Várkonyiék kihúzták Bochkor pénze nélkül

2010. február 22., hétfő 10:23
Bochkor Gábor gyermekének anyja belgyógyászból lett híradós, amit többek között a véletlenek sorozatának és egy racionális döntésnek köszönhet. Végzettségéből fakadóan egy kicsit hipochonder, és ahhoz, hogy önszántából újra orvosként dolgozzon, gyökeres változásokra lenne szükség az egészségügyben. Addig is tovább levelezik Azurákkal a hírek szövegét tartalmazó papíron. Miután beosztják a pénzt, még a tartalékokhoz sem kellett hozzányúlniuk, amíg párja, Bochkor Gábor munka nélkül maradt.

A Bors szerint esett a Tények nézettsége.

A nézettség megállapítása soktényezős, és a cikk állításával ellentétben növekvő a tendencia. Érdemes megnézni, hogy a cikkben megjelentetett grafikonon nem szerepel a január hónap. Ennek egyetlen oka van: a Tények akkor nagyon erős volt, folyamatosan jön felfelé. Ha egy újság úgy gondolja, hogy jó velem egy hétvégi címlapot eladni, ferdítenek egy kicsit. Mit tudok csinálni? Egy nap majd elfelejtik. Mi tudjuk, elolvastuk, mentek a körtelefonok, és nem értjük, hogy erre miért volt szükség.

Miért lesz egy belgyógyászból híradós?

A véletlenek és egy racionális döntés miatt. Nyolc évig televízióztam Szegeden, egyetem, aztán később orvosi munka mellett is. Sosem terveztem, hogy országos tévéhez megyek, de teljesen véletlenül megláttak egy sajtóanyagon, ami a tudtom nélkül jutott el a TV2-höz. Megkerestek, hogy gondolkodnának bennem, majd két héttel azután, hogy kézhez kapták a kért anyagot, fel is hívtak, hogy a Tényekben tudnának elképzelni. Szakvizsga előtt álló, friss orvos voltam, a Szegedi Belgyógyászati Klinikán dolgoztam, és már akkor sem volt biztató az egészségügy helyzete. Diplomákkal és nyelvvizsgákkal a kezemben úgy éreztem, nem akarok hátat fordítani egy ilyen lehetőségnek. Ha ez a diploma előtt ért volna, nagy valószínűséggel nemet mondtam volna rá, de így úgy döntöttem, kipróbálom, és jobban bejött, mint gondoltam.

Ez válasz arra, hogy úgy érzed, jó döntés volt?

Igen, úgy érzem. Természetesen nagyon hiányzik a gyógyítás, a betegek, az a szellemű munka, amit ott végeztem, az, amiért sok évig tanultam, de az egészségügy körülményei nem annyira. Hozzá kell tennem, hogy azon a napon, amikor az évfolyamunk kézhez kapta a diplomát, 50 százalékunk elhagyta a pályát. Pedig amikor elkezdtük az iskolát, azt mondták, hogy mire végzünk, rend lesz az egészségügyben. Nem lett.

Mi kellene ahhoz, hogy visszamenj orvosnak?

Ahhoz, hogy önszántamból, és ne kényszerből menjek vissza egy klinikára dolgozni, gyökeres változás kellene mind fizetésben, mind körülményekben, mind eszközökben. Mondom ezt úgy, hogy korábban, az egyetemi klinikán, nagyon jó helyem volt: egy darab belgyógyász státusz volt a mi évfolyamunk számára, és azt én kaptam meg. Büszke is voltam rá, mert édesapám 27 évig ott dolgozott.

Családi nyomásra választottad ezt a pályát?

Nem, soha nem erőltették, pedig nemcsak az édesapám orvos, hanem az egész családom. Mindegyiküket hihetetlen hivatástudat vezérli, olyan akartam lenni, mint ők. Amikor harmadikos gimnazistaként közöltem, hogy a biológia és a fizika fakultációt választottam, láttam, hogy édesapám halványan elmosolyodott. Annak meg külön örült, hogy belgyógyász lettem, hiszen ő is az.

Mennyire vagy diagnoszta otthon?

A lányommal szemben abszolút nem, nem tudom összeegyeztetni egymással az aggódó anya és a tisztafejű orvos szerepét. Mint minden orvos, én is hipochonder vagyok egy kicsit, így, ha van valami, mennek a telefonok a szülőknek, majd azonnal elvisszük Nórit a gyerekorvoshoz. Hozzáteszem, hogy a nagynéném gyerekorvos professzor Szegeden, így elég könnyű, és a házi gyerekorvosunkkal is szerencsénk van.

Mennyiben kíván meg más lendületet a hírműsor-vezetői pozíció, mint az orvosi?

Egész más. Úgy osztom be a napközbeni dolgaimat, hogy egy hosszú kifutást tudjak adni a délelőttömnek és a reggelemnek. Egyrészt Nóri miatt, másrészt azért, hogy minél kipihentebb legyek. Próbálom eltolni azt, amikor ki kell csúcsosítani a ritmusomat. Tehát nem egy egész napos megfeszített munkatempó ez, hanem egy koncentrált, hirtelen. Míg mások hosszú távot futnak, addig én egy sprinter vagyok.

Egyértelmű volt, hogy te veszed át Máté Krisztina helyét?

Csabával ellentétben nálam evidens volt, hogy én kerülök a hétköznapi idősávba. Ráadásul nagyon komoly kimutatások készülnek arról, hogy hogyan fogadnak a nézők, ezek mind pozitívak, azt jelenti, hogy elfogadták, ismerik az arcomat.

Korábban Pachmann Péterrel alkottatok egy párost. Úgy érzed, passzoltok egymáshoz Azurák Csabával?

Most már igen, az elején nagyon furcsa volt, össze kellett szoknunk. Érdekes műfaj a páros munka. Nem lehet úgy csinálni, hogy rosszban vagytok, mert annak ellenére, hogy általában külön mutatnak minket, egymás mellett ülünk. Idő kellett, míg megszoktuk egymást. Most már érzem rajta, hogy rengeteget oldódott, beilleszkedett. Már máshogy beszélgetünk adás közben, kicsit élcelődünk, és elkezdődtek az összekacsintások is: levelezünk a papíron, amiről felolvassuk a szöveget.

Neked mitől van híradós fejed?

Azok alapján, amit hallottam, az emberek – tudat alatt – nagyon szeretik, ha a híradósnak szimmetrikus és szabályos az arca, ha nem vonja el a figyelmüket az, hogy görbe az orra vagy az egyik szeme kétszer akkora, mint a másik. A hajviselet is fontos, nem rajonganak az extremitásokért. A konzervatív, decens külsőt preferálják, amibe valószínűleg én is beleférek. Ezzel szemben a hétköznapokban sokkal dinamikusabb, gesztikulálósabb, mosolygósabb, társasági lény vagyok, és soha nem veszek föl zakót a képernyőn kívül.

Az egyik interjúdban arról beszéltél, hogy nyaralás alatt sem tudtok kikapcsolódni Bochkor Gáborral.

Nem jó szó a kikapcsolódás, mert az megy, inkább csak nem tudunk nem foglalkozni azzal, mi történik a világban. Mindketten híréhesek vagyunk a természetünkből és a szakmánkból fakadóan, ez pedig alkalmatlanná tesz bennünket a teljes érdektelenségre. Évekkel ezelőtt Londonban voltam pár napot, és az utolsó előtti napon volt a móri bankrablás. A készülődés miatt lemaradtam a hírről, csak akkor értesültem róla, amikor hazaértem. Elképesztő volt, hogy erről nem tudtam. Komplett elektronikai áruházat viszünk magunkkal, mindketten kütyüimádók vagyunk.

Lettek volna anyagi gondjaitok, ha Bochkor nem tudta volna továbbvinni a Bumerángot?

Nem, de nem azért, mert marhára gazdagok vagyunk, hanem, mert mindkettőnket hasonlóan neveltek a pénz kezelésére. A saját normáink és kereseteink alapján megszabunk egy határt, ami alá nem szívesen megyünk, mert akkor már bizonytalanságban érezzük magunkat. Most be is bizonyosodott, mennyire jó, hogy ilyenek vagyunk.

Hozzá kellett nyúlnotok a tartalékhoz?

Nem. Amúgy sem vagyunk nagy költekezők, és végül csak 2 hónap volt Gábor kihagyós ideje.

Kommentek

  • 2010.02.22 13:24:48wazze37

    Csak annyit mondanék még az előttem felszólalókkal egyetemben, hogy igen is legyen büszke az ember arra hogy elvégzett egy orvosit. De azért az eléggé kiverte a biztosítékot, hogy idézem " Mondom ezt úgy, hogy korábban, az egyetemi klinikán, nagyon jó helyem volt: egy darab belgyógyász státusz volt a mi évfolyamunk számára, és azt én kaptam meg. Büszke is voltam rá, mert édesapám 27 évig ott dolgozott"
    Ilyen háttérel nem hiszem, hogy olyan nagyon büszke lennék rá.
    A pénzkérdésről meg annyit, hogy mivel orvosi családból származik anyagi gondjai valószínű sose voltak. A TV-s fizetések min. duplája az orvosinak, de inkáb három négyszeres. Bocskor fizetése mikor a Danubiusból átmentek a Sláger rádióba több volt mint 1.5 milla. Mikor megszünt valószínúsítem,, hogy ennek a kétszerese. Ami nem gond, de ne jöjjön itt azzal, hogy jól beosztják a fizetésüket ezért nem kellet a tartalékhoz hozzá nyúlni. Ilyenkor megkérdezném a cikk íróját, hogy wazze te mennyit kapsz, hogy ilyen hülyeségeket kérdezel???
    A lényeg, hogy aki milliókat keres havonta és értelmes diplomásnak tartja magát legyen már annyi önkritikája hogy nem mond ilyeneket és ehhez hasonlókat.

  • 2010.02.22 13:30:14pcr

    Ez a pénzbeosztás szó zavar engem , de nagyon.
    A volt főnökassszonyom , aki anno 500 ezer körül keresett , na annak volt ez jelmondata , be is osztotta , a hétvégére sütött sütit , napra pontosan bedobozolta , mígnem egyszer az unokák befaltak egyszerre többnapnyi adagot.Rántotthszeletet annyit készített , amennyien megjelentek az ebéden.Utálta is őket mindenki , mint a XART.Persze , hogy tudta mindenki miből gazdagodtak meg a férje főmérnök volt , tehát a két luxuslakásuk ingyen épült(a beruházásokra szánt pénzekből) ,az asszony meg többmilliót kapott a zsebébe évente.
    Ennyit a spórolásról.

  • 2010.02.22 13:32:56SzZ

    Azon lehet, csak éppen felesleges vitatkozni, hogy jól néz-e ki. Azon is, hogy milyen orvos lett volna.
    Nekem erkölcsileg van bajom ezzel a nővel. Nevezetesen: férjnél volt, miközben összeszűrte a levet Bochkor playboy-jal. Nem ám leült a férjével, és elmondta, hogy vége. Nem! Egyszerűen (véletlenül?) terhes lett, ami évfolyamelső orvosnál lássuk be elég meglepő. A felszarvazott férj persze zokon vette, és csúnya válás lett a vége. Most meg "nem beszél" a volt férjével. Persze az is lehet, hogy az exférj nem áll szóba vele...

    Félreértések elkerülése végett: nem az a bajom, hogy talált mást. Az a bajom, hogy nem zárta le a házasságág, mielőtt a másik kapcsolatba beleugrott. Ez pedig csak azt mutatja, mennyire nem tisztelte azt az embert, akinek örök hűséget fogadott.

  • 2010.02.22 13:41:18pcr

    ˇ"Azurák Csabával?
    Már máshogy beszélgetünk adás közben, kicsit élcelődünk, és elkezdődtek az összekacsintások is: levelezünk a papíron, amiről felolvassuk a szöveget."

    Azurákkal?Kacsintgatni, fecniken üzengetni? Ez mááá szerelem!?

  • 2010.02.22 13:43:48Imeon

    SzZ

    Te beleláttál a házasságukba? Mindennapi vendég voltál náluk és onnan ismered ilyen pontosan a házassági életüket a volt férjjel. Ő az első, aki ilyet csinált?

    Orvosi papírja volt róla, hogy nem lehet gyereke. Aztán mégis lett!
    Hány nő elhiteti a társával, hogy az ő gyereke, miközben egy másikét neveli a sajátjaként a férfi. Te erkölcsileg fedhetetlen vagy? Nem hiszem. Senki se jobb a Deákné vásznáná, valakinek ez a bűne, valakinek az.

  • 2010.02.22 13:44:56hír

    Miért nem kérdeznek meg egy kétcsaládos minimálbéres embert,akinek a társa hónapok esetleg évek óta munkanélküli,hogy hogy bírják ki?Ja persze az nem lenne hír!

  • 2010.02.22 13:45:18Gabesto

    A cím egyáltalán nem irritáló, mert mégis a főkereső lett munkanélküli a családban. Amúgy nem 20 millából élnek havonta, hanem kb. nettó 4-ből (Bochkor 3, Andi 1). És amellett, hogy megengednek maguknak egy jó életminőséget, valóban beosztják a havi millákat, nem szórják szanaszét, nem drogoznak, stb. hanem befektetik, hogy jusson későbbre is...
    Amellett akik ennyi embert a rádió mellé, illetve a tv elé ültetnek, keressenek csak ennyit. Ha a média megfizeti őket, hát legyen. Legalább nem az én adóm megy rájuk, mint a sok érdemtelen, csaló, tolvaj állami cégvezetőre...

  • 2010.02.22 13:47:09pcr

    Én nem nézem és nem hallgatom őket sorry
    Bochkor úgy tűnik nekem , mintha szívna

  • 2010.02.22 13:50:53Gabesto

    Nekem meg úgy tűnik, hogy nem szív, csak mindennap hajnali 3-kor kel, ahogy én is. Rám is mondták már, hogy úgy nézek ki, mintha szívnék...

  • 2010.02.22 13:51:00jorda

    Az orvosi szakma szép hívatás,mégha jelenleg a körülmények messze is vannak az ideálistól.

    A hölgy szimpatikus volt a kezdetekkor,de csak azért mert a másik szépségből(D.T.K) már elegünk lett.

    A kérdés azonban az:megengedheti-e azt az ország,hogy a legnagyobb költségbe kerülő(kb.20 millió)orvosi diploma megszerzése után csapot,papot otthagyva bárki lelépjen?
    Nem érv,hogy új munkahelyén sokkal jobban keres.

    Talán viszont pontosan ilyen esetben kötelezni kellene a pályaelhagyókat a tandíj visszafizetésére,vagy legalább 6 év kötelező munkaviszony letöltésére.

    Álságos,felháborító és vérlázító az ország jelenlegi helyzetében ilyen emberek szájából azt hallani,hogy milyen ügyesen tudnak spórolni.

    Bochkor nézzen a tükörbe és kö....e szembe magát azért a sírásért és rinyálásért amit az adóváltás miatt az ország elött produkált.

  • 2010.02.22 13:56:38pcr

    2010.02.22 13:50:53Gabesto
    Én mostanában nem láttam Bochkort , régebben ment valamilyen gagyi rock , vagy popműsor a tévében , na abban olyan hiperaktivitást mutatott , mint egy bekokózott papagály.
    Sokan kelnek ma Magyarországon korán , mégsem rinyálnak, persze azok nem is keresnek 10 milliót.
    Egyébként ő maga mondta , hogy délre már régen otthon van és olyankor lefekszik aludni.

  • 2010.02.22 13:59:57fighting

    "Nem, de nem azért, mert marhára gazdagok vagyunk"

    Ezért a mondatért kár volt.

  • 2010.02.22 14:02:12edeseper

    2010.02.22 13:51:00jorda

    Nyilván a te gyereked diplomájára nem lesz az ország pénze elpazarolva. és Te biztosan kötelezni fogod rá, hogy lófasz fizetésért (amiből még az albérletét sem tudja fenntartani) poshadjon valami trágyadomb kórházban, amikor lehetőséget kap egy izgalmas és érdekes munka betöltésére 10x annyi pénzért?
    Te nyilván kurva nagyra értékeled a társadalmi megbecsülést meg a kötelességtudatot és szarsz a pénzre.
    Ki is az álszent?

  • 2010.02.22 14:04:28brana

    Ez a fiatal nő tényleg szép és okos is, ha el tudta végezni az orvosit. De minimum szorgalmas és kitartó.
    A haja rémes...kilenc sorban hétszál. Kellene valamit kezdeni vele. És nem ártana egy-két kilót híznia. Csupa csont.
    A hat év orvosi árát én is visszafizettetném.
    Jó lehet milliókat keresni havonta.

  • 2010.02.22 14:14:55SzZ

    @Imeon

    Persze nem láttam bele a házasságukba. Viszont közel lakom Pécelhez, pletykák meg vannak. Pl. hogy a férj a bulvársajtóból tudta meg a hölgy kapcsolatát Bocsival...

    "Orvosi papírja volt róla, hogy nem lehet gyereke" - írod. Ha ez igaz, akkor ismét komoly jellemre vall, ha valaki szocpolt vesz fel a házépítéshez, két gyermek ígéretével. Márpedig itt ez történt, saját bevallás szerint is.
    http://velvet.hu/celeb/bochkor0629/

    Az én feddhetetlenségemet meg ne keverd ide, tekintve, hogy semmit sem tudsz rólam. Speciel a házasság és a párkapcsolat tekintetében - amiben ítélkeztem! - nincs szégyellnivalóm. Szocpol ügyben sem: születés után kértem mind a három alkalommal.

  • 2010.02.22 14:15:36pcr

    A fenti képeken ez a nő túl sokat gesztikulál , ennek valami belső feszültség az oka , úgyhogy itt valami nagyon nem stimmel!
    Az arca olyan , mintha gyakran sírna.

  • 2010.02.22 14:16:28zoxó

    SzZ, a válópere már régen ment, amikor összejött Bochkorral. Azt hiszem, már nem is éltek együtt, az osztozkodáson ment a huzavona. Úgyhogy felszarvazásról szó sincs, csak a jogi procedúra még nem zárult le. Gyereke pedig az orvosok szerint valóban nem lehetett volna természetes úton.
    Ez az egész egyébként elég nagy publicitást kapott, utánanézhettél volna. De ha lelkednek jobban esik az álszenteskedés, nem zavarlak meg benne.

  • 2010.02.22 14:19:44zoxó

    Olyat még nem hallottál, hogy a szocpol felvétele után derül ki, hogy nem lehet? Ha jól tudom, nem feltétel a szigorú nőgyógyászati vizsgálat. Általában akkor derül ki, amikor valamiért nem jön össze.

  • 2010.02.22 14:23:59edeseper

    2010.02.22 14:14:55SzZ

    "Viszont közel lakom Pécelhez, pletykák meg vannak" - ez téged minősít.
    "Speciel a házasság és a párkapcsolat tekintetében - amiben ítélkeztem! - nincs szégyellnivalóm." Igazi mintapolgár vagy!
    Hál' Istennek, hogy élnek még hozzád hasonló feddhetetlen, tökéletes emberkék, akik joggal szidhatnak fűt-fát :)

  • 2010.02.22 14:32:10Lee&a

    @Imeon:
    Én azokat is ugyanúgy nullának tekintem, akik lelépnek külföldre. De ők nincsenek a médiában, nem verik a nyálukat.

    Arra meg nem kell várnod, hogy sok olyan ember legyen itthon, mint Andi. Hiszen tele van az ország olyanokkal, akik csaltak a szocpollal, akik a szüleik átlagon felüli keresete mellett az egyetemen nagyösszegű szociális támogatást kaptak. A magánéletét meg nem boncolgatnám, az az ő ügye, hogy a férje melett félrekuffantott és még gyerek is lett belőle. Ilyen is van.

    Kedveld nyugodtan Andit, attól nekem még lehet unszimpatikus.

  • 2010.02.22 14:32:27pcr

    Szóval 3x-en túl egy orvosdiplomás nő hozzámegy az első jöttmenthez , aki gyermeket csinál neki.

  • 2010.02.22 14:37:35Imeon

    SzZ

    "Persze nem láttam bele a házasságukba. Viszont közel lakom Pécelhez, pletykák meg vannak.
    Az én feddhetetlenségemet meg ne keverd ide, tekintve, hogy semmit sem tudsz rólam."

    Te se tudtál semmit róla és mégis dobálod rá a sárt. Te ítélkezhetsz más felett alaptalanul? Nagyon nem vagy feddhetetlen. Lényeg, hogy te mindent pontosan tudsz, mert Pécelhez közel laksz és oda elérnek a pletykák. Hihetetlenül intelligens, okos és művelt ember lehetsz. Nem is értem, hogy Várkonyi Andrea helyett miért nem szerepelsz a tényekben.

    Volt egy szomszédunk, akik szintén felvettek szocpolt két gyerekre, nem jött össz a két gyerek x év alatt, el kellett adniuk mindent, hogy vissza tudják fizetni a pénzt, és rá pár évre két gyerekük lett. Mik vannak?
    Biztos vagyok benne, hogy direkt csinálták, hogy megtévesszék az államot.

  • 2010.02.22 14:43:49Imeon

    Lee&a

    Várkonyi Andreára nem nagyon jellemző, hogy állandóan a bulvárban szerepelne.
    Nem szeretheti őt mindenki, természetes.

    Szerencse, hogy sok minta állampolgár van ebben az országban, mint te és többi kommentelő, aki soha semmi hibát nem tett még.
    Honnan tudod, hogy felvett szociális támogatást az egyetemi évei alatt?

  • 2010.02.22 14:45:00irinyeahétszentségit

    Nekem az fáj, hogy a friss diplomások fele még aznap el is hagyta a pályát. Mi a fenének taníttatunk ki ennyi embert??? Ennyire azért nem vagyunk gazdagok! A hírolvasáshoz pedig tényleg elég egy kommunikációs főiskola is, ha már diploma nélkül nem megy:((
    Ha meg tényleg audival és mercivel járnak, akkor túl vannak fizetve! Ja! és ne menjen vissza orvosnak! Aki a saját gyerekével is orvosokhoz rohan... Lázat mérni még tud?

  • 2010.02.22 14:52:28endre69

    sunáznátok?

  • 2010.02.22 14:53:30endre69

    Bocskor meg a TV-s karrier miatt otthagyta a férjét. Naná, hogy a pénzért.

  • 2010.02.22 14:54:07Quentin vagyok Montargis-ból

    2010.02.22 10:45:57pcr:
    Hát szegénynek épp biztos nem szegények, de havi nettó 5 milkó inkább az a 20.
    Várkonyi a tv2-n nem sokkal lehet 1 milka fölött.

    Ami persze még mindig jóval több, mint a legtöbb ember 3 éves keresete.

  • 2010.02.22 14:59:16fizetekmegegysort

    Várkonyi szerintem az egyik legnormálisabbnak tűnő "celeb". Többet nyilván nem tudhatok, hisz nem személyes ismerősöm (ellentétben azzal a számos fentebb ítélkezővel, aki nyilván nagyon jól ismeri, annyira, hogy még a jövedelmével is tisztában van :)) A nyilatkozata szerintem teljesen rendben van: hozott egy döntést, elhagyott egy pályát a jobb kereset reményében. Ez ennyire fáj? Vagy az, hogy jól élnek és önmagukhoz képest nem akarnak alacsonyabb színvonalon élni, és ezt fel is vállalja? És még ő az álszent? Na, nemár... Azt kéne tenniük mint "kedvenc" Hajdú-Sarka párunknak, villogni, szerepelni mindenhol?
    És végül, kedves SzZ! Nem kívánom Neked, hogy végigélj 4-5-6-8 évet annak árnyékában, hogy próbálsz megfoganni (vagy a párod), és nem sikerül. Ez még a legszebb szerelmet/házasságot is tönkreteszi. Ha egy ilyen embert elítélsz azért mert kilépett, vagy azért ahogy kilépett a házasságából... hát ez téged minősít. Már az ítélkezés maga is minősít.

  • 2010.02.22 15:01:19Pennywise

    Nem koltekezik a Bocskai vagy hogy hijjak? Hanyas kabrio mercije is van? Ez a "koltekezes" fogalom ugy latszik nagyon relativ.

    Nagyon jol nez ki ez a no, de sajnos agyilag szerintem zokni a munkahely- es ferfivalasztasa alapjan...

  • 2010.02.22 15:05:49besz@rok

    Ami elsore eszembe jutott, hogy en se vagyok matyo-himzes ecchhh... de nem am, viszont ennek a csajnak nincs csocse es ott a kocsmaban keszult fotokon, ott egy kicsit hosszu az arca. Olyan lofej benyomast kelt bennem. Mindenestre sunaznam ezerrel. :-D

  • 2010.02.22 15:07:17zombi

    ennyi sok köcsög irígy barmot... miért nem teszel azért, hogy te is többet keress???
    ... ja, tehetségtelen vagy ? ...az más... akkor tényleg csak az irígység jutott neked...!!!

  • 2010.02.22 15:07:51Balance Of Power

    Az egy dolog, hogy mindketten "konnyebben" kaptak meg sok mindent, mert tehetos csaladbol szarmaznak es igy jelentos hatszellel indultak az eletben, de basszus azert Bochkor ott volt anno a nemet nyelvu Danubiusban is es azert nemcsak Bumerangot csinalt palyafutasa soran. Megse segghulye, tehetsegtelen emberekrol beszelunk...
    A jogot valoban el lehet vegezni puszta seggelessel, de az orvosi azert talan kicsit mas. Meg ha az apja miatt is kapta meg vegul azt a helyet, ha ostoba, akkor el se jut odaig. Elvegre nem igazgatoi allas volt...

  • 2010.02.22 15:07:51Vamos

    semmi közöm,hozzá de amikor az akinek férjének a repülés a hobbija azt írja,hogy nem vagyunk költekezősek?..boaa.

  • 2010.02.22 15:07:54zombi

    ja és tényleg kedvelem őket mert ők tehetségesek...

  • 2010.02.22 15:09:51Füredi 2.0

    Andreának feltettek egy hülye kérdést, ő meg válaszolt. Aztán a hülye újságíró ezt rakta ki címként. A kérdés teljesen hülye volt: két hónap kiesés egy kicsit is intelligens, tehát előrelátó átlagcsaládnál sem gond.

  • 2010.02.22 15:11:09johnny fiamma

    Várkonyi Andit szeretem, az irigy embereket meg rühellem... ennyi.

  • 2010.02.22 15:23:00Korcs

    "egy darab belgyógyász státusz volt a mi évfolyamunk számára, és azt én kaptam meg. Büszke is voltam rá, mert édesapám 27 évig ott dolgozott" ööö lehet genyóság, de ez nem így helyes inkább:
    "egy darab belgyógyász státusz volt a mi évfolyamunk számára, és azt én kaptam meg, mert édesapám 27 évig ott dolgozott."?

  • 2010.02.22 15:24:02kvadrillio

    Le a kalappal előttük, hogy kibírták étlen-szomjan a Bocsi 2 hónapos" munkanélküliségét". :O)

    Viszonyt emlékszem, hogy szülés után Andre csak szerényen szarvasgombás tésztát kért Bocsitól, mert arra vágyott ! :DDDDD

  • 2010.02.22 15:25:06kvadrillio

    Andre a....az "a" lemaratt....

  • 2010.02.22 15:27:23Penelope

    Egyetértek a tandíjjal. Aki el akar végezni egy egyetemet és hajtja a hivatástudat az a tandíj mellett is le tudja. Talán megtanulnak a magyar diákok is dolgozni az egyetem mellett és nem tüntetni járnak a tandíj ellen. Egyébként orvosit, jogot bárki elvégez, akinek van segge hozzá.

    Viszont egyet ne feledjetek; Ti csináltok celebeket ezekből a "senkik"-ből, majd hitetitek el róluk még önmagukkal is, hogy "Királyok". Bocskor is és neje is asszem éhenhalnának, ha nálam mérnék a nézettséget és a hallgatottságot.

    Ja egyébként az indexes firkász is azért tette fel ezt a bicskanyitogató pénzes kérdést, hogy ennyi komment szülessen... Megkajáltátok... -tuk.
    Éljenek a celebek! Különben miről írkálnánk?

  • 2010.02.22 15:32:57SzZ

    @fizetekmegegysort

    A celebek közt lehet, hogy Várkonyi normálisnak tűnik, de földhözragadt mércével mérve könnyűnek találtatik. És azt se feledjük el, hogy a celebséget is ő választotta, mindazzal, ami ezzel jár. Beleértve azt is, hogy írnak róla, mások meg kommentelik, és leírják, ha valami nem tetszik.

    (Zárójelben, mert off: Jó hogy nem kívánsz nekem rosszat. De majdnem pontosan így történt, és mégsem ment rá a házasságom.)

  • 2010.02.22 15:34:28Lasombra

    "Nem, de nem azért, mert marhára gazdagok vagyunk,..."
    Nem bírom őket, de nem azért, mert marhára irigy vagyok...

    Nekem ha hírek, akkor Mészáros Antónia. :)

  • 2010.02.22 15:43:40Yeah You

    Bassz... egy orvosi egyetem félévenként 1 millió HUF kerül az államnak: 12 x 1 millió + a rezidensi képzés, attó függgően h milyen szakterületet választ: x millió HUF. Akkor tessék visszafizetni ezt minden pályaelhagyó orvosnak és mindjárt nem lesz olyan rossz helyzetben az egészségügy.
    Ez egy hivatás, tudja minden orvostanhallgató, h mit vállal és mennyi lesz a fizetése.
    Hányinger ez a nő.

  • 2010.02.22 15:44:30Zenedoboz

    Penelope: látszik, fogalmad sincs róla, hányan dolgoznak így is egyetem mellett azért, mert nem vidéken, hanem a fővárosban szeretnének iskolába járni. egyébiránt megnézem, aki látogatásköteles jog és orvosi előadások, szemináriumok mellett dolgozni tud, mert egy bölcsészkaron még csak-csak megoldható, hogy ellógja az órákat azért, hogy melózzon. ez esetben viszont minek jár egyetemre? várkonyinak meg gondolom nem tartottak fegyvert a fejéhez, hogy válaszoljon a pénzes kérdésre.

  • 2010.02.22 15:47:56Balance Of Power

    2010.02.22 15:32:57SzZ

    De te miert helyezed magad moralisan barki fole, legyen az V.A. vagy egy kommentelo?
    (Amugy szvsz a peceli pletykas vonal tette kicsit komolytalanna a mondandodat, amugy igazad is lehetne, bar kisse feketen-feheren latod a dolgokat).

  • 2010.02.22 15:50:48Balance Of Power

    2010.02.22 15:43:40Yeah You
    Ahogy valaki fentebb mar irta: V.A. vajon mennyit adozott mar "celeb" fizuja utan? Nyilvan nem keveset.

    Te is orvos vagy amugy? Vagy honnan tudod, milyen ez a hivatas? Egyebkent talan meg is lehetne fizetni az orvosokat...

  • 2010.02.22 15:52:15Túrós Rudi

    Nekem mindegy mennyit keresnek, és az se érdekel ki mondja-olvassa be a híreket. Egyedül az Erős Antóniát nem bírtam nézni, mert olyan szinű és fazonú haja volt, ami ebben a műfajban már szerintem sok. Az viszont tényleg bosszant hogy ennyi diplomást képzünk, ennyi egyetemet tartunk fenn, feleslegesen! Ezt kellene átgondolni sürgősen!

  • 2010.02.22 15:54:42Böbőke

    Kapott egy jobb lehetőséget,ahol kevesebbet kell dolgoznia több pénzért,az vesse rá az első követ,aki nem ezt választaná.Ezzel nincs is bajom,de azért akinek az édesapja,sőt az egész családja hosszú éveken keresztül orvosként dolgozik,annak pontosan tisztában kellett vele lennie,hogy milyen állapotban van az egészségügy, mivel jár az,ha orvosként dolgozik,és,hogy kezdőként mennyi fizetésre is számíthat.Arról nem is beszélve,hogy kikövezett útja lett volna,hiszen elmondta,ő kapta meg az egyetlen belgyógyász státuszt,ott ahol,az édesapja 27 évig dolgozott.Én bizony mindenkivel,aki diploma után rögtön elhagyja az orvosi pályát,vagy elmegy külföldre dolgozni,visszafizettetném a képzés díját.

  • 2010.02.22 15:57:45magaslabda

    Ismerősöm gyermekei 2 orvosnak 1 épitésznek tanul, és úgy indultak neki az egyetemnek, hogy Ausztriában fognak elhelyezkedni! Magyarország, én így szeretlek!

  • 2010.02.22 16:08:38Karlitosz

    ezt a sok idiótát, még hogy megérdemlik a havi másfél milliót, ezek?
    miért, mit tettek le az asztalra?
    amúgy meg belőletek élnek, úgyhogy lesz@rom, én nem veszek semmi olyat amit az ilyen gagyitévék reklámoznak, amikre költök annak nem kell reklám, de legalább ne ugatnának hogy ők nek szórják a pénzt meg be kell tudni osztani, osztanál be havi kétszázezret két gyerekkel meg lakáshitellel, nem havi 1 milliót, te hülye pi.csa, arra verhetnéd a nyáladat.

  • 2010.02.22 16:16:57Imeon

    SzZ

    "A celebek közt lehet, hogy Várkonyi normálisnak tűnik, de földhözragadt mércével mérve könnyűnek találtatik."

    Ez mit jelent? Földhözragadt mérce? Miért találtatik könnyűnek? Azért köpködsz rá, mert volt egy rosszul sikerült házassága, aminek te minden részletét ismered a pomázi pletykákból? A hírszerzés nem ajánlott még fel neked munkát?

  • 2010.02.22 16:20:14AnnaM

    Hát én most rettentő boldog vagyok. Végre nyugodtan aludhatok, hogy nem haltak éhen....

  • 2010.02.22 16:24:15gitka

    Visszafizettetném vele a képzés díját. Igaz, hogy most sokkal többet keres, ebből egyenesen adódik, hogy többet is adózzon.
    Orvosként ugye ügyelni kellett volna, óriási a felelősség, azonnal kell sokszor életek felett dönteni. Természetesen nagy dicsőség kimondani, hogy orvosként végzett, de az Andika csak egy hírolvasó, amit nagyon nem lehet elrontani. Elég baj az nálunk, hogy a lelkiismeretes, igazán jó orvos az ő fizetésének a tizedét kapja. Én is így szeretlek Magyarország!

  • 2010.02.22 16:30:20andzsin

    ezt a sok pszichésen retardált barmot! irigykedtek mi? hát irigykedjetek vazze. vagy végezzétek el az orvosit. akik itt köpködnek a 10%-nak sem sikerülne.

    az fáj egyeseknek, hogy az állam pénzén tanult. és ki nem? még GYF és OV is ingyé tanult oszt csak verik a nyálukat a másik 386-al egyetemben. Magyarországon minden második-harmadik ember nem a szakmájában dolgozik. ez fáj nektek???

    tessék tudomásul venni, hogy azért mert nekem szar, sőt kurva szar, az nem jelenti azt, hogy a többi dögöljön meg. hülye magyar mentalitás. ma már lehet érte tenni, hogy ne legyen szar. mindenki előtt ott a pálya. nem siránkozni kell, hanem dolgozni.

    annyit azért a köpködők javára írok, hogy a kelet-európai realitásban nem mindenkinek adatik meg a jó családi háttér, Andi orvoscsaládból, Bchkor meg diplomata családból származik. lehet mondani, hja így könnyű. ez van barátaim. teccettek volna máskor születni. akkor még rosszabb lett volna elárulom.

    hja. mennyit keresnek? vagy 3-5 millát bruttó? ez van barátaim. a kertvk és kerrádiók arcait a világon mindenhol így jutalmazzák. miért nem ti ültök ott? egy országban jó ha 10-20 ilyen ember van. de odáig el kell jutni, ők sem a szereposztó díványon kapták meg az állásukat.

    és végül én meg egy kétkezi munkáscsaládból származom és jogász lettem, de nem abból élek, csak részben. ahogy a szüleim mondták "fiam, egy jogászból lehet zöldséges, de egy zöldségesből már nagyon nehezen lesz jogász".

    NA uff! további jó gyűlölködést kívánok!

    Bocskornak meg Andinak sok sikert!

  • 2010.02.22 16:30:35erik_m

    Olyan helyre született, ahol mindent megkap, jó lehetőségei vannak, és még szerencsés is.
    Nyilván jól élnek, és ez mostanság sok szemet szúr, főleg ha valamelyik családfenntartó nem csak 2 hónapig munkanélküli, és máról holnapra élnek, arra kell beosztaniuk a pénzt, hogy a gyerek suliba esetleg ne csak vajaskenyeret vigyen minden nap...
    Ehhez képest az ő olvasatukban természetesen másról van szó, a pénz miatt biztosan nem kell összeszorult gyomorral lefeküdni.
    Nincs jogom bírálni semmi miatt, egyszerűen csak jó neki, jó élete van, és a problémái - ha adódnak, nagyban különböznek a mi átlagéletünkétől.

  • 2010.02.22 16:34:51gitka

    andzsin:) Az írásodból nagyon úgy tűnik, hogy te vagy egy pszichésen retardált barom. Talán azért nem vagy már jogász?

  • 2010.02.22 16:35:30Balance Of Power

    Arra senki nem gondol, hogy bar nem volt direkt nyomas, megiscsak a csalad miatt jelentkezett orvosira? "Kislanyom, en nem eroltetek semmit es foleg nem akarok beleszolni, de azert megiscsak nagyon orulnek, ha..." Nem ismeros senkinek a lelki terroros szuloi lozung?
    Szoval a 18 eves jokislany, apa szeme fenye Andi esetleg ezert kezdte el az orvosit. Aztan mar bennragadt, ha pedig ment is neki, akkor ez nem is meglepo.

    Asszem amugy, hogy Prokopp Dora is orvosit vegzett, ha emlekszik ra valaki. Es o is egy szimpibb "celeb" volt anno.

  • 2010.02.22 16:35:32gitka

    Zöldségesnek még beválsz.

  • 2010.02.22 16:35:57erik_m

    különben andzsin-nak igazat adok

  • 2010.02.22 16:40:51gitka

    Nem a szereposztó díványon kapták meg a lehetőséget, csak a hátszél elég jó volt. Diplomata és orvos szülők.
    A kommentelők többsége nem hiszem, hogy rájuk lenne irigy, csak megírják azt, amit gondolnak. Ez a hely azért van. Vagy nem jól gondolom???

  • 2010.02.22 16:44:44AnnaM

    Én nem bánom, hogy jól élnek, a pályaválasztásukkal sincs gondom. Azt választanak amit akarnak, amitől jól érzik magukat. Csak éppen nem érdekel. A nagy átlag ennél nagyobb gondokkal küzd, minthogy kihúzzák-e egyikük zsíros fizetéséből, vagy nem.

  • 2010.02.22 16:48:07Balance Of Power

    2010.02.22 16:30:20andzsin

    Nagyreszt egyetertek, de nyugaton is legalabb annyira a hatter szamit, mint itt. Annyi a kulonbseg, hogy ott az egyszeru ember eletszinvonala is van valamilyen szinten, ezert kevesbe frusztralt es irigy. A "szegeny ember legkisebb fia" stb. az Amerikaban is csak mese...

  • 2010.02.22 16:48:26andzsin

    gitka: a hozzászólásodból csak úgy süt az irigykedés.
    "Természetesen nagy dicsőség kimondani, hogy orvosként végzett, de az Andika csak egy hírolvasó, amit nagyon nem lehet elrontani."

    Hát nem egészen. Szerintem ha beültetnélek abba a székbe, amiben ők ülnek, már a második mondatnál elhasalnál. Egy volt rokonom a HírTv-nél "bemondó" de elképesztő vizsgákon kellett keresztülmennie mire odajutott és nem csak felolvassa a híreket, a közhiedelemmel ellentétben. Ennyit a tárgyi tévedésről. A többire nem reagálok mert már elmondtam a véleményem.

  • 2010.02.22 16:53:12andzsin

    Balance: nekem vannak ismerőseim az USA-ban, nincs kolbászból a kerítés, de aki dolgozik, az előrébb jut. És jól élnek. 20x jobban, mint itt mi.

    A családi háttér mindig meghatározó, ezzel nem tudunk mit kezdeni sajnos. Akinek nem adatott meg, annak többet kell kapálnia. Én 22 évet tanultam azért, hogy eljussak idáig, mert nem volt hátszél sehol. Évfolyamtársaim jó része a készbe ült bele, a volt (egyik) miniszter hüjefia még a Parabellumát is behozta az egyetemre:(

    Ma azért már nem úgy van, mint a cucializmusban volt. Aki akar tanulhat. Nincs korlát. Akinek nincsen meg a családi háttér anyagiakban, az tud mellette dolgozni.

  • 2010.02.22 16:57:11andzsin

    ja persze irigykedni lehet, meg gyűlölködni is, csak az a baj, hogy ebből jön a sztereotipizálás, a stigmatizáció, az előítélet...stb. és ezért tart itt ez az ország, ahol tart, mert dögöljön meg a szomszéd tehene is.

    túl kéne már ezen lendülni. ha egy német oldalon, mondjuk Thomas Gottschalkról jelent volna meg egy hasonló cikk (hogy egy ismert német tvst előráncigáljak), akkor a kommentek 90%-a gratuláló és biztató komment lett volna, pont a fordítottja, mint ezek itt. Ha ugyanez a cikk Svédországban íródik, akkor az arány 99%.

  • 2010.02.22 16:58:48pentye

    annyit nem ér szerintem az egész csaj, mint amennyit vitáztok rajta:P

  • 2010.02.22 17:00:25Balance Of Power

    2010.02.22 16:53:12andzsin

    Ehhez azert azt is hozzateszem, hogy nemcsak az anyagiakat jelenti a "hatter", hanem szellemieket is.

  • 2010.02.22 17:05:09Yeah You

    2010.02.22 andzsin, korábbi hozzászólásod:

    Igen, sok a pályaelhagyó diplomás, de nem mindegy, h az állam /bocs, az adófizetők, szóval te/ szemeszterenként 120 e-t vagy 1 milliót fizet utánad, érted már ??? És az sem mindegy, h egy 3 éves kommunikációs/ üzlet főiskoláról, vagy egy 6 + x éves orvosi egyetemről beszélünk.
    Másrészt, az elhivatottság foka sem azonos /kellene h legyen/. Ez mondjuk nem tudom, egyeseknek hogy nem lehet világos.

    2010.02.22. 15:50:48 Balance of Power
    A tesóm meg jópár haverom orvostanhallgató és/ vagy már gyakorló orvos.

  • 2010.02.22 17:20:24magaslabda

    Ha már sok millióért kiképezzük az orvosokat, inkább menjenek külföldre, mint hírolvasónak. Diploma előtt nemet mondott volna a TV2 megkeresésére, ahová tudtán kívül (!) kerültek el paraméterei. Szépségversenyekre szokás másokat benevezni:))
    Egyébként azalatt a pár év gyakorlat alatt nem tud az ember beleszagolni a hazai eü. milliőjébe, Tényleg csak friss diplomásként lehet szembesülni azzal, hogy mégsem fenékig tejfel ez a hely? Vagy ez csak nekem tünt fel a riportban?

  • 2010.02.22 17:38:18steve007

    Ha ott lenne előttetek a lehetőség, hogy kerestek havi 120-at vagy 1 millát, ti melyiket választanátok? Sok álszent fasz! :DD
    Nyilván tudta Andrea, hogy mennyit keres egy kezdő orvos, nem hülye! Orvos szeretett volna lenni, de jött egy jobb lehetőség!
    Fizetne az összes csőcselék TB-t, nem lenne ilyen helyzetben az eü. Nehogymár a pályaelhagyó orvosokra fogjátok, mert tényleg felfordulok (a röhögéstől)!!!

  • 2010.02.22 17:45:51sara

    Ilyen embernek születni kell: klinikai státusz apja miatt, Tények Bocsi miatt. Vajh kellene akkor is, ha csak egy "vidéki jányka" lenne, a sok közül?...

  • 2010.02.22 17:47:27rberegi

    Minek is menne vissza orvosnak, amikor vannak egyes hülyék az országban, akiknek az a fontos, hogy baloldali -e az orvosa, és ezt még százak előtt hangoztatják is!

  • 2010.02.22 17:50:42andzsin

    erről van szó steve007!!! amikor vazze 3,3 milla ember fizet adót ebben a q országban és én meg a másik 3.199.999 tart el 10 milla embert, akkor nem tudom miről beszélünk.

    mert nem kell a hüje népnek a vizitdíj 300ft-ért. inkább tömi az orvosok zsebét 10ezrekkel. álszent és rövidlátó ország vagyunk, a Zápolyák országa.

    az orvosi képzéshez meg annyit: jó és akkor aki orvos lesz azt kössük röghöz, hogy csak orvos lehet? ilyet még nem látott a világ. azért mert a képzés drága. igen máshol meg olcsó. egy bölcsész képzése meg az ötöde/hatoda. akkor a bölcsészből lehet hírolvasó tessék mondani?

    ja és havi 5 milkáért nekem is korpásodik hajam vazze.

  • 2010.02.22 17:53:07Ronin

    jólvan.. ez a cikk megint annyira hiteles, mint ez az egész index bulvár.. kezdjük pl ott, hogy a Bochkor mióta házas ?!

  • 2010.02.22 18:05:29CarrieBradshaw

    Mi ez a sok hülye duma a bérkommentelőktől, hogy irigykedik, aki szóvá teszi, hogy kissé túl van fizetve ez a közepes tehetségű párocska, meg hogy tegyen róla, aki kevesli a pénzét? Na, szóval: jelentem a frontról, több diplomás, több nyelvvizsgával rendelkező (lásd Andi és Gabesz) volt évfolyamtársaim élnek fizetéstől fizetésig, guriznek, mint állat, hogy kifizessék a számláikat...Manapság az ember bemegy a közértbe, és tíz olyan melót dobnak utána, ahol havi másfél millát keres..., nem győzzük visszautasítani a jelentkezőket!!!!

  • 2010.02.22 18:12:59andzsin

    magyar betegség: bérkommentelők. haha. persze nekem tejel a Bochkor. hogy védem őket. kackac. már nyitom is bukszám....

    úgy általában arról van szó, mint már leírtam, hogy minden országban max 10-20 ember van, akiket a kertvk és kerrádiók arcaként azonosítanak. Ezeket az embereket pedig a csúnya kapitalisták megfizetik. Ez van.

    Irigyeljétek a pénzt inkább azoktól, akik adót csalnak, fiktív számlákkal játszanak, nagy tételben áfát csalnak, zsarolásból tengetik életüket,lányokat futtatnak, közbeszerzésekből pénzeket szivattyúznak, lenyúlják az eus támogatásokat...

    és hovatovább minden embernek akkor lesz a Rózsadombon villája, amikor miniszter lesz. Hát nem érdekes? Vajh? Ez miért van?:)

    Vagy irigyeljétek szegény uniós parlamenti képviselőket, akik a nagy semmiért havi 3 milkás fizetést visznek haza.

    Vagy irigyeljétek GYŐZIKÉT! Annak legalább nincs diplomája:) azt legalább nem kell irigyelni.

  • 2010.02.22 18:19:19ezisvalami?

    Andi mélytorkozhatna, de nem engedném, hogy lenyelje, aztán dugnám, amíg mozog

  • 2010.02.22 18:30:06CarrieBradshaw

    Ja, kedves Andzsi, többek között dühít, hogy aránytalanul magasak a bérezések bizonyos szektorokban, míg másokban a nulla körül konvertálnak. De azért nagyon kíváncsi lennék, hogy ha elüt egy autó, akkor azt szeretnéd-e hogy az Andi rakjon össze, vagy egy olyan doki, aki még van annyira idealista, hogy nem ment el Svédországba dolgozni, hogy megéljen, hanem havi nettó 120-ért gyógyít egy közkórházban...én jobban szeretném, ha az ilyenek keresnének havi másfél milliát, és itthon maradnának..., és, ja, igazad van, Győzike is felháborít, meg mindenki, aki az én adómból vesz a Rózsadombon villát...

  • 2010.02.22 18:35:13steve007

    18:30:06 CarrieBradshaw
    Versenyszféra, hallottál már róla?
    A te adódnak ehhez semmi köze, feldughatod magadnak.
    Majd ha a közszolgálati televíziózás arcai kapnak havonta milliókat A TE ADÓDBÓL, akkor sírj ÉS NEKIK SÍRJ!

  • 2010.02.22 18:40:50andzsin

    világos és egyetértünk, ha én lennék a min. elnök minden orvos fizetését a 3x-ra kéne emelni. ebben nincs is vita.

    bizonyos szektorokban magasak a bérezések. igen ezt úgy híjják: kapitalizmus. Én sem örülök neki, hogy a szomszéd néni házáról lefújja a cserepeket a szél, és szarrá vannak repedve a falai, miközben a bankokban a takarítónő is a dupláját keresi, mint máshol és egy banktisztviselő fizetése 300 nettótól kezdődik, amikor egy kezdő orvos vagy egy mentőautó sofőr pénze 80 rongy.

    Igen ez igazságtalan, csak ezt úgy hívják populizmus. Mert akkor jöhetek azzal, hogy minek folyatja annyit a vizét otthon a magyar és dob ki egy halom kaját a szemétbe, amikor évente 20 millió (!) gyerek hal éhen Afrikában.

    Meg egyáltalán. Ez a világ igazságtalan. Ez van. Sajnos egy bizonyos koron túl az ember ebbe beletörődik, hogy ez így van. A fiatalok majd csinálnak újra forradalmat egyszer és kezdődik minden elölről.

  • 2010.02.22 19:13:44Imeon

    Emelnék az orvosok fizetését, de ahogy előttem is írták, ki fizet itt adót? A szerencsétlen orvos, a tanárnő, polgármesteri hivatalokban dolgozók. Az ország nagyrésze nem fizet semmit se. Mikor kapsz a fodrásztól, a körmöstől, a kozmetikustól, a mesterembertől számlát? Én még soha nem kaptam.

    Két évig éltem kint USA-ban. Rosszul vagyok attól, hogy kint ilyen jól élnek a magyarok, meg olyan jól élnek. Jól tudnak vetíteni haza. Illegálisan, egészségügyi ellátás nélkül, lehet, hogy a mindennapi életben jobban él, de mikor lesz neki saját háza? Soha. 100 kivándorlóból, jó, ha kettőnek összejön az amerikai álom. Itt se fizetnek semmit, ott se fizetnek semmit és 80 éves korukig dolgoznak majd, mert nyugdíjat sehol se fognak kapni.

    Még annyit, hogy amerikában fizetnek adót, az öreglányok nem járnak hetente négyszer az orvoshoz, hogy felszedjék a pletykákat, mert sokba kerülne nekik.

  • 2010.02.22 19:13:51VOGAben

    "Nem zárta le a házasságát mielőtt beleugrott az új kapcsolatba."

    Ez manapság tendencia. Egy röpicsapatnyi középkorú nőt ismerek, akik hasonlóan jártak el az elmúlt pár évben.

    "Nem tisztelte az exét."

    Hát nem nagyon. De aki épp dobbant valaki mellől, pont a tisztelettel nem szokott foglalkozni.

    De kérdezném én: Mi a sápkóros francnak ment férjhez, ha most az élettársi viszony is elegendő?

    Vagy ő is csak letudta a NAGY NAPOT, mint kötelező penzumot, mint a korosztályának a zöme. Csak nem holtomiglan, hanem untodiglan tartott a buli.

    Ezért kaptam frászt a több milliós lagziktól mindig is. Hányinger.

  • 2010.02.22 19:18:49johnik

    Andi tenyleg azt hiszi, hogy az orvoslashoz is eleg a szep kis pofi? Attol, hogy egyszer reges reg elvegezte az orvosit, barmikor tudna orvoskent dolgozni? Mar hallgatokent sem allt a helyzet magaslatan...

  • 2010.02.22 19:18:54gitka60

    "Elképesztő vizsgákon kell keresztülmennie, mire odajutott..." mármint hírolvasónak. Képzeld, a két gyermekemnek is elképesztő vizsgákon kellett keresztülmennie az egyetemeken, mire végeztek. És nem lett belőlük tv-bemondó. Hű, de sajnálom! És celebek sem lesznek.Ezt még jobban sajnálom.

  • 2010.02.22 19:23:34gitka60

    Imeon, egyetértek veled. Sok igazság van abban, amit leírtál.

  • 2010.02.22 19:28:52gitka60

    Érdekes, a tv-bemondótól nem kérnek több éves szakmai gyakorlatot, mielőtt felvennék??? Az én gyerekemtől 15 helyen az volt a kitétel, hogy van-e szakmai gyakorlata. Hát hol a búbánatos k...a helyen lett volna gyakorlaton, mikor előtte került ki az egyetemről. Azért vannak különbségek, és nemcsak a fizetésben.

  • 2010.02.22 19:33:07gitka60

    Egyébként meg elegem van ezektől a dúsgazdag, rinyáló hülyéktől.

  • 2010.02.22 20:13:58Gizi a laborból

    Aki Bochkor Gáborral képes volt összeszűrni a levet, az a Molnár Anikó kategória!

    Lehet akármilyen évfolyamelső és a Szegedi Klinika bármilyen reménysége, bármilyen nagynevű orvoscsalád sarjadéka.

    Bizony, egy szint alá nem szabad lemenni!

  • 2010.02.22 20:18:28fordp01

    eltekintve a lóvéirigységtől és a sunairigységtől, az a félmondat senkinek se szúrt szemet, hogyaszongya:

    "gondolkodnának bennem" ?

    :DDDD

  • 2010.02.22 21:13:13Megszívtuk-waze

    Szívem megszakad...

  • 2010.02.22 22:05:27Call

    Visszataszító volt, amit azzal a jóságos orvos férjével művelt.
    Vissza fogja kapni a sorstól a megaláztatásokat, ebben biztos vagyok.

  • 2010.02.23 00:00:38besz@rok

    @andzsin 2010.02.22 18:12:59
    "Vagy irigyeljétek GYŐZIKÉT! Annak legalább nincs diplomája:) azt legalább nem kell irigyelni."
    Hat baszki, lehet sokat ittam, de ennek fussunk neki megeccccccer. Tudom, ugyis elkuldesz a halal faszara, mert ez a stilusod, de ezt akkor se tudom kihamozni itt a nagy buszkeseged kozepette.
    Most kit/mit is kell irigyelnem?

  • 2010.02.23 00:15:49trafikuty

    Ennek a buta tyúknak is csak megszületni volt nehéz! Bár ki tudja ... orvoscsalád ... Csá!

  • 2010.02.23 00:32:47faszharcos

    én is "gondolkodnék benne", de csak a spricc után :)

  • 2010.02.23 02:35:15Svega

    Kereshetnek bármennyit, egy a lényeg, a politikusokkal elentétben nem a te pénzed bánja, hanem a TV2, meg a másik szar, ahol Bocsi most van. ÉRTITEK A LÉNYEGET?????

  • 2010.02.23 15:40:56Mashenka

    nem tudom, nem értem, hogy egy olyan cikkhez amiben azt taglalják, hogy valakinek milyen magas fizetése és végzettsége van, miért kell felhozni a 8 általánost végzett minimálbérest? ki nem szarja le? mindenki a saját szerencséjének kovácsa. amúgy engem hidegen hagy az is, hogy Várkonyi és Bochkor mennyit keres, nem én fizetem ellentétben a BKV-sokkal. Bár hozzátenném orvosit elvégezni nem kis munka. Egy tipikus irigy magyar hozzáállása: aki gazdag, rohadjon meg, biztos nem rendes munkával szerezte a pénzét. (A híradózás is ugyan olyan rendes munka, mint a varrónőjé)

  • 2010.02.23 17:48:46aliv

    Miért kell mindig fröcsögni az undorító szövegeket?!
    Vannak még azért pozitív hozzászólások is, tehát a remény még megmarad, hogy nem csak alpári módon lehet véleményt nyilvánítani, elbújva a névtelenség mögé!!!

  • 2010.02.23 18:40:11Amelia38

    én az orvosin tanulok. egyetértek azzal, hogy aki elhagyja a pályát az fizesse vissza. tudjátok miért? mert a társadalom kifizeti az orvosképzést, aztán mikor bemegy a kórházba, 80 éves orvosok jönnek gyógyítani, mert nincs fiatal. vagy 8 faluval odébb kell háziorvoshoz menni, mert egyszerűen nincs, aki elvállalja a praxist. lehet sajnálni az orvosokat, szerintem is pocsék a helyzet, de tudjuk, mit vállalunk. az a tisztességes, ha az állam pénzén tanulok, akkor teszek is érte valamit. a gyerekeinket is gyógyítani kell valakinek, ha mindenki elhúz, akkor ki fogja? ha 100 végző orvosból 50 kapásból eltűnik, akkor kiszórta az állam a pénzt. tetszik, nem tetszik, ez van.

  • 2010.02.27 00:28:58Lináresz

    Ha kihúzták akkor én az Andit húznám meg.

Nem hord zakót a képernyőn kívül

CímkékCímkék

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Autóbérlés online
    Autóbérlés online Most Ön is az elsők között lehet! Foglalja le már most bérautóját a Labdarúgó EB és Olimpiai Játékok idejére!
  • Bulgária Tekintse meg ajánlatainkat és válassza a Napospartot! 12.100 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől

Hirdetés

hirdetés