Az öt legjobb dolog az egyéjszakás kapcsolatokban

2010.06.25. 20:25 - Eivissa

Egyéjszakás kalandba bocsátkozni sokak szerint butaság, mások szerint lealacsonyító vagy egyenesen bűn, és minden kétséget kizáróan veszélyes is tud lenni. Védekezés nélkül pedig egy menet orosz ruletthez hasonlítható. Egy egyéjszakás kapcsolat után rengetegen ki- vagy elhasználtnak érzik magukat, de van, aki képes pozitívan gondolkodni a témáról. Egy ilyen személy írt ide egy blogbejegyzést, de számomra inkább csak a hozzáállás volt érdekes, maga a lista kevésbé telitalálat. Állítsunk mi össze egy jobbat, próbáljuk meg mi is összeszedni, a nyilvánvaló hátrányok és veszélyek ellenére mi tud jó lenni egy egyéjszakás kapcsolatban!

1. Csillapítja a szexéhséget - Az első és legfontosabb érv az egyéjszakás kapcsolatok mellett az, hogy a magány borzasztó terhes bír lenni, és ezt egy kicsit enyhíti, ha az ember legalább szexuális téren néha egy kis kielégüléshez jut. Ha nincs állandó barát/barátnő, de nagyon vágyunk a szexre, egy egyéjszakás kalandnál jobb megoldás nincs.

56-mst 00283

2. Hódítás = sikerélmény - A férfiaknak ezt nyilván nem kell magyarázni, de egyre több hölgy is tud pozitívan tekinteni hódításaira. Persze helyén kell kezelni egy egyéjszakás kapcsolatot, hiszen az távolról sem dicsőség, ha egy hónap alatt négy különböző idegennel feküdtünk össze. De az is igaz, hogy hosszabb egyedül töltött idő után jót tud tenni az önértékelésnek, ha megmutatjuk magunknak, hogy azért tudunk még hódítani.

3. Bárki lehetsz - Az ilyen kalandok előzmény- és következménynélküliségét is nagyon is lehet élvezni. Ha csak egy éjszakára is, de az az illető annak fog látni minket, akinek mi mutatjuk magunkat. Lehetünk vadak, lazák, félretehetjük családunk problémáit, letagadhatjuk kínos munkahelyünket, a másik ezekről úgysem tud semmit... Egy ideális egyéjszakás kapcsolat egy álom saját magunkról, két fő részvételével, ahol a múlt és jövő nem szab korlátokat a kalandoknak.

4. Bármit szabad a szexben - Egy kaland során a szexben is sokkal csapongóbbak lehetünk, mint egyébként. Ha van valami őrültség, amit mindig ki szerettünk volna próbálni, de egy állandó kapcsolatban kínosnak éreztük előhozakodni vele, egy egyéjszakás kapcsolat során remekül le lehet tesztelni, hogy tényleg olyan izgalmas-e, mint amilyennek elképzeltük. Mert ha a másik azt mondja, hogy de ő nem szeretné, hogy tejszínhabot nyalogassanak a testhajlataiból, akkor sincs semmi, úgysem találkoztok többet, majd legközelebb mással esetleg összejön.

ero450

5. Igazi kapcsolat is lehet belőle - Az biztos, hogy férj- vagy feleségtalálási szándékkal egyéjszakás kapcsolatokat keresni őrültség. De előfordult már, hogy egy pár órás kaland, ami a kezdettől fogva csak a szexről szólt mindkét fél részére, később megismétlődött, aztán rendszeressé vált, aztán mély, hosszútávú kapcsolat lett belőle. Ön hallott már ilyet? Vagy ön szerint van még más pozitívuma is az egyéjszakás kapcsolatoknak?

Kommentek

  • 2010.06.26 12:37:57Blackwitch Willow

    2010.06.26 12:34:44fraulein praxa
    én viszont mindig is olyan voltam,h. ha megismerkedtem egy fiúval fel sem merült rögtön az első nap,h. bármi lehetne köztünk, (mindig is több fiúbarátom volt, mnt lány, nálam ez nem furcsaság,h. fiúkkal barátkozom, és nincs köztük semmi), ezért lepődtem meg magam is az egyéjszakásomon. beszélgetni beszélgetek bárkivel, de továbbjutni már nehezebben szoktak.

  • 2010.06.26 12:38:36fraulein praxa

    G Boogie:

    igen, ezt sok pasi ismerősöm mondta már. és igazuk van. abszolút.:-)

  • 2010.06.26 12:38:58vikkk

    én a pasim egyéjszakásának indultam, ő is nekem.
    másnap már nem akart hazaengedni... 2 hónappal később hátizsákos ázsiatúráztunk, 3 év múlva megszületett a gyerek. és igen, még együtt vagyunk.

  • 2010.06.26 12:39:54Blackwitch Willow

    domini cane, tán rossz körökben forogsz...azért mert a két agysejttel rendelkező nőismerőseid így gondolják (mert neked a jelek szerint csak ilyenek vannak) attól még nem lesz igaz.másik változat, h. csak ezt a vélemént hallod meg, mert nem akarod meghallani az ellenkezőjét, így igazolod magad.

  • 2010.06.26 12:41:19domini cane

    Nincs semmi közvetlen negatív élmény , fraulen praxa.Ez olyan általános meglátás.
    Mer élni ? Ez röhejes.
    Amúgy büszke lehetsz magadra.Sokan basztak meg , de tartós kapcsolatot nem tudsz kiépiteni.Nem tünik fel ?

  • 2010.06.26 12:41:39Blackwitch Willow

    2010.06.26 12:37:16G Boogie
    igen, de azért az utcán, esetleg többedmagaddal, jobban biztonságban vagy, vagy ha meg is támadnak, tudsz segítségért kiabálni. ha csak úgy felmész egy vadidegen lakására, azzal már jóval nagyobb veszélyhelyzetbe kerültél.

  • 2010.06.26 12:42:33G Boogie

    praxa, én abszolúte nem ítéllek el. sőt, érdekelsz :)))

  • 2010.06.26 12:44:03G Boogie

    domini: neked inkább magaddal kéne foglalkoznom, nem praxával. neked van kapcsolatod? ugye hogy nincs. minden nő kurva, de majd te megtalálod azt aki nem... hogy is van ez??? előbb tedd rendbe magad kispajtás, aztán gyere vissza írogatni :)

  • 2010.06.26 12:44:27megitális rózsa

    Érdekes, ha annyira "elfogadott" az egyéjszakás kapcsolat, akkor sokan miért tagadják le később, amikor már párkapcsolatban élnek?

    Sem az öcsém, sem a húgom nem beszél ezekről a párjával, vagy ha esetleg szóba kerül: letagadják. Pedig mindketten kivették a részüket a "jóból".

  • 2010.06.26 12:45:19G Boogie

    blackwitch willow:

    még egy indok a gruppen szex mellett :)))

  • 2010.06.26 12:45:35Blackwitch Willow

    2010.06.26 12:37:35fraulein praxa
    nem rágódtam volna később, annyira ismerem magam...sőt, ha anno összejön valami fiatalon, és egyetlenegy lett volna, az se bánnám, nem zavarna, h. "kimaradt a tapasztalás". bánom is, h nem jött össze, én inkább azokat irigylem, mint volt kollégám, aki 57 évesen 15 éves kora óta él a feleségével. egyszer ugyan volt neki egy nő (aki, mint kiderült, a pénzére utazott), egyetlenegy alkalommal, attól is lelkiismeretfurdalása lett. szóval, 15 éves kora csak a felesége, meg ez az egyetlenegy alkamas botlás. na, ezt jobban irigylem, mint azokat, akiknek sok volt.
    már a sajátomat is soknak tartom, pedig 5 ember volt, és 35 éves leszek, úgyhogy nem vagyok már mai csirke:)

  • 2010.06.26 12:46:30megitális rózsa

    domini cane,

    ne ítéld el, sok hímnemű kibe ürítene, ha nem beléjük?

  • 2010.06.26 12:47:08fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    pszicológus szerettem volna lenni nagyon sokáig, és kimondottan a kriminálpszichológia tetszett. fősulin kellett egy évig pszichot tanulnunk, kiváló tanárunk volt, aki tartott néhány fakultatív tárgyat is, mindre jártam. ettől persze még nem vagyok szakértő, de vannak dolgok, amik árulkodóak.

    haha nekem is rengeteg fiú haverom van, kiskoromban még fociztam is velük, sokkal jobban érzem magam a társaságukban, mint a lányok többségével.
    szintén jókislány voltam sokáig, aztán meguntam. azok az emberek valahogy előbb-utóbb elkövetnek sokkal nagyobb hibákat az életben, akik a megfelelő időben, amikor lett még volna rá lehetőségük, és megúszhatták volna sérülések nélkül nem csinálták meg a maguk kis hülyeségeiket, csak megfelelni akartak másoknak.

  • 2010.06.26 12:52:13Blackwitch Willow

    megfelelni nem akartam, csak sosem voltam nagy férfifaló (nem különösebben érdekelt sose a hódítás). arról nem is beszélve, h. tök jól elvagyok egyedül, meg jóban is vagyok magammal, nekem nincs szükségem arra,h. "hódítsak", (említett egyéjszakást marhára nem hódítottam, ő nyomult), se arra, h. legyen mellettem egy férfi, és attól érezzem magam többnek. ok,h. a szex hiányzik néha, de vonzódni is marha ritkán vonzódom valakihez, (egyszerűen nem jut eszembe egy most megismerttel kapcsolatban).
    meg volt olyanom régen, h. csak szexkapcsolat )ok, barátság is, de nem jártunk), és nem volt valami felemelő, sőt. igaz, akkor én szerelmes voltam belé, és így nagyon nem volt jó.

  • 2010.06.26 12:55:06G Boogie

    praxa,

    én kb ugyanezt csináltam. sokáig jókisfiú voltam, észre sem vettem közben hogy jópáran odavoltak értem, csak utólag derült ki csomó minden. aztán bedühödtem és belecsaptam a lecsóba :) az már viszont egy más kérdés, hogy amikor visszanézek erre a korszakra, akkor nem tudom eldönteni egyértelműen, hogy elég volt-e vagy sem. megéltem-e teljes mélységében, kimaradt-e valami, vagy így jó ahogy van

  • 2010.06.26 12:55:17Youkali

    2010.06.26 12:27:56domini cane
    Nagyon el vagy tájolódva. Nem irigyellek a tapasztalataidért, keserű élet lehet ez így.

    Egyébként meg az emberek 60-80 életévébe sokféle szakasz belefér. Nem gondolom, hogy egy-két év csetlés-botlásért egy életen át kurvának vagy macsónak kell tartani azt, aki normális életet él azután, hogy megtalálta a párját. Sajnos kiderülhet, hogy mégsem, akkor megeshet újabb kever-kavar-próbálkozás, aztán megállapodva megint nem. Kapcsolat mellett vagy örökké, az más téma. Azt is gondolom, hogy aki egyértelműen lekurvázza az összes nőt, az valóban csak kurvák között kell, hogy mozogjon, alakítson ki kapcsolatot :), - más azonnal menekül előle.

  • 2010.06.26 12:55:54fraulein praxa

    domini cane:

    nem akarok tartós kapcsolatot, mert most vagyok fiatal, és most akarok élni. és tudod, nem vagyok az a fajta sem, aki kétségbe esik, ha nem lesz férje 30 éves korára meg két gyereke kertes házzal, autóval. inkább élek egyedül, mint megalkudjak 20-30-40 évre valakivel, aki tudom, hogy nem tesz boldoggá, csak hogy elmondhassam magamról. van már férjem meg gyerekem bibibííí, csóri szingliknek meg nincs.;-)
    egyébként figyelted, hogy két csajszi is egyéjszakásból induló kapcsolat után lelt élete párjára és boldogok azóta s? talán mert egyik fél sem volt semmilyen "jajj csak találjak már valakit magamnak, mert ciki egyedül lenni"- feeling nyomása alatt.;-)

  • 2010.06.26 12:59:14A-D

    Különben tévedtek,mert a lakásos kurvák a legtisztábbak,néha jobban,mint egy barátnő,minden pasas előtt-után zuhanyoznak,intim mosóznak,és 2 hetente nőgyógyászhoz járnak,kétlem h a barátnőknek vagy az egy éjszakásoknak papírjuk lenne róla,hogy semmilyen fertőzésük nincs...

  • 2010.06.26 12:59:28fraulein praxa

    megitális rózsa:

    mert a többség, főleg a hugodat kurvaként bélyegezné meg érte. pedig valószínűleg csak arról van szó, hogy nem 2 pasival (a mostani párjával együtt)feküdt le, hanem kicsit többel. egyébként szerintem simán megbeszélheti ezt egymással két normális felnőtt, ha úgy érzik, ettől nem változna negatív irányba a kép a másikról.

  • 2010.06.26 13:01:56KutyásTibi

    Minden nőt meg lehet ... csak nem mindig, nem mindenhol és nem mindenkinek. Ez ennyi. A többin kár vitatkozni. Ez 50%-os sztori. Vagy jó lesz az egy éjszakás, vagy nem.

  • 2010.06.26 13:03:32fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    "n inkább azokat irigylem, mint volt kollégám, aki 57 évesen 15 éves kora óta él a feleségével. egyszer ugyan volt neki egy nő (aki, mint kiderült, a pénzére utazott), egyetlenegy alkalommal, attól is lelkiismeretfurdalása lett."

    hát nem tudom... 15 évesen, azért az elég kemény.

  • 2010.06.26 13:07:50G Boogie

    az azért gáz... ahogy egy ismerősöm nagypapája mondta: "megmutatták neki a pinát, oszt azt hiszi az az egy van belőle"

  • 2010.06.26 13:08:19Pong

    @ domini cane

    Teee, troll-e vagy? Vanájtsztendes posztra itt sörivó mizoginizmussal posztolsz a Velveten, hova raktad az osszonyverő pólót? Egyébként meg csak arról van szó, hogy ez a feminizmus 1 foka, mikor elveszik férfias játékainkat, s skalpjainkat pletyi formájában mutogatják kis kávézókban suttogva.

    @ fraeulein praxa

    Torreádorok inább Madrid környékén találhatók, de egyébként +1.

    @ G Boogie

    Csajba is belefuthat az ember Freddy szempontból, de ez annyira 80as évek, mintha a poszthoz Charles Bronson szólt volna hozzá.

  • 2010.06.26 13:12:46fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    5 az nem sok, egyáltalán. szerintem még háromszor-négyszer ennyi is belefér, 35 éves korig simán.:-)

    "meg volt olyanom régen, h. csak szexkapcsolat )ok, barátság is, de nem jártunk" az a baj ezekkel, hogy az egyik fél sajnos mindig többet akar idővel, mint a másik, és hát ha a másik meg ugye nem, akkor ennek lehet szomorú vége. soha nem mentem ilyenbe bele. csak sebeket kapsz, vagy okozol.

  • 2010.06.26 13:12:55kangep

    egy ismerősöm nagyszüleinek a kedvenc étele a puliszka volt, mert azt ettek a legtöbbet a háború alatt és után.

    nemhiába, a nagyszüleink még tudták...

    a nagy büdös lófaszt. csak korlátok között éltek, és mivel nem láttak mást, azt hitték, csak az létezik, amit látnak.

    az egyéjszakást meg nem kell túldimenzionálni. egy lehetőség, amit nem muszáj csinálni, ha nem akarod, és nem mindig jön össze, hiába akarod. :DDDD

  • 2010.06.26 13:15:52fraulein praxa

    G Boogie:

    "aztán bedühödtem és belecsaptam a lecsóba"

    :-))) nekem az ex a születésnapomon lépett le. szóval kicsit én is kiakadtam, de nem a férfinemen akartam így bosszút állni, inkább azt mondtam magamnak: "a rohadt életbe, kell nekem még egy ilyen idióta?nem. akkor hajrá, majd 10 év múlva ráérek elkötelezni magam."

  • 2010.06.26 13:16:08G Boogie

    praxa,

    lenne egy kérdésem privátban, a regedhez tartozó e-mailre küldhetem?

  • 2010.06.26 13:16:50fraulein praxa

    Pong:

    ahh igaz, először focistát akartam írni, de a barcelonát benthagytam már, mire meggondoltam magam.. :-)

  • 2010.06.26 13:16:51PiszkosFreddy

    ..egyszerű az egész..mindkét fél ad is/kap is valamit(nem a nemi betegségre gondolok),nincs problémázás,lelkizés(még)minketten elégedetten,
    önbizalommal telve,egy vagy tíz kellemes élménnyel gazdagabban távoznak,nincs félelem/görcs a másik elvesztésétől/kritikájától.

  • 2010.06.26 13:18:15fraulein praxa

    G Boogie:

    küldd. :-)

  • 2010.06.26 13:19:52Blackwitch Willow

    2010.06.26 13:03:32fraulein praxa
    a megcsalás nem 15 évesen volt, ahnem mikor már házasok voltak. 15 évesen jöttek össze (szex nélkül), 19 évesen házasodtak. ez a megcsalás valamikor 30 éves kora körül volt.

  • 2010.06.26 13:21:42fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    értem én, de akkor is durva..

  • 2010.06.26 13:21:46Blackwitch Willow

    2010.06.26 13:12:46fraulein praxa
    nézőpont kérdése...annak, akinek egész életében volt mondjuk 2, sok. mellesleg, a második után én is azt mondtam,h. a következő az utolsó lsz, csak sajnos nem jött össze.

  • 2010.06.26 13:23:02Blackwitch Willow

    mármin mi durva? hogy 15 évesen jöttek össze? vagy hogy azóta is egymás mellett vannak? szeerintem meg tök jó. mondom, én ezt irigylem inkább, mint azt, akinek sok volt.

  • 2010.06.26 13:27:23fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    15 évesen összejönni, és 19 évesen összeházasodni. még gyerek az ember sztem...

  • 2010.06.26 13:39:44Blackwitch Willow

    na jó, de ha beleveszed, h. most 57, akkor azért más, abban az időben nem vártak túl sokáig. amúgy jött a gyerek,azért, de amúgy se volt számára sose kétséges, h. neki ez a nő a felesége lesz.meg azt is mondta (elég közel voltunk egymáshoz), h. ha valamiért elveszíteni,neki nem kéne más. én nagyon iriglyem, valaki ilyen korán megtalálja az igazit, egy életre.

  • 2010.06.26 13:55:46vacapdakk

    domini cane önbecsapása: "Ha sok nőt dugsz meg sikeres vagy , ha keveset , akkor lúzer."

    fraulein praxa önbecsapása: "...majd 10 év múlva ráérek elkötelezni magam."

  • 2010.06.26 14:00:17fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    a két nagyanyám is baromi korán hozzáment nagyapámhoz, mégis mindegyiktől azt hallom, hogy ne kapkodjak, nem vagyok lekésve semmiről..:-DDD és lehúztak 50 évet a férjükkel, szal akkor nem értem..:-)

  • 2010.06.26 14:01:02fraulein praxa

    vacapdakk:

    :-DDD na de ezt 22 évesen mondtam! :-P már nem annyi vagyok.:-(

  • 2010.06.26 14:04:03G Boogie

    vacapdakk: domini menthetetlen, az igaz. praxa szerintem maga is tudja, hogy ha jön a szerelem, akkor úgyis jön, az nem úgy megy hogy majd 10 év múlva jön csak. viszont nem tartogatja magát kizárólag a nagy Ő-nek (már ha egyáltalán van ilyen)

  • 2010.06.26 14:22:55BBLevente

    Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ha megházasodom, nem akarok egy olyan lányt elvenni, akit már meghúzott egy csomó férfi. Ha meg letagadja, akkor nem szereti eléggé. Ha igazi a szerelem, akkor mindent tudtok egymásról szinte.
    És az ilyen egyájszakás önbizalmat ad a lányoknak? Akkor azok olyanok is. A fiúk csak dugni akarnak, számukra a lánya az csak egy suna.
    És akinek egyre több egyéjszakása lesz, volt, az nagyon nehezen fog rendes kapcsolatban élni. Sosem lesz elégedett és mindig másik szexpartnert keres vagy szeretne. Annak elég nehéz lesz, mondjuk házasságban élnie.

  • 2010.06.26 14:31:05BBLevente

    Csak én vagyok maradi, hogy azt hiszem, hogy az adna önbizalmat egy lányak, hogy szeretik, hogy megtesznek érte dolgokat, hogy valaki fontosnak tartja, hogy udvarol...

  • 2010.06.26 14:31:57G Boogie

    praxa, elment az üzi... :)

  • 2010.06.26 14:31:57fraulein praxa

    "Annak elég nehéz lesz, mondjuk házasságban élnie."

    miért, annak mivel könnyebb, aki egész életében 2, max. 3 férfit ismert közelebbről, majd gyorsan férfjhez megy, de folyamatosan ott a kísértés, hogy hmm vajon ha most kipróbálná, milyen is az ilyen, akkor mi történne? hagyjuk ezt, mert ez nenm igaz. szerintem a házasság valahol kegyetlen dolog. rákényszeríteni egy másik embert arra, hogy az elkövetkezendő 30-40-50 évben ne szeressen mást, ne érintsen mást, ne csókoljon mást, hááát... meglehetősen önző dolog, nem?

  • 2010.06.26 14:36:11fraulein praxa

    G Boogie:

    ment válasz.:-)

  • 2010.06.26 14:36:27G Boogie

    praxa, ez nem így van. a házasságot eleve nem kényszeríti senki. saját elhatározásból mondasz igent. és egyébként sem arra, hogy soha senki mást nem érintesz és nem csókolsz, hanem arra hogy azt aki melletted áll, szeretni fogod és tisztelni, stb stb... ez a kettő nem üti egymást :)

  • 2010.06.26 14:38:23fraulein praxa

    G Boogie:

    "míg a halál el nem választ" na ne mondd, tényleg?..:-P

  • 2010.06.26 14:39:51fraulein praxa

    BBLevente:

    nem vagy maradi, ezek szép dolgok, de sajnos ma már nincsenek csipkerózsikák, és hercegek sem. így aztán szép lassan átalakul ez is. nem mondom, hogy fú de jó, de ez van.

  • 2010.06.26 14:40:06BBLevente

    Senki sem kényszerít házasságra. De igenis ki lehet birni egy nővel. Csak tényleg meg kell találni, akit igazán szeretsz. De én nem is meggyőzni akarlak titeket. Sokakat nem is lehet és nem azért, mert bárkit lenéznék, hanem egyszerűen azért, mert mindenki más. Valaki a spenótot szereti, valaki a pizzát. Szóval te ilyen típus vagy, hogy nem házasodsz, mert nem bírnád ki, hogy ne érints mást. Persze házasság mellett is lehet, de az durva.

  • 2010.06.26 14:42:26BBLevente

    Lehet, fraulein praxa.
    De vannak még. Sajnos tényleg kihalnak az ilyen dolgok a világból, mert ha egy férfi lassan minden reklámon és filmen egy pucér nőt lát persze, hogy megfogalmazódik benne, hogy hú de jó lenne mással is. Nekem nem volt sok párkapcsolatom, nem is bánom. Megtaláltam magamnak, aki kellett, aki nélkül nem tudom magam elképzelni és ez elég. :)

  • 2010.06.26 14:43:11BBLevente

    A lényeg, hogy legyetek boldogak, ahogy nektek jól esik, csak azt úgy csináljátok, hogy másokat ne tegyetek tönkre, mondjuk egy megcsalással.

  • 2010.06.26 14:44:36fraulein praxa

    G Boogie:

    nem kényszeríti senki --> összeházasodtak, mert jött a gyerek.

    hány ilyet hallasz? valamilyen szinten ez is egy kényszerítő körülmény pl.
    persze önszántából mondja ki az igent, meg azért, mert benne van a kis ötéves tervében az esküvő, amit szépen kidolgozott a fejecskéjében, tehát belső kényszer is van. ilyenek is történnek, ne legyünk álszentek.
    a házasság és a gyász nem más, mint a társadalom által az egyénre rótt kötelesség.
    egy elvárás. amit teljesítesz. de ha olyan kort élnénk, ahol nem házasodnak az emberek, nincs lagzi meg templomi esküvő, vajon akkor is ragaszkodnának hozzá a nők és a férfiak, hogy "összekössék az életüket"?
    messzire mentem.. bocs..:-D

  • 2010.06.26 14:48:29BBLevente

    Ez hülyeség. Ma már egyre kevesebb az esküvő, ha megnézel egy két statisztikát. Mi az hogy kényszer? Lehet. De akkor se csináld.
    A szüleim elváltak, mert szar volt a kapcsolatuk. De 18 voltam és nehezen viseltem a testvéreimmel együtt. Kiderült, hogy a kezdetektől szar volt. Akkor inkább össze se házasodjanak, mert egy ilyen kényszerházasság tönkretesz mindenkit, még szegény gyereket is. Úgy kell felnőnie, hogy a szülei nem is akartak megházasodni, és jó esetben nem veszekednek mined nap.

  • 2010.06.26 14:50:45fraulein praxa

    BBLevente:

    szerintem ha házasság mellett csinálod, ha barátnő/barát mellett, ugyanaz. a különbség annyi, hogy elmondtatok-e egy szöveget az anyakönyvvezető előtt, és egymás ujjára húztatok-e egy-egy gyűrűt, vagy sem? persze szép ruhában vagytok, meg mindenki meghatódik, de ha ezt a szöveget (nem pont ugyanúgy, lehet a saját szavaiddal is) elmondod egy szép, meghitt estén, csak neki, ugyanolyan hatásos lehet.ettől függetlenül én is sírtam az egyik legjobb barátnőm esküvőjén, meg még beszédet is kellett mondanom..:-D
    egyébként soha nem csaltam meg még senkit, tehát az én lelkiismeretem tiszta. és egy házasságot sem tettem tönkre, vagy szedtem szét családot, ilyesmibe nem kívánok belemenni, van elég egyedülálló pasi.

  • 2010.06.26 14:52:03BBLevente

    Elismerem, egy gyerek nagyon keresztbe tesz, ha nem akarták. De akkor is borzasztó lehet ilyen kényszer mellett házasodni. Akkor ezzel visszatérhetünk az egyéjszakás kalandokra, hogy figyelembe kell venni ezt a tényt is. Ha megesik vagy elveteted, megházasodsz, vagy egyedül neveled...

  • 2010.06.26 14:54:44BBLevente

    Csak én máshogy látom a házasságot és az együttélést. Egy együttélésből ki lehet lépni. Van egy két nagy veszekedés, akkor egy csomó ember menekül inkább, nem próbálja megoldani. Egyszerűen elválnak útjaik. Egy házasságban már köt valami, és te is megpróbálsz jobban alkalmazkodni, megbeszélni a problémákat, ami nagyon fontos és javítja a kapcsolatot. Hiszen mégis egy család, amit nem lehet csak úgy otthagyni.

  • 2010.06.26 14:56:18BBLevente

    De ezt becsülöm benned fraulein praxa. Aki házasságokat, kapcsolatokat szed szét, mert megkörnyékezi valamelyik felet, azt nagyon elítélem. Az egy önző, b...

  • 2010.06.26 14:56:22G Boogie

    praxa,
    azért mondod mindezt, mert jelen pillanatban nem ismersz olyan férfit, akire azt mondanád: ő az, akitől gyereket szeretnék, ő az, akit szeretek, ő az, aki kiegészít és megédesíti a hétköznapjaimat, ő az aki miatt érdemes hazaérni a munkából. nem életed értelme, mert az más... hanem egyszeűen teljesebbé teszi az életed. ha majd ilyet érzel egyszer, akkor megérted azt is, mi a házasság lényege. nem a kényszerítetté gyerek miatt, segélyek miatt, ezeket ne keverjük ide, mert most érzelmekről beszélünk. a házasság nem más, mint egy gesztus, amivel kifejezed mindazt amit érzel, mind a másik fél felé, mind azok felé akiket szeretsz (család, ismerősök = meghívottak).
    az a baj, hogy ugyanúgy ahogy sokminden más is (karácsony, ünnepek, stb stb) ez is kezd elkorcsosulni, és nem arról szól amire eredetileg kitalálták...

  • 2010.06.26 14:56:50fraulein praxa

    BBLevente:

    rengeteg ilyen házasság van.:-( csak a gyerekeket tudom sajnálni. jó esetben nem okolja saját magát azért, mert veszekednek az anyjáék... de inkább váljanak el, mint jöjjenek a szokásos "együttmaradtunk a gyerek(ek) miatt" hát de jó tényleg...

  • 2010.06.26 14:59:02fraulein praxa

    BBLevente:
    most már azt mondom, hogy felnevelném egyedül. zokszó nélkül, ha az apuka nem akar róla tudomást venni.

  • 2010.06.26 14:59:07BBLevente

    Egyetértek, inkább váljanak el.

  • 2010.06.26 15:00:12BBLevente

    Vannak ismerőseim, akik megtalálták életük párját és képzeld úgy, hogy a nők elváltak voltak és van gyerekük. És mégis most boldogan élnek. :)

  • 2010.06.26 15:02:27BBLevente

    G Boogie

    A karácsonyhoz csak annyit, hogy ugye mindenki ünnepli szinte. Még a nem vallásosak is nagyon sokan. De ez röhejes, hogy valakinek semmit nem jelent, csak egy nap, amikor elözönlik az ajándékok a szobát. Csak pl ahol nem hisznek semmiben, a gyereknek akkor is a Jézuska hozza az ajándékot?! :P

  • 2010.06.26 15:04:28fraulein praxa

    BBLevente:

    nem értek ezzel egyet, az is család, ahol apu és anyu nincs összeházasodva, de van már egy gyerkőc pl. ha két embert egy papír tart össze, és csak azért gondolod meg, hogy kilépj-e, mert akkor feleződik a ház meg a kocsi, hááát...(élelmesebbek házassági szerződést is kötnek, ami egy vicc azért...akkor már el se vedd.)
    ettől függetlenül elhiszem, hogy történnek házasságkötések szerelemből is.

  • 2010.06.26 15:05:23BBLevente

    Visszatérve, én már várom, amikor nagy családom lesz, ahova hazamehetek, ahol feltétlenül szeretnek, mert a családjára szinte mindig számíthat az ember. Megtaláltam azt aki szeret, aki elfogad hibáimmal, hobbiaimmal, minden hülyeségemmel. És mindenkinek lenne ilyen. Ha nincs is nagy Ő, egymáshoz lehet csiszolódni, csak nagyon sokan nem bírnak várni és inkább kilépnek a kapcsolatból, minthogy megoldják a problémát. De mindenkinek sok sikert a boldogsághoz. :)

  • 2010.06.26 15:13:54Pegero

    Ha nem lennének kurvák, az ember tisztességes nőkkel kerülne erkölcstelen viszonyba!

  • 2010.06.26 15:18:00fraulein praxa

    G Boogie:

    hmm ismertem olyat, de attól, hogy te így gondolod, még közel sem biztos, hogy ő is, és hát ilyenkor nem marad más: el kell engedni egymást. aztán persze később rájöttem, hogy ő volt az okosabb.:-) most valóban nem ismerek olyat, dehát nem is vagyok egyszerű eset, én ezt tudom. szóval azzal is tisztában vagyok, hogy kétesélyes a dolog: megtalálom azt a valakit, vagy nem. de nem fogok beleőrülni, ha nem, ebben biztos vagyok.:-)és annyira nem is vagyok "keresés" üzemmódban, mindig a spontán dolgok sülnek el a legjobban.;-)

  • 2010.06.26 15:22:34G Boogie

    praxa: kiegészítem. mindketten így gondolják/érzik, és akkor mondják ki. így már megfelel? kis kötözködős :)
    szóval értem én hogy nem vagyok keresős üzemmódban, de azért a házasság intézményét ettől még nem kellene így leszólni. te most épp nem állsz rá készen, vagy nem látod értelmét... ez rendben van. de ne tessék már ezt ráhúzni minden más esetre.
    a spontán dolgok valóban a legjobbak... számtalan példát tudnék rá mondani :)

  • 2010.06.26 15:25:00fraulein praxa

    G Boogie:

    nem húzom rá, írtam is, elhsizem, hogy vannak emberek, akik valóban szerelemből házasodnak.:-) :-P
    ismerek is olyanokat, szóval van előttem pozitív példa is, nem csak negatív. és nagyon szorítok, hogy a pozitív példák azok is maradjanak.:-)

  • 2010.06.26 15:25:52fraulein praxa

    G Boogie:

    megkaptad a választ?

  • 2010.06.26 15:54:40viragszem

    Jó és kész......

  • 2010.06.26 16:27:43G Boogie

    ment is a válasz már

  • 2010.06.26 16:40:18Egy macska

    Domini cane:
    Nem gondolod, hogy ha senki nem ért veled egyet, és mindenki téged oszt, akkor lehet, hogy esetleg te gondolod rosszul?
    Sztem elég igazságtalan elítélni a nőket azért, h hány pasival voltak.
    Én sokszor megkapom ezt, de mindig úgy vélekedek, hogy nem én voltam meg neki, hanem ők nekem, hiszen mindig a nő választ és dönt.

  • 2010.06.26 16:49:41R.

    a legfontosabb kimaradt: nincs kötöttség.
    van olyan, hogy valaki baromira bejön, vonzódaz hozzá, de tudod, hogy úgysem lehetne belőle semmi több egy klassz éjszakánál.
    én azt gondolom, hogyha ezt tudja mindkét fél és egyikük sem remél többet, vagy megy bele azért, mert azt hiszi, hogyha ő most lefekszik a másikkal, akkor abból lesz valami...na akkor nagyon jó tud lenni.

  • 2010.06.26 16:59:32Tynny

    Sziasztok.Olvasva a kommenteket,kicsit úy éreztem muszáj ehez a témához hozzá szólnom.
    Én 4évet jártam egy fiúval másfél éve szakítottunk azóta képtelen voltam egy normális kapcsolatot kialakítani.Idén úgy döntöttem itt a nyár egyszer élünk én sem állok hozzá komolyan a dolgokhoz.Megismerkedtem egy fiúval,de már ismertem (túlzás,hogy ismerem,találkozgattunk) 1hónapja,mikor lefeküdtünk.És ez azóta is tart persze néha néha.Nem mondom,hogy erkölcsileg ezt jónak tartom.Sőt néha gáz.De mit tegyek?Jó és kötöttségeim sincsenek,nem hívogat merre járok,nem tilt meg semmit.Néha jön aztán megy.Én annyira nem érzem ezt bajnak.Bár lehet velem van a baj..hozzá teszem sosem csináltam ilyet,Ő az első.És a férfiak sem jobbak egyébként,csak ők ettől a szereptől hiszik magukat igazi hímnek.

  • 2010.06.26 17:31:45BabberBauer

    Muszáj leszögeznem, hogy kapcsolatban nem ismerek tréfát, hűséges vagyok, és ezt el is várom a társamtól.
    De igen, szexuálisan aktív is vagyok, és ha nincs kapcsolat, bizony akkor is igénylem.
    Így igen, volt és már jó pár egyéjszakásban részem, amiben nem látok semmi problémát.
    És nem, egy percig nem érdekel, hogy az illetőnek csak szexre kellek, mert nekem is csak arra kell.
    Persze szívesebben venném, ha lenne egy állandó szexpartnerem, de az se az égből pottyan...
    Volt már részem az 5-ös pontban is, életem első szerelme konkrétan így indult.

  • 2010.06.26 17:44:41vacapdakk

    Egy macska!

    "...,hogy nem én voltam meg neki, hanem ők nekem, hiszen mindig a nő választ és dönt." - Pontosan ezért voltál Te meg neki és nem fordítva, mivel Te választhatsz (na jó ez sem teljesen igaz, mert mindkét fél választ), ha rosszul, vagy sokszor választasz, akkor leértékeled magad a többi jelöltnél, tehát már kevésbé leszel elérhetetlen, vonzó "portéka".

    Tynny!

    "És a férfiak sem jobbak egyébként,csak ők ettől a szereptől hiszik magukat igazi hímnek."

    A klasszikus nemi szerepek szerint a férfi a vadász és a nő a vad, persze a vad dönti el, hogy ki vadászhatja le. Aki könnyen (sokak számára) elejthető, az kevésbé értékes zsákmány. Ezért gondolják sokan úgy, hogy a sok kapcsolattal rendelkező férfi menő (szerintem nem az, mert a mennyiség a minőséggel általában fordítottan arányos), a sok kapcsolattal rendelkező nő nem.

    A Megváltozó nemi szerepek miatt, ez átalakulóban van, amivel személy szerint kevéssé értek egyet, mert jobb lenne, ha a nők (jellemüket tekintve is) nők maradnának, a férfiak pedig férfiak, nem pedig egy nagy massza lenne bizonytalan nemű egyedekkel.



    Egyébként végigolvasva a kommenteket mindenkiében (a vitatkozók közül) volt számomra értelmes gondolat, és olyan is amivel nem értek egyet. Száz szónak is egy a vége, mindenki a saját életét élje, saját döntéseit hozza, de ajánlott a döntések előtt egy kicsit a hosszabbtávú következményeket is mérlegelni, hogy később semmit ne kelljen megbánni...

  • 2010.06.26 18:55:45Blackwitch Willow

    2010.06.26 14:31:57fraulein praxa
    ez nem igaz, ha megházasodik azt azért teszi (legalábbis, így kéne lennie), mert úgy gondolja, h. ő az igazi ha előtte kergette is a fiúkat/lányokat, lenyugodott. ha még azon agyal, h. nem élt eleget, akkor nem fog megházasodni.
    plusz, abszolút nem mindenki ilyen. mondom,h. ha nekem elsőre összejön, fiatalon, akkor eszembe se jutott volna problémázni, h. juj, kevés. most se, pdig nem sok volt.

  • 2010.06.26 19:08:54Blackwitch Willow

    2010.06.26 13:12:46fraulein praxa
    ja, még ehhez egy kicsi. az utolsóhoz, amiből szexkapcsolat lett. igen, nekem nem volt jó, mert én szerelmes voltam bele, ő meg nem. és pl. hallgathattam a sztorikat a nőiről, köszi...
    viszont előtte jó haverok voltunk (sajnos ez persze a szex után nem lett annyira jó...), és utána is, mikor már elmúlt a részemről. sőt, most is tartom vele a kapcsolatot. na de, az a lényeg, h. mikor már nem voltam beleesve, akkor is összejöttünk néha szexre, viszont akkor se volt olyan hú de jó (nem "technikailag", abban ok, sőt, annyiban nagyon is jó, h. marhára összeszoktunk az évek során), hanem akkor is eszembe jut utána, h. csak ennyi, és azért kéne az illúzió legalább addig, amíg ott vagyok, h. nem csak kihasznál(juk egymást). bár valószínűleg ez ennek köszönhető, h. valamikor nagyon bele voltam esve. bezzeg, mikor anno egyszer ezt közöltem vele, h. zavar, h. mindig csak ő jut (úgy értve, h. érzelmek nekem nem jutottak akkortájt, csak a testi kapcsolat) megsértődött....
    ráaádsul ez se igaz teljesen, mert egy csomószor találkozgattunk is, mentünk együtt strandra, beülni valahova, beszélgetés is volt (van is, csak a párezer kilométer miatt csak neten) csak épp mások előtt úgy tettünk, mntha semmi se lenne köztünk...ne kérdezd miért nem lehetett felvállalni, nem rajtam múlt...

  • 2010.06.26 19:36:59fraulein praxa

    Blackwitch Willow:

    érdekes sztori, én sem értem, miért nem volt benne a járásban, legalább megpróbálhattátok volna.
    "mikor anno egyszer ezt közöltem vele, h. zavar, h. mindig csak ő jut (úgy értve, h. érzelmek nekem nem jutottak akkortájt, csak a testi kapcsolat) megsértődött..." itt kellett volna lelépnie. illetve abbahagyni ezt az egészet. :-/ utólag persze mindenki nagyon okos már..:-))

  • 2010.06.26 20:10:08Blackwitch Willow

    az abba nem hagyás inkább az én hibámból volt, neki mindegy volt, volt hivatalos barátnője is (akit mellesleg sose látott senki...), meg mellette egy vagon másik. most is, amúgy...
    úgyhogy nem volt rámszorulva, csak ha már ott voltam, kihasználta...

  • 2010.06.26 20:23:27dub spencer

    jézusmária

  • 2010.06.26 23:10:48flippant

    2010.06.26 16:59:32Tynny

    Én a helyedben sürgősen elmennék egy HIv tesztre...

  • 2010.06.27 00:08:34szucsi84

    OFF
    Székely bácsi a falu bíróságán, el akar válni a feleségétől.
    Kérdezi a bíró:
    - Mért akar elválni a feleségétől, Pista bácsi?
    - Mert megcsalt a szomszéd gazdával.
    - És maga, Pista bácsi, még sosem csalta meg a feleségét?
    - Hát dehogynem.
    - De hát akkor mért akar elválni, hiszen maga se jobb az asszonynál?
    - Ejj, maga nem ért engem bíró úr! Ha én a csizmámmal belelépek a tehénszarba, csak lemosom, és ugyanolyan lesz, mint vót. De ha a tehén jön és beleszarik a csizmámba, hát azt a csizmát maga se venné többet fel!

    ON
    Szerintem élje mindenki úgy az életét ahogy akarja. Kicsit érdemes kalandozni mindenkinek, és ezt elfogadni annak a múltjában is akit majd párunknak találunk.

  • 2010.06.27 11:27:38islander77

    Heckler, mekkora egy faszparaszt vagy!
    A saját anyádat is lekurváztad , te szerencsétlen agyhalott! Meg mások anyját, feleségét, nőjét, lányát, stb.
    Igazi sötét, gyökér vagy, és sajnos van belőled jópár!

  • 2010.06.27 11:55:05Tynny

    Flippant!
    Ez azért kicsit erős volt!!És honnan tudod,hogy nem védekeztem?Amúgy a srácnak elöttem csak hosszú kapcsolata volt és most döntött úgy,hogy egy ideig nem akar komolyat.Főleg 5év után.És nem azt mondom,hogy ez az egész hú de jó.De jobb mint egyedül lenni...

  • 2010.06.27 12:19:48Tynny

    ZoTYA!
    Nem tartom magam buta picsának.Köszönöm szépen ezen értelmes hozzászólásodat így látatlanba!Egy szóval se mondtam azt,hogy Én akarok tőle komolyabbat mint szex.Egyrészt!Másrészt atttól függ,hogy honnan nézzük,hogy nem vállal fel,mert jó oké nem járunk.De ezt egyikünk sem igényli.

  • 2010.06.27 12:52:36kangep

    @Tynny: és ismersz olyan buta picsát, aki annak tartja magát?

    mert én nem. :D

  • 2010.06.27 17:16:23jackrabbit

    Van olyan nő akivel nem állok szóba, van olyan akivel igen, van olyan akit megdugok egyszer és elmondhatom, hogy ez van, ma más nem jött össze. Olyan is van akivel lefekszem, sőt olyan is akivel többé kevésbé rendszeresen szeretkezem. Akivel kézen fogva megyek az utcán, az már valaki. És még van egy kategória addig amíg elérek ahhoz, akit bemutatnék édesanyámnak is. Hülyeség azon vitatkozni, hogy jó-e az egyéjszakás kaland vagy sem. És igen...a legtöbb nő kurva, és a legtöbb férfi is csak azt nem úgy hívják. Passz. Aki meg abban bízik, hogy a párja nem csalja meg az bolond. Derült már ki egy és más emberekről. Amíg nagyobb verekedés nélkül meg lehet beszélni addig nincs gond.

  • 2010.06.27 19:41:34Blackwitch Willow

    2010.06.27 17:16:23jackrabbit
    aztán az neked miért olyan hihetetlen h. vannak HŰSÉGES emberek? akik bizony nem csalják meg a másikat (fel sem merül bennük), ezért joggal várják el a másiktól, h. ő se.
    persze, tudom, miért hihetetlen neked,nyilván magadból indulsz ki.

  • 2010.06.28 22:43:04Blackwitch Willow

    de lehet előbb szakítani,és utána csalni.

  • 2010.06.29 15:18:06dunken

    Szerintem belefér. Bár az igazi 1 éjszakás ritka. Nagyon rá kell izgulni mindkettőnek. Egy konferencia, továbbképzés, összetartás kell hozzás. Fenőtt emberek kezelni tudják.

  • 2010.06.29 18:34:21MadamePompadour

    Szerintem is van hűség. Aki nem tudja elviselni a hűtlenséget az mélyüljön el bizonyos pszichológia tanulmányokban. Vannak olyan embertípusok, akik kevésbé hajlamosak félrelépni.

  • 2010.07.10 23:16:52Plumper

    AIDS

1 | 2 | 3

Shopline

OnGo beszámolók

  • Róma
    Róma A Spanyol lépcső és környéke, egy kedves kis szökőkúttal egyik kedvelt randevúhelye a városnak....
  • Kanári-szigetek, Tenerife Imádtuk Tenerifében, hogy bármerre jártunk, szinte mindenhol megközelíthető volt az Atlanti-óceán....
  • Zakopane A felvonó 1123 méterre vitt fel minket, mely nem annyira magas, de a kilátás így...

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
hirdetés