Gumimatrac a Gangeszen címmel jelent meg pénteken a fél éve Izraelbe költözött Steiner Kristóf önéletrajzi kötete. A könyvbemutató előtt csaknem egy teljes óra hosszáig kizárólag a Velvet részére beszéltettem a szerzőt, természetesen a kedvenc témáinkról: szex, hírnév, fogyókúra, celebek, vallás. Élete regényéhez a fejezetek címeit filmcímekből vette, és azt mondta, egész életében erre az interjúra várt. "A gumimatrac én vagyok" - magyarázott később Steiner egy színpadról, immár közönségnek, majd a rajongók a rendezvény végén tömött sorokba fejlődtek fel és nekiálltak dedikáltatni.
Mennyiben különbözött a gyerekkorod egy normális gyerekkortól?
Szinte semmilyen tekintetben nem volt normális a gyerekkorom. A szüleim 2 éves koromig nagyon szabadosak voltak, talán túlságosan is. Aztán amikor a buddhizmus belekerült az életükbe, akkor a spirituális dolgok átvették az irányítást. És önmagában attól, hogy valaki kiskorában felfedezi magán, hogy homoszexuális, már ettől bonyolultabb az élete, mint egy átlagos gyereknek.
Te hány éves korodban fedezted fel magadról?
Tíz éves koromban én már túl is voltam az első ilyen élményen. Nálam aludt egy alsó tagozatos osztálytársam és felfedeztük egymás testét. Előtte még csak azt tudtam, hogy imádok barbizni és nem érdekel a G. I. Joe. Tíz éves koromban viszont már tudtam, hogy mi a helyzet. Szerintem aki homoszexuális, az egy feladatot kap az élettől, mert ezt egyáltalán nem könnyű kezelni. Még ha az ember saját magában el is fogadja könnyedén, akkor sem könnyű kezelni.
Szüleidnek hány éves korodban mondtad el?
Tizenöt. Amikor először volt normális kapcsolatom. Nem akartam hazudozni, ezért úgy döntöttem, hogy elmondom. Anyukám nagyon impulzív nő volt, és megkérdezte tőlem, hogy "és mi van, ha megtiltom?" Erre azt mondtam, hogy olyan nincs. Az olyan, mintha azt mondanám neked, hogy nem lélegezhetsz. Erre rámnézett és azt mondta, hogy akkor jó, oké.
Volt egyáltalán bármi, amit megtiltott?
Megtiltott?! Nem. Soha nem tiltott meg semmit. De én soha nem is mentem bele olyan dolgokba, amikbe nem kellett volna. A legtöbb gyereknek azt szokták mondani a szülei, hogy "ne drogozz", vagy "ne dohányozz", de engem soha életemben nem vonzottak ezek a dolgok. Életemben legfeljebb ha három szál cigarettát elszívtam. Azt azért éreztem sokszor, hogy a szüleim nem értenek egyet valamivel, amit csinálok, de soha nem tiltották meg. Anyukám például nem örült annak, hogy érdekel a színészet és a média világa, mert mindig azt mondta, hogy itt nagyon felszínesek és képmutatóak az emberek.
A Steiner Kristóf vs Kaja saga főbb fejezeteid foglald most össze légyszíves.
Kiskoromtól kezdve imádtam enni. Ennek következtében 12 éves koromra meglehetősen kerekded gyerek lettem. Ez egészen 15 éves koromig nem érdekelt. De ekkor láttam, hogy Victoria Beckham milyen vékony, olvastam, hogy Nicole Kidman 900 kalórián él, és hülye voltam és befolyásolható és ezek a dolgok megragadtak az agyamban. 18 voltam, amikor elhatároztam, hogy én mindenkinél vékonyabb kell, hogy legyek. 20 éves koromra a 182 centis magasságomhoz lefogytam 54 kilóra. Így éldegéltem fél évig. Egészen addig, amíg a családom azt nem mondta, hogy ebből elég, most már ennem kell. Ekkor elkezdtem zabálni, mint a disznó, és bejött a képbe a bulímia. Miközben ettem, potyogtak a könnyeim, hogy én nem akarom ezt. Undorodtam a test összes folyamatától. 54 és 85 kiló között ingadozott a súlyom. Most egy olyan helyzetben vagyok, ami teljesen új. Kitaláltam, hogy nem szeretnék semmilyen olyan ételt megenni, ami az állatoknak szenvedést okoz. Az alkohollal is leálltam, pedig régen nagyon sokat ittam. Most vagyok 68 kiló, és ezzel elvagyok.
Miért vágytál arra, hogy híres legyél?
Ez volt a prioritás-listámon az első pont. Mert imádtam, ha észrevesznek. Mindenáron híres akartam lenni.
És most, hogy híres vagy, most jó? Van olyan konkrét dolog, amire azt mondod, hogy ez jó, ezért éri meg? Például most ezt az interjút adni jó?
Igen. (teljesen komolyan mondja) Nagyon. Én mindig erre vágytam, egész életemben. (itt már nevet ő is, de még inkább a riporter) 27 éves vagyok, és gyakorlatilag mindent megcsináltam, amire vágytam kiskorom óta. Filmekben szerepeltem, saját tévéműsorom volt, magazinokban publikálok, az emberek figyelnek rám. Viszont ami nagyon megváltozott, az az, hogy egy időben csak híres akartam lenni; teljesen mindegy volt, hogy milyen áron és miben. De most már fontosnak tartom azt is, hogy a kialakított folyosón valamit kommunikáljak is.
Te képviselsz valamilyen értéket? Feladatod neked egyáltalán, hogy bármiféle értéket képviselj?
Szerintem mindenki képvisel valamilyen értéket. Bármilyen felháborítóan is hangozhat, Geronazzo Mária is képvisel valamiféle értéket, csak a helyén kell kezelni. Nem szabad elvárni egy Kiszel Tündétől, hogy bármilyen fronton olyan élményt vagy inspirációt nyújtson, mint mondjuk egy Radnóti-vers. Nem Kiszel Tünde a hibás, hanem az, aki ezt várja el Kiszel Tündétől. De saját magamra visszatérve - én hiszem, hogy van felelősségem és kell valamiféle értéket képviselnem. Igaz, hogy eltartott egy ideig, amíg ezt megértettem.
De akkor mi az a konkrét érték, amit képviselsz?
Nagyon szeretném, ha részese lehetnék annak, hogy mindenki megérti azt, hogy nekünk embereknek egységben kell működnünk. Mindannyiunknak. Az is, aki a Mónika show-ban üvöltözik és az is, aki a Katona József színházban áll fenn a színpadon és fejből tud húsz drámát - mi mind ugyanannak az egységnek a részei vagyunk.
Te hívőnek tartod magad?
Igen.
Ha a vallásosság azt jelenti, hogy a hitednek, meggyőződésednek valami külső, szervezett módon jelét is adod, akkor mondhatjuk azt is, hogy vallásos vagy?
Sok ilyen jel van. Apukám buddhista és anyukám is az volt, ezért kiskoromtól kezdve rengeteg ilyen volt. Mielőtt ettünk, elmondtuk az ételfelajánlást. Jártam beavatásokon. Ha belépek egy szertartásterembe, akkor leborulok. Ezek formális dolgok, amikkel együtt nőttem fel. Mindig is érdekelt a zsidó miszticizmus, de most, amióta kinn élek, nagyon intenzíven. Ehhez, a kabbalához is kötődik egy csomó fizikai dolog, ami napi rutinná vált az életemben. De a kabbala nem vallás.
Miben vagy a leginkább tehetséges? Mire van adottságod?
Arra, hogy bizonyos dolgokra felhívjam a figyelmet. Kommunikációban vagyok tehetséges.
Az biztos, hogy nem ööözöl, nem mondasz töltelékszavakat, szabatosan fogalmazol. Amit most felveszek a diktafonra, azt szinte egy az egyben le lehet gépelni a cikkbe.
Mindig ilyen voltam, de azért tanultam is. Volt beszédtechnika óránk.
Mondj egy dolgot, amit abból tanultál meg, hogy híres vagy!
Azt tanultam meg, hogy kik és milyenek az emberek. Én burokban nevelkedtem. A szüleim ugyanolyan őrültek voltak, mint én vagyok, és az egész család ilyen volt. Senki se volt normális. És amikor híres lettem, akkor szembesültem azzal, hogy kik is ezek az emberek, akik előtt annyira szerettem volna szerepelni. Megdöbbentő volt számomra. Azt gondoltam, "jé, ezek tényleg nem értik, amit én mondani próbálok vagy közvetíteni szeretnék...?"
Amikor megismerkedtetek, a barátod mit szólt ahhoz, hogy te celeb vagy?
Neki eleinte nagy probléma volt, hogy hogyan kezelje az ismertséget. Egyszer például kutyát sétáltattunk, és két méterrel mögöttem jött, mert felszedte a kutyakakit. Másnap videó volt a neten arról, hogy hogyan sétálunk! Azt mondták, hogy az, hogy ő két méterrel mögöttem megy, azt jelenti, hogy nincsen közöttünk összhang. Ez őt régen nagyon kiborította, de most már megtanulta kezelni. Irtózott attól, hogy mindenki figyeli, de meg kellett tanulnia ezzel együtt élni.
Kik az ellenségeid?
Nekem nincsenek ellenségeim. Biztos, hogy vannak emberek, akiket irritálok, olyanok viszont nincsenek, akik engem irritálnak, vagy akiket én utálnék.
Szerinted vannak olyanok, akik téged ellenségüknek tekintenek?
Miért lennének? Talán olyan emberek vannak, akik úgy gondolnak rám, hogy rossz irányba viszem a világot, vagy valami ilyesmi.
Attól nem félsz, hogy egyszer meg fognak unni az emberek?
Nem. Amikor elköltöztem, akkor sokan azt mondták, hogy az emberek nagyon könnyen felejtenek, hogy fél év és már azt sem fogják tudni, ki vagyok. De az igazság az, hogy amióta elköltöztem, sokkal többet foglalkozik velem a sajtó.
Mennyit jársz mostanában haza Magyarországra?
Eddig háromhavonta jöttem, mert ennyit tartózkodhatok kint egyhuzamban.
Utáltad Budapestet, mielőtt elmentél?
Nem, soha nem utáltam Budapestet, Magyarországot se. Imádom a Balatont, életem legszebb nyarai oda kötődnek. Nagyon szeretem Magyarországot és Budapestet is. Nekem mindig Magyarország lesz az első számú otthonom, hazám. Szenvedélyesen szeretem ezt az országot. Utálom azt a mentalitást, hogy "itthon minden milyen szar", "itt mindenki ilyen meg olyan". Én nagyon szeretem az embereket. Például rendszeresen feljárok a Velvetre beszélgetni a kommentelőkkel, akik a velem foglalkozó cikket kommentálják. Van olyan, akivel e-mailezek utána, és eljutunk a kommunikációnak egy olyan fokára, amikor már nem az megy, hogy "úristen, undorító, ha belegondolok, hogy ez mit csinál a barátjával", hanem egy ilyen kommentet kibontunk odáig, hogy abból beszélgetés lesz.
Lehet, hogy egyszer Izraelben is híres leszel?
Izraelben nem csinálok semmit olyat, ami miatt híres lehetnék. Tel Avivon belül mindenki ismer, mert annyira kicsi a közösség és nem sok szőke, kék szemű fiú szaladgál. Én úgy vagyok híres most Tel Avivban, mint ahogy Soma volt híres tíz évvel ezelőtt Budapesten: underground körökben ismernek. De az az inspiráció nincs már meg bennem, ami tizennégy éves koromban megvolt. Nincs olyan vágyam, hogy izraeli bulvárlapok hasábjain szerepeljek. Tizennégy évesen fogadtam egy osztálytársammal, hogy szerepelni fogok a Story magazinban. Akkor ez nagyon fontos volt, de most már nincs meg bennem az a vágy, hogy meghódítsak még egy országot.
- Címkék:
- steiner kristof,
- bulimia,
- buddhizmus,
- gangesz,
- homoszexualitás,
- izrael
Még több a velveten
- Miranda Kerr csupasz melle 3D-ben nyomulOrlando Bloom várandós felesége mellét és fenekét is megmutatja az olvasóknak, akik 3D szemüveg segítségével fokozhatják az élményt.
- Halálos ágyán vallott Madeleine McCann elrablásáról a korábban gyanúsított pedofilRaymond Hewlett halálos ágyán vallomást tett: azt állítja, ő ugyan ártatlan, de tudja, kik és miért vitték el a négyéves Maddie-t.
- Faroklevágás és fúrós koponyalékelés a glasgow-i bandaháborúbanEgy áldozat farkát vésővel csapták le, ikertestvére koponyáját fúróval lyukasztották ki némi hajtóvadászat után. A két áldozat ugyan túlélte, de mindketten válságos állapotban vannak.







Kommentek
2009.11.08 15:18:06kiskaresz
A komenteket utálom olvasni. A véleményema cikkhez szól.
Az igazság az, hogy idegesített régen Kristóf jelensége. Viszont amióta az írásait olvasom, itt-ott azóta egy teljesen más véleményem van róla. Ügyes, inteligens gyerek... Nem annyira az a paprikajancsi akita képernyőről ismerünk.
Sem meleg, sem liberális, nem vagyok, de a médiának és az embereknek a cirkusz kell.
Ezt a homofób, zsidózós hülyeséget el kellene már felejteni.
Nem kell Story-t venni meg, Fókuszt nézni és ennyi.
Nem leszek soha a elkötelezett rajongója, de remélem valami igazán értékes is össze jön a dolgaiból. Ezt viszont támogatom, ha meleg, ha nem... Üdv!
2009.11.08 15:20:46steinerkristóf
Eino, akkoriban éreztem csak igazán fontosnak. Ma már - természetesen - sokkal jobban szeretek olyasmivel köztudatba kerülni ami tényleg ad és üzen valamit, akkor csak az érdekelt, hogy valahogy beketüljek a lapokba. Exhibicionista kis hülye voltam, de nyilván oka volt annak, hogy így kellett történnie. Most ott vagyok, ahová kerülni akartam, és határozottan érzem, ahogy az elmúlt 2-3 évben (de főként az utóbbi fél évben, amióta Tel Avivban lakom) fordul velem a világ. Felfogtam és megértettem, hogy a hírnév felelősséggel jár, és igyekszem ennek megfelelően élni és viselkedni - még ha hibázom is sokszor, vagy ha ellentmodásokba ütközöm saját magammal. Nem vagyok egy kész lény, egy megvilágosult, vagy megbukott ember, hanem úton vagyok. És tapasztalok.
2009.11.08 15:22:22mbaye
2009.11.08 14:57:08 steinerkristóf
"egyes idegen kultúrák bölcsességei manók nekem" - vicces elírás.
Sok siker a fény kereséséhez, csak egy általános, nevetséges jelenséget írtam le, aki magára veszi, annak szólt.
Nincs veled semmi gond, csak annyira vagy idegesítő, mint egy átlagos mai fiatal (annál intelligensebb is). Csak amit megélhetésként csinálsz azt nem értem mire jó, celebipar, könyvírás.
2009.11.08 15:22:25Gatto Negro
Azért a Story is sokat változott az évek alatt. A kezdetekkor egészen jó volt (talán azért, mert előtte nem csináltak ilyen újságot Magyarországon). De amióta a főszerkesztője kinyögte egy tévéműsorban, hogy egy bizonyos anyagi szint felett nem írnak rosszat senkiről...na, az durva volt. Tőlünk nyugatra tudtommal nincs ilyen. Ott bárkiről leszedik a keresztvizet, aztán ha perel az illető, akkor állnak elébe.
2009.11.08 15:24:18steinerkristóf
Kiskaresz... :) Köszönöm. Pontosan erről van szó. A tévés paprikajancsi is én voltam (vagy picit még vagyok is talán), de növök, fejlődöm, és azok a dolgok, amiket 20 évesen inkább elrejteni igyekeztem a média elöl, mert úgy véltem, hogy ez nem érdekes a közönség számára, ma már az életem fő vonulatát képezik. Ma már a "paprikajancsizmus" egy létra, amin felmásztam ide. Én is várom, hogy kiderüljön, mi van itt fenn. :)
2009.11.08 15:24:28Sycamore
2009.11.08 15:18:06kiskaresz
Én is éppen erről beszélek! Nem szabad csak azt látni, amit a média próbál letolni a torkunkon. És főleg nem szabad az ő akaratuknak megfelelően azonnal ugrani egy témára. Ha egyfolytában azzal foglalkozunk, hogy olyan zombik legyünk, amilyet a média akar belőlünk csinálni, akkor elmegyünk az értékek mellett.
2009.11.08 15:25:51Gatto Negro
mbaye!
A jelenség amiről írtál, egyre látványosabb. De én személy szerint Kristófot hitelesebbnek tartom ebben mint Delhusát, Sebestyén Balázst vagy Kozsót...szerintem ők az igazi "látvány-ezoterikusok".
2009.11.08 15:26:01eino.
2009.11.08 15:20:46steinerkristóf
Hát, majdnem mindenki hülye tizenévesen.Az az időszak arra van. Csak kíváncsi voltam, hogyan látod ma.
Szerintem jól. :)
2009.11.08 15:28:01steinerkristóf
mbyae, igen manKó akart lenni. :) a celebipar lehet felesleges sokak szemében, de a könyven nem az. a könyvemnek ehhez semmi köze. meg kellett írnom, le kellett írnom. nem akarlak rávenni, hogy olvasd el, de ha a blogomra felmész, ott találsz 2 fejezetet, rövidek és sokat elmondanak rólam. örülnék neki, ha szánnál rájuk 5 percet (mindent anyámról, és freakshow a címe a két bejegyzésnek). csak azért, hogy egy picit többet láss belőlem. ami pedig a egélhetést illeti, én nem a "celebségből" élek, hanem írásból, sok magazinnak írok és fordítok, sokszor persze a nevem sincs ott a cikk mellett, vagy egészen picivel van írva. :)
2009.11.08 15:28:13Bruti
T12345678!
Látom te is levetted a lényeget. Kurvára nem akartad megérteni mit mondok.
Akkor most még egyszer kulturáltan:
Hülyét kapok az olyan emberektől, akik papolnak a másságról, meg legyünk toleránsak mindenkihez, de mikor ténylegesen cselekedni kellett, akkor meg kudarcot vallottak.
Biztos fellelhető az az rtl műsoros (Celeb vagyok m.k.i.) videó, ahol a védenced susmogott Tóth Gábor táncdalénekesnővel (gondolták, ezt most nem látja/hallja a kamera), hogy mekkora kretén ez a Pákó, és minek hozták egyáltalán a dzsungelbe.
Remélem, most hogy kivettem belőle a szánalmas, a gyökér, a néger, a görcs szavakat, már te is bírsz olvasni a sorok között.
2009.11.08 15:31:41steinerkristóf
Gatto Negro, szerintem akkor kezd el valaki hiteltelen lenni, ha elhiszi önmagának, hogy "Igen, megtaláltam a FÉNYT, már annyira bölcs vagyok, hogy ezt most jól megosztom mindenkivel". Én kőkeményen melózom azon, hogy neveljem magam, és kontroláljam magam, a hülyeségeimet, az egoista vágyaimat. Van, hogy sikerül, van, hogy nem, és olyankor felállok, és megyek tovább. Nagyon hosszú időnek kell eltelnie ahhoz, hogy ne röhögjem ki magam, ha a saját esetleges és jövőbeli szellemi felemelkedésemről beszélek.
2009.11.08 15:34:25ato boldon
Kristóf !
Delhusa Gjon-nal hogy állsz ? ........
2009.11.08 15:35:35steinerkristóf
Bruti . a világon semmi köze nincs Pákó származásának ahhoz, hogy nem örültünk neki. Hosszú ideje szenvedtünk az állandó esőben és a combig érő sárban, rég túl voltunk azon a ponton, amikor showt akartunk csnálni, tűrőképességük határán voltak sokan. Nem volt fánk, fáztunk, és éhesek voltunk. Aztán megérkezett Pákó a maga energikus és lendületes "na majd én feldobom a hangulatot" modorával, és mi megrémültünk, hogy mostantól minden fals lesz. gyébként nem lett az, Pákó nagyon hamar felfedezte, hogy a helyzet sokkal keményebb, mint sem higy itt bárki képes lenne megjátszani magát a nap 24 órájában.
2009.11.08 15:36:32Chapell
Kristóf! Amúgy hogy lesz valakiből buddhista utólag? Magát annak vallja? Olvas könyveket a Zen-ről és az alapján felveszi ezt a viselkedésformát? Mert tudtommal nincs olyan, mint pl a keresztényeknél a megkeresztelkedés.
2009.11.08 15:38:42Gatto Negro
steinerkristóf!
Na látod! Pont ezért vagy hiteles!:) A többi díszmegvilágosodott ezt nem vállalja fel. Ők természetesen egyből tökéletesek...Csak mesélnek, hogy itt tanulmányoztak valamit, meg ott...aztán amikor a nagy tudást a gyakorlatban is meg kéne mutatni, leégnek mint a genfi gatyagyár.
2009.11.08 15:39:16Chapell
Ja igen. Meg még kérdés. Sokszor szoktad emlegetni, hogy kis korodban barbie babákkal játszottál, nem GI Joe-kkal. Az, hogy valaki homoszexuális, azt jelenti hogy a saját neméhez vonzódik. Ez miért kell együtt járjon azzal (egyáltalán mindig együtt jár?), hogy az ellenkező nem viselkedésformáját is felveszed, tehát nőiesen viselkedsz?
2009.11.08 15:40:48steinerkristóf
ato boldon, egyáltalán nem ismerem Gjont. A műsor után sosem találkoztunk, de azt hiszem nagyon egyértelműen lejött a tévéből is, hogy nem találtuk a közös hangot. :)
2009.11.08 15:40:56eino.
2009.11.08 15:31:41steinerkristóf
---
Nagyon sokat segít az útkeresésben a gyerek. Ugyanis az leránt a földre, de teljesen, és rájön az ember, hogy a legfontosabb az, hogy szeressünk, és végezzük a dolgunkat a világban anélkül, hogy másoknak ártanánk. Emellett lehetőség szerint ne hagyjuk, hogy mások ártsanak nekünk. Ez persze nehéz.
Fontos még, hogy adjunk hálát. A sorsnak, Istennek (ki-ki a magáénak), bárkinek vagy bárminek, amit felsőbbrendűnek gondolunk a földi anyagnál.
6 évvel vagyok idősebb nálad, vén banyaként ennyire jöttem rá. Persze holtig van mire ráészmélni, ráadásul bőven benne van a pakliban, hogy tévedek.
2009.11.08 15:45:16steinerkristóf
Chapell, van buddhista beavatás. Ilyenkor kapsz egy buddhista nevet, és egy áldott zsinort (sárga vagy piros), és persze mindennek elmagyarázzák a jelentőségét. Nekem a szüleim buddhisták voltak már 2 éves koromban, ezért én kicsit "beleszülettem" ebbe. Gay dolog: Nem veszem át ezeket a viselkedési formákat, ez nem egy mesterséges folyamat, hanem így alakulok magamtól. Mikor még beszélni sem tudtam, már akkor pink tapétát akartam a szobámba, nem kéket. Bármilyen hihetetlen, ma már sokszor vissza is fogom magam, hogy elfogadhatóbb, fiúsabb legyek - a könybemutató képein láthatod, hogy tök fontosnak tartottam, h pl egy extrém öltözék ne terelje el a figyelmet magáról a témáról.
2009.11.08 15:47:48steinerkristóf
eino, biztos, hogy igazad van. mindennél jobban vágyom gyerekre. de ebből most valószínűleg megint valami véres vita alakul majd ki valakivel. :/
2009.11.08 15:53:43holdika
Kristóf! Szerinted nem röhej,hogy egy Páko vagy egy molnárdebi vagy egy csálészáju tünde ugy trónól a média egén mint egy csillag. Molnárdebit is láttam a tegnapi fókuszba,hogy kivitték Las Vegasba és még ezt be is mutatta az RTL csatorna nyilván azon célzattal,hogy lányok mutassátok meg a likatokat és pornozzatok és ezért jutalomutat kaptok.Nem csodálkozom hogy a mai fiatal lányoknak ez az idáljuk.
2009.11.08 15:54:20Dr. Stefan Krank
Kristóf, nem mondanám, hogy irigyellek. most már akármit is teszel, akkor is mindig jönnek majd a negatív hozzászólások. itt egy "celeb" nem lehet értelmes, meg jóindulatú, és mélyebb, mint egy hamutartó.
2009.11.08 15:54:30tanár úr
Milyen segg lyuka lehet? mint egy kályhacső:))))
2009.11.08 15:55:14ato boldon
'Az önéletrajzzá többé-kevésbé összeálló novellagyűjtemény megjelenése alkalmából rendezett eseményen készítettünk vele interjút, ahol elmondta, ő Geronazzo Máriában és Kiszel Tündében is felfedezi az értéket'.
Velük találtál közös hangot ?
2009.11.08 15:57:02eino.
Ezzel ne törődj. Ez csak a net. Engem már azért megdobáltak virtuálisan, mert egyedül nevelem a gyerekemet. (Tuti nem egészséges mentálisan, nem lehet annyira egész, mint egy ,,normál" családban stb.)
Le kell tojni. Viszont azon én elgondolkodnék, hogy tényleg max. az írás maradjon és ,,celeb-lét" szoruljon háttérbe még ennél is jobban, ha sikerülne adoptálni egy gyereket. Mert a sárdobálástól tényleg komolyan sérülhet a kicsi, és az egész család légkörét megmérgezheti.
Ismeretlenül és kéretlenül ennyi. Minden jót!
2009.11.08 16:00:16steinerkristóf
Ato, nem, soha. Egyikükkel sem. Tündét egy nagyon jóindulatú, kedves, de teljesen elveszett és kicsit zakkant embernek ismertem meg 2-3 interjú során, Máriával sosem beszéltem. Arra próbáltam utalni ezzel, hogy szerintem mindennek helye van a világban, és hogy nem létezik a jó győzelme, ha nincs egy opponens. De ott van pl Kelemen Anna, akivel viszont találtam közös hangot, és ő teljesen más, mint pl Kiszel vagy Pákó. Ő sokkal szebb és összetettebb lélek, mindannak ellenére, amit kívülállóként érteni (vagy nem érteni) lehet belőle.
2009.11.08 16:01:52holdika
Kristóf! Mit szólsz Márk is meleg... Igaz látszott rajta elég rendesen, de nem tudod mi történhetett vele,hogy most "megnyilt""
2009.11.08 16:03:13szurdancs
Kristóf! Szerintem nyugodtan vágyhatsz rá, remélem össze fog jönni nektek is. Azt gondolom erről, hogy pontosan annyi jogotok van a gyerekneveléshez ,mint bárki másnak. Elnézve a mai ,jobbára heteró, szülőket nem állnak a helyzet magaslatán. Ma egy szülő akkor lesz szülő, ha eléri a megfelelő életkort (optimális esetben)és egyszer csak gyerekük/eik lesz/nek. A történet az esetek jelentős részében válással végződik, majd jön a harc a gyerekért, a vagyonért...stb. És bizony a mai gyerekek nagy része ettől is boldogtalan, meg persze attól, hogy az alfahím apuka rendszeresen elveri, a túlzottan szubmisszív anyuka, meg hagyja, vagy elszenvedi ő is, mert ez az élet rendje. Ezt még lehetne sorolni egyébként. Szó kell essen szülői felkészültség hiányáról és annak következményeiről. Berne Sorskönyve igen tanulságos olvasmány.
2009.11.08 16:03:58steinerkristóf
Holdika, hát igen, én mindig tudtam Márkról, de szerintem ez afféle nyílt titok volt. Nem tudom miért most nyílt meg, talán az új műsor miatt nagyobb a médiaérdeklődés iránta. Mindenesetre örülök neki, mert minél többen felvállalják, annál kevesebb olyan önmarcangoló tini lesz, aki végül egy nemműködő házasságban találja magát.
2009.11.08 16:07:58steinerkristóf
Szurdancs, köszönöm a tippet, megkeresem a könyvet. Egyetértek veled, szerintem egy gyermeknek szeretetre és odaadásra van szüksége.
2009.11.08 16:14:09Baader_Meinhof
Szia Kristóf! írtam már reggel, nem értem, hova tűnt a kommentem, pedig gratuláltam. Nomégegyszer: gratulálok az intelligens válaszokhoz, így tovább, nagyfiú! tiszteletre méltó, amilyen őszinte, hiteles, önazonos életet élsz. ezt kiváló szülői példa híján képtelenség lenne utánad csinálni. bár nem vagyok egy tinimagazin korosztály, de szeretem a fellépéseid, mert érződik az állandó önreflexió, és az árnyalatnyi irónia, önirnia. kedvelem a hangalámondásaidat is, igazán szépen, érthetően, artikuláltan beszélsz.
2009.11.08 16:14:57kakaósbögre
Nem lehetne vita helyett egyszerűen lelőni?
2009.11.08 16:20:42steinerkristóf
Baader_Meinhof, nagyon köszönöm. Milyen jó, hogy vannak itt olyanok is, akik tényleg tudják, mit is csinálok. :) Még örülök is annak, hogy nem vagy "tini magazin korosztály", a könyvbemutatón is láttam, hogy szerencsére egyre vegyesebb csapatot érdekel, mit mondok, vagy hogyan mondom azt. Nagyon izgalmas utazás ez. :) Minden jót neked.
2009.11.08 16:37:00escéhá
Kedves Barátom, én eddig annyit tudtam Rólad, amennyit láttam Belőled. Hadd ne mondjak őszintén erről semmit. De ezek a mondatok, ha tényleg Te mondtad:
"Nagyon szeretném, ha részese lehetnék annak, hogy mindenki megérti azt, hogy nekünk embereknek egységben kell működnünk. Mindannyiunknak. Az is, aki a Mónika show-ban üvöltözik és az is, aki a Katona József színházban áll fenn a színpadon és fejből tud húsz drámát - mi mind ugyanannak az egységnek a részei vagyunk."
... szóval akkor nagyon szeretném, ha minél több nyilvánosságot kapnál, hátha egyszer csak előkerül a korpa közt a tőgye... vagy az ocsúból a tiszta búza, vagy a gyöngy a disznók közül... Szóval, érted. :-)
2009.11.08 16:39:45Baader_Meinhof
külön kívánom Neked, hogy Izraelben is találd meg magad, találd ki magad, hogy járhasd az utad, és ott is kiélhesd az exhibicionizmusodat. Mert valljuk meg, amit csinálsz, ahogy kifejezed magad, alapvetően függ az anyanyelvtől, ami történetesen magyar. bízom benne, hogy Izraelben is menni fog. Ami pedig önmagad felvállalását, megmutatását illeti: tudom, sejtem, hogy hatalmas munka lehet mögötte. mert senki sem így születik. pontosabban így születünk, de aztán gondoskodnak róla, hogy ránk kerüljön az álszentség és az önhazugság máza. vékony jég az viszont, hogy mennyit áruljunk el magunkról, hogy hitelesek maradjunk, és ne tűnjünk magamutogató celebeknek!
(amúgy a kedvenc Thomas Sabo karkötőmön két medál fityeg: egy buddha és egy Hamsa)...
2009.11.08 16:50:25kakaósbögre
Nyugodtan vállalja fel magát Izraelben is.
Arrafelé-már ha hihetünk a híradásoknak- a vélemények a melegekről néha egy 7,62-esben fejeződnek ki....
2009.11.08 16:55:24holdika
Most hogy elolvastam Márkról is a cikket ,az a véleményem,hogy lassan a normális szexuális beállitottságu embernek szégyellnie kell,hogy ő nem "más"... Mintha egy ilyen beismerés elinditaná a karriert, vele foglalkozik a média a sajtó ée ezáltal hires lesz. Pedig egy normális férfi és nő tudja reprodukálni a népességet és nem pedig a melegek akik ugye elvből nem szülnek tőlük akár ki is hallhatna a emberiség - ez az én véleményem
2009.11.08 17:32:57jog-ász
nem kell szégyellned hogy nem más vagy hanem hetero, azért irogatnak erről folyamatosan az ujságok mert érdekli az embereket még azokat is akik buziznak..nézzétek meg mennyi komment..szoval amig ilyen különleges dolognak fog ez számitani addig a média eladhatónak itéli meg és igen is irni fog rola.
2009.11.08 17:34:24steinerkristóf
Fityisz, ne sajnáld, nagyon irigyellek, remélem nekem is nagy családom lesz! :-) 4 unokától biztos rengeteg szeretetet kapsz! Köszönöm, és szeretettel ölellek.
2009.11.08 18:22:51nyc
Végre egy értelmes ember a médiában, aki akar is valamilyen értéket képviselni. Kifejezetten örülök, hogy létezel Kristóf, csak így tovább. Itt az ideje, hogy a magyarok megtanulják elfogadni egymást, akármilyen is a másik. Külföldön éltem több évet, érdekes módon máshol nincs ilyen szintű intolerancia. Azonos neműek kézenfogva sétálgatnak, senkit sem érdekel ez. Szánalmas és szomorú, hogy Magyarországon ez még mindig téma tud lenni. Ugyanezzel az erővel lehetne bélyegezni másokat is "piros a sapkád nyuszika?" címszóval, de mi értelme lenne? Élni és élni hagyni.
Egyébként meg nem a latens homo-k buziznak a leghangosabban?...
I love U Kristóf.
2009.11.08 18:25:09Raszputin
Szerintetek a homokosok jó részének nincs gyereke? Mert elhihetitek,hogy van. Úgyhogy hozzájárulnak ugyanúgy a népességhez. Ha ugatni akartok,menjetek,ugassatok az abortusz ellen. Az népellenes.
Pá
2009.11.08 18:35:06édriennn
érdekes cikk érdekes válaszokkal messze a velvet színvonal fölöt...
érdekes Kristóf világnézete és tényleg látszik az a vékony burok,h nem akarja észrevenni a mai farkastörvényeket.érdekes volt elolvasni és örülnénk hasonló színvonalú cikkeknek hasonló színvonalú emberekkel,és itt nem drága Tündénkre gondolok.
A homofób hozzászólások pedig...hát ez szerintem abszolut neveltetés kérdése,nah meg beállítottdágé azt viszont nem értem,h 10 évesen ,hogy jöhet rá valaki a saját nemi identitására,pontosabban arra,h homoszexuális mikor még a szexualitás mibenlétével sincs igazán tisztában.ha esetleg olvasod Kristóf megköszönném a választ...(:
2009.11.08 18:37:30College
Helló,
bár nem tartozik a mostani interjúhoz, de a pornós-fuvarozós sztoriért nagyon irigyellek! Mázlista :D
Ha kicsit továbbgondolod, akkor a sztori magva simán lehetne egy jó kis adult film forgatókönyv-alapanyaga! :)
2009.11.08 18:52:43Négyszögeltű kerek erdő
Én pedig kedvelem Steiner Kristófot!:)
Mindig sokat nevetek amikor nyilatkozni látom:)
Van egy két barátom akik ismerik őt és azon kívül, hogy hisztis, soha semmi rosszat nem mondtak róla.Nem olyan régen olvasgattam a blogját és kifejezetten megfogott, főleg ahogyan az anyukájáról beszélt.A hozzászólásokból kb 10-et tudtam elolvasni, gusztustalan, hogy milyen primitív emberek vannak...
2009.11.08 18:59:57loncs
A kommenteket elolvasva, mit ne mondjak vannak még sötét foltok a fejekben. Az előttem hsz-t iró @nyc leirta amit én talán meg sem tudtam volna ilyen szépen jól fogalmazni. Csak még annyit Kristőf kivánom,hogy legyen gyermeketek, és örüljetek az unokák kacagásának sokáig. /egy fiatal édesanya/
2009.11.08 19:38:16szentATYAA
Nem azt kell nézni,hogy ki-hová-mit rak, hanem az akiről beszélünk/szó van az mit tett le az asztalra, mit közvetít, hogy él. Itt 90%-ban arról beszéltek, hogy meleg és uuuu. Nem az a lényeg, hogy ő hová rakja, vagy neki hová teszik!!!
Én szívesen ülnék le vele (vagy váltanék pár mélt)mert értelmes, okos, és meglátta, hogy tenni az emberekért JÓ!
Az emberek tudatlansága ide vezet. Aztán csodálkozunk, hogy a gyerek böribe megy, mert leszurkált valakit, mert meleg, cigány, arab, amerikai, vagy éppen sört iszik bor helyett.... És ki lesz a hibás????? PEERSZEE, hogy a másik!! Mert mi jól neveltük a gyerekünket ARRA, HOGY AMI NEM OLYAN, MINT AMI NEKÜNK TETSZIK, AZ AZ ELLENSÉGÜNK!! Ez az anyukák, apukák!!! Így kell ám a gyerekeket nevelni!! A más, az csak rossz lehet!!!
gratula nektek!!!
Én szólottam! Amein
2009.11.08 19:40:33szentATYAA
Bocsánat! nem 91%!! Csak kb. 65%.
Én szólottam! Amein
2009.11.08 19:57:47sarga rozsa
Nekem nem az a bajom, hogy buzi, és nem az, hogy nem tudom elfogadni őket, csak egyszerűen nem értem miért kell reklámozniuk magukat,és felvonulgatniuk. Legyenek el békében, csendben
2009.11.08 20:23:08intruderjani
Ez a cikk egy elég hosszú vicc volt, csattanó nélkül...
2009.11.08 20:53:25Bead
Kristóf,
kérlek, egyet árulj el nekem. Ha Te teljesen el tudod fogadni önmagad, és békében vagy önmagaddal (bár lehet ezt félreértelmeztem és ilyet Te nem állítasz), akkor miért ilyen fontos, hogy mindenki megértsen és elfogadjon?
A legtöbb ember azért küzd mások elismeréséért, mert önmagával van baja. Butának tartja magát.. kövérnek.. soványnak.. hitványnak.. stb.
Szóval mi üldöz ennyire Téged?
2009.11.08 21:08:00Fuckleberry Hinn
Milyen szép is, amikor alsós kisgyerekek felfedezik egymás testét... Ezt én nem tudom miért kellett felhozni, kissé ízléstelen...
A többivel simán egyet tudok érteni, eddig identitásától függetlenül egy díszpintynek tartottam, most meg egy értelmes, jó szándékú díszpintynek.
2009.11.08 21:20:51soprano
Díszbuzi.Ez kell a jövő nemzedéknek.Szaros léccel kergetném a rotring-ot. Hányinger a pacek.
2009.11.08 21:23:09steinerkristóf
Bead, tételezzük fel, hogy egy olyan világban álsz, ahol mindenki szilvát eszik. De te szereted a szőlőt, és semmi bajod ezzel a ténnyel, és minden nap, ha szőlőt veszel, megszólnak vagy belédrúgnak érte. Akkor mi a konzekvencia? Az, hogy valójában nem tudod elfogadni, hogy szereted a szőlőt? Vagy az, hogy az emberek nem elfogadóak és ezen változtatni kéne?
2009.11.08 21:33:52soprano
Te : azért mert te szőlőt eszel nekem mi a tőgyért kellene azt ennem? És miért kell azt hallgatnom,hogy te büszke vagy rá hogy szőlőt ehetsz?Mert ez jön le mindenhol csak beburkolva.
2009.11.08 21:38:17steinerkristóf
Soprano, senkinek sem KELL szőlőt ennie, és nem vagyok rá sem büszke, se nem propagálom. Ha kérdeznek, elmondom, és hozzáteszem, hogy semmi bajom tőle, bárki számára nyitva áll ez a lehetőség.
2009.11.08 21:44:23soprano
Ahoz képest ha kimondják a nevedet mindenkinek ez jut az eszébe és nem valami más.Aminek véget lehetne vetni azzal,hogy leteszel mást is az asztalra,és nem 27 évesen ezzel büszkélkedni,hogy tizenévesen kostolgattad a haverodat.Szerinted erre ki a vevő?Melyik IQ szegény rétegnek akarsz vele megfelelni?Van Meleg ismerösőm,de az kurvára elvonul és nem rázza a mellét.Szerintem kicsit feltünési viszketekség a diagnózis.
2009.11.08 21:51:03szilvi1960
Nekem az a legnagyobb félelmem, nehogy buzi legyen a fiam (ha fiam lesz). Azt nem élném túl.
2009.11.08 21:54:52steinerkristóf
Soprano, nem kezdem a mai beszélgetést az elejéről, de ha van kedved, olvass vissza. Ennél sokkal többmindent "tettem le az asztalra", nem ebből élek, nem erről nyilatkozom, de mivel TI, Velvet és bulvárlap olvasók erre vagytok vevők, az újságírók ezzel indítanak minden interjút. Én pedig nem kezelem tabutémaként, mert nincs mit titkolni rajta. Ha érdekel, hogy mivel foglalkozom, olvass. Átlagosan havi 6-7 magazinnak írok, szinkronizálok, és folyamatosan végzek valamilyen karitatív munkát. Ha erről cikkeznek, a kommentek utána arról szólnak, hogy vajon mekkora a segglyukam. Ez pedig sajnos nem a média, hanem a felhasználó, a fogyasztó hibája. Természetesen én is követtem el kommunikációs hibákat, és volt, amikor szándékos polgárpukkasztással keltettem fel a figyelmet, de nem hiszem, hogy 2-3-4 évvel ezelőtti, sokszor félremagyarázott balhék alapján bárki igazságosan ítélkezhet felettem. Joga persze van hozzá mindenkinek, csak van -e értelme...
2009.11.08 22:04:04steinerkristóf
Dezsőfi, ezt én is reggel óta sérelmezem. Írtam nekik mailt, se semmi. :( Sajnos úgy tűnik, senki sincs odaát. :) www.steinerkristof.com, és www.kristofsteiner.com angolul.
2009.11.08 22:05:47soprano
Nem is volt szándékomban itélkezni,csak leirtam a véleményemet,mivel itt ezt szokták.De most megyek,mert vár a kisfiam.
Vele élmény beszélgetni.További tartalmas életutat.
2009.11.08 22:07:47steinerkristóf
Soprano, sok boldogságot, egészséget neked és a kisfiadnak.
2009.11.08 22:14:29Sycamore
Szia Kristóf! Gratulálok a könyvedhez! Kívánom, hogy minden sikerüljön, amit elterveztél. Drukkolok nektek! :o)
2009.11.08 22:20:27soprano
Köszi.
2009.11.08 23:08:01woof woof
gyb érdekes magyarsággal fogalmazta meg a kérdéseit.
de egyre jobban kiderül, h ez a kristóf egy értékes ember:)
2009.11.08 23:14:03bibortenger
Nagyon nehéz dolog Celebnek lenni.
Kevés embernek adatik meg, aki lelki sérülés nélkül tud fennmaradni a média világában. Mert egy idő után meghasadhat a tudat és elhiszi, hogy, ha "nem teszek semmit, akkor is különb vagyok, érdemes arra, hogy címlapra kerülhessek".
Sok fiatal vágyik a hírnévre, arra, hogy kiemelkedhessen, hogy bármiben is, de különb lehessen...Aztán jó pár beavatáson át kell esnünk mindannyiunknak ahhoz, hogy rájöjjünk arra, hogy háziasszonyként, vagy buszvezetőként is lehetünk különlegesek - egyszeri és megismételhetetlenek. Csak belül kell rendet teremteni.
És vannak, akik tényleg arra születtek, hogy a médiákban szerepeljenek, de nagyon érettnek kell lenni ahhoz, hogy megérezzék azt, hogy miért is kapták ezt a "kegyet" a Sorstól.
Nagyon fontos úton indultál el kedves Kristóf! Kacagva, sírva, mindent megmutatva magadból eljutottál az egyik legfontosabb mondatig, hogy mi mind ugyanannak az egységnek a részesei vagyunk...Lehetünk buddhisták, zsidók, feketék, fehérek, írók, takarítók...Akkor válunk teljessé, ha az Én-ből eljutunk a Mi-be.
Ritkán nézek tévét, de sokat olvasok. A fiaim egyik kedvenc zenecsatornájából néha beszűrődött néhány szösszenet a konyhába. Hát nagyon jókat szórakoztam! Aztán néha olvastam a filmkritikáidat is - jaj, nagyszerűek! Soha sem jutott eszembe, hogy "másnak" lássalak, mindig is éreztem, hogy szépen, lassan sétálsz az igazi sorsfeladatod felé. Drukkolok, hogy kiteljesedhess, hogy megmutathasd a benned rejlő értékeket,titkokat!
Szeretettel gondolok Rád!
2009.11.08 23:35:46steinerkristóf
Bibortenger, minden korábbi kommentnek (és nagyjából az egész mai napomnak) értelmet adtál. Köszönöm! Hogyan lehetséges ez? Hogy tudod ki vagyok, honnan jövök és merre tartok? És mindeközben nem 15 éves kislány vagy, hanem felnőtt, akinek fiai vannak?
Miket olvasol? Ismersz esetleg személyesen? :) Nagyon felkeltetted a kíváncsiságomat!
2009.11.08 23:43:00woof woof
this is the beggining...:DD
2009.11.09 01:43:12Halálkufár
Nézd Kristóf, voltaképpen abban igazad van, hogy nem kellene megítélni téged azalapján amit a média belőled ad, te ez ellen semmit sem teszel, de miért is tennél. Gyereket vállalni nem játék, és a heterók se csinálják mind jól, de akkor visszamehetünk a dedóba ki a bénább. Ha van tartásod és nem jössz ezekkel a kávéházi buddhista szöveggekkel, amiért én kérek elnézést, szóval akkor te legyél jobb mint a heterók és ne kezdj bele egy olyan dologba, ami pszichológiailag halálra van ítélve. Két férfi nem tud egy lányt, vagy egy fiút felnevelni, ezt hidd el, egy férfi és egy nő nagyobb esélyel feltud. Nem arról van szó, hogy milyen ember vagy, de vonatkoztass már el magadtól, bki. Lehet, hogy neked nem furcsa, ha egy férfi mellé fekszel le, de a kis 5 éves lányodnak talán az lesz. Ameddig a hetero életmodellt másoljátok sosem fognak elfogadni, ez kurva élet biztos. Ezt nem értettem soha a melegekbe, a ripacs melegekbe, hogy miért nőiesek?Miért akarnak gyereket? Ennyire nem látják, hogy mások? Miért akarják, hogy az ő életük is a hetero modellben teljesedjen ki? Ez örület.
2009.11.09 01:43:58Halálkufár
Az viszont jó, hogy rengeteg melegnek gyerekvállalás és egyéb ostoba, önző vágya nincs és megértik, hogy minden ember egyenlő, nem egyforma és tiszteletben tartják az egyediséget. Egy közösség nem atomizált elemekből áll, hanem egyediségekből, ne dobd el te is a sajátságod és legyél hetero klón. Mindig azzal szaroztok, mit mond a társadalom, mi a f.ért kell állandóan ezzel foglalkozni? Ha buddhista vagy, ne karkötőkkel szórakozz, hanem ébredj rá arra a megoldásra, mely úgy emelbe titeket melegeket a közösségbe, hogy abból nem utálatot váltotok ki. Ez a Jézusnak két apja volt transzparenstől a házasság szentségéig tart, amely kettő tényező már eleve ideológiailag kiüti egymást. Addig ne nevezd magad Buddhistának amíg alszol és nem látod át, hogy provokálással elfogadásért harcolni hülyeség. Saját úton járj, ne másén, különben sosem érsz oda ahova "TE" akarsz.
2009.11.09 02:27:03Mesterséges inteligencia
Én láttam egyszer kétszer a Krisdtófot szerintem teljesen oké.
csak az emberek ferde szemmel nézik a melegeket pedig nem kéne.
Ideje lenne látni nem csak nézni :)
2009.11.09 02:30:50Mesterséges inteligencia
bocsi este van és már fáradok Kristófot :)
2009.11.09 02:46:56Grifter
Ezúton jelezném a Velvet moderátorainak, hogyha buzinak lehet lenni, akkor homofóbnak is (persze bizonyos határok között).
2009.11.09 08:10:22bibortenger
Kedves Kristóf! Egy csomót írtam Neked, ami eltűnt az Universumban. Nehéz lesz újra leírni...
44 éves háromgyermekes Anyuka vagyok, aki a médiában dolgozik, csak a kamera másik oldalán.
Saját bőrömön érzem micsoda felelősség, hogy mit alkotunk, mit írunk le. Ma már fontosabbak számomra az erkölcsi törvények, mint az,amit a szerkeztőm kíván. A bulvárt nem nézem le, szükséges rossz, ami évezredek óta létezik, vannak ennél nagyobb bűnök is, pl. az üzleten alapuló hírek sokasága, amely mind a testet, mind a lelket károsítják(lásd hitel, vagy vakcina őrület)
Sok hegyet-völgyet jártam végig, vittek mások a hátán, vittem én is másokat, míg rájöttem arra, hogy mindenki csak a saját terheit cipelheti. Az is tökmindegy, hogy hogyan nevezzük azt aki az égben lakozik. Érzéseink egy tőről fakadnak és minden isteni teremtmény földi születésének értelme van. Szeretni kell és nem ítélkezni. Hiszek abban, hogy a lét örök körforgásában minden a helyére kerül.
Most Bruck Edit visszaemlékezéseit olvasom: Ki téged így szeret.Mindenkinek ajánlom, aki azt gondolja, hogy "szar" világba született, hogy rájöjjön , hogy milyen szerencsés.
Most mennem kell, mert pici fiam felébredt.
Szép napot, hitet és erőt kívánok Neked, meg azt, hogy minden nap legyen időd nemesítgetni azt a virágos kertet, amit a Lelkedben őrzöl!
2009.11.09 08:39:47steinerkristóf
Jóreggelt. :) Most nagy rohanásban vagyok, de gyorsan felszalattam a netre, és amit egy másik bulvárportálon találtam, ékesen példázza mindazt, amiről itt beszéltünk. Ennek az interjúnak 1 mondatát kiragadva a stop.hu "Steiner 10 évesen barátja nemiszervével játszott" című cikket jelentetett meg. Én ugyebár nem mondtam ilyet, nem nyilatkoztam nekik, és nem is egyeztette velem senki az anyagot. És persze ezt is sok-sok ember olvassa majd el anélkül, hogy felmerülne bennük: talán az egész egy csúsztatás. Így működnek a dolgok.
2009.11.09 08:53:17steinerkristóf
Na kicserélték a címet végre. :)
2009.11.09 08:55:02arx
nem úgy volt hogy nagy rohanásban vagy?
2009.11.09 09:36:36tomsawyer
hmm...azért nem kéne teljesen rágyógyulni a Kristófra, azért mert beírt...bár kétségtelenül élmény számba megy, hogy valaki értelmes, és képes is, tud is, akar is válaszolni...
Anno javasoltam ezt ezen a felületen a Sóhert Norbertnek is, mint lehetsége utat-gyógymódot arra a masszív utálatra, ami körbeveszi - de nem élt vele, vagy nem megfelelően( álnéven, dühösen sértetten védekezve)...na mindegy.
Örülök, hogy egy értelmes emberi hangot találtunk a kakofóniában, de ne gyógyuljunk teljesen rá...bár ez csak szelíd javaslat...
2009.11.09 09:56:06ElsőÉva
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
most rögtön nekimegyek a falnak...
hétfő vazze, hétfő... :(
2009.11.09 09:58:18Kytia
Kedvelem ezt a srácot. Értelmes és őszinte. Ritka, mint a fehér holló.:)
2009.11.09 10:04:00chipshop
steinerkristof:Nem bantani,velemenyezni.A cikkeid nagyon jok,mondom ezt ugy hogy tenyleg nehez nalam megutni a mercet minden szinten es teren(tobb oka van,irashoz kotheto)viszont beleolvastam a konyvbe,es ize...6 oldal utan letettem mert az elso ketton asitoztam.Miert?A tema jo,az iras dagalyos.Kritika,epito jelleggel(legalabbis annak szanva):-))Szerkesztodet szerkesztokent lelonem.siman.Fejbe.:-)))
2009.11.09 10:04:46bogyóc
steinerkristóf! Komolyan érdekel! Voltál valaha nővel? Mondjuk kiváncsiságból?
2009.11.09 10:15:25bogyóc
Szerintem mi csajok tudnánk Neked olyat mutatni hogy elállna a lélegzeted...
2009.11.09 10:59:41Dr. Körömlakk ®
szerintem van róla némi fogalma, hogy a csajok mit tudnak mutatni... csak őt ez nem igazán hozza lázba. mert meleg. hallottál már erről kedves bogyóc?
nem kell ezzel ennyit foglalkozni. meleg és kész.
mi lenne, ha egy embert nem a nemi identitása határozna meg, hanem a produktuma. ha van neki. jó lenne olyan világban élni, ahol nem tudná a nagyérdemű, x-nek, y-nak milyen a nemi hovatartozása, mondjuk amiatt, mert nem ez lenne a mérce, és a meghatározó. én speciel nem szeretném tudni senkiről. mert egyrészt nem rám tartozik, másrészt mert akkor nyilván nem is látszik rajta, harmadrészt akkor nyilván nem az az illető legnagyobb teljesítménye életében, hogy meleg-e vagy sem.
ez persze egy álomvilág.
2009.11.09 11:07:23Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker
Attól függetlenül hányok ettől a gyerektől, hogy buzi-e vagy nem.
Így mondjuk jobban.
2009.11.09 11:07:35Sway
Kedves Kristóf!
Gratulálok a könyved megjelenéséhez, továbbá ahhoz az értékrendhez amit képviselsz és amit közvetíteni próbálsz mások felé is. Nagyon szimpatikus ember vagy számomra, szerencsés lehet az , aki a barátodnak tudhatja magát, remélem ezentúl is megbecsülik és viszonozni fogják! Nyilván, mivel nem ismerlek csak egy-egy részletét láthatunk "Belőled", jó esetben amit Te közvetítessz és nagyobb ferdítés nélkül jut el hozzánk (mint például a könyved, hiszen ott maximum Te tudsz torzítani és nagyítani a dolgokon, nem másokon múlik), de azt hiszem ez olyan mint egy sejtelmes fénykép, ahol mondjuk csak egy kivillanó fülcimpát, egy elkapott nevetőgödröcskét, vagy éppen egy kézfejet látunk csak , de ha az harmóniát, boldogságot, esztétikumot vagy valamiféle szépet közvetít, akkor hiszek benne, hogy maga a teljes ember is ugyanolyan benyomással lenne rám ha látnám egészében is.
Szívből kívánok Neked és a szeretteidnek egészséget és azt, hogy amit szeretnél vagy kitűzöl célnak az teljesüljön.
Sway
2009.11.09 11:13:02Dr. Körömlakk ®
egyenlőre ez a dolog ma ott tart, hogy összesúgunk, és vihogunk, hogy jujj, nézmá, az ott egy buzi. holott melegek és leszbikusok ezer éve is voltak. sajna erre maguk is erősen rásegítenek, a gyakorta elviselhetetlen külsővel, és bicskanyitogató viselkedésükkel. tudomásul kellene venni, hogy nem ettől lesznek elfogadva. én, sok kommentelővel ellentétben nem "ütném őket míg mozognak", vagy hasonló, de mikor gyanútlanul felbukkan valahol egy-egy példányuk, amelyik úgy fest mint egy idióta elmebeteg, és megkérdi a Gyerekem, hogy ez hogy meg mi, nos akkor azért lecsavarnék egy fülest neki, hogy ezt tartsa má meg a négy fal közé ha lehet... én nem vagyok erre kíváncsi sem az utcán, sem a tévében fényes nappal. amíg én nem írom ki a hátamra harminc centis betűkkel, hogy hetero vagyok, stb... addig a melegek se nyomják ezt le mások torkán... mert nem érdekel.
persze van a heterok között ezerszer irritálóbb viselkedésű nem kevés, de az meg nem ez a téma.
2009.11.09 11:39:02nunista
Kristóf! én szeretlek, de kezdesz kicsit sok lenni.Azzal váltasz ki pont negítv érzéseket belőlem, amik eddig nem voltak hogy olyan dolgokért is isenítenek amik más számára természetesek és ő velük kapcsolatban meg mégsincs ekkora hirverés.Tudom ez nem kifejezetten a te hibád de légyszike vegyél vissza magadból vagy a téged ajnározó irkászok mellőzenek egy picit!Úgy vagy érdekes és szeretni való ha nem a csapból is te folysz ha pl átmész az utca másik oldalára!
2009.11.09 14:35:57Irgun
Remélem Izraelben kap a szefárdoktól..MUHAHA
2009.11.09 14:37:06csiribiribu
ez a Kristóf nemis olyan fos arc!
csak mért homár ebben a városban minden második férfi?!
2009.11.09 14:38:26jenko80
Van egy kedves buzeráns ismerősöm, tegnap átkísért egy gyengénlátó nyugdíjas melegpornósztárt a zebrán, amúgy nagyon intelligens (kb 125-130 lehet az iq-ja). Szőkésbarna haja van, egy tincs rakoncátlanul belóg a kék szeme elé. Most épp dolgozik, és termeli az adót az államnak, ezért nincs ideje könyvet írni (amúgy tudna). Akinek szimpi, legyen oly kedves egy kis zsét átutalni a számlaszámára, amit privátban örömmel megadok. Nekem csak a 10% közvetítői díjra lenne szükségem, mert mégiscsak én hoztam a biznisz, és amúgy is olyan elfogadó vagyok, hogy megérdemlem.
2009.11.09 14:40:26csiribiribu
ööö
nemis láttam a Kristóf is kommentel..
amúgy nincs baj a homárokkal
2009.11.09 14:53:57Alil
Loca, örülj, h nem szakácskönyvet írt!:-)))
Ez a könyv sztem lezár egy fejezetet az életében, azért írta meg, hogy tovább tudjon lépni - ahogy mondta, az utóbbi fél évben nagyon megváltozott - az a Kristóf, aki a könyvben van, már nem ugyanaz azzal, aki megírta a könyvet. Nem mellékesen pedig azért, mert sokat hoz a konyhára. De ha csak utóbbi lenne a cél, most jó kis recepteket olvashatnánk tőle!:))) Melegen ajánlom - címmel:-)))
2009.11.09 14:59:24holdika
jaj már 27 évesen lezár egy fejezetet , nem mondod Alil! Mi is irjunk már könyvet arról,hogy lezártuk a celebek életét és jöjjenek már az értelmes emberek és kezdjünk egy ujabb fejezetet.
2009.11.09 15:16:08Alil
Helyes! De mit is keresünk akkor itt? :-))) Nem látod, hogy egy celeb is lehet értelmes ember?
2009.11.10 00:00:04Halálkufár
ÍRD CSAK A KÖNYVEKET kristóf EGY SZÉP NAP MAJD ELÉGETJÜK MINDET, RÉGI JÓ SZOKÁS SZERINT.
2009.11.10 08:20:14kiskaresz
Ügyes, ügyes... Ezek a válaszok rendben vannak.
Úgy tűnik az "egyszerűsítésre" játszó kommentelő barátaink csak a nemi identitást látják. A konstruktív vita messze van!
Mondjuk nem hiszem, hogy Ők megnéznek akár egy Almadovart is. Mondjuk a Mindent anyámról kötelezővé tenném ebben a témában... Még ha a magam hetero módján távol tartam magam "ettől" a világtól.
Még egyszer várom mi lesz "odafent" a kétrea tetejeén. Arra biztos vevő leszek, a magánélete meg nem érdekel. Minden jót! Sok értékes(!!) munkát kívánok Neked!
2009.11.10 13:57:36jenko80
AlmodÓvar!
Melegen javaslom még Hulio Medem filmjeit!
Los amantes del Círculo Polar
Lucía y el sexo
2009.11.10 13:58:29jenko80
bazmeg Julio (huliónak ejtjük, elfonetizálódtam...)
2009.11.10 15:57:10lokrojf
Undorító! Felháborító!
Ez kell Magyarországnak, persze, mi más: homokos senkiháziak könyvet írnak a nagy semmiről! Szomorú! Szomorú, hogy erre van igény!
2009.11.11 08:00:46woof woof
Dr. Körömlakk: ezzel az erővel ha nem tudod megmagyarázni a gyereknek, h az a bácsi miért jár nőies ruhába, vagy rózsaszínbe, akkor azzal is gondod lehet, h ha egy metál koncertről kifelé botorkáló részeg metálossal találkoztok, akkor miért hány a bácsi a bokorba. meg pl egy latex fétisbuliból kijövő csajok, fiúk miért járnak gumiruhába, stb...