Így november közepére nem lehet kérdés, hogy Psy leigázta a világot a Gangnam Style című dallal, illetve a hozzá tartozó tánccal, amit több celeb is nagy áhítattal ad elő. De melyikük csinálja a legjobban? Egy, ha botrányos az egész, öt, ha akár maga Psy is lehetne az elkövető.

Britney Spears

Britney Spears az amerikai Ellen showban lett arra kényszerítve, hogy helyben tanulja meg a táncot. Az elején annyira ügyetlennek tűnik, hogy akár azt is elhisszük, tényleg először próbálta, bár az egész produkciót csak Psy különösen cuki bemutatkozása teszi nézhetővé.

David Hasselhoff

David Hasselhoff már annyira ismeri a mozdulatsort, hogy a vécéről felállva is tud belőle produkálni valamennyit. Az MTV EMA-n természetesen fellépő Psy nyit rá a hivatásos hülyére, hogy a meglepettség imitálása után kicsit bemutasson ebből a tudományból.

Fluor Tomi és Istenes Bence

Fluor és Istenes egy egész videót hoztak össze abból, miként zaklatják a járókelőket. A helyi viszonyokat ismerve csoda, hogy nem hívták rájuk a rendőrséget, sőt, páran még be is álltak kicsit táncolni.

Heidi Klum

A német modell otthon gyakorolta a táncot, és mint az MTV EMA-n kiderült, nem cél nélkül: a gálán rövid videóbejátszás erejéig feltűnik Psy oldalán, a klasszikus kék zakóba öltözve, hogy egy repülőtéren mutassa be, mire emlékszik a klasszikussá vált mozdulatokból.

Madonna

Az egy dolog, hogy Madonna New York-i fellépésén eltáncolta a Gangnam Style-t, de még abban a megtiszteltetésben is része lehetett, hogy maga Psy lépett fel hozzá a színpadra. Az énekesnő a szokásosnál jóval picsásabban mutatja be a mozdulatot, Psy pedig egyszerűen csak hozza a szokásosat, ezúttal pirosban.