Amikor megkaptuk a meghívót a film bemutatójára, azonnal tudtuk a szerkesztőségben, hogy veled muszáj interjút csinálnunk, mert téged mindig nagyon sokan olvasnak. Szerinted abban, hogy téged választottak ki, szerepet játszott az, hogy személyed ennyire foglalkoztatja a közvéleményt?
Nem hiszem. Volt egy válogatás, amire én is elmentem, és háromfordulós casting után kaptam meg Elza szerepét. A férfi főszerep kifejezetten Kern Andrásra íródott, de Köves Krisztián Károly (a rendező) azt mondja, a női főszereppel kapcsolatban először nem is gondolt rám.
Kicsit úgy hangzik ez, mintha cikinek számítana, hogy van előéleted. Pedig például számomra izgalmasabb attól a film, hogy egy híres színésznő a főszereplője, nem pedig olyasvalaki, akit nem ismerek. Egy profi filmkészítő szemében elvileg egy teljesen helyénvaló érv a válogatásnál, hogy ki az, akire kíváncsiak a nézők, ki az, aki bevonzza az embereket a moziba.
Ez így van, nem csak egy színésznő, én egy csomag vagyok. Amerikában a profitorientált gondolkodás miatt fontos a húzónév.
Hogyan készültél fel a forgatásra?
Rendőrnőt alakítok, ezért a forgatás előtt meg kellett tanulnom néhány rendőr-fortélyt, ami ebben a filmben szükségszerű volt, pl. pisztolyt összeszerelni, de lőni is. A szakember szerint, aki tanított, tehetséges vagyok (nevet).
Van sok verekedés, akció is a Halálkeringőben. Kaszkadőrrel dolgoztatok?
A filmben kaszkadőrök nem játszanak, de Gellén Kata kaszkadőr segítségével gyakoroltuk be a jeneteket. Volt három hetünk a forgatás előtt, és erre az időre egy, a filmbélihez hasonló lakást próbáltunk találni és berendezni, ahol gyakorolhattunk. Tudtuk, hogy hol merre hány méterünk lesz, hol lesz a kiságy a szobában, satöbbi. Kata csinált három vagy négy variációt és ezt ott a helyszínen meg is mutatta nekünk, Mészáros Bélának (a jelenet másik szereplőjének), Krisztiánnak és nekem. Végül Krisztián kiválasztotta az egyiket, mi meg Bélával egymásra néztünk, és azt mondtuk, hogy „ezt mi biztos nem, felejtsétek el”. De végülis összemixeltünk egy általunk is hitelesen kivitelezhető verekedést, és az látható a filmben.
Azért egyszer megsérültél közben...
Igen, részleges térdszalag-szakadásom lett. Béla egyszer kirúgta a lábamat, mert már annyira fáradt voltam, hogy elvesztettem a fonalat és nem követtem a koreográfiát. El kellett volna a vennem a lábamat, amikor volt egy olyan rúgás, ami úgy néz ki, mintha eltalálna, de persze igazából nem találja el. Csakhogy én nem húztam ki a lábamat, és eltalált. Egy kicsit fájt, dehát vérünket a produkcióért! (nevet)
Mi Kern András legjobb és mi a legrosszabb tulajdonsága?
Lehet, hogy ugyanaz a kettő: a kíméletlen őszintesége. Ez nagyon ritka, és ezért elszoktunk tőle. Ő nem gondolkozik azon, hogy elmondja-e, hogy veled kapcsolatban mi a véleménye. Nem akar bántani vele, egyszerűen csak kikívánkozik belőle. Viszont soha senkiről nem hallottam a háta mögött beszélni - nem, elmondja neked, a szemedbe. Ezért mindig tudod, hogy hányadán állsz vele, bár ez azért néha tud bántó is lenni. De nagyon szerettem őt már a Miniszter félrelép forgatása alatt is, és ez a film most még jobban összekovácsolt minket. A film 90%-ában csak mi ketten szerepelünk és majdnem minden nap forgattunk. Szeretem az intelligenciáját és a humorát, mert a humor nagyon fontos. Minden emberben fontos, de a férfiakban még inkább. Szerintem csak humorral lehet hozzáállni az élethez. Úgy gondolom, ezek alapkövetelmények egy kapcsolat, egy barátság kialakításánál: a humor és az őszinteség.
Ennyi közös munka után is volt még mit ellesni tőle?
Rengeteget. De ahhoz neked akarni kell, hogy tudj tanulni a tapasztalt kollégáktól. Olyan kis nüansznyi dolgok ezek, hogy nagyon oda kell figyelni. Nagyon cizellált, ahogy ő dolgozik, láthatatlan, ahogy Kern András belecsúszik a karakterbe, és ez a zseniális benne, és ettől tűnik olyan természetesnek. Ez a film egyébként mind a kettőnknek fontos volt abból a szempontból, hogy teljesen más, mint amit én eddig valaha csináltam, ő pedig hosszú ideje. Ő is szeretett volna már a viccesfiú-kategóriából kitörni, de úgy, hogy közben mégis marad benne valami igazán Kern.
Mit szóltál, amikor megnézted a kész filmet? Tetszett?
Ez egy fura dolog, mert első megnézésre nem tudom úgy nézni, mint egy külső szemlélő. Természetesen olyanokra voltam leginkább kíváncsi, hogy megcsináltam-e az ívet, eljutottam-e A-ból B-be a karakterrel, kommunikáltam-e azokat a dolgokat, amiket akartam. Első blikkre én ezeket néztem. Szinte remegve jöttem ki a vetítőteremből, de nekem tetszett.
Az én első benyomásom az volt, hogy mennyire profi a produkció.
Ez jó hír, ráadásul egy ilyen filmnél. Egy thriller nagyon könnyen át tud csúszni gagyiba, ha nem elég óvatosan nyúlnak hozzá. De ilyen őrült, elhivatott emberrel nem nagyon találkoztam még a szakmában, mint Krisztián. Úgy látszik, ez kell hozzá - és mindenképpen ez kellett ahhoz is, hogy én azt tudjam nyújtani a filmben, amit nyújtottam. Az ő állhatatossága és néha idegesítő makacssága kellett, hogy „de igenis, én ezt így szeretném”, és „igenis te pedig meg tudod csinálni”.
Káromkodtál már ennyit egy filmben?
Ezen én is felkaptam a fejem néhányszor, amikor megnéztem a filmet. Szóval a válasz nem. A forgatás 17 napja alatt eloszlanak ezek a káromkodások, de másfél órába összesűrítve...! Anyukáméknak mindenképpen előre kell majd szólnom, de nemcsak a káromkodások miatt. Nekik lehet, hogy kemény lesz ez a film, de mégiscsak a lányuk játszik benne!
A próbák és a forgatás után még van valami hátra a színészeknek a filmkészítés folyamatából?
Nálam a film a válogatással kezdődik, és még az is benne van, mikor ezért drukkolunk, hogy hányan kíváncsiak rá. A forgatás után pedig jön az utómunka, ami egy színésznek adott esetben az utószinkront, a plakát-fozótást és az interjúzást is magában foglalja.
Észre sem vettem, hogy a Halálkeringőben volt utószinkron...
Pedig van benne, de nagyon ügyesen megcsinálták. Kicsit zajos volt a stúdió, ahol forgattunk, ezért is volt rá szükség. Nekünk színészeknek - vagy legalábbis nekem - nagyon nehéz utószinkronizálni saját magamat. Ennél a filmnél meg aztán végképp nehéz volt később a fülessel a fejemen a mikrofon előtt visszahozni azokat az állapotokat, amiket a filmben produkáltam. A forgatáskor van felfutási lehetőség, de utószinkronnál semmi. Viszont lehet vele javítani, ha ügyes vagy, például hangsúlyhibákat.
Gondolom, az akciójeleneteknél kevésbé tudtok koncentrálni a szövegre, így azoknál volt szükség utólagos javításra...
Az akciójeleneteknél pont nem, nem kellett hozzájuk nyúlni!
Még több a velveten
- Ambrus Attila: Egyszer majd be kell mennem egy bankbaSzívét-lelkét beleteszi a kerámiáiba, az okostelefonokat viszont nem meri használni. Megvolt az egykori rabló első interjúja.
- 18+ A legpofátlanabb politikusok ülésteremben nézik a pornótA legutóbb lebukott azt mondta, egy nő megerőszakolását nézte meg figyelemfelkeltő céllal, más vicces emailekre hivatkozott.
- Osztrák mizu: Seggekről énekelnek lábossal a labanc indiánokMegpróbáltuk megtudni, ki lehet a szlovák, román, ukrán, horvát és szerb Fluor Tomi.






Kommentek
2010.01.14 11:37:16Réz-Fa-Szú
veled muszáj interjút csinálnunk, mert téged mindig nagyon sokan olvasnak.
Állat...
2010.01.14 11:38:50IGe
Egy valamit azért jól tud. Tudja mit és hogyan kell tenni a szereposztó díványon.
Nem színésznő ez valami elírás.
2010.01.14 11:44:04Zsuszli
egyszer egy kurvát játszott az egyik helyszínelős sorozatban-nagyon jól csinálta. (Ő volt a gyilkos)Én büszke voltam arra, hogy hazánk lánya szerepelt egy ilyen sikeres sorozatban.
őszinte, emberi, nincs elszállva magától.
2010.01.14 11:44:38nevitatkozzatok
Nem értem hogy a Kernt minek futtatják még mindig. Lehet, hogy korábban jo vólt, de kb 20 éve már csak egy megvénült modorgyűjtemény.
Múltkor elkezdtem nézni ezt kaszting mindent, az vmi elképesztő alja hulladék vót.
2010.01.14 11:48:09tomsawyer
Szerintem nem nyomta. Ha nyomja akkor berakják a filmbe, akkor is ha szar.
Nem nyomta, csak a "lehtőséget" adta meg neki ,hogy meghallgassák.
Az a gond, hogy losziban kb 80.000 valóban tehetséges szép fiatal nő áll sorba.Ha nincsenek kapcsolatai szinte kizárt hogy olyan szerencséje lesz, hogy befut.
Neki lettek volna, csak a kapcsolata nem tette meg ami a "szerződésben" volt.
Így szinte arra a szintre került mint a többi 80.000.
Lutri szintre.
Azt hitte nem arra fog kerülni. De arra került, nem sokkal lett előrébb a Wajnával.
Szerintem.
Mert Wajna tojt a fejére.
Ott baszta el, hogy másfél év után nem lépett le, amikor látta hogy szarik betartani a megállapodást.
Szerintem. :D
2010.01.14 11:49:16Janja
nem jó, hogy ott elől göndörös a haja :(
öreglányfrizkó...
ez a véleményem.
2010.01.14 11:51:26nácivadász tűsarkúban
próbálta őt Andy mindenhova benyomni, de még így sem jött össze neki 2 percnél hosszabb szerep. Sajnos tehetségtelen, de viszont intelligens, szép, stílusos nő, nem kurvult el a bulvártól, az egyetlen, aki normálisan tud interjút adni, kulturáltan megjelenni, viselkedni. de sajnos a színészetet nem kellett volna erőltetnie, mert nem megy neki. Kevés ennyire maníros alakítást láttam, mint az övéi. bár mondjuk még így is jól megél ebből, szóval annyira nem kell sajnálni.
2010.01.14 11:51:32Janja
2010.01.14 11:44:04Zsuszli
egyszer egy kurvát játszott az egyik helyszínelős sorozatban-nagyon jól csinálta. (Ő volt a gyilkos)Én büszke voltam arra, hogy hazánk lánya szerepelt egy ilyen sikeres sorozatban.
őszinte, emberi, nincs elszállva magától.
bazzz, én aszittem akkor, h rosszul látok! gondoltam, áá, ez biztos nem ő.
ezek szerint meg de! Thx, Zsuszli! :)
2010.01.14 11:54:15Este
Ez a haj nagyon öregíti, és az a fura ruhaféle izé, amiből a vállánál több fekete dolog is kilóg, azt nem tudom hova tenni. Voltak idők, amikor igazán szép volt, szerintem, bár mindig is egy vértelen, hideg nőcinek tartottam. És ezzel párhuzamosan olyan úrinősen törékeny. Minden forgatáson elszenved valami balesetet, mintha cukorból lenne, pedig rettenetesen vigyáz az életkéjére :) Hát nem tudom..riszpekt, hogy nem vetkőzik és felvállalta a hospice alapítványt, de ennyi. Részemről :)
2010.01.14 11:55:21Herbie
Kurvát nem lehetett nehéz jól játszania.
2010.01.14 11:55:36GRANDI
NEKEM BEJÖN, AHOGY EZ IS
http://www.youtube.com/watch?v=JSqtZqY2h3U
2010.01.14 11:56:49aljaskuszobab
ilovebp: még sajnos nem sikerült találnom egy kövér, gusztustalan, de gazdag fazont, aki kifizetné a számláim így a huszas éveim elején. gondolom sikertelen ember vagyok, nem szidhatom katinkát...?
tomsawyer: nagyon jó, hogy kint fejlődött valamennyit (ez mondjuk nem nagy szó, a miniszter félrelépben nagyjából abból állt a színészete, hogy a melleit mutogatta), de dobó kata 35 éves, szerinted meddig lesz rá szükség?
ugyan azt csinálják vele is, mint a külföldön megbukott, öreg focistáinkkal, pl. dombi, akit nevetségesen túl fizetnek, aztán még el is veszi a helyet egy 19-20 éves játékostól, aki még vihetné valamire.
2010.01.14 11:58:20nácivadász tűsarkúban
amúgy szerintem izgalmas ez az új frizurabár egyenesen nekem jobban tetszik
2010.01.14 11:59:14tomsawyer
Szerintem fejlődik.
Én is tehetségtelennek tartottam mert affektál, és valóban maníros, mütyürkézik.
Rosszul vette anno a levegőt, ezért amolyan pihegősen beszélt, ami gond egy színésznél.
De fejlődik.
A CSak szexben már jobb volt, érezhetően...
ÉN azért teljesen nem írnám le...Hátha lesz értelme annak hogy évekig tanult kinn...:DD
2010.01.14 11:59:59MadamePompadour
Mindenkinek a pályafutása csúcsán kellene abbahagynia...
ez dobó katicának a színészi pályafutásán az volt, amikor a miniszterben sétált fel a lépcsőn és mutatták a bokáját...
azóta hanyatt-lik
2010.01.14 12:02:20nácivadász tűsarkúban
szerintem egy színész valóban fejlődhet, de alapjában véve egy tehetséges színésznek nem kell évekig Amerikában tanulnia, hogy fejlődjön. és nem 35 évesen kezd el fejlődni
2010.01.14 12:02:37fiokosszekreny
Hát, azért az a szerep a helyszínelőkben nem volt valami nagy szám, már elnézést...:) A szövege annyi volt, hogy "No." :DDD
Mondjuk szép volt benne az tény. De ez a "karrier" Hollywood meghódításához nem volt elég, amint láthatjuk.
És egyet értek, hogy vannak tehetségesebb fiatal (meg öreg) színésznők, akik véleményem szerint jobban megérdemelnék, hogy főszerepet kapjanak filmekben.
2010.01.14 12:03:43fiokosszekreny
Viszont, még mindig sokkal igényesebb és tehetségesebb, mint a legtöbb felkapott "celeb".
2010.01.14 12:08:23özv. Kovács Béláné
Én bírom a Katát!
Ne foglalkozzon a károgókkal, alakítsa úgy az életét, ahogy neki a legjobb. Az idő úgy is őt fogja igazolni.
Sok sikert hozzá!
2010.01.14 12:11:01indapasssucks
"mi az a szívlapát?"
/facepalm
vajon mi nehezebb? beírni egy commentbe ezt a kérdést, vagy beírni ugyanezt a google-ba?
holafaszba van az özönvízkapcsolóm??
2010.01.14 12:14:40pepita ofélia
Az A la carte-bani szereplése igen kínos volt. De!! nem atomtudósként, nem vetkőzéssel adja el magát, még csak öngyilkos se szokott lenni, hogy nem jött be neki Holivúd. Oszt mi?
Nemcsak a színészi szakmában futtatják a gyengébbeket,és mellőzik a tehetségeseket, ezt meg az irigy nem bírja.
2010.01.14 12:16:01strange fruit
Egyszer úgy is bebizonyítom, hogy minden harmadik nick ugyanaz az ember...
2010.01.14 12:19:58Senta.
Értéktelen, semmi film, az odavaló színésznővel. OK minden.
2010.01.14 12:37:50Imeon
Szerintem, Dobó Kata egyre csúnyább lesz. Fiatalabb korában sokkal szebb volt, de a sok kudarc megkeserítette.
A Vajna sztoriból le lehet vonni a következtetést: az egyetlen, amit elért ezzel a kapcsolattal, hogy megbélyegezték.
Van most neki valakije?
2010.01.14 12:44:55Santman
Megöregedett. Ennyi.
2010.01.14 12:56:44emesemese
volt egy film talán a Van helsing vagy valami hasonló de az is lehet hogy az underworld, vagy valami egészen más. Amiben hatalmasat alakított, egészen 40 másodpercig dugták egy útszéli kajálda WC-jében. És még csak nem is a főszereplő :D
2010.01.14 12:57:28fv1
Az a haj áll neki jól, amit a 24..28 képeken látni. Ez nem igazán.
2010.01.14 12:57:28Atisz
Reméljük ez az "első magyar thriller" jobb lesz, mint az "első magyar akciófilm" (Európa Expressz a gyengébbek kedvéért)...
A Miniszter Félrelép viszont nagyon jó volt.
2010.01.14 12:58:57fv1
Ja, és abbahagyta már a túlzott a r t i k u l á l á s t ?
2010.01.14 13:02:48Dr. Körömlakk ®
semmivel sem rosszabb az összes többi magyar filmszínésztől.
kifejezetten baráti, hogy nem vihognyihog sehol, van egy tartása.
a vajnás dolog meg má lerágott csont.
2010.01.14 13:03:58@fric
Amerikában kissé elhasználódott
2010.01.14 13:10:14aljaskuszobab
pepita ofélia:" nem vetkőzéssel adja el magát"
azért ez így nem teljesen igaz. a miniszter félrelép tette híressé, ha láttad a filmet tudhatod, hogy KIZÁRÓLAG vetkőzéssel adta el magát benne.
andy vajnanak meg csak levetkőzött...
gyakorlatilag azt az utat járta be, mint kelemen anna, csak egy felsőbb szinten:
vetkőzz le (filmben/újságban) aztán tartasd el magad egy idős férfival (aki "szeret"/ aki minden menet után fizet).
2010.01.14 13:11:35nácivadász tűsarkúban
"semmivel sem rosszabb az összes többi magyar filmszínésztől." mondjuk azért egy Udvaros/Básti/Töröcsik színvonaltól fényévekre van. ők megérdemlik a színésznő nevet. Sajnos a mai világban az értékmérő más lett, így az ő teljesítménye is lehet "színművészet "
2010.01.14 13:13:28tomsawyer
strange friut
Az biztos, hogy nekem ez az egyetlen nickem. EZ fix.
lmeon
Igen van valakije. Az illető nős, most válik a feleségétől.
Dr. Körömlakk
Egyetértek. Van nála rosszabb, régen borzasztó volt, de sokat fejlődött. Nem kiemelkedő most sem, és színpadon még nem láttam, az igaz, de filmen nem olyan borzalmas mint régen. A Wajna-ügyért pedig már megbűnhődött. Elég szívás volt neki az, ahogy átverte az a ...hmmm
2010.01.14 13:15:39Yvettebabacool
szevasz kincsem:D
2010.01.14 13:17:21prof. Perselus Piton
szegényt nagyon utálom...és a legjobb szerepe a Helyszínelők mazo-prostija volt...olyan kis testhezálló...
2010.01.14 13:17:23Miizu
ugyanolyan túlhájpolt valami lehet ez, mint az a csányis film, arra se mentem el, erre se fogom, majd ha még fél év múlva emlékszek rá, talán letöltöm valahonnan... D:
2010.01.14 13:18:05Pong
Szerintem aranyos MILF lett belöle s persze sunáznám.
S igen, én is sokat olvastam könyveit, föleg a Lindsay Lohan röl irt analizisét élveztem, meg a Britney-röl irt disszertációját.
2010.01.14 13:18:26tomsawyer
Udvaros nagy technikai tudással rendelkezik, de hajlamos a mütyürkézésre. A manírra. Színpadon főleg, reménykedem benne, hogy az új darabban aminek most lesz a bemutatója ezt nem kell végig szenvednem és most egyenesen játszik, mert a roppant hiteles, és egyenes játékstílusú SZabó-Kimmel mellett meg fog halni a színpadon, ha nem.
Ezt innen üzenem neki, ordítóan, bántóan mű lesz (érezhetően játszik ez azt jelenti) mellette ha elkezd mütyürkézni.
Róla ennyit.
Törőcsik hatalmas színésznő, de jó ideje elképesztően hektikus a teljesítménye, egyszer olyat csinál, meghalsz, aztán máskor meg olyat rippant, hogy attól halsz meg.
Mondjuk megengedheti magának végül is...de tud nagyot rippantani is, meg csodát tenni is. :D
2010.01.14 13:19:10Yvettebabacool
2010.01.14 13:18:05Pong
csoki
midnightanswerlostinspace
2010.01.14 13:20:45tomsawyer
Szeva' baba, sajnos megint lépnem kell :(
CSók :D
2010.01.14 13:21:43Pong
@ Yvette-b-cool
Haj, igen, becsiccsentettem apámmal reggel 4ig peregtünk, s ma van a szülinapom is, o ye.
2010.01.14 13:25:01Yvettebabacool
tudom,kerestem magat ezugyben
svajci kilengese utan szeretnem ezt szintetizatoros alafestes melett elmondani dalban
*es minden jot kedves baratom:)
2010.01.14 13:25:47Frank Bullitt
Már nagyon sokszor csalódtam a magyar filmekben. Erre kíváncsi vagyok. Szerintem Kata jó. Szép is, ezen nincs vita. Rásütöttek, egy hülye bélyeget,kész pasz. Ha egy bűnözőnek jár még egy esély, neki miért nem? Ha szar volt a filmben, akkor húzzuk le, meg lehet kicsi szívlapát emlegetés is, de addig kuss!
2010.01.14 13:26:21Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:11:35nácivadász tűsarkúban
menő ezt a hármast (vagy néha kibővítve még pár névvel) emlegetni, hogy bezzeg a régi nagyok... haggyuk már. tőlük sem kell elájulni. más korban más filmekben, más darabokban szerepeltek. nem biztos, hogy ők is hitelesek lennének egy mai közönségfilmben. ezek a fiatal színészek is 20-30 év múlva nagy öregeknek számítanak majd az akkori fiatalok között... mit lehet még ezekből a szerepekből kihozni? ugyanmár...
2010.01.14 13:30:23Pong
Gracie, már izzitom a lakodalmasnótákat, van mikro is, mehet a karaokesztárság.
2010.01.14 13:36:35szotyiyorki
na ez az a "nő" akitől hánynom kell! tragédia!
semmi színi tudás, semmi kisugárzás..eccerűen szar na...
2010.01.14 13:37:16nácivadász tűsarkúban
2010.01.14 13:26:21Dr. Körömlakk ®
hát szerintem akkor sem lehetőt mondjuk a törőcsikkel egy lapon emlegetni szakmailag. Ha neked meg semmi nem jó és minden ugyanmár, akkor élvezd Kata játékát, szíved joga. Egy jó színész a legkisebb, leggagyibb szerepből is kihoz valamit. Jó ár példa van erre....
2010.01.14 13:39:11Dr. Körömlakk ®
én meg szeretem a magyar filmeket. igenis megütik azt a szintet (ha felül nem múlják) mint amerikai rokonaik az ájulásig ismételgetett sémáikkal. természetesen egy kategórián belüli filmekről beszélek, nehogy valaki elkezdje az Ördög ügyvédjéhez hasonlítani pl ezt a filmet, mert lehidalok.
Sztem a magyar filmeknek baromi jó a forgatókönyvük, és a szereplők is többé-kevésbé jól adják. Én a minap láttam a Kútfejeket (tudom el vagyok maradva...), és sztem amcsiban is megállná a helyét a közönségfilmek között, vagy a Papírkutyákat is mostanában láttam, sztem jó.
biztos igénytelen vagyok, de igaából leszarom.
éljen a honi filmgyártás - nekem.
ti meg fikahuszárok lógjatok a jenki szarokon.
2010.01.14 13:42:34Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:37:16nácivadász tűsarkúban
sztem (egyenlőre) hiba Törőcsik Marival egy napon emlegetni.
Egyébként pedig Udvaros Dorottya sem akkora attrakció színészileg mint amekkora dicsfény lett köré kenve. Ő mindig minden alakításában Udvaros Dorottya, soha sem adott egyetlen szerepet számomra úgy, hogy ne a civil embert lássam benne. Erős szemályiség, nem tud kinyúlni magából. Ettől még nem szar nyilván, de a vakbálványozás esete forog fent. A közönség egy része magam vagyok ugye, tehát az én véleményem is épp annyira igaz, mint azé aki az ellentettjét állítja :)
2010.01.14 13:43:45nácivadász tűsarkúban
én semmilyen jenki szaron nem lógok, elutasítom az amerikai szennyet, egy két igényesebb kivételtől eltekintve (ördög ügyvédje pl ilyen). a magyarok művészfilmekben messze jobbak, de közönségfilmben sok a baklövés. de mint mondtam tömegeknek szóló filmben is lehet színvonal, a Kútfejekben Kaszás pl tök jó volt. Erre céloztam az előbb. és arra hogy ennek ellenére Kata nem üti meg ezt a színvonalat. De ez az emberi értékeiből nem von le. legalább következetesen kitart.
2010.01.14 13:44:37Zsuszli
A Papírkutyák egy iszonytosan jó film! Nemrég láttam én is, és majd be pössentettem a Töserdőszépe jeleneten! Kétszer néztem meg, és ugyanaz a hatás!:-))))))
2010.01.14 13:45:49nácivadász tűsarkúban
amúgy senki nem mondta, hogy kinek van igaza, ezek ügye vélemények, nem igazságok. "De gustibus non est disputandum"... de attól még el lehet mondani
2010.01.14 13:47:32Chiacig
Grizzly Géza: azért, mert elmondta a véleményét?
2010.01.14 13:48:08Yvettebabacool
Lakodalmas Lajossal inditunk
Foagraval es pezsgovel locsoltatjuk magunkat valami derek zsido etkezesi objektumban?
2010.01.14 13:49:35Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:43:45nácivadász tűsarkúban
nos, ezzel némileg már azonosulni tudok. de csak részben.
2010.01.14 13:51:25Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:44:37Zsuszli
bezony :)
2010.01.14 13:52:42Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:45:49nácivadász tűsarkúban
persze :)
csak sok esetben, ha a kommentem nem egyezett az előttem szóló 1000 kommenttel, nem annyira barátilag lett leszólva. de Nálad ez nem játszik. köszi :)
2010.01.14 13:53:10Pong
Elöször foagra-t kenünk magunkra aztán Mummot locsolunk magunkra s ropjuk klezmert ezerrel.
S héhéhéhé, most csak yenki szar, vagy magyar fos van? ejnye bár.
2010.01.14 13:53:37tomsawyer
Ne zavarjon Dr. Körömlakk, hogy ugyanezt, némileg szakszerűbben az Udvarosról már leírtam előtted:DD
Nem önmagát adja mindenben hanem maníros, mütyürkézik az apró technikai tudományát csillogtatja, azé érzed azt önmagát adja:DD
EGyébként pedig egy karaktert ad, és mivel egy zsánerben azé ő is benne van, ezért a karakterei hasonlóak, mert ezen a zsáneren belül osztanak rá szerepeket:D
További jó vitát :D
2010.01.14 13:57:04Yvettebabacool
2010.01.14 13:53:10Pong
Ipreferyankeeshit
2010.01.14 13:57:36Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 13:53:37tomsawyer
mélységes elnézésedért esedezem, nem olvastam, de talán nem is baj, így nem gondolom azt, hogy mások véleményét nyúltam le :)
így gondolom ahogy mondod pontosan. épp emiatt nem tudom, mitől kellene összeszarnom magam az Ő játékától gyönyörömben. természetesen jó színész - mint a többi naggyából... eltekintve a végletektől...
2010.01.14 14:00:15OKAMI
"Egy csomag vagyok..." - A hülyeség határtalan...
Amerika eldobott... megd...gott csomagja vagy kedvesem. Ez az, csak így tovább!
2010.01.14 14:00:16Dr. Körömlakk ®
jajj, tom, most látomcsak, hogy Te szakszerűbben írtad le. ajjaj. most sunnyoghatok el a kertek alatt amiért puritán stílusommal belerondítottam ebbe a szép velvetes kommentvilágba. nehari.
2010.01.14 14:00:49Pong
@ Yvette
Delicious yankee shit, u must eat it. Scat fetis.
2010.01.14 14:03:39Yvettebabacool
@P
ganz genau
wie war gesternabenditdoktorcane?
2010.01.14 14:08:41calvin&hobbes
Nos nekem semmi bajom vele... oszinten szolva inkab a sonja tud kikergetni a vilagbol - a hangjatol meg agyidegzsabat kapok -.... meg meg van egy par a fiatalabb generaciobol...
Szerintem ha tenyleg nyomtak volna Holywoodban valoszinuleg tobb szerepe lett volna, hiszen azert lathatunk olyan "szinesznoket" akikrol mindenki tudja hogy ultraszar megis sorban adjak nekik a nagy szerepeket!
Mindenesetre nekem messze a legszimpatikusabb az itthoni szineszvilagban... mindig normalisan oltozik, nem nyavog, nyuszog, tamtamozik a mediaban, nincs agybafobe az arcod elott - bemutatonal persze mas - es alapjaba veve meg ertelmes is.
Bar ez a marha nagy negativ megiteles nem meglepo.. meg a szivlapat, meg a kurvazas meg a pancserozas.... hmmm tipikus?
egyebkent meg a vajna dologgal kapcsolatban az vesse ra az elso kovet aki meg sosem probalt mas segitsegevel boldogulni az eletben!
2010.01.14 14:11:21Pong
@ Y
Alles gut, cognacgrandarmagnac s ser ohne Ende, mindezt reggel 5ig. Én 13ig aludtam, de padre felkelt 10kor, eh, akkoriban még tudtak emberek inni, s másnap legényeknek lenni.
2010.01.14 14:11:57Pong
Legényeknek lenni = implantátumokat csinálni, nyamnyam.
2010.01.14 14:18:42Yvettebabacool
so ist das
2010.01.14 14:30:21Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 14:08:41calvin&hobbes
így is van.
2010.01.14 14:39:53holla
Érdekes ez a kiből lesz nagy színésznő kérdés. A nagynéném mondta régebben, hogy a fene se érti, mitől lett a Törőcsik Mari akkora sztár, hiszen annyi, nála sokkal jobb színésznő volt akkoriban, amikor ő indult. Aztán most mégis ő a nagyasszony. (monnyuk én szeretem)
Kérdés: hozzáértők, sztetek az Ónódi Eszter jó színésznő? Mert egy időben őt is sztárolták, de szerintem nagyon gáz volt. Igaz, én csak filmen láttam.
A Dobó Kata meg helyes embernek tűnik. Azért a szex és más semmiben nagyon sajnáltam, mert a Schell Judit annyival jobb volt...
2010.01.14 14:46:12tomsawyer
Még gondolkodom, hogy megbocsássak-e Dr. Körömlakk.
Szegény nácivadászt leosztottad, ez nem elegáns dolog, főleg, hogy nem egy kúlevereszt volt amit írtál, mer előtted már más leírta:DD
Csúnya- csúnya Körilakk.
Abcúg.
:DDD
2010.01.14 15:07:45Dr. Körömlakk ®
2010.01.14 14:46:12tomsawyer
azt mégsem kérhetem, hogy büntess meg :)
2010.01.14 15:08:19kirúzsoz
jajj ne, a katát ne. annyi állástalan jó színésznő van, miért kell erőltetni?
ha kell a szex a filmben, ott az Ónodi, Gubás Gabi...miért kell ebből a manír csajból az aranyérig erölködve színésznőt csinálni?
2010.01.14 15:10:07Pong
Oh dehogynem, meghunyászkodás, szukkumbálás mindig lehetséges, punishmenow!
2010.01.14 15:11:26Dr. Körömlakk ®
Tom
a mütyörkézés mitől szakszerű kifejezés?
na mennyéte :)))
2010.01.14 15:13:58Pong
Karakteres arca va az tény, igazi hungarian milfs gone wild. S jobban járt volna ha Vajna helyett mondjuk Kovival nyomul. Mindenki jobban járt volna.
2010.01.14 15:15:24Dr. Körömlakk ®
Schell Juditot sem szeretem. Bár a szex és más semmit nem láttam, de azt a nőt nem bírom, a játéka számomra művi, és sablonos.
2010.01.14 15:17:52Pong
Und...ich bin ein Berl....pakk.
2010.01.14 15:20:07Pong
@ simon ujja mondja
Vajna kökemény producer, s látta, hogy inkább Steven Seagal method actingját használja ki.
2010.01.14 15:44:06Androsz
Figyeljetek, hát miféle senkik lettek nálunk celebrityk, azaz ünnepelt hírességek. Ha a barátokköztben meg az ellen-barátokköztben homorít egy ideig, már híresség. Ha szerepel pár pornóban, már híresség. Ha csak a csöcseit mutogatja az FHM-ben, már híresség. Dobó Katát látva legalább nem kérdezem azt, hogy hát ez meg ki a rosseb. És így vagyunk ezzel mindannyian. Ez már önmagában is valami.
Nem jó színésznő. De még fejlődik. Valaki emlegette Törőcsik Marit; én Tolnay Klárit említem. Nézzétek meg régi filmjeit, hát, nem volt egy ígéretes színésznő. De fejlődött, és az ország egyik legjobb színésznője lett, de igazán. Kata előtt is ott van még az út nagyobb része, és majd eldől, hogy mivé fejlődik. Nekem őt jobban esik nézni, legalább mert tetszik, mint az említett sorozatokban egy-egy olykor színművésznek titulált bábut.
Már nem fiatal, ez tény. Most már rajta múlik, hogy milyen a természete, mert most már ez is látszani fog rajta. És ha megnyeri a szíveket, akkor szeretni fogjuk. Azért is, mert akkor szép marad.
Ha, mondjuk, olasznak születik, vagy franciának, akkor lehet, hogy ma egy korábbi szupermodell, vagy egy világszerte elismert színésznő. Ne tagadjuk, Gina Lollobrigida, Raquel Welch, Jane Fonda sem voltak jó színésznők, de van, akit ma szeretünk, van, akit nem. Ezekhez a hírességekhez őt mérni csak azért túlzás, mert ő egy eldugott országba született. Most legalább jó passzban levőnek látszik, volt idő, amikor úgy nézett ki, hogy összeomlik, akár öngyilkos is lehet. Jó, hogy túl van rajta, és csak találja meg a helyét itthon, jó az.
2010.01.14 15:44:14chlitz
Dobó Kata valójában az egyszeri "háthabejönacsoda" leány tipikus esete.
Nem volt mit elbasznia, mert alapvetően egy olyan íven keresztül próbált meg befutni amihez köze nem volt. Nem mintha a hálivúdi színésznők olyan hűde frenetikusak lennének, de ő tényleg nem éri el még azt a szintet sem.
Nem tehetségtelen, hanem rendkívül gátlásos. Egy pszichológus valószínűleg többet segített volna rajta, mint andy barátunk, aki gyakorlatilag a legszebb éveit vette el tőle, megalázta, és tönkretette.
Rendesen megöregedett szerencsétlen.
2010.01.14 16:00:25tomsawyer
Dr. Körilakk
PEdig de.:D
Tanult barátom, konkrétan színházi rendező, használja előszeretettel, mondjuk úgy bennfentes, belterjes színházi szleng.
:DD
Kicsit sokat molyolok eme terepen,(bbáár már csak hetente 1x:D) anno meg rengeteget molyoltam, naponta ott meresztettem a valagam, így valék a vátesz, aki most kinyilatkoztatott:DD
amen.
2010.01.14 16:01:20tomsawyer
chlitz
Szinte minden színész gátlásos, illetve kompenzál valamit azé' ment színésznek.
:D
2010.01.14 16:35:32chlitz
a magyar "színészek" minden bizonnyal
legalábbis ami az elmúlt húsz évet illeti
2010.01.14 16:42:27untermensch
Aki azt állítja, hogy nem tehetséges, abból az irigység és magyarellenesség beszél. Eddigi legnagyobb alakítását itthon kevesen ismerik:
http://www.youtube.com/watch?v=QN_DsJ66qCM
2010.01.14 16:45:54Pong
@ unter tier
Magyarellenesség LOL, nem, csak a C kategóriás opportunista sziniésznöcske, egy ledér.
2010.01.14 16:52:58cöcke
Nekem szimpatikus ez a csaj, a megnyilvánulásai alapján teljesen normálisnak tűnik. Más kérdés,hogy,mint színészt én sem tartom nagyra,de tök mindegy ,mert ez a film vele vagy nélküle is ugyanakkora szar...
2010.01.14 17:03:54Pong
Viszont ez a film zseniális. U r gananidasavel! A shower? A showel!!
2010.01.14 17:15:41Pong
Teljesen olyan mint a Rocky II-ben az orosz:
!!! I MUST BREAK YOU !!!
2010.01.15 01:15:23nagyivett999
Aki itt fikáz, az tuti nem látta a filmet, mert minimum kétszermegnézős.
Lovagolhattok itt Dobó Kata életén, de beszélnék én inkább a rendezőről, aki idejött, és olyanba vágott, amibe még itthon senki. Trillert csinált, és méghozzá kibajót!
Katáról is felejthetitek amit eddigi filmjeiben produkált: a film Vele együtt jó. Egyszerűen bele illik az atmoszférájába.
Nem egy gyaloggalopp, arra készüljetek!
2010.01.15 07:37:39kirúzsoz
jelzem Antal Nimród már belevágott. és jól csinálta.
2010.01.15 17:28:43kirúzsoz
na jó. frissen sassoon frizurált kokainista, mint magyar valóság. hagyjuk már...
2010.01.15 21:03:14cingárfütyi
Dekoratív Nő nulla kisugárzással.Alapon nem tehetséges színésznő,viszont folyamatosan tanulja a szakmát és kicsit fejlődik.Azt sajnálom,hogy még nem találtak,írtak olyan szerepet amiben igazán jó lenne.Talán még megéljük!?
2010.01.16 14:20:35nagyivett999
Sok helyen olvasom, és igazuk van, így megnézve a filmet: Kata legjobb alakítását láthattuk.
Egyetértek, teljesen más, nem az a pipiskedő szerep. Kemény.
2010.01.16 14:27:01tlindenberger
A film nagyon bejött, és nem csak Dobó leányzó miatt, mert itt most nem a szépségeit villogtatta, hanem mert a helyszíntől kezdve minden egységesen, és a hazai filmipartól nem megszokott módon igényesen volt összerakva.
A sztori sem a megszokott sablonokból áll, úgy látom kicsit, mintha új stílust teremtenének itthon.