Mariah Carey nyalókával, Beyoncé a melleivel adja a parfümjét

Már megszokhattuk, hogy a celebek gyakran tűnnek fel parfümreklámokban, hogy saját nevük alatt futó vagy egyéb illatokat reklámozzanak. Sokszor némi szexualitást is belevisznek a hirdetésekbe, de van, amikor ez egyáltalán nem jellemző. Most ismét dömping van a celebeket szerepeltető parfümreklámok terén, és mi szépen össze is gyűjtöttük ezeket.

Mariah Carey nem aprózta el a dolgot, ő rögtön három illattal rukkolt elő. A Lollipop Splash: The Remix kollekciót a málnás Inseparable, a bazsarózsás Never forget you és a jázminos Vision of love alkotja, és júliustól lesz kapható. A hirdetésen a híresség stílszerűen egy nyalókát (lollipop) szopogat. Mariah Careyhez hasonló pózban látható Halle Berry a Reveal The Passion parfüm hirdetésén, igaz, nyalóka nélkül. A színésznő nevével fémjelzett illat is júliustól lesz kapható, a hozzá tartozó képet a galériában tekintheti meg. A Reveal The Passion a híresség harmadik parfümje, és a sorozat legújabb darabját Richard Herpin parfümőr jegyzi.

Klikk a többi képért!

Beyoncé Knowles korábbi parfümreklámját, amely a Heat nevű termékhez készült, túl dögösnek találták a brit televíziónézők. Ez azonban nem vette el az énekesnő kedvét attól, hogy ne dobjon piacra egy újabb parfümöt. Természetesen a Pulse hirdetése kedvéért sem volt hajlandó garbóba öltözni, inkább egy mélyen dekoltált ruhában ösztönöz a vásárlásra. Dakota Fanning ugyan nem saját parfümjét reklámozza, hanem Marc Jacobs Oh, Lola! termékét, de ez nálunk nem kizáró ok, így ő is bekerült a felsorolásba. Mivel a színésznő még csak 17 éves, egyesek szerint még nem kellene az ölében egy parfümös üveggel pózolnia.

Kinek a hirdetése tetszik jobban?

A túlzott szexualitást egyértelműen nem lehet szemére vetni azoknak a reklámszakembereknek, akik Jessica Simpson és Heidi Klum parfümhirdetését készítették. Jessica Simpson Halle Berryhez hasonlóan már több parfümöt is piacra dobott: 2008-ban került a polcokra a Fancy, 2009-ben Fancy Love , 2010-ben a Fancy Nights, az I Fancy You pedig a sorozat negyedik darabja. Heidi Klum már több termékkel is kedveskedett rajongóinak, de a német modellnek állítólag eddig nem volt saját parfümje. Az illatot több szakember segítségével alkotta meg, és a Shine márkanevű parfüm csak szeptembertől lesz majd kapható. Bár a négygyermekes híresség korábban igen sokszor vetkőzött, a parfümjéhez készült hirdetés kedvéért eltekintett régi jó szokásától.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek