Nagyon úgy néz ki, hogy az Antonio Federeci rászállt a keresztényekre: a cég terhes apácával és melegnek látszó papokkal próbálja eladni jégkrémét . A Lady és a Grazia magazinokban jelent meg a két hirdetés, egyiken átszellemülten fagylaltozó, feltűnően terhes apácával, aki mellett a „Szeplőtlenül fogant…A jégkrém a mi hitünk” felirat áll, másikon két romantikusan összefonódó pappal, akik mellett az áll: „Hiszünk a nyálképződésben”. A provokatív képek mellett a szöveg is bevállalós: angolul a salivation (nyálképződés) csak egy betűvel tér el a salvation szótól, mely üdvözülést jelent. A brit reklámelőírásokat ellenőrző hatóságnál, az Advertising Standards Authority-nál (ASA) csak két ember tett bejelentést, mégis azonnal betiltották a hirdetést, mely ilyen formában többé nem jelenhet meg.

„Nem hisszük, hogy a sértés súlyosabb lenne, mint szabad véleménynyilvánításhoz való jogunk. Egyelőre nagyon kevesen látták a hirdetést, és még kevesebben tettek panaszt. Úgy tűnik, egy bigott kisebbség érdekeit helyezik előtérbe. A reklám, mint művészet és önkifejezési eszköz, szükségszerűen kihívó és tekintélyromboló” – közölték a Daily Mail-el a reklám készítői, akik jogi útra fogják terelni az ügyet.