A Gatorade amerikai sportitalgyártó után, házasságtörési botránya miatt újabb szponzor hátrált ki Tiger Woods amerikai golfsztár, a világ legjobban kereső sportolója mögül - adta hírül az MTI. Az Accenture PLC tanácsadó cég vasárnap közölte, hogy hat esztendő után megszakítja kapcsolatát a 33 éves játékossal, és már le is vette a fényképét a honlapjáról. Az ideiglenes visszavonulását pénteken bejelentő Woods ázsiója csökkent a Gillette borotvagyártónál is, amely szombat óta korlátozott szereplési lehetőséget ad neki a reklámokban. Az ATandT telekommunikációs vállalat is jelezte, hogy felülvizsgálja együttműködését az élsportolóval. Ugyanakkor korábban a Nike és az EA Sports, hétfőn pedig a Tag Heuer további támogatásáról biztosította a golfozót, akinek reklámbevételei évi 100 millió dollárra rúgnak. A több nővel is hírbe hozott Woods november 27-én, mindmáig tisztázatlan körülmények között szenvedett kisebb autóbalesetet floridai háza előtt. A balesetet vélhetően heves házastársi vita előzte meg, amely minden valószínűség szerint azt követően robbant ki, hogy az egyik bulvárlap megszellőztette a golfozó házasságon kívüli kapcsolatait.