horoszkóp

Szőrös és izmos vásárlóik a reklámmodelljeik

2014.03.09. 08:54

Ritkán győznek olyan elsöprő fölénnyel a nedves szavazatok, mint akkor, amikor a Charlie by Matthew Zink nevű márka legutóbbi kampányát mutattuk. Az anyag különlegessége az volt, hogy a képeken látható férfi nem egy híres modell volt, hanem egy internetes felhívással választották őt ki a jelentkezők közül. Ennek megfelelően nem is nagyon hasonlít a fiatalember a tipikus modellekre. Úgy látszik, nem csak itt a Kockahason aratott ez a kampány, mert a cég máris elkészítette a következő hasonló sorozatot, szintén a Charlie márka rajongóival (=vásárlóival) modellek helyett.

És igen, a hat új modellből három megint szőrös, igaz, hogy a legtöbb fotó egy sima bőrű, szálkásra kigyúrt fiatalemberről készült, akinek a foglalkozása az, hogy „producer”. Mindegyik férfi mellett fel van tüntetve a neve, kora, származása, sőt, twitteres elérhetősége is, meg persze a kampány szlogenje, hogy „Show me your Charlie”, azaz „Mutasd a Csárlidat”. Nézze meg a fotókat, aztán klikkeljen most is a szavazógépre a poszt alján, kíváncsian várjuk az eredményt!

157
232