyében igazad van, én csak 2 számot hallgattam meg tőle a youtube-on (az egyik az Ének az esőben-t, a másikra nem emlékszem), és azokban mezőnyverően jó volt. Viktor lehet, hogy alakítható, de én azt látom benne, hogy elénekel ő mindent, de minek, és ez a része a későbbiekben sem fog változni. Ő nem megakoncert-énekes, max. stúdiókban , színháztermekben elég, amit csinál, sőt, ott még hangulata is lehet, pl. Stinget tényleg egész élvezhetően, kellemesen nyomta. De ez kevés.
Ellenben lehet, hogy neked van igazad, mert számomra a popzenei élet legnagyobb rejtélye Britney Spears, aki semmivel sem nagyobb előadói kvalitás Viktornál, sőt, natúrban még jóval rondább volt fénykorában is, és lám...
2008.12.21 15:48:23szmájlinéni
uramisten, milyen rosszindulatú banda... egy csöppet sem nézitek szakmailag. zsidó, bunda, mindent összehordtok... meg is érdemlitek egymást.
2008.12.21 15:50:47cherry-delilah
én is azt mondtam h ne legyenek az emberek fajgyűlölők, mert ez nem ide való, és az a legszánalmasabb dolog.
szmájlinéni! nem azért, de nem jobb itt kitárgyalni mint egymást agyonverni egy személyes vita után? XDD
2008.12.21 15:52:24eino.
Szmájlinéni, szakmailag próbáljuk nézni :) És éppen ezért nem értjük ezt az EGÉSZ versenyt. Most éppen azon filózom, hogy vajon a legelején lévő válogatáson rontott el valamit a zsűri, vagy a valóban rátermettek már nem jelentjeznek ide?
2008.12.21 15:59:39Vicuska.blog.hu
Ezen én is filóztam, de ezt cáfolja pl Farkas Zsófi esete, vagy a fentebb már említett amerikai-magyar lányé...
Ja és eino. Britney nekem is hatalmas rejtély;)
2008.12.21 16:09:20mberze
Mélyebbre süllyedni nehéz lehetne... nem Viktor a legjobb az összes eddigi Megasztár közül, de Dávidnál mindenképpen jobb volt- tegnap este legalábbis biztos. Ahogy nem volt ez a legjobb széria sem- de ez is egy másik történet.
Miért zsidó? Mert New Yorkban élt? Vagy mert a testvére elcseszte a himnuszt? Vagy mert gazdagok a szülei? Látszik az emberek többsége mennyire sztereotípiákban él/gondolkodik. Nevetséges... elég a botrányokon csámcsogni, ki leszbikus, ki Hit Gyülis, ki cigány, ki zsidó, kire nem lehetett szavazni mittomén... szánalmas... a tehetségről/tehetségtelenségről kellene beszélni. És nem éreztem, hogy Dávidot annyira félteni kellett volna. Ha valaki végig, inkorrekt módon csak a továbbjutásra játszott, akkor az ő volt. Soha nem lépett ki a biztonságos keretek közül; harmatgyenge popdalocskáktól musicalekig terjedt a nagy repertoár... ami nem baj, csak nem elég. Kockáztatni csak néhányszor mert -Hair, Hooligans- abba pedig kínosan belefulladt...
Ebben a mezőnyben több volt, mint amennyi kijött; és nem a megfelelő emberek jutottak el oda ahova. De ilyen az élet.
2008.12.21 16:14:56emilésadetektívek
"szarok bele, szarni rátok!":-))
2008.12.21 16:22:09Vicuska
mberze!
Tökéletesen igazad van! Egy másik poszthoz (A Bakács féle nyilatkozathoz) linkeltem néhány volt megasztáros mostani dalát, és közben elkapott a nosztalgia, és visszanéztem néhány adást a régiek közül...
Hát ha a különbséget zongorázni lehetne, akkor kb a szamárinduló és a IX. szimfónia a mostani és mondjuk a 3. széria...
2008.12.21 16:28:12PaZi
www.youtube.com/watch?v=xDp-ZZxQZRM
Azért a Viktor is megtanulhatna magyarul.....
2008.12.21 17:36:33hőbörg
T Vicuska.blog.hu !
Utolso hozzászólásom a témához.
A zsűri szar volt .Tetszik vagy nem ,tény .
Bántó, megalázó, fölényes pökhendi ... Lehet ,hogy számopdra a zsűri birálata elfogadhatatlan. Modjuk akkor Te megérdemelted őket. A versemyzők nem.
Én nagyon szerettem az eddigi megasztár műsorokat.Most csalódott vagyok és ezt a zsűrinek, a hirtelen módosított szabályoknak... köszönhetem.
2008.12.21 17:46:49TesTosTery
Emberek!én nem hiszem h agyonszavazták volna magukat a telósok.nem nézem ennyire le honfitársaimat.és ha ebben hiszek,akkor már előre félek h mi lesz itt jövőre?!ez a megas.ar műsor végképp inaktívvá tette a szavazókat.akkora presztizs-,pénzveszteség a csatornának h nem lehet eléggé hangsúlyozni.belőni sem merném h hová korcsosulhat még a 2 kertv.márcsak miniszterek gyerekei hiányoznak a mega5-ből.remélem el sem készül.urnában holt 5letnek tartom.az egész végig borzasztó volt és nem tudom reménykedhetünk-e abban h 2009-ben minőségibb műsoraink lesznek.mind itt fogunk blogolgatni kínunkban :(.pedig már eléggé kiáltozunk mégis mindenütt siket fülek.:(
2008.12.21 19:09:45Gonoszmostoha
Mar egy ideje figyelem az itteni hozzaszolasokat....
....nemsokara eleri a rubintreka nivot a poszt ;)
2008.12.21 19:58:32Zep
le se szarom
2008.12.22 08:53:42TesTosTery
Hát bazz...a viktor faterja az EMI Mo-i igazgatója?????és ezt miért csak most szellőztetik + a népszavazás után??remélem mindenki magába néz,aki szavazott.szégyen ha igaz a több százezres sms.oly hihető,mint e.t. a sufniban
2008.12.22 10:39:10netsrot
A Viktor egy orr hosszal lett első ,----egy kampós orral :DDDDDD
2008.12.22 10:40:46netsrot
Amikor meg nagyon vigyorog,( mint a Ló) akkor belelóg az orra a szájába. Igen sármos mi????
2008.12.22 10:48:49laja08
Röviden összefoglalva: 2008-ban csendesen is lehetett nyerni.
Még rövidebben: ... hang nélkül is...
2008.12.22 10:51:27laja08
Röviden összefoglalva: 2008-ban csendesen is lehetett nyerni.
Még rövidebben: ... hang nélkül is...
2008.12.22 11:03:42Canna
Ki hozták az adott szituból a lehető legjobbat,na meg király apuka beszél, zsűri ugat...:)))
2008.12.22 11:04:07tomsawyer
TesTosTery! Ezt mindenki tudta. Mármint hogy a Király papa az EMI igazgatója. Hol éltél ezidáig? :-D
Én egyetlen szavazatot sem küldtem senkire.És inkább a szombat esti lázat néztem. Csak néha pislogtam bele ebbe, röhögni.
(Bár a SZEL-en is röhögtem folyamatosan.)
2008.12.22 14:59:08Sereiah
Fiúk,lányok.
nekem erről az egészről egy kedves ismerősőm állásinterjúja jut eszembe. Közel járt hogy megkapja álmai állását,mert mitagadás okos és tehetséges nő volt. Egyik nap visszahívták és közölték vele hogy a munkát más kapta meg. Nem húzta fel magát rajta,tűrte a vereséget,amíg ki nem derült hogy az a bizonyos "más" egy apuci édes,gazdag kicsilánya volt. Úgy hallottam fél év eltelltével ki is rúgták. Valami hasonló fog történni itt is. Most megnyerte a megasztárt,de gondoljatok bele mit érezhet most ez a szerencsétlen. Nem csak itt mocskolják százezren,ezt még nagyon sok helyről vissza fogja kapni. Mostmár biztos rájött milyen szar dolog a "vásárolt dicsőség",és kellenek is pofonok ahhoz hogy az ember tanuljon belőlük. Csak azt hiszem ez egy túl nagy ütés volt. Egy fél ország háborog ezen,ezt a srácot úgy ki fogják gyülölni innen hogy keresheti a következő helyet ahol hódíthat. De nagyon gyorsan. Nem egy helyen olvastam már hogy "Király Viktor az év hangja". Kérem emberek ha ő az év hangja akkor ez az "Év hazugsága" is egyben. Rengeteg,nála milliószor tehetségesebb ember van,akiknek van annyi zenei érzékük hogy ne egy ilyen hazug smuci műsorban lépjenek fel mint a Megasztár. Az első széria még élvezhető volt,arra még kiváncsi volt a nagyérdemű,és a sikere után nagyon nagyon jól jött a második rész. A harmadik már hihetetlenül eröltetett volt,de még annak is volt némi köze a zenéhez. Ha lesz ötödik,oda már apuci vagy anyuci bankkárgyájával kell nevezni. És ha végignézünk a zsűrin is..magáért beszél. Ott egyedül a Fenyő értett a zenéhez. Az Enikőt becsülöm amiért egyetlen nő ként helyt állt,bár azt hogy a Friderikusz mit keresett ott azt a mai napig sem tudom...Én sok versenyző helyében megmondtam volna a magamét bármelyik szériában hogy milyen alapon oktat ki engem zenei téren egy "Soma" és egy "Friderikusz".
Annyian mocskolták szegény Dávidot meg a Krisztiánt hogy csak egy műfajban jók. De könyörgöm...abban legalább egyedien. Lehet hogy ez a nyikhaj Amerikai srác minden műfajt el tudott énekelni a swingtől a musicalig de olyan tucatul hogy azt szerintem sok ember utánozni tudná akinek van egy kicsike hangja is. A másik két fiú tudott. Rendkívülien tudott,ha csak egy műfajban is,de abban nagyon. Az emberek szívesebben hallanának a Kapcsolat Koncerten egy dallamos swinget vagy egy igényes musicalt,mint egy ilyen "michael jacson paródiát". (mert sajnos amit itt a döntőben produkált csak annak tudom nevezni...) Én ezen a zenén nőttem fel részben,merő isten káromlásnak véltem..de jót nevettem rajta. És ennek az egésznek sem a rasszizmushoz,sem az antiszemitizmushoz nincsen semmi köze. Caramell is roma származású volt,mégis nyert. És nem azért mert gazdag volt,vagy mert roma hanem -ha nekem nem is tetszett a stílusa- tehetséges. És mert valószínűleg halálra röhögtem volna magam ha az a "Bajusz Joe" nyer a gyík mozgásával. Ha Viktor néger lenne,fél lábú,mindkét szemére vak és a gyomrából nőne ki egy pénisz az apja akkor is gazdag lenne. Akkoris ő nyerné. Ezt kapta a fa alá idén. Egy díszdobozba csomagolt megszégyenülést és egy életnyi gondolkodási időt hogy megérdemelte-e. Boldog karácsonyt neki...
2008.12.22 17:00:00mberze
Olyan okosak vagytok... vásárolt dicsőség? Ugyanmár. Nincsenek tiszta versenyek. Dávidot mocskolták? Addig nyomták ameddig lehetett, hittársak és zsűritagok. Viktor nem a legtehetségesebb, de tehetséges. Dávid: gáz, nulla, unalmas, inkorrekt. És rohadt szar érzés lehet a fejetekben élni, akik minimálisan sem képesek elvonatkoztatni az ellenszenvüktől, előítéleteiktől.
2008.12.22 17:22:14Sereiah
előítéletnek azt hiszem ne ezt nevezik. nem ismerem,nem állítottam hogy nem lehet aranyos,kedves,jófej ésatöbbi. nem ebbe a "melyiknek kellett volna megnyernie a kettő közül" versengésbe szerettem volna beszállni,én már kinőttem ebből. de szólás szaadságban. és én sem élnék a Te fejedben. egál. :)
2008.12.24 11:13:52meivllaa
Bírom, h Viktor nagyon beszólt a népnek, amikor a bundáról kérdezték, h "matekozzatok, apám nem ilyen gazdag". Viszont ha megnéziktek, h nem kapta meg a 62 milliós lakást örökbe, csak 1 évig lakhat benne. Akkor az a 62 milliós összeg már szétosztva a Megasztár lefizethető alkaotóinak nem olyan kevés. Szal gondolkodjatok!
Amúgy örülök, h Dávid kapott kocsit, őszinte, tehetséges. Tehetségkutató műsor volt, Dávidot soha nem képezték, most először állt színpadra, Viktort meg pelekás kora óta nyomják és 62 milla ellenérték és egy fillérekért lefizethető magyar Megasztárt, h megtubb, van a Király Lindának öccse...
2008.12.28 16:57:35Zs
hülye pöcs viktor rohadt bunda az egész
2008.12.28 17:05:58Zs
Dávidnak volt jobb hangja a pöcs viktor csak azért nyerte meg mert fizettek érte.. hülye köcsög