Két hete senki sem mondta volna, hogy pár napon belül teljes vonalán használni lehet a 4-6-os villamost. Aztán a BKK hirtelen bejelentette, hogy a múlt hétvégére befejezik a sínpálya felújítását. A munkálatokat be is fejezték, de ha ez a végleges állapot, akkor ne csodálkozzunk rajta, ha hamarosan kezdődik minden elölről.

A villamos sínpályáját március végén kezdték felújítani, a hivatalos indoklás szerint a Tátra utca (Jászai Mari tér) és az Aradi utca (Oktogon) közötti szakaszon halaszthatatlanná vált a sínpálya cseréje. Hogy miért kellett ezért a fél várost lezárni, az már valószínűleg sosem derül ki. Az ebben a posztban látható képek egy héttel az átadás után készültek az egyik kritikus végpontnál (Aradi utca), amikor már bőven levonult a vonalról minden munkagép.

A következők láthatók a képeken:

  • jól láthatóan elrepedt betonelemek
  • nincsenek síkban a sínek, ezért megáll a víz a sínek között, azon túl, hogy balesetveszélyes, mert elég prímát lehet taknyolni a kb. 1 centire kilógó síneken
  • ahogy esik, úgy puffan alapon elhelyezett tömítések, szétfolyva minden, ahogy csak lehet

Azt most hagyjuk, hogy mennyire béna a zebrákat csak azon a részen újrafesteni, ahol új betonburkolat volt, és nem az út teljes szélességében, és hogy a kiálló villamossínek miatt minden esős napon garantáltan tócsákon átvágva lehet csak eljutni a megállóba.

A képeket elküldük a BKK-nak is, várjuk a válaszaikat.