Britney Spears a hétvégén vett egy mindenhova cipelhető yorkshire terriert. Paris Hilton világhírű kutyája, Tinkerbell pedig parkolópályára került a börtönviselt híresség új szerzeménye miatt, ami szintén egy yorkshire terrier.

Leáldozni látszik Hollywoodban a csivaváknak. Brtiney Spears korábban Bitbit nevű, kevéssé ismert csivavájával, míg Paris Hilton a jól ismert Tinkerbellel rótta az utcákat és a partihelyszíneket. Most viszont mindketten egy újdonsággal álltak elő. Egy-egy yorkshire terrierrel. Spears még pénteken vásárolta meg a London névre hallgató kiskutyát egy Los Angeles-i állatkereskedésben – írja a The Sun. Félórás nézelődés után választotta ki magának az ebet, amibe azonnal beleszeretett.

Buli a kutyákkal

A kétgyerekes énekesnő a kutyát egyből egy táncterembe vitte. „Azért vitte magával Londont, mert nem akarta egyedül hagyni” – mondta el egy barát a The Sunnak. Eközben Paris Hilton egy malibui bícspartira igyekezett szintén újkeletű kutyájával, aminek a nevét még nem lehet tudni, csak annyit, hogy ez is egy yorkshire terrier.

Kajás sztorik

Hilton és Spears nem most rendelkezik először ugyanolyan fajtájú kutyával. Mindkettejüknek volt, van csivavája, és mindkét kutyához köthető valamiféle hírekbe bekerült eset. Tinkerbell kutyakajás dobozát a Hollywood Startrash oldal emberei halászták ki a szemétből, majd adták el az eBay-en 305 dollárért – írta a Showbuzz néhány hete, ebből a kutyatápból egyébként 90 gramm hatszáz forintba kerül. Két évvel ezelőtt a New York Post pedig arról számolt be, hogy Spears a Bellagio éttermének szakácsát azzal hozta kínos helyzetbe, hogy kirendelt egy 150 dolláros steaket, majd azt a kutyájának, Bitbitnek adta.

Drága mulatság

A hollywoodi hírességeknek kutyákat árulni igencsak jó üzlet, ha összehasonlítjuk Hilton, vagy Spears kutyáinak árát az itthoni átlagárakkal. Mindketten nagyjából 3000 dollárt (kb. 540ezer forint) fizettek kutyáikért. Itthon egy csivava, ami Tinkerbell fajtája nagyjából 75-100ezer forintba kerül. Egy yorkshire terriert, amivel Spears és Hilton is rendelkezik nálunk 90-110ezer forintért lehet megvenni. Hilton új szerzetét egy kutyabikiniben látták, ami 4200 forintba kerül. Ezen felül olyan kis kutyazsák, amiben rendszeresen szállítja kutyáját 12000 forintról indul, de például a Louis Vuitton Pet Carrier hatvannégyezernél kezdődik. Spears kutyáit általában az egyébként utcai jellegű ruhákat kínáló Von Dutch tervezi és gyártja, valószínűleg egyedileg, mert a cég honlapján semmiféle utalás sincs arra, hogy állatoknak is készítenének ruhákat.