Rubint Réka néven nemcsak szalonok nyílnak országszerte, de kozmetikai szereket is lehet majd kapni. Ami pedig még durvább: jön a ruhakollekció is.

Norbi már a múlté - jelentette ki Hajdú Péter, mikor Rubint Réka mellé állt a fitneszkirálynő csütörtöki sajtótájékoztatóján. Majd azzal nyitotta meg a hihetetlenül népszerű eseményt, hogy fogyásra neki nincs szüksége, hiszen anélkül is remekül néz ki. Pár kedves mondat után átadta a szót a vezetési stílusáról elhíresült bulvárfeleségnek, aki felsorolta élete eddigi vízválasztóit: a 13 mozgásszegény év, a házasság és a gyerekszülés került az első három helyre, így csak a negyedik lett a Rubint Réka szalonok megjelenése.

Életérzés, kozmetika, minőség

Az edzőterem fogalma valószínűleg már nem kellően trendi, ugyanis Rubint Réka szalonnak nevezi „egészségházait", ahol a vendég az isten, és minden róla szól. A leginkább hölgyeknek szóló kényeztetésekkel foglalkozó szalonok a tervek szerint a tanácsadás mellett, franchise rendszerben még a fitneszlady nevével fémjelzett kozmetikai termékeket is értékesítenek. Ha ez nem lenne elég, akár plasztikai sebésszel is konzultálhat majd az, aki a természetes módszerekkel már helyrehozhatatlan hibáival kénytelen együtt élni.

A nő minden életszakaszát érintő szolgáltatások Rubint elmondása szerint nem lesznek drágábbak más konkurens szalonokénál, mert törekedtek arra, hogy ne „árbélyeg kerüljön" rájuk, hanem minőségi. „Szeretnénk egy olyan exkluzív szolgáltatást nyújtani, ami nem árában, hanem minőségében más." Mikor konkrét árakról kérdeztük Schobert Norbi feleségét, a szakmai részleghez irányított minket.

Ruhakollekció és hami

„November első hetében fogjuk megcsinálni a legelső, limitált számú Rubint Réka kollekció bemutatását. A tervezésben a Persona segít, és egy a Magyarországon a közeljövőben megjelenő új cég és új márka, a Sugar Bird. Az utóbbi a fehérnemű vonalat fogja vinni, a Persona pedig az utcai ruházatot" - mondta el Norbertné. Miután megkérdeztük, mennyire bízik ezeknek a sikerében, Rubint Réka arra engedett következtetni, hogy az Update-franchise és a különböző kiadványok már meghozták azt a reményt, amiért bízhatnak a sikerben. „Ez egy olyan terület, ami sok mindenkit fog érdekelni" - foglalta össze a dúskeblű anyuka.

„Szeretnénk olyan életérzést biztosítani mind a szalonok, mind a kollekció által, amiben egy nő nőnek érzi magát" - fogalmazta meg ars poeticáját az edzőből lett üzletasszony és divatdiktátor, majd minden jelenlévőt étkezésre biztatott. Természetesen a menü minden eleme Update 1-es termék volt, így bátran falhatott a közönség. Hisz most már tényleg nincs miért aggódjanak az alakjukért. .