Amerikában minden évben az egyik legnézettebb tévéműsor az amerikai futball liga döntőjének közvetítése, azaz a Superbowl. A meccs szünetében sugárzott reklámokat garantáltan sok millió néző tekinti meg majd, így erre az alkalomra sok cég külön hirdetést gyárt, és persze csillagászati összegeket fizet a tévéadónak a reklám sugárzásáért. Az idei Superbowlra külön hirdetést forgatott le a ManCrunch nevű meleg-társkereső is. Humorérzékük ugyan nem olyan fergeteges, mint belga kollégáiké, de azért a dologban mégiscsak van egy hatalmas poén.

Természetesen ezzel nem a reklámfilm 100%-ig kiszámítható csattanójára gondoltunk, hanem arra, hogy a szemlátomást nulla költségvetéssel készült hirdetés készítői biztosak lehettek abban, hogy az Adam Lambert által keltett botrány után a közvetítő tévétársaság, a CBS nem fog csókolózó férfiakat műsorba engedni.

A ManCrunch szóvivője persze azt mondja, ők tényleg azt hitték, hogy le fog menni a reklám. És bár a forgatásra költött pénzmennyiségből elég valószínűtlennek tűnik, a nyilatkozat szerint igenis van pénze a társkeresőt üzemeltető kis cégnek a világ legdrágább tévéműsorában hirdetni. A végeredmény mindenesetre az lett, hogy a társkereső minimális költséggel leforgatott magának egy nem túl izgalmas reklámot, aminek megjelenéséért fizetnie sem kell, viszont a "cenzúra" működése azt is garantálta, hogy a hirdetés így is a figyelem középpontjába kerüljön.