A Dolce & Gabbana kampányai valamiért évek óta általában tömegjeleneteket ábrázolnak. Vajon azt akarják demonstrálni ezzel, hogy náluk több szupermodell gázsija is kijön a marketingkeretből? Talán, bár a 2010/2011-es ősz/téli szezon férfimodelljei közül most csak az alább a bal szélen látható Evandro Soldati számít kvázi-sztárnak, a Gabbanáéknál törzsvendégnek számító David Gandy a legnagyobb sajnálatunkra ezúttal kimaradt.

A tömegjelenet mindenesetre most is adott, hiszen a Steven Klein által fotózott kampány köré odaképzelhető sztori szerint öt stramm fiatalember tér be egy régimódi szabóságba, ahol egy idős mester várja őket. Ez az idős mester a történetben nyilván Domenico Dolcét és Stefano Gabbanát van hivatott megszemélyesíteni.

Az üzletben a - mit ad Isten - mind egy szálig tökéletes testű férfiakról leveszik a méretet, majd szép elegánsan felöltöztetik őket. Olvasóinkat valószínűleg e két tevékenység közül inkább az előbbi érdekli.

Ebben a szezonban is kedveskedik a Dolce & Gabbana egy konditerembe szánt Gym kollekcióval, ennek promóképei közül az alábbit találtuk a legérdekesebbnek, azt is a nemzeti színű csíkok miatt. A zöld-fehér-piros egyenesen döglesztő ezeken a menőcsávókon, de ahhoz még nagyon sokat kell dolgozniuk a magyar designereknek, hogy ugyanezek a színek egyszer piros-fehér-zöld sorrendben is ugyanilyen hatást érjenek el. (Kérdés persze, hogy egyáltalán akarjuk-e, hogy menő legyen nemzeti színekbe öltözni.)