Erdélyi Mónika a fasz rossz oldalán áll

2010.09.02. 08:23 - mm

Boross Péter, Magyarország egykori miniszterelnöke a Heti Válasznak adott interjújában erős kijelentést tett a nők helyzetére, ami többek között Erdélyi Mónikát sem hagyta szó nélkül. "[A] hely, ahol a nő pótolhatatlan, nem a munkahely, hanem a szülőszoba" - mondta Boross az interjúban, és néhány szóval sikerült maga ellen fordítania rengeteg nőt. Erdélyi Mónika a Facebookon így kommentálta a mondatot: "A szopatás megvan így is, úgy is. Ha nem szülsz, adózhatsz, ha szülsz, keress munkát, ahogy tudsz, ha egyedülálló vagy, akkor meg végképp. Csak a két gyerekem vigasztal, a fasznak amúgy is a rossz oldalán állok". A műsorvezető a Blikknek elmondta, nem hirtelen felindulásból írt ilyen markáns véleményt, továbbra is azt gondolja, amit leírt.

Kommentek

  • 2010.09.02 12:57:13gaga

    Nem lehetne már Hóbagolyt inaktiválni?

  • 2010.09.02 13:03:02Szumátriai Patkánymajom

    Napkitörés
    Kevesebb majomivadékot a Föld is jobban el tudna tartani, és színvonalasabb élet alakulhatna ki esetleg!

  • 2010.09.02 13:18:18LadyRose

    Nem kellene valakinek egy-két adatot mondani BP-nek, hogy mi mennyibe kerül most?
    Mert ha az én jelenlegi életemet számolom, akkor jövőre sem fogok gyereket szülni!

    Ez az ember biztosan nem tud számolni!

  • 2010.09.02 13:19:05Szumátriai Patkánymajom

    Napkitörés
    Sokat kéne most "pihenni" szaporodás téren. 7 milliárd nagyon sok, ez a nyomorult bolygó nem bírja el/tovább.
    Mindegyik "szüneteljen" a szaporodásban, mind1, milyen nemzetiségű. Globálisan kéne másképp gondolkozni, de nem megy. Ha a fene, fenét eszik se. Max akkor döbbennek majd rá, az óriási hibákra, mikor késő lesz, és nem marad semmi ebből a hülye bolygóból.

  • 2010.09.02 13:22:31Yvettebabacool

    patkanymajom csak puffgotatod a kozhelyeidet, de elarulnad hogy te miben szenveded el ennek a hatranyait de konkretan?

  • 2010.09.02 13:23:59pcr

    Akinek többszázezer forintos nyugdíja van, az miért nem azt élvezi, és fogné már be végre a száját.
    3/3-as disznófejű nagyúr.

  • 2010.09.02 13:27:09Walmer

    De ha ez a Mónika ilyeneket is tud, akkor miért játszotta a nemzet tanítónénijét a paraszt műsorában és miért adta elő a celebkurvát?
    Még két ilyet mond és komolyan megkedvelem.

  • 2010.09.02 13:31:39Johnny Tinenbalm

    2010.09.02 12:30:18 Balbágy

    "De ki az, aki gyermekáldás idején a társadalomra való későbbi hasznosságot vizsgálja majd és nem az egyéni előnyöket/hátrányokat veszi számba?"

    hamis dilemma. már akkor is hazudsz, amikor kérdezel. a nép jövője a politikai szinten kell(ene) érvényesüljön, ami úgy kell alakítsa a gazdasági és társadalmi körülményeket (adókedvezmény, óvoda stb.), ahogy kell a cél eléréséhez.

    "És ne cigányozzunk már mindig, 2020-ra a miunkaerőpiacra kilépő fiatalok harmada roma származású lesz, tehát ha valakik szülnek, akkor azok ők. Az állam dolga meg kitanítani őket valami használhatóra - v.ö. nyugdíjrendszer"

    ennek előfeltétele, h a családjában az integrációhoz szükséges készségeket elsajátítsa. ha erre azon csoport nagyja nem képes, akkor az a rész társadalomképtelen és a gyerekeit hiába akarod oktatni, nem fognak azok a segílyke felvételénél és a parasztokon élősködésnél többet tudni.

    a kommented eklatáns példája annak, h milyen értékeket kell melyek elé helyezni ahhoz, h a magyarság vesztére játsszunk. csak azt felejted el: aki szelet vet, vihart arat..

  • 2010.09.02 13:33:59Trebitsch

    Milyen hülyeséget írnak egyesek: "az adókedvezmény összegét is ki kell valakinek fizetnie" Még mindig sokan nem értik a különbséget: Ha adókedvezményt kapok, annak összegét NEKEM KELL MEGKERESNI, csak nem kell adóként befizetni. Azt nek kell másnak befizetnie, mint a segély összegét, amit MÁSNAK kell megkeresnie, és befizetni, hogy a sok ingyenélő semmirekellőnek kifizethessék. És ezért ebben igaza van Borossnak, jobb, ha adókedvezmény formájában adjuk a támogatást, így azt ösztönözzük gyerekvállalásra, aki megkeresi maga a támogatás összegét, mint tenyészteni azokat a "népcsoportokat", akik a más által befizetett adóból akarnak megélni és ezért csinálják tucatszámra a gyerekeket, akiknek az alapvető nevelést sem adják meg.

  • 2010.09.02 13:41:39Szumátriai Patkánymajom

    Yvettebabacool
    Én semmiben, mert nem csináltam hülyeséget, és nem is fogok!!
    Általánosságban néhány érvelés:
    -kevesebb ivadék, több munkahely, jobb elhelyezkedési arány, normális egzisztencia, kevesebb csöves;
    -kevesebb nyersanyag fogy ennek a nyamvadt bolygónak a készleteiből, kvázi kisebb a környezet szennyezés,jobb a levegő minősége, és tovább tartana, ami nyersanyag még van;
    -a kevesebb humán, mivel így "több jutna" hosszútávon, nyugodtabban, biztonságosabban, és tovább is élne netán;
    -kevesebb betegség lenne, jobban oda lehetne figyelni, hatékonyabban gyógyítani, mert kevesebb betegség fajtára kéne koncentrálni, és sokkal kisebb eséllyel jelennének meg újabb és újabb betegségfajták.

    Remélem, ennyi elég! Többre nincs időm, mert sok a munka!

  • 2010.09.02 13:42:07Walmer

    Trebitsc:
    Borosnak semmiben sincs igaza. Réges-rég a föld alatt kellene már lennie. Egy zárvány ő itt 2010-ben. nem tudom mi a faszt képzel magáról.
    ha meg szerinted olyan kurva jól meg lehet abból élni, hogy valaki gyerekeket csinál, akkor te miért nem csinálsz, bazmeg?

  • 2010.09.02 13:51:11eichler

    Azt gondolom én is, hogy mindkettőnek igaza lehet.
    az államnak az a dolga, hogy a céljaihoz rendelje az eszközeit.
    A cél az lenne, hogy olyan gyerekeket neveljenek a szüleik, hogy később felnőve hasznos (lsd. adózó) tagjai legyenek a társadalomnak. Mindezt olyan számban, hogy az össznépesség ne fogyjon. (Az emelkedő várható élettartam miatt a szinten tartás is egyenlő a társadalom öregedésével. Ami egyenlő azzal, hogy egyre több a nyugdíjas. Ez kezelhető a nyugdíjkorhatár emelésével, ami ismételten nem egy kedvelt téma.) Jelenleg a célok nem teljesülnek. Ez nyilvánvaló! A gyerekvállalás összekötése az adókedvezményekkel (és csak azzal!) az alanyi jogon járó juttatások HELYETT szerintem alap. A gyermektelenek szankcionálása is része ennek. (Itt nem vagyonelkobzás jellegű adóra gondolnék)És az is része, hogy a gyerekeiket normálisan felnevelni nem tudókat (nevezzük norvégoknak) olyan helyzetbe kell hozni, hogy eszükbe se jusson teleszülni az országot a következő ingyenélő generációval!

  • 2010.09.02 13:51:19Lady Devonshire

    majd ha kedves boross úr, eléri hogy a férfiak annyit keressenek, hogy el tudják tartani a családjukat, anélkül hogy beleszakadnának, akkor majd a nők is szívesebben szülögetnek munka helyett.

    boross hol él? a MARSON?

    A titkárnője helyében, ha legközelebb kv-t kér, csak ennyit mondanék:

    Csinálj bazd meg magadnak, én szülök egy gyereket.

  • 2010.09.02 13:52:58Szumátriai Patkánymajom

    Napkitörés
    Erről próbálok érvelni, legalább magunkat ne szívassuk. Nem kell szaporodni, főleg nem ilyen gazdasági helyzetben, meg amúgy se. A genetika "kockázatos" játék, ne szórakozzunk vele, mert egy egész életre szól.

  • 2010.09.02 13:55:28eichler

    Walmer!

    Azok akik ma pénzért szülnek gyereket, nem "kurva jól", de megélnek. Jut kocsmára, cigire, játékgépbe. Ha nem szülnének, nem jutna.

  • 2010.09.02 13:56:08Lady Devonshire

    Erdélyi Mónikának meg totál igaza van.

    Annyit hozzátennék, még, hogy boross gondolja már át:

    Ha pl egy nő soha a büdös életében nem dolgozott nem ért semmihez csak a szüléshez, ne adj isten meghal a férje, akkor mi a lószar lesz vele 40 évesen 3 gyerekkel?

    Szüljön még egyet?
    boross úr meg majd el tartja?
    Arra sem méltó, hogy nagybetűvel írjam a nevét.

    Ahogy ő megalázta most a női társadalmat, ívánom, hogy ennyire alázzák szarrá őt is az életében!

  • 2010.09.02 13:59:55Cucli

    Trebitsch,
    ha megtetszik az adókedvezményes rendszer, és elmegyek szülni, egy időre kiesek az addigi adófizetésemből.
    ha még sokan így gondolják, ők is kiesnek.
    ergó valakinek meg kell fizetnie ezen kieséseket.
    így van összefüggés az adókedvezmény más általi megfizetésével

  • 2010.09.02 14:01:05Dövan

    Találós kérdés:
    Boross Péter miért nem áll a fasz egyik oldalán sem?

  • 2010.09.02 14:02:54James0007

    Ha elolvasnák a teljes cikket látnák miről beszélt Boross.Fejükre nőnek a pannon négerek meg a nyuggerek, ezt kellene megakadályozni.
    Ha a nőknek meg nem tetszik hogy vaginával verte meg őket az Isten, nála nyújtsák be a panaszt.

  • 2010.09.02 14:04:33eichler

    Lady Devonshire!

    Amit Boros mond ebben a formájában talán erős!
    Viszont az tény, hogy kevés "hasznos" gyerek születik. Több csak úgy tud születni, ha a "hasznos" nők több időt töltenek a szülőszobában. (És egy nőt a munkahelyén tud helyettesíteni egy férfi is, miközben a szülőszobában aligha. Ezt könnyű belátni!)

  • 2010.09.02 14:10:30MahatmaC

    Mónika egy kicsit túl sokat volt idióták között, mert egyrészt ez csak a putri soron stílus, másrészt talán nem csak olvasni kellene a betüket, hanem értelmezni. Mert ha alapba értelmezzük a mondatot, akkor ez egyszerű tény megállapítás. Nem hiszem hogy lehet rajta vitatkozni amíg egy férfi tud dolgozni egy nő helyett, addig gyereket szülni nem tud. Akik itt nagyban osztják az észt, inkább olvassák el először a cikket hogy milyen környezetben hangzott el ez a mondat. Senki nem akarja semmire kényszeríteni a nőket, csak előnyben akarják részesíteni a gyereket vállalókat. Az ország érdeke hogy több gyerek legyen, hogy legyen miből kifizetni 20 év múlva a nyugdíjakat. Egyébként meg a gyereket szülők támogatása az adórendszeren keresztül, megegyezik a német adórendszerrel. Azt külön kiemelném, hogy ez csak annak támogatás aki dolgozik és nem minden semmirekellőnek.

  • 2010.09.02 14:10:35Hebes

    Okos nő ez a maunika...

    [link]

  • 2010.09.02 14:11:30vernarancs

    2010.09.02 14:10:35Hebes

    Ellentetben veled.

  • 2010.09.02 14:15:26FTP

    Mounika egy fapina vagy.

    Ezen sokáig gondolkoztam.

  • 2010.09.02 14:17:01Szumátriai Patkánymajom

    Napkitörés
    Rendeződjön a gazdasági helyzet. Ha már biztos benne, hogy mindent meg tud adni az ivadékának, hogy ne legyen belőle egy antiszociális valaki. ( Egzisztencia, iskoláztatás, lakás, példamutatás, biztos anyagi háttér. )
    A kevesebbet hatékonyabban lehet tanítani, oktatni, úgymond több idő/energia jut egyre.
    Kérdésedre válaszolva, hagyjuk, hogy az élet "kifussa magát", és többen, a már létezők tudják felvenni a versenyt a kialakult helyzettel, a problémákkal, és azt függetlenül még mindig sokkal 1xűbb kezelni, mert csak magadért felelsz!!!
    A szaporodási szünetnek kb. 20-25 évig kellene tartania, ami pont egy generáció. Utána is csak ésszel és megfontoltan!!!

  • 2010.09.02 14:37:02Szumátriai Patkánymajom

    Napkitörés
    Csak akkor 20-25 év, ha addig "érik" valamennyit a társadalom azalatt az idő alatt, és nem lesz ilyen szar a gazdaság.
    Ha nem változik jó irányba a helyzet, akkor még tovább kell várni.
    Garantálni senki nem tud semmit, csak következtetni lehet egy időintervallumra!!!

  • 2010.09.02 14:43:57Yvettebabacool

    jezusom, sztem tabi be

  • 2010.09.02 14:44:37Nancsi

    Mindenki a meddőséggel jön, de nézzünk már kicsit szét, mondok egy varázsszót: örökbe fogadás. Húúú, hát azt is lehet, és akkor is jár az adókedvezmény? Persze hogy jár.
    A másik meg hogy akinek büdös a családi adózás, az nyugodtan disszidáljon, de Franciaországba ne menjen, mert ott is az van - ha 3 gyereked van, jóformán nem fizetsz adót.
    Akár tetszik akár nem, BP kicsit nyers volt, de amit leírt, az 100% érzelemmentes, színtiszta logikai következtetés, és helyes. Az is helyes következtetés, hogy az "öngondoskodás" mint úgy halott útirány. Jön 1 kis válság, és a megtakarításod rögtön éri a felét se. Erre nem lehet az öregkorát senkinek se alapoznia, mert amikor már a hamut meg a mamut is keveri, akkor már késő lesz bánkódni. A fiatalok (munkaképes korúak) gondoskodnak az öregről (a gyerekek mellett) meg nem működik akkor, ha generációnként megfeledkeződik a fiatalok száma. Jelenleg deficites az egészségügy (az is az aktívak járulékából működik, és jellemzően az öregek veszik igénybe ugyebár), a nyugdíjkassza - ha mindenkinek max 1 gyereke lesz, akkor 20 év múlva ugyanekkora (vagy nagyobb) kiadásszint mellett fele bevétel lesz. Úgy összeomlik mint a kártyavár. Mi, jelenleg kereső korúak addig fogunk _élni_, amíg tudunk dolgozni. Utána ha a gyerekünk nem tart el, _éhen fogunk halni_. És ez attól teljesen független, hogy szalag mellett dolgozunk és jelenleg is spórolunk a számlákra, vagy mondjuk menő brókerek vagyunk és tök jól élünk meg A6-ost hajtunk, mert a válság rámutatott, hogy az egyetlen időtálló beruházás az a gyerek.

  • 2010.09.02 15:01:36deflorator

    "Milyen hülyeséget írnak egyesek: "az adókedvezmény összegét is ki kell valakinek fizetnie" Még mindig sokan nem értik a különbséget: Ha adókedvezményt kapok, annak összegét NEKEM KELL MEGKERESNI, csak nem kell adóként befizetni"

    Ha nem fizeted be adóként, akkor az államnak vagy kevesebb pénze lesz, vagy befizetteti mással. Következésképpen valakinek ki kell helyetted fizetnie az összeget.

  • 2010.09.02 15:07:40fragolka

    Elég későn vállaltam gyereket ahhoz, hogy mindkét oldal előnyeit, hátrányait megtapasztaljam. És most-a trágár megfogalmazás ellenére-egyet kell értsek Mónikával.

  • 2010.09.02 15:08:59skorpiós

    Nos nem mindenki gondol arra, amikor ide ír, hogy a mindenkori kormány (ideértve a Kádár kori / posztkádári kormányokat is) folyamatosan besettenkedik a spájzba, és lopkodja a nyugdíjkasszát, a legkülönbözőbb pénzügyi trükkökkel. Elkölti másra, - nem publikus / titkos kiadásokra - , és utána picsog, hogy üres a nyugdíjkassza. Nem kellett volna kilopni a nyugdíj/TB-kasszából a pénzt, és akkor benne lenne a nyugdíj, és az egészségügy költsége. Sorolhatnám, hogy az elmúlt 50 évben hová folyt el a TB, és nyugdíjkassza tartalma, de az túl hosszú lenne, és csak a töredékekről van közvetett tudomásom. Az életkezdési, gyermeknevelési, lakás- és egyéb támogatás többszöröse állna rendelkezésre, de a mindenkori kormányok elsumákolják az elszámolást. Ha el tudnánk számoltatni a mindenkori kormányokat, akkor bizonyosan megtalálnánk az utódneveléshez nélkülözhetetlen költségek fedezetét. UFF!

  • 2010.09.02 15:21:08vernarancs

    2010.09.02 15:01:36deflorator

    Ez akkor lenne igy, ha a csaladi adokedvezmennyel egyidoben meg is emelnek az adokat.

  • 2010.09.02 15:22:25kirúzsoz.

    igen, hát nagy kár, hogy ez az ország nem az északi demokrácia modell felé megy el, hanem a populista olasz katolicizáló példát akarja követni. nagyon remélem, hogy nincs ebben az országban annyi muníció erre, mint Orbánék gondolják.

    az Erdélyi Mónika pedig, akár értelmesebben, összetett mondatokban, véleményének hangot adva, írhatna a témában egy nyílt levelet, mert ez a mondom is meg nem is, bátor is vagyok meg nem is szart sem ér.

  • 2010.09.02 15:26:21szovirag

    Ha a sajat magad altal keresett penzbol nem kell v. kevesebbet kell adozni, akkor a sajat penzed marad nalad. Ha viszont allam bacsi elveszi, es azoknak adja, akik semmit sem tettek erte, akkor azokat fogja tamogatni, akik semmit sem tettek erte.

  • 2010.09.02 15:27:16vernarancs

    kirúzsoz., azt kene meg csak! Eszakon nem lehet alkoholt kapni, ha meg lehet akkor kurva draga!

  • 2010.09.02 15:27:48Yvettebabacool

    igen kiruzsoz, ot-hat odavetett sorbol azert meg nem kezdi el sugarozni az intelligenciat

  • 2010.09.02 15:27:49szovirag

    Hu ezt most jol "megaszondtam". De ertitek, nem? Nem mindegy, kiket motival az allam, akik megdolgoztak a penzert vagy akik nem.

  • 2010.09.02 15:30:02vernarancs

    szovirag, viszont ha te kevesebbet adozol akkor az allamkasszaba kevesebb lesz a penz amit valahonnan potolni fognak. Jo esetben az automatikusan jaro csaladi potlekbol es segelyekbol. Mert akkor marad az egyensuly es a gyerekkel nem rendelkezo csaladok adoja nem emelkedik emiatt.

  • 2010.09.02 15:30:05angyalB

    Szumátriai Patkánymajom!

    OTT A PONT!!!!!

  • 2010.09.02 15:35:57szovirag

    2010.09.02 15:30:02vernarancs
    Bosci, en ugy ertettem, hogy legyen csaladi (gyerek utani) adokedvezmeny, mert a pluszpenzt ugyis a gyerekedre forditod, kvazi csaladi potlek helyett. Tehat ahelyett, hogy leadoznam es visszaadnak (egy reszet), nalam maradna es en hasznalnam fel.

  • 2010.09.02 15:36:48szovirag

    Bosci = Bocsi

  • 2010.09.02 15:46:47Szumátriai Patkánymajom

    AngyalB
    Köszi

    Azt mindannyian tudjuk, hogy ez tökéletes sosem lesz! Amíg az ember nem tökéletes, addig az sem az, amit csinál!

  • 2010.09.02 15:52:03vernarancs

    szovirag, ertem en, hogy ugy ertetted. Azert irtam, hogy ez csak akkor jo ha valoban a csaladi potlek (es segely) helyett lesz adokedvezmeny. Minden adokedvezmeny es csokkentes az allamkasszat roviditi amit a merleg masik oldalan potolni kell. Egyszeru.

  • 2010.09.02 16:47:46Balance Of Power

    Monika egy szerepet jatszott a tv-ben, amit o maga sem vehetett komolyan, de legalabbis siman el tudom kepzelni, hogy ha egy kave mellett felroja neki az ember a nevetseges, komoly keppel a kameraba mondott tanulsagokat, akkor tud rohogni sajat magan. Ez a kiszolas is azt mutatja, hogy maganemberkent teljesen normalis MILF ;)

    Boross amugy ki a francot erdekel 2010-ben, de komolyan? Ennyi erovel barmilyen ven hulyet meginterjuvolhatnanak. Biszku Bela bacsit nem kerdezzuk meg a szinglikrol? Biztos o is nezegeti a fiatal noi seggeket, ha a Mammutban jar.

  • 2010.09.02 16:49:36mahabharata

    Ezúttal nem "a Mónika" volt ciki, hanem Boros Péter, de nem kicsit!
    Az ilyen nem a jogalkotásban nélkülözhetetlen, hanem a temetőben.

  • 2010.09.02 16:58:53Orbán -Castro Rákosi- Viktor, elég belőled!

    magasról leszarom

  • 2010.09.02 17:50:46waszabi

    Ki mondta, hogy kell gyereket szülni ?
    Csak azt kell tudomásul venni, hogy ha vállalhatna, de nem vállal szabad akaratából, akkor adót kell fizetnie. Kocsit sem kell tartani, de ha tartasz, akkor költségei vannak. Ez van. Nem csak az egyéni élet változik, de a közösségi is. Sajnos a kommunális érdekek néha ütköznek az egyéni szabadságéval. A demokrácia ezek egyensúlya, nem egy tökéletes individualista modell.
    Ez mindaddig így marad, amig az állam nem a polgáraiért létezik, ahnem felettük álló, velük rendelkező hatalomnak aposztrofálja magát. De ha ez megszünne, senki nem akarna politikus lenni:-)
    Több emebr szájából hallottam az alkotmányra való hivatkozást, amikor az elvándolró orvosokat itt akarták tartani. Miszerint minden állapolgárnak jár egy ingyenes képzés. Csak éppen nem ingyenes, mertt mások fizetik azt a 20-30 milcsit, amibe egy orvos képzése kerül. Szóval, azért tartozik valamivel a többieknek is erkölcsileg, az kevés, hogy törvényadta joga.
    Az más kérdés, hoyg a porblémát kell megoldani, nem ujakat generálni.

  • 2010.09.02 17:55:01mahabharata

    waszabi,Milyen adóról beszélsz?
    Van itt ezerféle adó. Aki szül és nem szül az épp úgy adózik, max ha nem szül , nem kap bizonyos kedvezményeket. Ennyi.
    Akinek meg nincs miből, az úgysem adózik. MAgyarul: csak az tudna adózni, aki dolgozik is, tehát a nők igenis a munkahelyen nélkülözhetetlenek!

  • 2010.09.02 18:09:13sanche

    mahabharata. egyáltalán nem nélkülözhetetlenek. Az egész rendszer rossz, bár erről némiképpen nem csak a kapitalizmus, hanem a mónikaszerű segghülyék is tehetnek, akik amúgy életükben semmit nem csináltak, de szarrá keresték magukat cserébe. úgy könnyű kiakadni a fenti, amúgy nyilván túlzóés nem szószerint értendő mondaton.

    Az emberek többsége nem olyan munkát végez, amire nagyon szükség lenne, vagy egy ember nem tudná megcsinálni könnyen, három másik munkáját. Egy mesterségesen életben tartott rendszerről beszélünk, ahol amúgy a gépesítést is visszatartjuk. Nem csak a nők nem nélkülözhetetlenek, hanem úgy általában az embereknek egy igen nagy százaléka, mármint a munkájuk terén. Ebben nincs semmi rossz. Az egy gusztustalan dolog, hogy két embernek életfogytig kell melózniuk a megélhetésért, közben pedig családra alig jut idő. Ez így tényleg nem jó. Mondom, az ilyen mónikazsreű dologtalan buta emberek könnyen pofáznak...Azért én aláírnék egy rendszert, ahol a pár egyik tagja megkeresi kettőjük keresetét, cserébe a másikuk gyereket nevelhet.

    Ja és fentebb felvetették, hogy túlszaporodás. Nincs. Jelenleg a népesség többszörösét bírná el a Föld élelmezés szempontjából. Teljes egyensúly sosem lehet és valóban nem lenne jó, ha mondjuk 500 év múlva tényleg túlszaporodna az emberiség, de a kihalás, az elöregedés még ennél is sokkal rosszabb dolog.

  • 2010.09.02 18:09:34én harcom...

    bocsi hogy közbeszólok de valami itt mo n nem kerek lépjünk már túl saját árnyékunkon miért baj ha valaki megmondja ma mo n amit gondol?a negatív hozzászólásokra reagálva ha móni kimondta amit gondol és a negatívak fél millát keresnek havonta reagálnának akkór is ilyen hírecskékre?(nem mónit védem)a másik dolog amit még szeretnék megemlíteni fel lehetne már ébredni magyarok és nem o viktort éltetni hanem mondjuk v gábort

  • 2010.09.02 18:23:37kvadrillio

    Boros Péter egy bölcs ember.
    A havi nyugdíja 1,5 millió. Törvényesen megszavazva nekijeh. És minden volt miniszterelnöknek. Közpénzből.
    / ami még hozzájön neki, az még plusz.....megdobja...:)/
    Ennyiért én is tudnék ilyen bölcseket nyalatkozni.

  • 2010.09.02 18:34:15én harcom...

    kedves sanche egyik szavaddal ütöd a másikat hogy lehet valaki segghülye ha szarrá keresi magát?ezért reagáltam az előbb is mert nem értem mért jó az ma mo n hogy aki valamit "csinál"azt egyből hülyének nevezik?ahogy kolombusz annak idelyén megmondta a spanyol királynőnek amikor megállította a tojást az asztalon és azt mondta neki a királynő hát ez milyen egyszerű persze minden egyszerű csak előszőr valaki mutassa meg hogy kell megcsinálni

  • 2010.09.02 18:38:07pepin_nymburk

    Borossnak igaza van. Az a sok hülye meg, aki itt vartyog, hogy ő aztán nem vállal gyereket, gondoljon arra, mi lett volna, ha az ő szülei is így gondolkodtak volna, nem írogathatna itt hülyeségeket. Az európai népesedéspolitika megbukott, ezt ma már mindenki tudja. A gyermeket vállalóknak adókedvezmény kell és kész.

  • 2010.09.02 18:45:06varvizib

    Az egész Velvet egy rakás fos. Mi a fenének nem lehet betiltani ezt 2010-ben?

    A szerkesztőknek nincs semmi önkritikájuk? Hát hogy lehet egy cikknek ilyen címet adni, mint "Erdélyi Mónika a fasz rossz oldalán áll" ?!!!

    Igazatok van, előbb-utóbb eléritek, hogy az Index is be lesz tiltva a 18 év alatti fiataloknál.

    Egy kicsit elvetettétek a sulykot. Ez még nem is lenne feltétlenül baj. A baj az, hogy nem érzitek a határaitokat. Olyanok vagytok, mint akik a trambulinról szarnak a nézők közé. És röhögtök, mert ma még ezt megtehetitek. (És nem fogjátok fel, milyen károkat okoztok ezzel, csupán az a maffia fogja fel ennek mélységét, aki pénzel titeket, kedves agyatlan droidok.)

  • 2010.09.02 18:52:24én harcom...

    kedves waszabi te összevissza beszélsz ha kocsit tartasz azt te magad akarod és az lukszuscikk ha gyereket nem vállalsz akkór nem lukszuscikkről mondasz le vagy tévednék?te sem húzól piros alsógatyát ha nem akarsz és nem eszel spenótot csak azért mert tízből nyolcan azt esznek?(már megbocsáss de te nem szereted a demokráciát)

  • 2010.09.02 19:06:10én harcom...

    kedves pepin nymburk demokráciárol próbálunk beszélni idestova 20 éve aki szül kedvezmény aki nem adóztatás?(aki barna kedvezmény aki szőke adóztatás?)hol élsz haver jóhogynem a dédapádat kérded milyen fürdőruhát hordtak ők mert azt kell neked is menjünk visszafelé még száz évet?

  • 2010.09.02 19:18:52maim

    Meglehetősen neki lehet keseredve Maunika,hogy
    így beszél.Mi lehet a baj vele?Ott van két helyes lánya,van egzisztenciája,van lyuk a fenekén,Mi baja van?Emberek tömegei vannak
    sokkal rosszabb helyzetben.Különben is Hóbagoly nem őt akarja megadóztatni.

  • 2010.09.02 20:09:28bolesz

    ez a boros egyre szenilisebb. már nem tudja mit beszél.

  • 2010.09.02 20:11:01mzperxx

    ki a fa@om az az erdélyi mnónika ?
    most ő lett az ügyeletes celeb megmondó ember ? a velvet honn halászta elő, hogy ez a pi@a hol és mit nyilatkozottt ? a velvet-nek fizet móni vagy fordítvva ?

  • 2010.09.02 20:11:43mzperxx

    varvizib rulez. teljesen igazad van.

  • 2010.09.02 20:35:52kakaósbögre

    Magyarország mai államformája a kleptokrácia.
    Minden más ebből következik.
    Mindazonáltal a Boross is és a Mauni is egy seggfej.

  • 2010.09.02 20:43:08Penta a gyufás fiú

    Háááááááááááááááááááá:))

  • 2010.09.02 20:52:50cöcke

    Szeintem igaza van. Mármint a Boross Péternek.

  • 2010.09.02 21:06:20Octavia1.8T4x4

    Még nem késő lelécelni. Oda, ahol van értelme dolgozni, gyermeket vállalni. Itt "igazából vége, csak nem vettük észre".

  • 2010.09.02 21:40:32kunzoo

    Szerintem az államnak 3 gyermekig kellene komoly támogatást adnia, mivel ez kell a népesség megtartásához. Utána már mindenki szüljön saját gyönyörűségére és pénztárcájára. Az adókedvezmény szerintem olyan esetben hatékony eszköz amikor munkaerőhiány van. Most, a rengeteg munkanélküli miatt lehet hogy még kevesebb lenne a gyermek. Mi van akkor ha a keresőt menet közben kirúgják? Miből kapna kedvezményt? A nagycsaládos kedvezményeket visszavenném mert az igaz hogy a nagycsaládos gyermeke is általában nagycsaládos lesz de annak mi értelme van a társadalom szempontjából hogy felnő, és onnantól kezdve az állam tartja el a családot és majd a gyereke családját is?

  • 2010.09.02 21:46:07Gizi a laborból

    Mi ez az őrültség, hogy az OLDALÁN?
    Talán a VÉGÉN!?

    Azt hiszem, hogy én eddig mindig a jó végén voltam.

    Boros Péter pedig egy nagy 0, mert a gyerekcsináló eszközt nem sértem meg azzal, hogy hozzá hasonlítom az öreg hóbagolyt.

    Egyébként a gyerekevállalással ne azok foglalkozzanak, akik nincsenek már gyerekvállalási korban.

  • 2010.09.02 21:49:50Achoo

    "A műsorvezető a Blikk-nek elmondta, nem hirtelen felindulásból írt ilyen markáns véleményt", hanem három napig gondolkodott rajta.

  • 2010.09.02 22:40:03radiris

    Bazz, ekkora bunkó furkó volt a miniszterelnökünk? A konzervatív oldal büszke lehet rá.

    Apropó: az apácák és a katolikus papok is fognak gyerektelenségi adót fizetni? Nagyon remélem.

  • 2010.09.02 23:23:45Gua4

    "[A] hely, ahol az igazi férfi pótolhatatlan, nem a munkahely, hanem az ágyam."
    és a nem igazi férfiak, amelyek hemzsegnek mindenütt? a kérdés a nagyszerű kommunista-konzervatív miniszterelnökhöz szól, amilyen okos, biztos tudja a helyes választ.

    csók: egy mindenütt pótolhatatlan nő

  • 2010.09.02 23:34:38Szám a kútra

    Szegény hazám, ahol egy Móónika okosabb és józanabb mint egy volt miniszterelnök,aki persze farkincával bír, kettővel, egyik az agya helyére nőtt, és abból ontja ránk a fényt, hogy ezzel az ő kapacitásának megfelelő képzavarral éljek

  • 2010.09.03 00:24:29énszóltam

    valaki írta már, hogy mindkettőnek igaza van, szerintem is

    ráadásul ha Boros azt mondta volna, hogy adókedvezmény járna a gyerek után akkor mindenkinek bevette volna a gyomra, pedig a kettő egy és ugyanaz:)))

  • 2010.09.03 00:55:27nunu1982

    Csak Boross Péternek van igaza méghozzá teljes mértékben. Erdélyi Mónika egy agyatlan zs. tehén.

  • 2010.09.03 02:33:14subabubba

    Maunika eddig is nagy szolgálatot tett a Zországnak, úgy látszik, ezentúl is fontos akar lenni. Köszönnyük, Máúni!

  • 2010.09.03 09:04:01angyalB

    Nemrég elutaztunk Párommal - itt Belföldön - és nyaltunk egy "márkás" fagyit. Mellettünk 1 asztallal ült 2 öregasszony és ők is - kis idő múlva - azt kezdték beszélni, hogy megkéne adóztatni a gyermekteleneket. HÁt kérem szépen: akikből egy ilyen fagyi ekkora irigységet hoz ki, az baromira boldogtalan lehet családosan!

  • 2010.09.03 09:44:14vernarancs

    én harcom...,

    Miert ne egybol Adolf Hitlert eltessuk? Nem baj, ha valaki megmondja mit gondol, mi is pont ezt tesszuk. Megmondjuk rola, hogy ostoba. Az baj?
    Vona gabort emlegeted es ugyanakkor a demokraciat? LOL kurvara nem vagy te kepben a vilagrol. Nem is csodalom, hogy nem erted wasabi mirol beszelt. A demokracia mint fogalom az neked valami furcsa dolog amit a garda gyulesen eleg rendesen felremagyaraztak neked. Kicsit muvelodjel a temaban. Vagy esetleg kovethetned a festo haverodat a benzines kannaval.

  • 2010.09.03 12:40:45vernarancs

    napkitores, es? Azert mert tud alkalmazkodni a demokratikus keretekhez attol meg nem lesz demokrata. Amiket most mondogatnak az mennyire demokratikus? Szerencsere hatalmuk az meg nincsen.

  • 2010.09.03 13:52:25Balbágy

    2010.09.02 12:47:09napkitores
    2010.09.02 12:41:42Balbágy:

    tény? hogy a cigányok kilépnek a munkaerőpiacra? :)
    te Magyarországon élsz?

    Tehát 2020-ban. Ha használható tudást kapnak. Szereznek.


    2010.09.02 12:50:58fülzsír
    Balbágy!

    a cigányok szülnek, csak nem nevelnek. Illetve akit igen, azt kábé arra, hogy téged hogyan raboljon ki. De azért tapsolj csak!


    Természetesen nem tapsikálok. Főleg nem az általad látottakhoz. Cigányozzál, szíved joga.

    2010.09.02 13:31:39Johnny Tinenbalm
    2010.09.02 12:30:18 Balbágy


    Ha a dilemma hamis, nem hazudhatok. Maximum tévedhetek.És az egyén nem köteles az állam szintjén gondolkodni, főleg nem, ha utódnemzésről van szó.Végül pedig jelzem, hogy nem erre a generációra gondoltam. És úgy sincs más lehetőség.

  • 2010.09.03 14:05:09Balbágy

    Nem lesz rövid idő, az biztos. Sok kanyarral. De például Amerikában is integrációval oldották meg, inkább több, mint kevesebb sikerrel.

  • 2010.09.04 16:30:42Johnny Tinenbalm

    2010.09.03 13:52:25 Balbágy

    pff. a hamis dilemmában az implicit állítás a hazugság.

    a hazugság része továbbá, hogy módszeresen kevered a magas szintű politikai célokat és az egyén döntéshozatalának körülményeit.

  • 2010.09.04 20:53:05in memoriam

    Aki nem szül gyereket, olyan felfoghatatlan, felemelő, nemes érzéstől fosztja meg magát, amelyet pénzzel soha nem szerezht meg.
    És amikor megszületik a pici kis gyermek, aztán napról-napra értelmesebb, több mindenre képes, ez egy eufolikus érés. Az a babaillat, az a babakéz, babaláb érintése semmihez nem hasonlitható.
    Az én kisgyermekemben rettentő sok örömöm volt, ritka, szép kis baba volt, bármerre mentünk, mindenki megcsodálta. Egyszer egy egész piac felcsodálkozott, amikor beléptünk.
    Amikor az anya a saját testéből táplálja gyermekét, kialakul egy olyan kötődés, melyet másképpen nem lehet megszerezni.
    Már 24 éves a fiam, de még mindig megkérdezik emberek, akik ismerték abból az időből, hogy mi van a fiammal.
    Kicsit később szültem az átlagnál 32 évesen, de éretten, mindig vezettem a fiacskámat, nagyon jópofa volt, jó szöveggel, furfangos ésszel, aranyos volt.
    Sajnos nem abban a korban vagyok, hogy szülhetnék, de ha lehetne, biztos vállalnám.

  • 2010.09.04 21:07:35Sеntа'

    in memoriam, te troll vagy? :D

    (Ha nem, akkor ne feledd, hogy sokan nem a saját döntésük miatt nem szülnek, hanem mert nincs rá módjuk - és itt nem csak egészségügyi gondokat ildomos számításba venni)

  • 2010.09.06 09:17:36angyalB

    in memoriam!

    Örülj neki!X-D Gondolom a számláidat is mindez fedezi!:-D Azon gondolkodj még el, - ha már nem szülhetsz - hogy ma sok az elválás, egyedülálló férfi vagy nő, de mégtöbb az egyedül gyerekét nevelő nő! Szóval amiket leírtál egy hollywoodi filmben eltudom képzelni, mondjuk Renée Zellwegger-rel a főszerepben!:-)

  • 2010.09.07 12:23:14Balbágy

    2010.09.04 16:30:42Johnny Tinenbalm
    2010.09.03 13:52:25 Balbágy

    pff. a hamis dilemmában az implicit állítás a hazugság.

    a hazugság része továbbá, hogy módszeresen kevered a magas szintű politikai célokat és az egyén döntéshozatalának körülményeit.

    Utóbbi mondatot akár magadnak is címezhetted volna. Mindegy, szaladj és keress magadnak olyan puncit, aki a te elképzeléseidet követve vállal gyereket. (Bácsfi Diána szelleme kísért.)

  • 2010.09.07 22:14:11Johnny Tinenbalm

    2010.09.07 12:23:14 Balbágy

    he? boross magas szintű politikai célokat említett, erre TE voltál az aki azzal jött h egy anya nem politikai célok alapján dönt (ami offtopic, mert boross nem ezt mondta). csúsztatsz!

    a gyenge személyeskedő fordulatoddal pedig ismét ugyanezt a hülyeséget hozod elő. hihetetlen, mennyire ostoba vagy. nem, egy nő valóban nem feltétlenül magasztos politikai célok figyelembe vételével dönt, de a politika képes alakítani olyan körülményeken, amiket a pár figyelembe vehet. ez a gondolat komolyan ennyire bonyolult lenne? pff. persze ha 8 általános sincs meg, akkor sorry, nem várom, h felfogd, csak akkor felmerül, h miafnak kommentezel, ha hülyét csinálsz magadból.

1 | 2 | 3

Shopline

OnGo beszámolók

  • Róma
    Róma A Spanyol lépcső és környéke, egy kedves kis szökőkúttal egyik kedvelt randevúhelye a városnak....
  • Kanári-szigetek, Tenerife Imádtuk Tenerifében, hogy bármerre jártunk, szinte mindenhol megközelíthető volt az Atlanti-óceán....
  • Zakopane A felvonó 1123 méterre vitt fel minket, mely nem annyira magas, de a kilátás így...

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
Nyerj őssejttárolást!
Játssz a Krio kvízjátékán a 2o éves őssejttárolásért. Krio – az őssejt életet menthet!
hirdetés