A Vanity Fair, a New York Obeserver és a Harper's Bazaar is belebukott Bündchenbe. A szupermodell mindhárom magazinnak az év eddigi legrosszabb eladását hozta, ráadásul a kritikusok szerint szarul is néz ki.

Gisele Bündchen szupermodell, Leo DiCaprio egykori csaja, Tom Brady jelenlegi neje a Vanity Fair e havi címlapján (és belsejében) pózol félmeztelenül, ám a vásárlók ahelyett, hogy vennék mint a cukrot, alig mutatnak érdeklődést a lap iránt. A Boston Herald például egyenesen szerencsétlen választásnak titulálja a brazil szupermodellt és azt írja, hogy idén a Vanity Fair mellett a New York Observer és a Harper’s Bazaar is belebukott Bündchenbe: mindhárom lap az év eddigi legrosszabb eladását hozta.

A Vanity Fair szóvivője, Beth Kseniak az MNBC-n leadott közleményében megerősíti a híreket, miszerint csak 280 ezer példányt adtak el a lapból, a szokásos 340 ezer helyett. A szóvivő szerint ez lehet azért, mert Bünchen kezdi elveszteni a vonzerejét. A New York Observerből is csak 132 ezer fogyott az általános 155 helyett Bündchen arcával-testével.

Ha még mindez nem lenne elég, Bündchent amúgy is minden frontról érik mostanában a kritikák. 2007-ben leszokott a dohányzásról és hízott néhány kilót, sokak szerint ettől nem tud megszabadulni a mai napig. Perez Hilton véleménye, hogy Amerika nem kíváncsi már Bündchenre, aki nemrég ment hozzá Tom Brady amerikai focistához. Elképzelhető, hogy éppen ezzel vívták ki a sajtó haragját, mivel esküvőjükön a biztonságiak elsütöttek egy fegyvert az egyik bujkáló paparazzo figyelmeztetésére. Az incidensben mellesleg senki nem sérült meg.

Mindenestre egy biztos: Bündchen annyira nem lehet kiakadva a dolgok ilyetén alakulása miatt, mivel a Forbes szerint még mindig ő a legjobban fizetett szupermodell még úgy is, hogy idén tízmillióval kevesebbet keresett, mint tavaly.