Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) szerdai döntése értelmében a Danubius Rádió helyett az Advenio, a Sláger Rádió helyett pedig az FM1 konzorcium nyerte el a műsorszolgáltatói jogot az országos földfelszíni rádiófrekvenciákhoz. A két kereskedelmi rádió műsorvezetői egyelőre még nem eszméltek fel a döbbenetből, a hallgatók fel vannak háborodva, és szerintük azoknál, akik ezt intézték, elmentek otthonról. A Sláger Rádió bírósághoz fordul, a Danubius - bár honlapján tényként kezeli a megszünését - a határozat kézhezvétele után dönt a továbbiakról.
A Sláger Rádió műsorvezetője, Boros Lajos a Velvetnek nyilatkozva szomorúnak nevezte a hírt, de elmondása szerint továbbra sem adják fel a küzdelmet. „Szomorú hír, szomorkodunk. Persze, hogy vannak egyéb tervek, van már azóta Z és Zs terv is. Bochkor sokkos állapotban van, ő még nem bukott ilyen nagyot az életben, én már igen” – nyilatkozta a Velvetnek szűkszavúan Boros műsorvezetőtársáról, aki korábban szintén kijelentette, van vészforgatókönyv.
A konkurens csatornából sorstárssá vált Danubius Rádió műsorvezetője, Sebestyén Balázs a Velvetnek elmondta, bár szívesen nyilatkozna az ügyben, hiszen bőven van mit mondania, azonban tulajdonosi kérésre, akárcsak JáksóLászló, egyelőre nem fűzhet kommentárt a történtekhez.
A frekvencia elvesztése után először a Sláger Rádió reagált, míg a Danubius Rádió a határozat kézhezvétele után – mely szerdára várható – alakítja ki álláspontját. A Sláger vezérigazgatója, Heal Edina közleményben köszönetet mondott a hallgatóiknak, és kifejtette, szerintük politikai döntés született, és minden törvényes eszközzel küzdenek majd, hogy megtarthassák a fekvenciájukat.
A Sláger Rádió közleménye
Ma döntött az ORTT! November 18-tól a határozat szerint másik rádió működik majd a Sláger Rádió helyén. A hírek szerint az eddig megszokott zenei műsor helyett Önök a továbbiakban egy politikai beszélgetős műsort hallhatnak majd!
A híresztelésekkel ellentétben a legnagyobb összegű díj ajánlatot a Sláger Rádió tette. Egy most induló, politikai irányultságú beszélgetős rádió ennek töredékét sem képes kitermelni és befizetni. Az ORTT döntése következtében ezért évi 670.000.000 forinttól esik el a költségvetés.
Mivel politikai döntés született, súlyos kárt szenvedett a magyar demokrácia és sajtószabadság. A döntés súlyosan árt az ország nemzetközi megítélésének, egy olyan helyzetben, amikor Magyarországnak a rendszerváltás óta a legnagyobb szüksége lenne a külvilág rokonszenvére, a politikai befolyástól és a korrupciótól mentes befektetői környezetre.
A hallgatók és Magyarország érdekében minden törvényes eszközt igénybe veszünk, hogy Önökkel maradhassunk. Köszönjük, hogy eddig is és most is bennünket hallgatnak!
Heal Edina, Sláger Rádió vezérigazgató.
Később Heal Edina az MTI-nek adott nyilatkozatában bejelentette, bíróságon támadja meg az általa használt országos kereskedelmi rádiós frekvencia sorsáról hozott szerdai médiahatósági döntést. Valamint Kóka János SZDSZ frakcióvezető bejelentette, a parlamentnek meg kell vizsgálnia a döntést.
A Sláger rádió a frekvencia-pályázat meghirdetése, valamint a politikai befolyás után Veled vagyok! néven kezdett kampányba, melynek keretein belül a rádió honlapja szerint több mint 338 ezer hallgató jelezte szimpátiáját. A csatorna emellett november 8-ára koncertet szervezett a Városligeti Műjégpályára. Bochkor Gábor és Boros Lajos a korábbi kijelentéséről, miszerint a rádió megszűnése esetén önállósítanák magukat, egyelőre nem nyilatkoztak.
A további küzdelem beígérése helyett a Danubius rádió honlapján már tényként kezeli a frekvencia elveszítését. "Nem folytathatják az országos kereskedelmi rádiók. A Danubius helyett az Advenio Zrt, a Sláger helyett pedig az FM1 konzorcium nyerte el a műsorszolgáltatói jogosultságot – így döntött az Országos Rádió és Televízió Testület. A két nagy rádió november 18-án éjfélkor beszünteti adását." - áll a közleményben.
A Danubius helyén a Klassz Rádió, a Sláger által most használt hullámhosszon a Neo FM szólhat november közepétől - tudta meg médiahatósági forrásból szerdán az MTI. A közlés szerint a két nyertes társaságot - az Advenio Zrt.-t és az FM1 konzorciumot - semmi nem köti a pályázatukban szereplő névhez, bármikor kezdeményezhetik a változásbejegyzést a testületnél.
Újabb cikkünk ebben a témában:
Boros Lajos november 18-án éjfélkor sírva fakad - 2009.11.10.
Bochkorék várják a végszót - 2009.11.18.
Még több a velveten
- Férfi volt az 1000 férfivel szexelő nőA 42 éves szexfüggő nő 2002-ben operáltatta át magát nővé. Partnerei főleg házas, kapcsolatban élő férfiak voltak.
- Papszentelés előtt csöcsörészett a meleg sekrestyésEgy brit sekrestyés papszentelés előtt egy nőt csöcsörészett meg az engedélye nélkül.
- 18+ Ki vegye át a Malévot, hogy a legszexibb légikísérőink legyenek?A külsőségekre az ázsiai társaságok fordítják a legtöbbet, mint a Qatar vagy az Emirates, de jól járhatunk az oroszokkal is, mert náluk meg naptárba vetkőznek a stewardessek.








Kommentek
2009.10.29 18:21:33jamlekvár
Ja.
Ezt meg 2en hozták össze.
Azért azt se felejtsük el, hogy Rádiókról van szó. Csak gagyi kereskedelmi rádiókról.
Csúnya módszer? Lehet, de nem most kell felháborodni, megálljt meg nem rádiók esetén kellett volna parancsolni, hanem már az elején, valahol Öszödnél.
A túlzott sipítozás meg már-már röhejes.
2009.10.29 18:25:24gregibroki
Az a helyzet, ha eszembe jut, h nem kell áttekerésnyit sem hallgatnom őket, maga a csoda ez a hír. A normálisabb probléma az tényleg az hogy hogyan történt mindez.
A cél szentesíti az eszközt, imáimat meghallgatták végre, köszönöm!
2009.10.29 18:27:01rubik76
Nem, nem Őszödnél, sokkal előbb. Már a rendszerváltástól fogva voltak ilyenek, bal jobb kormánytól függetlenül.
Én nem CSAK rádiókról van szó. Rólunk, akiket ezek csak nyájnak tekintenek. Ők bármikor, bármit megtehetnek, nem számít a jogrend.
A jobboldali kötődésűek meg tapsolnak hozzá. Te is. Ez a baj.
2009.10.29 18:29:39tengelic35
Meggyőződésem,hogy negatívumokat azok írnak ide akik a fent említett rádiókat nem hallgatják. HA ezt nem teszik,kérdem én, minek tapsolnak itt örömükben? Nektek eddig sem volt,ezután sem lesz. Kárörvendők lennétek? Mit gondoltok,hogy Moliére rádió fog ezeken a frekvenciákon szólni,hogy a kultúra éhségeteket kielégítse? Nektek nem fog hiányozni,de nem értem mi a baj abban,ha nekünk mosolyt csal az arcunkra reggelente vezetés közben,mert éppen a Tartuffe keményfedeles példánya szarul állna a kezünkben a kormányt tekergetve.
2009.10.29 18:30:23gregibroki
most olvasom csak Beigli,! te ott vagy a ródsókon kőbányaival meg egy csomag szotyival mi?!
:):):)
2009.10.29 18:36:42nyünyőke
2009.10.29 16:56:16kvadrillio
"nyünyőke: Járt utat járatlanért el ne hagyj !
Csak nem gondoltad ezt komolyan ?
Hogy van egy adó, amit szeretek, szívesen hallgatok, te ezt elrántod az orrom elől és odatolsz egy másikat, hogy szokjá má át, mer úgy gondolom neked ez is jó lesz ???!
Ne röhögtess, mert cserepes a szám ! :DDDDDDDDDDD
Úgy gondolom, az emberek nem Marionett figurák, akiket zsinóron rángathatnak egyesek. Ha vannak akik mégis ezt gondolják, ölég, elég, ölég rosszul gondolják.
Én egészen mást gondolok.
Pl azt gondolom: ez DIKTATÚRHA !"
Te tényleg azért vagy felháborodva, mert egy versenyben veszített a gyengébb? Te hallod, holnap megyek tüntetni, mert bezárt a kedvenc boltom, mert baszta fizetni az üzlethelyiségért a bérleti díjat, halmozta az adósságot, plusz el is engedtek neki díjakat, de aztán a szerződés lejárt, más többet ígért, és annak adták oda.
Hallatlan!
Aztakurva....
Amúgy nem akartam durva lenne, de aki ennyire szerette a slágert, abból kinézem, hogy bármi mással is beérné... Nem lenne nehéz megközelíteni egy olyan színvonalat.
2009.10.29 18:38:59rubik76
nyünyőke: jövőre akkor is ezt mondod, meg tapsolsz, ha a fideszesek lopják ki a szemedet?
2009.10.29 18:45:36édriennn
nem.ezt nem lehet már hagyni.ez már nálam az a szint amit egyszerűen nem engednhetünk.MI nem engedhetjük!mert ezt addig fogják csinálni amíg mi hagyjuk.és a máv is pont addig cserél 100ezerért fénycsövet és emeli az árakat amíg hagyjuk.és pont addig fog az ország fele éhezni és nyomorogni amig hagyjuk.de meggig hagyjuk még?! mikor jön el az a pont mint anno 2006 október 23-án?mikor jövünk rá emberek,h ezek felraktak minket a marhavagonba és megyünk vissza az átkosba?! mikor?!mikor jön el az az idő amikor ha bekapcsolom a tv-t nem csak agymosó fost vagy külföldi filmet nézhetek hanem valamit ami jó,valamit ami magyar?mikor teszünk valamit?mikor jutunk el oda ,h nem nyelünk tovább?mikor jön el az az idő amikor nem kell külföldre mennünk dolgozni,élni,létezmni ahoz,hogy legyen jövőnk?mert ez már nem két rádió ami valakinek tetszik valakinek nem.mert ez már rég nem erről szól.már a rádióhullámon keresztül is mosnák az agyunkat a nyomoronc politikájukkal.teljesen mellékes,hogy az emberek nagy része szereti ezeket az asókat.ennek lehet örülni.nem nagyon hallgatok rádiót,de reggel azért jó az a fél óra 20 perc amig van rá idő,de ettöl függetlenül undorítónak találom ezt az egészet.mert lehet ,h valakinek nem tetszik amit sugároznak,de attol még nem kell őket megszüntetni.nyereségesek,sokan hallgatják,és nincs szökség politikai beszélgetős műsorra.meddig leszünk még vérbeli magyarok akiknek addig minden mind1 amig nekik nem fáj.dögöljön meg a másik tehene is?!de attol a sajátunkat mért kell ledöfni?!?!?!
2009.10.29 18:48:18rubik76
Másképp is megkérdezem?
Mit szólnának azok, akik most örülnek a Sláger bezárásának, és nem ítélik el a módszert, ha
1. mindkét adót egy szoci alapítvány üzemeltethetné?
2. Mindkét adót egy fideszes alapítvány üzemeltethetné?
2009.10.29 18:48:26Gyurma73
NEM SZÜNIK MEG A BOCHKOR BOROS!!!
CSAK BUDAPESTI KÖRZETŰ RÁDIÓ LESZ KB 3,5 MILLIÓ EMBER HALHATJA EZUTÁN IS.CSAK AZ ORSZÁGOS FREKVENCIA SZÜNIK MEG.ELÉG A HATTYÚDALBÓL.
2009.10.29 18:49:16Gyurma73
Budapest 100 km es körzetében továbbra is meglehet.
2009.10.29 18:53:29Kockásfülűnyúl
Teledipó:az ilyen emberek miatt értékelődik le mások diplomája, mint te.A végén még szégyellnem kell, h én is Miskolcon végeztem, ill. jelenleg is ott nyomom.Már írtam, nem a két nevezett rádió megszűnése az aggasztó, hanem a mód, ahogy ez történik!
2009.10.29 18:53:50édriennn
Gyurma73
ez remek...és aki nem 100 km-n belül lakik?
2009.10.29 18:56:32Thulsa Doom
Végre megszűnik ez a szar! Remélem velük együtt eltűnik az éterből a gyöngyhajúlány, csárli, demjénrózsi meg a többi,zenének nevezett tömegpusztító fegyver! Dózert nekik!
2009.10.29 19:01:42jamlekvár
rubik76, téged valami folyamatosan ingerel arra, hogy itt a jobboldallal foglalkozz orrba -szájba?
Most a baloldal hulladéka össze sem hasonlítható a jobboldallal.
Aki még most is a baloldalnak tapsol az egy hülye fasz.
Röviden.
A módszer gázos. Jah lehet, de a sláger módszerei is azok voltak..
Szájtépésre meg jobb alkalmakat is lehetett találni ennél.
"Másképp is megkérdezem?
Mit szólnának azok, akik most örülnek a Sláger bezárásának, és nem ítélik el a módszert, ha
1. mindkét adót egy szoci alapítvány üzemeltethetné?
2. Mindkét adót egy fideszes alapítvány üzemeltethetné?"
Ugyanazt amit most, tehát örülne az ember, hogy nincs Sláger. :D
2009.10.29 19:01:46gregibroki
annak szopóállarcot adományoz 2 vesztes rádió
2009.10.29 19:02:00El Argentino
Tüntettek? HAHAHA
2009.10.29 19:03:26rubik76
Thulsa Doom: hát nem vagy kutúra függő, az biztos. Azért ezek a dalok ma már nemzeti kultúránk részei. Amit te hallgatsz, az meg valszeg soha nem lesz... Mindegy, nem vagyunk egyformák.
A lényeg a módszer, ezen megy itt a vita. Olvass vissza! Akinek tetszik, az megérdemli, hogy azt csináljanak vele a csirkefogó politikusok, amit akarnak.
2009.10.29 19:07:10rubik76
jamlekvár: dicsértem én a szocikat?
A probléma az, hogy itt sokan teljesen helyénvalónak tartanak nyilvánvalóan mocskos dolgot. És örültek, hogy a két, szerintük balos média eltűnik. Tragédia, ha az ember gondolkodását megköti a párthűség.
2009.10.29 19:17:47törpördög:Đ
Hát b**meg 16 éve hallgatom őket erre megszűnnek...
És most majd hallgathatom a g*ci politikát...
Nem elég h a tv.-be is az acsarkodás megy..??
Hova fajul még ez az ország..??
Üdv.:1 szomorú rádióhallgató...:o(
2009.10.29 19:18:03Gyurma73
édriennn
az így járt.-))
2009.10.29 19:18:42Gyurma73
NEM SZÜNIK MEG A BOCHKOR BOROS!!!
CSAK BUDAPESTI KÖRZETŰ RÁDIÓ LESZ KB 3,5 MILLIÓ EMBER HALHATJA EZUTÁN IS.
2009.10.29 19:20:04Thulsa Doom
Ja rubik! Most én is dícsérem a szocikat! Még emlékszem amikor a választás előtt gyurcsókot nyomatták orba-szájba bocskorék! Nyaltak egymásnak, mint a gép. Hálábol most a szocik a szájukba adják a kékerest! Muhaha!
Kiestek a pikszisből, ennyi.
De ha neked hiányzik a kútúra, még magnóról is meghallgathatod, hogy: VAP, VAP VAPSUVAPP, VAPP VAPP SUVAPPVAPP, VAPP VAPP VAPPSUVAPPAPP HÉÉÉJ... oszt le is tudtad a kútúrálódást aznapra!
2009.10.29 19:24:52wmanó
jamlekvár:"Csúnya módszer? Lehet, de nem most kell felháborodni, megálljt meg nem rádiók esetén kellett volna parancsolni, hanem már az elején, valahol Öszödnél.
"
Mi van akkor születtél?! Fogadjunk tudsz elöbbről is "néhány" mutyit!
2009.10.29 19:27:32tengelic35
Thulsa Doom!
Én nem emlékszem,hogy Fletót orba- szájba nyomták volna Bocskorék,max cikizés szempontjából. Ezek szerint te is hallgatod őket,vagy valamelyikünk nem mond igazat.
2009.10.29 19:29:01rubik76
Gyurma73: nem Bochkorról van itt szó, értsd meg. Arról, hogy a gazemberek (jobb bal) ezt is meg merik engedni maguknak. Kénytelen vagyok újra megkérdezni:
Azok, akik elfogadhatónak tartják a módszert, milyen alapon tiltakoznak más lenyúlások ellen, pl. BKV, autópályák stb? Ott is betartották a törvényes kereteket! Csak éppen felfordul a gyomrunk.
Ja, hogy azt a szocik csinálták. Persze Pfujj! De a kedves Fidesz bácsitól elnézzük a hasonló aljasságokat. Még mindig nem érzitek az ellentmondást?
2009.10.29 19:29:50nyünyőke
rubik76
Évek óta folyamatosan lopják ki az emberek szemét, és ezzel régóta tisztában is vagyok, az a megdöbbentő számomra, hogy egy csomó sötét embernek (aki nem tudom hol élt eddig), ez most esik le, ráadásul egy olyan piszlicsáré kis szar ügy kapcsán, ami lófasz ahhoz képest, ami itt zajlik, meg zajlott, és ami nem zavart senkit. Ez a szomorú. De a 2 szar rádió miatt mennének tüntetni. Azon megy a hiszti, és ez RÖHEJES!
Engem ez kurvára nem lep meg, de örülök neki, hogy egyeseket igen. Illetve nem örülök neki, de irigylem őket, hogy nekik nem bassza az agyukat évek óta az itt zajló mocskos ügyek, és semmit nem vettek belőle eddig észre. Mert én meg már ott tartok, hogy ez a nép ezt az egészet megérdemli, én már csak el akarok innen húzni a francba.
2009.10.29 19:30:30wmanó
gregibroki: "A cél szentesíti az eszközt, imáimat meghallgatták végre, köszönöm"
Holnap megyek a bringádért. A cél: legyen bringám, az eszköz: jól ellopom.
2009.10.29 19:43:37wmanó
Thulsa Doom: Az ORTT fizet, vagy csak cenzor vagy? Mi közöd ahhoz, hogy ÉN, OTTHON mi a szart hallgatok? Neked a zene csak Bartók Bélából vagy Kodály Zoltánból áll?! Szarok rá, hogy TE mi a szart hallgatsz, tedd TE is ezt. Amúgy felesleges beszélni, mert úgy látom TE csak idáig látsz: BOOOOCSKORBOOOOROS
2009.10.29 19:47:52rubik76
Úgy látom, elbeszélünk egymás mellett:
ti a Sláger/Danubius elleni ellenszenvetekről írtok csak, mi pedig a szennyes kis módszerekről.
Ha majd a ti kedvenc kocsmátokat veszi át egy párthű gazember és csinál belőle butikot, vagy a jövőre új gazemberekkel feltöltött BKV-nál ugyanígy lopnak, az bele fog férni? Most itt Bochkor a lényeg? Tényleg?
2009.10.29 20:10:53Anenym
A Slágerrel egy baj volt, hogy minden nap ugyanazokat a számokat játszottak le kb. 80-90%-os átfedéssel, és így unalmas volt, ha az ember tényleg kora reggeltől késő estig hallgatta, de bekapcsolva napközben pár órára kellemes kikapcsolódást nyújtott, ahogy a Danubius is, csak ez utóbbit ritkábban hallgattam.
Egyébként nekem anno a Juventus "eltűnése" okozott mai napig nem múló hiányérzetet, és bízom benne, hogy a Sláger is, a Danubius is vesz magának egy budapesti frekvenciát, (illetve online rádióként is) folytatja a műsorát, igaz, kisebb hallgató tábornak.
Az meg, hogy politikai vagy nem politikai döntés született, az más kérdés, Mo az előbbi megoldások vannak elterjedve, de e felett nem akarok ítéletet mondani.
A lényeg az, hogy egy online rádió is egyre szélesebb tömegekhez jut el, és remélem, hogy élnek majd ezzel ezek a rádiók is (továbbra is).
2009.10.29 20:19:51tengelic35
A bánatom az,hogy vezetés közben nehezen online rádiózhatsz. Így nem hallgathatod azt amit szívesen hallgattál.
2009.10.29 20:23:00Thulsa Doom
nyünyőke, erről van szó! Ezeknek a félhülyéknek most esik le a tantusz, attól hogy megvonják tőlük a napi demjénrózsi adagjukat. Még véletlenül sem attól, hogy mondjuk a Tungsramtól kétezer-egynéhány embert bocsátanak el, vagy duplájára nőtt az államadósság. Nem bazdmeg! Nekik egy rádióadó megszűnése fáj! Há' me' milyenjóvoltmán bocskor meg horvátcsárli a padödövel...
Hát vedd fel bazdmeg magnóra, oszt' egész nap recskázhatsz rá! Vagy tekerd el a keresőt, és keress másik adót! Egy hét múlva azt is megszokod!
2009.10.29 20:30:45Ianas
Thulsa Doom -- Mégis milyen jogon szabod meg akárkinek, hogy min háborodjon fel? :P
2009.10.29 20:32:59rubik76
Thulsa Doom: egy okos, intelligens, nagyívű hozzászólás. Éljen az eccerűség!
2009.10.29 20:41:43borsoci
Thulsa Doom személyében megszólalt a szép magyar kúúútúra. Ez igen, te is egy intelligenciás fazon lehetsz :D
2009.10.29 20:52:16tevetuning
Így vagy úgy, az a lényeg, hogy a két médiamajom(Boros.Bocskor) elhúz végre a búsba. Már megérte...
2009.10.29 20:52:30tokis
hali mindenki.azt nem értem ez a sok iqbetyár irásábol hogy mi a halál faszáért nem tekernek másik adóra ha a sláger unalmas vagy nem szeretik a bocskorékat.Az a legboszantóbb hogy a politikusok is igy gondolkodtak szavazáskor mint ez a sok bunkó faszfej és nem azt néztük hogy ki mit és menyit ajánlott arrol neis beszéljünk amit müveltek a borosék rádiózás cimszó alatt gondolok itt arra a játszótére amit osszehoztak egy müsorbameg az önzetlen segotségre amit anyagilag tetek a slágerangyalal ezt tényleg csak utálni lehet mert ti is kaphatátok volna az árát és most nagyon jólenne mindenkinek.Csak azt ne feledjétekhogy 3,5millió trajongóra jut 1vagy200000 aki nem szereti öket és most ezt szarta le az ortt mert sok bunkónak a lábára léptek igy könyebb félreálitani öket.EZ A JOGÁLAM ugye.Majd mikor a ti fizetéseteket vagy nyugdijatokat igy kivégzik 1 tolvonásal hogy nem fizetél eleget igy nem kapsz vissza semit.Éljen a magyar demokrácia...
2009.10.29 20:55:08Anenym
tengelic35, igen, ebben igazad van, de erre is van/lenne megoldás, csak mire elterjed...
2009.10.29 21:29:31nyünyőke
2009.10.29 20:52:30tokis
1. Te vagy a 2., aki azzal a hülye példával jön, hogy "majd mit szólsz, ha téged rúgnak ki a munkahelyedről" - ez a versenyszféra, ember! Nyilván nem fogok örülni, de ez van! Kurva sok embert kirúgtak már, tömeges elbocsátások, cégek bezárása, mondanak ezek neked valami az elmúlt 1 évből mondjuk?? Például ha a munkáltatóm köt velem egy határozott idejű szerződést, és az lejár (ráadásul úgy, hogy közben többször meghosszabbították velem szabálytalanul, plusz be sem tartottam azokat a kötelezettségeket, amiket azért vállaltam, hogy felvegyenek), és jön egy másik munkavállaló, akinek a foglalkoztatása számítások alapján gazdaságosabbnak tűnik (pluszban meg mondjuk a főnök gyereke - tökmindegy igazából!), akkor basszus nem fogok elkezdeni perelni, és engem lófasz sem fog sajnálni!
De kíváncsi lennék, hogy aki még ezzel nem szembesült, vajon hol dolgozik, milyen bebetonozott munkahelyen? Vagy esetleg sehol?
2. "Csak azt ne feledjétekhogy 3,5millió trajongóra jut 1vagy200000 aki nem szereti öket és most ezt szarta le az ortt" Ezzel is többen jöttek, de megintcsak - ez versenyszféra! Kurvára leszarja az állam, hogy 3 és fél millión hallgatják a sláger rádiót, ha egyszer neki ebből nincs haszna! Nem jótékonysági intézmény, hogy többmillió ember kedvére tegyen csak úgy jófejségből, és ha ez csak most esik le, az megintcsak elég sokat elárul!
2009.10.29 21:30:40tokis
gyurma 73;te tudsz valamit amit én nem hja nem szünik meg akkor minek mondhatom majd mikor bekepcsolom a rádiót és valami szar politokai geci fog szólni belöle és nem az amit szeretek a SLÁGERRÁDIÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.mert én aztán nem vagyok benne a 100 km ben itt jugóban.És képzeljétek itt is élnek magyarok akik szeretik a slágereket meg a reggeli kikapcsolódást a sok basztatás helyet amit kapunk, KISEBBSÉG révén.De ezt hiába mondom nem értitek meg ugysem,pedig sokszor csak a sláger volt a kapaszkodónk az anyaországunk felé aki lesem szar benünket mert jugók vagyunk.Ami meg a sláger meg a bumeráng szinvonalát ileti hogy nehéz e felülmulni IGEN meg kel próbálni és aztán ócsárolni,honan tudjuk milyen a szinvonal ha utáljuk és nem halgatjuk öket.amelett SLÁGER 12%AMIT FELAJÁNLOTAK JÓVAL TÖBB MIT A NYERTES RÁDIÓ FELTÉTELEZET 50%VAGY100%A.ezt meg is lehet nézni a sláger honlapján hogy menyit fizzetek be edig és ez TÉNY nem találgatás hogy majd esetleg ha lesz bevétel.NEFELEDJÉTEK SENKIRE NEM MONDHATJÁTOK HOGY KURVA AMIG NEM KEFÉLTÉTEK MEG...
2009.10.29 21:39:36morrisal_
Telediploma,
"naív" meg "kúrzus"????
No comment.
2009.10.29 21:45:44gregibroki
Tokis! Honnan tudod, h politikai okoskodások lesznek, honnan tudod, h nem lesz normális műsor, honnan tudod, h nincs élet a slágerrádió után? Miből gondolod, h a következő rádió nem fog foglkozni Vajdasággal, Erdéllyel? Mitől ilyen biztos mindenki ebben a politikai rádiós marhaságban? Ki nem szarja le ezt a két rádiót, senki nem marad zene nélkül akinek nincs winampja. Annyi jó fej ember van még BB-n kívül h el sem hiszitek. Ne kell a rinya!
2009.10.29 21:48:17tokis
NYÜNYÖKE.telyesen igazad van csak az a helyzet hogy 670milió haszna volt az államnak belölük a mult évben és nem találgatásokra kelene támaszkodni mint a neo fm rádiónál mert semi biztosat nem tudnak.Amunkahelyel kapcsolatba én kis iparos vagyok és baszom se kirugni azt a munkás aki jól meg becsülettel dolgozi hiába jön itt az agya isten is a fiacskájával mikor lehet hogy az hülye mind a fasz és fél év kell neki hogy betanitsam 1 vagy két munkafojamatra.lenne itt lehetösé az állam fizetne nekem az új munkás után 2 évig a telyes fizetését ,de menyit veszitek amig betanul.Itt is ezvan lehet hogy majd ennek az új rádiónak is bejön és lesz 1vagy2 milliárd befizettet adója 10,20 év mulva de addig menyit veszit a pénzéhes állam mire arra a szinvonalra jutnak hogy ezt teljesiteni tudják. AMI MEGY ÉS JÓL MEGY AZT NEM SZABAD MEGSZÜNTETNI VAGY BEZÁRNI legyen itt szó akár rádiórol akár bármilyen válalkozásról.És a sláger meg a danubiusz igen is jól megy ha tetszik hanem. Azt meg hogy menyit fizetnek be a potyalesőknek majd az apeh megmondja ,kivizsgálja,és ha nem kóser valami akkor megbirságolja.
2009.10.29 21:48:32sg22
én mindig is minőségi zenét hallgattam, ezért sosem hallgatok ilyen sláger meg danubius rádió féleséget. ti miért teszitek?
2009.10.29 21:48:42jorda
Boros-Bochkor hitbizománynak tekintette az adót.
Fel vannak háborodva és hergelik a jónépet,hogy valakik veszik a bátorságot és ki merik húzni alóluk a biztos munkahelyet és pénztermelő automatát.
Számukra most érkezett el a rendszerváltás,ami már sok millió ember számára 10-20 évvel ezelött elkezdődött és lezárult.
Sajnos most el kell menniük DOLGOZNI !
Hálát kellene adniuk a sorsnak és szerencsének,hogy ennyi időt ott tölthettek és százmilliót kereshettek a hülyéskedéssel.
Az utóbbi években már fárasztó volt a 24 órás baromkodás.
2009.10.29 21:50:24rubik76
nyünyőke, tokis: még mindig nem értitek, hogy nem jár jól az állam? Éppen ellenkezőleg, a csirkefogók magas százalékot hazudtak, csak nem a saját bevételükből, hanem kitalálták ezt a sales house játékot. KEVESEBBET fog kapni az állam, talán még 80-90 százalékkal is. BECSAPTÁK a pályázatot. Nem mindegy, hogy x-nek a 15 százaléka, vagy y-nak az 50 százaléka. Gondolkodjatok már!
Szemét gazember az ortt összes pártdelegáltja. Ti meg felültök ezeknek. Ez a legszebb az egészben, a saját támogatóikat nézik le a leginkább.
2009.10.29 21:57:24gregibroki
Mindenki hogy aggódik hirtelen az állami bevételek miatt, itt mindenki normálisan adózik? :):):) ehehehe, biztos...
2009.10.29 21:58:26tokis
gregibroki;Nem rinyáltam meg nemis a vajdaságrol van szó mert ki szarja le hanem arról hogy a kibaszott jobb meg bal oldali politikusaitoknak semi nem számit hát nem veszitek észre hogy azt csinálnak amit éppen akarnak ha támogatja a nép öket ha nem.Ez a két rádió halgatotságábol kifojólag nagy szálka volt a politikusok szemébe mert sok olyan dologra rátapintottak amire esetleg nem lett volna szabad és igy kitudódtam a stiklik .igy most félre kel álitani öket mert ez a legkönyebb és nem becsülettel vezetni egy országot.
2009.10.29 22:01:07tokis
rubik76 én is ezt próbáltam mondani hogy ennem a 12% sokkal több mint annak a 60%.
2009.10.29 22:03:25magyar állampolgár
Errefelé nagyon szeretik őket. Hehe.
2009.10.29 22:06:09rubik76
tokis: bocsi, valóban. Figyelmetlenül olvastam.
2009.10.29 22:09:17rubik76
"Az ugyancsak Brüsszelben tartózkodó Orbán Viktor Fidesz-elnök gazdasági ügynek minősítette a frekvenciapályázatot:
"Sohasem kedveltem azokat az üzletembereket, akik a gazdasági verseny helyett a politikai kapcsolatokat próbálták használni. A gazdasági verseny arra van, hogy az ember ott helytálljon, és ne politikai pártfogás, pártfogók után futkározzon. Itt most volt egy verseny, a versenyben eredményt hirdettek. Ha ez megfelelt a jogi előírásoknak, akkor nekem mint politikusnak nincs dolgom ezzel a döntéssel". "
Az álszent gazember!
2009.10.29 22:10:53gregibroki
az egyik, az advenio tulajdonaban van a pesti lanchid radio, na ott aztan oszjak rendesen a szocikat, nem hiszem, h felni kell ettol; de egyebkent meg teged nem erdekel az a sok politikai szarsag, akkor mirol rantottak le a leplet bocskorek?
ez az orszag egyebkent ennyire primitiv, h nekunk a vilag leghatalmasabb radios nevettetoi bb, a vilag legokosabb emberunk VágóPityu, a legszocialisabb erzeku emberunk meg Móunika...ennyi
tokis, megértelek, étem mire akarsz rávilágítani, de sztem nem lesz roszabb ezután sem, most kap esélyt más is; meg egyébként is, miért csak ennyi frekvencia van; soltvadkerten szerb adó fogok basszameg, tompánál alig jön be a petőfi, miért kell figyelnünk arra, h ne sértsük meg más ország frekvenciasávjait, ha ők szarnak a miénkbe, miért vagyunk csicskák?!
az pl jobb hír lett volna, h "2 ÚJ ORSZÁGOS RÁDIÓADÓ NYERTE EL A KÖV FREKVENCIÁKAT"
2009.10.29 22:17:37nyünyőke
2009.10.29 21:50:24rubik76
Oké, akkor már csak az érdekelne, hogy te honnan a fenéből tudod, hogy a sláger mennyit fizetett eddig be az államnak?
Jaaaa, merhogy a sláger vezérigazgatója azt mondta? :DDDDDDDD Jah úgy már mindjárt más.
Vagy van egyéb forrás? Ha van, mutasd, és akkor elhiszem neked.
Tudod, én meg másféle dolgokat hallottam, amiket talán te is elhinnél, ha az orrodnál tovább látnál: "a magukat tragikus hősként láttató vesztesek a legnagyobb hazugok. Éveken át maguk mutyiztak ezerrel, elcsalták az államnak befizetendő koncessziós díjat, fű alatt frekvenciaengedélyt hosszabbíttattak, lefeküdtek a hatalommal és a hatalomnak ahányszor és amikor csak kellett, most meg zokognak, hogy jaj, irreális üzleti terv így, pártmutyi úgy, tessék kizárni mindenki mást, hadd csináljuk mi tovább, életünk végig, mert annyira, de annyira faszák vagyunk. Szánalmas.
Valakik ügyesebben mutyiztak náluk, és máris eljátsszák az ártatlan áldozatot, mintha maguk nem próbáltak volna meg minden lehetséges mutyicsatornát felhasználni, hogy megtarthassák a frekvenciát és vele az évi milliárdos forgalmat."
Ennyi. Ezt nem akarjátok TI megérteni.
2009.10.29 22:20:22nyünyőke
2009.10.29 22:10:53gregibroki
Hát az már megszokott, hogy minket mindenki szétalázhat a szomszédos országok közül, mi vagyunk a legnagyobb balfaszok, nincs egy normális külpolitikánk. Soha semmiért nem szólunk, csak megalázkodunk meg benyalunk mindenkinek.
2009.10.29 22:38:04nyünyőke
rubik76
De mondok neked még valamit. Legyen évi 600.000.000. Ezért akar itt több ember tüntetni, meg ezen siránkoztok.
-------------
Margit-híd felújítás? Tervezett költség: 13 milliárd (gyengébbek kedvéért: TIZENHÁROMEZER MILLIÓ, nem hatszázmililó, azaz 13 000 000 000 - hasonlítsd össze a sláger által állított összeggel). Pályázatot kiírják, és ki a nyertes, na ki? Aki megcsinálja
30 000 000 000 - ért.
Tehát, többek között TE fogod ezt az egészet megfizetni. Fel tudod fogni, hány év idióta slágerrádiós bevételveszteséggel ér ez fel? Mert ne legyenek illúzióid, hogy itt milyen döntés született (igen, úgy van, pártpolitikai!!!!)
Hogy még tisztábban láss:
- "az 1861 méter hosszú Megyeri híd megépítése került a Margit híd felújításának kétszeresébe." (A Margit-híd hossza 600 m, és ez csak felújítás)
- "A német Rügen-híd pedig 30 milliárdból épült meg - ez közel 3 kilométeres hosszával az ország leghosszabb hídja" NÉMETORSZÁGBAN ENNYIBŐL ÉPÍTETTEK EGY 3 KM-ES HIDAT
Látod ERRŐL beszélek, hogy te ezen téped a szád, meg ezen eset miatt mennél ki tüntetni, mikor évek óta többezerMILLIÁRDOS ilyen tenderek készülnek, amiket mindenki kibaszott nagyívben leszar.
Erre mondom, hogy szánalmas, de ha te még mindig nem tudod felfogni, akkor abbahagyom!
2009.10.29 22:45:51termi
Hi!
Elöljáróban: a Danubiust soha nem hallgattam, a Slágert félévente egyszer, akkor is csak Bocskorékat.
De!Milyen az, hogy a Sebestyén nem mer megszólalni.Mitől fél?Hogy elvesztí az állását!?:)
Idegesítenek azok az emberek,akik Bocskorékat "Istenek"-nek hívták.
Hát garantálom Nektek,hogy ezek az "Istenek" és a danubiusos nagyok félév múlva az új rádiók egyikén fogják eladni magukat legalább annyiért, mint most.
2009.10.29 22:46:16OmegA404
Amúgy mi a lófaszért van csak enyi adó? Mi ez a szodomita önkorlátozás. Freki azért van pár.
2009.10.29 22:48:11termi
Más: ha nem az nyer, akit ti akarok,akkor már csalás az egész?Miért lenne?Az elképzelhetetlen,hogy az nyert, aki a többet kínálta?
Azokra az ovis társaimra emlékeztettek,akik,ha nem nyertek, már nem is volt kedvük tovább játszani!:)
2009.10.29 22:50:56tokis
nyünyőke.teljesen igazad van de azal is lehetne példálózni hogy 1 bkv fejesének 10 millió a végkiélégitése akkor menyi bkvst kilehetne enyi pénzből elégiteni még fü alatt,vagy nem?Hogy menyit fizettet be a sláger ahirekböl szedtem de álitólag ezek nyilvános adatok és csak a takedvedért meg keresem és elmondom neked is.Hogy nincs rendes külpolitikátok igaz sajnos de honan lenne mig a belpolitika is szar mert csak az egymás eleni hadakozást tudják meg egymás ócsárolását.SAJNOS!
2009.10.29 22:56:09tokis
termi iGAZ NEM IS JÁTSZOK MÁR TOVÁBB ÉS MAJD MEGMONDOM AZ OVONÉNINEK HOGY AZ ORTT CSAL ÉS NEM JÁTSZIK RENDESEN ÉS ÜLTESE MÁSIK PADBA.
2009.10.29 23:07:14Sx Xavier
Az eljárás a szomorú: tönkretesznek két viszonylag jól működő gazdasági társaságot tisztán politikai okokból. Mindegy, hogy hívják a rádióadókat, mindegy aműsorvezető, de a műsor is.
Az az undorító, hogy a politika mindent tönkretesz maga körül!
2009.10.29 23:22:23trafikuty
Tévedés ne essék, nem értek egyet azzal, hogy ezt a két, egyébként trágya adót ilyen módszerrel szüntették meg a tetves politikai komisszárok, de legyen figyelmeztetés a "celebeknek", hogy egyik nap fent, másik nap lent. Pünkösdi királyság ... Remélem, a mi Balázsunk is lesz még fagyiárus a Népligetben! Csá!
2009.10.30 00:05:58csőr dzsinn ész
leszarom
2009.10.30 01:01:36tonyó
szarok a sok szarra mint eddig,nekem sosem volt ez a röhögcsélünk a saját bovli poénjainkon,és istennek képzeljük magunkat cínü müsortól....tölem le is löhetik öket,ugyanis amikor dolgozni megyek és a fönököm bekapcsolja egyszerüen rosszul vagyok,mert amig én belemerülök a munkába addig ezek gondolom nem csekély pénzért ezt nyomják és a sok barom még szereti is....nem veszitek észre,hogy arrol van szó,hogy dolgoz barom nekem nem kell, és ezt még a rádióban is fejtegetem!rohadjanak meg....bocskor boross mindkettö kisgazda:-D
2009.10.30 01:51:21biu
sztem annyi, hogy az egyik ballisbsi adó átmegy jobblibsibe.... ennyi...
2009.10.30 06:53:04tucsi71
Sziasztok, látom a kakasok itt is egymásra találtak.Teljesen mindeggy ki mit mond vagy gondol, lehet itt szeretni a két rádiót,lehet nem szeretni. De tény hogy vezető rádiókról van szó,olyanokról akiket nagyon sok ember szeret nap mindt nap.És ezt most elvették tőlünk,nem számít mit szeretünk, és mi sem számítunk.MÉG EZT IS MEGTEHETIK!Fizess paraszt adót,és fogd ba a pofád.Mégegy béka amit letolnak a torkunkon. Pofoszkodhattok itt a falon, de attol még senkinek nem lessz igaza.Így vernek szét mindent ebben az országban, mindent ami jól működik és életképes.Ha befejeztéték a marakodást, körülnéztek,és nem találtok mást csak romhalmazt és nyomort.
2009.10.30 07:39:44gregibroki
2009.10.30 06:53:04tucsi71!
akkor már soha többé nem fogsz rádiót halgatni nov. xy-ike után? Vagy most mi lesz?
2009.10.30 08:18:09tucsi71
Ha bekapcsolom a rádiót az főleg a Juventus, vagy a Kékduna.De felháborít ahogy ebben az országban megsemmisítenek mindent ami életképes.Attol hogy én nem kedvelem Bocsiékat,Vagy épp Balázst, még sokan nagyon szeretik őket.Sokkal többen, mindt amennyi szavazója lehet bármelyik pártnak. Ha másért nem is, ezért mindenképpen tiszteletet érdemel a tevékenységük.
2009.10.30 08:23:39Pekár Szabi
Én azt mondom hogy a pártatlanság nevében az összes szaros rádiót meg kellene szüntetni!
2009.10.30 08:30:25tucsi71
A kérdésedre válaszolva, a két új adót biztos hogy nem.MÁR CSAK AZÉRT SEM!
2009.10.30 08:40:00nyomika
Szerintem szar volt mindkét rádió, pláne amikor a Boros-Bocskos és a Sebestyén dumáltak. Nagyképű, primitív emberek. Persze ennek az országnak ez kell, meg a bulvár hírek. Atya világ mi lenne itt, ha megszünne az összes hülye újság is, mint a Blikk, vagy a Bors vagy a fene tudja melyik, aminek halvány köze sincs a való élethez, csak egy kitalált, felfújt maszlag olyan embereknek, akik az igazi tartalommal bíró híreket meg sem értik. Ez a két rádió is ilyen szinten volt. Nem sajnálom őket, úgyis kitalálnak valamit, hogy ugyanúgy megoszthassák velünk az abszolút nem vicces és cseppet sem szórakoztató gondolataikat, mint eddig.
2009.10.30 08:46:0612341234
Sláger, danubius igénytelen fost, még van pofájuk rinyálni, gerinctelen szar alakok...
2009.10.30 08:57:32rubik76
nyünyőke: nem próbállak tovább győzködni sem téged, sem másokat. Ha neked ez a módszer elfogadhat, mert
1. utálod a Slágert,
2. Ezt a Fidesz csinálta
akkor nagy baj van.
Nagyon jó, hogy ide hoztad a Margit híd felújítását. Tehát az ott felháborító, mert a szocik csinálták. Most meg a jóságos és kedves Orbán Viktor bácsi és csapata is szemétséget csinált, de ez természetesen belefér.
Azonban élünk itt jó páran, akiket egyaránt felháborítanak a jobb és baloldali disznóságok. Hiszünk abban, hogy ez agy jogállamban megengedhetetlen. A politikusoknak nem hogy több joguk van a jogszabályok kijátszására, hanem éppen ellenkezőleg, nekik példamutató módon és átláthatóan kellene minden lépésüket megtenni.
Az aljasság, a csirkefogás, a gazemberség elítélendő politikai hovatartozástól és az ügytől függetlenül. Különösen politikusok esetében.
2009.10.30 09:18:26nyünyőke
2009.10.30 08:57:32rubik76
Nem, te még mindig nem értesz, írok hát egyet még utoljára.
1. Nem utálom a slágert. Nem az én ízlésem, az igaz, és szinte semmi értéket nem véltem benne felfedezni (amikor véletlen, néha, odakapcsoltam, mert enm vagyok mazochista, hogy nem tetszik, és hallgassam, hogy fikázhassak, de azért van elég fogalmam a műsorvezetőkről és műsorokról, meg a zenékről is, amiket játszottak), de egyáltalán nem kárörvendek, hogy végre beszüntették. Tőlem aztán elfért volna, ha véletlen rádiózok, nem oda kapcsolok, és kész. DE akkor is röhejesnek tartom, hogy itt az emberek fele, akik nem a módszert kifogásolják, azok azért tüntetnének, mert elvették a kedvenc rádióadóját (Érted miért? Mert volt egy pályáztatás, és nem ő nyert, ennyi! Mert ez a versenyszféra! Nap mint nap mennek csődbe olyanok, akik meg más kedvencei voltak, de valami oknál fogva nem versenyképesek, de erre most mit lehet mondani? Ez van!)
2. Kurvára nem felmentő körülmény, hogy ezt most a fidesz csinálta (és ráadásul nem _csak_ ő csinálta, szóval... ráadásul az ortt testületében több a baloldal által delegált tag, úgyhogy megintcsak, szóval...)
Egyszerűen csak ez egy lófasz ügy, és röhej, hogy emiatt van ekkora felháborodás!
A Margit híd felújítás se azért felháborító, mert a szocik csinálták, hanem mert rohadtul sokkal nagyobb anyagi kár, mert a rádió esetében "csak" elesnek évi valamennyi bevételtől (amit senki nem tud mennyi, mert azt sem tudják, a sláger mennyit fizetett, és azt sem látja előre senki, hogy az újak mennyit fognak), de a többi pályázatnál nem az a helyzet, hogy jajj kicsit kevesebb bevétel lesz, hanem az, hogy az állam kifizet feleslegesen sokezermillió forintot!
folytköv
2009.10.30 09:25:48nyünyőke
És hogy nem a Margit-híd az egyetlen, hanem folyamatosan ilyenek történnek, és az embereknek ez nem tűnik fel, bezzeg ha elveszik a hülye kis szórakozásukat, akkor megy a felháborodás, hogy "jajj, mindent meg lehet már itt tenni, ez nem demokrácia" - igen, jó reggelt!!!!! Eddig hol éltetek???? HOgy a sokkal nagyobb kaliberű dolgok nem voltak ilyen kurvára felháborítóak?
"Azonban élünk itt jó páran, akiket egyaránt felháborítanak a jobb és baloldali disznóságok."
Akkor most jöhetek azzal, amivel te: úgy látszik, te afölött hunysz szemet, amit a szocik csinálnak, hisz csak most borult ki nálad a bili, mikor hosszú évek óta mennek a fent említett többezermilliós mutyizások. Úgy látszik, eddig nem volt baj, és most eszméltél fel hirtelen, hogy mik történnek itt?
Mert ha egyik oldaltól sem nézed el, akkor gondolom már voltál tüntetni párszor az elmúlt 7 év alatt valamikor! Volt rá pár nyomósabb ok, meg lehetőség! (Esetleg az ellen is felemelted a szavad, amikor a sláger szerződését szabálytalanul hosszabbították meg, pályázat kiírása nélkül, vagy olyan pályáztatással, amit úgy írtak ki, hogy csak ők nyerhessenek?)
Összefoglalom: nem kárörvendek, nem hunyok szemet a fidesz stiklijei felett, egyszerűen szánlak titeket, hogy ezen borultok ki, és úgy tesztek, mintha eddig nem ebben a rohadt országban éltetek volna, úgy háborodtak fel ezen a nevetséges ügyön, mikor nap, mint nap történnek olyanok, amik egy cseppet jobban hazavágják az államot, meg az adófizetőket.
Ennyi.
2009.10.30 09:38:02rubik76
Szó sincs arról, hogy szemet hunynék bármelyik oldal aljasságai felett. Csak ez nem a post, ahol erről kellene beszélni. Ugyanis az, hogy vannak nagyobb disznóságok, és pénzügyi értelemben ez egy kisebb dolog az nem mentség.
Mindegyik politikusról meg van a véleményem, pont azért, mert eddig is itt éltem. És az egész azért nagyon aggasztó, mert azt hiszik, ezt is minden következmény nélkül megtehetik.
Én nem vagyok egy nagy rádió hallgató, jó ha kéthetente egy rövid időt hallgatok rádió műsort, akkor sem feltétlenül zenei adókat, de azt láttam, hogy pl. a Sláger körül mégis valamiféle közösségi érzés bontakozott ki. Egy ilyet szétrúgni nem helyes. Bár lehet, hogy épp ez volt a zavaró valaki szemében.
2009.10.30 09:40:48tucsi71
Komolyann mondom döbbenet ami itt folyik. Felvetődik egy téma, és mi a lényeg? Lehet egymást csépelni. Az normális hogy egymás torkának estek? Ki ezt szereti, ki azt, emberek vagyunk különböző véleményekkel, de hogy annyira arogáns legyen valaki, hogy szánalmasnak nevez egy másik embert mert az más nézőponton van? Nyünyőke attól hogy magas lóról fikázol másokat, még nem vagy több.A politikárol pedig, teljesen mindeggy ki van hatalmon, az átlag embernek jobb így sem, úgy sem lessz.
2009.10.30 09:42:05nyünyőke
2009.10.30 09:38:02 rubik76
Jó, oké megértettelek:) Amúgy köszi a vitát, régen vitáztam ilyen jót:)
2009.10.30 09:44:49tucsi71
Szívemből szoltál.
2009.10.30 09:48:12nyünyőke
2009.10.30 09:40:48tucsi71
".A politikárol pedig, teljesen mindeggy ki van hatalmon, az átlag embernek jobb így sem, úgy sem lessz."
Én ezt tudom:)
Sajnálom, ha úgy nézett ki, hogy magas lóról fikázok, de teljesen ledöbbentem, hogy mennyire tájékozatlan az emberek nagy része. Sajnálom, hogy ez jött ki belőlem, de az az igazság, hogy teljesen elkeserített, hogy emberek itt élnek, és fogalmuk sincs, mi zajlik körülöttük. Mert teljesen az jött le, hogy nincs.
2009.10.30 12:33:51mr mourinho
HAJRÁ SLÁGER,Bocsi veletek vagyok,mert jók vagytok,s már megszoktam ill kedveltem a rádiót.
2009.10.30 12:38:09mr mourinho
NYOMIKA-te kissebségi komplexussal küzdö szürke proli,ha jobban csinálnád,miért nem teszed.
2009.10.30 13:00:21nyomika
mr. mourinho! Hűha! Kisebbségi komplexusom lenne? Eddig nem vettem észre! Köszi, mostmár figyelni fogom és ha esetleg rámtörne ismét, akkor majd veszek 1 nagy levegőt, elszámolok 10-ig és csakis olyanokat fogok írni ami mindenkinek tetszik.
A prolira inkább nem is reagálok... (bár nem sértődtem meg, ennél azért több kell számomra egy nagyobb durcihoz)
Hogy miért nem én csinálom? Inkább meghagyom olyanoknak mint ez a Boros-Bocskor, úgyis mindenki őket "kajálja", én inkább kivándorolok, majd ott valahol a Világ másik felén, ahol kicsivel értelmesebb emberekhez szólhatok, hajlandó leszek beszállni a buliba.
Ezzel kielégítettem a kíváncsiságodat?
2009.10.30 17:45:04wmanó
UTOLJÁRA! EGY KIS MATEK (Ált.iskola 5. o)
Melyik a nagyobb x * 50% vagy y * 10%
y * 10% tudok annyit, hogy tavaly 670m volt.
Ki az a f*sz, aki TUDJA, SŐT ÁLLÍTJA, hogy ennél nagyobb az x * 50%. Ha így gondolod, inkább gyakorolj egy kis matekot, és ne ide írkálj f*szságokat!
2009.10.30 17:48:07wmanó
Amúgy ez a százalékosdi, már a SZÁNDÉKOS SIMLIZÉS beépítése a pályázati kiirásba! Van valaki BAROM aki bárelyik vagyontárgyát így kívánja értékesíteni?! Sittre az egész tolvaj bandával!
2009.10.30 17:51:11wmanó
nyünyőke: Kevered a szezont a f*szommal! Versenyszféra kontra KÖZSZOLGÁLAT.
2. Ha Téged kirugnak az állásodból, akkor mind a 2 haverod szomorú lesz! KETTŐ, nem több százezer!
2009.10.30 17:57:26wrath82
Azért megjegyezném, hogy nem tudom sajnálni akiket kirúgtak, max. azt sajnálom, hogy nem lesz sláger rádió, meg danubiusz...
A helyzet, hogy naponta gyárakat zárnak be, és sokkal több ember kerül utcára..ezeknek(direkt tárgyas ragban)meg higyjétek el van annyi lovettájuk, hogy eléldegéljenek nyugdíjas éveikig
2009.10.30 19:16:11zeger
Én csak egy dolgot nem értek. Miért KELL a Sláger Rádiónak és a Danubiusnak azért elhallgatnia, mert két új politikai (országos) rádió működni akar? olyan nagy technológiai trükk egyszerre 4-6-8-10-50 országos URH rádió adást kezelni? Más országokban megy ennél több is. Az Antenna Hungária NEM TUDJA ezt a fogós ravasz kérdlést megoldani?
És akkor győzhetne az (mármint a reklám piacon, hiszen arról van szó), akinek tényleg több hallgatója van. És ha valaki PÁRT-adót akar csinálni, hát tegye. Olyan bonyolult lenne ez? Bonyolult?
2009.10.30 19:53:51tokis
slágerrádió 4ever
2009.10.30 19:55:54tokis
nyomika.Nem kellene átmenni a világ másik felére ha szerinted it mindenki hülye csak magadba mélyedni.Mért a viz a hülye ha a kacsa nemtud uszni
2009.10.30 19:58:26Senta.
"A hallgatók akár tüntetnének a rádiókért, persze csak akkor, ha nem esik az eső."
Tényleg fontos nekik :)))
2009.10.30 20:04:32tokis
tonyó.TE meg szerintem szakmát tévesztetél nem kellene belemerülnöd a munkába ha mondjuk elmentél volna papnak csak imádkoznál egész nap és dölne a pénz.Nekik viszont ez a SZAKMÁJUKebböl élnek lehet hogy nem is rosszul dehát istenem ezért vihorásznak hogy pénzük legyen belöle vagy te nem azért jársz be dolgozni?Na ugye.Különben meg aki fikáza öket mért nem próbálja meg hogy ö meddig birná ezt a melót lehet hogy gyorsan telelene a töke vele,vagy kifügyülnék.ha már egyi éve csinálják csak tudhatnak valamit, nem?
2009.10.30 20:20:50tucsi71
2009.10.30 09:48:12nyünyőke
Azt hiszem sokan hevesebben reagáltunk itt a kelleténél.Nem tragédia hogy megszünik ez a két rádió. Csupán a hogyannal nem értek eggyet.Így szünnek meg iskolák, bölcsik, kórházak.Senkit nem érdekel, hány embert is érint egy rossz döntés.
2009.10.30 20:43:04tokis
tucsi71.igazad van enél sokal lényegesebb dolgok is vanak pl.a vasutvonalak iskolák stb.De fene egye meg öket mikor leszarják hogy 1 vagy 3 millió ember mit akar és ök csak ugy döntenek hogy dagadjon a zseb.Fügetlenül jobb vagy ball egyik kutya másik eb.edig minden döntésel csak a szegény szivta meg.
2009.10.30 21:18:37tokis
na skacok talán jó film van a tv ben ma senki nem akar velem egy jót vitázni mind tegnap.
2009.10.30 21:38:57tokis
ANYALOM te a szivemböl beszéltél.
2009.10.30 21:41:56pepikebaba
Húha, mekkora ügy, hogy nincs egy tetszőleges kereskedelmi adónak bérelt helye az éterben... Húha, hogy két nagy párt sem támogat tovább két értéket nehezen felmutató adót. Húha, hogy az MSZP az MDF-el és az SZDSZ-el együtt lazán megszavazhatta volna a folytatást, és mégsem tette. Most persze ezért (is) a Fidesz a hibás. Vlsz. egyébként két adócserétől nem változik meg az élet, akinek nem tetszik az új adás kínálata, legfeljebb berak egy cd-t vagy keres másik adót. Van elég.
Mellesleg az lep meg, hogy amikor kisemberek tízezrei kerülnek utcára (MÁV-vonalak megszüntetése, iskola- és kórházbezárások, GE-leépítés stb.) hol marad ez a fene nagy együttérzés és felháborodás... A két adó "nagy legendái" parazita módon, a közízlés rombolásából szedték meg magukat rendesen, anélkül, hogy (talán nem is létező) általános műveltségükből bármit is átadtak volna a hallgatóságnak. A sugárzott "zene" pedig egyenesen szenny volt, cserébe jó nagy biznisz valakiknek, az énekesek futtatói, ill. a lemezcégek szépen a háttérben megvették az adásidőt. A Boros-Bocskoroknak biztosan lesz mit a tejbe aprítani, nem úgy, mint a kirúgott peronőrnek, jegyárusnak, az iskola portásának, a 60 éves falusi tanítónéninek, stb. Nem csodálkoznék, ha a Heti Hetesben vagy másik kereskedelmi adó műsorában látnánk őket viszont. Ráadásul nem ők az első adók a világtörténelemben, amelyektől elveszik a versenyben a frekvenciát.
2009.10.30 21:57:45tokis
az hogy viszontlátod vagy halod öket az biztos legalább is szerintem,de ez is csak azért lesz lehetséges mert hivják öket a másik adók és csak azért mert a nép legalább is nagyrésze szereti öket és van NEVÜK a szakmába.Különbe én is sajnálom a kirugottakat de ez is csak azért van mert valamelyik amerikai barom bankár kitalálta hogy most világváltság van.van eröl egy jókis film az a cime ZEIGEST.megéri megnézni.