A hossza, a formája és a kereskedelmi értéke alapján felbecsülte Heidi Klum lábát John Souglides ékszerész, a Phillips De Pury & Company aukciós ház munkatársa. A ritkaságok közt számon tartott végtagokat a szakember 1.1 millió fontra becsülte.
|
Heidi nem ragaszkodott ahhoz, hogy tudja, mennyit ér a lába, de egy reklám miatt szükség volt rá. A német hírességet ugyanis a Braun szerződtette, hogy egyik hajregeneráló termékét hirdesse. A reklámban Heidi csupasz lábán egy árcédula lógott. A cédulán a hölgy végtagjának valós értékét tüntették fel.
"A Phillips De Pury cég 1796 óta működik. Számtalan egyedi, különleges tárgyat becsültünk már fel, de a cég életében először fordult elő, hogy élő test értékét a megszokott módon fejezzük ki. Örültünk ennek a szakmai kihívásnak"-tette hozzá az ékszerész.
A Braun illetékese egyúttal kijelentette, a reklámkampány időszakára a cég biztosítást köt a modell lábára.