Ha a cseh szociáldemokraták majd egyszer elgondolkoznak rajta, akkor valószínűleg rájönnek, hogy ha a fiatalokat akarják szavazásra buzdítani, meg hangsúlyozni a munkahelyteremtés fontosságát, akkor nem biztos, hogy a megfelelő eszközhöz nyúltak a legújabb kampányukban. A párt rövid videója ugyanis arról szól, hogy egy fiatal nő alig várja a rövid szünetet a munkahelyén, hogy a szabad néhány percben egymáséi lehessen egy férfival egy ajtó mögött. A reklám ráadásul nem simán munkahelyi szexszel akarja eladni a munkahelyteremtés fontosságát, hanem a szituációból az előítéletek alapján könnyedén úgy tűnik, hogy főnök-beosztott viszonyról és azon belüli szexről van szó. A szociáldemokraták ifjúsági tagozatának vezetője, Lukáš Kaucký szerint óriási siker ez a szpot, nagyon eltalálták vele az internetező fiatalság ízlését.