Tíz rendőr és három kutya kutatta át Stohl házát

2010.05.14. 07:46 - mm

Tíz rendőr és három drogkereső kutya mintegy két és fél órán keresztül kutatta át tegnap délután Stohl András házát - írja a Blikk. A házkutatás kezdetekor a színész nem tartózkodott otthon. "A rendőröket egy a Stohl Andrással egy háztartásban élő személy engedte be" - mondta a lapnak egy neve elhallgatását kérő rendőr. A házkutatás alatt többek között két vadászpuskát is lefoglaltak, amiről a Blikk rendőrségi szakértőkre hivatkozva azt mondja, ez azért történhetett, mert a színészt ma valószínűleg bűncselekménnyel gyanúsítják majd meg, ilyen esetben pedig ez a szokásos eljárás. A színész miután hazaérkezett, váltott néhány szót két rendőrrel, majd gyorsan taxival távozott otthonról. Stohl András drogtesztjének eredményei várhatóan a napokban készülnek el.

Kommentek

  • 2010.05.14 09:02:49tom6

    Vonják ki a forgalomból az ilyen embert!Gyáva!

  • 2010.05.14 09:06:44Hattory Hanzo

    Hát, ha igaz ez a 10 rendőr/3 kutya kombó, akkor ez vastagon a látványrendőrség/parasztvakítás kategóriájába tartozik. Bár lehet, hogy a rendőrkutyák között is hierarchia van, kettő vadul keresi a cuccot, aztán jelentenek a harmadiknak. Röhej.

  • 2010.05.14 09:08:38Rézvirág

    Nekem a 80 éves nagymamám szenvedett anno combnyaktörést, mert egy "figyelmetlen" ember meglökte egy aluljáró lépcsőjén, ő meg lebucskázott :o( Segítségnyújtás persze elmulasztva, nagyon sietett az illető :o/.

    Őszintén szólva, akkor ha a kezem közé kapom (illetve ha apukám a keze közé kapja, én akkoriban 48 kiló voltam vaságyastól), azt nem köszönte volna meg. És igen, nagyon szerettem volna ha megbüntetik, akár még valami felfüggesztettet is kap, és fizessen komoly kártérítést. De őszintén mondom, hogy azt kívánni meg sem fordult a fejemben, hogy csukják le, évekre, + az egész életét törjék derékba, a szakmájában lehetetlenítsék el, stb...mert azért az emberben még akkor is működik egy egészséges igazságérzet, ha a családtagja a szenvedő áldozat, akkor is tudom, hogy az illető nem gonoszságból, szándékosan tette. Nem bűnöző, hanem _felelőtlen_ hülye. Nem kellene gyilkosként kezelni. Szerintem.

    Stohlt lassan már kikiáltják első számú közellenséggé, és ez már szerintem undorító.
    Koncra éhes, bulvárfaló csürhe.

  • 2010.05.14 09:14:30Dezsőfi

    a legnagyobb büntetés az lenne bucikának ha nem beszélnének róla....talán próbáljuk meg..

  • 2010.05.14 09:14:42mi legyen

    Nem értem ezt a döbbenetet, egy ideje az arcán is látni, hogy nem 100-as.....Ez már a környezetének ciki, hogy egy ilyen ember volt agyonfoglalkoztatva. Röhej!

  • 2010.05.14 09:14:52Pong

    Igen, koncra vagyok éhes, naés.

    Igen, kokára bőségesen lehet serezni, illetve bármit, s úgy tünik, mintha nem lennél részeg, gondolom ebbe futott bele Buci is.

    Azért 3 kutya? Miért? Annyi cuccot találtak a vérében, hogy 3 különféle profilú kutyát kellett kivinni?

  • 2010.05.14 09:15:26Pong

    S mi az a pala 17, most loggolnak, vagy bigbrother vagy mi ez, oldjátok már meg ti loadbalancerek!

  • 2010.05.14 09:30:28soprano

    Visszanyalt a fagyi BUCI.....

  • 2010.05.14 09:32:43hazárdember

    hh

  • 2010.05.14 09:37:45StEfi

    Ki tudja hányszor vezetett bepiálva, befüvezve, csak most bukott le.

  • 2010.05.14 09:40:37MrZed001

    Ebben a sz.r liberalizmusban elfelejtették a tömegek az átkosban oly alaposan fejükbe vert szabályt, azaz: minden cselekedetednek van következménye amit VISELNED KELL!

    Buci az élet császárának képzelte magát (mint teszik sokan mások is).
    És itt a nagy számonkérés, amikor rákényszerül (rákényszerítik) tetteinek következményének viselésére.

    Kijózanító pofon kellene hogy legyen ez minden elvadult punk és szabadmadár liberális részére ....

  • 2010.05.14 09:47:38Pong

    Nem értem mit keresnek itt a judeoliberáliskommunistacionistázó trollok, könyörgöm, csak egy bekokózott szinész karambolozott. Ennyi.

  • 2010.05.14 09:50:15Rosszindulatú Vászka

    Szal úgy tűnik Buci mégis Bugyibuci lesz?

  • 2010.05.14 09:50:31Charly McCoor

    Azé' nem ennyi.Sok kölöknek potenciális példakép.Fingassák csak meg.Nem egy mezei vízvezeték-szerelő.

  • 2010.05.14 09:52:18Rosszindulatú Vászka

    Szal úgy tűnik Buci mégis Bugyibuci lesz?

  • 2010.05.14 09:52:42kamarti

    MrZed001, nerm tudom, hány éves vagy, de ezen mindenképpen kacagnom kell: "Ebben a sz.r liberalizmusban elfelejtették a tömegek az átkosban oly alaposan fejükbe vert szabályt, azaz: minden cselekedetednek van következménye amit VISELNED KELL!"

    egyrészt az átkosban is volt olyan, akinek viselnie kellett, meg olyan is, akinek nem.
    másrészt ezt vagy apád-anyád a fejedbe veri, vagy nem. és ez így volt az átkosban is, meg így van most is, a rendszernek ehhez semmi köze, ne hárítsunk már (miközben épp arról papolsz, h valaki azt hitte, neki mindent szabad)
    azér fröcsögés előtt, vagy beírás után végig lehetne gondolni a mondandót...

  • 2010.05.14 09:53:52Stipistopi

    vajon az olyan ember, mint ez... mijafasztól stresszel??

  • 2010.05.14 09:54:21kamarti

    MrZed001, nerm tudom, hány éves vagy, de ezen mindenképpen kacagnom kell: "Ebben a sz.r liberalizmusban elfelejtették a tömegek az átkosban oly alaposan fejükbe vert szabályt, azaz: minden cselekedetednek van következménye amit VISELNED KELL!"

    egyrészt az átkosban is volt olyan, akinek viselnie kellett, meg olyan is, akinek nem.
    másrészt ezt vagy apád-anyád a fejedbe veri, vagy nem. és ez így volt az átkosban is, meg így van most is, a rendszernek ehhez semmi köze, ne hárítsunk már (miközben épp arról papolsz, h valaki azt hitte, neki mindent szabad)
    azér fröcsögés előtt, vagy beírás után végig lehetne gondolni a mondandót...

  • 2010.05.14 09:57:16agresszív kismalac

    senta, mit nem értesz? taxija is van, és?

  • 2010.05.14 09:57:25SanDan

    Én azért ezt már túlzásnak tartom...

    Hibázott, vonják felelősségre, de azért tönkretenni még ennél is jobban tán nem kéne. Elintézte már magát akkor ott rögtön a baleset után.

  • 2010.05.14 09:58:26tocibacsi

    2010.05.14 09:14:52Pong
    Azért 3 kutya? Miért?
    ---> Most télleg... nem tökmind1? Akkormár mé' 10 rendőr? És valószinűleg hamarabb végeznek.... meg abban is lehet valami, hogy más-más cuccot keresnek... sz.tem logikus, hogy ha van valakinél/ben X féle cucc, az nem jelenti azt, hogy más nem lehet...

  • 2010.05.14 09:59:07hazárdember

    Az elő
    ző hozzászólásom eltünt, írtam vagy 20 percig.
    szvsz. képmutató. álszent emberek vagytok, már a kocsmában sem ütik, aki padlót fogott.
    Annyira tökéletes emberek vagytok, hogy számomra ez már büdös.Amit a Művész úrral művel a média , az már hányinger, kapja meg a büntetését, de ennyi, sajnálom de most legalább rájon, hány is az a barát, 43 éves , annyi , mint én, letölti, megbűnhődik és szerintem hasznára lesznek ezen tapasztalások.
    de könyörgöm, Stohl nem egy háborús bűnös, egy gyarló ember, aki nagyot hibázott, Ti sem vagytok tökéletesek, kedves "Úrinő állva b@szik, hogy ne gyűrődjön a ruhája"kommentelők

  • 2010.05.14 09:59:43hazárdember

    Az elő
    ző hozzászólásom eltünt, írtam vagy 20 percig.
    szvsz. képmutató. álszent emberek vagytok, már a kocsmában sem ütik, aki padlót fogott.
    Annyira tökéletes emberek vagytok, hogy számomra ez már büdös.Amit a Művész úrral művel a média , az már hányinger, kapja meg a büntetését, de ennyi, sajnálom de most legalább rájon, hány is az a barát, 43 éves , annyi , mint én, letölti, megbűnhődik és szerintem hasznára lesznek ezen tapasztalások.
    de könyörgöm, Stohl nem egy háborús bűnös, egy gyarló ember, aki nagyot hibázott, Ti sem vagytok tökéletesek, kedves "Úrinő állva b@szik, hogy ne gyűrődjön a ruhája"kommentelők

  • 2010.05.14 10:00:18agresszív kismalac

    ezapalázásténylegunalmasmármarcinemlehetneeztmegszüntetni?

  • 2010.05.14 10:00:39beton-fej

    2010.05.14 09:14:52Pong
    Igen, koncra vagyok éhes, naés.

    Nincs naés. Látjuk, tudomásul vesszük.

    Éppen ezért sajnálunk Téged is. Talán egy picit jobban is mint Stohlt. Ő ugyanis előbb-utóbb kiheverheti ezt a nagy sokkot, és olyan adottságai, képességei vannak, ami alapján megint elindulhat jó irányba.
    Ugyanez sajnos a "koncraéhes csürhéről" nem mondható el, mert nekik csak a maradékból és csak nagyon kevés jutott azokból a tulajdonságokból amitől egy ember lelkileg és szellemileg gazdag lehet és tovább épülhet.

    Ezért aztán kizárólag elégedetlenkedni és morgolódni képesek. Természetesen ezek képesek folyamatosan büszélkekdni a saját szürkeségükkel és fennen követelni, hogy mindenki dögöljön meg aki nem elég szürke, vagy ki merte dugni a fejét a csatorna szennyéből. A poshadéknak a rózsaillat a büdös.

  • 2010.05.14 10:01:56agresszív kismalac

    hazárdember, ez viszont kétszer jött le, így egálba' vagy.

  • 2010.05.14 10:03:18hazárdember

    Ja :))
    Az fáj, hogy 20 percig írtam!

  • 2010.05.14 10:03:27champagne

    2010.05.14 09:47:38Pong
    " csak egy bekokózott szinész karambolozott. Ennyi.
    "
    Hát igen... ENNYI!!!!

    Ismerek én olyan embert a környezetemben, aki ivott, karambolozott, a másik autósnak eltört a karja, az ismerősöm vérében 1,05 volt az alkohol, tehát éppenhogycsak szabs határérték felett...
    Mondjam, hogy mit kapott? 3 év LETÖLTENDŐT!!!

    Nem sajnálom, nem szabad inni ha az ember vezet, de azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy Stohl András kap-e letöltendőt, vagy esetleg szokásosan a magyar "jogrendnek" megfelelően majd felette áll a nagyrabecsült igazságszolgáltatásnak és megússza egy laza felfüggesztettel...

    Ha ti tudnátok, mik mennek az "igazságszolgáltatásban", hogy hány és hány bíró, ügyész él a fizetésének nem megfelelően lényegesen magasabb életszínvonalon?

    És nem mer senki utánanézni, utánamenni, megírni, nyomozni, mert ugye ha valami gubanc van, ugyanúgy dívik a "mi kutyánk kölyke" elv...
    És ugye ki akarna éveket jogtalanul, bűntelenül rácsok mögött eltölteni?

    Na, vissza az eredeti témához:

    Őszintén remélem és bízom abban, hogy visszaesőként, cserbenhagyóként, ittasként, drogosként megkapja azt a méltó büntetését, amit egy névtelen, nem híres ember kapna.

    És nem vagyok Stohl-ellenes, nem vagyok vérszomjas, csak egyszerűen megengedhetetlen, hogy valaki megússzon egy ilyen tettet, mint ahogyan a rendőrgyilkos zenésznek sikerült.

    Szerencse, hogy nem halt meg senki, de ez nem Stohl Andráson múlott.

  • 2010.05.14 10:03:37Senta.

    2010.05.14 09:08:38Rézvirág
    Rézvirág, érzed a különbséget (valahol...) a lépcsőn véletlen meglökés és a többszörösen előfordult ittasan/drogosan okozott baleset között??? Hm? Nincs meg?

    Mindazonáltal ha simán "Koncra éhes, bulvárfaló csürhézhetsz", akkor Stohlt is lehet bőven érdemein túl gyalázni másoknak... nem gondolod, te kis igazságoska... ?

  • 2010.05.14 10:04:08MrZed001

    kamarti:
    "nerm tudom, hány éves"
    Bucinál több sajnos. Gyanítom egy 10-essel nálad is.

    "egyrészt az átkosban is volt olyan, akinek viselnie kellett, meg olyan is, akinek nem."
    Volt. De igen kevés volt, akinek nem. Bizony ott még a megyei párttitkárnak is volt félnivalója, ezért az sem kanászodott úgy el, mint a sok wannabe celebsenki.

    "apád-anyád a fejedbe veri, vagy nem. és ez így volt az átkosban is"
    Nem. Nekünk még megmondták, hogy ha 14-16 éves alatt bármi komoly marhaságot elkövetünk, akkor a szüleinket veszik elő érte. És nem csak ejnye-bejnye, hanem az állásukba kerülhet.
    Nem is engedtük el úgy magunk, mint most teszik.
    A szigor márpedig KELL.
    Ha szétnéznél láthatnád, hogy hova vezet az, ha egy 14 év alatti szabadon GYILKOLHAT, mert semmiféle büntetést nem kap érte ... meg a szülei sem.

    "a rendszernek ehhez semmi köze"
    A rendszer lett túlliberalizálva (1,5 év FELFÜGGESZTETT az osztálytársát halálra verő gyereknek ?!?!!!), megszűntek a konzervatív értékek és korlátok. Ez a rendszer hibája, ergo csakis a rendszer újra megrendszabályozásával lehet helyrehozni.

    "azér fröcsögés előtt, vagy beírás után végig lehetne gondolni a mondandót"
    Megtörtént jobban, meg kevesebb elírással mint feléd szerintem ...

  • 2010.05.14 10:04:10hazárdember

    Ja :))
    Az fáj, hogy 20 percig írtam!
    M i a f@sz ez a pala?

  • 2010.05.14 10:05:01kangep

    én pedig itt is megragadnám az alkalmat, hogy minél gyorsabb felépülést kívánjak a baleset sérültjeinek. merthogy valójában az a lényeg. a többi csak szartúrás.

  • 2010.05.14 10:05:33Öreg Sam

    Buci nagy hibát vétett (gondolom nem először,a nagy számok törvénye alapján egyszercsak megbukott)
    Szerintem a lehető legszigorúbb büntetést kell kiszabni rá,semmi extra.
    Ami gusztustalan,az az ügy kapcsán kialakult média és internet hisztéria.

  • 2010.05.14 10:07:03mojszipupi

    Hogy lehet valaki ekkora fasz h több millás fizetéssel hogy szétkólázva atom részegen autóba ül??????? Na ez az amiért megérdemli h lesitteljék és nem azért hogy kiütötte magát, mert valljuk be őszintén ki nem teszi meg alkalmanként (és itt nem a kábítószerre gondolok elsősorban)

  • 2010.05.14 10:15:06champagne

    2010.05.14 10:04:08MrZed001
    Igazad van!
    Sajnos ez egy átlagember számára jogkövetkezmények nélküli ország.
    Hol lehet máshol a világban azt megcsinálni, hogy valaki bemegy a házadba éjszaka, kirabol, és ha te észreveszed és megütöd és neki mondjuk eltörik az orra, akkor beperelhet testi sértésért és bizony téged ítélnek el!
    Nem kitaláció... MEGTÖRTÉNT!

  • 2010.05.14 10:15:13Rosszindulatú Vászka

    Nem csak azért kell megnüntetni, mert hibázott, hanem mert visszaeső. Nomeg miután médiaszereplő, komoj reklámértéke is van az esetnek. Ha csak 1 polgár nem inkább ittasan kocsiba emiatt, már megérte.

  • 2010.05.14 10:15:55hazárdember

    Figyelj!
    Kennikimondhatatlan4
    Ha van egy zsák eszed , akkor láthatod, hogy akkor a médiahisztéria, hogy nincs az a bíró aki akár felfüggesztettet merne adni neki, tehát tuti, hogy legalább 1 évet ülni fog,
    ezt már minden hülye tudja.Szerintem ez elég büntetés kancigányostul, mindenestül.
    De Ő színész és jó mszínész, mia f@szért kell kibaszni a sorozatból, ha buzi a színész priviben akkor mi van??Az példamutatás, ??kiírják sorozatkból, stb.
    15 év múlva tudni fogjuk, hogy mely mutáns gének okozzák az aolesz és kábszer prob.
    Nem tehet róla az ember, hívja a vadon szava és kész, 3 hónapig nem iszom jön a vadon szava 1 hétig nem eszem csak iszom, után vissza a havo 500-600 ezerhez, mint telefonos üzletkötő, ennyi lazítani kell, meg ott vannak a gének is ...
    Hidd el sokszor nem tehet rőla az ember ha bekattan, a hiba az autó volt, ez volt a veszte, nem a többi, a zsenik érzékenyebbek, már pedig választott hivatásában a stohl zseni kategória.

  • 2010.05.14 10:19:01Babu2000

    Most egyezkedik a rendőrséggel, hogy mennyit fizessen...

  • 2010.05.14 10:19:01vernarancs

    2010.05.14 10:15:13Rosszindulatú Vászka

    Visszaeso? Annyira, hogy a helyszinrol (meg mindig reszegen) szinten soforkent tavozott. Ennyire fogta fel mit csinalt.... Soha nem szabad visszaadni a jogsiat.

  • 2010.05.14 10:19:26orv

    Még lehet emberölés, ha a szegény 70 éves bácsi belehal a combnyaktörésbe.
    Szegénynek ígyis úgyis annyi, vége a nyugodt alkonynak, a boldog nyugdíjaséveknek - jönnek a műtétek, tolókocsi, bot, gondoskodáasba belefáradt rokonok, kirendelt házi segítségnyújtó, kemény fájdalomcsillapítók, brutál gyógyszerektől tönkrement emésztés, állandó rossz közérzet, félelmek, satöbbi.
    Na péel ezt okozta ez az életcsászára , ez a körbenyalt, exhibicionista kis geci.

  • 2010.05.14 10:21:22aljaskuszobab

    látom keményen dolgozik a rendőrség, hogy bucit NEHOGY elkapják bármivel.

    mennyi időt hagytak neki takarítani? egy hetet?

  • 2010.05.14 10:22:03Rosszindulatú Vászka

    2010.05.14 10:15:55 hazárdember

    Talán azért írták ki a sorozatból, mert a rendőrség szponzorálja a sorozatot :)

  • 2010.05.14 10:22:49agresszív kismalac

    hazárdember!
    császár elődnél is nagy volt a felháborodás.
    azé' ne olyan színész játsszon már rendőrt egy bevallottan propagandacélokból készült sorozatban, aki ilyeneket csinál!
    lehet, hogy zseni (én azért ezt vitatnám), de akkor zseniálisan felismerhette volna, hogy nem ülök autóba, ha nem látok kettőig, b+!

  • 2010.05.14 10:26:03Commor

    2010.05.14 10:19:26orv

    Te beteg vagy!!!!!

  • 2010.05.14 10:27:35hazárdember

    Ők is azok!
    Lehet sok mindent mondani Stohlra de sztem színészi képességeit nem kellene vitatni.
    A gén dolog tök komoly, utána jártam mivel a 3. havi hetes alkeszságban érintett vagyok.
    Van egy gén, ami a boldogság, jól érzem magam a bőrömben érzésért felel, na ez e tetű gén, ha elkurvul, akkor jön a kábszer/sohasem próbáltam/, az alkohol, lóverseny szerncsejáték, tippmix, póker stb.---ezeken mind játszom/
    Ha 3 hónapig nem iszom akkor is folyamatosan hazárdírozok, online póker, sportfogadás, és nem a pénzért hanem az adrenalin..

  • 2010.05.14 10:29:44mbaye

    valószínűleg nem marihuana volt a szervezetében, az túl könnyű, túl olcsó, túl kommersz

    szerintem kokaint szívott egy összetekert húszezresen át valami luxusprosti seggéről, miközben viagrát is nyomott, hogy meg tudja dugni
    a nemzet büszkesége, közpénzen hízlalt magyar macsó

  • 2010.05.14 10:31:43uveg

    Papíron elmegy elvonóra, és megússza a büntit.

  • 2010.05.14 10:31:51orv

    Commor!
    Te meg szociopata vagy!
    Vagy szimplán debil,de mégis inkább az előbbi. Némi empátia az egész. Meghalhat még neked is hozzátartozód ilyesmi miatt,meg ápolásra is kényszerülhewt valakid azért, mert a nyertes ficsúrnak épp ámokfutni támadt kedve.

  • 2010.05.14 10:32:41AvgDvl

    Stohl felszállt a szopórollerre, és keményen hajtja.

  • 2010.05.14 10:33:14Johnny Favorite®

    2010.05.14 10:21:42kennimekkormikk

    Major tomó mondjuk egy gusztustalan kommunista féreg volt!

  • 2010.05.14 10:35:07gibson

    "Én úgy tudom, hogy általában a drogosok nem nagyon alkoholizálnak, mert csak a vizet kivánják."

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

  • 2010.05.14 10:35:39kalman.kalman

    Ha találnak valami drogot a villájában, azon meglepődnék.
    Ha mégis találnak, akkor a kurvája majd elviszi a balhét, azt mondják, hogy az övé, Buci még csak nem is tudott róla.
    Persze úgyse találnak semmit, volt egy hete kitakaríttatni, a rendőrség vezetői szponzorálják a sorozatát, magas körökben vannak barátai, biztosan figyelmeztették, mit kell tennie, hogy elkerülje a lebukást.

  • 2010.05.14 10:36:23Pong

    @ tocibacsi

    Mennyi rendőr kell egy Stohl Buci lákásának áthutatásához :)

    Azért kutyából elég lett volna 1db.

    @ beton-fej

    Ne sajnálj beton, szerencsére mondhatom azt hogy hasonló, sőt jobb helyzetben vagyok erkölcsileg, szellemileg, s pénzügyileg is, nem beszélve esztétikai értékeimről.

    Azért morgolódok, mert nem szeretném magam egy hasonló köcsöggel elüttetni, s remélem egyetértesz abban, hogy most már elég kell, hogy legyen a jogrendszer porig alázásának akár az ír gázolós köcsög, akár Előddel esetében.

    Igen, a nép buta, s nem túl átszellemült, de kívánsága vérért ez esetben jogos.

  • 2010.05.14 10:37:20hazárdember

    Ezt nem akartam írni a besúgó majort mert a cikk nem erről szól, de Latinovics, Őze, Darvas, Sinkovits vitathatatlan zseni-kategória, és tiszták.

  • 2010.05.14 10:40:19Pong

    @ mbaye

    "a nemzet büszkesége, közpénzen hízlalt magyar macsó"

    Ridegtartás.

  • 2010.05.14 10:46:55kyskalacs+

    és akkor most mi lesz a végkifejlet? tömlöcbe vetik vagy deresre húzzák?

  • 2010.05.14 10:47:55kyskalacs+

    MM- MI EZ A PALA DOLOG??? M´AR KEZD IDEGESITENI!

  • 2010.05.14 10:53:29orv

    Többen emlegetik, hogy a Nemzeti Színház színésze... Nos, valószínüleg nehezebben került volna oda, ha a másik, bármit és bárkit körbenyálazni képes, a szereplésért bármilyen szinvonaltalan akármiben megjelenni képes furafiú nem lesz ennek az intézménynek a vezetője.Katasztrófálisnak tartom, hogy símán ezzel a taposós,100%-os önmarketinggel, valódi és tartósan magas szintű teljesítmény nélkül ide tudják feljuttatni magukat emberek.Hol láthattatok ilyet pl. Jordántól,Lázár Katitól,Máté Gábortól,a fiatalok közül Csányitól,Kálloytól és gyorsan abbahagyom,mert hálisten sok van az ellenoldalon is.
    Ennek a faszinak nincsenek gátlásai,nincs morálja, ettől "sikere", azaz sokat látható minden szarban és ettől van most ott, ahol van.
    Egyet a javára is:nincs egyedül, a korunk hőse ilyen, jó sok van belőlük és csak kevesen szívják meg, keveseknek kell következményekkel is számolni.Kár. Lehet,hogy ezért majd ő lesz a példa, de inkább valószínű, hogy beindul a jól ismert korrupciós gépezet, Bucikörül összezárnak a haverok, hisz mégiscsak egy rendőrség által szponzorált sorozat főszereplője, és némi kötelező pauza után lassan visszaszivárog.De még az is lehet,hogy ül pár hónapot és mint ünnepelt, sokat szenvedett kolléga tér vissza,akinek nem csak megbocsájtanak, de még sajnálják is!
    Közben az eltiport család eltemeti a nagypapát,aki annyi idős volt,mint a Buci által annyira szeretett Bodrogi művész úr, csak hát ő nincs belül, tehát ő nem számít,a sebek begyógyulnak, a hegek megmaradnak, Buci megy tovább és boldogan él,míg el nem tiporja egyszer egy másik beszívott,részeg Buci.

  • 2010.05.14 10:56:10frankó néró

    Mióta buci tarolt azóta hajdú peti szusszanhatott egyet itt a médiában XDDDDD

  • 2010.05.14 10:58:06murunga

    shame54 néven még lehet belőle egy fasza DJ!

  • 2010.05.14 11:04:47murunga

    sztem nem megfizethetetlen sofőrseg. szolg.
    [link]

  • 2010.05.14 11:25:59Stipistopi

    1 hétig inni az lazítás? ehhh

  • 2010.05.14 11:28:14kyskalacs+

    kész van a drogtesztje. be volt kokszozva buci.

  • 2010.05.14 11:28:19gablo

    stohl buci az rtlk klub liptai Claudiája...aki szintén szusszanhat...vagy nem?ma még nem láttam újság címlapot.Ennyi elcseszett életet, hihetetlen.Nagy ára van ennek a ripacskodásnak én mondom.Maradok Bkv jegyárus.

  • 2010.05.14 11:32:04kamarti

    már nem azért, de százasával lehetne sorolni az alkesz/drogos/pszichés beteg, ne adj isten gyilkos zseniket a művészetekből, szóval erről a vonalról sztem nyugodtan le lehet szállni

    egyébként meg annyi nagy igazságérzetű fröcsög minden Stohlall foglalkozó cikknél, arra hivatkozva, h mi lett volna, ha őt vagy családtagját kaszálja el egy részeg sofőr. Én meg azt kérdezném: mi lett volna, ha az ő családtagjuk,, gyerekük, házastársuk, barátjuk kezében száll el a kormány? akkor is csattogna a foguk? és nem azért, hogy felmentsem Stohlt - bár abban azért reménykedem, mindannyiunk érdekében, hogy a bíró nem a népnek, vagy a két hét múlva rend lesz nyomásnak akar majd megfelelni, hanem a hatályos törvényeket fogja alkalmazni (már csak azért is, mert meggyőződésem, hogy aki itt "vért" kíván, azt semmilyen büntetés nem fogja eltéríteni attól a véleményétől, h az igazságszolgáltatás szar, a bírók meg korruptak).

  • 2010.05.14 11:32:35kamarti

    Ja, és akik itt a mi lett volna ha veled történik? kérdéseket feszegetik, azoktól még megkérdezném: az mitől megengedett (vagy mi köze Stohl balesetéhez), hogy az élettársát piszkolják? Vagy Stohl ebben az ügyben teljesen ártatlan gyerekei, akik már elég nagyok, hogy újságot olvassanak, miért nem jutnak az eszükbe? Persze, lehet mondani, hogy Stohlnak kellett volna rájuk gondolni - nem vitatom. De ettől még belénk, semmilyen formában nem érintettekbe szorulhatna némi önmérséklet vagy empátia. (mert állítólag itt mindenki ember és mindenki kurvára tisztességes is)

    az átkosban belénk verték kezdetű sirámra meg továbbra is azt mondom: nevelni, visszatartani nem a btk felemlegetésével kell. se a gyereket, se a társadalmat (amúgy pszichológiai kísérletekkel bizonyították, h egy tekintélyelv alapján nevelt-féken tartott csoport meghülyül, ha lemegy róla a nyomás - és ez megint nem csak az egyes emberre igaz, meg lehet nézni a nagy orosz medvétől féken tartott szoctábor, vagy a népek barátsága által kivívott szovjetunió népeinek-országainak elmúlt 20 évét)

  • 2010.05.14 11:32:48doodler

    Akkor most mondja valaki, hogy bunkó hajdú peti:D Inkább ő mint az ilyen stohl és császár előd félék...

  • 2010.05.14 11:33:47stellaz1

    Szerintem jogosan szedik szét. Kapott már esélyt hasonló hibája miatt, nem tanult belőle.

    És ez nem apró hiba volt, hanem olyan, aminek tudvalevőleg komoly következményei lesznek ártatlan emberek számára is, és miután már egyszer majdnem belehalt egy hasonló történetben, tudnia is kellett, hogy a tűzzel játszik.

    Másrészt az, hogy lelépett és a csajára akarta kenni, az pedig annyira undorító volt, hogy ezért különösen megérdelmi, hogy meghurcolják.

  • 2010.05.14 11:37:04Lindike1

    Borcsika!

    Tökéletesen egyetértek azzal, amit írtál!
    Büntessék meg, vegyél el a jogsiját örökre...de ez a megalázás már túl megy minden határon!
    Felelőtlen volt, nagyrészt önmaga tehet a történtekről, de ezt, amit most művel vele a média, akkor sem érdemli meg!
    És továbbra is azt mondom, közvetve a kollégái is felelősek a balesetért. Miért nem vette el tőle senki a kocsikulcsot, amikor látták, hogy ivott?! Miért nem hívott neki senki egy taxit?

  • 2010.05.14 11:39:47kyskalacs+

    elvonóra kellene küldeni ezt a szerencsétlent.

  • 2010.05.14 11:46:37csalfa

    Azért én még emlékszem arra, ahogy a János vitézt szavalta a Vers mindenkinek című szösszenetben - le kellett ülni, annyira ütős volt. Igaz, van ennek vagy 15 éve. Nagy művész lehetne, csak kár, hogy ő is az önpusztító életet élő művészek körébe tartozik.
    Nem biztos, hogy egy lapon kellene említeni Császár Előddel, de az ő karrierje is kettétört a drogos karambolja után.

  • 2010.05.14 11:47:02Pong

    Buci: Figyeljetek köcsögök, elmegyek haza még egy kis kokóért, Juan olcsón hozta, s nincs elég ma estére.

    Ivócimbi: Bazdmeg Buci ne vezessél már, tudod, hogy végződött ez korábban!

    Buci: Kuss legyen majomarcú!

    [beül autóba elzúg, közben bikicsunáj bömböl ahifiből]

  • 2010.05.14 11:47:06kalman.kalman

    10 rendőr, 3 kutya, drogok?
    Mint valami rossz animal pornó film címe
    érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy kit állítunk a gyerekeink elé példaként, Stohl Buci nem alkalmas erre, nem csak most nem, sose volt.
    Aki pedig jó színésznek tartja és a Tűzvonalban sorozatért rajong, annak nincs ízlése. Az egész olyan, mint a Kisváros legrosszabb részei voltak. Butaság.

  • 2010.05.14 11:47:53Abraka

    "Hivatalos! Stohl drogozott! Pénteken már hivatalosan is bejelentette a rendőrség, amit a Blikk korábban megírt : Stohl András drogozott a balesete előtt. A vizsgálat szerint ugyanis a toxikológiai szakértő tiltott pszichotróp anyagot talált a műsorvezető vérében"

    BLIKK

  • 2010.05.14 11:51:39Pong

    Pszihotróp anyagot? Bazdmeg nem lehetne egy kicsit egyértelműbben?

  • 2010.05.14 11:53:32Lindike1

    kalman.kalman!

    Arról vitázni, hogy kinek mit tetszik, teljesen felesleges! Kinek a papné, kinek a pap!
    Az, pedig, hogy kit fog a gyereked példaképnek tartani, csak és kizárólag Rajtad múlik!
    Ha egy szülő engedi, hogy a gyereke abból vegye a jó és rossz példákat, amit a tv-ben lát, akkor ott nevelés ügyileg igen komoly bajok vannak, szerintem. És ezt ÁLTALÁNOSSÁGBAN írtam!

  • 2010.05.14 11:55:57Abraka

    Koko elvileg.

  • 2010.05.14 11:56:13stellaz1

    Stohl Andrást gyanúsítottként hallgatták ki ittas vagy bódult állapotban súlyos testi sértést okozó járművezetés és kábítószerrel való visszaélés büntettének alapos gyanúja miatt - írja a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóközleményében. A közlemény szerint a színész házában csütörtökön a drogteszt eredménye miatt tartottak házkutatást, azt nem írják, hogy a házkutatáskor találtak-e bármilyen drogot. Stohl fegyvereit azért kobozták el, mert olyan típusú bűncselekménnyel gyanúsítják, amely kizárja a fegyvertartást. A fegyvertartási engedélyét is visszavonták. A közleményben nem pontosítják, hogy milyen anyagokat és mekkora mennyiségben találtak a színész szervezetében.

    A rendőrség az ügyekben mindaddig, amíg nem szerez kellő mennyiségű bizonyítékot, ismeretlen tettes ellen folytat nyomozást, gyanúsítottá akkor válhat valaki, ha a nyomozók kellő mennyiségű információhoz jutottak és megalapozottá válik a gyanú, ilyenkor a feltételezett elkövető gyanúsítottként hallgatható ki.

  • 2010.05.14 11:56:14Lindike1

    Csak úgy mellékesen kérdezném meg, szerintetek, hány olyan ismert ember van ma Mo.-n, aki iszik, drogozik? Tartok tőle, meglepődnénk nagyon, ha fény derülne ezekre a dolgokra!
    És igen, én is elítélem az alkoholizmust, drogozást!!! Egyszerűen csak azt szerettem volna mondani, nem ő az első, és nem is ő az utolsó magyar ismert ember, akiről kiderül(het) ilyesmi!

  • 2010.05.14 11:57:05Abraka

    Egyebkent az a vicc, h lehet 2 oraval elötte fogyasztott kokaint, ergo a balesethez annak semmi köze, és valoban a közepes ittasság okozta a karambolt, de mégis e miatt lesz meghurcolva - többek közt

  • 2010.05.14 11:59:33stellaz1

    Abraka

    nem vicc ez, egy drogos faszkalap, akit most picsán rúgnak azért is

  • 2010.05.14 12:01:01MrZed001

    kamarti
    "azoktól még megkérdezném"
    Én meg tőled, ha a terhes feleséged öli meg Buci, akkor mi lenne a véleményed?
    Mert bizony volt olyan eset, hogy részeg/drogos becsapódott járókelők/buszra várók közé és ölt. Buciban is megvolt rá a potenciál. Hogy azokat elvétette, és ebben az egyenesben sokalt be, ez már csak a szerencse kérdése
    Lefordítva: aki gépfegyverrel folyamatosan tüzel, de csak megsebesít 2 embert az igenis TÖMEGGYILKOSSÁGOT készült elkövetni.
    Ez a két példa ugyanaz!

    "mitől megengedett, hogy az élettársát piszkolják?"
    Talán mert BŰNSEGÉD volt. Bárki másnak azonnal elveszik a jogsiját és megjáratják vele az előzetest, szóval a T. feleség szépen üljön csak a s.ggén és adjon hálát az égnek, hogy otthon lehet a gyerekeivel.
    Buci úgyszintén. Ennek feléért előzetesbe dugnak bárki mást.

    "Vagy Stohl ebben az ügyben teljesen ártatlan gyerekei"
    Stohl felelős a gyerekekért, nem azok érte. Buci kellett volna, hogy előre gondolkodjon. Aki ilyen felelőtlen szülő, az viselje is a következményét. Ha nem tudja rendesen nevelni meg el kell venni tőle a gyerekeket.

    "De ettől még belénk szorulhatna némi önmérséklet vagy empátia."
    A sérültekkel szemben VAN empátia. Az elkövető és családjával szemben NINCS.
    Ne is várja senki, hogy Buci gyerekei miatt aggódjak, amikor a 77 éves bácsi lehet meghal, de ha nem akkor sem tudja továbbá ellátni családját (!!!), nem tud focizni az unokáival. Az ő bűnük? NEM.

    "mert állítólag itt mindenki ember"
    Az EMBER mint fogalom számomra egy KISSÉ többet jelent, mint hogy humanoid felépítésű.
    Az ÉRTELMES életnek vannak kritériumai. Aki azt nem képes teljesíteni, az NEM EMBER, csak humanoid (mint a majom!)

  • 2010.05.14 12:09:20Abraka

    INDEX hivatalos:
    A Pest Megyei Rendőrfőkapitányság szóvivője - a most elkészült toxikológiai jelentés alapján - megerősítette, hogy drogot fogyasztott a május 8-án Fót közelében súlyos balesetet okozó Stohl András. Ugyanakkor - a nyomozás érdekeire és a gyanúsított személyiségi jogaira hivatkozva - se arról nem volt hajlandó részleteket elárulni, hogy milyen drogot, drogokat találtak Stohl vérében, sem arról, hogy mi hangzott el a színész gyanúsítotti kihallgatásán.

  • 2010.05.14 12:11:56Senta.

    2010.05.14 11:32:04kamarti
    már nem azért, de százasával lehetne sorolni az alkesz/drogos/pszichés beteg, ne adj isten gyilkos zseniket a művészetekből, szóval erről a vonalról sztem nyugodtan le lehet szállni

    1. Alkohol/drog százasával OK állítás művész körökben
    2. Pszichés beteget ne ugyanúgy bíráljunk már el...
    3. Erős túlzásnak érzem, hogy százasávalöltek volna

    Mindazonáltal Bucy-t nem a "művész" mivolta tette drogossá/alkoholistává. Ő NEM egy meg nem értett zseni, max a kommerszen belül egy jobb eresztés. De messze nem zseni... ő a hírnévtől, pénztől, a bulvárvilág közelségétől vált ilyen pöccsé, nem az "elvont, zseniális művész agyától"... attól rohadt messze van. Irgalmatlanul messze...

  • 2010.05.14 12:15:46Senta.

    Ja, az lemaradt, hogy tőlem szívhat/vedelhet, csak ne üljön autóba... hogy magával mit tesz, azt - hovatovább - lexarom.

  • 2010.05.14 12:33:36Bruninjo

    Szerintetek amúgy az a bácsi meg a lánya mit keresett hajnali 4kor az úton?

  • 2010.05.14 13:23:07kamarti

    MrZed001: nyilván teljesen felesleges újra elmondanom: bárki okoz bárkinek balesetet, a bíróságnak kell a törvények alapján megítélni a tettét. nyilván nehezebben nyugszik meg a lelke az embernek, ha érintett, de ezt akkor is el kell fogadnia (amúgy meg egyik véresszájúnak a terhes feleségét se ölte meg ez a szerencsétlen barom, mert az, ez nem vitás, és te magad se gondolhatod komolyan, hogy attól bárkinek - más balesetek szenvedő alanyainak vagy neked - jobb lenne, ha lemészárolhatnád Stohlt. a potenciális bűneit - ami erősen mi lett volna ha kategória sem neked kell megítélned, hanem a bíróságnak. ennyit mondtam.

    a bácsi nem 77 éves, hanem 70, de akár mennyi is, nem valószínű, hogy ő tartja fenn, látja el a családját - nem kell túlozni ahhoz, hogy őt sajnáljuk, vagy Stohlt elítéljük a baleset miatt, legalábbis nekem nincs szükségem erre. Tudom, mi a combnyaktörés, és tudom, milyen magatahetetlen öregeket ellátni.

    stohl felelőtlen szülőként viselkedett, egyet értünk. na de a viselje is a következményeit az mért ment fel bárkit, h a családját, gyerekeit leszarja, piszkolja? Bár ez nyilván azt minősíti, aki ezt csinálja és még meg is tudja indokolni. Szóval az emberről, mint olyanról, nyilván mások a fogalmaink.

  • 2010.05.14 13:26:41kamarti

    Senta, nem azt írtam, hogy százasával voltak gyilkosok a művész zsenik közt, és azt sem írtam, hogy sztem Stohl zseni. és biztos jobban is, gondolom, személyesen ismered, egyrészt, mert neked per Buci, másrészt mert ennyire tisztában vagy vele, hogy milyen ember és mitől hülyült meg. De ettől függetlenül egyébként úgy forgathatod, amit írtam, ahogy akarod, azon meg, hogy ki mennyire jó művész, mi (is) feleslegesen vitatkozunk, tudod, ízlések és pofonok.

  • 2010.05.14 13:29:49sanyika1,41

    szegény bácsi majd parkolhat roki helyre amit HP

    elfoglal cse ad hozzá zenét

  • 2010.05.14 14:07:15MrZed001

    kamarti:
    "nyilván teljesen felesleges újra elmondanom: bárki okoz bárkinek balesetet, a bíróságnak kell a törvények alapján megítélni a tettét."
    Még a mai túlliberalizált törvények szerint is MÁR EDDIG 5-8 év letöltendő megvan Stohl-nak (ha találtak is a házban drogot 10)

    "amúgy meg egyik véresszájúnak a terhes feleségét se ölte meg ez a szerencsétlen barom"
    Értsd már meg végre, hogy ez csak a VAK SZERENCSÉNEK KÖSZÖNHETŐ! Ellenben sokszor másnál nem volt ez a vakszerencse, és ÖLT.
    Soroljam netán, csak így öregedő memóriám 3-4 olyan esetet kapásból fel tud idézni, mikor drog/alkoholos befolyásoltság és/vagy rossz műszaki állapotú jármű becsapódott busz/villamos megállóba, és több embert ölt meg. Az egyik esetben egy terhes hölgyet is !
    Szerintem ne jutalmazzuk Bucit csak azért, mert szerencséje volt !

    Amúgy továbbra is tartom, hogy az autó TÖLTÖTT FEGYVER.
    Aki részegen, drogosan lövöldöz az utcán az ugyanaz, mint aki ugyanilyen állapotban vezet, és csak a szerencsén múlik, hogy hány embert sebesít vagy öl meg.

    "te magad se gondolhatod komolyan, hogy attól bárkinek jobb lenne, ha lemészárolhatnád Stohlt"
    Nem lemészárolni, hanem LECSUKNI, hogy rárohadjon a műanyaglakat.
    Valamire mindenki jó, ha másra nem, akkor elrettentő példának!

  • 2010.05.14 17:11:10kamarti

    2010.05.14 14:07:15MrZed001

    MÁR EDDIG 5-8 év letöltendő megvan Stohl-nak (ha találtak is a házban drogot 10)

    gondolom, jogvégzett ember vagy és nem a blikk infóira alapozva számolsz...
    én is olvastam/hallottam ügyvédeket nyilatkozgatni, de bírót egyet sem. Gondolom azért, mert normális bíró baráti alapon, négyszemközt se kezd el neked találgatni, h majd xy z ügyben milyen büntetést kap (még MTI közlésekre alapozva sem, nem hogy a blikkre), és főleg nem kezd a bulvárszennynek neve elhallgatását kérve sem nyilatkozgatni.

    (azt tényleg csak zárójelben, h az elrettentő példa eddig nem jött be se annak, aki keresztre feszített, mint a rómaiak, se annak, aki karóba húzott vagy máglyára vetett - és folytathatnám még a sort, de látom, kár a gőzért)

  • 2010.05.14 17:20:25champagne

    "2010.05.14 12:33:36Bruninjo
    Szerintetek amúgy az a bácsi meg a lánya mit keresett hajnali 4kor az úton?
    "

    Nem láttad a hírekben???
    Mondták, hogy piacra indultak, volt néhány láda a kocsijuk hátuljában ...

    Na nehogymár még azok a szerencsétlenek legyenek a hibásak, hogy mit kerestek hajnali 4-kor az úton????
    Hubammeg... most lett elegem.. pffff...

  • 2010.05.15 00:16:25orv

    ...immár mindenki hülye...

  • 2010.05.15 00:50:52Acapulco

    Stohl a végletekig kihasználta és megalázta, megcsalta az előző feleségét, Zsuzsát is.
    Zsuzsánál betelt a pohár, sok-sok év után és elvált tőle.
    Most detto ugyanúgy kihasználja a jelenlegi nőjét is: képes lett volna rákenni az egész balhét.
    Ez az ember CSAK ÖNMAGÁT SZERETI. ( na meg az alkoholt, a kábszert és a nőket...)

  • 2010.05.15 11:25:14MrZed001

    kamarti:
    "gondolom, jogvégzett ember vagy és nem a blikk infóira alapozva számolsz"
    válasz: igenisnemis, soha

    "én is olvastam/hallottam ügyvédeket nyilatkozgatni, de bírót egyet sem"
    Kb ennyire értesz akkor hozzá, ugyanis bíró nem nyilatkozhat az ítéletről, nem teheti, hogy más bíró ítéletét nyilvánosan megkérdőjelezi ... és még sorolhatnám. Vagy ezt se tudtad?

    "azt tényleg csak zárójelben, h az elrettentő példa eddig nem jött be se annak, aki keresztre feszített, mint a rómaiak, se annak, aki karóba húzott vagy máglyára vetett"
    Hát igen, ezt a marhaságot is a libsik terjesztik, a sok tudatlan meg szépen beveszi.
    Nem véletlen hívják úgy, hogy PÉLDÁT STATUÁLNI. Igen, elrettenteni. Úgy mellesleg még a magyar jogban is benne van.
    Ha nem érted, hogy az ELRETTENTÉS miért rettenti el a többi bűnözőt, csak sajnálni tudlak.

    És visszatérnék eme válaszodhoz:
    "a bácsi nem 77 éves, hanem 70, de akár mennyi is, nem valószínű, hogy ő tartja fenn, látja el a családját"
    Csak úgy a felvilágosításod kedvéért:
    Az áldozat Kaincz Pált (77 azaz hetvenhét éves)
    Piacolt, őstermelő ... tudod, az a fajta aki 77 évesen is még a földeken dolgozik, és viszi a megtermelt árut eladni. És persze a Buci által porrátört kocsi volt a szállítóeszköz. Szóval legalább olvass már utána, ne rosszmájúskodj itt nekünk!

hirdetés