Tolvai Renáta a szerda reggeli Mokkában előadta egyik új dalát, a Backstage-et, amelynek ugye ez a magyar címe. Nincsenek illúzióink: tudjuk, hogy a magyar élő televíziózásban felléptetett zenekarok és énekesek nem szoktak valóban zenélni a helyszínen, mindenkinek egyszerűbb így. Csakhogy szegény Tolvai annyira összezavarodott ebben a tátikázásban, hogy komolyan megsajnáltuk.

Eleve fantasztikus ötlet szexiskedve playbackeltetni valakit egy udvar közepén felállított miniszínpadon reggel negyed kilenckor, mert egyáltalán nem hat ám tájidegennek. Az énekes eleinte egész profin hozta a dolgot: a necces részeknél ügyesen takarta a száját minden arra alkalmas elemmel (kéz, mikrofon, haj), hogy ha rosszkor lép be, ne látsszon annyira. Kicsit feszengett, talán mert ribanccipőt adtak a lábára, és abban tényleg nehéz lehet önfeledten riszálni egy töküres színpadon.

A dolgok az ötvenedik másodperctől kezdtek igazán érdekessé válni, amikor férfihangúvá torzított hangon látszott énekelni, de ekkor még remekül palástolta meglepettségét. Utána jött egy kicsit kellemetlen vonaglás a rapbetét alatt, amikor őszintén reméltük, hogy szenvedéseinek hamarosan vége szakad. 1:35 körül úgy rázza magát, hogy azzal lehetetlenné teszi az éneklést, de a krach a második percnél ütött be. Itt már totál összekavarodva nem énekelte a vokált képző saját éneksávját, csak belekapott a torzítottba, majd eldalolni látszott azt, amit egy férfi énekel. Végül rátalált a saját részére is, de akkor már mindegy volt. Nem lehet jó dolog énekelni tudó emberként ilyesmit csinálni.