A csomagolás és a márkanév igen nagy fontosságára most hat szerencsétlen norvég biciklis szolgáltatott bizonyítékot. A hihetetlen skandináv mesét a The Local oldal osztotta meg a nagyvilággal.

Egy pénteken rendezett Oslo melletti kerékpáros versenyen az OMO cég az új folyékony mosóporát reklámozta, és jó szponzor gyanánt kis termékmintákat is osztogatott a résztvevőknek. Ám a műanyag flakonban található, "Active&Sport" nevű készítmény a hatalmas céglogó ellenére is megzavart néhány, a hideg éghajlaton kissé túlságosan belassult helyi erőt, akik a tekerés közben megitták a sportitalnak gondolt mosószert.

A versenyt igy folyamatosan le kellett állítani, ahogy egymás után kidőltek, majd a szervezőknek egy hatalmas plakátot kellett tenni a termékminták mellé tenni, nehogy még többen kórházba kerüljenek.

Tulajdonképpen hangosan nevetnénk, ha nem lenne igazából nagyon szomorú ez az sztori.