Lehet egy fehérnemű túlságosan szexi?

A Victoria's Secret, az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb fehérneműmárkája, visszavesz a szexisségéből. Arról a cégről van szó, amely bevezette a Very Sexy és a Fantasy Bra nevű melltartókat, de a vezetői most azzal igyekeznek az eladásokat ösztönözni,hogy visszatérnek a régi értelemben vett nőiességhez.

„Túl gyakran használtuk a szexi jelzőt” – mondtra Sharen Turney, a Victoria's Secret's vezérigazgatója, „és elfelejtettük az ultranőiest”. A cég - amely egyébként bevezette az olasz Intimissimit az amerikai piacra - eredeti arculata a visszafogott, nőies, titokzatos jellemzőkre épült, amit az utóbbi időben átvett a fiatalos, direktebb szexisség. Most viszont, mivel az eladásaik visszaestek, máshová helyezik a hangsúlyt: az ultranőies fehérneműkhöz és hálóingekhez akar visszatérni a cégvezetőség, valamint a minőségi termékekhez. De vajon mitől lesz a szexi szó elcsépelt, főleg, ha fehérneműről van szó?

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek