Beyonce Knowles, a Destiny's Child tagja, 2,5 millió dolláros (kb. fél milliárd forint) szerződést kötött a Tommy Hilfiger divatcéggel. Ezentúl Beyonce lesz a Hilfiger parfümök reklámarca.

Az énekesnőről az a hír járja, hogy hamarosan saját divatcéget alapít. Ebben a reklámkampányban az új Hilfiger illatot fogja hirdetni.

A divatcégtől így nyilatkoztak a Women's Daily Wear magazinnak: "Egy olyan korban élünk, amikor a hírességek egy bizonyos kinézetet és stílust közvetítenek az embereknek. Ezért láttam értelmét összeállni egy ekkora szupersztárral, aki oly' sok mindenkinek bejön. Beyonce gyönyörű, stílusos, intelligens, és személyisége is megnyerő. Erre a feladatra ő a tökéletes személy."

Az Estée Lauder cég - ahová a Tommy Hilfiger márkanév is tartozik - szóvivője szerint a Hilfiger pipereszerek az utóbbi években nem fogytak valami jól.

"Bízunk benne - mondta a szóvivő - hogy ez az együttműködés Knowles-zal új energiákkal lendíti fel a parfümök eladását.

Beyonce-nak nagyon jól megy, hiszen nemrég írta alá egy több millió dollárt hozó szerződést a Pepsivel. Az új Pepsi reklámban Beyonce gladiátort fog alakítani Britney Spears és Pink oldalán.