Madonna borzasztó idegesítően okoskodik, lánya, Lourdes pedig végigcsámcsogja a viccesnek szánt 4 perces videót, mely tulajdonképp egy felhívás: az énekesnő a Material Girl Macy's árházakban forgalmazott vonalának keres arcot nyílt castingokon, öt amerikai nagyvárosban. Aki elnyeri a popdíva (és Kelly Osbourne, a teljes Material Girl kollekció arcának) tetszését, kap 5000 dollárt (1 millió forint), nomeg ő lesz a márka arca, jaj de jó neki.

Szóval a videóban Madonna és lánya ironizálni próbál, az énekesnő alábbi monológot nyafogja fodrásza keze alól: „Aggódom… Tudod, amikor először befutottam, és az emberek elkezdtek anyagias lánynak hívni, az ironikus volt, nem gondolta senki komolyan. Nem biztos, hogy az emberek ma még értik az iróniát. Most már rám ragadt a név, és azt hiszik, hogy felületes vagyok, pedig nem! Szeretem a lovakat, a virágokat… na jó, a hortenziát nem. Szeretem a természetet, a fákat, az állatokat… Nem minden állatot azért…” – színészkedik Madonna.

Vicces Madonnáék videója?

A 15 éves Lourdes közben gyümölcsöt zabál a sarokban és próbál átlagos, flegma tininek tűnni –Madonna lányaként ez komoly kihívás lehet–, majd a beszélgetést a kajára tereli: így mi is megtudjuk, hogy a gyümölcsöktől ég Madonna gyomra, ráadásul túl szűk a fűzője és nem eszik olyat, amiről nem tudja, micsoda. A rekámarccal szembeni elvárásokról viszont nem sok derül ki, csak annyi, hogy nem modellt keresnek, hanem kortalan szépséget, illetve hogy a kisugárzás fontos, nem a haj.