Bár Magyarországon még mindig Kim Kardashian az elsőszámú és tulajdonképpen egyetlen Kardashian, a nemzetközi trendek egészen meglepő irányba tartanak: a Polyvore statisztikái szerint a fiatal internetezőket nem Kanye West felesége, de még csak nem is a profi modellként dolgozó féltestvér, Kendall Jenner érdekli a legjobban, hanem a 17 éves Kylie Jenner. A jelenség eljutott addig, hogy Kris Jenner és Bruce Jenner lánya jelenleg a legkeresettebb ember a Kardashian klánból, nagyjából húszmillióan érdeklődnek naponta a lány mindennapjai iránt – írja a Business Week.
A Keeping Up With the Kardashians realityben naponta követhető lánynak az anyja a menedzsere, szerinte akkor lett ő igazán fontos a világ fiataljai számára, amikor nővére esküvőjére kék hajjal érkezett. „Ezt ő találta ki, és csináltatta meg magának” – mondta a büszke anyuka, Kris Jenner, aki azt is elmondta, hogy meg se próbálta lebeszélni csemetéjét a fura színű hajról, hiszen szeritne 17 évesen ez bőven rendben van. Nem is a megjelenés itt az érdekes, hanem az, hogy ebből a lány saját márkát tudott gyártani, a cége leginkább hajhosszabbításban utazik. Az anya/menedzser ügyesen tolja előtérbe legfiatalabb lányát: „Azt vettem észre, hogy az idősebb lányaim is Kylie-hez fordulnak divattanácsokért."
Ha esetleg a hajbiznisz nem jönne be Kylie Jennernek, akkor sem kell aggódnia, mivel a családja életét bemutató valóságshow miatt már most milliomos: epizódonként laza 5000 dollárt, azaz több, mint egymillió forintot kap, de még a Twitteren komoly gyakorisággal közölt reklámposztok is ezreket hoznak neki, testvérévek közösen tervez cipőket, arról már nem is beszélve, hogy az egész családja iszonyatosan gazdag. Szóval nagyon arra tartanak a dolgo, hogy Kylie Jenner hamarosan saját jogon is nagyon befolyásos lesz.