Kállay és Takács Nikolas lesz a befutó a magyar zenészek szerint

2010. október 27., szerda 11:20 |
Dopeman és Linczényi Márk szerint tehetségkutató címén karaoke show megy a kereskedelmi tévékben, ezért sem jósolnak sírig tartó karriert a versenyzőknek. Brasch Bence kedvence Takács Nikolas és Kállay-Saunders András, de a Vastag testvéreknek is drukkol, mert ismeri őket. Voksán "DJ" Virág Patai Annát emelte ki a Megasztárból, míg Benkő Dániel a fonnyadt jelzővel díszített Szíj Melindát. Megosztó zeneközeli figurák véleményét gyűjtöttük egy csokorba, hogy kiderüljön, a szakma kit tart befutónak a két műsorből. Persze nem derült ki.

Benkő Dániel nem nagyon követi a tehetségkutató műsorokat, de kedvencei azért vannak, például a Nyári testvérek, Edit és Alíz, illetve Shodeinde Dorka: „Van, akit szívesen nézek, például a testvérlányok, a Nyári testvérek. Ők egy régi kollégám lányai, nagyon szépen felcseperedtek, meg a terhes lányt is szeretem, aki nemrég szült. Az ilyen emberi történetek érdekelnek” – mondta Benkő, aki a konkurens műsorban is talált magának szimpatikus versenyzőt: „A másikban a korához és adottságaihoz képest kicsit fonnyadtabb hölgyet, Szíj Melindát kedvelem”. Attól nem tart Benkő, hogy konkurense akad, mivel szerinte senki nem helyettesíthető, így ő sem: „Csak az fél a konkurenciától, aki nem önmagát adja, mert az utánoz, és attól fél, hogy őt is utánozni fogják”.- így fogalmazta meg véleményét az úriemberként elhíresült lantművész.

Karaoke az egész világ

"Egyrészt nagyon nem értek egyet azzal, hogy egy karaoke showt legendaként misztifikálnak, és ezzel sorozatosan, évről-évre roncsolják a közízlést. Másrészt számomra nem kielégítő, hogy minőségtelen tartalmakat álcáznak minőséginek és minősíthetetlen, összeszedetlen vendéglátós szórakoztatással töltik ki az amúgy népművelésre is hasznosítható idősávot. De mivel nem vagyok bőrmellényes, sem szemüveges, ezért belátom, hogy az előnye is megvan ezeknek a műsoroknak, mégpedig, hogy a popzenét a kultúra részeként aposztrofálják, így hosszú távon valamivel igényesebb szerkesztési elveknek megfelelve akár hasznos is lehet a működésük. Bár nyilván utópisztikus elképzelés jóízlést várni onnan, ahol még annak a csírája sem található. Így kedvenceim sem nagyon vannak, bár egyszer-egyszer nézem az adást, és jókat szórakozom a zsűritagok álspontán és rosszul eljátszott civakodásain" – mondta a The Kolin együttes énekese, Linczényi Márk.

„Egy-két adást láttam, a Megasztár a válogatók alapján jobbnak tűnt, de most már egy Fásy mulató jellege van. Sok a hamisság, helytelen és pontatlan énekelés. Persze vannak rutinos emberek is, mint például Kökény Attila. Ő régi bárzenész, hozza a formát, meg az az amerikai srác is, aki jónak indult, de akinek a magyar dalok nem mennek neki túl jól. Ezek a tehetségkutatók inkább egy karaoke versenyre hasonlítanak. Az X-Faktor stílusosabb, jobb a világítás, de ott is penetráns dolgok vannak. Van az a jelenségszerű gyerek, aki Gólemre emlékeztet, ő érdekes.” vélekedett Dopeman, aki egyébként senkiben nem látja a következő évtized nagy sztárját, sőt, attól tart, a versenyzők úgy eltűnnek, mint a szomorú teremőr, aki Queent énekelt a Csillag Születikben. „A konstrukció alkalmatlan arra, hogy maradandót lehessen nyújtani. Pusztán mások dalait énekelgetik jól vagy rosszul. A jelentősége annyi, hogy egy kereskedelmi televízió tizenkét figurát kiemel, akik örülhet egy tiszavirág-életű népszerűségnek. De meg mindig jobbak, mint az SP.”

Hétvégén dolgoznak, nem nézik élőben


Voksán Virágnak nincs ideje, hogy figyelemmel kövesse ezeket a műsorokat, de azért már bele-belenézett. A versenyzők neveit se nagyon ismeri, de az rémlik neki, hogy a kislánynak - azaz Patai Annának - nagyon jó hangja van, szerinte tehetséges. Arra a kérdésre, hogy a műsorok révén felfedezett tehetségek elférnek-e még a piacon, Voksán elmondta, úgy véli, a tehetségkutatók addig lesznek adásban, amíg jó a nézettségük, illetve, amíg a csatornák el tudják adni a reklámokat. „Abba sajnos nem látok bele, hogy a televíziós csatornák a későbbiekben mennyire segítenek a nyerteseknek, egyengetik-e a karrierjüket vagy teljesen magukra vannak-e hagyva, és tényleg csak azok érvényesülnek, akik kellően rátermettek és céltudatosak" - nyilatkozta a Velvetnek a DJ-ként dolgozó playmate, aki szerint a tehetség mellet a szerencse és a jó marketing is sokat nyom a latban. Persze, ha valaki tehetségtelen, akkor csak ideig-óráig segít rajta az, ha jól működik a marketinggépezet. Sőt, hiába tehetséges valaki, kellő reklám hiányában elkallódhat, volt már rá példa.

Brasch Bence, mivel hétvégente dolgozik, csak bizonyos énekesek produkcióit szokta megnézni: „Az X-Faktorban szerintem nagyon izgi a párbaj! Kifejezetten kedvencem nincs, de mindkét műsorban vannak tehetséges emberek. A két tehetségkutató kemény magjából össze tudnék gyúrni egy kedvenc csapatot” – mondta Brasch, aki a Csillag Születikkel lett híres. „Évek óta ismerem Vastag Csabit és Tomit. Tomival egy helyre jártam énekórára, Csabival pedig többször léptünk már fel együtt. Nikolas az, aki még mindenképp jó. A Megasztárban Kállay-Saunders András és Kökény Attila a kedvencem. Kállay-nál nemrég egy Mester Tamás dalnál mutatkozott meg, milyen jó valójában. Kökénynek pedig az utolsó előtti produkciója tetszett nagyon, egy Whitney Houston dalt énekelt talán, nem emlékszem, de tetszett” – tette hozzá az énekes, aki nem tart attól, hogy konkurense akad.

Kustánczi Lia nem követi a tehetségkutatókat, így kedvenc előadója sincs, de a két műsor közül egyértelműen az X-Faktort favorizálja. „Amikor van időm, és nem járok fellépésre vagy bemutatózni, akkor megnézem. Az X-Faktort nagyon színvonalas műsornak tartom. Szerintem nagyon kedvez a tévének, és azoknak, akik tehetségesek. A Megasztárt most annyira nem nézem, évek óta az ment, az volt a favorit, de az emberek az újat szeretik nézni” – nyilatkozta Kustánczi Lia, aki szerint nem az számít, hányan kerülnek ki a tehetségkutatóból, hanem a felmutatott eredmények.

És végül a már emlegetett SP

"Nagyon tehetséges énekesek vannak mindkettőben, személyes kedvenceim a megasztáros Kállay-Saunders András, aki szerintem magasan veri az egész mezőnyt, és Takács Nikolas az X-Faktorból. A Faktorban egyébként jónak találom még Shodeinde Dorkát is. Viszont azt látom, hogy bár énekesként mind jók, előadóként csak páran állnák meg a helyüket. Erre utalt az egyik múltkori Twitter-kiírásom is, amit sokan félreértettek, és lehúzásnak értékeltek. Pedig csak arra gondoltam: valaki hiába képzett és jó, nem biztos hogy a szép hang elég. Nekem fontos a kisugárzás, az intenzív színpadi jelenlét, és hogy teljes legyen a produkció - aminek az éneklés csak egy része" – így volt savanyú a Velvetnek Éder Krisztián, azaz SP.

Kommentek

  • 2010.10.27 11:37:46Csibefogó

    "...a magyar zenészek szerint"

    De hol vannak a címből remélt zenészek a cikkben?

  • 2010.10.27 11:50:40Upuaut

    Hahaha ! Ha be akarsz futni , akkor legyenek saját számaid, amit te írsz, vagy kimondottan neked írtak. Az emberek zöme nem az a kimondott vájtfülű.

  • 2010.10.27 11:57:55zsof.berg

    SP fiam (még mindig nem nagyon tudom ki ez). Neked, mint kívülállónak mi a vélaményed az éneklésről és az előadóművészetről? :D Hogy a többit már ne is kérdezzem...

  • 2010.10.27 11:58:35AnnaM

    istenem. Ez a dopeman egyre csak ostobábbnál ostobább véleményeket mond. Ez a Márk meg nem tudom kicsoda, de szintén eléggé el van tévedve. Komolyan mondom nem értem őket. Teljesen ferdén látnak.

  • 2010.10.27 12:01:38Kiscsillácska

    "az a jelenségszerű gyerek, aki Golemre emlékeztet" ...de primitív vagy dopeman istenem. Ha nem tudod a másik nevét inkább maradj csöndben, mert ez így gáz.

  • 2010.10.27 12:09:06iamgolden

    ja,ja. Fontos a kisugárzás. SP tevékenységére ezért nem emlékszik senki sem, max. arra, hogy már megint azt az a fura nevű valakit hívták be celeb szakértőként bugyi divatot elemezni a Mokkába.

  • 2010.10.27 12:10:03ogre001

    Ők nem zenészek!!!
    A cikk helyesen: Kállay és Takács Nikolas lesz a befutó a magyar csőcselék szerint.

  • 2010.10.27 12:10:44Imeon

    Nem jön be Nikolas, műmájernek tartom. Sokkal inkább Király L. Norbi, eredetibb.
    András szimpatikus, de én nagyon bírom Giorgot is. Olyan jópofa srác, vicces, az a csipőmozgás fantasztikus.:-)
    Kökény Attila saját száma borzasztó volt. Ma hallottam, hogy azt a dalt nemcsak a barátjának, hanem a feleségének is írta, mert megcsalta.

  • 2010.10.27 12:14:03l.skywalker

    Dopeman azért ítélkezhet, mert ő már befutott. Ha őt kérdezné bárki, biztosan én lennék a tudatlan, de én 1 számot sem tudok tőle. Kvázi egyenlőre ugyanazon a szinten van, mint ezek a versenyzők, a különbség csak annyi, hogy Dopeman többször áll kamera elé részegen.

  • 2010.10.27 12:14:27Hümüzhümümüz

    Kár, hogy zenészeket nem kérdeztetek meg. :( Mondjuk így legalább én is jogosan írhatom le, hogy kik vihetik valamire...

    Takács Nikolas tényleg jó, Kökény Attila is jó, de a feje idegesít és talán még Kállay.
    Szíj Melindát is csak becsukott szemmel tudom hallgatni, Patai Annától meg kiráz a hideg. Hangjától, fejétől együtt és szánalmas, hogy már másodjára mentik meg.

  • 2010.10.27 12:14:35l.skywalker

    Király L. Norbert nagy alakítás.

  • 2010.10.27 12:15:50iamgolden

    Amúgy a Megasztárt egyértelműen Szíj Melinda nyeri majd, az X faktort pedig vagy Norbi vagy pedig Nicolas. A közönség ízlése előre borítékolható - Tabáni István későbbi győzelme is valószínűsíthető volt már a válogatók alatt.

  • 2010.10.27 12:21:00monyon le

    Legalább igazi zenészek véleményére lettek volna kíváncsiak, nem az elfuserált haknisztárocskák szófoszlányaira ( Márk véleményével egyet értek - habár Ő is kezd "elkúrvulni"). Mind 1! A népnek kenyér kell no meg církusz.

  • 2010.10.27 12:22:03Escobar888

    @Imeon
    Kökény Attila száma egy nagyon jó szám. El lett cseszve a hangszerelés. Eredetiben ennél jobb.
    Sláger lehet belőle szerintem.
    A számot egy barátjának írta és nem az asszonynak. Az asszonynak más szokott énekelni :)

  • 2010.10.27 12:24:47íródeák

    Nagyon jó írások vannak itt, ki miért nem győzhet, illetve az ellenkezője. Én csak azt látom, hogy itt még Magyar gyerek nem győzött. Már mindenféle kissebség, népcsoport győzött, de Magyar még soha. Talán ez ki van adva a zsűrinek, hogy támogassunk mindenkit? Kivéve a saját fajtánkat. Nem akarok ebből semmi nacionalizmust kreálni, de sajnos ez van!

  • 2010.10.27 12:25:02Escobar888

    SP mint zenész...és a többiről nem is beszélve.
    Megnézném őket egy ilyen műsorban, hogy meddig jutnának a felfújt sztárok...
    Féltékenyek, hogy bizony vannak itt páran akik náluk tehetségesebbek.
    Persze vannak gyengék is, de ami jó azt el kell ismerni.

  • 2010.10.27 12:25:19Nyuladék

    András annyira jó, hogy kétszer is meg kell nézni a múltheti előadását... :)
    Mindketten tehetségesek.

  • 2010.10.27 12:26:33sbob

    Az egy dolog, hogy a cikk HEMZSEG a nyelvtani hibáktól ( + még egy személynevet is sikerült elírni), de a megkérdezettek közül a nagy részéről azt sem tudom, kicsoda (szerintem ezzel nem vagyok egyedül), akiről meg tudom, ott felmerül a "hogy kerül a csizma az asztalra (pl. Voksán Virág).

  • 2010.10.27 12:27:20kamarti

    "a szakma kit tart befutónak"
    mármint milyen szakma?

  • 2010.10.27 12:29:31kamarti

    iródeák: akármennyire magyar vagy, a magyarban a melléknevek (pl. magyar) kisbetűvel írandók, kivéve mondatkezdet, esetleg tulajdonnév....

  • 2010.10.27 12:29:37lokrojf

    Harmatgyengék...

  • 2010.10.27 12:30:57laptopppp

    kik a nagyrabecsült énekesek??? már rájöttem,hogy csak a firkászoknak hiresek a hiresek???

  • 2010.10.27 12:31:45aule

    na most, az a baj, egyik nyilatkozót sem ismerem, illetve ezt a dopment láttam egyszer majkával bokszolni a cirkuszban. ki a pöcsök ezek?

  • 2010.10.27 12:32:10nightshift

    Golem...Anyám, borogass! Talán Gollamra tetszett gondolni, ugye?!

    Meg, ha már Golem, akkor legyen Gólem!

    Jaj...

  • 2010.10.27 12:35:42Imeon

    Escobar888

    Bocs, igazad van, a barátjának írta, de pénteken a feleségének énekelte hálája jeléül, mert megbocsátotta neki a félrelépését.

    [link]

    Szerintem, az a szám szar, ahogy van. De ez az én véleményem.

  • 2010.10.27 12:36:38Vin

    kit érdekel, mit mond dopeman?????? az az ember annyira, de annyira nem ért a zenéhez,hiába veri a nyálát, olyan szar lemezeket hozott össze, hogy én a helyében már nem beszélnék ebben az életben a témáról!!!!

  • 2010.10.27 12:37:45ajajajjjjjj

    ilyen sokan nézik azt a fos műsort?

  • 2010.10.27 12:37:47Escobar888

    @Imeon

    Persze ez ízlés dolga. Nekem is nyomhatnak hetekig Lady Gagát akkor se fog bejönni. :)

  • 2010.10.27 12:39:07knomi

    Teljesen igaza van Dopemannak és a Kolinos embernek is. Ez egy közepes karaoke bár felhozatala. Valódi előadót egyet sem fog kitermelni a műsor. Ellenben hatalmas kárt okoz a két műsor a jelenleg színpadon álló, tehetséges, nem megasztárban befutott középmezőnynek és élvonalnak.

  • 2010.10.27 12:39:53Szocio Pata (kikvogymukblog)

    "Milyen szakma?" Hát a celebszakma. Ákost, Lovasit vagy Péterffy Borit érdekes, sosem kérdezik. Dehát ahol a nemrég meghalt Dennis Hoppert "igazi taplónak" nevezik, ott a Voksán Virág félék a mértékadó, szofisztikált személyiségek.

  • 2010.10.27 12:45:17laptopppp

    Ej, ha most Tabáni indult volna ő lett volna a X.

  • 2010.10.27 12:45:57johevi

    F kategóris celebek minősítenek jövőbeli L kategóriás celebeket...
    A Kolinos Márk teljesen jót mondott, nem kell sokat foglalkoznia a jövőben kertévés fellépésekkel, úógy jár, mint az Alkotmánybíróság :-))

  • 2010.10.27 12:46:02jzs

    tényleg! akik nyilatkoznak milyen értelemben mérvadók? egy jó téma, amiről jókat lehetne írni meg kérdezni, mert sok nézője van. aztán olyanokat kérdezel meg, akik mint a lepkefing? be kell linkelni őket, hogy tudjam..????

    wazze, a sztájlisztnak meg üzenem, hogy jézus egy közel-keleti celeb volt! buddha meg egy vega guru celeb...valamikor kb. i.e.500 ból...

  • 2010.10.27 12:48:54Mollybaba

    Picinyeim! A zenészek nem itt kezdődnek!! SP meg a tököm tudja milyen Márk, meg az a bűnöző. Mondjuk az igaz, hogy mindkét műsor egy nagy fos. És már azt is tudjuk, hogy ki fogja megnyerni. Sajna mindkettő unalmas, de főleg a megaszar!!! Hát meg ez a cikkecske is, mennyit lehet egy ilyen szarral keresni??? Újságírónak nem kéne tudni a nyelvtant és a helyesírást?

  • 2010.10.27 12:54:41sugaah

    Ez a cikk már a címnél kezdődve egy vicc. Akiket felsoroltak, nem zenészek, hanem celebek. Dehát rájuk figyel a magyar tinik jó része, így el lehet adni mindent. Kíváncsi lennék, hogy meddig jutnának el egy ilyen versenyben a fent felsorolt "zenészek". Attól, hogy alájuk teszik a zenét, meg számítógéppel megcsinálják a hangjukat, még nem lesz valaki zenész. Szerintem mindkét műsorban akadnak igazi tehetségek, bár csak néha-néha nézek bele online. (igen, szerencsére nincs tv-m, és nem nyomják az arcomba a sok szrt...)

    Egyébként nagyon bonyolult dolog újságíróként egy helyesírási hibák nélküli cikket összehozni?

  • 2010.10.27 12:54:44Kiscsillácska

    Én eddig úgy tudtam a Vokság Virág prostituált, de tényleg. Ő mióta zenél?

  • 2010.10.27 12:55:37bóbitás lótetűfing

    Zenész.... Benkő Dániel....


    Nemáááááááááááááááááá!

    Én kérek elnézést a magyar zenészek nevében.

  • 2010.10.27 12:55:54knomi

    OFF

    Ja, a kolinmárknak üzenem, hogy kicsit vegyenek már vissza a spamolásból. Levelezésemben már automata törlésre vannak téve, facebookon pedig én és a kedvesem is rejti már őket. Túl sok a poszt!!

    ON

  • 2010.10.27 12:59:16Kengyelfutógyalogmammut

    Íródeák! Rúzsa Magdi melyik nép csoport?

  • 2010.10.27 12:59:50Kiscsillácska

    Rúzsa Magdi vajdasági magyar, erre gondolt.

  • 2010.10.27 13:01:07Oblivion82

    Menjetek már.."Magyar zenészek"..ezt melyik idióta velvetes merte leírni?..Dopeman, Sp, Benkő, Dj Virág bmeg..ezek nem zenészek, ezek senkik..ugyan már. Most közlöm, hogy sokkal többen fognak emlékezni Nikolaszra, mint ezekre a senkikre.
    Karaoke? lol..ezt merte nyilatkozni...Ezek meg csak playbackelnek..ebből áll a nagy karrierjük..fasza..és ilyen senkik nyilatkoznak. Ha valamelyik bekerülne egy ilyen tehetségkutatóba, szerintem már a válogatáson kib.nák őket.

  • 2010.10.27 13:01:33Kengyelfutógyalogmammut

    És az nem magyar?

  • 2010.10.27 13:04:54GGG77

    Vokásn Virág! Patai Anna kb annyira tehetséges, mint te. Vagy ez az SP. Zsák a foltját...

  • 2010.10.27 13:05:09Semese

    Az ilyen műsoroknál azt veszik elsősorban figyelembe, ki az eladhatóbb arc, és utánna jön csak a tehetség mérlegelése. Fokozottan érvényes ez a fix faktorra. Persze van mindkét műsorban tehetséges zenész. Pl. a Kökény Attila vérbeli zenész. A gigasztár előtt volt szerencsém hallani őt élőben egy pesti piano bárban.

  • 2010.10.27 13:11:48Mashenka

    Ez az SP gyerek mennyire el van foglalva mindig a kommentjeivel. Azt a Bencét meg Liát még mindig nem tudom, hogy kik, de a többiek véleményében, mondjuk meg őszintén - akármennyire senkik - van némi igazság.

  • 2010.10.27 13:12:12Vad.Korte

    Hehehe! Ezek az arcok véleményeznek? Brash Bence? Dopeman?? Voksán virág??? Zenészekről volt szó...

  • 2010.10.27 13:15:39Mrs. Smith

    Úgy látszik a tisztelt megkérdezett "zenészek" már elfelejtették, hogy ebből a karaokézásból éltek/élnek ők is. Bagoly mondja verébnek, hogy nagy fejű!
    Egyébként Voksán Virág mióta énekel?

  • 2010.10.27 13:17:56dzsánni

    biztos a feka fog nyerni, nem egy rendes magyar ember. eddig volt egy dagadt disznó, egy cigány, egy szerb meg egy köcsög buzi.

  • 2010.10.27 13:19:39bóbitás lótetűfing

    Zenésztippek 8akiknek a véleményére adnék):

    Alapi István gitáros,
    Horváth Attila szövegíró, stb.

    Egy bibi van. Ezek olyan magasan leszarják ezt a két műsort, hogy a szóródás miatt a bili mellé menne ezer kilométerrel a kaki.

  • 2010.10.27 13:21:08Barbiexxx

    Szerintem is szar volt Kökény Attila saját száma. Nekem túl romás.

    Kállai se tetszik, csak nyávog. Van már egy Caramellünk, nem kell másik.

  • 2010.10.27 13:22:01Dr. Schwanzkopf Rudolf

    A Kállay-gyerek felőlem elmehet valami negyedrangú amerikai nyökögős rnb-bojbendbe vokálozni, nem értem, mit látnak benne.

  • 2010.10.27 13:23:17Barbiexxx

    "a magyar zenészek szerint"

    -Voksán Virág
    -Kustánczi Lia

    Ezt mégis, hogy????

  • 2010.10.27 13:23:48Slota János

    Nikolas Takacs szerintem jó (nem hiába, szlovák gyerek...), de szerintem Kállay-Saunders csak nyekeregni tud. Még a nnője, a tolvaj Reni is jobb nála.

  • 2010.10.27 13:24:59Kiscsillácska

    Kengyelfutógyalogmammut:

    De az, de látod, van aki szerint nem. Én is vajdasági vagyok.

  • 2010.10.27 13:26:12Dr. Schwanzkopf Rudolf

    Még valami:

    "magyar zenészek"

    WTF??

  • 2010.10.27 13:36:16Abraka

    Kálay lesz sztem is, mert annyira tinilanyoknak valo, meg anniyra artatlan, meg annyira kva helyes, meg oylan jó lelke van, h elolvadok.

  • 2010.10.27 13:39:36Pávor Jál

    Hány tanult zenész van a kommentelők között? (Általános iskolai szolfézs nem ér.)

  • 2010.10.27 13:42:02Lekváros Bibinka

    Egyébként ezek a senkik, mint Linczényi Márk, Dopeman, stb, honnan a szarból jönnek ahhoz, hogy ilyeneket nyilatkozzanak?És egyáltalán a többiek kik?

  • 2010.10.27 13:44:25Lekváros Bibinka

    Pávor..én 15 éve zenélek.Számomra a zene a Pink Floydnál kezdődik. Úgy gondolom meg tudom különböztetni ki a zenész, és ért is hozzá, vagy kik a média csinált senkik. A cikk nyilatkozói a média által csinált senkik kategória. Jóllehet egyik másik nyert díjat meg stb, de köztudott, hogy a mai zene az totál igénytelen és minél nagyobb szart csinálsz annál jobban vagy elismerve.

  • 2010.10.27 13:51:45csakanyferi

    A Benkő tényleg nagyszerű zenész volt RÉGEN!
    Ma már elkurvult celebbé küzdötte le magát.

  • 2010.10.27 13:56:24Mrs. Smith

    Pávor Jál: hogy Téged idézzelek: "Hány tanult zenész van a főcímben megjelölt magyar "zenészek" között? (pl.: Voksán Virág,Dopeman és társai)
    Ha jól tudom egyedül Benkő régen zenész volt és folytatott is ilyen jellegű tanulmányokat, de mára is csak egy semmitmondó "celeb" lett.....

  • 2010.10.27 13:59:41Barbiexxx

    Nehogymár Kállay nyerjen.
    Ott van az előző nyertes Király Viktor, ugyanaz a stílus és hang (mindkettő fos).

  • 2010.10.27 14:04:50Lekváros Bibinka

    [link]!

    Tessék a Linczényi zenéje..egy raklap szar..

  • 2010.10.27 14:18:41belga6

    A cikk alapötlete jó, de miért ilyen senkiháziakat kérdeztetek meg? Voksán Virágnak és Kustánczi liának pl semmi köze a zenéhez. Érdekelt volna mondjuk Lovasi, Lukács L, Tövisházi, Krsa véleménye. Miért mindig az ostobákról írtok???

  • 2010.10.27 14:38:05endorpH1N

    Dopeman: csípem a tagot, de hangja nulla, szóval erről ne nyilatkozzon

    Márk: a Kolin jó de azért nem kéne mindenkit fikázni

    Dj Csalánszopó Virág: mindenképpen releváns a véleménye

    Benkő "fa..mutogató" Dániel: szintén őshang a figura....... no comment

    Bence: ő legalább kiemelt 2 jó arcot

    Az egész szánalmas szarragás megint. A cikk egy fos, és mindenki olyan kurva okos ebben az országban, mindig mindenki megmondja a frankót olyan dolgokról amihez tényleg semmi, de semmi köze sincs. Én sem ugatok bele a PVC hegesztésbe mert nem értek hozzá. A mostani 2 zenei tehetségkutatóval 1 baj van hogy túl sok a jó hang és nehéz lesz 1-et kiemelni, mert hétről hétre más produkálja a legjobbat!

  • 2010.10.27 14:53:33Kengyelfutógyalogmammut

    dzsánni te igaz magyar tee!

    kiscsillácska ne vedd a szívedre.

    Sztem Magdi magyar, és örülök neki és a sikereinek.

  • 2010.10.27 15:02:00bierkamp

    Saunders aki hajlítgat minden sort..vékonyan nyivákol, ,mint a roma amikor nyúzzák.
    Egy Harlemi néger aki a sarkon cipőfűzőt árul azis jobban énekel.
    Ott elzavarnák árkot ásni ezt a Saunderst.....

  • 2010.10.27 15:03:20bierkamp

    Az egyetlen zsűritag aki ért valamit ehhez a mesterséghez és műfajhoz, maga mondta, hogy tele a hócipője az örökös hajlítgatásoktól!!!!!!- hiába ezt a cigók vezették be a többi MegaSzarban.

  • 2010.10.27 15:04:27bierkamp

    Malek Miki volt az:)

    Különben ne a zsűri vagy a közönség dönt a helyezéseket illetően, hanem a produkciós....

  • 2010.10.27 15:38:13LichKing

    Ez a Márk ki a fasz..belehallgattam a linkbe, az nem zene, az egy szar. És Ő mer pofázni az igényes zenéről?Hát bmeg itt tart az ország?Ilyen senkik mondanak véleményt valódi tehetségekről? És mi jogon minősítik a zsűrit? Jó a Megában van egy két díszfasz, de az X-Fakor zsűrije mind profi, és bizonyítottan tettek le az asztalra valamit. De a nyilatkozó "celebek" mit? Az egyik rappel, már nem zene, a másik DJ az meg pláne nem zene, a Kolinból az a Márk meg totál igénytelen szart csinál. Akkor kussoljon mind1ik. Nem kell féltékenynek lenni.Jobban örülnék, ha pl Norbi, vagy Nikolasztól hallanék a hírekben, nem ezekről a primitív nullákról.

  • 2010.10.27 15:56:56520d Touring

    [link]

    u-u-u-u-u-á-

  • 2010.10.27 15:58:01Kivlov

    KIRÁLY L: NORBI!!!

  • 2010.10.27 16:16:14Aadriana22

    Voksan `DJ` Virag bassss, mint zenesz. Szuper.

    A felver fiuka nem olyan nagy szam, persze PR-kent jol jon egy nemfeher versenyzo sztarolasa. Mestertomi majd segit neki ervenyesulni

  • 2010.10.27 16:17:27Lasombra

    most akkor dídzsé szakma mellett a zenész szakma is hígul, kedves Virág?

  • 2010.10.27 16:19:07Aadriana22

    Amikor van időm, és nem járok fellépésre vagy bemutatózni, akkor megnézem. Az X-Faktort nagyon színvonalas műsornak tartom. Szerintem nagyon kedvez a tévének, és azoknak, akik tehetségesek. A Megasztárt most annyira nem nézem, évek óta az ment, az volt a favorit, de az emberek az újat szeretik nézni” – nyilatkozta Kustánczi Lia, aki szerint nem az számít, hányan kerülnek ki a tehetségkutatóból, hanem a felmutatott eredmények.

    Kustanczi lia muveszno nyilatkozata. O a tipikus peldaja a felmutatott eredmenyek altali ervenyesulesnek.

  • 2010.10.27 16:35:26我鳥你

    a kurva annyát mindenkinek!!!
    kivéve persze BENKŐ művész urat.
    a többi szánalmas kókler.

  • 2010.10.27 20:24:27endruuboyyy

    Nikolas tényleg jó és profi énekes , ami Kállayról nem mondható el . Hamis fejhangok , örjöngő tinilányok . Biztos neki is lesz egy ( nem több ) lemeze , a hamis hangokat majd szoftveresen javítják , aztán meg majd playbackel . Jövőre meg majd jönnek az újak :)

  • 2010.10.27 20:34:35empatia 13

    Nem nagyon nézem, a Tehetségkutatókat, már csak azért sem, mert nem érdekel, ki, kivel jár, és szomorú volt-e a gyerekkora. Ha egy felnőtt esztergályos, esztergáljon jól, ha énekes, énekeljen JÓL!Tabáni István, az utóbbit teszi. ARANYLEMEZ, Slágerlistát hónapokig vezető igényes szám, kb 300 fellépés egy év alatt,közte "Dicsőséges Erdélyi Hadjárat, Nagysikerű önálló élőzenekaros koncertek, (Syma, Eger stb.). Neves régen a pályán lévőket iskolázott, énekelt le (Margitsziget: Cserháti, Máté Péter est)[link] A Duna Tv-n folyamatosan kérik a számait. Második lemezének a Neo FM-en már játszott dala, mint a címe: Gyönyörűszép! Karácsony másnapján az Arénában lévő Queen koncert egyik sztárja, ennek főszereplője, amint ez az óriásplakátokból is kiderül. Presser, Demjén, Geszti stb. elismeri a teljesítményét "Megjárta a maga útját, míg kilőtte magát a magyar csillagok közé" Újabb díjakat söpört be. Közönsége mellett megszállott rajongói vannak, több aktív közösségi oldallal. Kedves Dopeman, mit kellett volna még 11 hónap alatt csinálnia, elérnie, a "szomorú szemű teremőrnek" (aki kiváló festő is, pillanatnyilag Darvas Iván Kentaur mellett állítják ki a képeit Mátészalkán????

  • 2010.10.27 20:36:29empatia 13

    Bocs. kiállítják a képeket Mátészalkán.
    Rajongói, "megőrülnek", hogy a kezét foghassák, szinte egész Komló kivonult, hogy hallhassa, amikor arra járt.[link] Dopemannak, és a többi véleményformálónak, kívánok hasonló sikereket. Én énekelni, még nem hallottam Dopemant, ezért nem veszem a bátorságot, hogy ismeretek hiányában, a teljesítményét minősítsem. Ő viszont, anélkül, hogy az előző TÉNYEKRŐL, halvány fogalma lenne, lekezelően nyilatkozott egy embertársáról. Tabáni nem Celeb, hanem egy pályája elején lévő MOSOLYGÓ fiatalember, jelen pillanatban jó úton ahhoz, hogy örökzöld legyen! Ezen dolgozik Fellépés Jam Pub Mamut okt. 31. Második lemeze nov közepén jelenik meg. És ilyen, amikor csak magának dudorászik:[link]

  • 2010.10.27 20:48:07dajan

    Bóbitás lótetű: A neved is találó, de a tudatlanságodat is jelzi, mert Benkő bizony zenész. Semmit nem kell tenned csak valamelyik keresőben megnézed az életútját Ja, hogy te csak az elmúlt pár évet ismered ez zenei tudásodat jelzi felém.

  • 2010.10.27 21:17:20trafikuty

    Ez a "szakértői" csapat sem semmi!

  • 2010.10.27 21:22:28zozo6296

    A cikkírónak kötél általi halál jár, tömören ennyi.
    Am Ágnes Vanillát vagy Rúzsa Magdit vagy Csepregi Évát mikor fogják megkérdezni? Legalább stimmeljen h zenészek, vagy legalább előadók és igazi énekesek akik megérdemlik népszerűségüket...

  • 2010.10.27 22:01:18zozo6296

    De qrva jól énekli......=)
    Ez a Kis Márk újra megmutatta a hipermegagigacsőbuzisgát: asziszi h olyan nagy divat most a csizma....de bazdmeg ez mint egy lovaglócsizma :S:

  • 2010.10.27 22:31:12AnnaKarenina

    Escobar888: Kökény Attila saját száma valóban nagyon jó és igazad lehet a hangszereléssel, mert a válogatón is énekelte talán valami kevés kísérettel, és olyan eredeti, érdekes és szép volt, ami azonnal felkeltette az ember figyelmét. Ráadásul ő az egyetlen, aki még sosem énekelt hamisan.

    Az X-faktorban nagyobb a választék: Király L. Norbi egészen eredeti, de meg kell válogatnia, mit énekel, a Vastag-testvérek is jók, Takács Nikolas, Wolf Kati, Szabó Mariann is.
    Viszont a Nyári-lányok elviselhetetlenül hamisak, Shodeidende Dorkának a szülés óta meg elment a hangja.

  • 2010.10.27 23:08:45zozo6296

    Hát az aKirályL.Norbi avval a műrekedtségével pfejjj. Lehet h arc, de gáz. Meg az a tánc. Lehet h jó hangulata lesz a közönségnek de ez egy énekes kerestetik műs, em edig egy műrekedtséget meg hülye táncot kereső.
    A Nyári lyányok nem értem hogy hogy vannak a döntőben. Ja, hogy jó sunák? Hát bocs. Meg mikor jön az éneklésük közben az oooóóóóh -a fejhang akkor olyan hamis h beverném a tévéképcsövet. Kismama meg...az is mit keres itt, a most kiesett foxis lánya is. A Nikolász meg mit akar, van neki egy saját stúdiója,ja nem elég híres bocsmár.
    Megastá ügyileg Patai Anna kész. Anno a Tóth Lüszit hogy szapulták egyesek h olyan fiatalon...és Anna??? Az az Edemscmoedy meg egy katasztrófa, semmi hangja nincs az énekesnek, a mikrofonnal bánni nem tud.
    Huh, nemvagyok egy antiszocialista ember, e az idei teh.kut. felhozatal elég pukkasztó.

  • 2010.10.27 23:17:46szubjektiv

    Szakma??
    Zseniális. A velvet építészet témakörben írandó cikkéhez javaslom szakértőnek a három kismalacot, a barkácsrovathoz meg állandó tanácsadóként mekk mestert.
    A gólem hasonlat zseniális volt az egyik baromtól, főleg, hogy gollamra gondolhatott:DDD

  • 2010.10.27 23:23:00szubjektiv

    "Megosztó zeneközeli figurák véleményét gyűjtöttük egy csokorba, hogy kiderüljön, a szakma kit tart befutónak a két műsorből."
    Ezt a mondatot valamelyik lángelme a velvettől értelmezhetné.

  • 2010.10.27 23:49:21mityu

    Ö.. Dopeman mint magyar zenész?
    Lemaradtam valamiről?

  • 2010.10.28 00:02:26queensryche

    Jellemzőmód megint sikerült néhány baromságot is összehordani. Én azon az állásponton vagyok, hogy mindenki vegye a fáradságot arra, hogy megkeresse a számára értékes zenét-kultúrát. Egy ilyen műsorra hagyatkozni rég rossz.

  • 2010.10.28 08:18:24marcsella11

    Ki az a Dopeman?? nem nyilatkozgatnek az ö helyeben:-)))))

  • 2010.10.28 08:27:19Yaroslav The Wise

    Ez az éder gyerek szereti a fasz ízét.

  • 2010.10.28 12:43:27Hajdu Péter

    mi a bajotok Dopeman elemzésével? szerintem 99% ban igaza van.

  • 2010.10.30 12:44:13bonettika

    Az gyönyörü lesz, ha a Kállai -val "nyeretik" meg a Mega-t ! Makog ,mint a páko no és énekben sem villog. Ezzel aztán nemkicsit égetnénk le magunkat!!!! röhej! Az X-ben A Norbert jófigura , de Veca -ban valóban megvan az x))

  • 2010.10.31 16:22:30kispiri

    Helló mindenkinek!Na idefigyelj Dopeman!Téged én még nem hallottalak énekelni,mivel nem tudsz.Egy felkapaszkodott cuccos vagy aki csak lehúz mindenkit.A Nikolasnak,vagy Tolvaj Reninek a közelébe se jössz,ha tetszik ha nem.:)Nikolas világszínvonalú,és lefogadom,hogy a Malek(őt is imádom,igazi intelligens arc)kiviszi,és belefeccöl egy pár dollárt.Rád Dopeman mennyien kiváncsiak?Az én ismeretségemből pl senki:):):)

Ez megy a velvetenEz megy a velveten

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Hamarosan itt a nyár!
    Hamarosan itt a nyár! Gondoljon már most a nyárra és válasszon ajánlataink közül a vakációra! 2.500 Ft / fő / éjtől
  • Utasbiztosítás online Utazása előtt ne feledkezzen meg biztosításáról - online ügyintézés, sorban állás nélkül!
  • Repülőjegy Párizsba Városnézés, programok sokasága. Töltsön el egy kellemes hétvégét Párizsban! Budapest - Párizs repülőjegy 43.080 Ft / főtől

Hirdetés

hirdetés