Bagi Iván: Ha Stohl felfüggesztettet kap, majd okoz másik balesetet

2011.06.28. 14:26 - jeanpierre

"Vannak itt furcsa dolgok. Az új stratégia, amit a bíróságon láttam egy nagyon profi, egy mindent és mindenkit bedaráló stratégia. Ez is nagyon fel volt építve, teljesen úgy éreztem, mintha ő már egyáltalán nem tartaná magát vétkesnek. Nem tűnik nekem őszintének" – magyarázta a humorista a Duna Tv Klubszoba című műsorában. "Igenis van felelőssége, ha pedig most kap egy felfüggesztett börtönbüntetést, lehet hogy okoz egy másik balesetet valahol, és az lehet, hogy súlyosabb lesz" – mondta. Bagi Iván arra a hírre reagált, hogy szeptember hatodikáig elhalasztották Stohl András ítélethirdetését.

Kommentek

  • 2011.06.28 16:35:10Vadavír

    Tjuca

    Igazad van! Szerintem lehessen sms-ben szavazni, hogy letöltendő vagy felfüggesztett!
    Sebestyény Bali mondhatná a végén, hogy a: Szavazást (stohl bucit) ezennel bezárom!

  • 2011.06.28 16:36:50frocli

    A Stohl védelmében szóló, az ő "vérét kívánó" kommentelőket kritizálóknak annyit mondanék - és úgy gondolom, sokak nevében - hogy senki nem fordult volna ennyire dühödten ellene, ha ő maga nem szolgáltat erre támadási felületet.
    Ha csendben lezajlik az ügy, anyagi kompenzálást és hiteles bűnbánatot tanúsít, a közvélemény nagy többsége elfogadja, ha - ne adj Isten - felfüggesztettet kap.
    De éppen ezzel a férfiatlan viselkedésével vívta ki a közútálatot, - nevezetesen, hogy nagy mellénnyel kinyilatkozza, hogy elfogadja a büntetést, majd amikor azzal szembesül, hogy tényleg büntetést és nem csak ejnye-bejnyét kap, mindenféle (gusztustalan és hatásvadász) eszközt bevet az enyhébb megítéltetésért.
    Szóval ő maga vívta ki a közútálatot, s váltott ki ellenszenvet azokból is, akik eleinte szimpátiával voltak irányában.

  • 2011.06.28 16:38:22Kurgan

    Már kapott egyszer felfüggesztettet. Ha van még rend az országban, akkor most letöltendőt kap, legyen az bármilyen sok vagy kevés. Tapogassa csak meg ő is a maga tégláját valamelyik dutyiban.
    Egyszer már vétkezett, de akkor "Istenbizonyra" elengedték, felfüggesztettre, mert csak szegény megtévedt, egyébként sosem vétkező ártatlan bárány ő. Most bebizonyosodott, hogy a szava semmit sem ér, akkor most tessék ülni. Nekem hiába mondja, hogy megbánta, sose lesz ilyen többet, ezt már értelmes ember nem hiszi el tőle, akármennyi iskolába megy el, hogy megszaggassa magát meg hamut szórjon a fejére.

    Egyébként rendszeresen tivornyázott, piált és kokózott egyszerre (vadászatok meg mindenféle más ürügyén), csoda, hogy ennyi ideig nem okozott balesetet.

  • 2011.06.28 16:39:30Tjuca

    bagi minden szavával csak egyetérteni tudok.[link]

  • 2011.06.28 16:43:48Tjuca

    Vadavír!

    ez így marha vicces, de tényleg akkor lenne "pártatlan" a bíróság, ha valami ilyesmi lenne, minden ügyben. nem kellene első meg sokadfok sem. most annyira bonyolult a rendszer, meg annyira szimpátiafüggő... az is, hogy mennyit mér ki, kit hallgat meg, és hogyan, stb. három -öt ember valamivel józanabbul dönetene. ugyanakkor gyors határidők is kellenének.

  • 2011.06.28 16:51:45Fogad van? Van. Nem ütötték még ki a....?

    a magyar igazságszolgáltatás szégyene már régóta és folyamatosan "mutogatja" magát. mondjak példákat?

    pl. ott van az a csiribiri cigány Kulcsár Attila, aki milliárdokat lopott el, kapott pár év háziőrizetet, aztán ahogy a dolgok állnak, majd még elnézést is kérnek tőle és még kártérítést is megítélnek neki. kaya ibrahim, yosip tot, és társai, de a múltkori kézilabdázó aki 80 éves öregembert gázolt HALÁLRA a zebrán (és nem az első esetet volt) szintén ittasan, felfüggesztettet kapott

    szóval hol az igazság?

    namármost aki ebből persze azt vonja le, hogy az autostohl mellett vagyok, az téved. Igenis kapjon mondjuk 1 év börtönt, tanulja meg utána értékelni a szabadságot és azt a sokminden szépet, amit az élet adott neki.
    És mindezektől függetlenül igenis jó színésznek tartom, Tűzvonalban sorozatban messze a legjobb volt, de ez most nem ide tartozik. Azt igenis tudni kell külön kezelni. Ezért sem értem a nagy öreg színésztársai nevetséges kiállását.

    Ne keverjük már a szezont a f4szommal...

  • 2011.06.28 16:51:55attnyc

    Ehez nem is tudok mast hozza fuzni, elottem szolo mondta meg a jot:

    2011.06.28 15:23:00bastian
    Már eleve az, hogy ennyit beszélünk erről az egészről, azt mutatja, hogy milyen beteg ez az ország. Normális országban az teljesen egyértelmű, hogy ilyen esetben lefolytatják a tárgyalást, elítélik, leüli és ezzel le van zárva az ügy. Az, hogy nálunk ez nem teljesen egyértelmű és világos, hanem vitatkozni kell róla pro- és kontra, a feketét megpróbálják sokan szürkévé vagy fehérré mosni, elkenni, szimpátiát vagy éppen ellenszenvet kelteni, az erkölcsi érzék halála. Ez egy közlekedési és rendészeti ügy, tényeken alapul, a tényeken meg nincs mit vitatkozni, le kell ülni, akkor is, ha a római pápa követte el.

  • 2011.06.28 16:56:13mátyáskirály

    mindegy csak szivjon a masik is. Hungarikum

  • 2011.06.28 16:56:46rega

    Baginak sztm megvan a maga problémája.. a kedves társa..akinek szintén megvan a problémája, imádott szerelme...aki ha hajlandó szülni..akkor csak utána fogja elhagyni...

    ilyen szomorú az élet

    sajnálom, hogy bagi állami gondozott volt..de tényleg!!

  • 2011.06.28 17:00:15huncsongor

    Ha a sitten, eltölt 1 évet. Akkor utána nem fog balesetet okozni. Mivel nem fog tudni autóba ülni, mert olyan aranyeret basznak neki. Remélem rohad bent pár évet. Megérdemli. Szarházi. Nem ez volt az első eset.

  • 2011.06.28 17:03:03Vad.Korte

    A cikk címe megint egy szemét csúsztatás!! Az ilyen újságírót kéne kipenderíteni, és soha többet semmilyen médiumhoz oda nem engedni!!

    Cím: "Bagi Iván: Ha Stohl felfüggesztettet kap, majd okoz másik balesetet"
    Idézet: "ha pedig most kap egy felfüggesztett börtönbüntetést, lehet hogy okoz egy másik balesetet valahol"

    Ez ugye baromira nem ugyanaz! Firkász.

  • 2011.06.28 17:03:57Wernher vonn Braun

    Egy friss hír a Borsból, hogy az ezek szerint beavatott Alföldi Roberta nem számol Stohl elítélésével, bizonyára nem véletlenül.

    "Két bemutatóval és hét továbbjátszott szereppel lép színpadra ősztől Stohl – ha szabadlábon lesz. A kollégák és a vezetők olyannyira bíznak a visszatérésben, hogy nem kértek fel helyettesítőt.

    Nincs vészforgatókönyve a Nemzeti Színháznak arra az esetre, ha Stohl András letöltendő börtönbüntetést kap. A színművész számára kedvezőtlen ítélet estén kilenc előadás is veszélybe kerülhet – értesült a Bors.

    A 2011/2012-es évadterv tanúsága szerint az intézmény igazgatója, Alföldi Róbert továbbra is számít "Buci" munkájára. Stohl András szerepet kap a Tanítónő és az Ide nekem a hazafit! című bemutatókban, emellett régi szerepeit is viszi tovább Az ember tragédiájában, a Holdbéli csónakosban, az Úri muriban, a Tartuffe-ben, a Tizenkét dühös emberben, a Berzsián és Didekiben és a Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból címűben."

    Itt tartunk Magyarországon, 2011-ben. Ahogy tegnap meg is írtam, ez a börtönbe való ámokfutó jogosítvány nélkül is vezet, két hete egy barátom látta a fóti OVM-kútnál.

    Nem kellene már visszevennünk a hazánkat ezektől a libsi gazemberektől?

  • 2011.06.28 17:04:36Ajaj

    Naponta autózok 250km-t. Rengetegen jönnek szembe. Szar érzés, hogy bármelyik lehet berúgott, bedrogozott állat. Talán ez is egy szempont, amikor megítéljük ezt az ügyet. Mindenki szeretne épen, egészségesen, élve hazajutni.

  • 2011.06.28 17:15:43négykarika

    Fontos, hogy méltó büntetést kapjon.
    És még fontosabb a többi részeg/kokós potenciális gyilkosnak szóló üzenet: van egy határ, ami fölött nem lehet megúszni.

    Ha nem ültetik le, azt előre kiadott biankó felmentő ítéletként értelmezhetik sokan. Ez lenne az igazi baj...

  • 2011.06.28 17:19:31négykarika

    nem szeretnék a császárelődök és stohlbucik országában élni...

  • 2011.06.28 17:28:42northern lights

    2011.06.28 17:15:43négykarika
    Egyetértek veled, mikor nincs lét jog és köz biztonság, egy felmentő ítélet csak jobban növeli a bizonytalanságot.

  • 2011.06.28 17:37:28Martian

    "ez a börtönbe való ámokfutó jogosítvány nélkül is vezet, két hete egy barátom látta a fóti OVM-kútnál."

    Egy normális országban ilyesmi után előzetes és "jutalmul" kap még jópár hónapot.

  • 2011.06.28 17:38:39Mark Bolt

    A börtön fölösleges. Ha megtéríti az összes kárt, a mozgássértült bácsinak is fizet megállapodás szerint, akkor a büntetése annyi, hogy véglegesen elvenni tőle a jogosítványt, tekintve hogy visszaeső. Mindenki megnyugodhatna, Stohl többé nem veszélyezteti az autósokat.

  • 2011.06.28 17:41:10Budapesti Szeretkezési Vállalat

    2011.06.28 14:42:49Titok __:
    Felétek szállnak a lovak?
    Felénk még csak szaladnak.

    2011.06.28 14:47:45Wolf papa:
    Egy átlagember felfüggesztettet kapna ezért a balesetért is, mivel nem halt senki.

    A felfüggesztettnek egyébként lehet nagyobb visszatartó ereje is, mint a letöltendőnek, ugyanis legalább a felfüggesztés ideje alatt odafigyel, hogy ne kövessen el semmit, mert akkor automatikusan kóter.

    Mondjuk Bagi Iván akkor is senki volt, amikor volt valaki.

    2011.06.28 15:20:37JMC:
    Dettó.
    Bár azt hiszem, megvan, hogy hány évig lehet felfüggesztettet adni, és hány évre lehet felfüggeszteni, és ezek jóval az általad írt érték alatt vannak.

    2011.06.28 15:32:24► Hárslevelű™:
    Nem hiszem. Ezek még látni sem láttak fergetegest, nemhogy alkottak volna. Két erősen szar, nagyon nagyképű humoristácska.

    2011.06.28 15:35:21Kilgore Trout:
    CsE ügye 1998-ban volt. Tizedennyien sem neteztek, és azok közt is jóval kevesebb volt arányaiban a féleszű a mostanihoz képest.

    2011.06.28 15:56:39drover(fanyul társa):
    A kokain nem okoz bódultságot, épp ellenkezőleg: élénkít.
    És az alkohol ellen hat. Szóval ha ügyes az ügyvéd, akkor akár arra is építhet, hogy Stohl így próbálta csökkenteni az alkohol hatását. :-)

    2011.06.28 16:13:56Vadavír

    Runcájsz
    "Nézz utána, hogy milyen gyermekkora volt"
    Nagyjából leszarom, milyen gyerekkora volt. Nem érdem.

    "Ja, és nem vezet részegen, bekokózva kurvázás után"
    Honnan tudod? Vele vagy mindig kurvázás után?

  • 2011.06.28 17:41:37L0ve

    börtönbe vele

  • 2011.06.28 17:44:17Budapesti Szeretkezési Vállalat

    2011.06.28 16:17:51Zsuzsa20:
    Nagyon helyes. A fiad ne ütögesse a rendőrt, pláne intézkedés közben. Én is lecsuktam volna. A faszom ebbe a cigánytempóba!

    2011.06.28 16:19:57nunu1982:
    Miért letöltendő és miért pont börtön? Miért nem fogház?

    2011.06.28 16:25:15.scherbatsky.
    "Kapja azt amit én/te/ő/mi/ti/ők kapnánk ugyanebben a helyzetben."
    Igen, csakhogy te és sokan mások nem azt szeretnék, ha ugyanazt kapná, hanem azt, ha sokkal többet. A 2 év 4 hónap börtön pl. sokkal több, ugyanis ilyen esetben felfüggesztettet szoktak adni.

    2011.06.28 16:26:33sieddie:
    Nem hagyott cserben, kiszállt az autóból és odament megnézni, mi történt.
    Kicsit tévesek az elképzeléseid a cserbenhagyást illetően.
    Másrészt nem apaminőségi verseny.

    2011.06.28 17:19:31négykarika:
    "nem szeretnék a császárelődök és stohlbucik országában élni..."

    A határ nyitva. Nem fogsz hiányozni.


    2011.06.28 17:04:36Ajaj
    "Naponta autózok 250km-t."
    Hadd ne higgyem el.

  • 2011.06.28 18:16:35Wernher vonn Braun

    Stohl sokszorosan kiérdemelte a börtönt.

    Az utóbbi napokban tanúsított viselkedésével pedig a tiszteséges emberek megvetését is.

    Eddig azt kívántam, hogy vezekelje le, amit tett, és ha leülte a büntetését, térjen vissza a színpadra.

    Mostanra ez annyit változott, a börtön után végleg takarodjon a közéletből, az őt mosdató libsi ripacsokkal egyetemben.

  • 2011.06.28 18:18:11Martian

    "véglegesen elvenni tőle a jogosítvány"

    és ha - ahogy állítólag most is - jogsi nélkül vezet..?

  • 2011.06.28 18:25:02Martian

    "A 2 év 4 hónap börtön pl. sokkal több, ugyanis ilyen esetben felfüggesztettet szoktak adni."

    Az első buktánál igen, de ha az illetőnek volt már "története", ráadásul "keveri a kártyákat", akkor a letöltendő irányába lendül ki az inga. Minimum, hogy a jogsi jó időre ugrik... de reális lehetne mondjuk 6 hónapi fogház mellett a jelentős pénzbüntetés is.

  • 2011.06.28 18:25:31nem akar az ökörcsorda legelni

    Stohlnak nem kellett volna többször is azt nyilatkoznia, hogy elfogadja a bíróság ítéletét, majd mégsem ennek szellemében cselekedni. Nyugodtan választhatta volna azt a stratégiát, hogy a bűnösségét elismerte volna, de hozzátette volna, hogy sokkal nagyobb visszatartó ereje van annak, hogy látja mekkora szenvedést okozott az öregnek, a saját családjának és akár még a rajongóknak is, semmint annak hogy leül mondjuk két évet rosszabb esetben sötét, iskolázatlan erőszakos bűncselekmény-elkövetőkkel egy cellában, jobb esetben meg mondjuk Zuschlággal. Ha a hakniturnéját a baleset után pár héttel már megkezdte volna és felajánlott volna egyfajta életjáradékot az embernek, ha tényleg maradandó sérülést szenvedett. A másodfok első tárgyalása pedig olyan volt, mint mikor a kis indiáncsemete rossz fát tesz a tűzre, behívják a szüleit az iskolába, ők pedig a szűkebb családi körrel, azaz mintegy 20-30 emberrel képviseltetik magukat az igazgató előtt.

  • 2011.06.28 18:27:36runnerrunner

    ha felfüggesztik akkor aoznnal autoba ülök és iszok és drogozok és okozok egy 100%osan ugyanolyan balesetet !!!kivi leszek én mit kapok érte.

    am nekem csak az az undorito hogy ö 7 honapig védekezhet???és amit addig tesz azt beszámithatják más meg azonnal ül???biztos van olyan ember a börtönben aki ien miatt ül.az tuti reménykedik a felmentéésben mert akkor ö is jöhet ki elvileg nemde?:))))

  • 2011.06.28 18:36:16Spanish VVax

    bagi ettől a beszólástól függetlenül egy faszkalap náci jobbikos

  • 2011.06.28 18:46:31kakaósbögre

    2011.06.28 18:36:16Spanish VVax

    ezért a kommentért te meg simán csak egy faszkalap.

  • 2011.06.28 18:50:44magyar bucó

    2011.06.28 18:36:16Spanish VVax:

    Te meg egy libsi bibsi. És? Köze az ügyhöz?

  • 2011.06.28 18:53:55martinzol

    Ha az gusztustalan, hogy petíciót írnak miatta, akkor az is gusztustalan, ha megélhetési kollégák mocskolják.
    Azért jó olvasni mennyi tökéletes és hibamentes magyar van és csak a Stohl a korcs itt.
    Csak tudnám miért tart itt az ország?

  • 2011.06.28 18:54:58Budapesti Szeretkezési Vállalat

    2011.06.28 18:27:36runnerrunner:
    Mit jelent az, hogy ien? Valami kínai szó?

  • 2011.06.28 18:56:49Frank Bullitt

    Nem védem Bucit, de ha leültetik, ültessék már mellé Shane 54-et, alias Császár Elődöt. Az övé ráadásul halálos kimenetelű volt. Én már a zenéje meg az arca miatt is lesittelném.

  • 2011.06.28 19:06:25áldorivendel

    A börtönbüntetés, hogy kényszerközösségben kell élni, ez embertelen. Ha büntet egy társadalom miért kell szadistának lenni a büntetésnek? Én pl. születetten viszolygok minden közösségtől. Még a közvélemény szerinti "kedves, barátságos, vidám" közösségtől is. Pokoli kín a tudat is, hogy esetleg másokkal egy helyiségben kell időznöm. Próbálok is olyan magatartást tanusítani, hogy minimálisra csökkentsem esélyét bármilyen közösségnek az életemben.

  • 2011.06.28 19:28:44Baldumin

    Ez ki a p. ez a Bagi, hogy számít a véleménye? Csak nem valami örökre kezdőtehetség maradt parókacica haknihuszár?

  • 2011.06.28 19:30:07sieddie

    BSZV

    Kösz az észrevételt nem voltam ott,így nem tudom volt-e cserben hagyás.Hozzáazolásodnak köszönhetően utánanéztem a dolgoknak.
    Még durvább a helyzet:
    Btk 189 járművezetés tiltott átengedése minimum 1 év ancsikának
    Btk 188 járművezetés ittas-, bódult állapotban 1 év börtönde ha súlyos testi sértés 3 év, maradandó fogyatékosság öt év
    Btk187 közúti balaeset okozása
    súlyos testi sértés 1 év maradandó 3 év
    Btk 282 Kábítószerrel való visszaélés
    ha jól értelmezem 2 év
    Szal ezek a törvények,de javíts ki ha nem így van.Állítólag gyorsan is hajtott és indok nélkül ment keresztbe a forgalommal.Ezek törvények, hanem tartjuk be mi értelmük???

  • 2011.06.28 19:38:11canarddouchene

    Mindenképp le kellene csukni ezt a tetű kábszeres ripacsot.
    Sőt még súlyosbítani is kellene, hagy legyen az esete elrettentő példa azoknak, akikben felmerül, hogy beszeszelve és kokószívás után autóba üljenek.
    Ha nem zárják be ezt a családjával takarózó sunyi gerinctelen drogost, akkor úgyis folytatja az eddigi életmódját. Nem az első és nem a második drogos balhéja volt ez. legutóbb is esküdözött égre földre, hogy megjavul, aztán tessék, megint bedrogozva autózott.
    Ha felfüggesztettet kap, akkor lehet, hogy már aznap este megrendezi az ez első kokain-alkohol bulit kis autóversenyzéssel.

  • 2011.06.28 19:39:05CSÉ

    Vannak az olyan skizofréniában vagy más súlyos betegségekben szenvedő emberek közt olyanok is, akiknek egyszeriben késztetésük támad ártatlan embereket megölni.

    Ha a bíróság nem lesz képes elzárni Stohlt, akkor nem marad más, minthogy azért imádkozzunk, hogy egy ilyen beteg ember egyszer egy olyan "küldetést kapjon", hogy Stohl Bucitól szabadítsa meg a világot, mielőtt ártatlan emberek vérét ontaná.

  • 2011.06.28 19:44:37gpetersz

    Esetleg most lenne időszerű, hogy a nép a kezébe vegye a dolgot... A tököm tele van már a kettős meg a nyolcas mércével.

  • 2011.06.28 19:45:31halk nyöszörgés

    Kezdem komolyan megsajnálni S. Andrást, pedig az ügy elejétől azon a véleményen vagyok/voltam, hogy pldásan meg kell büntetni és börtönbe kell mennie. Ez a sok lejárató cikk nálam pont az ellenkező hatást váltja ki valahogy. Inkább ne legyenek Stohl-cikkek szeptemberig.

  • 2011.06.28 19:56:13Démonmac1

    A mosdatásról jut eszembe, volt egy Bodnár László is, aki halálosat gázolt..aztán abból az ügyből tényleg nem lett semmi.

  • 2011.06.28 19:57:06tomsawyer

    2011.06.28 19:30:07sieddie

    Kijavítalak. 75%-ban butaságot írtál.
    Nem követte el a közúti baleset okozását. Ez eleve kihúzva.
    Tekintettel arra, hogy az közúti járművezetés ittas vagy bódult állapotban minősített esete jelenleg a vád, és azt követte el.

    Egyik egy gondatlan bűncselekmény, és józanul lehet elkövetni. Ha valaki iszik és úgy okoz balesetet, vagy be van lőve és úgy okoz: akkor a MÁSIK törvényhelyet meríti ki, ott sértette a jogtárgyat.
    Nem követte el a cserbenhagyást. Tekintettel arra, hogy megállt a járműből kiszállt, és megnézte, hogy mi van velük. A törvény előírja, hogy mi a minimuma az elvárt viselkedésnek. Azt teljesítette.
    A kábítószerrel visszaélés esetében a törvény lehetővé teszi az elterelés jogintézményének alkalmazását, ergo abban a bűncselekményben nem történt vádemelés.
    Járművezetés tiltott átengedését nem értem, hogy jött ide.

    Ergo egyet találtál el a négyből. 75%-ban értelmezhetetlent írtál.

  • 2011.06.28 20:03:24Hobbijogász

    Velorex-vezetőnek mondom, hogy a terhelt jogainak ismertetése olyan alapvető dolog (és így elmulasztása olyan súlyos eljárási hiba) hogy említésének hiányában például bármelyik joghallgatót ordítva dobják ki a büntetőeljárási jog vizsgájáról. Na most milyen ügyész már, aki erről "elfeledkezik"? Ez olyan mintha a villanyszerelő csavarhúzóval nyúlna a konnektorba mert elfelejtette volna hogy az áram ráz.

  • 2011.06.28 20:13:16Kiskræpæk

    011.06.28 19:57:06tomsawyer
    'megállt a járműből kiszállt, és megnézte, hogy mi van velük'
    utána újra autóba szállt és lelécelt, ezt vizsgálta az ügyész v. bíró, erről tud-e valamit tom úr ?
    nekem ez valahogy kimaradott ...

  • 2011.06.28 20:23:14pekinskap

    Azért, arra kiváncsi lennék, hogy aki igy védi Stohlt, az mit szólna hozzá, ha legközelebb az ő valamelyik szerencsétlen családtagjával találkozna, mivel nem zárták börtönbe.
    Buci szokása szerint hajnalban talajrészegen, droggal telenyomva a forgalommal szemben belerohanna kocsijába egy terepjáróval...
    Akkor is így védené ezt a droggfüggő férget?

  • 2011.06.28 20:32:42Achilles

    GraceStalker: "rega, ja én sk lőném le..."
    LIKE!

  • 2011.06.28 20:35:09Wernher vonn Braun

    Néhány tőrölmetszett (!) libsinek azóta lett életbevevágó Stohl mentegetése, amióta a cserbenhagyó, drogos, alkesz, visszaeső, országúti ámokfutót egy szintén zenész védi.

    Noch dazu megjelent a tárgyaláson a libsi ripacséria számos képviselője, hogy meleg szeretetéről tegyen tanúbizonyságot egy elvetemült, visszaeső, potenciális gyilkos mellett.

    Alig tiktoltan nyomást próbálnak azóta is gyakorolni a független magyar bíróságra, a hatalmi ágak egyikére, mely cselekedetük törvénybeütköző.

    Stohl takarodjon a sittre és adjon hálát az istennek, hogy ennyivel megúszta. Ha leülte, ami jár neki, évekre húzzon el a közéletből, mert elég volt belőle erre az évtizedre.

  • 2011.06.28 20:36:52Wernher vonn Braun

    *titkoltan jav.

  • 2011.06.28 20:39:44tomsawyer

    2011.06.28 20:03:24Hobbijogász

    Az elsőfokú tárgyaláson, a terhelt kihallgatásának kezdetekor nem az ügyész feladata, kötelessége a Miranda-figyelmeztetést abszolválni. Hanem aki a terhelt adatainak felvétele után, a kihallgatását megkezdni. Ez meg a bíró.

  • 2011.06.28 20:41:58zebónia

    2011.06.28 20:35:09Wernher vonn Braun

    Igen, ülje le a büntetését és röhejesnek találom, aki mellette felsorakoztak a tárgyaláson.
    Visszaeső bűnöző, nincs semmi mentség!

  • 2011.06.28 20:43:23zebónia

    akik, jav

  • 2011.06.28 20:46:33tomsawyer

    2011.06.28 20:13:16Kiskræpæk
    Nem ismerem az ügy iratait, és nem ültem ott a tárgyaláson se, így abból tájékozódom, ami a sajtóban megjelent.
    Ha megáll, meggyőződési kötelességének eleget tesz, mentőt ő vagy más hívta, akkor megtette, ami tőle tellett. Hidegvágóval nem vághatja ki az öreget az autóból.
    Ha látja, hogy mások segítséget nyújtanak a rászorulóknak, ott vannak, hogy a mentőt megvárják, (vagy esetleg megvárta, és utána húzott el a picsába) ilyen téren nem hibázott.
    Az, hogy megint beült az autóba, és még mindig részeg volt/drog hatása alatt: ez a büntetés kiszabásánál értékeli a bíró, súlyosító körülmény. Hogy tovább veszélyeztette a forgalomban mások életét, illetve szabálysértés, (ez azonban beolvad az elkövetett bűncselekménybe, csak mint mondtam a büntetés kiszabásánál súlyosító körülmény lehet, ott értékelte gondolom a bíró. Nem olvastam el a teljes ítéletet...)

  • 2011.06.28 20:48:22tomsawyer

    Zebónia, nem visszaeső a Btk szerint.
    Legalább annyira elegem van belőle mint másnak, de ragaszkodjunk a tényekhez.:)

  • 2011.06.28 20:54:49Kiskræpæk

    2011.06.28 20:46:33tomsawyer

    beolvad, értem :)
    és riszpekt azért, hogy hetek óta tolja a fényt a stólos postokon, mondjuk, van aki nem figyel, lsd: nem visszaeső a stól :D
    [link]

    üdv: Kk kapitány

  • 2011.06.28 20:58:14Kelly és a szexi dög

    Baginak igaza van!

  • 2011.06.28 20:59:16Wernher vonn Braun

    2011.06.28 20:41:58zebónia

    Egyezik a véleményünk, Stohl visszeső bűnöző, takarodjon a börtönbe.

    Megfontolandó lenne egy olyan új jogszabály, hogy az is letöltendőt kaphasson, aki nagy nyilvánosság előtt menteget egy visszaeső bűnözőt, annak tettét kisebbíti vagy számára mentségeket kreál.

    Mindjárt itt a Velveten találnának néhány letartóztatásra érett, társadalmilag súlyosan ártalmas nézeteket közzétevő delikvenst.

    Nem lenne kár, ha drogos Buci mellé zárnák őket a sittre. Eleget rontották a levegőt.

  • 2011.06.28 21:00:05sieddie

    Tomsawyer

    Állítólag Ancsika kiment és odaadta kocsiját,hogy Buci hazamehessen erre gondoltam.Egyébként személyi sérülést okozó balesetnél nem vok köteles megvárni a mentőt meg a rendőröket.Jegyzőkönyv felvétele biztosítási papírok stb.Segítség nyújtás nem a baleset összes résztvevőjére vonatkozik.Mondjuk aki egy nyöszörgő embert otthagy ahhoz lelkiismeret vagy alapos indok kell.Mondjuk ha felmentik és csinálok egy ilyen típusú balesetet és arra hivatkozok, hogy minden ember jog előtt egyenlő?

  • 2011.06.28 21:02:51sieddie

    Így a jó bocs
    Állítólag Ancsika kiment és odaadta kocsiját,hogy Buci hazamehessen erre gondoltam.Egyébként személyi sérülést okozó balesetnél nem vok köteles megvárni a mentőt meg a rendőröket?Jegyzőkönyv felvétele biztosítási papírok stb.Segítségnyújtás nem a baleset összes résztvevőjére vonatkozik?Mondjuk aki egy nyöszörgő embert otthagy, ahhoz lelkiismeret vagy alapos indok kell.Ha felmentik és csinálok egy ilyen típusú balesetet és arra hivatkozok, hogy minden ember jog előtt egyenlő, akkor felmentenek?

  • 2011.06.28 21:07:29erospista.hu

    Ha Stohl átlagember lenne, rég felgüggesztettet kapot volna már első fokon.
    Bagi Iván meg egy szerencsétlen, tehetségtelen pöcs.

  • 2011.06.28 21:20:14Happygabo

    alig várom már hogy elnyerje a büntetését. sőt, leginkább azt szeretném, ha elhúzódna a per jó sokáig, hogy forgolódjon még évekig álmatlanul. aztán a végén varrják be jogerősen 3-4 évre, hogy minden hasonló gazembernek elmenjen a kedve a trükközéstől, fellebbezgetésből, meghazudtolásból, sztárügyvédektől

  • 2011.06.28 21:30:54soproni1

    Bagi Iván is önkéntes rendőr lett ?

  • 2011.06.28 21:38:49kangep

    @Wernher vonn Braun: 'Itt tartunk Magyarországon, 2011-ben. Ahogy tegnap meg is írtam, ez a börtönbe való ámokfutó jogosítvány nélkül is vezet, két hete egy barátom látta a fóti OVM-kútnál.'

    Akkor az 'egy barátod' bekaphatja. Faszért nem hívta a 107-et? Ingyen van. Idióta.

  • 2011.06.28 21:46:03Kiskræpæk

    omv kút, akkor, ha már :)
    joksi (sic) nélkül vezetni az szabálysértés amúgy, ami pénzbírság, ennyi

  • 2011.06.28 21:49:33csekir

    Szerintem egyrészt egy ilyen helyzetben a legtöbb celebnek szóláskényszere van. Ha nem is neki, a menedzserének mindenképp. Amúgy meg tessen tudomásul venni végre, hogy a gépjármű veszélyes üzem, akkor is, ha józanul ül a volán mellé az ember. Ha valaki az ilyen-olyan dolgok miatt elszállt agyával meg azt gondolja, hogy neki mindent szabad, viselje a következményeket. Ami most zajlik az a mentsük ami menthető alapon van. Ebben nem kell szerepet játsszon, hogy milyen színész, vagy hogy közéleti ember, sőt! Ne most kezdje mondani a frankót. Előnye, hogy a médiafigyelem ráirányul, ne sajnáljuk már, meg ne mentegessük, meg ne legyen már ő az igazmondó juhász. Ha nem kap komoly büntetést, igen hamar átlép az egészen. Lelkiismeret? Amikor volán mögé ült, mért nem működött?

  • 2011.06.28 21:56:01Venesz

    Nekem egyszerű véleményem van.
    Velem nem fordulhatott volna elő a fóti esemény, mert ha ugyanolyan előzményeim lettek volna, mint Bucinak, engem már rég eltiltottak volna a vezetésről, vagy esetleg még ültem volna a börtönben.
    Igaz, én nem vagyok celeb, csak egy átlagos állampolgár. Állítólag a törvények mindenkire egyformán érvényesek.

  • 2011.06.28 21:56:44Wernher vonn Braun

    2011.06.28 21:38:49kangep

    Szeliden megjegyezném, hogy idióta a jó kurva édesanyád, aki a szemétégető mögött szopkodja a hajléktalanokat.

    De nincs harag, ugye, vicces fiú?

  • 2011.06.28 21:58:42tomsawyer

    2011.06.28 20:54:49Kiskræpæk
    Szívesen, üdv: Tómszójer:)

    2011.06.28 21:02:51sieddie
    Ne találgassunk, Ancsika mit csinált, ugyanis hallomásból, pletykák alapján nem ítélkezünk...
    A járművezetés ittas v. bódult állapotban bűncselekmény rendbelisége nem a sértettek számához idomul, nem is ahhoz, hogy azonos alkalommal kisebb megszakításokkal újra, meg újra kocsiba ült. Hanem az ittassághoz, annak alkalmaihoz. Ez azt jelenti, hogy egy ittassággal, ha beül 4x vezetni, akkor is 1 bűncselekményt követ el, a többi 3 alkalom súlyosító körülmény, egyébként beolvad.
    Ha mások segítenek a sérülteknek, a mentőt hívták, ő vagy más, megállt, meggyőződött róla, hogy a sérültek egy része könnyű sérült, ül az árokparton, a súlyosabbnak nem tud segíteni, mert nem orvos, nincs hidegvágója, de hívja ő vagy más a tűzoltókat, mentőt, akkor megtette amit kellett, (a minimumát). A többit, hogy utána fogja és rögtön elszel, csak a büntetés kiszabásánál, súlyosító körülményként értékeli és értékelte is szerintem a bíró.

  • 2011.06.28 22:14:50kangep

    @Wernher vonn Braun: megértem, ha csalódott vagy, hogy veled mégsem állt szóba. picit lecsapatod a nyelvedre kérgesedett szaros szamárgecit, és talán legközelebb nagyobb szerencsével jársz.

  • 2011.06.28 22:36:18Kakszi Lali

    Láttam a műsort.
    Többek között (beszélgető)vendég volt még Für Anikó is és egy általam nem ismert újságíró. Sok hírt kommentáltak, ez csak az egyik volt közülük. Meglepő módon Für Anikó sem a felmentése mellett lobbizott, úgyhogy nem is értem, miért csak Bagi szövege lett átültetve ide. Roppant kínos volt, amikor Stohl ügye került napirendre, de csak egyedül Bagi vállalta fel az őszinte véleményét. Für Anikó érthető módon nem akart nagyon személyeskedni.

    Bennem nincs indulat, Császár Elődke ügyével kapcsolatban inkább. Stohl egy szerencsétlen faszkalap, és bármiben lefogadnám, hogy a nők, akiket mellé sodor az élet, inkább anyjukként bánnak vele, mint felnőtt emberként. Nem tudom, hogy használ-e neki a büntetés, de megérdemli. Ha jogszerű. És ha az, ne kezdjen kanosszajárással kimosakodni és ez ne legyen enyhítő körülmény.

    Ha nincs pénzem kenyérre, elteszek egy kétkilósat, mondván a gyerekeim otthon éheznek, a büntetést megkerülhetem, ha lebukásom után minden reggel bemegyek a boltba és felmosom a padlót?!
    Majdnem elfelejtettem... És a munkatársaim petíciót nyújtanak be a bíróságra, hogy ne büntessenek meg, mert én egy nagyon értékes emberke vagyok...

  • 2011.06.28 22:38:14Wernher vonn Braun

    2011.06.28 22:14:50kangep

    Ez nem az én színvonalam, putris cigány.

    Azt javaslom, a barnatalpú fajtársaiddal tárgyald ki, hogy kinek az anyja mennyit keres a hajléktalanok leszopkodásával.

  • 2011.06.28 22:53:39kangep

    @Wernher vonn Braun: ez így elég kevés. semmi új téma, lényegében csak ismételted magad. anyázás, cigányozás, hajléktalanozás. one trick pony. :|

    nagy kár.

  • 2011.06.28 22:55:20Wernher vonn Braun

    2011.06.28 22:53:39kangep

    Sejtettem, hogy hosszan velem akarsz haknizni, de le vagy pattintva, selejt cigó.:)

  • 2011.06.28 23:46:51Kiskræpæk

    héló,
    agresszívós kismalackóssal mivan mivan ?
    [link]

  • 2011.06.29 03:15:51Budapesti Szeretkezési Vállalat

    2011.06.28 20:23:14pekinskap:
    Na ja, ha meg anyádnak áramszedője lenne, ő lenne a villamos.

    Imádom a hozzád hasonló, ordas faszságokkal előálló hozzászólókat.

    2011.06.28 20:39:44tomsawyer:
    Nem, a Miranda az Amerikában van, és a rendőröknek kell elmondaniuk őrizetbe vételkor.
    Ez az a "Jogában áll hallgatni bla-bla-bla", amit a filmekben is látni. :-)

  • 2011.06.29 09:28:19bruu

    2011.06.28 17:44:17Budapesti Szeretkezési Vállalat

    2011.06.28 17:04:36Ajaj
    "Naponta autózok 250km-t."
    Hadd ne higgyem el.

    Te osztasz észt helyesírás ügyben?

  • 2011.06.29 12:28:14kéne 1 nick

    2011.06.29 09:28:19bruu:
    Természetesen. Láthatóan nagyon rád fér ugyanis.

    Itt egyébként konkrétan mi a problémád?

  • 2011.06.29 19:59:50tomsawyer

    2011.06.29 03:15:51Budapesti Szeretkezési Vállalat
    Az ugyanaz, Drága.

    Itthon is ezt kell elmondani, csak még pluszban van hozzá egy-két dolog. De a jogi szakzsargon így hívja ezt a figyelmeztetést-csokort, amit a terhelt kihallgatásának megkezdésekor el kell mondani.
    Egyszer már beírtam valamelyik stohlos poszthoz Bruunak.
    Most hadd ne másoljam be megint. A Be. tartalmazza egyébként.
    Aszem' a tárgyalási nap utáni poszthoz írtam be. (vagy amelyikben a tárgyalásról szóló közvetítés volt) De kérdezd meg Bruut ő tudja.

  • 2011.06.29 20:05:44tomsawyer

    Tessék, megtaláltam, berakom még 1x.:)
    A Miranda-elv:
    1.Nem köteles vallomást tenni. A vallomástételt, illetve az egyes kérdésekre adott választ a kihallgatás alatt bármikor megtagadhatja, de bármikor dönthet úgy, hogy vallomást tesz, akkor is, ha korábban megtagadta a vallomástételt.
    2.Ha megtagadja a vallomást, az nem akadályozza az eljárás lefolytatását, azonban magát megfossza a védekezés lehetőségétől.
    3.Amennyiben vallomást tesz, minden amit mond, felhasználható. (figyelem! NEM ellene, hanem bármilyen oldalon, mellette IS)
    4.Vallomásának egyetlen korlátja van: mást bűncselekmény elkövetésével hamisan nem vádolhat.
    5.Megértette ezt a figyelmeztetést?
    Az egészet, és a fenti utolsó kérdésre adott választ is jegyzőkönyvezni kell.

    Annak a feladata ezt betartani, aki kihallgatja a bűncselekményről őt. Tehát a nyomozati szakban a rendőrnyomozó mondja-kérdezni ezt meg tőle, ha az ügyész látja el a nyomozati feladatokat-kihallgatást (elvben ő az ügy ura a nyomozati eljárásban, az ő felügyelete mellett folytatják a nyomozást, joga van magához vonni azt bármelyik szakaszban, illetve vannak olyan bűncselekmények, ahol az ügyészség nyomoz, mert csak ő nyomozhat)ő fogja a Miranda-figyelmeztetést elmondani.
    A bírósági szakban, a bíró, illetve a tanács elnöke a vádlott kihallgatásának megkezdése előtt ezt a figyelmeztetést elmondja. Ha nem teszi meg, az amatőr eljárásjogi szabálysértés.
    Kurva nagy hiba.
    Nem szokott elmaradni.Én még nem láttam olyat.

  • 2011.06.29 21:24:54kéne 1 nick

    2011.06.29 19:59:50tomsawyer:
    Nem Miranda-elv, Miranda-jogszabály, de csak Amerikában. Ráadásul a csávónak - merthogy férfi a névadó - a vezetékneve volt Mirada, és Arizona államot perelte be (és nyert), hogy nem ismertették a jogait (vagy - spanyolajkú lévén - nem értette meg őket... valami ilyesmi).
    Nálunk - Magyarországon (ahogy a világ többi országában sem) - ráadásul nem kötelező, sőt... (pláne a most elfogadott jogszabály után :-).

    Lásd:
    [link]

    Amit beidéztél, az mind szép, de nem tűnik hivatalos szövegnek, se a nyelvezete, se a helyesírása. :-)

  • 2011.06.29 23:33:49tomsawyer

    2011.06.29 21:24:54kéne 1 nick
    Nem kéne ezen még viccelnek sem, Veér.
    Amit beidéztem nem szó szerinti idézet a Be. terhelt jogai c. részből.
    Lévén, hogy alkalmazom a jogszabályt, nem magolom.
    A neve: Miranda-figyelmeztetés itthon nálunk. A szakzsargonban.
    Így tanulod meg a büntetőeljárás jog órán.
    Így szigorlatozol belőle.
    Így kérdezik szakvizsgán.
    És ez a neve.
    A helyesírás a te asztalod.
    A jog az enyém.
    Ne bosszantsál fel. :)

  • 2011.06.29 23:34:27tomsawyer

    viccelnek=viccelned

  • 2011.06.29 23:38:17tomsawyer

    Az, aki pontatlanul idéz a Be-ből, nekem ne nagyon idézgesd be..:)
    Nem a törvénynek ez a neve, nem a törvényben van írva, hanem a szakma hívja így a törvényben szereplő figyelmeztetés-csokrot.
    Ezt légy oly kedves amatőr jogászok blogjai, hobbijogászok írásai alapján ne kérdőjelezd meg.:) Te a helyesírásban vagy otthon, én meg ezt gyakorlom naponta (a vasutasszakmában).
    :)

  • 2011.06.29 23:54:39tomsawyer

    Parancsolj, szó szerint a Be. És azért gáz, ha azt írja valaki, hogy "minden amit mond, felhasználható ELLENE, mert a törvény nem ezt tartalmazza, nem véletlenül. Mellette is, ellene is. Az eljárás során felhasználható. Aki azt mondja: ellene, az amatőr, és olyan hibát vét, mint aki "ártatlanság védelmét" mond vélelme helyett.
    "117. §
    (2) A terheltet a kihallgatásának megkezdésekor figyelmeztetni kell arra, hogy nem köteles vallomást tenni, a vallomás tételét, illetve az egyes kérdésekre történő válaszadást a kihallgatás folyamán bármikor megtagadhatja, de bármikor dönthet úgy, hogy vallomást tesz, akkor is, ha korábban a vallomástételt megtagadta. Figyelmeztetni kell arra is, hogy amit mond, illetve rendelkezésre bocsát, bizonyítékként felhasználható. A figyelmeztetést, valamint a terheltnek a figyelmeztetésre adott válaszát jegyzőkönyvbe kell venni. A figyelmeztetés és a figyelmeztetésre adott válasz jegyzőkönyvezésének elmaradása esetén a terhelt vallomása bizonyítási eszközként nem vehető figyelembe.

    (4) Ha a terhelt a vallomás tételét megtagadja, figyelmeztetni kell arra, hogy ez az eljárás folytatását nem akadályozza. Ha a terhelt vallomást tesz, figyelmeztetni kell, hogy a vallomásában mást bűncselekmény elkövetésével hamisan nem vádolhat."

  • 2011.06.29 23:56:24tomsawyer

    Ezt hívja itt, Magyarországon a szakma a Miranda-figyelmeztetésnek.
    Igen, onnan ered a dolog, amit belinkeltél. Igen, a szakma ennyiben itthon módosította.

  • 2011.06.30 00:00:56tomsawyer

    Egészen pontosan a Terhelt vallomása c. résznél van.

  • 2011.06.30 00:01:14Nina Skye

    nem értem mi folyik itt, de Bagit nem csípem:)

  • 2011.06.30 00:05:56Nina Skye

    bár úgyis mindegy:D

  • 2011.06.30 00:09:36Nina Skye

    már bocs, hogy megszakítottam eme diskurzust.

  • 2011.06.30 00:14:57tomsawyer

    :D
    Nem érdekes. Veér úgy döntött, megkérdi, biztos-e, hogy piros a paradicsom, ha megérett?
    Erre mondtam, biztos.
    Zölden is ehető, de a hivatalos színe a paradicsomnak: piros.

  • 2011.06.30 00:17:13Nina Skye

    szerinted tudom én már miről volt szó??? csak annyi hogy a régi eminemek mindig előbújnak ilyenkor:)

    bármennyire is.. nem én:S

  • 2011.06.30 00:18:11Nina Skye

    meg amúgy is eldumálok itt magamban, szabad vagyok ma, netezhetek:D meg minden:DDD

  • 2011.06.30 00:21:53tomsawyer

    Mi az az eminem?
    Nem egy hipófehér repper, aki tolja a kokót, azaz stóhlozik? (vagy a heroint, ez mindegy)

  • 2011.06.30 00:24:23Nina Skye

    konkrétan arra cidíroztam, aki régóta hadakozik veled/velem verbálisan a neten. Eminem=enemy, de nem a szó szoros értelmében, csak úgy M&M-eminem...

    mindegy:)

  • 2011.06.30 00:25:42Nina Skye

    sebaj, a bébim értsen meg

    *nem fog:D

  • 2011.06.30 00:29:20tomsawyer

    Áh, értem. Mindegy. Ez Veér. Szerintem. A helyesírás-fóbiájából gondolom.

  • 2011.06.30 00:30:41Nina Skye

    persze hogy ő az, több helyen felfedte magát, de vszínűleg nem láttad:)

  • 2011.06.30 00:34:50tomsawyer

    Nem. De elég jellegzetes.
    Tartok tőle, ha berakom a teljes Be tankönyvlistát, Zamecsniktól-az LB elnökig bezárólag egy véleménykivonatot a témában, akkor se hiszi el:D
    Úgyhogy feladom.
    Most meg lefekszem.

  • 2011.06.30 00:36:47Nina Skye

    én nem értek hozzá, meg etetnem is kell magzatot, jó éjt:)

  • 2011.06.30 00:49:11tomsawyer

    Ehhez nem is kell. Unalmas.

    Veérnek egy kis olvasnivaló még:
    [link]

  • 2011.06.30 01:04:53SEMTEX

    Áttentő Redáz:DD

    picit nosztalgiáztam

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Görög tengerpart
    Görög tengerpart Különleges helyszínek egy tökéletes üdüléshez! Városnézés, strandolás. Ajánlatok 5.400 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől
  • Török riviéra Gondoljon már most a nyárra, tekintse meg törökországi ajánlatainkat! 59.900 Ft / fő / 7 éjtől

Hirdetés

hirdetés