horoszkóp

Esküvőről twitteléssel félmilliót lehet keresni lagzinként

2014.03.26. 17:55 Módosítva: 2014-03-26 17:58:11

Egy tisztességes esküvőhöz csomó minden kell. Pap/anyakönyvvezető, vőfély, fotós/videós, virágos, fodrász, sminkes, zenekar/DJ, stb. és úgy látszik, a listához hamarosan csatlakozni fog az esküvői twittelő is. Sokadikra is nehéz elhinni, hogy ez komoly, de úgy látszik, a Huffingtonpost újságíróját nem szívatták, hanem egy tényleg létező szolgáltatást ajánlottak neki az alábbi képen megörökített és megosztott emailben. Az állás neve Social Media Wedding Concierge, amit pl. úgy fordíthatunk, hogy esküvői közösségimédia-portás. Alább részletezzük, hogy potom 3000 dollárért, azaz több, mint hatszázötvenezer forintért milyen szolgáltatásokat nyújt egy ilyen portás a házasulandó ifjú pár számára.

shutterstock 152880446 (1)

Szóval a násznép tagjaként az ember jobb, ha tudja, hogy elég nagy parasztság más esküvőjéről, illetve főleg a menyasszonyról fotót posztolni az internetre (pl. a Facebookra vagy a Twitterre) az előtt, hogy maga az ifjú pár fel ne tette volna saját képeiket a netre. Az ő eseményük, hadd tegyék közzé a hírt először ők maguk. Egy amerikai szállodacég, a W Hotels bizonyára gyakran ad helyszínt lagziknak, és rájöttek arra, hogy viszont az ifjú párok általában nem nagyon érnek rá posztolgatni a saját esküvőjükről az esemény közben. Kézenfekvő megoldás tehát: legyen akkor ott valaki, akinek az a dolga, hogy posztol a menyasszony és a vőlegény nevében!

Ön kérne ilyen bérposztolót saját esküvőjére?

  • 453
    Ingyen sem
  • 55
    Csak ingyen
  • 53
    Akár még ennyit is kifizetnék egy jó posztolóért
  • 35
    Fizetnék is, de nem ennyit

A közösségimédia-portás először is az vállalja, hogy élőben közvetíti a Twitteren a házasságkötést és utána a lakodalmat, persze igény esetén az Instagramra/Vine-ra is pakol fotókat/videókat. Ehhez egy külön #hashtag kurátorságát is vállalja, és itt már tényleg nagyon nehéz komolyan venni az egészet, de a munkaköri leírásban az is benne van, hogy bátorítja a vendégeket a hashtag használatára, ha maguk is posztolni kívánnak, hogy könnyen visszakereshetőek legyenek az esküvővel foglalkozó posztok.

De nem szabad azt hinni, hogy a háromezer dollárért csak kapja az ifjú pár, hogy valaki a nevükben twitterezget egy délutánon keresztül: jár még egy külön esküvőblog is, amit a bérposztoló már a lakodalom előtti napokban megkezd és folyamatosan frissítget! Sőt, kezeli a házasulandók Pinterest-fotóit is a kért nászajándékokról és álmaik nászútjáról, a lakodalom után pedig bestof-összeállítást készít a nagy napon megosztott posztokból, hogy legyen egy szép emléke mindenkinek az esküvőről. Ismételjük: mindez több, mint hatszázezer forintba kerül.