A szupermodell az új Guitar Hero-videojáték reklámjában is két kis jóbarátját veti be: Hanz és Franz nevű cicijeit. Sokkal meggyőzőbb, mint a seggrázó Tom Cruise.

A fehérneműs német szupermodellel bármit el lehet adni, így érthető, ha a Guitar Hero videojáték gyártója is arra jutott, ő kell nekik a játék legújabb, World Tour nevű kiadásának reklámkampányához. Seal neje az új reklámfilmben fehérneműje felett egyetlen férfiinget – és persze egy játékgitárt - viselve mutatja be, hogyan kell a cég szlogenjének megfelelően szabadon ereszteni a bennünk rejlő rocksztár állatot. Természetesen úgy, hogy felsőruházatunktól pár másodperc alatt megszabadulunk.

A kis jelenetben a film készítői Tom Cruise elhíresült alsógatyás táncát parodizálták, amivel az 1983-as Risky Business című filmjében örvendeztette meg a világot.

Bár a Guitar Hero: World Tourhoz készült a reklámfilmből egy olyan változat is, melyben Kobe Bryant, Tony Hawk, Michael Phelps és a Madonna révén elhíresült Alex Rodriguez játszik rockzenekart, az a négy alsógatyás-inges sportceleb ellenére sem kapott ekkora visszhangot.

Heidi Klum rajongóinak viszont Tom Cruise seggrázása helyett valószínűleg inkább Klum 2007-es Victoria’s Secret Show-reklámja ugrik be, amelyben a modell bemutatja, milyen sokoldalúan tudja használni Hanznak és Franznak becézett titkos fegyvereit.