Bár Vágó István és Fábry Sándor nem jönnek ki egymással, elismerik a másik teljesítményét – tudtuk meg az Esti Showder műsorvezetőjétől, aki az őszi szezontól az új arculatot kapott Legyen Ön is Milliomos házigazdájaként mutatkozott be. „Valóban így van, kevés dologban értünk egyet mi ketten, noha egymás munkáját kölcsönösen elismerjük. De ez nem baj, neki is, nekem is van elég barátom” - nyilatkozta a Velvetnek Fábry Sándor, aki még véletlenül sem akarja az új Vágóként vezetni a celebvetélkedővé lett RTL Klub-produkciót.
A benne rejlő Sanyi vezeti
Fábry azt mondja, azért vállalta el a Legyen Ön is Milliomos házigazdaságát, mert sikerült megegyeznie a stábbal. Ha fel kellett volna adnia a magában rejlő Sanyit, most biztosan nem ő ülne Vágó egykori székében. „Soha nem volt olyan, hogy feladtam volna magam. Ha úgy érzem, valaki rám akar erőltetni valamit akaratom ellenére, akkor felállok és hazamegyek” – jegyezte meg Fábry, aki Vágóhoz hasonlóan a műsor kérdésszerkesztőire hagyja a vetélkedő fejtörőinek kitalálását.
Miután Verebes István azzal haknizta végig a médiát, hogy számára prostituálódás volt a Heti hetes-beli szerepvállalása, arról kérdeztük Fábryt, számára mi jelentené önmaga áruba bocsátását. „Amíg nem vállalom a vállalhatatlant csak azért, hogy több pénzt kapjak, szerintem nem vagyok kurva” –mondta az Esti Showder arca, aki a műsorvezetés mellett olykor filmekben játszik és forgatókönyveket ír. Persze nem azért, hogy kurvuljon.
Túl sokat beszél
A műsorvezető egyébként nem zárja ki, hogy újra szerepeljen egy filmben, bár bevallotta, sokat számít, hogy ki rendezi azt. Fábry Sándortól azt is megtudtuk, bármennyire hasonlít egymáshoz a tizenegy éve futó Esti Showder és a David Letterman-féle Late Show, az előbbi nem a külföldi verzióra épül. „Az, hogy bejön egy pasas, vicceseket mond, aztán emberekkel beszélget, majd zene van, az nem egy formátum. Ilyet sokan csináltak már más ország sok televízióján. Természetesen hasonlítanak ezek a műsorok egymásra és Jay Leno vagy Letterman talán a legnagyobbak a műfajban” – fejtette ki véleményét Fábry, aki mai napig tanulja, hogyan küszöbölje ki műsorvezetési hibáit, amit már Vágó István is kritizált.
„A talkshow kezdete óta azt tanulnom, hogy hagyjam beszélni a másik felet akkor is, ha szerintem én jobbat mondanék. Ezt még mindig tanulom”. A műsorvezető azt tervezi, addig marad az Esti Showder arca, amíg szereti csinálni. Arra a kérdésre nem kaptunk választ, hogy a showderklubos fiatalok személyében tényleg az utódját keresik-e, de azt legalább megtudtuk, nagyra értékeli a stand-up comedy képviselőit. „Nagyon sokra tartom ezeket a fiatalokat, jó látni, hogy van utánpótlás, és nem kell csak a régi bezzeg-időkön nyavalyogni. Azt hiszem, a kitartás a legfontosabb és az, hogy akkor is meg tudják nevettetni az embereket, amikor életük legszarabb napja van” – nyilatkozta a műsorvezető, aki sem a magánéleti kérdésekre, sem Sebeők János kritikájára nem kívánt reagálni.
Fábry hatszázezerért haknizik
A Bors információi szerint a showman nettó hatszázezret keres egy ötvenperces vidéki haknival. Ráadásul sikerrel, mert teltházasak az előadásai, és már decemberig be van táblázva. Most hétvégén vidékre megy fellépni, ahol háromezerért adják a jegyet. A showman másfél órán át fogja nyomni a sódert.Még több a velveten
- Ördög Nóra átlátszó szoknyát, Szirota Jennifer pikkelyes mellet vett felSpoiler jön, óvatosan: férfi esett ki a Csillag születikből, amima is számtalan látványelemmel szórakoztatott.
- Michelle Rodriguez hülye szemüvegben bulizott Cannes-banOlyan ez a színésznőnek, mint az egyszeri hippinek Ozora. Csak éppen többet fürdik.
- Fehérneműs fotókkal bukott le egy brit rendőrnőBár eljárás is indulhatott volna 29 éves Rebecca Morris ellen a másodállása miatt, de úgy tűnik, megúszta büntetés nélkül.



Kommentek
2009.11.03 10:58:43tikó
vernarancs: a nyelvteremtő tényleg túlzás volt tudom ám:)) küldj linket azokról akiket utánoz lsz!
2009.11.03 11:03:27vivax
szánalom ami itt megy. jobbos-balos agymosott idióták.
2009.11.03 11:05:31mehr luft
@Oblivion82: "Ő _szuvenír_ joga szerintem"
szuvenír? Szuvenír? SZUVENÍR? te szerencsétlen balfasz
2009.11.03 11:06:12biri
Rocky, köszi, hogy a kommentek elején felraktad a köv. linket:
http://www.youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc
Én ritkán nézek tévét, nem nézem se a Fábry-showt, se a Napkeltét, de ezt a 3 részes videót érdemes volt végighallgatnom. Más is nézze meg, aki Fábry kapcsán csak a show-műsorát tudja felemlegetni!
2009.11.03 11:08:13Dódi
röhejes ez a fábry. azt hiszi magáról hogy valaki, pedig egy senki.
2009.11.03 11:08:20rajen
Itt vagytok ti, roppant sikeres emberek. Fábry rulez!
2009.11.03 11:08:33Valleypond
Tikó,nem tudom,mit nevetsz a magyar szakon,-amúgy mint mondtad-íróként.Mellesleg én is írok,de nem ez a lényeg,hanem az,hogy az egyetemen 8 félévig tanultam ( újabb 4 félévig fogom,mert doktori képzést is csinálok) a magyar nyelv történetét,grammatikáját,a különböző stílusokat,meg egy sor mást,Kosztolányi meg Romhányi a mester szint,nem pedig Fábry.
2009.11.03 11:09:27Rocky
Na itt a kedvenc (hál istennek megszüntetett) műsorotokban osztja ki az elvtársakat! Igaz a főgeci végig kussol! Szégyenében remélem!
Fábry a Nap-keltében 1. rész
http://www.youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc
Fábry a Nap-keltében 2. rész
http://www.youtube.com/watch?v=dBhgqSlqUSM&feature=related
Fábry a Nap-keltében 3. rész
http://www.youtube.com/watch?v=1dxJigFjMbY&feature=related
2009.11.03 11:10:04vakondnadragja
Fábryra igaz hogy az ember a stílus maga. Az ő stílusa pedig egy hányadék.
A Heti hetes poénjai ezerszer jobbak, mint amit Fábry kiokád a torkán. Csődtömeg ez az ember.
2009.11.03 11:10:15vernarancs
tikó,
Nezz vegig egy Conan O'Brien showt. Jay Leno-t is mondhatnam, bar o is hasonloan beleugatos mint Fabry.
2009.11.03 11:10:58Oblivion82
bocs..szuverén
2009.11.03 11:12:05Oblivion82
Valleypond!!! GRatula
2009.11.03 11:13:13vakondnadragja
Nézd Rocky, Fábry egy niemand, egy senki! Persze, hogy nem állnak le vele vitakozni, mert még ők is "barna csíkosak" lesznek.
2009.11.03 11:15:33vernarancs
vakondnadragja, szerintem hulyeseg a heti hetessel hasonlitgatni. Teljesen mas fajta musor. Ott 6+1 ember improvizal (kiveve az elore megirt dolgokat mint pl. Kern irasai) es az neha jo neha meg szar. Es mindketto szanalmas amikor a politika kezdi a szorakoztatast atitatni.
2009.11.03 11:16:04AntiChrist
Azt nem tudom, hogy kurva-e, vagy sem.
De hogy évekkel ezelőtt kiégett, az biztos. A Showder is az első egy-két évben volt jó. Azóta száguld lefelé. Nem az értelmét, a műveltségét, az intelligenciáját vonom kétségbe, de már csak önmagát ismétli - egyre rosszabbul. Úgy látszik a szövegírói szintén :)
De amíg van rá igény, addig csinálni fogja. Engem speciel nem zavar.
Mondjuk 'kicsit' belterjes ez az ország, a humor műfajában is - ezen lehetne mit javítani. De hát ez van...
2009.11.03 11:19:08Blackrock
Oblivion82: ebből a szempontból totál lényegtelen, hogy régen mit csinált. Az a lényeg, hogy most szar, amit csinál. Lényegtelen, hogy azt melyik párt színeiben teszi...
Rocky: ha több agysejted lenne, mint egy átlagos magyar gárdistának, akkor kb. értenéd, hogy a sanyid itt is csak magát röhögtette ki. Amúgy egyre gázabb vagy...
2009.11.03 11:19:35minifik
gyönyörű dinamikája van a kommenteknek...
a cikkben sőt a már a cikk címében is 1 figyelemre méltó állítás hangzott el, miszerint FS nem tekinti magát elfajzott alaknak. ENNYI. ezzel az állítással szemben vagy mellette lehetne kardoskodni. hogy kerül a bakancs az asztalra. ki a faszt érdekel, hogy jobbos vagy sem?? elhangzott a cikkben erre való utalás? nem! TI kedves kommentezők tisztelt a kivételnek kezdtétek el ezen rugózni. és az ezzel való foglalkozás nem túl produktív.
mikor jutunk el oda, hogy egységesen lássuk, a POLITIKA A MI ELLENSÉGÜNK??? 1től 1ig mind szarik RÁD RÁM MINDENKIRE. nincs jobb és baloldal sem liberális!!!! sosem volt!!! ez 1 illúzió hogy legyen kerete a "szellemi harcnak". azzal foglalkozni hogy nekünk mi lenne jó már nem is marad idő meg energia....
áhh köpni kell
2009.11.03 11:19:52Rocky
1. rész: 6:50
(http://www.youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc)
FS:...-Erős a gyanú arra ..., hogy ezt a balnak mondott, valójában nem bal és még kevésbé liberális oldalt, most már egy dolog tartja össze: az Orbán gyűlölet!
Na, most ennek a gyűlöletnek a felépítésében, hát például Pistának (verebes) ugye, aki a hetihetesben esztendőkig állt az Orbán kép alatt egy lándzsával és üvöltötte, mint az altamira-i barlangban, a bölényt elejteni vágyó ősember, hogy FESZÍTSÜK MEG, FESZÍTSÜK MEG!
Tehát ebben neki sok "munkája" van!
2009.11.03 11:20:12tikó
Valleypond: nem a Te magyar szakodon nevettem, csak eszembe jutott pár lányka akik magyarszakosok voltak:) Egy előadás meg egy írás nem összehasonlítható. Igazából arra gondoltam, h a faszozás, pinázás bőven belefér, ha érezni mögötte az erudíciót, a képzeletet. Fábry jobb pillanataiban ez elvitathatatlan.
2009.11.03 11:24:32Grizzly Géza
Fábry ordas nagy tahó, feketeöves primkó gyökér, aki a zorbán alfeléből próbál humoros lenni, de nagyon nem megy neki. Jól meg kéne forgatni kátrányban meg tollban.
Remélem, olvasod sanyika, és megesz a fene.
2009.11.03 11:31:29murunga
sztem a benkő dániel sem médiaqrwa!
2009.11.03 11:34:10minifik
majd mind2 oldalon eljutnak a fanok arra a felismerésre, hogy védhetetlen az Ő kedvence
és akkor talán majd az elvégzett munka minőségén keresztül itéljük meg azokat akiket magunk fölé szavaztunk. most sajnos 1ik oldal sem védhető ha ezt vesszük alapul. mindeki 9ventől kezdve szisztematikusan ellenünk dolgozott. aki ezt másként gondolja az vagy szerencsés vagy eléggé be van szarva hogy ne lássa, vagy szimplán 1 hülye. de hát könyörgöm nem maradt semmink és nem kaptunk cserébe semmit. a legnagyobb baj hogy 1esek nem tudják a dolgokat folyamatukban átlátni és hajlamosak 1esekre mutogatni, hogy Ő tehet mindenről. leginkább MAGUNKBA kellene nézni kiket szavaztunk meg az elmúlt tizen9 évben és kiknek miket meg nem engeddünk.
2009.11.03 11:40:06taltosalmos
hogyan lehet ennyi helyesírási hibával cikket írni és azt azt leközölni?
2009.11.03 11:42:38Rocky
2009.11.03 11:34:10minifik:
Segítek a visszaemlékezésben!
90-94: mdf
94-98: mszp-szdsz
98-02: fidesz
02-06: mszp-szdsz
06-08: mszp-szdsz
08-10: mszp
"Egyértelműen" látszik, hogy ugyan olyan hibás mindkét oldal!!! (kettős mérce)
Ha nem kezdek vitázni azon, hogy magasan a legjobb volt a 98-02 időszak, akkor is az idejét tekintve:
a Fidesz 4 évig
az mszp-szdsz 12 évig volt kormányon!!!
Tehát sokkal többet ártottak a kommunisták az országnak, mint a Fidesz! Ezek kár vitázni! Kár összemosni!
Tudom, most ez a pártutasítás nektek a választásokig! Összemosni!
A sok birka meg elhiszi! Hiába, az emlékezet elég gyenge ebben az országban!
2009.11.03 11:49:07minifik
Rocky a fábry napkeltés cucca után azt gondolod FS a te sőt 1enesen a MI hősünk? ugyan már nem látod milyen részrehajló és még ráadásul féligazságokkal operál. majdnem jó amit csinált de hát a végeredmény akkor is lesujtó. kár pedig drukkoltam, hogy különbséget fog felmutatni, de hát ő is 1 bigott fasz és nem lát át azon a szellemi korláton hogy jobb/bal/liberális oldal. ha annyira tudná mi van akkor ezt a fals logikát ki kellett volna hogy röhögje és valami teljesen más megközelítésből bemutatnia a jelen problémát! ilyet sajnos nem láthattunk hiszen 1 HÍVŐ nem tud a dogmán átfingani.
2009.11.03 11:59:14minifik
oké Rocky értem a logikád, de akkor az ellenzék aki a tények szerint szinte ellenzékben aszisztálta végig az egész rémálmot mi a faszt csinált????
semmit segítek hanem aszisztált a rettenethez sőt még politikai hasznot is huzott belőle hisz ha nem hagyja hogy a dolgok idáig fajuljanak akkor eséje sem lett volna 1 Vona féle vonalnak 2oo9 ben EU parlamenti mandátumot szereznie. micsoda szégyen és ez a TE az ÉN szóval a mi szégyenünk
vagy teszem fel a kérdést MI mi a faszt csináltunk addig???? semmit! boldogan hagytuk magunkat megvezetni majd közben dünnyögtünk
2009.11.03 11:59:38vernarancs
Rocky, ne legyel mar ennyire demagog. Az ellenzek semmit sem csinal ugye? Ja, tenyleg hiszen be sem mennek a parlamentbe. Nyugodtan el lehet mondani, hogy ami ma van azt egyutt hoztak a fiuk ossze. A fidesz 4 eve alatt sem eltunk jobban, ok sem ebrudaltak ki a regi kovuleteket es ok is a rokonokat toltak mindenhova. Szerencsere jovore mar minden rendben lesz mert a maszop eltunik. Ja, nem mert akkor majd mutogatas lesz, hogy nem maradt mibol ujjaepiteni az orszagot. Sajnos.
2009.11.03 12:05:35tikó
Kedves vernarancs, kérlek magyarázd meg, hogyan lehet az elmúlt nyolc év tehetetlenségeiért az ellenzéket hibáztatni? Ha a fidesz alatt szarul éltél, és nem érzékeltél változást, ott nyilván az akkori kormány hibázott. Nyolc éve azonban nincs beleszólásuk a fő irányokba! Azt is mondhatnám, hogy ehhez speciel semmi közük. Minek összemosni! Mindenki vállalja a felelősséget a hibáiért!
2009.11.03 12:09:17koroncsapári ottokár
Engem nem érdekel a pártszimpátiája, attól lehet jó humort csinálni és tetszik amit csinál.
Csak miért kell ezt műsorban és néha ilyen alpárian, túlzóan csinálni. Vagy ha politikai humort csinál, akkor mindkét oldalnak oda mondogatva. Ugyanolyan elvakult, mint az összes fideszes akivel beszéltem, félisten a Fidesz meg Orbán Viki, minden jó amit csinálnak, amit meg a másik oldal csinál az minden rossz, mindenben belekötök.
Az a baj, hogy mi lesz a műsorával, ha a Fidesz kerül hatalomra, mivel "megérkezik a Kánaán", miből csinál humort??!
2009.11.03 12:11:54tikó
És igen, ha most kb. 2 évig nem tapasztalható majd fejlődés, az eléggé indokolható. Ám ha a ciklus lejártával is minden romokban hever, akkor lehet fikázni a fideszt is. Én is fogom. De addig...mire föl? Mert agresszív a stílusuk? Igaz, de más kérdés. Undorító? Igaz, de ez sem indokolja az összemosást.
2009.11.03 12:13:09Rocky
2009.11.03 11:59:14minifik
??? váratlan fordulat... én is örülök h érted!
a törvényeket 2/3-os többséggel hozzák!
az mszp-szdsz koalának ez nagyjából végig rendelkezésére állt!
tehát ha a fidesz a feje tetejére áll (egyébként sokszor állt is) akkor sem tudott semmit tenni!
a vona féle vonal, pedig egy elkeseredett, rossz okozat (sejtek mögötte baloldali hátszelet egyébként)(ellenség(kép) mindig kell)
az OK, pedig ismert, kurcsány stb...
és nem a nagybetűs politikára kell haragudni, sőt ennek nem ismerete, a jogaink nem ismerete, megvezetett választók stb. vezetett ide, ahol tartunk
nem vagyok fidesz fanatikus, csak szerintem mindig a lehető legkisebb rosszat kell választani
olyan hogy a nagyon jók közül csemegézünk, olyan sosem lesz!
2009.11.03 12:15:30Rocky
2009.11.03 11:59:38vernarancs
Demagógságom ékes példájaként csak két számot szeretnék eléd tárni:
2002: 8000 mrd forint
2009: 22000 mrd forint
hogy mi ez?
az államadósságunk
ennyibe kerül az elvtársak ténykedése
ez fejenként csak 2.200.000 forint
fizettél már?
2009.11.03 12:16:32vernarancs
tikó, szerinted pl. az egeszsegugyi reformmal mi tortent? Semmi. Lehet, hogy nem mukodott volna, de mivel azonnal meg lett nepszavaztatva (mintha nem azert lennenek a kepviselok, hogy ne a nep dontson minden kerdesben) igy visszavonasra kerult es maradt a szar egeszsegugy, sot a felig elkezdett reform meg artott is. Ez vastagon az ellenzeki aknamunka javara irhato. Ez csak egy pelda, hogy mivel lehet a tehetetlenseget eloidezni. A 2/3-os torvenyekhez kell a kozos munka ami nincs. Nem, a fidesz alatt sem eltem szarabbul, de elotte sem. Nem kell egyik felbol sem martirt csinalni. Csak az a kulonbseg, hogy az mszp nyilvanosan lop a fidesz meg csendben csinalta. Csak van ismerosom aki dolgozott a part fejeseivel es igy az o dolgaikrol is lehet tudni.
2009.11.03 12:19:19Rocky
2009.11.03 12:11:54tikó
Pontosan!
Én két évet adtam nekik, hogy legalább elinduljunk valamilyen irányba!
Mert jelenleg még irány sincs, hát akkor hová kéne sietni?!
Ha ezt nem látom, én 2012-ben dobbantok Új-Zélandra... legalább a gyerekeim éljenek majd egy értelmes, jólétben!
Sajnálni fogom, de egy életem van! Már elvettek belőle így is 20-at!
2009.11.03 12:25:52tikó
Próbálom pár lépéssel kívülről szemlélni! A demokrácia része az, ha az ellenzék ellentmond. Ha úgy ítélték meg, h egy leendő folyamat káros lehet (tökmindegy miért), jogukban állt, sőt kötelességük volt tenni ellene. Sztem fölösleges erre kenni, egyáltalán szóba hozni is. Hidd el, a nyugati országokban sem nagyobb az együttműködés. Millió egyéb lehetőség kínálkozott 8 év alatt, de egyetlen működő reform be nem indult (legalábbis nekem nem tűnik úgy, és én vok a szavazó:)
2009.11.03 12:25:53haopepe
szerintem kérdezzen meg mást is
2009.11.03 12:27:13tikó
vérnarancska ezt neked szántam előbb:)))
2009.11.03 12:36:32Rocky
Ha egyszer a törvény 2/3-os, akkor ennyi kell hozzá!
Az mszp-szdsz koalának ez sokáig megvolt!
Ha egyszer megszavazzák, az ellenzék nem tehet semmit!
Tetszik érteni?
Nem kellett volna annyi napkeltét, atv-t nézni és akkor nyílnának a szemek talán kicsit jobban!
Ezeken a csatornákon nem újságírás folyik, hanem propaganda, sulykolás! A riporterek "kérdései" tulajdonképpen válaszok, amit addig kérdeznek, amíg valaki haza nem megy, vagy ki nem mondja!
Na a fidesz inkább haza ment legtöbbször!
2009.11.03 12:40:41tomsawyer
Vernaranccsal és Valleypond-dal értek egyet. Nem kicsit, nagyon.
Innentől felesleges ugyanazt leírnom.
Kezit csókolom.
2009.11.03 12:42:42Szofilla
fújj RTL klub fújj TV2
2009.11.03 12:47:04Rocky
2009.11.03 12:40:41tomsawyer
Huh ez okos hsz volt!
Idézek egy pár sort a nagyvezírtől:
"...Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk..."
NO COMMENT!
2009.11.03 12:50:59horcsi
Már a show is k*rválkodás!!!
A folyton ismételt, gusztustalan poénok... a meghívott szóhoznemjutásának kárára..
Sanyikám! Abba kellene hagyni már! Ajánlanám még mostanság, amig még van egy kis rajongó tábor és nem megvárni azt, amikor már átkapcsolnak a nézők másik csatornára, amikor elkezdődik a show.
2009.11.03 12:51:16minifik
csak azt nem tudom hogy ekkora államadóság mellett akárki is de mit tud másként csinálni. jó okunk lehet azt feltételezni, hogy akik nekünk kölcsön adtak IMF EU valamit, a kamatokon felül még akar(lásd multbéli esetek). amíg nem kapják meg baszhatjuk a "Mi" elképzeléseinket. ezt a fideszesek is tudják de mélyen hallgatnak erről hiszen ez jól fog jönni mikor majd nem tudnak felmutatni semmi különbséget, hiszen ezen kölcsönök kamatai egész 1szerűen leszopatják minden évben a büdzsét. tudva ezt és szerintem Rocky ezt te is tudod hisz az előbb mutattad azokat a számokat, hogy hozhatsz olyan döntést amiről te is tudod hogy nem hoz megoldást. magyarul a fidesz megvezeti a lakosságot csak úgy mint az mszp teszi tette. nem látom hogy melyik a kevésbé rossz. szerintem logikai bukfenc van a te érvelésedben miszerint a 2 rossz közül a kevésbe rosszra szavazol. a helyes végkövetkeztetés logikailag hogy mind a két vagy 3 fél nettó geci ergó 1ik sem támogatható.
szerinted? szerintetek?
2009.11.03 12:53:00Blackrock
Rocky: "Ezeken a csatornákon nem újságírás folyik, hanem propaganda, sulykolás! "
LOOOOOOOOL, akkor nézzél HírTV-t, meg echot... Orbán tábornok fingik kettőt, oszt' a birka bagázs 1 hétig azt ismételgeti utána. Azt bezzeg nem propaganda. Anyám borogass.
2009.11.03 13:00:06Blackrock
Rocky: az a baj, hogy a szemellenződ le kellene venend, apukám!
"a Fidesz 4 évig
az mszp-szdsz 12 évig volt kormányon!!!"
Kérdezem: a fidesz ugyen mi a faszt csinált 8 évig a parlamentben? Mire kapták a fizetésüket(meg egyebeket)???? A fideszes többségű önkormányzatok 4. éve vezetik a településeket...mit csináltak ezen idő alatt? Hm? Na, ha hülye vagy, akkor nem kellene azt reklámozni.
2009.11.03 13:01:14tikó
minifik: sztem ítéljük meg az alapján a nagy pártokat, amit kormányzati pozícióban elértek...
Majd ha a fidesz is leszerepel, mehet a fenébe...de addig? Ki más kormányozna? A fidesz ellen csupán szavak elleni támadás folyhat, az mszp ellen viszont tettek, tények elleni. az elmúlt 8 év elleni. Van egy kis különbség nem?
2009.11.03 13:02:57Dr. Körömlakk ®
csak annyit szeretnék kérdezni, hogy aki ezt a fajta humort gagyinak, és primitívnek tartja, az ugye fujjol az összes malac viccre, és kizárólag Karinthyn mosolyog, de azon is csak úgy, hogy szája elé teszi szégyenlősen a kezét. mert remélem.
2009.11.03 13:04:25tikó
Blackrock: te egyszerűen csak buta vagy. Vagy azt gondolod, a fidesznek kellett volna kormányoznia. Lehet h nem is buta vagy, hanem elmebeteg:)))
2009.11.03 13:07:51IndiszKretén
Az ürülékes sztorijai utánozhatatlanok. Veled vagyunk Sanyi, a legyen Ön is milliomost meg add vissza a vén kecskének, úgyis most állástalan.
2009.11.03 13:09:43tomsawyer
az okosság a védjegyem :S
a politikára magasról fosok.
ÉN a FÁBRYS kommentekre, és nem a politikai tartalmúakra értettem, hogy egyetértek velük.
AZért Fábry és Karinthy között van még egy pár ember:D Ők a két végpont...közöttük van egy elég széles sáv...:DD
De jót röhögtem...
na megyek, erre idő semmi...csókolom
2009.11.03 13:11:16vakondnadragja
Az ellenzék tönkre tette az országot.
Rocky. Mondj már legalább egy kommunistát! Ezzel adós vagy még.
2009.11.03 13:12:04Rocky
Ismét ferenctestvér kér szót:
"Fantasztikus dolog politikát csinálni. Fantasztikus. Fantasztikus egy országot vezetni. Az utolsó másfél évet azért tudtam én személy szerint csinálni, mert egy dolog ambicionált és egy dolog fűtött: visszaadni a baloldalnak a hitét, hogy megcsinálhatja, hogy nyerhet. Hogy nem kell lehajtani a fejét ebben a kurva országban. Hogy nem kell beszarni Orbán Viktortól, meg a jobboldaltól és tanulja most már meg magát nem ő hozzájuk mérni, hanem a világhoz. Ez adta a hitet, hogy miért érdemes ezt csinálni. Nagy dolog volt. Imádtam."
Mennyire szereti a hazáját, mennyire fontos neki az ország sorsa!
Húha!
Na ennyire fontos az egész "bal"oldalnak!
Nem az a KURVA ország a fontos, hanem hogy az elvtársak jól érezzék magukat!
Hát persze!
Emlékezzetek már emberek!
Miket mond ehhez képest szerencsétlen Orbán???
2009.11.03 13:12:18vakondnadragja
tönkretette...
2009.11.03 13:13:03tikó
Dr. Körömlakk: igen, ezen én is gondolkodtam, hogy az altesti humortól ilyen pártatlanul ódzkodó kommentelők talán sosem voltak kollégisták, egyetemisták, dolgozók? Vajon a baráti társaságuk nem röhögcsél a szaron, húgyon, pinán, faszon? Az egész világ egy primitív hely? Itt mindenki hülye?
2009.11.03 13:13:51Rocky
#
2009.11.03 13:11:16vakondnadragja
Az ellenzék tönkre tette az országot.
Rocky. Mondj már legalább egy kommunistát! Ezzel adós vagy még.
MONDOK: vakondnadrágja, blackrock, lendvai, kurcsány, verebes, hagyó stb-stb.
2009.11.03 13:14:21vakondnadragja
Rocky: Orbán azt mondja, hogy "ne mi nyerjük a legtöbbet!
2009.11.03 13:14:48Chiacig
Politika szempontjából egy platformon vagyok Fábryval, de mindez nagyon kevés ahhoz, hogy bevegye a gyomrom azt a fost, amit előad a tévében.
2009.11.03 13:15:38tomsawyer
csak, és kizárólag a magam és társaságom nevében: NEM röhögcsél, tikó.
Ez a gatyaletolós humor nem jön be, ez van.
2009.11.03 13:18:24koroncsapári ottokár
Melyikőtök látta Farkasházyt vagy Gálvögyit, mint másik táborhoz tartozót, az Orbán Viki képére köpni akár csak nézettség növelés miatt is? (pedig Ő ugyanúgy, mint a legtöbb politikus megérdemelné)
Ennyi a különbség a két tábor kulturális színvonala között...
2009.11.03 13:19:53Oblivion82
akik politizálnak eme post alatt, inkább nézzetek pornót..
2009.11.03 13:20:43tikó
tomsawyer: pedig maga Tom Sawyer sem vetette meg, nem beszélve Twainről, aki pedig...:)))
Sztem a humor vagy humor vagy nem. Nincs gatyaletolós humor, meg finoman intellektuálisan humor, meg...De kizárólag a saját nevemben:)
2009.11.03 13:21:41lúdadónátusz
Szerintem fasza dolgokat csinál. Én mindig nézem, nagyon tetszik, ahogy a genyóknak beszól. Kedvelem, holott meg vagyok győződve róla, ha személyesen ismerném, bizonyára csalódnom kellene, a színpadi humorgombócok ugyanis többnyire az életben savanyú mogorva emberek. Valószínűleg nem jönnénk ki jól egymással.
2009.11.03 13:22:00Oblivion82
egyébként nem leköpte, hanem lemosta Feca képét, hogy jobban láthassa XD
2009.11.03 13:23:50tomsawyer
de van különbség, tikó. Kizárólag a magam nevében, na meg a stilisztikáéban.
Van intellektuális fanyar, és van alpári, meg van még ezer féle-fajta...humor
És Twaint nem kéne pláne Fábryhoz hasonlítani...szerintem
2009.11.03 13:24:02lúdadónátusz
koroncsapári ottokár: Verebes vagy inkább verebes hónapokig egy Orbán-portrén ült a büdös seggével egy széken a nyolci-nyolcas című agitprop műsorban, már ha itt tartunk, hogy politikai oldal és színvonal és hasonlók...
2009.11.03 13:27:04Rocky
Pornó helyett inkább ezt nézzétek!
Fábry a Nap-keltében 1. rész
http://www.youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc
Fábry a Nap-keltében 2. rész
http://www.youtube.com/watch?v=dBhgqSlqUSM&feature=related
Fábry a Nap-keltében 3. rész
http://www.youtube.com/watch?v=1dxJigFjMbY&feature=related
2009.11.03 13:30:12minifik
nagyon sok olyan törvény van amely nem igényel 2/3 ot. sőt a többség ilyen. szerintem az 1ik legcifrább ilyen feles törvény az volt, amikor a derék jó magyar képviselők lemondtak arról a jogukról hogy a nemzeti bank tevékenységét felügyeljék. a pénzkibocsájtás és annak mennyiségének szabályozása minden nemzetállam szuverén alap joga. benne van az alkotmányban. az ügyészségnek felelnie kell a parlament előtt. az MNB nek nem kell. ez volt a bajok fő forrása. és ismétlem ez 1 feles törvény volt és még mind a mai napig az sőt az volt 1998-2oo2 között is.
2009.11.03 13:30:44koroncsapári ottokár
lúdadónátusz: Akkor őt is ugyanúgy elítélem, de erről nem tudtam, amit írsz.
2009.11.03 13:31:16Oblivion82
arról nem is beszélve, hogy a Fábry politikai humor-bonbonjai,labdacsai,pomponjai és egyéb nyalánkságai kutya-fasza Hofyhoz képet, aki aztán kőkeményen beszólt ám..
De marha egyszerű politika ide-oda, Fábry a műsorával jókat csinál, és ha nem is szűz stílusban adja elő, de akkor is sok mindenben igaza van. Én független vagyok politikailag, és én mind a két pártban csalódtam már, mert mindenkinek volt bizonyítási ideje.Ezt ne feledd! MSZP kormányban annyi a becsülendő, még ha nem is sikerült, hogy legalább volt bátorságuk belenyúlni olyan dolgokba, amikbe eddig senki soha. De ismétlem, csalódtam mind a két pártban. De szerintem Fábry jó, és még mindig egy Fábryt fogok megnézni előbb, minthogy nézzek egy HÍRtv vagy ATV vagy akár egy Benkő szart..
2009.11.03 13:35:30minifik
Rocky kiváncsi vagyok, hogy szerinted mi az én (flancosan) pártpreferenciám?
2009.11.03 13:43:49Rocky
2009.11.03 13:35:30minifik
Szerintem, mint csalódott, magát függetlennek gondoló, de szerintem nem teljesen tájékozott, vagy inkább félretájékoztatott választópolgárnak, neked jó választásnak tűnhet az lmp!
Nekem is annak tűnt, aztán megláttam ezt a filmecskét, bakáts-csal, hajóssal és akkor rájöttem, hogy ők sajnos az szdsz trójai falova!
Sajnos! Kár értük!
http://www.youtube.com/watch?v=e6D1CPbixDc
2009.11.03 13:44:14minifik
amúgy nem teljesen értem hogy mi a baj azzal hogy FS jobbos sőt ennek még teret is enged a műsorában??? hát lelke rajta nem? vagy azt szeretnék itt sokan hogy PC módon vagy rejtse véka alá vagy minimum legyen kiegyensúlyozott??
hát könyörgöm 1 szabad szellem azt gondol amit akar. az nem tud PC lenni. pont ez az állandó beteges kiegyensúlyozottság öli meg az élet sava-borsát. igen is vannak dolgok amik nettó geciségek tök mind1 honnan nézzük az geciség innen is meg onnan is. na már most hogy lehetne a geciségekről kiegyensúlyozottan "kommunikálni"? sehogy.
szóval szerintem had köpködje a miniszterelnök képét ha ő és a munkaadója ezt jónak látja. mit kell hogy érdekelje ez egy szabad szellemet? ha nem tetszik majd elkapcsolsz. oszt jó napot!
2009.11.03 13:48:47Kockásfülűnyúl
2/3-os pl. mindenféle az Alkotmány megváltoztatására irányuló törvény.Nagy átlagban tényleg az a jellemző, hogy 50%+1 -esek a törvények.Amikor a saját bőrükről van szó, nagyon össze tudnak ám dolgozni!
2009.11.03 13:49:53minifik
LMP sem alternatíva. ugyan az az érdekcsoport ad pénzt a létezésükhöz aki ami az szdszt futtatta. persze bizonyítékom nincs rá.
venni kéne a fáradságot és pártot/tvt kelle alapítani és belűlről próbálkozni mert innen kívülről csak savazni tucc az meg látható hogy édes kevés. a tvt látom a leg1szerűbbnek, mióta van internet. fasznak földi vagy digitális sugárzás meg ortt vel való baszodás. ott az internet sztrímelhecc amit akarsz HD BAN!!! csak 1 szoba kell pár HD digi kamera. oszt mehet a menet.
2009.11.03 13:52:24Rocky
minifik:
akkor elárulod?
netán jobbik? mdf?
:X
2009.11.03 13:55:09minifik
nem fedezték még fel a pártokat felhozó kampány stratégák az internet hatalmát ez szerintem jól látszik. ezekre a konvencionális szarokra pazarolják az erejüket, mint ker rádió?! kik ezek az amatőrök? engem ez a fajta amatőrizmus kiakaszt. kikérem magamnak hogy engem csak ilyen osdi módon hülyítsenek:DD akarom az új technológiákat csak hogy lenyűgözzön
muhahaha
2009.11.03 13:55:32Kockásfülűnyúl
Az a baj (többek között), hogy nem elég színes a paletta.Valahogy nálunk a kis pártok előbb-utóbb vagy odacsapódnak az egyik nagyhoz, vagy kiderül, hogy eleve vmelyik nagy párt pénzeli B-tervként.Sok európai országban jelentős támogatottságú zöldpárt van.Itt ezt a különböző érdekcsoportok (pénze) miatt senki sem meri teljes mellszélességgel felvállalni.
2009.11.03 13:57:41minifik
jah nem tudom Rocky nem találos kérdésként tettem fel, csak kiváncsi lettem volna hogy mint aki engem nem ismer személyesen csak azon keresztül amit írok mit gondol magában.
ennyi :D
tanácstalanul állok a választás előtt mert szívem szerint elmennék mert klassz hogy jogom van hozzá szívesen élnék vele de már megégtem rakatszor és...passz
2009.11.03 14:02:02Kockásfülűnyúl
Nagyon nehéz középről szemlélni a politikát.Ennek ellenére (vagy épp ezért) én nagyon rühellem, ha valaki a pártpreferenciám milyensége felől érdeklődik.Van aki nyíltan hangoztatja ld. Fábry, ha ez neki jó, hát tegye.Nem kötelező nézni, lehet csatornát váltani, vagy esetleg olvasni.(Az utóbbit preferálom mostanság:)))
2009.11.03 14:05:18Rocky
2009.11.03 13:57:41minifik:
:X
Hallgass a szívedre...
De tényleg kizárásos alapon sem megy?
Állíts fel egy preferencia listát magadban!
Nálam például az első helyen az ellopott pénz mennyisége vs. egyéni jólét áll!
Az elsőben magasan vezet az mszp-szdsz, az utóbbi meg talán a 98-02 időszak reálértékben, életérzésben!
Így marad a Fidesz!
A Jobbik választói nekem túl fanatikusak, habár a programjukban sok dolog tetszik!
De tőlem thürmer gyuszi is jöhet, ha jobb gazdaságpolitikával tud előállni!
2009.11.03 14:12:23Rocky
2009.11.03 14:02:02Kockásfülűnyúl:
Tudod ez bármennyire is jól hangzik, nem ennyire egyszerű a képlet!
Amikor a nagymamád született még tv sem volt, apámék idejében 1 csatorna, majd 2.
Sokol rádió, Videoton tv, NDK turmix gép...
Az ország fele, jó ha befogja a drótból hajtogatott antennájával azt a pár országos, ingyenes csatornát!
Itt pedig független, közszolgálati színvonal helyett mit kap? Napkeltét, megszűrt híreket, hamis adatokat, komcsi manipulációt! Igen az elvtársak még ott vannak az "értelmiségben" gazdagon és még megvan a jól működő ügynök-párt hálózat!
Az ország minimum fele ilyen szempontból nagyon kiszolgáltatott, nincs internete, számítógépe, nincs információja!
Ráadásul pénze, munkája sincs! Fél, vegetál, nem tudja mit kezdjen magával, nem érzi jól magát! Cserbenhagyták!
Őket szokta bepalizni a "bal" oldal. Reméljük most majd nem sikerül!
2009.11.03 14:17:13vernarancs
2009.11.03 12:15:30Rocky
Csak ketto problema van ezzel.
Egyreszt a hiany folyamatosan novekszik, tedd akkor hozza az 1997-es szamot is. Erre mondtam, hogy felszemu az aki csak az egyik oldalt latja. Egyik kormany alatt sem volt jo ez a mutato de te termeszetesen csak a maszop mutatojat dorgolod masok orra ala. Kettos merce?
Masreszt a szamok is hibasak:
1996 - 4932.4
1997 - 5370.7
1998 - 6165.8
1999 - 6886.4
2000 - 7226.2
2001 - 7719.5
2002 - 9224.2
-----
2009 - 18,955.2
(forras ÁKK Zrt)
Harmadreszt pedig az adossagot mindig a GDP szazalekaban erdemes nezni, ugy pedig egeszen mas a helyzet. Termeszetesen mindent csak a szocik nyakaba lehet varrni. Ezt szepen egyutt sikerult osszehozniuk, kar ezen rugozni.
2009.11.03 14:18:17minifik
kockásfülü tiszteltben tartom a véleményed hogy neked nem szimpatikus ha valaki a pártpreferenciájáról beszél de szerintem ez nem kölönösebben más mintha valaki a kedvenc szinéről nyilatkoztik. nem? tudom szerinted nem:D
2009.11.03 14:24:08Kockásfülűnyúl
Fura, a vallásomról szívesebben beszélek, mint a pártállásomról.Hát, ilyennek is kell lenni...Háttérinfóként elárulom, h politológus vagyok, és azt gondolom, h nekünk semlegesnek kell(ene) maradnunk, hiszen hogyan lehet bármelyik oldalról is semlegesen elemezni?Jónéhány csoporttársam az előző választások idején reklám tollakat, plakátokat osztogatott közöttünk.Gyomorforgatónak tartottam, és nem amiatt, hogy vállalták az oldalukat, hanem épp a semlegesség feladása miatt.És most vessetek a mókusok elé:)
2009.11.03 14:24:43minifik
az meg külön érdekes hogy a személyi hitelek áruvásárlási hittelek, jelzálog hitelek az államadóság jelentékeny százalékát teszik ki, ha jól emlékszem az állam kontra magán hitelek aránya 4o-6o%. tehát az államadóságot gyakorlatilag mi emberek raktuk össze azzal hogy agyatlanul fogyasztunk. illetve hagytak agyatlanul fogyasztani , mert mindenki aki láthatta hova vezet kussolt a dologról vagy csak rugott még egyet a dolgon pl. az államilag támogatott kedvezményes lakáshitelekkel! vagy szerited nem így van Rocky?
2009.11.03 14:28:46tudorka5
Fábri Sanyika hol voltál tegnap este amikor az esti Sóder klubban megjelent az az állatokat utánzó Dániel. Egy őrültet engedtek a szinpadra, aki üvöltött, időnként grimaszolt és még tapsoltak is neki. Legalább ne öltögette volna a fehér lepedékes nyelvét, egy oroszlánnak tisztább az a szerve.
Sanyika hol vagy ilyenkor, hogy legalább ne engedd szóhoz jutni!!
2009.11.03 14:30:24Oblivion82
Rocky azért ilyen hülyeségeket ne beszélj, hogy a fél országnak nincs nete :D
2009.11.03 14:33:29Rocky
2009.11.03 14:17:13vernarancs
1. Akkor írd oda légyszíves a GDP arányos adatokat is!
2. ÁKK=államadósság kezelő központ
ÁLLAMI cég, mint megszokott HAMIS adatokat közöl!
Hol látod te itt például az tavaszi IMF hitel 25 mrd dolláros tételét???
Aminek például 5000 mrd forinttal kellett volna megdobnia az adósságállományt?
http://www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy
2009.11.03 14:34:09minifik
politológus vagy? de jó! akkor most jól megkérdezhetem, hogy: azok a cégek szerinted aki a politilógusokat felszívják/alkalmazzák azok mennyire szabadkőműves hátterű cégek?
1általán erről a szabadkőmüves illumináti dologról ti poilitológusok beszélgettek 1más között?
vagy szerinted ez 1 teljesen röhejes kérdés?
2009.11.03 14:40:58Rocky
2009.11.03 14:30:24Oblivion82
azért olyan hülyeségeket nem beszélek:
http://infovilag.hu/hir-15322-magyar-lakossag-fele-rendszeresen.html
nem mindenkinek van gépe, nem mindenki él budapesten, városban stb...
ne magunkból induljunk már ki!
"Hazánk az internet-ellátottság tekintetében a térség előkelőbb részéhez tartozik, hiszen a magyar háztartások körülbelül 48 százaléka, 1,9 millió magyar háztartás rendelkezik valamilyen saját internetkapcsolattal."
2009.11.03 14:41:20Kockásfülűnyúl
Látod, ezért nem dolgozom a szakmámban.Beállhattam volna a (jobb)oldali sorba, sőt a helyi alpolgármester is tett burkolt célzásokat.Biztos idióta vagyok, ezzel a "hej de tisztességes vagyok" hozzáállással felkophatna az állam.Nemcsak idióta vagyok, hanem rendkívül naiv is, természetesen.A kérdésed nem röhejes, de ezt te is tudod:)Hát ez van, ilyennek is kell lennie...
2009.11.03 14:42:03vakondnadragja
Rocky, rocky, te nagyon buta! Szerinted mindenki kommunista aki nem ért egyet veled? :)
Szerintem meg mindenki fasiszta, aki nem ért velem egyet. Te is az vagy! :)
Hú, de sokat kell még tanulnod....
2009.11.03 14:45:21minifik
nem kell a személyeskedés, megöli a beszélgetést
2009.11.03 14:48:00Rocky
2009.11.03 14:24:43minifik
az államadósság az ÁLLAM adósság.
a személyi, céges stb. hitel az nem állami
szerintem
nem az a gond, hogy vannak hitelek (az a baj ha nincsenek pl. mostanság)
az a baj, hogy túl könnyen helyezi ki a bank!
A feleségem hitelkockázat elemző. Mivel jól vagy akár jobban fizetett állás bankon belül a sale-s, rengeteg munkájuk van. A salesek meg csak hozzák a kilátástalanabbnál kilátástalanabb cégeket, hátha átmennek a rostán... Hát mostanában nem mennek át! A bankok is szűkében vannak a hitelforrásoknak, így ők is jobban figyelnek, hogy kinek adnak pénzt...
A közhiedelemmel ellentétben, egyébként a banknak az a jó biznisz, ha egy termék (hitelkonstrukció) végig megy, nem fuccsol be félúton, nem kell eladni a lakást a család feje fölül...
Itt is az állami gondoskodás, felvilágosítás hiányzott szerintem... de végül is mindenki a maga szerencséjének a pogácsa...
2009.11.03 14:49:18minifik
jah most gyönyörködöm csak...
hát persze hogy beletúrnak FS zsebébe...
hát ez valami hihetetlen és ha 6oo ezerért hakknizik akkor mi van? egészségére, nem az én pénzemből tudtom akaratom nélkül gyűlik össze alkalmanként az a felléptipéz tehát szarok rá
micsoda aljas alávágás...
2009.11.03 14:51:08Rocky
Szerintem nem, de ez egy tőletek átvett szófordulat!
Tudod: mindenki fasiszta aki nem az mszpszdsz szekerét tolja... lásd média kinyilatkoztatásai
Akkor miért ne kaphatnának ezek a fasisztának bélyegzők egy jó kis kommunista jelzőt???
1:1
2009.11.03 14:51:56Rocky
Nem jönnek azok a fránya GDP arányos adatok!... :)
2009.11.03 14:53:42minifik
hát szerintem a 9o% ban külföldi tulajdonú kereskedelmi bankok nem kevés pénzt hoztak az országba amiért az MNB n keresztül a magyar állam vállal kezességet nem? lehet én gondolom rosszul. komolyan érdekelne valaki szakmabeli helyreigazítása
2009.11.04 18:35:14Iron Man
Szomorú hogy egyeseknek a politika jut eszébe egy ilyen cikkről. Ez mindkét oldalnak szól, de főleg blackrocknak. Őszintén csak sajnálni tudlak.
2009.11.04 19:23:37Iron Man
Remélem utólag végigolvassa a kommenteket a MODERÁTOR, és kitörli a mocskolódókat jobb és baloldalról is.