Negyedannyit szexel, aki házas, és azt is mindig ugyanúgy
2010.08.31. 17:03 - Eivissa
A brit lovelinks.co.uk társkereső oldalon (botrányos amerikai vetélytársához hasonlóan) házasságon kívüli szexpartnert találhatnak maguknak férjek és feleségek. Hogy egy ilyen szolgáltatásra miért is van szükség - már ha nem lenne magától egyértelmű -, azt a lovelinks egy 3000 főre kiterjedő kutatással próbálta igazolni, amelynek eredményeit a napokban tették közzé. Igen, brit tudósok poszt ez is. Nem túl meglepő módon az egész arra megy ki, hogy a házaséletnek katasztrofális hatása van a szexuális életre.
Az önmagában nem igazán szenzáció, hogy az esküvő után néhány évvel az ember kevesebbszer szeretkezik, mint előtte, de a kutatók számszerűsíteni is tudták ezt a megállapítást. Ezek szerint a házasságkötés előtt a párok túlnyomó többsége heti négyszer iktat be egy-egy pásztorórát, de mire három év eltelik az igen kimondásától kezdve, ez a szám a negyedére csökken, hiszen ekkorra heti egy alkalom lesz a maximum. A felmérésből olyan további adatok derültek ki, mint például az, hogy tíz párból hat azt vallja, hogy a házasság teljesen tönkretette számukra a szex izgalmát, vagy hogy a házasok fele úgy érzi, már inkább csak baráti, mint szeretői viszony fűzi őket férjükhöz, illetve feleségükhöz.
A megkérdezettek harmadának továbbá nem tetszik már annyira élete párja, mint amikor megismerkedtek, 43% pedig azt mondja, ennek oka az, hogy a házastárs igencsak elengedte magát az utóbbi időben. A házaspárok unalmához az is hozzájárul, hogy 80%-uk mindig ugyanakkor, ugyanott és ugyanolyan pozitúrában szeretkezik minden alkalommal. A megkérdezettek negyedének ennek megfelelően volt is már egyéjszakás kalandja, 14% hosszabb viszonyba bocsátkozott a jobb szexért, és azok ötöde is fontolgat ilyesmit, akik eddig hűségesek voltak. Ugyanennyien azt is beikszelték, hogy nem csodálkoznának, ha partnerükről kiderülne, hogy becsúszott nekik egy félrelépés.



Kommentek
2010.08.31 18:40:13Dógi János
ez hülyeség
2010.08.31 18:47:57lelkisegely
Én is pont ezt akartam írni
2010.08.31 18:50:46Vincenzo testvér
Először azt olvastam a címben, hogy "házias", és kíváncsi lettem rá. Aztán nézem, hogy szó sincs a háziasságról. Még szerencse.
2010.08.31 18:51:19heltaskelta
hülye aki elhiszi.:)
2010.08.31 19:01:46üvöltő dervis
örülök, hogy vannak felmérések meg minden. Szerintem meg semmi köze a házassághoz, sokkal inkább élethelyzetekhez. Mondjuk jön a gyerek, egy idő után már nincs kufirc, mert nem jó anyának (jogos), aztán nincs, mert nem jó senkinek, de főleg anyának. Aztán felkel a gyerek, nyilván közben, mikor máskor. :) Aztán kell másfél év mire anya és apa ismét férfi és nő lehet.
De akik ügyesek, na azok ezt átvészelik félrekúrás, meg útszéli szopatás nélkül. :)
2010.08.31 19:12:57ricsikE
mit vártok a velvettől??????
2010.08.31 19:26:34Penta a gyufás fiú
És?
De, legalább kenyér van, meg víz.:)))
2010.08.31 19:27:45GUDAN
Ma még....
2010.08.31 19:39:34paráznabillegető
na, majd ha 70 leszek és impo, akkor már csak a sör marad.
de kurvára jó világ is lesz az!...
2010.08.31 19:40:48orient
Baromság, tapasztalatból...
2010.08.31 19:45:3416:9
nem hülyeség sajnos, szintén tapasztalatból...
2010.08.31 19:48:50bestmuffin
Hát persze... legalább lehet valamire fogni a dolgot és véletlenül se azon elgondolkodni, esetleg én mit tettem vagy nem tettem azért hogy idáig jutott a dolog.
Nem tudja valaki hogy lehet "brit tudós" valakiből? :D
2010.08.31 20:08:11kt35
mindenkit meg lehet unni. én is 16 éve vagyok házas, tudom, milyen. nem véletlenül lép a képbe az ún szerető:)
2010.08.31 20:21:52Tereskov
Hát igen... Ha valaki mindig "kirántott húst" eszik, egy idő után vágyódik egy kis friss salátára. Így megy ez.
2010.08.31 20:22:49orient
2010.08.31 19:45:3416:9: hát akkor változtatni rajta.
Én asszonyom sok év házasság után is szépen tartja magát, ad a külsejére. Ezenkívül odafigyelünk egymásra, hogy mind a kettőnknek jó legyen és így jó is. Megvan a majdnem mindennap, kivéve "azokat" a napokat. Szerintem ha nem megy két dolog lehet. Vagy elhagyja magát valamelyik fél és igénytelen külsőleg. Nem a plusz pár kiló hanem úgy általában. Vagy nem a másik élvezete van előtérben és ezért ellaposodik a dolog az egyik fél számára...önzetlenség és változatosság életben tartja a dolgot örökre..
2010.08.31 20:23:57cingárfütyi
"Kurvára" megy a pénz!
Van egy édesség ami lecsökkenti a Nők szexuális vágyát:esküvői torta!,persze csak a férjnek,nem a szeretőnek!!!
2010.08.31 20:25:38rotoura1
Szerintem sem hülyeség. Kiváncsi lennék azoknak a kommentelőknek az arcára, akik évek-évtizedek múltán is ugyanolyan lelkesedéssel tolják a szexet, mint az első hónapokban.
Bár azt nem igazán értem, hogy miért kell bátorítani, vagy pozitív szinben az ilyesmit. Talán valaki pénzt lát benne? Én az ilyen típusú oldalakat egyszerűen törvényileg betiltanám.
Szerintem semmi gond azzal hogy léteznek szexoldalak vagy akár valaki házasságon kívüli partnert keres magának. Mindeki azt egye, amit főz. De hogy ezt még reklámozni is lehessen, az nekem már sok.
2010.08.31 20:35:46liza
OHH ez nekem tetszik, be is regelek erre az oldalra :))
2010.08.31 20:37:32con
már megint a brit tudósok
2010.08.31 20:47:03dfu
Persze, hogy nem hülyeség. Aki mégis azt mondja, saját magának is hazudik. És ettől még nem szereti az ember kevésbé a párját. A megszokás nagy úr (még ha jól is tartja magát).
2010.08.31 20:47:39tengelykezű félember
Sajnos sok igazság van benne, kivételesen. A házasság a jó szex halála....Mit vártok tizen-huszon év házasság után, bikaviadalt fáklyásmenettel?? Még szerencse, ha a gyerekek vagy a barátság összetartanak egy családot!
2010.08.31 20:53:42Szindró Mama De Ma Gógja
2010.08.31 19:48:50bestmuffin
Nálam lehet jelentkezni brit tudósnak név és kutatási téma megjelöléssel. De sokan vannak előtted, várni kell a finanszírozásra. Néhány példa a várólistáról:
1134. Benkő és tsa: összefüggés a farok méret és a szellentés gyakorisága között.
1135. Feró: a csótányság és a bankszámla közti reláció.
2010.08.31 20:57:21sharon
Szerintem símán elképzelhető. Sőt lehet, hogy még ennél is meghökkentőbbek a valós adatok.
2010.08.31 20:59:48cingárfütyi
Magyarországon a "tudósoknak" nincs más dolguk ,mint egy amúgy kongó panzió előtt eltölteni néhány napot,és csak számolni kell a két ,háromórás vendégeket,vagy megkérdezni a tulajt persze diszkréten,mert bizony ebből él!
2010.08.31 21:00:29march23rd
persze, hogy hülyeség, mert a negyedannyi is egy alkalom lenne per 1-2 nap kb.
szoval a huszadannyi lehet pontosabb lenne...
nyilván ez nemcsak a házasokra, hanem a hosszabb párkapcsolatban élőkre is ugyanúgy igaz. megszokás, unalom, fujj.
2010.08.31 21:15:26bestmuffin
2010.08.31 20:53:42Szindró Mama De Ma Gógja
:D :D :D :D
2010.08.31 21:18:05csodatévő dzsagodar
Ember a dokinál:
- doki, olyan fáradékony és levert vagyok.
- Van felesége?
- Van
- Vele hányszor csinálja?
- 5x
- Hetente?
- Nem, naponta.
- És van barátnője is?
- Van
- Vele hányszor?
- 10-11x
- Hetente?
- Nem, naponta
- Hát ember! Ez a maga baja, hogy túl van terhelve!
- Jaj, már azt hittem, hogy a napi 20 önkielégítés miatt.
2010.08.31 21:20:22hurkatona
Én ott hagytam abba, hogy Brit tudósok
2010.08.31 21:21:19SpencerBarnes
Amikor az asszony már minden porcikáját ismered, bizony elmarad az a bizsergető érzés ami egy első szexkalandot jellemez.Ettől még nem szereted kevésbé az asszonyt.A férfi kben is genetikailag úgy van kódolva hogy "szórja a magját", aki már mond az magának hazudik
2010.08.31 21:52:42Pampem
A nok pedig ugy vannak genetikailag kodolva, hogy mindig a legjobbat keresik... tehat ok is fel vannak hatalmazva , hogy felredugjanak :))),aki erre mast mond az is maganak hazudik.
2010.08.31 21:55:58Órarugófelpattanó
Szerintem a brit tudósok huszadannyit szexelnek, azért érnek rá ennyi marhaságot kutatni.
2010.08.31 22:50:10no comment 01
:))apám, már megint ezek a "nagyokosok"(persze a britekre értettem)hát persze, hogy ugyan úgy szexelnek..ha nem lenne babysitterük megtanulnának még a mosógépen is kefélni..mert az a "büdös kölök"persze a hitvesi ágyban mormol..:)
2010.08.31 23:39:26borleszk
en londonban lakom és tudos vagyok. nekem 0. kapjàtok be!
2010.08.31 23:50:25bestmuffin
2010.08.31 22:50:10no comment 01
Áh, nem kell gyerek ahhoz hogy az ember felfedezze a mosógépet erre a célra :D
2010.09.01 00:18:47kicsimason
Hülyeség, sokkal többet kufircolok, elötte pap voltam
2010.09.01 00:23:03Tereskov
[link]
2010.09.01 00:34:12Hefe
mondjuk aki latott mar angol haziasszonyt, az maximalis elismeressel adozik a ferjenek azert a heti egy pitty-puttyert...
2010.09.01 00:53:08trafikuty
Nyilvánvaló, hogy a velvet-brigád saját tapasztalatát is megosztotta velünk. Ennyi színvonalas cikk után kinek van kedve még "sexelni"?
2010.09.01 04:28:50örömlány
Lehet benne valami... de majd megírom. én is.:)
2010.09.01 05:27:33Gizi a laborból
Mi a házasság?
Önkéntes és fokozatos leszoktatás a dugásról.
2010.09.01 07:03:10Lúdtalp
Milyen jó ilyen rengeteg tökéletes házzaságról olvasni, mint amilyen az olvasóközönségé.
2010.09.01 07:14:12kirúzsoz.
a szex egy nagyon fontos dolog de amikor valaki úgy 60 felé kezdi el kapiskálni, hogy mégsem az a világ közepe, az qrva szánalmas tud lenni
2010.09.01 07:52:20Fi-ona
ez csak annál van , akik nem illenek jól össze az ágyban már az elején, aztán utána sem tudnak semmi újat bevállalni..meg az ilyen szöveg: én rendes feleség vagyok nem szajha... aztán csodálkozás van, ha kigyó másra tekereg...:)
2010.09.01 07:56:47wagabound
A brit tudósok esmét feltalálták a melegvizet...
2010.09.01 08:11:26kirúzsoz.
fiona, de azok is ultrahülyék akik beöltöznek apuci kedvéért mondjuk Pokahontasznak, mert ha apu-anyu középkori krízisben szenved és úgy érzi, hogy az univerzumnak kampec ha nem nyomat fel egy pirszinget a farkára vagy nem gruppenszexben veszik fel éppen, ahogy próbál pornósztárt játszani.
akkor már inkább misszionárius póz életfogytiglan vagy szex helyett lebutulás a tv előtt chipsel.:)
2010.09.01 08:15:10Fi-ona
2010.09.01 08:11:26kirúzsoz.
persze, ez már a másik véglet, én csak egy finomabb változásra gondoltam:) - a misszionáriust is rémesen lehet unni, pláne 30 éven keresztül, hacsak az adatik meg
2010.09.01 08:25:07kirúzsoz.
na igen viszont nagyon kényelmes és látni tőle a tévét.:)
2010.09.01 08:31:48Fi-ona
na ja és az a legjobb mikor egy jobb löketnél a fejed bevered a franciaágy támlájába, akkor még csillagot is láthatsz:)
2010.09.01 08:39:50kirúzsoz.
igen, pontosan. ezért nálunk minden szex igazi tűzijáték.:)
2010.09.01 08:42:54Kytia
Nemtóm, ki hogy van vele, de én kb. néhány hónap után megunom az aktuális pasit szexuálisan. Ez nem jelenti, hogy hűtlen leszek, csak annyit, hogy már nem akarok minden nap és minden áron szexelni. Amit persze panaszol a sok kis kangép, nem is megyek hozzá egyikhez sem.:) Majd ha találok valakit, akinek a szexen kívül azért más szórakozási ötlete is van 30 évre.
Aki meg azt mondja, hogy a kapcsolat első néhány hónapjában, mindennapos szex mellet nem unja már az egészet az összes lehetséges pozitúrával, állathangokkal, Pocahontas-jelmezzel tarkítva, na AZ hazudik. Általában magának is.:) Szakítás/válás után szokták csak bevallani.:))
2010.09.01 08:47:50@fric
Tapasztalat: Igaz, a nők így működnek. :(
2010.09.01 08:50:58angyalB
Hülyeség! Nálunk nem így van! Párom imád örömet szerezni én meg nem ellenkezek!:-)
2010.09.01 09:01:14summarygloss
Hm, elnézést, de nem a házasság a ludas ebben, hanem a gyerek, kiszívja az embert testileg-lelkileg és időt is nehezebb találni egymásra.
2010.09.01 09:15:14Gazz
Az persze fel sem merül, hogy mondjuk az élet nem csak a szexről szól, s van egy rakás olyan dolog, ami viszont házasság illetve tartós együttélés nélkül nem tud csinálni az ember.
Minden házasság kompromisszum a közös célok érdekében - ez teljesen nyilvánvaló. A kompromisszumba az is benne van, hogy a szex változatossága lecsökken. Cserébe érzelmi biztonságot kap az ember - már egy normális házasságban. Ha valaki szeretőt tart, az az érzelmi biztonságot visszacserélte a szexre.
Amivel csak az az a baj, hogy akárhogy is magyarázkodnak a félrelépők, az a tényezőt nem tudják kiiktatni az egyenletből, hogy a házastársuknak tett ígéretüket megszegték.
2010.09.01 09:22:52Kytia
Gazz: "Ha valaki szeretőt tart, az az érzelmi biztonságot visszacserélte a szexre."
Tévedés. Aki a szeretőt tartja, annak megmarad az érzelmi biztonság. Hisz' azt ő a párjától kapja. Ő viszont nem adja meg a párjának többé, így lesz az 1:1-ből 2:0, az ő javára. Inkorrekt üzletet csinál a házasságból.
2010.09.01 09:26:59szexpapi
2010.09.01 09:15:14Gazz
ha neked elég az érzelmi biztonság 20-40 éven keresztül , akkor te még nem kúrtál egy jót sem, ne meséld már , hogy elég ez a házasságban, a szex elengedhetetlen.. nem véletlen keresnek 40 éves kor után szexpartnert.
2010.09.01 09:32:00Kytia
szexpapi:
Senki nem mondta, hogy szexmentes házasságokról beszélünk. De nekem a heti 1 nem is hangzik olyan rosszul, non-stop meló, 3 gyerek, jó esetben közös hobbi, egyéb közös szórakozások, kötelezettségek mellett. Akit csak a szex érdekel, válasszon hozzá hasonlóan "fantáziadús" partnert. Mondjuk egy szexmamit.:DDD
2010.09.01 09:44:01szexpapi
2010.09.01 09:32:00Kytia
hány éves vagy? a nagyitól ugyanezt hallottam 70 éves korában
2010.09.01 09:48:06az igazi Sipi
nem meglepo..
ezt az eegesz hazassag es monogamiat hulyeseget akkro talaltak ki, amikor az emberek 40-45 eves korukig eltek.
ha belegondolok, hogy ugyanazt kellene tolni 40-50-60 evig..
nem csoda, hogy elmegy az emberek kedve a szextol egy ekkroa psziches nyomas alatt.
Kytia, a hetyi egy az szar. nagyon, nagyon, nagyon szar.
hacsak nem vagy 60 korul.
2010.09.01 09:49:24Kytia
szexpapi:
Lehet, nem mondott hülyeséget a nagyi. 70 év tapasztalata azért nem mindegy.:D
2010.09.01 09:52:31Kytia
az igazi Sipi: "ezt az eegesz hazassag es monogamiat hulyeseget akkro talaltak ki, amikor az emberek 40-45 eves korukig eltek"
50-60-70 körül tervezed a nagy szexpartikat?
Egyébként a legnagyobb baj szerintem az, hogy egy csomó ember nem illik össze, amit 1-2 évig, házasságig el lehet rejteni, de később előjön.
Pl. szerintem csomó nőnek sokkal kevesebb szexre van igénye, mint a pasijának (saját + ismerősök példája alapján), de nem merik mutatni, mert félnek, hogy megcsalják, vagy elhagyják őket. Inkább eljátsszák, hogy mekkora hatalmas a libidójuk, aztán amikor már nem paráznak + már nem olyan fontos a pasi, akkor jön elő a valóság.
2010.09.01 10:02:41szexpapi
2010.09.01 09:52:31Kytia
az baj, ha nem illenek össze, de össze lehet hozni, ha van türelem, meg lehet tanítani a partnert mindenre, hogy jobb legyen a szex, 40 éves korig napi két numerának kéne lennie és egy héten egyszer legalább kiadós egy-két órás szexnek
2010.09.01 10:07:15Kytia
szexpapi:
A "numera" alatt az ötperces ürítést érted a reklám alatt?
2010.09.01 10:11:42Csirke72
Ezt a faszságot!
Már megint elméletben és számokban próbálnak egyesek szexuállni.
Èn magam 15 éve vagyok házas, heti 3 alkalom mindig megvan és egyre jobban füt a vágy mindkettönket a következö pásztoróra eltöltésére...
Fantázia, újitások... Aki valóban a megfelelö partnerrel él együtt az soha nem akar félrelépni.
A megfelelö alatt pl azt értem, hogy a nö minden kapok nélkül bármikor kivánásból leszopja a partnerét söt mitöbb órákon át kényeztesse a pasit....
2010.09.01 10:21:05angyalB
summarygloss!
Nem tapasztalatból mondom de igazad van! És kár tagadni Másnak!!!! NÉha nézem a commenteket, és nem tudom, hogy azok hol élnek, de nem ezen a földön. Annyi nyűg van a Vilában, főleg nálunk (lásd.Devizah. most hogy jártak, árvizesek hogy jártak stb.stb.stb., bár ezutóbbikat sem tapasztalatból mondom, hanem hallom/látom), hogy a kötöttségek (főleg ha gyerek van) az tényleg elveszi a kedvet a Sex-től!
2010.09.01 10:27:36angyalB
Nem azért, de szexpapinak is igaza van (őszinte? na és!?!) Akihez hozzámegyünk, azt ki kell ismernünk, mielőtt hozzámegyünk! Én - amikor még csak jártam a párommal és nem voltunk házasok - megkérdeztem: "Neked mennyi az ideális 1 héten?" MOst az ha később csökken, aztán már havonta van, aztán nuku egy darabig, az igenis nem tesz jót egy kapccsolatnak illetve házasságnak! Férfiak másképpen működnek!
2010.09.01 10:29:20angyalB
kapcsolat egy c-vel! Bocs:-)
2010.09.01 10:32:30mojszipupi
Akik azt írják hülyeség nem hogy házas de hosszabb kapcsolatuk sem volt még. Vagy robotok :)
2010.09.01 10:36:29angyalB
Szerintem aki "nem szereti" annak életében nem volt még jó!:-)
2010.09.01 10:57:21enik
Istenem, csak tudnám, mi a fasznak olvasom el ezt a sok általánosítást!
Itt nincsenek általános érvényű dolgok...talán csak egy:
Bárhogy szépítjük, egy tartós kapcsolatban csak úgy önmagától nem válik hosszútávú projektté az élvezetes szex, azért tenni kell!!!! DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Az egész ott kezdődik, hogy két ember IGAZÁN összeillik-e vagy sem.
Mindenkinek ajánlom Helen Fischer: Te vagy az én párom című könyvét, aki a hormonok oldaláról megközelítve nagyon jól bemutatja, ki-kivel illik össze.
Vannak olyan típusok, akik genetikailag alkalmatlanok hosszú távon ugyanazzal a partnerrel szexelni. Ez nem gond, csak ehhez kéne egy emberi minőség is, amely az én szememben úgy nézne ki, hogy:
A. Drágám! Én ilyen vagyok! nem tudok mást ígérni, kellek-e? Ha a partner így elfogadja, szép és jó!
B. Nyisson tiszta lapot, és adja meg a partnernek az esélyt, hogy hozzá illő társat válasszon.
Szerintem létezik olyan, hogy egy kapcsolat hosszú évekig izgató legyen. Én eddig csak 17 évről tudok beszámolni. Láttam a páromat szinte gyerekként, fiatal srácként és most férfiként. Volt olyan időszak, hogy minden találkozás alkalmával négyszer estünk egymásnak. Ez nonszensz lenne most is, de ilyen boldog még soha nem voltam, a mennyiség minőséggé konvertálódott. Teljesen egy nyelvet beszélünk, rengeteget nevetünk együtt, és szerelmesek vagyunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez a kulcs!!!! Ha az érzelmek megvannak és kellőképpen összetettek, akkor a szex izgalmassá tétele is jön magától, ugyanis bárhogy szépítjük, ez az életnek csak egy kis része. Szexet bárkitől vehetsz az út szélén is, de a meghittséget és a bizalmat nem szórják két kézzel, nem megvehető.
Minden embernek ismernie kellene ahhoz önmagát, hogy mind magára mind a társára nézve felelős döntést tudjon hozni.
2010.09.01 11:02:27SecunDoom.
És akik mondjuk házasságkötés nélkül már 30 éve együtt vannak, azoknak meg jó? Ez a "házasság baffa el" dolog is csak a mai főállásbanszinglivagyok típusoknak jön be, mivel a házasság már egyfajta kötelezettség, így egyesek mentségként felhozzák azt, hogy azzal k.rnak akivel akarnak. De ha már ott a házasság, úgy neccesebb.
Egyet tudok érteni Gazz-zal (és igen, volt már überjó szexuális kapcsolatom, jelenlegi Párommal:P), tényleg nem csak abból áll. De én személy szerint hülyeségnek tartom ezt, hogy minden héten legyen meg a kötelező x adagnyi, hogy ne keltse azt a hatást a feleknek, hogy kezdenek elhidegülni (pl. ha heti 4 helyett heti 2 van, akkor már félre kell k.rni). Ne csak azért legyen meg az az x időnyi hancúr, mert "kötelező". Főleg ne fogják ezek a marhák a házasságra. Ha két ember szereti, KÍVÁNJA egymást, tökmindegy, mióta házasok.
Mondjuk gyanús volt amúgy is a kezdőmondat: "brit kutatók". Amik így kezdődnek, el sem szoktam olvasni.
2010.09.01 11:02:35Kulics
@2010.09.01 10:11:42Csirke72
Gratulálok, ti vagytok a kivételek, akik erősítik a szabályt.
Nyilván dicsekvésből írtad ezt ide, hogy nektek milyen jó. Az emberek 90%-a meg úgy él, ahogy a cikk leírja. Ki kéne nézned a saját világod szűk ablakán.
2010.09.01 11:14:53szexpapi
a csirke72 egy ostoba fasz, mert csak erről tud írni, hogy mennyit szopják az ő méterre nőtt faszát, de egyebet sem tud. Hogy nyal-e? Hogy tud ujjazni? meg a partnerének örömet okozni?
életében még nem kúrt az ilyen seggarc
2010.09.01 11:16:23enik
Ja, és még annyit, még azt sem tartom kizártnak, hogy a párom félrekacsingat, ha esetleg úgy adódik. de abban biztos vagyok, hogy ő nem kajtat pinák után. És annyira tartalmas és minőségi a kapcsolatunk, hogy egy esetleges testiségre épülő aktus miatt nem adná fel a kapcsolatunkat. Sőt! ha én megtudnám, szintén nem dobnám ki miatta.
2010.09.01 11:37:50kicsimason
2010.09.01 11:14:53 szexpapi
Brutalis de oszinte, nagyon karcol
2010.09.01 11:40:04EnCIS
na megint a britek... semmi közük hozzánk!!! szerintem.
abban egyetértek, hogy kevesebbet, de az nem a házasság miatt van, hanem talán azért, mert több külsőség játszhat közre, mert már nem csak arról szól az élet, hogy virágot viszek, meg röhögcsélek párat....
de az, hogy mindig ugyanúgy???!!!!??!
ez a legnagyobb baromság, az együtt élőknek nem csak hogy sokkal nagyobb a fantáziája egymással kapcsolatban, hanem sokkal sokkal nyitottabbak egymás felé
és minőségileg?
elég csak arról beszélni, hogy mennyivel jobban tudja két egymással élő ember, hogy melyikőjük mitől van oda a legjobban.
részemről?
igaz csak egy éve élek együtt a párommal, de minden érintésétől megőrülök ma is..nem ugyanúgy, épp egy picit jobban :)
2010.09.01 11:43:16szexpapi
kicsimason
mi karcol? az igazság?
2010.09.01 11:45:54kicsimason
karcol: jol meg lett aszondva
1-etertek
2010.09.01 11:54:20szexpapi
no és ezt most hölgy mondta kicsimason?
2010.09.01 11:55:29enik
szerintem szexipapit halálosan unja a párja:))))
2010.09.01 12:00:24kicsimason
szexpapi:
Nem de teccett a komment, szenne rohogtem magam
2010.09.01 12:08:06szexpapi
enik
hogyne, hogyne:) ja vagy úgy , hogy nem:)
kicsimason
még jó, hogy nem sírtál
2010.09.01 12:17:23Buba Bertalanné
ha tudnád...........................te fasz
2010.09.01 12:27:10szexpapi
tudom
2010.09.01 13:17:43salc
Mi a férjemmel a 8. évben házasodtunk. Vagyis éltünk előtte pár évet papír nélkül, mint a házasok. Amióta összeházasodtunk (annak már öt éve) talán több is köztünk a testiség, mert olyan szorosabbá vált a kapcsolatunk, vagy nem is tudom, hogy kifejezni, inkább most már felelősséggel tartozunk egymás iránt .
Ja és nem egy pózban és egy helyen csináljuk, hanem játékosságot és izgalmat viszünk bele, amit előtte is, így nem lehet megunni. Így akinek szar volt az elején szar lesz a végén is.
2010.09.01 16:01:07dzsoniboy
Akkor most már értem hogy miért is nincs közös szexuális életem a feleségemmel.Találtam mást.Mi pedig válunk.