Mester Tamás rockeres fénye spirituális pislákolássá kopott

2010. szeptember 8., szerda 12:34
Flipper Öcsi mellől indult, majd a külföldi szárnypróbálgatások és tízévnyi alkotói válság után a Jack Jack zenekarban keményrocker szerepet vállalt. Mester Tamás mára inkább spirituális lélekgondozó lett, mint zenész. Bár négy éve nem jelent meg lemeze, az, hogy generációk ismerik a nevét, biztosítja a helyét a szakmában és a Megasztár zsűrijében, ahol arra figyel, megmozgatja-e az előadás vagy sem. De bohóc vagy szakember a Megasztárban?

Több évtizede mozog a magyar zenei – újabban inkább média és bulvár – palettán a tollas fülbevalóiról ismert Mester Tamás, akire annak ellenére tekintenek nagy szakemberként, hogy az elmúlt négy évben sem új dala, sem lemeze nem jelent meg. Valójában ez annyira nem is meglepő, a negyvenéves lélekember karrierje sohasem volt kiugró. Mester Ákos és Pásztor Magdolna újságírók fia 17 évesen kezdte el az önkifejezést a Charme együttesben, ahonnan 1989-ben azért lépett ki, hogy vokalistaként és basszusgitárosként kitűnhessen a Jeszenszky Béla nevével fémjelzett STEP együttessel. STEP-beli pályafutása kérészéletű volt, Flipper Öcsi ugyanis egy évvel később bejelentette kiválását a zenekarból, ami az együttes feloszlásához vezetett.

A színházban is próbálkozott

Még ennél is kevesebb nyomot hagyott Dream Team nevű formációjával, amellyel 1991 és 1992 között Európa szerte turnézott. Próbáltunk erre bizonyítékot találni, de a YouTube nem volt a barátunk. Csak annyi biztos, hogy a zenész '93-ban visszaköltözött Magyarországra, hogy aztán a Mester és tanítványai nevű együttesével betörhessen a zeneiparba.

A mára egyértelműen spirituális előadóvá lett énekes identitáskeresése már akkoriban is érezhető volt a dalokon, és valószínűleg épp puhalelkűségének köszönhető, hogy neve ismert lett. Egy lemez erejéig a magát ugyancsak ezoterikusként definiáló Pataky Attilával is dolgozott, biztos azért, mert már akkor is lélek-ikertestvérek voltak.

Mester Tamás zenekara 1995-ben oszlott fel, de a három év alatt igyekeztek termékenyek lenni: két lemezük is megjelent, legismertebb számuk, a Hívők földjén ha másért nem, azért biztosan érdekes, mert énekesében Adam Ant és Amanda Lepore közös gyermekét lehet felfedezni. 1996-ban egy rövid ideig a színházban is kipróbálta magát, és bár állítólag sikeres volt az Elisabeth Halálaként, a magát rockzenésznek valló Mester hamar megunta a szerepet. Négy évvel a zenekar feloszlása után Mester Tamás elhagyta az országot, és előbb Los Angelesben, majd New Yorkban próbált világhírű rockzenésszé válni, ám idővel rájött, nem erre hivatott. Hogy a ráeszmélés mikor történt, csak sejteni lehet, 2006-ban ugyanis még kiadott egy lemezt A pillanat címmel.

Bohóc vagy szakember Mester Tamás?

Már lemondhatott a világsztárságról, amikor nagy médiafelhajtás közepette Ganxsta Zoleeval, Papp Szabival és Tóth Tibivel megalapították a Jack Jack nevű zenekart, ami annyira sikertelen volt, hogy még a lemezbemutató koncertjüket is le kellett mondaniuk. Nem baj, lemez lett, sőt, Mester Tamás oldalán a mai napig megvásárolható 2500-ért, ami pontosan ezer forinttal kevesebb, mint amennyit Az élet misztériuma lélekvezető CD-ért kérnek. Merthogy Mesternek ilyen is van, sőt, mostanában leginkább csak ezzel foglalkozik: könyvet ír a spirituális tapasztalatairól, és előadások keretében meg is osztja azokat a kiutat keresőkkel. Az énekes ugyanakkor állítja, nem akar ő ezoterikus szemfényvesztő lenni, sőt, a zenélést sem hagyta abba, ezt bizonyítandó, négy év után újra énekelni fog a Magyar Dal Napján, és persze továbbra is zsűrizik a Megasztárban, ahol többek között az alapján szelektál, hogy megmozgatja-e az előadás vagy sem.

Kommentek

  • 2010.09.08 14:48:20Advanced Flight

    Az megvan, hogy Mester és Margarita? :-)
    [link]

  • 2010.09.08 14:50:13Kiskacs01

    :D köszi a tanácsot, nem páciensként gondoltam a beszélgetést a dr-ral, de azért köszi így ismeretlenül. Amúgy meg nem kell személyeskedésbe átcsapni, fix h tudnék rajtad is fogást találni, mert pl. titokban valami sz*r sorozatot nézel, vagy valami fo*s zenét hallgatsz, szóval ezért sem fontos belemenni ilyenekbe. Ha nem egyezik a véleményünk nem baj, csak ne b*szogass :)

  • 2010.09.08 14:50:52xenuka

    Megnéztem a posztba beszúrt klipeket. Nem kellett volna, mert egyik szarabb, mint a másik.

  • 2010.09.08 14:52:51vaekmh

    Kiskacs01: no ilyen fogást nem találnál rajtam, mert nem tévézem, nincs ugyanis... zenét hallgatok ugyan, de ne gondolj valami most menő android izére, maradok az operánál.

  • 2010.09.08 14:56:11Marcipánmaci

    Ha Mester Tamás versenyző lenne a Megasztárban, a zsüri (bárkikből is álljon össze) az első rostán kivágná, mint macskát szarni. Joggal.

  • 2010.09.08 14:56:53butterfly, butterfly

    Nekem nagyon tetszett az utolsó lemeze a Pillanat című. És szívesen elnézegetem, szerintem nagyon rendben van a srác.

  • 2010.09.08 14:57:21xenuka

    A francba - ne szívass!

    Eszenyi a belinkelt klippben sokkal szarabb még a Mester Tamásnál is.

  • 2010.09.08 15:00:30tingli-tangli

    Az Altass el... tényleg nagyon spirituális. A Megasztárban meg az első zsűri volt a jó, de lehet hogy nekik már tényleg nem volt gyomruk ahhoz, amit vaekmh leírt.

  • 2010.09.08 15:04:28majdjólmegmondoménnektek

    Jujj, de fejbe tudnám rúgni a fasszopó Jeszenszkyt (2.video). Gondolom most is ilyen ritmusérzékkel csilingel az elkobzott CD-kkel, hogy száradna bele...

  • 2010.09.08 15:07:23Tarajos Goethe

    Rocker... az bazzeg.
    Pont mint a nyáltibi.

  • 2010.09.08 15:12:39Boddah

    nem ez volt, aki a jézusos együttes előtt keményen drogozott?

  • 2010.09.08 15:14:11kisRita

    Szépek a kezei.
    Rossz ember nem lehet: D

  • 2010.09.08 15:15:23mattav

    első írásom,,, kíváncsi vok :)

    ki az apja?,, tényleg nemtudom,,
    fura embernek tűnikkk kicsit nekem is benne van a tudat alattimba h ő énekes és jo,, megnéztem ezt a videót: [link]


    őszinte embernek tűnik,, tudja h az emberek mit gondolnak róla,, h nem tette le még semmit,, tisztába van vele,, zsűriben őszintének tűnik, és nem akar senkiben a kedvében járni,, néha még oyan is mintha az én véleménymet mondaná el,, ezért való oda ezért jo választás,, (szerintem).,, mert normális ember,, nincs elszálva,, biztos van pénze a szülei révén,, nincs rászolulva h zenéljen , + szerepeljen a tv ben,,, és ezzel az egésszel tisztában van,,
    néztem tőlle pár klippet most,, szerintem!.. nincs rossz hagja és tanult embernek tűnik,,
    az h hova jut az magyarországon múlik,, iyen az ország...

  • 2010.09.08 15:18:16El Visco Stello

    Soha nem ismertem, de amióta nem is akarom megismeri az az azóta van, hogy "Mester és tanítványai". Ez szóviccnek is olcsó szar, de hogy jön a csákó ahhoz, hogy párhuzamot vonjon tennmaga és az igazi Mester és tanítványai között? Ez gusztustalan.
    ...és nem értem, hogy az amúgy általam nagyrabecsült papa nem mondta a hülyegyerekének, hogy ehhez még le kell tenni az asztalra egy-két csodát.

  • 2010.09.08 15:19:29qweasdyxcqweasdyxc

    Én tényleg azt nem értem, hogy milyen alapon kerül ő ide?!
    Lehet hogy meg nem értett zseni, vagy esetleg a versenyzők kiátkozási kísérleteit hivatott kivédeni spirituális ereje által?
    Szóval mit tett le eddig az asztalra? Nem igazán ismeri senki sem itthon sem külföldön - én talán a Vidám Vasárnapban láttam pár éve egy ködös délelőttön, de azt nem értékelném.
    Folyamatosan utat keresgél, legismertebb ténykedése ez a zsűri most.
    Összefoglalva: nem érzem kompetensnek abban, hogy véleményezzen, mert mitől lenne hiteles a véleménye?

  • 2010.09.08 15:19:54mojszipupi

    Igazából leszarom de igazi életművész mert a semmiből él igen jól....

  • 2010.09.08 15:20:17phone

    Szerintem meg irigyek vagytok! Tamás nagyon jó fej!

  • 2010.09.08 15:23:40qweasdyxcqweasdyxc

    phone: rengeteg jó fej rohangál a világban, de attól még nem zsűriznek a Megasztárban. Pont a műsor veszti el a rangját attól, hogy olyan emberek döntenek, akiknek érdemben nincs közük az egészhez.

  • 2010.09.08 15:23:53Kiskacs01

    szerintem is intelligens meg jól is néz ki :D de ettől még nem azonosultam a spirituális és főleg az ezoterikus dolgaival, khm

  • 2010.09.08 15:24:43Kiskacs01

    qweasdyxcqweasdyxc korábban volt kérdésem erről, hogy b*sztatásmentesen mondj már egy korrekt 3-4 fős zsűrit így a magyar kupacból választva, létszíves

  • 2010.09.08 15:25:58vaekmh

    tök mindegy ki a zsűri, le van vajazva az egész értsétek meg

  • 2010.09.08 15:43:03phone

    Bárki más lenne a zsűriben, azon is találnátok fogást...

  • 2010.09.08 15:56:24soothsayer79

    Voltam koncertjén szuper a hangja, és legalább ő énekel az általa fémjelzett albumokon, amit sok hazai "sztárocska" nem mondhat el magáról. Szerintem baklövés volt bevállalni a Megasztárt, de gondolom meg kell élnie valamiből....

  • 2010.09.08 15:58:33kokoro

    "léTszíves" ... húb+

  • 2010.09.08 16:08:49phone

    "ajajajjjjj" Szóval te tudod, h buzi! Csak nem??? Én nem vagyok kiváncsi arra, ki-hogy-s mint ügyködik a hálószobában...

  • 2010.09.08 16:09:14tarkabarkabuborékok

    Toll a fülibe.

  • 2010.09.08 16:10:00herrmann

    ennek a fos megasztarnak az 1ik pillere a hiteles zsuri, ahogy ez a pojaca noname senki odakerult megborult az egesz musor.

  • 2010.09.08 16:15:04Kiskacs01

    ne viccelj már, ezen szétröhögöm magam, hogy miatta borult az egész műsor? lol, atomlol, murvalol, gigalol... te melyik csatornát nézed? Nevezd meg h melyik hozzászólása (nem szubjektív értelemben) volt romboló? ezen felül mit tud rombolni. Az h a műsort hogyan készítik komplexen az nem rajta múlik. Akkor kattints át a másikra, híres neves sokra becsült énekeseink szájából milyen ordítóan látható módon érkezik az előre megírt, majd ezek után jól össze is vágott értékelés. Na jó tomi

  • 2010.09.08 16:16:18kicsimason

    Kiskacs01:
    igaza van a zsuri -dologban, en sem tudok hirtelen most egy korrekt 3-4 fos bandat mondani a magyar kupacbol-csak ennek nincs koze a poszthoz

    Ja, nem basztatasbol irtam

  • 2010.09.08 16:19:19Kiskacs01

    ok kicsimason

    Lemaradt az utolsóról (jól működik a gépezet)
    *

  • 2010.09.08 16:22:25biciklismanci

    Lehetett volna Michael Jackson hasonmás...

  • 2010.09.08 16:22:40Kiskacs01

    * < 3 (a korábbi kitételeimmel együtt), és még a megasztárt is meg bírom nézni, biztos jó a tűrőképességem.

  • 2010.09.08 16:29:57herrmann

    tobbi zsuritag se volt szam, de hiteltelenseg teren mindent visz, 1 sikertelen pancser zenesz osztja az eszt olyan stilusban h a tv magatol atkapcsolodik. vicc amikor fenyezi magat, 2 emlekem van rola: mester es tanitvanyai (anyad) meg vmi HIM utanzattal probalkozott, na ez volt amikor az eleve szart vki szarul koppintja

  • 2010.09.08 16:33:29Kiskacs01

    amúgy most fülbevalóról vettétek le hogy buzi, vagy fiúval láttátok?:D mert fülbevalótól nem lesz buzi, az ember azzal az arccal születik amivel, nővel meg már látták. Valaki informáljon megbízható forrásból, szal ne blikk, meg hallottam..., mind1, nekem bejön ;)

  • 2010.09.08 16:37:23pollio

    "alkotói válság" - na ez odabasz! :D Olyanja annak szokott lenni, aki alkotni is szokott, mondjuk egy Rolling Stones-szintű legenda, aki egyébként istenkirály dolgokat művel, pár évig nem ad ki lemezt, mert "megette a rakenroll". Arról a szintről már van "mihez képest" válságba kerülni.

    De az, hogy nem csináltam semmi érdemlegeset, majd amikor már elég öreg voltam ahhoz, hogy nem tudtam többé azzal magyarázkodni, hogy még nem találtam meg önmagam, hirtelen alkotói válságba kerültem, na az egy vicc!

  • 2010.09.08 16:40:32pollio

    Csövit kérdezik az aluljáróban:
    - Azelőtt mit csinált?
    - Hááát, köümöüves vóttam...
    - És aztán? Hogy jutott ide?
    - Háát, alkkotói válságbba kerűűtttem...

    :D PetaLoL!

    Minden becsületes, ügyeskezű kőművestől elnézést, most ez jutott eszembe...

  • 2010.09.08 16:42:14pollio

    15 év útkeresés után elérte az alkotói válság, és kiégett... :D:D:D

  • 2010.09.08 16:44:11beton-fej

    @afrancba:

    A mestertamásra vonatkozó véleményeddel tökéletesen egyetértek. Egy senki. Nulla teljesítmény nélkül osztja most az észt. Egy verseny résztvevőinek az értékelését -jobb helyen- olyan emberekre bízzák, akik már életettek valamit az asztalra. EZ adja (adná) meg a versenynek a rangját.
    Ilyen erővel az orvosi egyetemen is szigorlatoztathatna (a kutyát se érdekli, hogy nem ért hozzá).

    Eszenyi Enikővel kapcsolatban viszont nem értek egyet azzal amit mondtál. Azon a linken amit bevágtál valóban nagyon ripacs, de ez valami rossz tréfa lehet, vagy nagyon elkúrt felvétel. Sokszor láttam színházban. Nagyon jó, nagyon tehetséges színésznő.

  • 2010.09.08 16:46:34Kiskacs01

    nem tréfa, nem elkúrt felvétel, az pont ilyen volt a coke clubon..

  • 2010.09.08 16:47:55Kiskacs01

    jajj ne most már lapozni kell:D

  • 2010.09.08 16:48:13tucsi

    Nekem tetszik a hangja, mert az van neki, illetve profi aki bármit elénekel.
    Csak a stílusát nem találta meg soha szerintem.
    Vagy még.
    És beengedném mert jó pasi.

  • 2010.09.08 16:49:35treblinka

    Ez a tünci kis pride mintás kopi a pulcsin nagyon szexitrendi. Tomi for God!

  • 2010.09.08 16:55:29tszelnok

    Rocker? Pataki Attila a lakodalomban mulatóst énelekve is 1000-szer rockerebb nála. A tízévnyi alkotói válságot meg magyarul tehetségtelenségnek hívják.

  • 2010.09.08 16:56:57jzs

    persze emlékszem még régebbről a nevére. de nem emlékeztem a dalaira. most megnéztem figyelmesen a klippeket. szerintem ez az ember tehetséges volt valamikor, de mindig rossz helyre ment és idővel már nem maradt benne ötlet. a stílusokat is akkor változtatja, - ha melléteszitek a produkciókhoz az évet - amikor már azok lefelé mennek. sok ilyen művész van még a világon. nem bohóc, de már nem is hiteles. annyit nem tett le az asuztalra, hogy megítéljen másokat.

    a pop műfajban a szakember kategória szerintem értelmezhetetlen, netto hülyeség...

  • 2010.09.08 17:12:09pollio

    Amúgy a JackJack hangzása nem is rossz, csak, hmmm, hogy is mondjam, egy kicsit Audioslave-es???

  • 2010.09.08 17:17:06Flea

    Azt szeretném tudni, hogy Jeszenszky Zsolt ritmusérzék nélkül, hogy lehet DJ. Ja bocs nem az...

  • 2010.09.08 17:17:18pollio

    Tisztességes Mesterember...Rockipari szakmunkás.

  • 2010.09.08 17:19:33iamgolden

    Most, hogy láttam a klipeket, egyetértek, hogy tényleg volt Mester Tamásban valami, csak kár, hogy soha "nem jött át" a közönségnek... :D :D :D
    Egyetértek jzs-vel abban, hogy a szakember kategória értelmezhetetlen a popzenében. Attól hogy valaki nagyszerű zenész vagy énekes, még nem biztos, hogy reálisan ítél meg másokat és azt jól is kommunikálja.
    Az előző Megasztárban Somát sem tekintettük valami nagyszerű szakembernek, de legalább a meglátásai jók voltak. Bakáts Tibor sem zenész, mégis remekül értett a feladatához.
    A Megasztár 4 zsűrijének teljes csődjét az mutatta meg, hogy milyen gyenge embereket válogattak be a műsorba. Végül egyértelmű volt, hogy ki nyeri meg, mert a többi bűnhamisan énekelt.
    Most, hogy a korábbi Megasztárosok és Presszer Gábor is beszállt a válogatásba, talán nem dobták ki a tehetségeseket.
    Egyedül Presszer Gábor miatt fogok belenézni a Megasztárba, a többi zsűritag képtelen zeneileg megítélni a produkciókat. És persze azért is, mert az X faktor zsűrijének még az arcvicsorításait is megírják előre, és én utálom a mű dolgokat.

    Ja, valaki kérdezte, hogy kikből állna egy jó zsűri nálunk. Szerintem Presszer, Bakáts, Novák Péter, Geszti és Soma.

  • 2010.09.08 17:21:41=Daniken=

    ez a jackjack az első olyan próbálkozás itthon rockzenében, ami végre odabaszná a lécet..csinálni kéne.a hangzásuk kurvajó, pedig nem atomtudós szintű számokat írtak ők sem.

  • 2010.09.08 17:27:12jococartman

    egyetlen mester tamás számot sem ismerek... van neki legalább?

  • 2010.09.08 17:27:30beton-fej

    2010.09.08 16:46:34Kiskacs01

    Nem úgy értettem, hogy technikailag elkúrt a felvétel, hanem hogy neki volt egy elkúrt napja (vagy nem az ő közege, vagy mittomén).
    Nem akarom vakon védeni, mert ez a felvétel valóban nem azt nyújtja, amit egyébként a színházban mindenki megszokhatott tőle. Csak azt akartam mondani, hogy ettől (a felvételtől) függetlenül ő már tett le valamit (évtizedek óta kimagasló színházi teljesítmény).

    Friderikusz nagypofájú és sokszor antipatikus, de az ő érdemeit (és teljesítményét) sem lehet elvitatni. Presser pedig egyenesen élő legenda.

    Nade... húúdöfakíz mestertamás??

    Többen felvetették, hogy buzi-e...

    2010.09.08 14:47:03vaekmh:

    Néhány nappal ezelőtt valami hasonló témájú cikket kommentelve írta valaki (már nem emlékszem a nevére) "Régi nagy népi bölcsesség: Buzi az, aki annak látszik"
    Ezzel a bölcsességgel egyszerűen nem tudok nem egyetérteni :-)))

    Úgyhogy valszeg igazad lehet, miszerint " véletlenül sem ültetik a fridi mellé, nehogy az asztal alatt beinduljon a motoszka..." :-)

  • 2010.09.08 17:28:17Kiskacs01

    jackjack témában egyetértek, rég küldtem puszit a tominak..

  • 2010.09.08 17:29:39m3gtr72

    [link]

  • 2010.09.08 17:47:38Rokkantnyugdíjaspornósztár

    Aki ezt a niemandot rockzenésznek mondja az megsérti a rockzenészeket. Semmit mondó szar zene rossz szövegekkel, gyatra énekhanggal. Aki ezt hallgatja az meg is érdemli.

    Azonkívül ha az USA-ból is hamar lepattant az nem csak azt jelenti, hogy hulladék a zene amit csinál, hanem még rohadt szarul is sexel, különben tolták volna a karrierjét ott is.

    Próbáltam rákeresni a googliban, de nem találtam a hátsó CD borítójairól képet, de gyanítom, hogy ezt a zenét csak piaci alapon nem lehetett kiadni, ha fogadnom kellene tuti kapott valami jó kis állami támogatást közpénzből. Van a CD-k hátán valami állami szponzor?

  • 2010.09.08 17:52:04megint

    Szerintem nem meleg, nevezzük langyosnak. Presszer, Geszti, Keresztes, kb ennyit tudtam összeválogatni a két zsűriből, ezek konyítanak valamit a témához. Az x-faktor jóval nézettebb, ugyanis ők show-t is csinálnak, amire lehet mondani persze, hogy erőltetett(sztem is az), de a nézettség a lényeg ami profitot hoz, és ebben a műfajban sokkal profibb az rtl-club mint a tv2.

  • 2010.09.08 17:53:02VJack

    Ez a Mester Tamás olyan kis különlegesség... olyan kis egyedi... mindegy is.
    Na de a nem rég belinkelt Eszenyi??? Azzzzt a k. Hát az odabasz, vagy hogy is szokták mondani. Az x fucktor zsűrijének meg a túlszereplése és exhibicionizmusa is elég hányáskeltető. Pedig Ferót meg Keresztest bírtam, mint előadó. De ezek pózolások túllőnek egy brazil szappanoperán.

  • 2010.09.08 17:53:56Marcipánmaci

    "Ja, valaki kérdezte, hogy kikből állna egy jó zsűri nálunk. Szerintem Presszer, Bakáts, Novák Péter, Geszti és Soma."

    iamgolden Presszeren, Novákon és Gesztin nem vitatkozom de Soma hogy a bánatba kerül a sorba????? tudom, volt valami szarságban már zsüritag, de ettől még segghülye, és nem ért a zenéhez, még ha százszor jazzénekesnőnek is hívja magát. Amíg csak él, önmagát fogja keresni és önmegvalósít. Persze ízlések és pofonok...Bakáts is erősen határeset!

    Mester Tamás meg egy életművész, mert egy-két dalon kívül senki sem tud érdemlegeset felhozni az eddigi teljesítményéből,mégis zsüritag lett.

  • 2010.09.08 17:56:11Pong

    Bazdmeg, elegem van a kibaszott spiritualitásból! Ez a fasz szellemi mesterkedik, Kozsó elszállt NDKs indiánba, Pataki Attila meg ufókkat análpróboztatja magát.

    Hova tűnt az európai felvilágodottság és racionalizmus!? Látjátok szümtükkel mük...

  • 2010.09.08 17:58:12Mu Deng

    szerintem egy pöcs. következő cikk?

  • 2010.09.08 18:02:01átlátó

    Te brendboj, ott az első megszólalók között, de utánam... igen, úgy írtam, hogy bítegyüttes és nem úgy, hogy beat. Mindez miattad történt kisfiam.

  • 2010.09.08 18:11:08gratulálok

    Azert erdekelne, hogy akiknek a Tamas zeneje szar, azok vajon milyen zenen muvelodtek ebben az orszagban?
    Csaszar Elod? Ufo? Netan Kozso?
    vagy mas mufaj?
    Kretens zenekar, esetleg Republik, (fuj de utaltam )
    VAgy ezereves Edda es tarsai?
    Megis mi a banat az ami jo magyar zenek kozul?

    Egyet imadok Agnes Vanilla.. aki belekot, az tenyleg bunko..

  • 2010.09.08 19:24:52mercury22

    Mindegy,mondhat bárki bármit,NEM MELEG a Tomi,sőt nagyon is szereti a lányokat...Csak azért tudom ilyen biztosra,mert a testvére vagyok.
    Amúgy ha valaki mást szurkál,ott nagy nagy gondok vannak a saját önértékelésével.

  • 2010.09.08 19:37:53ex

    Hogy ki milyen zenét szeret, az a saját ízlése...nem kell mindíg valakit herótozni.Nem szereti, hát ne hallgassa. Én se hallgatok Patakit, de nem mondom, hogy szar zene, nekem nem jön be. Hogy emberileg mi a véleményem, az is csak az én -személyes ismerettség nélküli-véleményem.Speciel nekem most sokkal szimpatikusabb, mint régen volt. Ha buzi, hát buzi. Bár dugta a tepsi fejű Szorcsikot....is! Az meg, az ő magánügye.Szar a műsor, de nekem ő legalább emberi, nem játszik, mint Eszenyi, akinek szólhatnának már, hogy egy színdarabban van.

  • 2010.09.08 19:46:04Xero

    Nekem volt lehetőségem az utolsó próbálkozását (JackJack) megtapasztalni élőben. Miskolcon léptek föl az egyetemi napok keretén belül, ha jól rémlik, és nem is volt rossz. Azt hiszem ez volt az első fellépésük, talán még klip is készült akkor. Az akkori felhozatalból válogatva bent voltak az első háromban bőséggel. Kicsit sajnáltam, hogy eltűntek, mert a koncerten nagyon korrekt régebbi alig ismert nóták is előkerültek!
    Ettől függetlenül még egy bohócnak tartom, de a sok próbálkozás és a zenei vonalon eltöltött sok éves "szenvedés" valamennyire feljogosítja a vélemény formálásra!

  • 2010.09.08 19:52:26átlátó

    ex, te írtad itt fentebb:"Nem kell mindenkit herótozni." Majd folytattad: "...a tepsifejű Szorcsikot..." Nem baj, van, hogy bennem is eluralkodik a kettősség. :)

  • 2010.09.08 20:05:25shimizu

    Hát, eddig csak annyit tudtam erről az alakról, hogy húúú de nagy sztár volt (saját elmondása szerint) Ááámerikában, és hazajött, hogy velünk is megossza határtalan tehetségét, nem mintha bárki kérte volna.
    Mióta minket boldogít, egy hangot nem hallottam tőle énekelni, ezért megnéztem a fenti videókat. Vesztemre. A Jack Jack-es még okés is(bár a kisujjamban sem volt meg a késztetés, hogy dobolni kezdje az ütemet)! Mi a francot keres ez a vinnyogó, szar hangú, életunt majom a megaszar zsűrijében????

  • 2010.09.08 20:38:15Kiskacs01

    Jajj de izgi, linkeld már be azt ahol azt mondta h murva nagy sztár volt amerikában, plíz. Én inkább azt vettem le tőle az interjúkban, h nem lett az, mondhatjuk pozitív dolognak, hogy ezt így ahogy van kimondta. Amúgy nem kell mindenkinek mindenkit szeretni, sőt azokban is könnyen meglátjuk a hibát akit amúgy szeretünk. De az faca lenne ha nem az alapján dobálóznánk h az x meg az y azt mondta h buxi, akkor tuti h egy mocskos buxi. Már miért lenne, nekem továbbra is és a mai napot összegezve bejön pár saját száma, a jackjack, a megasztárban is bírom és bizony beszélgetnék vele, sőt ;), de nem szeretem a zenéiben azt a részt (bocs h nem tudom mi a frankó neve ennek) amikor úgy "áthajlítja" a hangját, jó nevezzük némi nyávogásnak, de amúgy meg tök jó ezek nélkül, és nem szeretem az ezotériát. Tamás, csók neked! elérhető vagyok. És csók a normális kommentelőknek, ma akadt pár, ölelés. cím a szerkesztőségben, na jó nem, de ha kéri valaki... :)

  • 2010.09.08 20:41:33Kiskacs01

    + bejön az érdekes arc, meg a "tolla", meg a jó beszédhang. pá' :*
    (jó meg amikor a jackjack filmben fekvőtámaszozott ;))

  • 2010.09.08 20:45:34KarádyKatalin

    Hát nem tudom.
    Szerintem a Bakácsnál nem volt és nem lesz bénább senki.
    Amugy a Megasztár legfájdalmasabb pontjai azok voltak, amikor a zsűri megpróbált ülve a zenére mozogni.:D
    Főleg itt is a Bakács....mozgott előre hátra, mint aki épp onanizál...

  • 2010.09.08 21:15:58tszelnok

    Ha már szóba került az önértékelés:

    [link]

    14:17

  • 2010.09.08 21:25:59BsBfan

    [link]
    Mester Tamás egy hülye b*zi aki még bohóc is,de
    ez a szám akkor is qva jó!

    [link]
    meg ez is...
    nem az a sz*r kis szövege van mint az sp gyereknek meg a többi mai magyar sztárocskának!

  • 2010.09.08 22:06:43vakond32

    Hogy a saját neméhez vonzódi-e azt nem tudom, de a hangja nagyon jó, tökéletes, aki pedig kételkedik a zenei tudásában annak ott van a youtube. Tamás maradj itt ne menj te sehova!!!!!

  • 2010.09.08 22:08:05queensryche

    Hát azért bazmeg, aki a Jack Jack-et nem tartja értékelhető rockzenének az ritka nagy fogyatékos baromállat. Értem én, hogy fikázunk mindenkit orrvérzésig, de hülyék azért ne legyünk.

    [link]

    [link]

  • 2010.09.08 23:40:33glad az egyetlen

    Amikor megjelent a figura a kereskedelmi TV-ben akkor feltettem a költői kérdést:
    "- Hát ez meg ki a f...om? Kit hányt ki megint a média biznisz?"
    Dá látom nem én voltam alul tájékozott hanem jogos kérdés volt.

    Persze ismerős volt a neve csak a nagy nullát tudtam hoozá kötni.

    Pressert leszemítva amúgy a Megasztár zsűri egy tragédia.
    Amikor ezt így összerakták, már veszítetettek is.

  • 2010.09.08 23:50:02glad az egyetlen

    Tényleg ki volt az aki anno kigolyózta Tabánit a megasztárból?

  • 2010.09.09 01:04:22gratulálok

    Azert biztos nagyon szar lehet a tobbi pasinak, akik nem rocksztarok, nem vonzoak, es nem jut nekik annyi no mint mestertamasnak...
    azok szidjak itt nagyon szerintem..
    jut neki no rendesen hiaba buzizzatok...

  • 2010.09.09 08:07:08sushi7

    Nekem édesmindegy, hogy a fiúkat vagy a lányokat szereti, egyszerűen szép pasi. Tavaly nyáron nagyon megnézett egy strandon, és nő vagyok, ennyit tudok hozzátenni az orientáltságához. Nem vagyok zenész, nincs alapom értékelni a szakmai sikereit sem. Amit megítélhetek, az a külseje: szerintem álomszép. Ennyi.

  • 2010.09.09 08:09:20Yvettebabacool

    engem meg az Alfoldi , most ez akkor jelent valamit? Buzi ferfi vagyok?

  • 2010.09.09 09:06:13afrancba

    2010.09.09 08:07:08sushi7

    ízlés kérdése. nekem akkor sem kellene, ha fizetnének érte. nekem nem férfias, hanem buzis.

  • 2010.09.09 09:07:31afrancba

    2010.09.09 01:04:22gratulálok

    a mai világban annyira nehéz a leg ocsmányabb pasinak is nőt találni, mint lottómilliomosként bankot a pénzednek... meglepnek mint nyikolájt a tetvek, ha meg lóvéd és/vagy hírneved is van mellette, mindegy, hogy hogy nézel ki.

  • 2010.09.09 09:09:47afrancba

    2010.09.08 21:25:59BsBfan

    neked részt kellene venni valami "hogyan linkeljük" kurzuson

  • 2010.09.09 09:49:59Lekváros Bibinka

    "álomszép pasi" na ne hülyíts picinyem...

  • 2010.09.09 10:05:52afrancba

    egyébként az összes "álomszép pasi" buzi.
    de ezt a tamást nem mondanám álomszépnek. sem. hogy buzi e, igazából nem érdekel.
    de a ricky martin álomszép vót, azt buzzancs. na meg a keanu reeves. meg a george michael... stb. tisztelet a kevés kivételnek. ja, alföldi robi is jól néz ki.
    na jól elkanyarodtam.
    ez nem álomszép, ez egy búza külsejű megabohóc.

  • 2010.09.09 14:09:28zoldcsillag

    Az, hogy a Jack Jack megbukott, szerintem nem róluk állít ki bizonyítványt...

    Amúgy lehetne 2in1 a megasztár: reklámszünetekben spirituális távgyógyíthatna szintén emelt díjas smsér'

  • 2010.09.09 14:15:57Kiskacs01

    sushi, én mondjuk nem használom férfiakra azt h álomszép (mondjuk nőkre se:D), de jól néz ki. Amúgy ha meg így megnézett miért nem próbáltad vele felvenni a kontaktot?:D nem kell az ilyet kihagyni :)

  • 2010.09.10 02:30:44omnipräsent

    Nem a Mester dobálta ki a Megából a magyar tehetségeket, hanem a Fenyö Miki. Eszenyi és Mester vitték be a legtöbb magyar tehetséget a legjobb száz közé, amit aztán a média királyai + Fenyö sikeresen megtizedeltek. Lett is nekünk ezért vietnámi embercsempész Hienünk és pelenkásbébi kisebbségi Lüszikénk. Ezt kaptuk helyettük.

CímkékCímkék

Shopline

C-Travel ajánlatok

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
Nyerj őssejttárolást!
Játssz a Krio kvízjátékán a 2o éves őssejttárolásért. Krio – az őssejt életet menthet!
hirdetés