Ha az ember be akar törni a zenebizniszbe, legjobb, ha reklámokhoz kölcsönzi a zenéjét - vallja az 53 éves Cyndi Lauper énekesnő, aki az 1980-as években lett sikeres furcsa ruháival és olyan számaival, mint a Girls Just Want to Have Fun (A lányok csak bulizni akarnak).

"Ma már alig vannak klubok, és a reklámok kiváló lehetőséget nyújtanak arra, hogy az ember megismertethesse a zenéjét. Jelenleg a reklámokban lehet az új zenéket meghallgatni" - mondta Cyndi Lauper, aki nemrég kreatív tanácsadó lett egy jó nevű gyógyszervállalatnál, amely az egyik gyomorbántalmakat enyhítő terméke reklámjához úgy keres zeneszerzőt, hogy versenyt hirdetett a megbízatás elnyeréséért.

Cyndi Lauper jelenleg új lemezén dolgozik, legutóbb pedig a Broadwayn mutatkozott be Bertolt Brecht és Kurt Weill A filléres opera című alkotásának új feldolgozásában, Kocsma Jenny szerepében.