Az énekesnő saját parfümjei reklámait parodizálva készített kamu-reklámfilmben azt állítja, a ’Mo nevű új parfümje használójának elég egyetlen fújás, és üldözni fogják a pasik. Vagy a csajok. Szóval a vele azonos neműek.

Kylie Minogue, Madonna és Britney Spears köztudottan nagy melegikonok, a Logo TV pedig a NewNowNext díjátadójuk reklámozásához az utóbbival forgatott vicces kisfilmet a meleg közösség megszólítására. A saját parfümkollekciójának reklámfilmjeiben rendszeresen szereplő Spears ezúttal egy kamu parfümreklámmal célozta meg saját meleg rajongótáborát.

A kisfilmben Spears egy nem létező, ’Mo nevű parfümöt reklámoz – ez az angol források szerint a meleg szóhasználatban a szeretgetésre-becézgetésre használt kifejezés –, és Spears saját, valódi klipjeiből, reklámjaiból és dokumentumfilmjeiből vágták össze hozzá a hátteret, majd az énekesnő - aki épp új illatának megalkotásához válogat illatmintákat - a kamera felé fordulva megmondja a tutit: „Egyetlen spricc, és minden meleg téged akar”.

A Logo TV az MTV Network melegeket célzó kábelcsatornája, producerük, Christopher Willey pedig elmondta: „Britney a meleg rajongóinak viccelődik, hisz tudjuk, hogy ő mekkora melegikon ennek a fiatal és érzékeny korosztálynak a szemében. Szoros kapcsolatot ápol a meleg közösséggel, és szerintem tényleg nagyon szereti őket, ezért is örült ennek a lehetőségnek, mert így közvetlenül megszólíthatta őket, amit eddig nem nagyon csinált”.

„Valami olyat szerettünk volna, ami vicces és játékos, amivel egyszerre tudunk megemlékezni és kifigurázni, és arra gondoltunk, a parfüm-termékcsaládja pont jó lesz erre. Mert ugye, ő minden ünnepi szezonban kijön egy újabb reklámmal, amiben valami erdőben vagy szállodában szaladgál” – mondta el Willey az ötlet kipattanásáról szólva. Spears menedzsmentje sem támasztott ellenvetést, bár Willey-éknek el kellett magyarázniuk a ’Mo szó jelentését. „Britney személyesen is meg akart bizonyosodni róla, hogy a szlogen semmiképp sem értelmezhető bántónak” – árulta el a rendező. Spears szóvivőjét az MTV nem tudta elérni.