"Abból tudjuk megmondani, hogy egy milyen leszel az ágyban, hogy milyen jól táncolsz" - szólt egyszer a nők nevében a férfiakhoz Leslie Mann színésznő. A gondolat szöget ütött a fejembe, és megpróbáltam csoportokba sorolni a férfiakat tánctudásuk szerint, következtetve a szexhez való hozzáállásukra is. Visszatérő olvasóink nyilván nem fognak meglepődni, ha azt mondom, hogy véletlenül pont 5 csoport jött össze. Várjuk olvasóink tapasztalatait: tényleg lehet következtetni abból, hogy egy pasi hogyan táncol, arra, hogy milyen lesz az ágyban?

1. Próbálkozó - Táncparkett, zene, oldott hangulat, mindenki táncol. A semmiből előtűnik egy fiú, kicsit zavaros tekintettel, kicsit széteső mozdulatokkal, hallhatatlan-érthetetlen szavakkal felkéri a lányt, vagy f odaáll mellé táncolni. Sok olyan pasi van, akik folyamatosan próbálkoznak, akkor is, amikor nyilvánvalóan reménytelen a helyzet. Viszont ha egy lány véletlenül igent mond egy ilyennek, akkor az csak áll ott, karjaival az áldozat dereka körül, táncolni azonban nem igazán lehet vele. Talán túl félénk, talán túl részeg, talán nincs hallása vagy ritmusérzéke, talán zavarba hozzák az olyan testi dolgok, mint a tánc, talán valami egyéb van a dolog mögött. Az mindenesetre több, mint valószínű, hogy bár a szándék megvan, a lényegig az ilyenekkel nem lesz könnyű eljutni.

2. Túllevős - Van, akiben megvan a kellő határozottság, érzi is a ritmust és jól lehet vele táncolni. Az első szám végén azonban kézenfogja a lányt, a bár felé húzza, és azt kérdezi, hogy "meghívhatlak valamire?" Ha egy pasi nem pancser a tánchoz, mégis ennyire csak túl akar lenni rajta, akkor valószínűleg az illető az ágyban sem fog lassítani. Számára az olyan előjáték, mint pl. a tánc, a szinte kellemetlen, de szükséges letudnivaló, aminek mindössze annyi az értelme, hogy ezzel jegyet válthasson arra a menetre, amelyik igazán érdekli.

3. Erekciós - A poszt tetején olvasható idézet így folytatódik: "de a tánc nem arra meghívás, hogy hozzádörgöld az erekciódat a fenekünkhöz". A túllevősökkel szemben van, aki úgy csinál, mintha a tánc nem előjáték lenne, hanem maga az aktus. Ilyenkor csak reménykedni lehet abban, hogy az illető csak az alkoholos befolyásoltság miatt nincs vele tisztában, hogy még a parketten van-e, vagy már az ágyban. A dolog mindenesetre annyiban praktikus, hogy ha ezek után véletlenül tényleg szexre kerül a sor, a lány nagyjából tudhatja már, hogy mire kell számítania.

4. Lehunyt szemű - Kétségtelen, hogy nem könnyű a csajok kedvére tenni. Egyszer valaki azt panaszolta nekem, hogy összeismerkedett egy házibuliban egy jóképű, szimpatikus sráccal, és remekül beszélgettek-táncoltak már legalább egy órája. Egyszer csak egy új dal kezdődött, amire a srác "ez a kedvenc számom!" felkiáltásban tört ki. A lány kezét azonnal elengedte, és egyedül ugrálva-pogózva, torkaszakadtából énekelve, lehunyt szemmel, átszellemült arccal élvezte végig a következő négy percet. Ami persze nem a világ vége, de azért egy kicsit ott van benne az az üzenet, hogy az illető számára a csúcson nincs hely másnak rajta kívül. Hogy számára az extázis csak róla szól, róla egyedül. Nem lehet, hogy éppen a legszebb pillanatot kellett volna megosztania?

5. Harmonikus - A Leslie Mann-idézet így végződik: "inkább a ritmusérzéket, az eredetiséget és az életörömöt keressük" (az egészet egyben itt a hetes pontban olvashatják eredetiben). És valóban, a táncot mintha tényleg arra fejlesztették volna ki, hogy az ember a testén keresztül mutassa meg magát az ellenkező nemnek. A táncnál csak egyféle fizikai együttlét lehet még intimebb, ez pedig a szex. Ha a zenére mozgás közben megvan a két test között a harmónia, valószínűleg az ágyban is meglesz. Hogy ez egy komolyabb kapcsolathoz megfelelő kiindulópont-e, az már más kérdés.