Két amerikai gyorsétteremlánc hihetetlen marketinges leleményességgel összehozta a tökéletes kampányt. A reklámjaikban többnyire semmi más nem történik, csak csinosabb hírességek és modellek vonaglanak, a végén pedig beleharapnak a hamburgerükbe. A reklámokat ráadásul mindig azzal a hihetetlennek tűnő hírrel kapcsolják össze, hogy betiltották őket a bigott Amerikában. Mivel Heidi Klumot éppen most fűzték be, bemutatjuk a korábbi alkotásaikat.

Az első és valószínűleg leghíresebb reklámjukat a mostanában feltámadó Paris Hiltonnal készítették 2005-ben. Ebben Hilton tűsarkúban betopog egy hatalmas hangárba, ledobja a szőrme kiegészítőt a válláról, és nekilát, hogy lemossa a bent parkoló Bentleyt. Időnként bekapcsol a szélgép is, és ahogy sejteni lehet, végül több víz kerül Hiltonra, mint a kocsira. Az, hogy ez egy hamburgerreklám, csak a végén derül ki, amikor négykézláb odakúszik egyhez.

A reklámot elvileg betiltották - legalábbis szinte mindenhol hozzáteszik ezt. Az amerikai Szülők Televíziós Tanácsa mindenesetre azzal vádolta a készítőket, hogy softcore pornót gyártottak. A Carl's Jr. azonban meglepően tökösen ellenállt, nem akart bocsánatot kérni a reklámért, a cég vezetője, Andy Puzder pedig azt üzente a Tanácsnak, hogy próbáljanak inkább élni. "Ez nem Janet Jackson, nem látszanak a mellbimbók. Nincsen benne meztelenkedés, ahogy nincs benne szexuális aktus se" - üzente.

Egy időben Paris Hilton leszakíthatatlan utánfutójának számító Kim Kardashian is felbukkant egy Carl's Jr. reklámban még 2009-ben. Ez sajnos kevésbé pikáns. A celebnő, akinek azóta dinnyényi mellei nőttek, az ágyban hempereg, és egy tál salátából csipeget, és a csibészen folyós és csepegős salátaöntettel történnek huncut dolgok. Aztán, amikor megunja a forgolódást, átsétál a fürdőszobába, ahol hogy-hogynem egy kád forróvíz és habfürdő várja.

A dán modell, Nina Agdal reklámjában vadi új elemként megjelenik a humor is. A húszéves Agdal, aki például a Victoria's Secret csapatát is erősíti, egy gyönyörű sziget tengerpartján mintha éppen a vízből sétálna ki, a törülközőjén pedig természetesen egy zacskó hever, amiből egy hatalmas szendvicset emel ki. Miközben különböző pózokban, a bikini felsőt is levetve fogyasztja a szendvicsét, megjelenik egy kigyúrt férfi, aki megjegyzi, hogy király a szendvicse. A poént nem mertük lelőni.

És nem csak humor van, hanem komoly szakmaiság, sőt magaskultúra is! A Carl's Jr. (vagy a reklámcég) szakemberei tényleg nem hagynak ki egyetlen lehetőséget sem! Az egyik 2009-es reklámjukban szereplő, egyébként őrülten vonzó, Padma Lakshmi nem csak modellkedik, hanem szakácskönyvet is ír, sőt 2004 és 2007 között az üldözött író, Salman Rushdie felesége is volt. A reklámban a most negyvenkét éves Lakshmi a piacon válogat, de végül mégis egy hamburgert fogyaszt el lépcsőn ülve.

Az utóbbin időben rendkívül felkapott, nemrég az Antarktiszon meztelenkedő Kate Uptonnal viszont megint visszatért a marketingcsapat a lényeghez, a leplezetlen erotikához. A modell egy csípős hamburgert próbál ki, amitől persze teljesen kimelegszik, és kénytelen ledobálni a ruháit. Először csak a kardigánját veti le, aztán kénytelen szabaddá tenni a vállát is, és a dolgok természetes folyása szerint következőként rögtön a harisnyatartót kell kiakasztania.

Ki a legdögösebb?

Versenyen kívül indítjuk a Audrina Patridge filmjét, amit nem találtunk elég vonzónak, és Sarah Jean Underwood és Emily Ratajkowski közös reklámját, amit nem tartottunk fairnek a többiekkel szemben. Szavazzon, hogy melyik reklámot tartja a legszexisebbnek ezek a felsoroltak közül!