Rihanna 2010-es Loud című ötödik albumán jelent meg az S&M névre hallgató dal. Az S és az M szadomazot jelent, és a február 1-jén piacra dobott új videoklip hű maradt ihletője nevéhez. Az S&M az eurodance kategóriába tartozik, ami a kilencvenes évek elejéről származik és a house, techno és olasz diszkózene keveréke, főként Európában népszerű, innen a neve.
Ez a negyedik videoklip az albumról és negyedik, amit Melina Matsoukas rendez az énekesnek. Matsoukas Lady Gagának és Katy Perrynek is forgatott már. Az S&M-t a Rihanna rajongók választották ki megfilmesítésre. A versenyben alulmaradt vetélytárs a Cheers (Drink to That) című dal volt. A teljes video a Vevon jelent meg február 1-jén, de Rihanna a forgatást idéző szexi képeket már január 19-e óta posztolgatja a twitterén. Azóta az új videót már tizenegy országban betiltották, az MTV azt fontolgatja, hogy egy nappali verziót vág össze belőle, a Youtube meg arra kér minket, erősítsük meg, elmúltunk tizennyolc évesek. Rihanna a twitterén keresztül megüzente, hogy az Umbrella című klipjét – amiben anyaszült meztelen volt – megnézhették a tizenévesek. Nem habozott hozzátenni, hogy saját honlapján, a Rihannanow-n mindenki láthatja a vágatlan verziót.
A klipben többek között megjelenik a médiablogger Perez Hilton is, akit az énekesnő pórázon vezet, így ő egy kutyához méltón le is pisili a kertben található tűzcsapot, amiért Rihanna megdorgálja szexi ostorával. A klipben a barbadosi énekesnő az újságírókon áll bosszút. A történet elején még szorgalmasan körmölő tollfogatók falhoz kötözve végzik, leragasztott szájjal. Rihanna a refrénben többször hangot ad annak, hogy szereti a szex illatát, a láncokat, az ostorokat, és igen rossz kislány, de azt viszont nagyon jól csinálja.
A klip hozza az összes szadomazo klisét: csuklyaszerű lakkjelmez, hozzáillő harisnyatartóval és hosszú lakkcsizmával, szájpecek, duct tape ragasztószalag, ostor, szexi banánevés, és kislány jelmezben megkötözött világsztár szórakoztat minket. Utolsó képként pedig Rolling Stones-szájjal beragasztott ajkú, kidekorált fejű Rihanna néz bele a kamerába.
Az erősen pop art klip nyilvánvaló célja az volt, hogy felébressze bennünk a szexuális vágyat, de inkább juttatja eszünkbe Rihanna 2009-es bántalmazását, mint bármi mást.