Egy igazi szexista reklámmal álltak elő az ukránok még cirka egy évvel ezelőtt, ám itthonra ez még csak mostanság jutott el, és a napokban futótűzként terjedt a Facebookon (péntek óta csaknem 4000-en osztották meg) − végül pedig ki-ki a maga szája íze szerint vonta le a történetből a végkövetkeztetést. A dolog érdekessége, hogy az összes sikertelen magyar férfi felismerte benne a tipikus nőt, aki csak a pénzre és a külsőségekre hajt, ehhez mérten pedig fröcsögött a közösségi oldal a csalódott pasik hozzászólásaitól.
A sztori lényege röviden annyi, hogy a BMW egy igazi faroknövelő, de ezt azért kicsit cifrázták a készítők: egy rakodómunkás kinéz magának egy jól öltözött csinibabát, megszólítja, de a csaj szóba sem áll vele. Ekkor a faszi gondol egyet, vesz magának egy öltönyt és bérel egy luxusautót, a nő pedig máris az ágyában landol, majd másnap a boltban szembesül a valósággal, hogy a rakodómunkással kufircolt egyet, nem pedig egy milliomossal.
A videó alatti hozzászólások amúgy baromira szórakoztatóak, kapásból le lehet vágni, hogy kiket utasítanak el folyamatosan és kiknek a lelke sérült amiatt, mert nincsen BMW-jük, de csak kevesek agyán futott végig a másik oldal is.
Voltaképp a rakodómunkás sem a szürke kis eladócsajt szúrta ki magának, hanem a a jóval feltűnőbb, magas, hosszú combú, szétsminkelt csajt. Akkor most mindenkinek a külsőségek számítanak? Nyilvánvalóan nem, és csak egy újabb sztereotípiáról van szó, ami vigaszt és magyarázatot nyújthat a csalódottaknak, hogy ne is pazarolják az idejüket önismeretre.