Fábry veszi át a Legyen ön is Milliomos!-t
2009.05.23. 09:12 - bry
Az RTL Klub szeptemberben ismét műsorra tűzi a Legyen Ön is Milliomos!-t, és a műsorvezető állítólag Fábry Sándor lesz, írja a Blikk. Miután Vágó István átigazolt a TV2-höz, úgy tűnik, a konkurens csatorna azt találta ki, Fábry lesz a megmentőjük. „Óriási a harc a nézettségért, s ha az egyik fél megkaparint egy sztárt, a másiknak is be kell dobnia egy hasonló kvalitású arcot" - mondta a lap informátora. "Fábry hasonló kvalitású vezetője lehet a műveltségi vetélkedőnek, mint Vágó volt, hiszen a showman intelligenciáját, tanultságát senki sem vonhatja kétségbe, ráadásul mindezt kiegészítve egy kis humorral még valami elképesztően jó is kisülhet belőle. S ki tudja, talán az egyszeri beugrásból rendszer is lehet" - vélekedett csatornahűen az informátor. A híreket mindenesetre a csatorna kommunikációs igazgatója, Rényi Ádám nem erősítette meg.

Kommentek
2009.05.23 15:48:50gregor gysi
"Az meg, hogy egy nem jelentéktelen számú honfitársunk akoltársain kívül mindenki mást a kötél végén himbálódzva látna viszont - nos az az elmúlt 20 év magyar politikusainak gyalázatos munkásságát bizonyítja - pártállástól függetlenül..."
Ez most megint hogy jön ide?
Hagyjuk már ezeket a gumicsontokat.
2009.05.23 15:52:03Gulyás Máté
http://www.hetivalasz.hu/cikk/0806/fabry_vago_vita
2009.05.23 15:52:04Gulyás Máté
http://www.hetivalasz.hu/cikk/0806/fabry_vago_vita
2009.05.23 15:53:18barbo
@gregor
Ha valaki egy népszerűtlen politikus mellé áll, az hogyan is biztosítja anyagilag a jövőjét? Ha olyan opportunista lenne, mint írod, akkor nem az Orbánét kellene nyalnia?
2009.05.23 15:55:56barbo
'Azzal a tevékenységével van bajom, amit ő úgy hív, hogy "szkeptikus magatartás".'
Ez a legnagyobb teljesítménye. Hogy még te se sarlatánok karmai között végezd.
2009.05.23 15:58:35kojak9911
Csúnya dolog ez a politika, senki nem lát tőle tisztán, legyen jobbos vagy balos. Komolyan tegye fel a kezét, aki baloldali de szereti Fábry-t és tegye fel a kezét aki jobboldali de szereti Vágót. Egy sincs ilyen. Akkor meg mit kell erőlködni. Nézzünk meg kézenfogva egy Sonda Ipsos felmérést és legyen már vége ennek a szarnak, mert unom olvasni a kommenteket. (tudom, nem kötelező olvasni)
2009.05.23 15:59:19viax
gregor gysi
Pont most írtam le,hogy nem szeretem a parttalan vitákat,és nem is szeretnék vitába szállni senkivel.
Csak úgy magam elé dünnyögöm:én is szkeptikus vagyok.Olyanná tett az életem.Közben igyekszem a mások meggyözödését tolerálni.Cserében ugyan ennyit várok el.Miért ne tudhatna két ellentétes szemléletü ember egymás "épülésére",indulatok nélkül beszélgetni (nem gyözködni!!!) egymással....
Én ebben hiszek.-lehet,hogy nem is vagyok zsigerböl szkeptikus? :))
2009.05.23 15:59:39bonifac - a wasott kolok
mijaz a politika? :)
2009.05.23 16:00:33kiskalacs
køløk- ismered a kulturpolitikat? :)
2009.05.23 16:00:43Gargantua
"Ő is ugyanaz a kategória, mint a vajákos asszonyok és a kuruzslók, akiket kritizál."
Mondod te, kis kuruzslókám...
Sokat tanultál, hogy eljuss idáig? Jól keresel vele?
2009.05.23 16:01:05Gulyás Máté
szerettem Vágót, amíg nem az SZDSZ seggét nyalta... mert ez gyomorforgató.
2009.05.23 16:11:08Illumination
Viccesnek akár még vicces is lehetne, de értelmes, érdekes megnyilatkozásokat nem várhatunk tőle, max. hogy mi volt 1950-ben.
2009.05.23 16:11:10bonifac - a wasott kolok
kiskalacs
a kuturpol. formalja a proletar ontudatot, nem? :))
2009.05.23 16:13:07gregor gysi
"opportunista lenne, mint írod"
Szervilist írtam.Bocs.
És nem zavar.Nyilván az ember ha ilyen erős késztetést érez mint ő, hogy "coming outoljon", akkor álljon oda, ahova tartozik.
Ez talán még becsülendő is lehetne, ha okosan meg tudná ezt indokolni.De nem tudja sajnos.
Máté belinkelte a cikket, olvasd el.Nem túl meggyőző, különösen úgy, hogy a történelem már többszörösen is felülírta, de mondom, ez nem érdekel, ez gumicsont.Ezt rágja más, illetve majd egy olyan poszt kapcsán megvitatjuk, ahol van ennek helye.
barbo: Nincs otrombább dolog, mint mások hitbéli kérdéseibe erőszakosan belerondítani.
Na, ezt csinálja ő folyamatosan.
Van egy véleménye, tartsa meg magának.
Ráadásul gyenge debattőr, nem használ saját ügyének sem.
Amikor az orvostársadalom, ami a legrigidebb lobbi, az utóbbi tíz évben folyamatosan próbálta integrálni már a természetgyógyászatot az eszköztárába, addig ez a korlátolt ember folyamatosan járatja és járatta le magát, minden cikkben és nyilatkozatában.
2009.05.23 16:14:39kiskalacs
de kølkøk...na lepek most...megyek cseresznyes kalacsot sutni :))))
2009.05.23 16:17:37bonifac - a wasott kolok
csa, kiskalacs
en meg megyek rosszalkodni :))))
2009.05.23 16:18:00myname
A játékosnak kell műveltnek lennie, nem a műsorvezetőnek :)
Vágótól volt szórakoztató a műsor, és ebben azért Fábry is otthon van, így nem hiszem, hogy gond lesz majd :)
A játékosnak meg tök mindegy, hogy ki teszi fel a kérdéseket, ki vezeti félre, ki segít neki, a lényeg, hogy pénzzel távozzon :)
Ráadásul, ne húzzuk le addig, míg nem is láttuk :) Pláne, azt se tudjuk, Vágó mivel rukkol majd elő... Lehet, az rosszabb lesz... ha egyáltalán kell még vetélkedő manapság...
2009.05.23 16:18:36gregor gysi
Na, már vártam.
Kuruzsló lettem.
Azt, hogy valaki érdek nélkül eszmét cserél, az itt már szóba se jöhet, igaz?
Gargantua, te biztos sikeres ember vagy ebben az országban.:)
Majd meggyógyítalak innen távolról.
Érzed már a melegséget a feneked környékén?
2009.05.23 16:23:48gregor gysi
Én azt látom, hogy amíg Vágó a müsorával foglalkozott, addig mindenki szerette.Jó, akik személyesen ismerik azok nem.
De az országban ha kvízről volt szó, Egri János kivonulása után, Vágó volt a megfejtés.
Megint a cipész és a kaptafa esete.
Kellett ez neki?
Politizálni , meg szkeptikuskodni?
Önsorsrontó.
2009.05.23 16:28:04Yvette/ Babacool
én meg átrázok a poronytyra hátha tanulok valamit
2009.05.23 16:29:13Befoltozhatatlan Űr
Szerintem vezesse a Joshi Barát.
2009.05.23 16:33:45barbo
@gregor: "Amikor az orvostársadalom, ami a legrigidebb lobbi, az utóbbi tíz évben folyamatosan próbálta integrálni már a természetgyógyászatot az eszköztárába"
Tájékoztatlak, hogy a bioenergetikát most tiltották be - nem utolsó sorban a szkeptikusok hatására.
2009.05.23 16:35:29Gatto Negro
Szerintem az a baj Vágóval, hogy:
1. kezd elcelebesedni (mindegy mit, csak írjanak, aztán bekerül az újságokba, hogy pofára segített a versenyzőnek).
2. olyan dolgokhoz adja a nevét, amikhez nem kéne (szkeptikusok + ismeretlen hitelintézet).
3. a politikai meggyőződését megtarthatta volna magának.
2009.05.23 16:36:04barbo
"mindenki szerette.Jó, akik személyesen ismerik azok nem."
Húvazze, te tényleg közel állhatsz hozzá. Minden ismerősét ismered?
2009.05.23 16:37:29zerohu
gregor gysi: aura lato vagy-e? Netan biorezonancival gyogyitasz? Rontja Vago az uzleted? Ha nem akkor orulj neki bazdmeg hogy legalabb tesz valamit a hulyeseg ellen.
2009.05.23 16:38:55Yvette/ Babacool
szia Gatto:)
még azt hozzátenném h állítólag a legnagyobb fillérbaszó a médiában
2009.05.23 16:44:34Gatto Negro
Szia Baba!:)
Fillérbaszó = sóher?
Ha így van, el bírom képzelni...:)))
2009.05.23 16:46:36barbo
@gregor: "Máté belinkelte a cikket, olvasd el.Nem túl meggyőző" - mondod te, aki szerint egy vajákos asszony véleménye annyit ér, mint egy gyógyszer-vegyészé. Hát, te se vagy nagyon meggyőző... :-)
2009.05.23 16:47:50gregor gysi
Gatto:
Ennyi.
Barbo: Mindegy.Ne is törődj vele.
zerohu:
Igen, már gyógyítalak is.
Küldöm a meleg levegőt.
Nem értek a bioenergetikához.
De mondjuk 200 éve a mágnesességet is delejnek hívták.
Ma mit is jelent a "delejesség"?
10000 éve a tűz meg a villám, csapás volt.
Elképzelhető szerinted ennek alapján, hogy létezik a világon olyan dolog, amit a tudomány mai állása alapján nem lehet megmagyarázni?
HMM?
2009.05.23 16:51:21Gargantua
@gatto: "kezd elcelebesedni (mindegy mit, csak írjanak..." - mit írtak róla legutóbb? Hol? Nyilván ezek szerint gyűjtöd a róla szóló cikkeket, csak meg tudod mondani :-)
2009.05.23 16:52:53Gargantua
@gatto: "a politikai meggyőződését megtarthatta volna magának" - Fábrynak szabad neki nem tetsző politikusok fényképét köpködni?
2009.05.23 16:58:13gregor gysi
Gargantua:
A heti hetessel sincs semmi baj, meg Fabryval se.
A comedy, kabaré műfajba nem hogy nem baj, kötelező elem a politika.
Az már más kérdés, hogy az ellenzéket ostorozni egy politikai kabaréban, az valószínűleg hungarikum.
A mindenkori kormányt szokás, de a magyarok ezt a hagyományt is sutba vágták.
Igény van rá, hát menjen.
2009.05.23 16:58:31Yvette/ Babacool
Gatto:
igen, olvastam az Árpa könyvében, nem tom mennyire hiteles forrás, h marlborot szívott, de ha valakit meg kellett kínálnia cigivel mindig volt nála egy doboz szofi:)
2009.05.23 16:59:26Gatto Negro
Gargantua!
Nem! De mondjuk ehhez kéne a cikkben említett intelligencia + tanultság.
Vágó meg hagyta, hogy a politikai meggyőződése miatt "Fábry-ellenpólust" kreáljon belőle a média. Na, ez volt részéről a legnagyobb ordas baromság. A két fickót nem lehet egy napon emlegetni, de emiatt (meg a nézettség miatt) mégis megtették. Ebből még Vágó sem tudott jól kijönni...
2009.05.23 17:00:43Gatto Negro
Baba!
A kis előrelátó...és még ő fikázza a parafenoméneket...:DDDD
2009.05.23 17:02:38zerohu
gregor gysi:
"Elképzelhető szerinted ennek alapján, hogy létezik a világon olyan dolog, amit a tudomány mai állása alapján nem lehet megmagyarázni? HMM?"
Tipikus ezo bullshit. Ha valamit nem tudunk (vagy csak te/ti nem tudtok) megmagyarazni az hol igazolja az ezo szarokat? Megjegyzem, h ezeknek a jelentos reszet siman lehetne vizsgalni es kiderulne roluk hogy igazak vagy nem. Viszont az altudomany es az ezo kepviseloi fura modon erre nem hajlandoak. Vajon miert?
2009.05.23 17:02:56Yvette/ Babacool
jaja
utálom a hipokratákat!
hogy telik a hétvége?
kis napozás?
vagy teszem veszem van?
2009.05.23 17:07:12gregor gysi
zerohu:
Be tudod például bizonyítani, hogy nincs Isten?
Vagy hogy mi van a túlvilágon?
De ha tudományos dologról beszélünk...
Szerinted van egységes vélemény a fekete lyukakról vagy a relativitás elméletről?
2009.05.23 17:10:57bonifac - a wasott kolok
fojjik már a wér? :DDDDD
2009.05.23 17:16:55Gatto Negro
zerohu!
1.A paranormális jelenségek és az ezotéria közé nem lehet egyenlőségjelet tenni. A két dolog nem egy és ugyanaz.
2.A paranormális jelenségek kutatása gyakran pont a Vágó és a Randi féle "szkeptikusok" miatt hiúsul meg.
3.Elismert kutatóintézet ilyesmivel nem foglalkozik egyetlen prózai ok miatt:az eredményeket nem lehet dollárra váltani.
4.Bizonyítottan paraképességű egyének teljesítménye romlik, ha a vizsgálatot végző kutató ellenségesen áll a témához. Ez viszont már a pszichológia témakörébe tartozik. Gondolom annak tudomány voltáról nem fogunk vitatkozni.
És mielőtt megvádolsz azzal, hogy valami zavaros fejű misztikus vagyok, elmesélem, hogy én sem hittem az ilyesmiben, amíg egy paraképességű kolléganőm a szemem láttára nem hajlított meg egy kanalat. Nem is akárhogy. Megfogta a kanálrészt meg a végét és helyes kis dugóhúzót csavart a közepébe.
2009.05.23 17:21:13mimi2
te jó ég ...hogy mekkora a sötétség huzzatók belle...hajrá fábry..
2009.05.23 17:21:26zerohu
gregor gysi:
"Be tudod például bizonyítani, hogy nincs Isten?"
Nem, nem tudom. Te pedig azt nem tudod h nincs miki eger, telapo meg spagetti szorny. Nabumm. Es akkor mivan? Az egesz nem is tartozik a tudomany kerdoskorebe, es koze nincs ahhoz h lehet-e gyogyitani kezratetellel, biorezonanciaval vagy gyurcsokos bohockodassal. Ez utobbiakat viszont lehet vizsgalni, es el lehet roluk donteni h mukodnek-e. Szoval ne soroljuk isten (nem) letezesevel egy kategoriaba.
2009.05.23 17:26:41gregor gysi
Te ostoba.
Nem az a kérdés, hogy be tudod-e bizonyítani?
Az a kérdés, hogy be kell-e bizonyítani?
Ne is folytassuk.
Szerinted miért építették a részecskegyorsítót?
De mit is vitatkozom veled, nyilván gőzöd sincs arról, mi az?
2009.05.23 17:28:51zerohu
Gatto Negro:
"2.A paranormális jelenségek kutatása gyakran pont a Vágó és a Randi féle "szkeptikusok" miatt hiúsul meg.
3.Elismert kutatóintézet ilyesmivel nem foglalkozik egyetlen prózai ok miatt:az eredményeket nem lehet dollárra váltani."
Jajj, dehogy nem. Randi pont hogy 1 millio dollarral dobja meg azt aki elotte igazolja a "kepesseget".
Birom, h a szkeptikusokat mindig azzal vadoljak h elutasitoak es nem nyitottak az "uj" dolgok irant. Holott majd minden vitat azzal inditanak hogy tessek megmutatni elottunk hogy mukodik, kitalalnunk ra vmi jo kis tesztet amivel majd szepen lehet igazolni vagy nem igazolni a dolog mukodeset.
2009.05.23 17:31:50zerohu
gregor gysi :DD
Azert meg elmondod h miert epitettek? :)
2009.05.23 17:32:50gregor gysi
Az , hogy mi tartozik a "tudomány kérdéskörébe" (de hülye egy fogalmat kreáltál, nincs is semmi értelme, dehát, ha te ezt így érted meg, legyen), az kb. 2 másodpercenként változik.
Szerinted az a fogalom, hogy atom, mióta tartozik a "tudomány kérdéskörébe" ?
Szerinted milyen reakciókat váltott ki Darwin elmélete a "tudóstársadalomban", amikor először publikálta?
2009.05.23 17:39:32Harry's Angel
bírom a vért, szexi:)
2009.05.23 17:43:15zerohu
Latom nem erted. Tetszoleges olyan fogalmat lehet krealni aminek a letezese vagy nem letezese nem igazolhato. Mivan ha a vilag 10 perccel ezelott keletkezett minden emlekemmel egyutt. Cafoljad ha tudod. Mivel semmilyen tapasztalattal nem szembesitheto igy meg csak elvileg sem lehet rola eldonteni rola h igaz vagy nem. Nyilvanvalonak kene lennie h ez nem tekintheto tudomanyos elmeletnek. Aztan lehet rajta filozofalni csak nincs sok ertelme.
De konyorogom, hagyjuk mar ezt. Ellentetben ezzel a ezo dolgok nagy reszerol siman be lehetne latni h nem igazak, csak ezek "muveloi" nem hajlandoak teszteltetni a modszeruke/kepessegeiket.
2009.05.23 17:43:49Gatto Negro
zerohu!
Ha tényleg annyit foglalkoznának ezzel a témával, talán lenne is eredménye. De egy új fegyver vagy gyógyszer több pénzt hoz a konyhára.
Épeszű parafenomén nem kezd Randival nem egy, de százmillióért sem. Randi nem elfogulatlan kutató, hanem egy kiöregedett bűvész, aki ebből keresi a vajat a kalácsára. Amit csinál azt errefelé úgy hívják: hakni...
2009.05.23 17:48:51zerohu
Gatto Negro:
Ok, akkor ha nem Randi, maradt meg ezernyi lehetoseg. Egy para kepesseg igazolasahoz nem kell semmi penzugyi hatter. Ha en latok aura-t, es ezt akarom igazolni ahhoz csak par ember kell meg egy paravan vagy fuggony ami moge be lehet allni. Ha jovobe latok akkor meg egy par dobo kocka. Nem olyan draga az.
2009.05.23 17:54:32SG86
olyan a Legyen Ön is Milliomos Vágó nélkül mint a Dallas Jockey nélkül
2009.05.23 17:55:05gregor gysi
Azt még Vágó is belátta, hogy az, tesztekkel bizonyított tény, hogy emberek akik hittek egy placeboban, meglepően nagy százalékban gyógyultak meg ahhoz képest,hogy meglepően nagy számú beteg nem gyógyult meg, ténylegesen tesztekkel bizonyított, bevált gyógyszerek hatására, mert egész egyszerűen nem hittek benne, illetve gyógyulásukban.
2009.05.23 17:57:19gregor gysi
Az a baj, hogy Vágó, nem csak a laikus számára is egyértelmű szélhámosságokba köt bele.
2009.05.23 17:58:36FeroxX
szerintem poén lesz :D én megnézek vele 1-2 adást sztem, pedig évek óta nem nézek TV-t :D de erre kiváncsi vagyok xD
2009.05.23 18:07:12zerohu
A placebo mint olyan letezik es - ellentetben istennel meg a miki egerrel - ez vizsgalhato is tudomanyosan. Nem allitottam olyat h ezo kezeleseknek nem lehet (valoszinu hogy van is) placebo hatasa. De placeboert penzt kerni, raadasul nem keveset (sot arra biztatni a beteget h ne mennyen el igazi orvoshoz) viszont nagyon is etikatlan. Ezzel az erovel a korzeti orvos is felirhatna citrompotlo tablettat, es legalabb ellenorzott korulmenyek kozott gyogyulna a beteg.
Meg azert ugye azt erezzuk, hogy rakos vagy mas halalos betegsegben szenvedot aligha lehet gyogyitani placeboval.
2009.05.23 18:11:07Nőfaló
2009.05.23 14:55:29epres négercsók
Bírom ezeket a vágósíkhülye témájú hozzászólásokat. Ezt mire alapozzátok
Arra alapozom, mivel súgógépről mondotta a válaszokat Vágó, persze nem mindegyiket pl. mi Magyarország fővárosa? azt fejből is tudta.
Csak okosnak képzelte magát Vágó és kellett neki ez a saját egojához. Egyébként Vágó azonkívül, hogy vezette ezt/azt a műsort, még mindent alkotott. Reklámokban most épp valamiféle hitelt ajánl. Semmi különös az ipse, csak sötétség és szarrágás van mögötte.
2009.05.23 18:14:30Gatto Negro
zerohu!
Ez nem úgy működik, mint a balkezesség meg a kék szem.
Ezek nagyon sok emberben megvannak (talán még Benned is), de nagyrészükben annyira gyengén, hogy értékelhető eredmények nem várhatók tőlük. A nagyon kevés jobb képességű parafenomén közül:
1. van aki megrémül a képességétől és felhagy a gyakorlásával. Ilyenkor a képesség gyakran elsorvad.
2. az illető fél a környezete véleményétől, ezért mélyen kussol arról, hogy mit tud.
3. állítólag az igazán tehetségesekkel a nemzetvédelem foglalkozik. De ebbe ne menjünk bele, mert ez már az idióta amerikai misztikus sorozatok közé viszi a dolgot. Arra meg semmi szükség...Mellesleg, akár még igaz is lehet.
4. Van, aki használja, de majd hülye lesz beismerni, hogy mitől lett sikeres valamiben.
Azt az embert, aki 100-ból százszor megmondja, hogy a szomszéd szobában éppen hányas számot dobnak a kockával, megtalálni kerül baromi sokba.
A kutatók nagy része eléggé gyáva ahhoz, hogy ilyesmivel foglalkozzon. Pénz nincs benne, díjat nem adnak érte, a kollégák megszólják őket, ha "áltudománnyal" foglalkoznak. A szponzorok ugyanezen okok miatt nem tolonganak. Vannak persze megszállottak, akik rááldozzák a szakmai hitelüket, a vagyonukat, sőt talán még az életüket is, de ők éppolyan kevesen vannak, mint a százból százat megjósló illető.
A gazdasági válság miatt ezen a téren nem is várható javulás.
2009.05.23 18:15:20Zep
leszarom
2009.05.23 18:17:46Gatto Negro
Zep!
Hiányoztál!:)))
2009.05.23 18:18:17gregor gysi
Mindent összevetve, igazából a baj ott van, amikor egy kategóriába csúszik Isten, bioenergetika, placebo, Gyurcsány, Gyurcsók, kvíz , hitel és a "hitel".
2009.05.23 18:21:23B Zita
Figyizzetek a Gregornak és Máténak tökre igaza van, ne rágjátok már azt a rühes csontot.
a Vágó igen is seggnyaló, mégha tanult is akkor is egy jellemtelen, kommancs..
beképzelt, egoista
Ja és van Isten , noha a Vágó nem találkozott vele, akkor is.
2009.05.23 18:27:59zerohu
"1. van aki megrémül a képességétől és felhagy a gyakorlásával. Ilyenkor a képesség gyakran elsorvad."
Nagyon valoszinutlen. Imho emberek 99%-a kiugrana a borebol oromeben ha rajonne h speci kepessege van.
"2. az illető fél a környezete véleményétől, ezért mélyen kussol arról, hogy mit tud."
Meg akkor is ha 1 millio dollart kereshet vele?
"3. állítólag az igazán tehetségesekkel a nemzetvédelem foglalkozik."
urban legend
"4. Van, aki használja, de majd hülye lesz beismerni, hogy mitől lett sikeres valamiben."
Attol is lehet sikeres ha beismeri. Lasd Randi+1milla. Meg azert el lehet kepzelni olyan "kepesseget" amit nem juttatja jelentos elonyhoz a tulajdonosat. (pl aura latas?) Itt megint csak Randi vagy hozza hasonlo megoldasok maradnak.
"Azt az embert, aki 100-ból százszor megmondja, hogy a szomszéd szobában éppen hányas számot dobnak a kockával, megtalálni kerül baromi sokba."
Nem kell azt 100x, eleg ha 50-nel tobbszor, es a dolog reprodukalhato.
Egyebkent te mitol vagy ilyen biztos a jelenseg letezeseben? Ha ismersz ilyen embert akkor irany Randi. (vagy biztos lehet mast talalni ha a szemelyevel van bajod. Mas kerdes h 1M$ elleneben en felreraknam az ellenszenvemet mint a huzat). Ha meg nem ismersz akkor mire alapozod ezt az egeszet?
2009.05.23 18:46:21Gatto Negro
zerohu!
Téged nyilván nem csúfoltak soha, semmiért.
Nem nézted Rád ferde szemmel és nem súgtak össze a hátad mögött...Kibaszott mázlista vagy. Ha még nem vetted volna észre, az emberek többsége fél attól ami más, vagy több nála.
Ha lenne ilyen képességed, mihez kezdenél vele? Médiabohóc lennél mint Uri Geller?
A 17:16:55-kor berakott kommentem második részére alapozom. Különben ez az illető is elvesztette a képességét. Először csak unta, hogy nincs épkézláb kanál a lakásban. Aztán beteg lett, és mire felgyógyult, a képesség eltűnt.
A dolog reprodukálható, de pszichésen erős ráhangolódást kíván. Egy időjárási front, menstruáció vagy bármilyen lelki probléma hazavághatja az egészet. Állítólag hipnózisban fokozható a dolog, de ez már megint eltérít a tárgytól.
Tudomásom szerint a legtöbb legenda rendelkezik némi valóságalappal.
Neked kellene 1 milla, ha utána rádszállna és kizsigerelne a média? Nekem nem...
2009.05.23 18:47:52epres négercsók
Bazz, gondoltam, befejezitek, mire kialszom, dehát ez egyre rosszabb. Megnéztétek már, hov fajult a legyen-e Fábry?-vita? XD
Amúgy látom a csőlátók még mindig nem fáradtak. Na további jó szórakozást.
2009.05.23 18:55:51zerohu
Urigergely kituno pelda. Ot sem csufoljak az emberek. Najo csalonak igen, es igazuk is van. De akik hisznek benne azok nem.
"Különben ez az illető is elvesztette a képességét. Először csak unta, hogy nincs épkézláb kanál a lakásban"
A kanal hajlitas mar lejart lemez. Mast nem tudott? Es miert nem addig kezdett magaval valamit amig meg megvolt neki a kepessege?
"Neked kellene 1 milla, ha utána rádszállna és kizsigerelne a média?"
Miazhogy! Boven el lehetne koltozni belole olyan helyre ahol nem zavarnanak. Meg aztan vannak olyan emberek is, akik kifejezetten szeretik a media jelenletet.
2009.05.23 18:59:21vadállat1
Fábry jó fej!de ez már egy agyon unott műsor.Vágó kiöregedett unalmas fasz,lomtárba vele.
2009.05.23 19:01:03far?hát? 2.0
Szia Gatto ! Csináljunk zerohu-ból Győzikét !
2009.05.23 19:02:42vadállat1
Fábry jó fej!de ez már egy agyon unott műsor.Vágó kiöregedett unalmas fasz,lomtárba vele.
2009.05.23 19:05:35szkepi
nagy volt a verseny, hogy fábry, vagy pákó vezesse a legyen ön is milliomost, de győzike is pályázik. Nekik igy együtt talán lesz feleannyi Iq-juk, mint Vágónak.
Egyre többet blamálja magát a retek klub.Ez a faltolás is nagy eltolás.
2009.05.23 19:08:25szkepi
a showder klubosok irják 3OOe ftért Fábrynak a poénokat.Sajnos Fábrik úr inkább politizál és kezd olyan mélységbe lemenni, mint Szuhay balázs mikor az mdf alatt a parabolát vezette. Bukás a pasi.Amugy sem jellemző a morvaifélékre a humor.
2009.05.23 19:14:39Yvette/ Babacool
nincs is kedvem hozzáfűzni semmit
2009.05.23 19:24:25Gatto Negro
zerohu!
Leginkább fekete-fehérben látod a dolgokat.
Elolvasod, amit írok, kimazsolázod, amibe bele lehet kötni, de a többit is értelmezni kéne.
A kanálhajlítást azért hoztam fel példának, mert viszonylag veszélytelen felelősség szempontjából.
Tíz évvel ezelőtt egy vidéki nagyvárosban mit csinált volna vele...szerinted? Örült, hogy volt munkahelye. Különben meg ezek a dolgok nemcsak pszichésen, hanem fizikailag is elég kimerítőek tudnak lenni.
Nekem az az érzésem, hogy Neked nincsenek ilyen képességeid, de talán szeretnéd, ha lennének. A hozzáállásod viszont azt mutatja, hogy mindenkinek jobb, hogy paranormális tehetség nélkül születtél.
Akinek az egészből csak az 1 milla fontos, annak még bőven van mit tanulnia...
Ha érdekel a téma, keress rá egy Nyina Kulagina nevű orosz parafenoménra...Érdekes...
2009.05.23 19:25:37˘.˘ lilyn
Lelkesen néztem a LÖM-t én is. Tanulok belőle és még szórakoztat is.
Aztán feltették a kérdést : Hány emberi vércsoport van ? És a 4 lehetőség között nem volt ott a helyes válasz ! (ezt hematológus állitotta,ő meg csak tudja,ez a mestersége)
A jelölt rábökött az egyikre,és elfogadták jónak.
Azután már nem néztem :(
2009.05.23 19:26:26Gatto Negro
far?hát? 2.0!
19:01:03
Ennyire azért nem rossz a helyzet.:)))
2009.05.23 19:28:41kiskalacs
hogy egyeseknek mennyi mondandoja van....en lezarom egy ket mondatban :) tømøren.lenyegretørøen.
2009.05.23 19:29:45far?hát? 2.0
Gatto ! No para! Fenom én !
2009.05.23 19:38:27Gatto Negro
far?hát? 2.0!
Jobbulást!:DDDD
2009.05.23 19:40:21far?hát? 2.0
Gatto ! Úgy hajlítom a kanalat, mint állat !
2009.05.23 19:47:39Gatto Negro
far?hát? 2.0!
Én is. Ráteszem a küszöbre, rálépek a végére, a másik végét meg felfelé húzom...Úgy hajlik, mint annak a rendje.:)))
2009.05.23 19:53:34far?hát? 2.0
Gatto ! Nem úgy ! Ránézek a kanálra és elképzelem egyenes vonalban, aztán becsukom a szemem és elképzelem amint a kanál enyhe ívet alkot a nyelével ! Aztán kinyitom a szemem és úgy vaaaan !
2009.05.23 19:55:11Gatto Negro
far?hát? 2.0!
Remek! Akkor próbálkozhatsz egy nagyobb darabbal is. Mondjuk egy lámpaoszlop már meg is felelne:DDDD
2009.05.23 20:22:39zerohu
Gatto Negro:
Mi fekete feher azon h gyere leteszteljuk a kepessegedet, ha mukodik akkor kapsz penzt?? Ha penz nem kell akkor vallveregetest. Vagy amit akarsz. Ez szerinted elzarkozas?
Erre jonne a hulye kifogasok hogy akkor nem mukodik, meg kicsufolnak erte az oviban. Amit meg egy ovodas is lat hogy a csufolas es az 1M$ nincs aranyban egymassal. Elvegre vetelkedokre is eljarnak az emberek, ott is be lehet egni, es meg csak a nyeremeny sem garantalt.
"A hozzáállásod viszont azt mutatja, hogy mindenkinek jobb, hogy paranormális tehetség nélkül születtél."
Ahahahaha, ezen jot rohogtem, koszi!
2009.05.23 20:33:44Francois Pignon
A Legyen Ön is milliomos mint "műveltségi" vetélkedő? LOL
Van aki még elhiszi az ilyesmit? ;))
A valóságsók meg a valóságról szólnak, ugye? :DDD
A milliomos egy showműsor, némi intellektuális mázzal leöntve.
Ami kicsit is túlmegy az átlagműveltség keretein, kertévében már nem eladható.
Igaz, elég régen nem láttam, de talán megnézem mit hoznak ki belőle Fábryval.
Ha haladni akarnak a korral, előbb-utóbb úgyis csak playmatek lesznek abban is ;))
2009.05.23 20:43:54Gatto Negro
zerohu!
Szívesen, máskor is!
Tanulmányozd kicsit át a témát. Ez a Vágó féle elutasító hozzáállás idegesítő.
Egymilla meg nem olyan sok, ha az adóhivatal elviszi jó részét.
Nyugodtan elmehetsz Randival randizni az egymilláért, de most figyelmeztetlek, hogy a feltételek rohadt messze lesznek a tisztességestől. Egyrészt, mert Randi elvesztené a hitelét a többi szkeptikus fafejű előtt, másrészt a pénzt sem akarja odaadni. Annyit nem keres a szkeptikusságával, hogy nagyon adakozó legyen belőle.
Sok sikert!
Vágó úrnak meg annyit üzenek innen, hogy aki ma homokba dugja a fejét, az holnap csikorgathatja a fogát.
Előbb-utóbb minden titokra fény derül. Erre is. A jelenség létező valami és ezen senki sem változtathat.
2009.05.23 20:57:24loláb
Ez szerintem KAMU.
Más lesz a LÖM müsorvezetője, vagy Fábry kap egy új műsort, de hogy a kettő nem lesz összehozva az tuti.
PR fogás az egész, nem több.
2009.05.23 21:20:04Môžeš mi pomôcť?
Szerintem vezesse Schmuck Andor. Rágugliztam, hogy jól írom-e.
2009.05.23 21:26:44Gatto Negro
Azt csak LCD tévén lehet nézni. A hagyományos képernyőn nem fér el...:)))
2009.05.23 21:31:54Én és Én
Na kérem, Fábry azzal az idétlen modorával, hogy fog egy ilyen komoly müsorban viselkedni?
Neki nem igen fog jól állni, itt az össze-vissza zagyválás, meg bohóckodás.
hogy foja kibirni a müsor végéig a türelmet?
2009.05.23 22:08:46zerohu
"Ez a Vágó féle elutasító hozzáállás idegesítő."
Tudom h mindenkibe ezt akarod sulykolni h mindeni elutasito aki nem hiszi el mindent. De ez nyilvanvaloan hulyeseg, mivel vagy 2 oldalon keresztul arrol volt szo h tessek jonni es bemutatni, igazolni.
200 millio forint meg szerintem nem keves penz, nem tudom te hogy vagy vele. Foleg ha csak dobo kockasat kell erte jatszani.
Randi meg nyilvan nem olyan felteteleket allit mint egy buvesz show-ban. De ha valaki tud valamit, es azt kell bemutatnia akkor nem tokmind1 milyen feltetelek kozott?
Meg aztan, mi indokolja h meg se probaljak?
2009.05.23 22:26:09VIII. Nagyapó
(Akik Vágó intelligenciáját a Heti Válaszos interjúja kapcsán megkérdőjelezték, szerintem nem a politikai szimpátiája miatt tették. Ott egyszerűen félelmetesen színvonaltalan volt, kb. egy Nyakó-megnyilatkozással ért fel, emit összehordott; nagyon rosszul állt neki... Nem minden területen okos, na.)
Fábry... Hát, nem tudom - ha meg akarja mutatni, hogy nem csak egy műfajtban tud jó lenni, talán bejöhet... Egy próbafelvételt megnéznék.
2009.05.24 03:07:39Akitlosz
Ha én kereskedelmi TV igazgató lennék nem alkalmaznék politikával lejáratódott műsorvezetőket. Senki olyan embert, aki az elért népszerűségét (sportoló, színész, műsorvezető stb.) valamilyen politikai párt szolgálatába állította. Mert az ilyen embereket, akiket addig egy ország kedvelt, utána már csak egy fél ország fog és az egy kereskedelmi tévének nem jó.
2009.05.24 06:40:37lilike13
Amíg Vágót az RTL-hez kötötte a szerzôdése, nem tudtak neki mûsort találni. Addig szó sem volt a Milliomos újraindításáról. Fábryval az a gond - függetlenül attól, hogy ki szereti, ki nem, kihez áll közel politikailag, kihez nem, hogy a vonalkódos poénjai, a fajanszhoz köthetô történetei már nagyon unalmasak és gusztustalanok. És képtelen arra, hogy ne ô beszéljen, ne ô legyen a fôszereplô. Arra meg egy kvízmûsorban nincs idô...
2009.05.24 06:51:47sprenczl
Vágó: beszűkült iszákos.
2009.05.24 07:07:39rittina
leszarom már ezeket is
2009.05.24 07:39:24Senta
Szerintem el tudná vezetni a mûsort a Fábry,
nyilván egész más lesz, de az talán nem is baj.
2009.05.24 08:32:17báró Leopold
zerohu: nagyon jó lenne az érvelésed, ha nem vinnél bele érzelmeket...onnantól kezdve h elkezded anyázni a vitapartnert felesleges folytatni. (on a sidenote: egyébként mindennel igazad van)
2009.05.24 08:34:12báró Leopold
mármint: *mindenben
2009.05.24 08:57:51White_Angel
Lehet, hogy Fábrynak egy teljesen új oldalát ismerjük meg. Az pedig, hogy sokat beszél...nyilván tisztában van vele, hogy ebben a műsorban nem ő a főszereplő és ha nem csinálja jól, akkor sokáig nem fogja vezetni.
2009.05.24 12:28:39zerohu
báró Leopold: Sehol nem anyaztam. Az meg hogy nem irodalmi stilusban vitazunk egy bulvar oldalon, szerintem nem baj. Vannak itt sokkal vulgarisabb kommentek is.
A nagyon ovatoskodo megfogalmazassal meg az a baj hogy mas esetleg el sem olvassa (azert valljuk be sokan csak azert olvassak a kommenteket hogy szorakozzanak rajta), vagy ha igen akkor nem lesz teljesen egyertelmu szamara hogy ki mit gondol )
2009.05.24 13:13:41Gatto Negro
báró Leopold!
Nincs itt semmi gubanc, meg anyázás csak elbeszélünk egymás mellett zerohuval.
Ennél nagyobb bajunk az életben ne legyen!:)