Ez megint egy olyan poszt, amiben három olyan videót mutatunk, aminek semmi köze egymáshoz azon kívül, hogy férfiak láthatók benne váltakozó mennyiségű ruházatban. A fenti Matt Cardle legújabb videóklipje. Róla ön még valószínűleg nem hallott, méghozzá azért nem, mert arról híres, hogy 2010-ben megnyerte a brit X-faktort. De nemhogy a nemzetközi hírnév nem jött össze neki (mint ahogy Leona Lewisnak igen), a jelek szerint már hazájában is kezdik elfelejteni, így egy kétségbeesett lépésre szánta el magát, hogy megmeneküljön a süllyesztőtől.

Tavaly ősszel megjelent második nagylemezére már nem nagyon volt kíváncsi senki, így legújabb, Lately című klipjében Cardle kénytelen volt egy olyan eszközhöz nyúlni egy kis hírverésért, amire tőle nem igazán lehetett számítani, tekintve, hogy a konszolidált rock vonalán mozog, ahol az ilyesmi az igényesség nevében nem megengedett. De az utolsó szalmaszál neki is csak a vetkőzés lehet, bár nem vagyunk biztosak, hogy ezzel Cardle-nak sikerült bebiztosítania, hogy legyen egy harmadik nagylemeze is.

A másik két videó egy-egy divatreklám. A fentiben a modellek az érdekesek, az alábbiban a rendező. Fent a Zara új, 2013-as tavasz-nyári férfiruházati reklámja. Az egyik főszereplője a szupersztárnak számító baszk modell, Jon Kortajarena, aki most nem egy tigriskölyökkel dörgölőzik, hanem Sean O’Pry a partnere, aki szintén évek óta szupermodellnek tekinthető a férfiak között. A harmadik videó pedig a 7 For All Mankind nevű amerikai márka reklámja, amit a mindenhez értő James Franco rendezett meglepően jóra.