Christina Aguilera egy cipőforgalmazó cég "Naughty and Nice", vagyis "csintalan és szende" fantázianevű kampányában kihívó szerelésekben népszerűsít a Bravo magazin célközönségének szánt cipőket.
A Skechers cég eredetileg Britney Spearst kérte volna fel ősztől induló nemzetközi reklámkampányához, de Britney nem vállalta az idei fotózást. Egy fokkal gátlástalanabb kolléganője, Christina ellenben igen.

Pin-up girl

Tekintse meg képeinket!
Christina Aguilera minden egyes cipőplakáton kétszer szerepel, mintha ikertestvérét is bevonták volna a fotózásba, és mindegyiken olyan karakternek van sminkelve, mint amit állítólag egy férfi szexuális fantáziáiban el szokott képzelni. Itt azokra a férfiakra gondolunk, akik rendőrnőkről, diáklányokról, mélyen dekoltált tanár nénikről, csinatlan bűnözőlányokról, nővérkékről álmodoznak. A könnyed szexuális aktusra csábító image-et sikeresen adják vissza a képek kicsit a századeleji pin-up girlök stílusára hajazva.

Bújtatott reklám

A hirdetésen a legkevésbé feltűnő maga a cipő, sokkal inkább hangsúlyos Aguilera lebiggyesztett ajka, a peckesen domborodó mellek, a szado-mazo jellegű pózok, és az a csábosan sugárzó tekintet, illetve az, hogy Christina mindegyik alakjában szorongat valamit a kezében.

Christina egy ideje már próbál visszavenni rosszlányos imidzséből, ám ezeken a plakátokon ez nem követhető nyomon.