Bálint Antónia nemrég mindenféle szégyenérzet nélkül vallotta be, hogy internetes társkeresőre regisztrált. Egy ideig lelkes volt az egykori szépszégkirálynő, de most feladta, talán azért, mert sikertül arra a társkeresőre regisztrálnia, ami az Index cikke szerint szinte használhatatlan, pedig levonják a pénzeket – írja a Bors. "Szerencsére nem adtam meg a bankkártyám adatait, viszont már éppen intéztem, hogy kizárólag internetes vásárlásokra használható társkártyát készítsek. Egyelőre nem randizom és nem ismerkedem" – mondta Bálint, akinek igazán különleges vágyai vannak: azt szereti, ha egy férfi ápolt, elegáns, a tenyerén hordozza, de legyen titokzatos is.
A társkereső oldal idő közben Facebookon reagált az őket ért kritikákra, úgyhogy talán Bálint Antóniának is van még esélye megtalálni az igazit: "Sajnos nem csak elégedett, hanem negatív felhasználói visszajelzések is értek bennünket az elmúlt napokban. Szeretnénk azonban hangsúlyozni, hogy vállalatunk teljes mértékben elhatárolódik és morálisan elutasítja az ügyfelek haszonszerzés céljából történő célzott megkárosítását. Cégünk a társadalmi és jogi normáknak megfelelve és azokat betartva üzemelteti szolgáltatásait és a jövőben is ezt a magatartást követve igyekszik megőrizni vezető helyét az európai társkereső szolgáltatások versenyében.
Ezúton szeretnénk biztosítani Önöket, hogy egy minden szempontból korrekt és megbízható szolgáltatást választ, ha az ELITTÁRS társkereső oldal mellett dönt. Azzal a ténnyel, hogy ilyen rövid idő alatt, ilyen népszerűséget értünk el, mi sem számoltunk, így ügyfélszolgálatunk a hirtelen megugró, nagyszámú regisztrációra nem állt teljes mértékben készen. Megtettük a szükséges lépéseket a kialakult helyzet normalizálására és megfeszített munkával dolgozunk azon, hogy biztosítsuk a magas színvonalú szolgáltatást, amelyet ügyfeleink elvárnak tőlünk.
Ebből az okból kifolyólag lehetséges az, hogy az egyes üzentek, felhasználói észrevételek megválaszolása a vártnál több időt vesz igénybe. Nem győzzük azonban hangsúlyozni, hogy az e-maileket a beérkezés napjával dolgozzuk fel, ezért kéjük, ne küldjenek újabb és újabb leveleket ugyanazzal az észrevétellel/panasszal. Garantáljuk Önöknek, hogy ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb minden egyes hozzánk fordult ügyfelünkkel személyesen felveszi a kapcsolatot."