horoszkóp

A fogamzásgátló lehet a felelős a szexmentes kapcsolatokért

2011.11.20. 15:31

Két poszt is volt ebben itt a Randiblogban az utóbbi időben olyan kapcsolatokról, amelyekben a férfi a kevés szextől szenved - miközben ugyanabban a kapcsolatban a nő esetleg még sokallja is az együttlétek számát. Vajon mi ilyenkor a teendő? A sok korábbi válasz mellé Cili álnévre átkeresztelt olvasónk küldött most egy elég kézenfekvő megoldást a problémára: szerinte a fogamzásgátló tabletta veszi el a nők kedvét a szextől. Kíváncsiak vagyunk olvasónk tapasztalataira is a témában, kérjük, szavazzon, vagy írja meg a Randiblog címére, hogy mit gondol erről!

A szexhiánytól szenvedő férfiak figyelmébe ajánlom, hogy esetleg érdemes utánanézni, nem szed-e az asszony fogamzásgátlót, és ha igen, kukába vele, tessék gumit húzni!

Miért? Vajh a férfiak beszednének egy fogamzásgátlót, ha a következő mellékhatásokkal járna?

  • Nem kívánja a szexet
  • Ha mégis kapacitálja valaki, nem áll fel
  • Ha mégis feláll, nem tud elmenni legtöbbször
  • Ha mégis elmegy, valahogy mindig az az élménye, hogy ez milyen szar szex volt már
  • Mellékesen pedig agresszív és dühös lesz

Mert ugyan nincsen benne a betegtájékoztatóban a mellékhatásoknál, de nálam, akárhányszor tabival próbálkoztam, bármilyennel, a fentiek női verzióját tapasztaltam magamon, pasitól függetlenül.

  • Nem kívántam a szexet
  • Ha próbálkoztak nálam, a hátam közepére kívántam az egészet, és nem jöttem izgalomba, nem nedvesedtem
  • Ha össze is jött az aktus, orgazmus általában nem volt
  • Ha mégis, eléggé a legalja
  • Mellékesen hisztis és depressziós lettem

Az állandó farkaséhséget (álterhességre hivatkozva) valamint a +15 kg-t szinte kár is említeni, mert a fasorban sincsen a többihez képest.

Ön szerint is okozhat ilyet a fogamzásgátló szedése?

  • 670
    Igen, én is tapasztaltam már
  • 175
    Nincs köze a kettőnek egymáshoz
  • 165
    Igen, ez logikus
  • 159
    Hát nem is tudom

Ezekről nem ír a brossúra, max. a trombózisról, de arra se végeznek vizsgálatot manapság, csak felírják, oszt jól van. Valszeg a nők többségének a fejében sem áll össze a kép, hogy a tünetek összefüggésben lehetnek a fogamzásgátlóval. A betegtájékoztatóban erre utalás nincsen. A tabi pedig rendesen bekavar a női szervezetbe. A szexre való hajlam amúgy is érzékenyen függ a hormonoktól, befolyásolja a menstruációs ciklus (peteérés van vagy mensi előtt-után), a terhesség, a szoptatás. A tabletta azonban mindent visz, többet soha. Orvosnők többnyire nem is élnek vele, mert ők tudják, mivel jár.

Hölgyismerőseim körkérdésemre, hogy tapasztalják-e a fentieket, ha fogamzásgátlót szednek, „jé, tényleg”, vagy „aha, csak senkinek nem mertem erről beszélni” válaszokat adtak. Mind, egy kivétellel, kb. 20-as létszámból.

Szóval elő a gumit, kukába a tablettával! Szerintem. Nem két lábon járó guminő vagyok, élvezni akarom a szexet.